Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/04/19 in all areas
-
Nu mă plâng. E o combinație corectă atâta timp cât ai pretențiile corespunzătoare. Pot face depășiri în siguranță și nu mă lasă la nevoie. Totuși dacă ai un stil de condus mai agresiv și îți place să o frigi des trebuie să te orientezi la 3.0 sau poate 530i/525d măcar, deși 3.0 ar fi ideal. Eu alegerea am făcut-o constrâns de mai mulți factori, iar 90% din timp eu merg cu un copil mic în mașină, moment în care sunt mult mai liniștit. Luând în calcul și că fac naveta zilnic cu ea, de cele mai multe ori este aglomerat, este acolo unde trebuie să fie. Ca mașină de familie te descurci foarte bine cu 190 pe G30. Am mai zis și mai demult parcă, o simt o idee mai fâșneață față de 320d-ul pe care îl aveam. E mai ușoară ca F10, suficient cât să simți o oarece diferență - 70KG față de F10 LCi.5 points
-
Cu respect ii salut pe posesorii de M47/N47, Detinator de M47 intre 2008-prezent (e46/318d/2002 achizitionat la 173k, actualmente 330k, inca functional); Detinator de N47D20C din ianuarie 2019-prezent (e91/318d/2012/252k); Mentionez ca 'destinul' a vrut ca ambele sa fie 'alpineweiss'; Daca doriti sa vorbesc doar despre diferenta dintre cele doua motoare atunci am sa punctez urmatoarele experiente: M47= -prin 2012 un mecanic experimentat mi-a penetrat cu surubelnita membrana de la filtru epurator si mi-a curata EGR-ul; -in rest va rog sa ma credeti ca cu exceptia faptului ca mi-a sarit furtunasul de pe vacumul de la turbina + schimbat termostatul nu imi aduc aminte sa fi avut alte probleme la motor; N47= - in primul rand este un motor la care ai un acces extrem de facil de la turbina pana la galeria de adimisie - nu stiu cat dureaza sa ii dai cutia jos dar eu cred ca cu un pic de rutina motorul N47D20C se demonteaza mult mai usor decat alte motoare (pentru evident a avea acces la distributie); - am curatat EGR, clapeta acceleratie, corp clapeta , galerie admisie, injectoare, schimbat capac termostat+furtun...si sa vedem ce mai urmeaza..dpf l-am curatat...turbina are joc longitudinal si suiera in turatii mici...completez 1 l de ulei la cca 4000k...si inca nu am spus nimic de lant pe care il ascult cum se roteste aproape in fiecare zi; - din corp clapeta si din galeria de admisie am scos cateva sute de grame bune de ceva negru/vascos/cleios/uleios.... - de curiozitate am dat jos galeria de admisie si la e46.....pentru ca am fost dezamagit ca in egr nu am gasit nimic satisfacator...si surpriza.... am resusit sa adun abia pe varful surubelnitei un pic de funingine...si asta la 330k km!?!?!?! Concluzii (ale mele): M47- un motor si bineinteles o masina care nu m-a 'tradat' niciodata (imi aduc aminte ca a pornit in iarna anului 2010 intr-o dimineata la -28 de grade) motiv pentru m-am legat afectiv de ea si nu am sa o vand vreodata; N47- un motor capricios si performant in acelasi timp cu costuri de intretinere europene dar combinat cu o caroserie si un interior cu mult peste cele purtate de un M47 si pe care am sa il port in continuare, pentru ca daca cei 10 ani de M47 au fost fara 'plata' urmatorii 10 ani de N47 vor fi cu plata ( e ca in fotbal...esti suporter si atunci cand echipa castiga...si atunci cand pierde ) Aceasta este umila mea parare pe care o sustin si semnez.3 points
-
Exact. Eu am dat cu glicerina boraxata(4-5 lei in farmacii, se da pe gingiile bebelusilor ) ) pe chedere, cu un burete de vase si nu am avut probleme toata iarna.2 points
-
Pentru a elimina orice speculatii rezultate din informatii incomplete sau incorecte, avand in vedere ca Primaria Municipiului Bucuresti a publicat recent pe site hotararea nr. 539 / 24 oct. 2019 a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, vedeti mai jos o sinteza a masurilor dispuse de aceasta hotarare: Sinteza_HCGMB-539-2019.pdf Iar mai jos aveti textul oficial al hotararii, impreuna cu anexa: HCGMB_539_Oct2019.pdf Nota: hotararea este destul de slab redactata, continand si cateva incoerente care pot da nastere la interpretari si ambiguitati. In cazul in care hotararea respectiva va fi modificata in viitor, informatiile din acest post ar putea deveni nule.2 points
-
Aparent trebuie sĂŁ fim toți puși pe piloțealĂŁ Nu știu cum de nu mi-e rușine sĂŁ mai ies din casĂŁ cu așa mașinĂŁ, vai de capul meu MĂŁ duc sĂŁ o vând, gata.2 points
-
Era cumva de asteptat, toate orasele mari ale lumii incep sa faca asta. Parerea mea, e ca s-a facut intr-un ritm accelerat si fara ca oamenii sa aiba un anumit timp sa scape de masini. Cred ca in alte tari, s-a anuntat/dezbatut cu cel putin un an inainte. Pe langa asta, mi-as dori sa la nivel de tara, nu doar la nivel de bucuresti, sa fie ridicati toti cu cei DPF OFF. In Timisoara ma intalnesc zilnic cu cazane de BMW (eXX si chiar F) ce lasa in urma lor un nor de fum la cea mai mica apasare de pedala. Recent am vazut un tampit pe national, era afumat spatele de nu ii mai vedeam bine numarul.2 points
-
DupĂŁ 1 lunĂŁ și ceva, am cedat. Nu am putut sĂŁ mai suport gĂŁlĂŁgia fĂŁcutĂŁ de Dunlop Wintersport 4D RFT și am fost la vulcanizare. Roțile de iarnĂŁ nu au mai fost pe mașina asta, eu le-am luat separat de pe un alt G30 care a rulat ĂŽn RO (mare prostie) Bine, eu voiam doar jantele dar veneau la pachet - nu suport ideea de a merge cu cauciucuri SH. Totuși am zis cĂŁ de data asta pare ok, cĂŁ au rulajul foarte mic (aveau doar un sezon de folosire). ProastĂŁ idee. Deși aveau carne, erau foarte neuniform uzate ca suprafațĂŁ. DacĂŁ dĂŁdeai cu mâna așa ușor pe ele, pĂŁrea cĂŁ dai peste o rĂŁzĂŁtoare așa. Nu erau fine. M-am tot uitat pe la alte anvelope de iarnĂŁ pe la alte mașini și niciuna nu avea problema asta. La vulcanizare mi-au zis cĂŁ se fac așa dacĂŁ mașina pe care au fost ori avea probleme pe la suspensie ori s-a tras pur și simplu ĂŽngrozitor de tare de ele, mai ales pe cĂŁldurĂŁ. Mi-am luat Michelin Alpin 5 ZP (RFT) - vĂŁd cĂŁ mai nou face și Michelin cu steluța BMW și MOE-ul Mercedes. Am cĂŁutat special așa. S-a fĂŁcut liniște din nou. Complet diferit. Acum regret cĂŁ mi-am cĂŁlcat pe inimĂŁ și nu mi-am cumpĂŁrat de la bun ĂŽnceput anvelope noi, sĂŁ le fi ignorat complet pe astea. SĂŁ-mi fie ĂŽnvĂŁțĂŁturĂŁ de minte.1 point
-
Nu fac tutoriale, imi pare rau Daca nu stii ce e NCSDummy si la ce foloseste, sfatul meu este sa te duci la cineva care se pricepe1 point
-
Pai e o adevarata afacere cu fierul din sine.La o simpla cautare pe google ai undeva la 40kg/ml, ia gandeste te cat s ar strange? La un kilometru de sina de tramvai 2x1.000x40=80.000kg, adica 80 tone de fier vechi. Cat ie chilu? Pai vezi? Plus din placile dintre sine daca il concaseaza mai iese inca un 5%. Dar ca sa iei un contract din asta tre sa fii baeat de baeat. Relocare, nerelocare, viata merge inainte. Plecam noi., vin altii...din alte tari la noi si tot asa.Win win, toata lumea castiga dar tara pierde! LE am uitat sa scriu de cupru... acolo e grosu‘!1 point
-
imi revine imaginea unei scorpii bugetare care latra la tv ca la echipamentele de santier trebuie facuta mentenanta si foarte multe aprobari si timp si lingai care freaca menta, si in tot acest timp cat rablele alea someaza in loc sa repare sistemul termoenergetic din oras dar ei bujetarii mananca gras, platesc rate la masinile lor noi si vilutze, pierderile din sistem numara sute de mii de euro zilnic, bani care cineva trebuie sa ii plateasca, bani pe care altcineva se pise efectiv, pai orice prostan ar pune in balanta cat costa utilajele? 500.000 si pierderile 500.000 zilnic sar pipi pe ele de utilaje si ar strica 50 pe an decat sa piarda sute de milioane in pamant.... daca ar fi 50% surse regenerabile eco atunci de ce curentul si mancarea costa ca in germania? e asa de mare sursa regenerabila ca luam autobuze diesel turcesti pe ft multi bani, scoatem toate sinele de tramvai si ne dam cu 4x4 prin oras, pai daca e eco, 4x4 5.0xd nu polueaza? doar e46 polueaza? si daca stam 5 ore pe centura inexistenta nu poluam? nu mai conteaza acolo dar daca platim vignieta taxa de pod accize oxigen plm se poate cu aveonu' la munchen cu 80€ la shopping sau pe club in fiecare weeky? mere si asa nu? ps si eu st jmeker am bmw ultimul racnet intra un bou in masina mea, ma duc la asigurari dãschide leptopu, scoate lista si zice ca sistemul tau bangoluf costa 50e si per total masûna e varza 5000e cu sicriul vandut de ei, oaaaaauuu si poate pe urma ai fi concluzionat ca intr-un jeg de tara fara nici un sistem functional plina de gropi, tarani si stalpi gata sa cada de cabluri otv ar fi mers si un e46....1 point
-
Daca masina e ok si tie iti place ia-o si nu mai cere pareri la toata lumea. Eventual daca ai un prieten mecanic ia-l cu tine sa o vada .1 point
-
Problema e ca mai toti sunt diesel. Romanul iubeste diesel-ul, mai ales daca e mai mic de euro 5, ca nu are filtru de particule.1 point
-
Deshide NCSDummy si uita-te, o sa te prinzi singur W5W si C5W asa cum le spune si numele consuma 5W1 point
-
Carbunele.....pe site-ul Transelectrica arata in timp real starea sistemului energetic national.....cand bate vantul tare tare urca eolianul la 40% instant. Stati linistiti ca o sa intre si in alte orase taxa asta si urmatorul pe lista ....Cluj .Fac si pariu.Pe bani.1 point
-
Motivul e simplu: mai multi bani adusi la primarie, rezulta mai multi bani de dat (sau luat). Masinile euro 5 sau 6 nu sunt afectate in niciun fel, indiferent de judetul in care sunt inmatriculate. Ai citit textul?1 point
-
exista varianta cu led pentru amatorii de lumina alba in interior care va functiona fara probleme: 63122212788 (10 becuri led = 681,70 RON)1 point
-
Este foarte interesant ca peste tot in legea initiala si aprobata era mentionat ca euro 4 plateste din 2021 iar acum brusc este modificat si se plateste de la 1 ianuarie 2020?1 point
-
Ultimele motoare n47 au avut upgrade din fabrica la distributie si nu au mai avut probleme, ca toata lumea schimba distributii ca asa trebuie e altceva, si f30.ul meu scotea 5-5.5% pe ruta romania germania, dar mers pe tempomat si dat gaz, la e46 am avut mereu consum mai mic ca la f30, stiu ca la arad faceam plinul si aveam 1300-1400 autonomie, chiar si acum mi se pare ca scoate cam la fel sau cateodata mai putin decat focusul care este 1.6tdci 6trepte, mai ales ca daca o pisti pe la 150 constant m47 scade sub 5%, a fost dintotdeauna cel mai eco motor pe care l-am avut, nu are dpf, nu face regenerari la fiecare 200km N47 de pe f30 este un n47t upgradat, alta gasca, twinscroll, injectoare, distributie, e super faina masina si motorizarea, comfort, tot ce vrei Din seria e90 as opta ptr un e92 frumos cu 2.5 minim automata1 point
-
Eu nu inteleg boala asta cu un consum cat mai mic, impozit minim, dar motoare de 2000 si aproape 200 de cai putere. Am mai auzit aberatii ca M47 si N47 iau si 3% in afara si 7% in Bucuresti Daca o masina de 1,5 tone, merge cu 130-15 km/h constant si consuma 6-7-8% nu mi se pare mult deloc. Diferenta de un litru sau 2 legat de piciorul fiecaruia, e fix nimic. Toata lumea ma intreaba cat consuma masina mea si zic 17% in BUcuresti si 10-12% in afara. Toti dau pe spate ca e mult , ca e stricata, ca e praf motorul, EGR-ul, ce sa mai, e dauna totala. Raportul de consum/putere este la motorul de 2000, restul e cancan. Asta cu distributiile iar e o isterie generala. Chiar sunt curios la cat % din motoarele BMW a crapat distributia inainte de 200k km ? Nu stiu daca putem gasi undeva nr total de BMW-uri produse si motoare dauna de la distributie. Aici pe forum daca nu schimbi distributia saptamanal, cam cand speli si masina, e nasol. Eu daca as lua un BMW la mana a doua cu peste 200K km, i-as schimba distributia direct si nu as avea emotii. Chiar acum ma uit la 325D sau 330D E90 m pack ( mi-a ramas mie sufletul la masina aia) si as vrea sa iau una la 300K km, sa mai bag 2-3K in ea si s-o fac bombonica si aia e, mai tine 150K km fara probleme.1 point
-
Ia-ti F10 si pune pe el un M47 daca iubesti motorul ala asa mult Sunteti depasiti de vremuri astia care fugiti de N47 , v-ar sta bine intr-un 3ar cu 700k km1 point
-
1 point
-
Eu am avut un Golf 6 2.0 tdi, cu unul din motoarele cu rechemare. "Reparatia" a constat intr-un update de software in urma caruia isi facea regenerarea muuult mai des. Deci si eu ma indoiesc foarte mult ca au rezolvat ceva...probabil doar putin praf in ochi.1 point
-
Hai sa vorbim de centura bucuresti, ieri am stat vreo 3 ore pe la otopeni si cand m-am intors efectiv mergeam orbeste, nu se observa iesirea spre constanta, o mare de faruri, intuneric, gropi, apa si lipsa de indicatoare, jeg frate..... asta e subiect de discutat, cum stau mii de masini ore in sir ca sa faca stanga dreapta la otopeni, mogosoaia si grivitei...... am inteles inca si mai bine ca noi nu contam, nu valoram nimic, absolut nimic1 point
-
Hehe, si cine a mers la mare cu voucherele de vacanta? Tot angajatii lui Firea, aia 45.000 de saraci.. cu duhul :laugh: Pe langa ei, au mai venit sotia/sotul, si apoi pe furis: copiii, soacra, verisoara, nepotul. Astia cand merg la mare ies pe plus, vin inapoi cu telecomenzi, prosoape, scrumiere, linguri, becuri, tot ce au putut fura. Cum se comporta in administratia orasului/tarii, asa s-au comportat si acolo.1 point
-
edit, scuza-ma ca iti zic, dar nu stii pe ce planeta traiesti. Daca tu traiesti cu impresia ca multi romani au de dat 10.000 de euro pe o masina SH, te inseli amarnic. Discutam aici de masini de 2-3-5000 eur, ce naiba. Uite aici media pe EU, si olandezii sunt cocalari, si spaniolii, si croatii, si grecii, si cehii, si ungurii? Finlanda avea media de 12.1 ani, anul trecut, pai aia cred ca sunt cei mai mari cocalari din tarile nordice. Baga-mi-as **** in Laponia lor si in rablele lor, ma mir cum ii mai suporta Greta (vecina suedeza) :LMAO:1 point
-
si 520 e necinstit ? ) Intre 3 si 5 e o diferenta de comfort capitala , dinamica si alte aspecte care evident ca nu le iei in calcul .Lasand la o parte ca folosim masinile 80-90 % in oras unde si el si eu cu 313 hp ardem gazul la fel .Si daca avea 500 hp era exact la fel , in schimb te bucuri de alte aspecte .Cred ca generatia G e ceva mai reusita ca si comportament motor fata de F . Si la aia cu audi e la fel ..comfort , bagaje , scaune etc ..n-ai cum sa intelegi din 3 cum e un scaun de 5 , chestii de astea de finete , jenante1 point
-
ca e 2 sau ca 3, tot prinde lejer mult peste limita legala. Nu mergi zilnic cu 200 si nici nu esti mai smecher in trafic, la aceeasi coada stam toti. Fiecare stie cel mai bine ce motor are nevoie sau ce masina il caracterizeaza. Alte invidii mai ai?1 point
-
Asa sunt toate cu DPF off, man. Masinile alea nu dau fum doar pe internet, in realitate sunt fumigene si miroase in spatele lor de mori. Era unul intr-o benzinarie unde exista o spalatorie self service, cu un e92 cu dpf off evacuare sport, tiganii dinastea, tot tacamul. Dupa ce si-a spalat masina, o stergea cu motorul pornit...ne-a gazat pur si simplu, l-a luat lumea la injuraturi si a plecat. Toti tuseau si incepeau sa-ti lacrimeze si ochii. Pai aluia i-as lua si certificatul de nastere, nu doar talonul ). Pe mine nu ma afecteaza taxa asta, imi convine, am un E5 si un E6, asa mai scapam de toate troacele din oras, insa asta nu cred ca e o rezolvare, dar e totusi un inceput.1 point
-
Ceva distracție în weekend. Am reușit între timp să termin și cu actele pentru înmatriculare. În rest motorină cât cuprinde. E bine să nu mai aud huruiala aia că îmi strica toată pofta de a mă bucura de ea. Și frumos tare cu preșurile pe culoare...dar a naibii să fie dacă rezistă ceva curat în țara asta. Mi-e mai mare mila așa. Le voi pune înapoi la vară, când măcar știu că nu plouă prea des. (Teoretic )1 point
-
tu ce masina ai? nu e ca si cum 95% dintre masinile care circula pe strada ar avea EDC, peste 250cp si directie si pe puntea spate, iar a lui deejay ar fi printre ultimile ramase fara asa ceva. criticile astea sunt ca si cum omul si-a luat masina fara AC. garantez ca 99.9% din parcul auto din tara asta, este mai lent, mai putin confortabil si sta mai prost pe curbe decat masina lui deejay. si mie cand mi-a fost livrata masina, desi cred ca erau maxim 5 bucati de g30 la momentul respectiv livrate in Romania, am primit direct critici ca nu are nu stiu ce dotari. evident, ca se poate mult mai bine mereu, dar si daca apare unul cu ultima generatie de porsche 911 acum pe forum, livrat saptamana asta, tot va fi cineva sa spuna ca 450cp sunt prea putini, si ca 911 nu poate fi decat modelele gt3-rs sau turbo si ca trebuia sa astepte pana se lanseaza si astea si apoi sa isi comande1 point
-
Rezolvi problema cu 30 milioane. La un amarat de Passat probabil costa vreo 20 sa schimbi distributia. Deci nu vad de unde si pana unde n47 le e panarama de masina.1 point
-
Eu unul am fost fan al taxei de prima inmatriculare. Parcul auto s-a degradat intr-un ritm fara precedent odata cu eliminarea ei. Era la moda inmatricularea pe bulgaria, dar nu riscau atat de multi asa ca numarul de rable nu crestea exponential.0 points
-
Am mixed feelings in ceea ce povestesti: te admir, ca vezi cum ar trebui sa se desfasoare lucrurile, dar te si compatimesc deoarece inteleg ceea ce simti; ca sa rezum intr-o fraza, sub impresia celor mai recente calatorii in afara spatiului socialist francez: Romania e inca mai aproape de Maroc decat de Suedia. Ce ma uimeste ca nu lasau si ambalaje de la shaorma si pachete de tigari, dar poate nu ai verificat in detaliu. Pe de alta parte, poluarea noastra, a cetatenilor, este nimic fata de cea a companiilor, dar trebuie sa incepem de undeva.0 points
-
-1 points
-
Totusi masina e in garantie, nu merge sa faci service undeva, oriunde. Nu-s chiar atat de prosti astia de la bmw incat sa nu observe-1 points
-
Un f10 si pt oraș un f20 A scris ca nu are confort 100% si eu i am zis de ce,pentru ca am pe f20 suspensie sport si stiu ce ĂŽnseamnĂŁ zilnic sa circuli cu ea In comparație cu f10 cu edc si IAS. N am criticat nimic,..-1 points
-
s o stapaneasca cu placere, sa l duca safe la destinatie si toate urarile de bine. eu spun ca daca mi as cumpara un seria 5, mi as cumpara 525. o seara buna va doresc-1 points
-
-1 points
-
Cu ce e mai bun cavaliere in afara de performante? Cu distributia din carton, cu pompa de ulei, cuzineti care pleznesc, EGR care ia foc? 2.0d al unui coleg de pe forum, N47: https://ibb.co/hLj75M7 Sa nu mai zic ca iarna e diferenta de la cer la pamant intre incalzirea unui M47, si N47 (care avand blocul din aluminiu, pierde caldura precum un calorifer).-1 points
-
Ai dreptate, e normal sa se intample toate acestea, doar tre sa te astepti la orice-1 points
-
Tare asta cu "exceptând distribuția" - e ca si cum ai zice ca e buna o anumita saorma, cu exceptia carnii care e stricata. Asa si cu distributia, adica fix ce e mai important, care iti poate strica tot motorul, asta e un detaliu, in rest motorul e foarte bun.-1 points
-
Pai ce argumente mai bune vrei ca e plin forumul de probleme. AdicĂŁ negi ca exista aceste probleme? O fi mai bun N47, mai silențios, mai puternic....dar fiabilitatea scĂŁzutĂŁ....incendii...și celelalte probleme grave il claseazĂŁ mult sub M47. Mai are și probleme de ĂŽncĂŁlzire iarna...pai la M47 cu webasto, ĂŽn 6 minute sta acul pe mijloc la -2 grade...ceea ce la N47 n-o sa vezi veci.-1 points
-
La m47 o schimbi in visurile tale, nu stiu cine ti a bagat prostie mai mare in cap, in alta ordine de idei, as vrea sa vad si eu un n47 daca ajunge la 400k km, dar nu prea cred, nu mai vorbi daca nu ai un minim de cunostinte!-1 points
-
Ce cĂŁldurĂŁ simți tu, e de la rezistentele de cĂŁldurĂŁ de pe conductele de clima. Nu e de la motor. E ceva gen feon și se simte ĂŽn primul km, depinde de gerul de afara. Ăn rest, nu as da 1 M47 pe 10 N47. Abia ce l-au mai rectificat cu urmașul B47. La N47 e anul si o noua problema grava aflata. BineĂŽnțeles ca depinde de nr de km, probabil ĂŽn primii 100-150-200k km, multe nu s-au manifestat. Oricum inițiatorul și-a fĂŁcut o pĂŁrere, și cum bineĂŽnțeles nu mai gĂŁsești N47 sub 250k km, mai bine evita coșmarul asta de motor, care dacĂŁ ĂŽți face probleme devine sac fĂŁrĂŁ fund (de 3 probleme mari și late știu doar eu, confirmate de n ori pe forumul asta, ce naiba tot discutam atâta).-1 points
-
De frica motoarelor astea N 47 am trecut la Audi 2014 2l 177cp, dar tot ma mananca in cur in primavara sa-mi iau un f10 de 3l cu 1 turbina ala de 256cp.-1 points
-
Bmwlido, Nu e vorba de iubit, e vorba ca oamenii fug de ele ca de draq. Și pur și simplu de stress, care e mult mai mare la n47. Și nu e doar distribuția problema, are destule. Să-și ia fiecare ce vrea, pana la urma pe mine ma doare undeva, poate unul vrea euro 5 și nu are de ales decât N47. Uite aici, postul asta din 2015, omul schimba motorul pentru a doua oara. Viva N47: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/129412-diverse-probleme-cu-motoarele-n47/page__view__findpost__p__2248918 Postul #226, nu știu dacă duce link-ul unde trebuie.-1 points
-
in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine-1 points
-
(Nu am crezut ca trebuie sa mai explicc o data.. Pe de alta parte eu zic sa ne referim doar la BMW nu si la alte marci de masini) Ok. De bagat de seama ca piesele de schimb ca si manopera (ca traim in Romania..) este mai mare la un model dintr-o gama superioara. Iar eu cred ca si de asta trebuie tinut cont, nu doar de cat de populare unele modele sunt fata de altele. Sau poate asa e mai bine inteles: "fitzele costa" si dupa ce o cumperi; la unele mai mult ca la altele.-1 points
-
Asta cu economia de motorinĂŁ e o p__a de cangur!!! Asta de 163 de cai Da consuma mai puțin,dar cele de 184 sau cele noi b47 de 190 cp consuma de le ia dracu. Eu nu pot sĂŁ scot b47 sub 6,5. Am avut Rover 75 cu m47 consum de 5,5 pânĂŁ ĂŽn 6. Așa cĂŁ sa nu mai laude n47 ca e economic ca nu e nici pe departe așa.Si mai puțin zgomotos???? Eu nu as zice. Rover-ul avea aproape 400k gram de ulei nu manca de la schimb la schimb si la zgomot era la fel la b 47!!! Si cum zicea un coleg aici ca i-a schimbat distributia de douĂŁ ori,atunci ĂŽmi bag ....ĂŽn el de BMW mai bine ĂŽmi iau pe curea ca aia mĂŁcar stiu ca trebuie sa o schimb regulat!-1 points
-
Nu se schimba doar motorasul, se schimba tot corpul oglinzii, nu poti sa desfaci doar motorasul Nu exista pini care sa poata fi curatati-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00