Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/27/19 in all areas

  1. Lipsa de personal e una dar sa nu faci nici macar un training minimal la aia pe care ii ai este altceva. Eu am ajuns sa am 4-5 apeluri pe zi de la angajati de la Baneasa, Militari, Cobalcescu, Filaret care imi cer sa ii ajut cu part number-uri, cu informatii despre cum functioneaza ASAP-ul sau ce inseamna un anumit cod de eroare. Ca sa fie clar eu nu lucrez pentru BMW si nu am nici o relatie cu e i decat faptul ca ma duc din cand in cand cu masinile personale la revizii si atunci o fac ca si simplu client. Oamenii care imi solicita ajutorul de multe ori sunt cei de la vanzari, care vor sa vinda o masina noua sau stoc si nu stiu sa explice o optiune clientului, sau nu stiu cum sa comande un cod de piesa pentru retrofit. In medie primesc alte 3-4 apeluri zilnic de la angajati ai service-urilor BMW din Bucuresti cu intrebari despre Connected Drive sau Apple Carplay. Pentru angajatii BMW din Romania atat consilieri de service cat si cei din vanzari functionarea Connected Drive este un mister. Nu ma intelegeti gresit, oamenii in general sunt bine intentionati si incearca sa serveasca clientul final dar daca nu primesc suportul organizatiei unde lucreaza, apeleaza la surse externe, eu stiu pe piele mea ca sunt una din aceste surse si incerc in limita timpului sa ii ajut dar este total anormal. In opinia mea problema e la managementul BMW Romania si AB, care perpetueaza o politica proasta de personal si care se raporteaza doar la vanzari ignorand aproape in totalitate aftersales-ul. Important e sa raporteze cifre frumoase la vanzari, fidelizarea clientilor cu o experienta aftersales de calitate nu intereseaza pe nimeni. Asta tine in Bucuresti unde dealerii traiesc din vanzarile corporate si flote, de aceea daca mergi intr-un oras mic de ex. Ploiesti, aia nu isi pot bate joc de clienti cu experiente de service proaste pentru ca le cad vanzarile in cap daca "umbla vorba prin targ" ca au stat x luni cu masina in service, iar intr-un oras mic concurenta este mai acerba si marginea de eroare mult mai mica.
    15 points
  2. Automobile Bavaria poate sa aiba ce directori vor ei sa aiba, palaria e mare si in general e doar vorbarie. Intr-o tara din lumea a 3-a ca Romania, clientul nu conteaza. Si eu am 5 intrari in service in perioada de garantie pt acceasi problema si anume batai la puntea fata, nu mi-au identificat problema spunand de fiecare data ca masina nu are nimic iar la prima intrare in service dupa ce a expirat garantia, MHS imi spune ca bataile sunt de la planetare si ca ma costa 10.000 lei sa le schimb. Am scris mailuri la infobmw@bmw.ro, nu mi-a rapsuns nimeni, i-am amenintat apoi cu protectia consumatorului, iar cand am cerut in scris hariile de la MHS cu intrarile in service pe problema respectiva(pt protectia consumatorului si pt a fi dati si in judecata), oamenii nu vor sa le dea. Nici nu raspund la email. Practic eu trimit mailuri intr-o gaura neagra. mie imi este mult prea scarba de oamenii care reprezinta aceasta marca: sunt prosti, nesimtiti, incompetenti. amuzant mi se pare ca suntem un client care are 5 bmw-uri, toate cumparate noi. Practic nu contam…probabil de la o flota de peste 100 de bucati in sus se deranjeaza careva. Eu personal, nu voi mai dori sa cumpar de la acesti oameni decat daca ofera pt masina noua discount de la 30% in sus. Practic, iti asumi ca vei avea contact cu ultimii oameni din bransa ulterior achizitie, insa ai luat la pret extrem de bun. Acesti insi sunt atat de prosti si nesiguri de capacitatea lor, incat le-am spus ca le dau 10.000 de lei pe planetare, doar sa imi dea in scris ca daca au diagnosticat gresit defectiunea, sa scoata planetarele noi de pe masina si sa le puna pe ale mele la loc si bineinteles munca sa fie gratis, ca daca esti prost, faci munca de prost. Nu vor nici asa. Ei vor sa dau cate 10.000 lei la fiecare intrare in service si sa schimbam piese dupa ureche pana va fi nimerita piesa defecta si se elimina problema.
    7 points
  3. Nationalitatea nu are nimic de a face cu asta. Cunosc foarte multi romani care isi fac treaba cu profesionalism si simt de raspundere asa cum cunosc foarte multi germani care daca nu ar fi blonzi ai zice ca sunt turci, asa au un chef de munca. Si e o vorba romaneasca : "Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii", poate sa mai angajeze AB vreo 14 expati de nationalitate germana, daca nu ii pune sa stea in showroom si in service si nu platesc cursuri de training pentru angajatii pe care dupa ii platesc corect ca sa nu plece la service-ul din cartier, nu vor rezolva nimic.
    6 points
  4. problema este a angajatorilor, nu a angajatilor. motivul pt care nu exista oameni buni, implicit nu exista servicii, vine de la cei ce detin afacerea. Nu ciocanarul si receptionerul de service este vinovat pt ca in 5 intrari in service mie nu mi-au descoperit problema, ci capul imputit al pestelui. profiturile sunt imense iar banii sunt pastrati de catre angajator iar angajatul moare de foame. asa au plecat toti si au ramas fie incompetentii, fie cei plafonati, multumiti de sine. sunt ferm convins ca la MHS salariile sunt pe la 3000 si ceva de lei, sunt convins ca exista multe salarii sub 3000 si ca doar managerii si sefii de orice tip au salarii mai bune. nu exista o criza a fortei de munca si ma supara ca peste tot se vorbeste despre asta. exista doar sclavagism in mediul de afaceri din Romania. Daca esti antrenat in afacerea X in Romania, in 10 ani sa spunem ca aduni 5 milioane de Euro. In aceeasi afacere in Germania, in 10 ani faci doua milioane. In Romania, cele 3 milioane in plus provin de la angajatii malnutriti din urma carora rezulta servicii proaste. Romania are oameni, numai ca ei nu vor sa munceasca pe salam la 15 lei pe kg, paine la un leu si apa de la robinet. Cand in Romania salariile vor fi duble, la MHS se va sti repede daca problema mea este de la planetare sau de la altceva.
    4 points
  5. Am avut si eu probleme cu ei, pe langa comportamentul lor foarte arogant de parca m-am dus sa fac lucratile pe gratis... Pe scurt: 1. Constatare SZL de schimbat-Domnisoara Giorgiana mi-a dat comanda de el si a spus ca vine intr-o saptamana, nici pana acum (dupa 3 luni) nu m-a mai sunat... 2. Mers pentru o problema la ei (bataie fata), schimbat brate fata deoarece “au constatat” ei ca de acolo este(bucse crapate), dupa schimbul lor, plec de la service, aceeasi problema, ma intorc, imi spun posibil caseta de directie (seful de service un anume domn Andrei) mi-a spus ca schimba bratele ca aia e “boala” lor, posibil ca le-au schimbat direct fara sa fie neaparat nevoie ca nah, experienta... Am lasat masina la ei inca o zi ca a zis domnul Andrei ca mai face verificari, m-am dus a 2a zi sa o iau, verdict, nu are nimic... Ulterior am mers la alt service, problema era de la bielete directie, schimbat=rezolvat Acest nou director cred ca ar trebui sa schimbe niste oameni in primul rand, cei care sunt acolo au asa de bine “romanismele” astea in ADN incat orice altceva ar face, nu o sa reuseasca
    4 points
  6. nu prea sunt solutii , e de apreciat initiativa ta , vaslesti in amonte pt ca oamenii se lovesc de situatii absolut penibile si nu frontdesk e neaparat de vina ,e ca si cum firea tot promite ca face prelungirea ghencea si incepe pasajul , pune 3 piloni ,adica ceva praf in ochi , la privat incepe sa fie cam ca la stat . Si parca nu ar trebui , sunt atat de disperati dupa forta de munca incat tolereaza angajatilor niste lucruri jenante si clientul final e dezavantajat , firma nu sufera, poate cativa oameni sunt afectati si parerea mea ca genul asta de actiuni tre sa le pui pe pm pt ca orice faci nu le speli imaginea , nu ai cum . Dar eu personal apreciez initiativa ta si ma bucur ca o faci . La fel de bine lumea tre sa inteleaga ca nu tre sa-ti sparga tie oalele in cap . :goodjob: la fel de bine si alte reprezentante au hibele lor , la xxS am avut o exp f proasta cand eu am dus masina la schimbare racitor EGR si un pusti de 20 ani si-a permis sa umble in interiorul masinii la trimul de la boxa centrala B&O si sa il scoata afara , sa il deformeze , distruga si sa il puna la loc asa distrus . Norocul meu ca actiunea a fost surprinsa de camera de la bord , in reflexia din parbriz ! mi-au comandat trim nou 600 ron altfel eu nu aveam nici o dovada ,sigur ca am avut parte de tot suportul in cazul asta si amabilitatea maxima apoi alta schema urata cand seful de service mi-a spus ca a iesit cu masina in proba 100%si eu am video cum masina iese din service si e pusa fix in parcare pana cand vin eu . Pai e jenant grav crede-ma , putea sa imi zica nu s-a facut proba , verifica tu si aia e apreciam . Pana si frontdesk e pus uneori in niste situatii penibile din cauza unor angajati care sunt tolerati tocmai ca nu exista forta de munca. dar nu-i nimic , am dotat masina acum cu 3 camere hardwire kit , 4 microfoane ..ajungi de dai in paranoia doar ca sa iti protejezi bunurile :purple:
    4 points
  7. Consider ca probemele de satisfactie a clientilor de la Baneasa sunt cauzate mai putin de catre management si mai mult de situatia curenta de pe piata muncii din Romania. De cativa ani am intrat intr-o "dictatura" a angajatilor, cauzata de penuria de personal calificat. In cazul particular al service-urilor auto, fiecare mecanic stie atat ca nu sunt altii la usa gata sa ii ia locul, cat si ca, daca vrea sa plece sau este dat afara, imediat este angajat de catre un alt service care cauta in disperare mecanici. Astfel se explica totalul dezinteres fata de munca si lipsa de respect fata de clienti. Este o placuta exceptie faptul ca se mai gaseste, ici-colo, un angajat care lucreaza din pasiune, care este interesat sa devina mereu mai bun si sa fie la curent cu noutatile, care are cei sapte ani de acasa. Ferice de cei care l-au angajat, precum si de cei care merg sa isi repare masinile acolo. Concurenta - in cazul de fata, pe piata muncii - este singura in masura sa duca situatia inapoi spre ceea ce ne place sa consideram a fi normalitate. Dar a exista concurenta insemana sa "apara" un numar considerabil de mecanici, noi si buni, pe piata muncii. Care sunt tinerii care vor sa imbratiseze aceasta cariera? Care sunt scolile care sa ii instruiasca? Mecanismul cererii si ofertei inca functioneaza. Sunt multi clienti care doresc sa isi repare masinile, dar insuficienti tehnicieni care sa rezolve problemele. Cerere mare + oferta redusa implica servicii scumpe si proaste. Iar situatia demografica arata clar ca raul este abia la inceput - deci presiunea pe robinetul imigratiei va deveni din ce in ce mai mare.
    3 points
  8. problema comuna la plasticul de la oglinzi , devine casant de la soare / caldura si mai ales de la solutiile extrem de acide de la spalatorie ... in timp cu jetul dat in unghiul potrivit efectiv crapa
    3 points
  9. Esti prea stresat de viața, eu nu fĂŁceam mișto , am fost sincer bine dispus de ce ai scris, dar ai cam dat-o cu bata in balta și nu te-as mai lua acasĂŁ...
    3 points
  10. Pai si cum facem? Am platit ~500 de lei pe doua probleme ce nu au fost rezolvate. Nu ma lua cu ironii de doi lei, e vorba de lipsa de profesionalism a celor de la acel service si de faptul ca am pierdut doua zile cu o treaba de doi lei pe care o rezolvam in spatele blocului, daca faceam FIX ce a facut Bavaria Service. Ma uit si pe Google Maps la rating, toti se plang de aceeasi atitudine a angajatilor pe care am perceput-o si eu, o atitudine absolut mizera cu niste oameni care au de 100 de ori mai multa scoala decat ei si acum vad ca si tu ai aceeasi atitudine ironica, spunand ca faci cheta cu capacelele. Pai astept sa mi le returnezi atunci. Ce-ar fi sa mi le dai pe ale tale si sa ramai tu fara ele la masina 9 luni de zile? PS: Imi e mila de initiatorul topicului, isi pierde vremea degeaba cu un service fantoma, se umple de nervi si frustrare. Oamenii acestia nu au fost in stare sa-mi rezolve mie doua probleme minore, dar sa ii rezolve lui "galeria de admisie", desi la Powertrain failure am mari dubii ca e aia si ca au facut o diagnoza corecta.
    3 points
  11. Masini si preturi la sevicii premium, salarii low buget, ceva nu se pupa!Mi e greu sa cred ca un salariat din vest are 635 e salariul.Pana la urma despre asta este vorba, vor profit maxim cu investitii(in salariati) minime!La un salariu de 1000-1300 euro net(care este mult sub cel din vest) sa vedem cati meseriasi scoliti mai pleaca! Da na,in lumea a treia a europei inca se poate!
    2 points
  12. Si la mercedes audi samd se intampla cam la fel: - toti producatorii utilizeaza vopsele "ecologice", iar grosimea stratului/primerul aplicat sunt reduse (cost saving, efficienta, etc) - cam toti producatorii se concentreaza pe volume cat mai mari, iar businessul merge din ce in ce mai bine (deci, inseamna ca standardele de calitate utilizate satisfac clientela)-vezi imaginile atasate - eu personal, pun scaderea calitatii la produse in directa coroborare cu scaderea materialului uman, faptul ca am ajuns o societate dominata de prea mult politically correct, iluzii socialiste, lipsa de educatie/instruire adevarata, lipsa de personalitate -spalatoriile folosesc tot felul de chimicale, cine stie cat de compatibile sunt cu noile procedee de vopsire - din motive de profitabilitate, (tradusa pt clienti ca noua tehnologie/alinierea la standarde de siguranta/mediu) automobilelor (si altor bunuri) le-au crescut preturile cu procente mult mai mari, fara nici o legatura de proportie cu cresterea inflatiei in Europa/cresterea veniturilor. O explicatie este ca se traieste pe credit/imprumut mult mai mult decat acum 30 de ani (cand vedeai poate mai mult premium la anumite bunuri- ca erau luate cu bani munciti/economisiti, nu pe leasing operational ca 60 % din parcul auto din vestul Europei in ziua de azi)
    2 points
  13. Multumesc pentru raspunsuri tuturor. O sa aleg 520 pana la urma din cauza impozitului prea mare fara sens.
    2 points
  14. Lasa bre' masina jos ca nu patesti nimic... Ai masina mov, credeam ca nu iti mai pasa ce cred ceilalti...
    2 points
  15. N-am auzit si eu o vorba buna despre prapaditii aia de la Bavaria )). E plin de basinosi pe acolo la receptie, numai flegmatici, iar ei vin cu maxi taxi la munca
    2 points
  16. Povestea pe scurt: - BMW 525 xD, achizitionat iunie 2014 (a treia achizitie de la Automobile Bavaria, in doua cazuri fiind vorba despre achizitie de flota); achizitionata si garantie extinsa pana pe 18.06.2019 - pe data de 31.05.2019 mi a aparut pe bord mesajul "Power Train Failure"; am contactat BMW Assitance si am fost programat pe 04.06.2019 (IUNIE) la constatare la Automobile Bavaria Baneasa - 04.06.2019 se constata ca este o defectiune (cred ca am retinut bine: galerie si clapete admisie); a fost verificata garantie si s a confirmat ca este valida (deci reparatia se facea pe garantie) - am fost programat pe 11.06.2019 (IUNIE) sa ma prezint pentru reparatie - pe 10.06.2019 am fost sunat si mi s a spus ca piesele nu au venit dar ca voi fi anuntat cand vor veni; mi s-au cerut diverse informatii (gen nr km bord) si mi s a comunicat ca nu am voie sa parcurg mai mult de 1500 km pana la reparatie (altfel pierd garantia); deci auto a fost de "nefolosit" pe perioada concediilor - in restul lunii iunie am tot discutat telefonic cu consultantul de service si in permanenta aparea diverse probleme (in general legate de documentele interne ref garantie, etc) - discutiile telefonice au continuat si pe parcursul lunii iulie, la toate intrebarile mele ref reparatie primind raspunsul "nu au venit piesele, inca le asteptam", "vedem ce se poate face", "incercam o masina la schimb" - prima parte a lunii august: idem - pe data de 13.08.2019 (AUGUST) consultantul m a informat ca piesele vor veni abia in noiembrie 2019 (NOIEMBRIE) ("asta este situatia, nu avem ce face") - la solicitarile mele repetate am primit contactele a doua persoane ierarhic superioare consultantului cu care am reusit, dupa numeroase insistente, sa iau legatura - ambele persoane mi-au transmis acelasi mesaj "aceasta este situatia, nu avem ce face" si "incercam sa rezolvam cu masina de schimb" - pe data 19.06.2019 (AUGUST) mi s a comunicat ca pana cel tarziu pe data de 23.08.2019 voi primi un raspuns referitor la efectuarea reparatiei si masina de schimb - pe 23.08.2019 nu am primit nici o informatie si nici nu mi s a mai raspuns la telefon - pe 26.08.2019 am facut reclamatie la Automobile Bavaria (contact@automobilebavaria.ro); cand am verificat daca a fost primita mi s a spus ca nu au primit nici un mail de la mine; idem la al doilea mail trimis - tot pe 26.08.2019 am trimis reclamatie la BMW Romania de unde am primit, in 15 min, numar de inregistrare la reclamatie. Asa inteleg angajatii unei firme germane de renume sa-si trateze clientii; si am termen de comparatie cu alti dealeri BMW (lucruri concrete, palpabile...nu povesti) Si rabdarea si calmul meu au ajuns la limita...nici in relationarea cu administratia publica nu am avut parte de un asemenea tratament (si asta o spune un om care nu a lucrat la stat nici macar o zi) Si...vorba germana..."Ein Mann, ein Wort" Abia astept sa vad cum va continua si cum se va termina povestea....vorba de actualitate a cuiva "Mor cu astia de gat" (desi la mine e nimic fata de tragedia lui)
    2 points
  17. Omul mananca si el o paine de la ei, doar nu ai pretentia sa ne dea noua dreptate. Pana acum cateva zile era o porcarie de banner catre ei, care fie vorba intre noi, era pus si ca un cur si nici paginarea nu era facuta cum trebuie.
    1 point
  18. Din diverse surse,urban legends , M4 cu bujii.neschimbate ,platite ,se intoarce costata ca are dreptate client , mustrare angajat zero . Pana si angajatii au ramas masca ...Nea costica de la curatenie mai strange si suruburi pe la masinile clientilor , angajatii isi iau mustrari ca petrec prea mult timp la masini din motive tehnice cand au incasari sub 100 000 ron lunar ,target de incasari ,lucrarea poate varia . Si ar fi multe ...ulei ,filtre neschimbate nu mai vb ,alea gasesti la orice mecanic care lucreaza acolo , iar camerele din service sunt o gluma ,rezolutie proasta ca in 2000 ..adica nu e nici un interes sa poti dovedi ceva . Protejati-va voi cat puteti . Cam asta e realitatea si normal ca asa cum bugurile bmw apar la clientul final , asa si aici. Vor mai trece ani buni pana avem parte de normalitate , adica angajatul prins ca a comis-o dat afara ,pus sa plateasca , inchis cartea de munca cu litera proasta samd. Cand nu ti-e frica de nimic ,cum sa nu-ti faci de cap , e normal . Conducere noua ..hai sa vedem ca exista toata toleranta din partea noastra . Nu discutam politica de preturi ,aia e la vedere .cat despre salarii ..un mecanic bun castiga extraservice cel putin triplu decat salariul ,stiti de ce f bine ,pt ca isi doreste sa revii ,conteaza ce review ii faci , conteaza pt el sa-i mai aduci clienti ,stie ca daca e magar il costa si pana la urma scopul final sunt banii.e hilar ca ditamai service sta in cativa angajati si le e teama sa nu-i piarda si pe aia .
    1 point
  19. Bravo...trebuie sa luam cu totii atitudine ĂŽncet ĂŽncet! Romania asta trebuie sa fie si a noastrĂŁ nu doar a lor, a celor ce o mulg zilnic. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. Ai 100% dreptate si din punctul meu de vedere. Multora ne place sa tratam doar prima jumĂŁtate a problemei si sa o consideram doar pe ea, pe aceasta jumĂŁtate, de vina pentru tot. Nu stiu cĂŁruia dintre noi work-erii i-ar place sclavia asta legalĂŁ, stiu ĂŽnsĂŁ cui ii place dintre ei manageriiâŹÂ...Totul este despre profituri stimabililor si se pare ca ne-au convins si pe unii dintre noi ca povestea asta complicata numita capitalism are doar pĂŁrti bune, fĂŁrĂŁ niciuna rea. S-a ajuns mult prea departe in toatĂŁ chestiunea asta financiarĂŁ mondiala, astfel ca uneori ti-e greu sa nu confunzi business-ul cinstit cu ingineria financiarĂŁ. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. Pai cand iti baga o piesa de 5 ori mai scumpa, manopera de 3 ori mai scumpa si da salariu min pe economie ce inseamna? Ati fost careva la AVIA Motors cu masina? Aia te intreaba daca vrei piesa AM sau OEM, mai eftin sau mai scump, daca vrei stai sub masina cand lucreaza si au full. Ca sa nu mai zic de consilierii de service care fac pe draq in 4 sa te bage cu masina in ziua aia.
    1 point
  22. Poze noi la umbra https://postimg.cc/gallery/nhnuok50/ :purple: :purple: Culoarea este bestiala, frumoasa e putin spus. M4 in primavara ca nu am ce face cu el iarna
    1 point
  23. .... 525d are tot motor de 2000...
    1 point
  24. Bai nene, astia de la Automobile Bavaria Baneasa sunt atat de sinistri incat eu suspectez si faptul ca la o banala revizie ei nu iti schimba toate filtrele ori schimba cum au chef. Daca vine vorba de a CURATA locul unde intra filtrul de aer ori habitaclu sunt sigur 100% ca nu o fac si pun totul in scarba. Mie mi-au facturat doua becuri schimbate si in realitate era doar unul schimbat. Daca si aici unde se observa usor si-au bagat picioarele, va dati seama la filtrul de combustibil? Faptul ca nu poti asista la lucrarea service mi se pare un imens dezavantaj.
    1 point
  25. Update : Asta era problema ,ax rotor rupt ! https://ibb.co/S6nmDd5
    1 point
  26. cineva apropiat mie a mers intr-un loc unde se repara incaltaminte. erau doi insi acolo si in nici intr-un fel nu au cazut de acord asupra modului de reparare etc. La final, unul dintre ei spune ca "lasa-ne sa ascultam manelele noastre". Oamenii fusesera intrerupti din ceva frumos si care le aducea sens vietii si voiau sa ramana in cotidianul in care se simteau in largul lor. Mi s-a parut amuzanta replica de incheiere si o folosesc mereu cand sunt pus in fata unui nonsens sau a unei discutii plictisitoare sau cand mi se propune o activitate care nu ma atrage. deci totul e bine, masina ta poate consuma intre 6% si 20% urban iar asta depinde de f multi factori. A mea consuma la fel si avem acelasi motor. Lasa-ne sa ascultam manelele noastre acum!
    1 point
  27. banuiesc ca vorbim de 39.000 euro+tva. dar chiar si la 39.000 euro+tva, pretul ei de lista nu a fost mai mult de 55.000 plus tva(pt ca nu se gaseste seria 5 in Romania la reprezentanta, cu pana in 10.000km si discount mai mare de 30%). iar 55.000 euro+tva este extrem de departe de full.
    1 point
  28. Gheo, relax, data fiind miscarea pe care vrei sa o faci, 190cp sunt pur si simplu avion Concorde.
    1 point
  29. Cum ai realizat și cum calculezi creșterea asta de consum?
    1 point
  30. Pentru a evita asemenea situatii, ajungi sa ocolesti Bavaria Baneasa (desi eu locuiesc practic langa ei) si sa bati drumul pana la Proleasing Ploiesti, deoarece acolo macar poti sa stai langa masina daca vrei si iti faci timp pentru asta si asa vezi tot ce fac si ce nu fac si cum fac.In ce priveste Bavaria Baneasa, subscriu la ideea ca exista pe acolo niste consilieri de service care te trateaza de parca iti fac o mare favoare ca iti acorda din timpul lor, dar am intalnit si un consilier foarte amabil, care chiar s-a straduit sa se ocupe cat mai bine de problema mea ..... pacat ca pana si de o problema simpla, cum ar fi schimbatul rotilor de iarna cu cele de vara, angajatii se ocupa in sila si iti murdaresc pana si interiorul masinii Iar de modul in care sunt pastrate in depozit rotile nici nu vreau sa mai vorbesc .... le lasi acolo ca noi si le iei cu zgarieturi si niste pete care se scot cu mari eforturi.Pana acum, desi nu am avut prea multe chestii de rezolvat, pot sa spun ca sunt mai mult dezamagit decat multumit de Bavaria Baneasa.Am citit cu atentie toate comentariile de pe acest forum in legatura cu Bavaria si cred ca - desi se pare ca sunt unele persoane cu bune intentii, care vor sa schimbe lucrurile in bine - progresele sunt infime ....
    1 point
  31. Nici aia la receptie nu sunt mai breji,l am ĂŽntrebat pe unu odatĂŁ de ce nu a trecut revizia in istoric,a rĂŁspuns ca mașina nu are opțiunea asta I am cerut cheia si am plecat,n avea rost..pai daca ĂŁștia sunt așa,ce pretenții sa mai ai la mecanic??? Totuși,mi se pare ca aia la Otopeni sunt mai dezghețați,in schimb la BĂŁneasa e jale
    1 point
  32. Eu am gasit solutia. Mi-a iesit masina din garantie si am scapat de ei
    1 point
  33. Eu tot astept capacelel de la clima pe care le-au "uitat" cei de la service BMW Baneasa si astept de 9 luni de zile. Povestea e pe celelalt topic in care mi-am exprimat nemultumirea. Le primesc si eu?
    1 point
  34. Imi pare rau de patania ta... Uite, de-aia nu-mi mai fac nici casco, si nici masina mai scumpa de 10-15k nu voi mai detine cel putin o perioada, si sigur cat voi mai rabda sa stau pe aici. Cred ca cea mai buna abordare pentru sanatatea psihica e sa nu iti pese pur si simplu, cel putin in cazul meu... De fiecare data cand m-am enervat, am castigat doar batai de cap, sistemul e facut in asa fel incat sa te descurajeze sa faci orice demers. Orice cacat dureaza vesnic, stai fara masina, te agiti..
    1 point
  35. Da-i ragaz putin motorului pana se "aseaza" sa spunem. Daca zici ca motorul merge cum trebuie, nu prea vad ce sa nu mearga . La distributie ori e alba ori e neagra, nu prea exista cale de mijloc.
    1 point
  36. Poate nu mai ai filtrul tau de particule ! .. ai asistat la schimbul distributiei de la inceput la sfarsit ? ... si eu am schimbat o distributie recent dar am stat tot timpul cand au executat lucrarea langa masina sa vad exact ce face si ce piese pune ... recent am aflat unele lucruri nu tocmai placute ... in unele service-uri se practica de catre angajati unele chestii ( fara stirea patronilor/sefilor de service ) ! adica dupa 2-3 zile mai ramane inca o distributie noua ! deci atentie la neatentie !
    1 point
  37. daca nu era ok distributia sesizai ( tu spui ca masina merge ok ) distributia ori mege ok si nu sunt probleme, opri e decalata si e un cosmar acum pt 1 l/100km.....nu stiu ce sa zic
    1 point
  38. Salut! Detin un. 520d 184cp de 3 ani. Puterea e suficienta 90% din timp. Dar vor fi momente, ca de ex cand esti cu masina incarcata si mergi la munte, cand vei dori un 3 litri. Un 525 ar fi compromisul ideal cand e vorba de putere vs cheltuieli . Ar fi recomandat sa faci un test drive cu un 520 si un 530. Spor la cautari.
    1 point
  39. NU stiu sa-ti zic legat de lumini, insa sunt 99% sigur ca broasa usii e dusa. Am patit si eu la fel la E90. Pt lumini poti face o diagnoza sa vezi daca ai erori pe FRM sau ceva.
    1 point
  40. Bine,bine,da cum rãmâne cu demisia?
    1 point
  41. "BMW Group România trateazã cu seriozitate toate campaniile tehnice." .... dar nu online , la vinul meu nu apare nici acum recal desi eu am schimbat racitorul de cateva luni . Asta e situatia , trebuie sunat , insistat , verificat , pana la urma e interesul clientului ce se intampla cu masina
    1 point
  42. Sambata mergand spre Brasov te-am vazut la un peco langa Fagaras. Masina vazuta live iasa in evidenta si arata superb cu acest colant, faruri fumuri, chiar si jantele negre care fac combinatie buna, desi in poze parea un kitsch :super:
    1 point
  43. X6 nu mi e masina de batrani, negru nu e culoare de batrani, movul ala il pui pe masina doar daca vrei sa impresionezi, exact ca gagicile de pe instagaram care vor sa aiba "urmaritori".
    1 point
  44. boom:D Dupa 22 o sa fiu in piata constitutiei. PS : vorba celor de la kitt si majoritatea de au vz masina live....doar un invidios ar spune ca masina asta nu este wow chiar daca gusturile nu se discuta
    1 point
  45. Ce ulei ai folosit pentru schimbul la cutie?
    1 point
  46. daca acum apare ca nu ai rechemare peste cateva luni poate aparea , majoritatea de aici cam asa am patit ,inclusiv eu deci e bine sa verifici la cateva luni . Sa o stapanesti sanatos
    1 point
  47. TOTAL NEPROFESIONISTI. Am fost programat de 3 ori pt un schimb banal de airbag-uri pt un seria 3, prima data cu scuzĂŁ cĂŁ nu au avut ĂŽn stoc(dupĂŁ ce mi au confirmat programarea), a doua oarĂŁ cĂŁ nu au avut decât unul din cele douĂŁ și tot așa. Plus cĂŁ mi au fost zgâriate rĂŁu de tot trim-urile din bord in momentul in care a fost desfacut,cel mai probabil cu suribelnita. Nu este normal cĂŁ la o reprezentanta sĂŁ nu se foloseascĂŁ scule din plastic pt lucrurile astea. Nu recomand, este un service de 0 stele cu personal incapabil sĂŁ facĂŁ o treabĂŁ pt care e nevoie de minim de efort. Nu vreau sĂŁ mĂŁ gândesc pt lucrĂŁrile cu adevĂŁrat complexe....
    1 point
  48. Sunt perfect de acord cu tine. Prefer sa nu mai discut deloc cu bmw brasov din cauza angajatilor de 'maidan' pe care ii au
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.