Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 10/20/19 in all areas
-
Da si Da. Cu filtrul de particule dat jos, care inglobeaza si catalizatorul, esti fix cu o cazatura non-euro. Imi place ca vezi fum seara, dar nu e de la tine, e de la altii, de parca poluarea se rezuma strict la fum, si tu vezi fumul din spatele tau in timpul mersului, in sarcina. Sper sa se ajunga mai repede sa se faca ITP pe bune si sa dispara toate cazanele astea cu dpf off si cip-cirip tiuning facut "pe bune" si "nu din ratiuni economie" fiindca, bineinteles, tu iti permiteai sa intretii masina aia si sa pui un dpf nou, doar ca ai ales sa-l scoti, la o fractiune de pret pt ca ... se poate, corect?3 points
-
Ai renuntat la el si eu cand ma plimb pe jos cu copiii de mana iti inhalez noxele. Sfatul bun e sa isi ia fiecare ce masina isi permite sa intretina ! sper la un moment dat sa intre la penal genul asta de modificari, si pt cei care le fac si pt aia care le cer.3 points
-
Gata, de ieri am scos numere rosii, si am inceput sa circul cu masina - asteptarea a meritat! Cateva impresii dupa primii 50km: - motorul trage senzational, practic la orice turatie; in orice moment, la kick down masina pleaca de sub tine efectiv, mai ales daca esti in modul sport; insa este foarte controlabila (mai putin in modul sport+ cu cutia pe sport, parca e cam naravasa asa pt oras); cutia nu se incurca de loc, indiferent de situatia de trafic; si nu te smuceste la kickdown - pt ca are cuplu mare pe plaja mare de turatii, nu are nevoie de retrogradari semnificative - consumul e o surpriza foarte placuta: in jur de 14-15 in trafic aglomerat (eco pro, cu start-stop activ); schimba la 1500 de ture si trece in coasting la 1000 de ture imediat ce iei piciorul de pe acceleratie; evident, la kick down repetat se duce pe apa sambetei orice economie - consuma in jur de 19-20; am mers vreo cativa km pe centura, dar cam putin pt a-mi face o idee despre consumul la drum lung- probabil e in jur de 7-8 - tinuta de drum e foarte buna, desi suspensia pare putin moale (acum are jantele de 17", si presiune cam mica in roti dupa parerea mea: 2.1 bar la toate 4 rotile; pe stalp scrie 2.4 fata 2.6 spate); in acelasi timp e neasteptat de comfortabila, suspensia nu scoate niciun zgomot la denivelari (nu prea am condus BMW sub 100k km, se simte uzura mai mica a suspensie); cred ca un set de roti de 18" in 2 dimensiuni e setup-ul perfect - directia sport variabila e foarte ok - moale la viteze mici, se intareste progresiv cu viteza; usor lipsita de feedback, deh directie electrica; parca tot directia de pe E90 e cea mai reusita (desi putin cam rigida) - calitatea materialelor de la interior e clar sub F10, fara ca masina sa se simta ieftina; poate ca volanul M si un cluster digital vor schimba in bine ambianta - stau bine in scaunele sport de stofa; cele comfort de F10 erau mai mari si mai usor de reglat, dar putin cam tari la drumuri lungi (pielea era tare) - sonorizarea basic a praf, desi parca putin mai buna decat sonorizarea basic de pe E91 - volanul sport nu imi place deloc, e subtire si pielea e de slaba calitate, prea tare; asta e prima modificare pe care o voi face: un volan M (poate chiar unul de M3, daca gasesc) - insonorizarea cam slabuta - am stat in masina la spalatorie, si se aude cam tare zgomotul apei pe tabla, semnificativ mai tare decat la F11 - navigatia NBT EVO ID6 e mai usor de folosit, desi are mai multe meniuri, par mai putine; interesent screensaver-ul cu ceasul, placut mai ales pe intuneric - iluminatul interior e aproape invizibil, desi cica a fost imbunatatit la facelift - clima simpla isi face treaba, desi parca nu la fel de bine precum cea bi-zona de pe F10, mai ales la controlul umiditatii; imi place faptul ca are putine led-uri si lumini pe ea, e mai discreta; la F11 nu imi placeau deloc luminile portocalii amestecate cu cele verzi Am facut si prima scanare de erori - vreo 60, datorita deconectarii diverselor componente la schimbarea barelor, plus cateva erori cauzate de baterie; le-am sters pe toate, acum este asa cum imi place: 0 erori! In concluzie, masina imi place mult, este asa cum speram: sportiva cand e cazul, comfortabila in general, fara sa iti rupa spatele si buzunarul, discreta la interior si exterior. Si cateva poze https://imgur.com/a/PabfizT3 points
-
Eu sper doar ca nu le-ai "cipuit" pe ambele.... Si mai stiu si ca asa recomanda Dragos, unde cel mai probabil ai fost, mai ales daca masina are in jur de 200k. Ai facut bypass si la EGR, ca inteleg ca si ala tot degeaba e pus pe-acolo?2 points
-
In calculatorul masinii durata dpf-ului e setata la 250k km, deci cand atinge pragul ala iti apare warning ca trebuie schimbat, insa el posibil inca sa functioneze. Daca nu ai ERORI care sa afecteze functionarea lui, atunci inregistreaza schimbul in computer si aia e, o sa reseteze counterul pt inca 250k km. Iti trebuie pe cineva cu cablu de diagnoza si ISTA pt reset.2 points
-
Montela, DPF OFF te situeaza in pseudo-ilegalitate (doar legea lipseste ca sa fii complet in ilegalitate). Atat timp cat ai alterat sistemul de filtrare al noxelor, poluezi!! Excluzand situatia in care tu fiind atat de informat.. sa te pazesti sa nu te fure nemtii, sa vada ca masina ta polueaza mai putin fara DPF-ul pus de ei. In rest, ai grija, pe viitor la RAR. (Numai noi romanilor ne place sa o scaldam..) Un sfat, data viitoare cand sugerezi DPF OFF nu uita sa mentionezi ca asta inseamna ilegalitate.2 points
-
BA!!! Voi sunteti OPEL addicted sau Skoda addicted aici??? Am gresit forumu` ? Uite ce fac altii... Si li se rupe-n paispe de ITP si legislatii, EI FAC PASIUNE! Pasiunea reala pt Bayerische Motoren Werke! Iar eu personal n-am nevoie de BMW ca sa agat o gagica ieftina pe care sa o m****c pe faleza ca am o gioarsa de BMW si "dau bine CA cocalalar!!!" AZI!!! AZI mi-a luat umilinta de la un 1.8t Golf 4 la o nunta la care am fost din obligatie, mirele avea Golf 4 vopsit cu pensula!!! prelungirea de la intercooler ca sa nu sara`n ochi la ITP si lacu` sarit pe plafoniera!!! Fratilor, nu-mi mai dati mesaje in privat sa renunt la proiect si sa-mi iau un F gata facut...ma f*** in el de masina cu norme Euro, eu vreau Bayerische Motoren Werke pentru ceea ce este cu adevarat! DA!!! Eu am sa pun un 4.4i clasic pe E46, asta e visul meu si o sa-l urmez. Ca imi place BMW la adevarata lui valoare. P.S. Acum puteti sa-mi dati ban...a doua oara2 points
-
On topic, eu sunt de parere ca atunci cand ai o problema la filtru de particule sa mergi sa il inlocuiesti, daca nu se poate remedia altfel. Varianta cu anularea functiei lui (indiferent de considerente) afecteaza pe cei din jurul nostru. Desigur e parerea mea, poate si a altora, sper ca initiatorul sa o ia in calcul. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
La achizitiile de la licitatii e mai greu sa vezi masina - la unele licitatii poti trimite pe cineva la fata locului, dar ar fi costisitor sa faci asta pt mai multe masini, plus ca in felul asta te cam comiti la licitatie, si risti sa urci mai mult decat trebuie. Exista un raport detaliat despre fiecare masina -inclusiv detalii despre avarii prezente si anterioare, plus destul de multe poze; da, exista un risc ca masina sa aiba probleme tehnce ascunse, dar asta e valabil pt orice achizitie de masina SH. Am cumparat pana acum 4 masini la licitatii in ultimii 5 ani si niciodata nu am avut surprize; e adevarat, asta e prima cu avarie (si mai are inca o avarie usoara in istoric) Din punctul meu de vedere, merita sa iti asumi acest risc, pt ca masinile licitate sunt vandute de dealeri oficiali BMW/Audi/Mercedes/Etc, iar pretul este cu 15-20% mai mic fata de achizitia direct din parcul dealerului, si cu 5-10% mai mic vs mobile.de; destul de multe masini de pe mobile.de provin din asemenea licitatii. Procesul de licitatie pe scurt - nu e pt cei nerabdatori, si care vor neaparat sa vada masina inainte sa o cumpere - in fiecare vineri seara se posteaza licitatiile pt saptamana urmatoare - in general sunt masini din flote, masini de la inchiriat sau masini folosite chiar de dealeri pt prezentare, angajati sau drivetest - cauti masinile care corespund criteriilor tare si le treci la favorite; fiecare masina are trecut un target price, detalii despre dotari/rulaj/poze inclusiv seria de caroserie, daune prezente si anterioare, - la data stabilita, incepe licitatia live - pe site-ul web (trebuie sa ai cont de dealer auto, nu poti licita ca persoana privata) - sunt 15 secunde pt a fiecare bid, daca nu se liciteaza peste tine in cele 15s, ai castigat licitatia - daca pretul licitat maxim este peste target price, ai castigat sigur dreptul de a cumpara masina - daca pretul licitat maxim este sub target price, vanzatorul are cam 24h sa confirme/infirme daca accepta acel pret; cu cat masina este mai veche/rulata, cu atat mai probabill sunt acceptate bid-uri sub pretul cerut - daca ai castigat licitatia, in 2-3 zile se emite factura catre dealer-ul din Romania; ai maxim 7 zile sa platesti (catre dealerul din Ro, in Lei; apoi dealerul din Ro plateste catre site-ul de licitatii. - exista un comision de 3% al site-ului, si inca un comision pe care il platesti dealeruli din Ro care acces la site - dupa ce banii ajung in contul site-ului, ai maxim 15 zile sa preiei masina pe platforma (nu o poti aduce in Romania pe roti pt ca nu are numere, si nici nu poti scoate numere pt actele vin prin posta in Romania; probabil din motive de fiscalitate) - cauti platforma pt transport, si te inarmezi cu rabdare - practic transportul se face din minim 3 bucati - de la locul unde este masina pana la Hub-ul transportatorului in Germania, de la Hub-ul din Germania pana la Hub-ul din Romania (Arad, Sibiu, Pitesti, etc), apoi de acolo pana la destinatia finala (bucuresti in cazul meu); asa ca dureaza minim 2 saptamani, dar poate dura si 2 luni, in functie de cum se aliniaza astrele si ce transportator alegi - in sfarsit ajunge masina in Ro, si poti scoate numere rosii Despre evaluarea daunelor - preturile evaluate pt orice avarie sunt facute conform standardelor din Germania - acolo nu se indreapta elemente de tabla, ci se inlocuiesc cu totul, la fel pt orice piesa/modul/etc; iar serviciile sunt foarte scumpe, la preturile dealerilor oficiali; in cazul meu, dauna (vezi poza) era estimata la mai mult de 10k euro (1800e farul, l-am luat cu 400e, 350e proiectorul dar avea doar o ureche din 3 rupta si am refacut-o, proiectorul cu led e acelasi pt bara m sau normala; 1000e capota - m-a costat 150e maopera+vopsit, vreo 5000e bara fata + cea spate, eu am dat cam 900e pt ambele inclusiv vopsit, si am pus de M paket originale, si alte cateva nimicuri care pe deviz sareau de 1000 euro, si nu am dat mai mult de 100e pe ele, diverse cleme/prinderi/suruburi - pe deviz erau peste 500e, in realitate se putea refolosi mare majoritate); cam acelasi lucru se intampla si in Ro la daunele reparate pe asigurari - te umfla maxim la deviz, pt orice dauna oricat de mica, mai ales daca au combinatie cu inspectorul de dauna. De unde credeti ca sunt multe din piesele de pe ebay, allegro, olx? din daune care de fapt nu necesitau inlocuirea piesei; e o intreaga industrie in spate, si pana si nemtii au invatat asemenea lucruri, mai ales ca sunt destul de multi bani la mijloc - toate lumea castiga: dealerul vinde piese noi+manopera, angajatul ramane cu niste piese bune, reparatia clientului iese bine (nu mai depinde de indemanarea tinichigiului), etc Experienta per total e destul de stresanta, mai ales daca exista si o dauna - pana vezi concret cum arata in realitate; iti trebuie nervi tari, multa rabdare, si mecanic/tinichigiu de incredere, si care sa se miste repede cu reparatiile. Nu cred ca as putea face asta mai mult de o data la 4-5 ani, consumul nervos e destul de mare. Concentrat la dauna, nici macar nu am observat ca are clima simpla, pana cand a ajuns masina in Romania si m-am urcat in ea - tot 2 rotite are Prin edituri succesive a iesit un post cam lung, sper ca am raspuns la intrebare2 points
-
Dupa ce ca esti in culpa si ii indemni si pe altii sa faca o ilegalitate, mai esti si agresiv in mod inutil. Ca sa recapitulam: 1. Scoaterea DPF-ului este ilegala. E o modificare tehnica neomologata a masinii, deci nu mai ai dreptul sa umbli cu ea pe strada si ti se anuleaza si asigurarea. Intr-o lume cu oameni cu bun simt, discutia s-ar opri aici. 2. Incepand cu norma Euro 5 exista o limita maxima a cantitatii de particule emise pe km. Limita aia nu poate fi atinsa decat cu un DPF. Ai scos DPF-ul la o masina Euro 5 sau mai noua - ghici ce, nu mai e Euro 5/6. 3. DPF-urile au fost puse pentru ca particulele emise de diesel-uri sunt cauzatoare de tot felul de probleme respiratorii - de la crize de astm la cancer. Deci sa scoti DPF-ul de la o masina care are e si imoral, pe langa ilegal. 4. Nu exista diesel fara DPF sa nu scoata fum. De-aia un esapament de masina cu DPF e curat si unul de masina fara DPF e negru. Orice ar incerca sa te minta cei care scot filtre sau sa te minti tu singur, pur si simplu nu exista. Ca nu vezi tu fumul in oglinda, aia e normal, cu exceptia cazului cand ai un cazan cu probleme serioase la motor. Dar el exista. In plus, faptul ca ai doua masini pe care nu poti sa le intretii conform cu manualul nu te face mai bun sau mai destept decat cineva cu un E90. Asa ca mai usor cu atitudinea superioara, ca nu e bazata pe nimic.1 point
-
Care e problema cu combinatia asta? Si eu sunt programator la baza, dar vreau sa schimb domeniul pe exact asta!1 point
-
Ok, gata, am inteles: NU se poate, NU merge, NU functioneaza, NU are rost, NU sunt IT-ist, NU sunt mecanic, NU stiu sa conduc BMW...multumiti? Nici asta... Si nici asta... https://engineswapdepot.com/?p=40267 Puteti inchide topicul, nu are rost.1 point
-
Pui motorul in pioneze mai repede iar cel care circula in spatele tau e obligat sa iti suporte noxele.1 point
-
Felicitari masina arata f bine... jantele nu au nici o treaba cu restul masini... :goodjob:1 point
-
1 point
-
Asa este, poti sa faci ce vrei, tuning, dragrace, dtm, dar pe circuite, pe strada nu ai voie cu bombe Te confisca aia cu totul daca te prind cu modificari Dar asa e in romania, lasa ma ca merge asa , ce poate sa imi faca Ce are daca scot fum cat o locomotiva cu aburi, doar e bmw ce dreacu vrei sa ma faca 1.8ts Astia mai au putin si interzic dieselul si noi vrem sa poluam si mai tare1 point
-
Ia explica ne noua cum nu stie Pejo sa faca motoare. Da sunt naspa ca nu le sare distributia iar Bmw a pus motoarele lor ai pe Mini...1 point
-
Tocmai, caroseria e impecabila. Nu are rugina, masina asta cu cati km o avea, chiar a fost intretinuta si de-asta nu ma indur de ea. Referitor la a face reparatii/modificari la ea, am spus, manopera nu ma costa decat timp si chin si...pasiune. Ca de dus la "mecanici" nici nu incape discutie. Atunci chiar sunt bani aruncati fara rost, e ca si cum ai prefera sa te arzi singur. Ca mecanicii prefera sa faca lucrari simple, ieftine sa ia banii repede decat sa stea sa repare motoare, cutii, etc. Cu atat mai mult modificari.1 point
-
Am avut masina noua cu credit de la banca. Rezultat: mai bine renunt la ideea de a mai avea masina, merg pe jos. Din 5 ani de scadentar, am platit-o in 7 ani din cauza modificarilor de dobanzi, penalizari de intarziere, etc. Am platit-o dublu si am vandut-o in final cu 10% din pretul de achizitie. Ca asa fluctuase piata auto si ala ii era pretul de SH - a fost vorba despre un Peugeot1 point
-
Bun, va mai ocup atentia cu o povestioara scurta si mai departe oi vedea ce fac, desi...decizia cam e luata. In primul rand, ca sa ma prezint...sunt IT-ist si jobul meu este in acest domeniu. Timpul liber insa mi-l ocup cu mecanica. In principal imi repar propriile masini si doar pe un grup foarte restrans de amici ii mai ajut cu problemele lor multimarca. Am avut americane vechi (vreo 3), mereu am fost pasionat de V8-uri si printre ele ma mandresc si cu reconditionat cap/coada un chevy V8 350 de 5.7 litri care merge si acum la peste 50mii km fara nicio problema, confirmat de proprietarul caruia i-am vandut-o. Cu toate astea, am ajuns la concluzia ca BMW e BMW si punct. Iar treaba asta a mea cu pasiunea BMW pleaca de acum ceva timp cand am avut primul BMW, un E53 cu 4.4 pe el. Am adorat masina aia, dar am facut exact ce nu-mi doresc sa mai fac acum. Din cauza unor posibile probleme cu cutia de viteze, am preferat sa scap repede de ea, in loc sa ii reconditionez convertizorul. Si uite-asa regret si acum prostia pe care am facut-o. Iar acum, cu acest E46 ma simt cam in aceeasi situatie de atunci, numai ca de data asta vreau sa ma opresc.Si sa ma opresc aici, alaturi de voi, oricat de greu mi-ar fi sa duc la capat proiectul unui E46, in loc sa "scap" si sa va fac rost de un nou membru incepator cu intrebari DIY. Chiar mi-as dori sa ajung la momentul de a participa la intalnirile voastre si sa am satisfactia ca ma pot numi un membru pe buna dreptate cu meritele aferente.1 point
-
1 point
-
Ceva distracție în weekend. Am reușit între timp să termin și cu actele pentru înmatriculare. În rest motorină cât cuprinde. E bine să nu mai aud huruiala aia că îmi strica toată pofta de a mă bucura de ea. Și frumos tare cu preșurile pe culoare...dar a naibii să fie dacă rezistă ceva curat în țara asta. Mi-e mai mare mila așa. Le voi pune înapoi la vară, când măcar știu că nu plouă prea des. (Teoretic )1 point
-
Salutare m am intors pe meleagurile tarii daca aveti nevoie de ajutor cu diagnoza in limita timpului incerc sa ajut; dati doar un pm1 point
-
Daca era ceva inteligent si de folos, vedeam rostul postarii tale aici, dar asa cred ca pierzi timpul aiurea si poluezi inutil topic.ul1 point
-
Ai dreptate, sa demontezi si restul de piese care ti se mai strica. Nu-ti mai incorda asa neuronul, sa nu plesneasca. Somn usor, si data viitoare sa-ti iei Logan, poate la ala iti permiti intretinerea. Ai PM.0 points
-
Nu are habar de nimic, nu stie ce implica swapuri deastea fantastice si acum vrea din 330d sa faca 340i Cica si-a luat umilinta de la un 1.8 golf4, pai ai 184 de cai baiatule, dar stai ca ce e mai important te intreb acum..... STII SA CONDUCI UN BMW?0 points
-
+1, deci l-am dibuit bine pe initiator de la inceput. Ma miram eu sa fie in IT si sa fie si mecanic :goodjob:0 points
-
0 points
-
Cei care vorbiti de dpf off, nu aveti copii? Nu va intereseaza absolut deloc cat poluati? Un dpf nou e 6600 ron si faci 200k cu el (minim); vi se pare un pret prea mare?0 points
-
Fara sa il consideri un *atac* la persoana ta, crezi ca un dpf off+stage 1 facut ca la carte, nu la coltul blocului costa putin ? Zici ca am recurs la varianta asta din ratiuni economice ? Crezi ca masina e fumigena ? Inainte sa faci unele afirmatii, e bine sa fii informat In oras, cand am treaba prefer sa merg pe jos de cele mai multe ori, imi place miscarea. Seara cand ies la plimbare, lumina farurilor scoate la iveala un *fum* indiferent de zona(centru, zona industriala, zona parcuri), un fel de ceata. Nu cred ca eu sunt criminalul, ucigasul din umbra al plamanilor tai, al copiilor...sa nu comparam o masina la care s-a lucrat bine, care e intretinuta cu o *cazatura* non euro, euro 1,2(desigur, sunt si exceptii) care da fum constant, sa nu mai pun la socoteala masinile institutiilor publice, pentru ca nu as mai termina. Eu am venit cu o propunere, buna din punctul meu de vedere. Daca initiatorul o baga in seama, e bine, daca nu, la fel. Nu e cazul de off topic si acuzatii . Sent from my iPhone using Tapatalk0 points
-
Perfect, pana la urma la asta se rezuma toata discutia. Multam. Ma gandeam totusi ca au mai fost membri care au facut un astfel de upgrade, de-asta am pus problema0 points
-
0 points
-
Documenteaza te cum zice colegul @P.I.M.P si vezi „daca se poate“ Macar ai un punct de plecare si vezi tu unde ajungi cu totul inclusiv buget, timp,piese, etc. Asa stii unde te invarti.0 points
-
0 points
-
Boaska lasa tu ITP-ul. In toata lumea se face tuning, si in EU f mult pe diesel. @Motorica vezi ca e un canal pe youtube in care au transformat exact un 330d sau xD e46, pe parcursul mai multor episoade. Din UK parca era omul. Te inspiri de acolo.0 points
-
Pentru mine este simplu, ai o placuta cu indice k pe masina, ala e maxim admis, tot ce inseamna softuri si tuning vor depasi acel indice cu mult, anulare de egr, catalizatoare, injectoare mai mari... automat nu vor mai iesi noxele0 points
-
Un om deschis, entuziast, plin de elan,increzator si iubitor de BMW. Frumoasa prezentare! Si mai nou realist!0 points
-
Salut, tuturor. Caut de ceva vreme un set de becuri d1s, deoarece cred ca eu le am pe cele din fabrica, originale )) si am ajuns la concluzia ca mi-ar trebui mai multa lumina si daca tot le schimb, as vrea sa dau si un *aer* mai nou masinii, punand becuri de 6000k. Acum intrebarea, gasesc bec Philips, Osram sau ceva de calitate, nu chinezarii, de culoare 6000k ? Tot ce gasesc este doar 4300k Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Pana la urma de ce doresti sa schimbi distributia? AI ceva zgomote suspecte? AI auzit ca se schimba si doresti sa fii si tu in trend? Motorul tau, M47 este "cel cu distributia in fata", care este predispus la multe alte defecte (fulie, turbina, etc) inainte sa iti cada distributia; cauta un service de doamne ajuta, si fa o verificare amanuntita inainte de a arunca banii pe fereastra.-1 points
-
costa mult sa repari cutia de viteze automata De ce nu iti iei o masina noua cu credit de la banca?-1 points
-
se vede modificarile, te las pe tine sa ii explici lu ala de la ITP cum la un motor aspirat fara turbo, i-a aparut turbina pusa de tine si el sa iti dea ITP-ul se face poze la motor si se trimite la rar.Nu mai visa-1 points
-
din toate masinile, tocmai la pejo care nu stie sa faca motoare bune te-ai oprit? Si mai zici si ca esti cunoscator ...-1 points
-
Inca mai sunt jegosi cu scoala profesionala de mecanici care fac legea si ce vor c....iele lor, inca, dar in max 1 an or sa zboare toate relicvele alea si vor ramane inginerii ar, si atunci co...tza te vedem la itp :sorcerer:-1 points
-
Lasa ca la tine bate briza marii si imprastie particulele si poluarea spre vest eu nu inteleg de ce esti asa pornit, gandeste-te ca aici e forum bmw, dar eu cateodata seara, iau un pahar si urmaresc diverse site-uri si canale youtube, sa vezi acolo initiative si proiecte. In uk sunt indieni si pakistanezi ce manipuleaza MOT-uri, in Franta e ceva specific magrebian, in Germania or fi turcii, nu stiu, macar la noi e bine ca nu e discriminare, se manipuleaza ITP cam peste tot.....deci suntem politically correct. On topic: masina e destul de veche, sunt o groaza de chestii care pot/vor cadea sistematic, plus bugetul sa aduci masina asta in stare buna de functionare, mai bine te orientezi spre ceva mai nou, mai putin uzat; un 2.0 tfsi, de exemplu (asa nu risti sa te faca cei cu 1.8t )-1 points
-
Nu cred totusi ca m-am facut suficient de bine inteles. Poate ca e vina mea ca nu am pus problema suficient de bine de la bun inceput. Ar fi trebuit sa fiu mai tehnic si mai putin filosofic. Prin urmare: detin o masina pe care eu o consider cu foarte mult potential, dar cu pret de revanzare 0 din cauza nr de km si a taxelor si care necesita reconditionata. Prin urmare, daca tot sunt hotarat sa o pastrez si sa o reconditionez, ca si-asa nu iau mai nimic pe ea, de ce sa nu-i aduc niste plusuri? Cum ar fi spre exemplu o marire de putere in limitele normale si legale. N-am spus ca vreau sa transform masina in avion cu reactie, am adus discutia despre un 250 cai de la 184 cat am acum. Tehnologia la randul ei a evoluat in timp, daca era atat de suficient, stabil si fiabil motorul de 184 cai, la ce naiba l-au modificat nemtii si l-au facut de 204 cai pe aceeasi masina? Eu asta vreau, upgrade la E46 ca asta e modelul care imi place mie la BMW. Altfel faceam pe dracu in 10, imi luam un 335xd de E90 si nu mai aveam ce face pe aici si sa mai stresez lumea cu intrebari. E ca si cum vreau sa reconditionez gardul de la casa, il las la fel, dar il dau cu vopsea mai rezistenta, ii intaresc pilonii, ii pun scanduri mai groase, etc. Asadar, uitati ce am spus pana acum, raspundeti-mi si mie la o intrebare: cum pot sa ridic caii putere la un 330d E46, motor M57-D30? Ce-mi trebuie si costuri estimative. Restul gen ITP, omologari, etc, sunt fix problema mea si nu fac obiectul discutiei de fata.-1 points
-
-1 points
-
Calitatea! Anvelopele resapate sunt o mare schema prin care transformi niste *slickuri* in cauciucuri cu *carne*. Uita te pe youtube...vei fi uimit de ce magarii se pot face si cat de periculoase sunt... Nu am luat in considerare niciodata anvelope resapate, nici second...contactul tau cu planeta se face prin cele 4 petice de cauciuc. Daca totusi nu ai bani sau nu vrei sa investesti prea mult, cumpara un Dunlop, Michelin, Pirelli, Continental SH de 1,2 ani vechime... Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Daca motorul are joja, diferenta 5,2 - 5,3 litri e aproape zero pe joja. Intre maxim si min, marcaje pe joja, este o diferenta de 1 litru!! Daca la tine dupa ce ai pus 5.2 litri si nu a atins nivelul minim de pe joja fie nu ai impins joja suficient sa intre in ulei/locasul ei, fie ai uitat sa pui surubul de golire de pe baie si uleiul e pe asfalt.. :artist: Daca e la jumatate pe joja intre minm si maxim atunci ar mai avea nevoie de cam 1/2 litri. Bagare de seama, masina sa fie cat mai dreapta.-1 points
-
Intra cat intra.. Daca nu trece/ajunge la minimul de pe joja nu te va avertiza in bord ca nu mai e ulei. Pana la urma, nici nu spui de unde stii (sursa sigura) ca la motorul tau intra sigur 5.3 litri. Iar acesti 5.3l care ii stii din sursa ta, nu scria si daca e pentru nivelul maxim sau cum? Eu zic sa o lasi asa, sa nu iti mai pui intrebari, ca e bine ca e peste minim si o sa o mai verifici din cand in cand cu motorul rece.-1 points
-
-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00