Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/16/20 in all areas

  1. Poti sa mai scrii inca o data ce problema(e) ai, dar corect romaneste? Nu se intelege absolut nimic!
    6 points
  2. Nu mai porneste ca turbina a luat-o pe ulei, adica s-a stricat. Mergi la un mecanic. Nu repari masina pe forum, asa. Nu mari turbina ca trebuie sa schimbi si altele pentru putere m mare. Scrie aici dupa ce repari sa stim si noi, si altii adica, cat a costat ce ai schimbat. Succes.
    4 points
  3. Motorul de 518d nu este 100% cu 520d, nu o sa mearga ok daca pui softul de pe unul pe altul. Mai mult decat atat, majoritatea 318d / 518d nu au senzor EGT pe cand 320d / 520d au. Sfatul meu e sa faci un Stage 1 cum trebuie si aia e
    2 points
  4. Așa ĂŽți trebuie dacĂŁ te-ai pus cu tramvaiul...
    2 points
  5. E foarte ok si convenabil asa ca a disparut brusc exact acum cand pleci iarna 800km prin frig si gheata, 8 km pe zi deci 4 dus 4 intors 25 min de mers pe jos.... o lasam in primul service mai de doamne ajuta dar ma rog...
    2 points
  6. La masina sh..cum iti este "norocul". Totalul pieselor de schimb (2x perna aer(arnott)+compresor(wabco)) e undeva la 5000 lei+ manopera. Cu cele chinezesti iesi pe la jumatate din cate am inteles.
    1 point
  7. am pĂŁțit odata chestia asta cu o bataie ritmica care crestea odata cu viteza de rotație a roților și era de la o ditamai piatra care isi gasise locul intre nervurile unei anvelope noi si facea un zgomot oribil... am descoperit-o, iar dupa ce am inlaturat-o s a fĂŁcut liniște.. poate ai norocul sa fi fost la fel și la tine
    1 point
  8. Aia cred ca e motorina,nu ulei .
    1 point
  9. Salut, daca nu dai mai multe detalii nu stiu daca te poate ajuta cineva. ce inseamna display blocat? ce tip de multimedia, ccc, cic?
    1 point
  10. Salut, este f. simplu de inlocuit dispaly-ul, demontezi grila aerisire fata de sub display, doua suruburi de la display, scoti mufa de la display si le montezi in ordine inversa. Cca 10-15 min. (prima data). Spor la treaba.
    1 point
  11. daca iti huruie roata si tu accelerezi pana la 90 si o testezi pe curbe este buna masina, merge, altfel sareai intr-un sant si nu era ok nu? la service auto nu mai primesc suv-uri?
    1 point
  12. Cred ca omul doar voia sa stie daca scaunul bmw este in regula, nu daca merita copilul un scaun de 260e... In opinia mea, depinde de cat are acum copilul, si cat doresti sa il utilizezi. Eu am folosit pentru copilul meu care are acum 7 ani un scaun Peg Perego (pana la 3 ani), iar apoi un Chicco reglabil, care poate fi utilizat pana la o greutate de 32kg, si 140cm parca. M-am uitat si eu la scaunul bmw, dar nu m-a convins. Daca vrei un scaun bun pentru copilul tau, vei gasi ceva bun in max 200e, superior celui bmw care cel mai probabil e facut oricum sub vreo franciza.
    1 point
  13. Eu unul, n as vinde o masina ca asta!
    1 point
  14. Nu poti sa scrii tot softul unui 520D pe un 518 pt ca asta implica un alt modul cu numere hardware si software diferite . Poti sa scrii doar hartile unui 520D, dar asta implica interfata de tuning si nu sculele/softurile oficiale BMW . Deci un tuner ar putea eventul sa extraga partea necesara din softul de 520D, ca sa ti-o scrie tie . Asta daca restul componentelor sunt aceleasi - injectoare, turbina etc .
    1 point
  15. Revin cu prognoza, e posibil dupa cum am spus ca saptamana asta sa intru in posesia masinii. Ieri dimineata sarise trei pasi in productie, de la "Production begins" unde statuse de pe 12 Decembrie (productia la G05/06/07 a fost oprita de pe 22 Decembrie pana pe 4 Ianuarie) pana la "Entering assembly line", iar in dimineata asta vad ca a mai sarit inca patru pasi. Ala sunt, si daca as avea zece masini in garaj si as comanda inca una tot cu sufletul la gura as fi. In viata asta am invatat sa ma bucur de orice lucru care ma face sa imi iau gandul de la alte lucruri care nu imi convin.
    1 point
  16. motorul nu se opreste la relanti de la turbine defecte
    1 point
  17. Intrebase cineva cat e consumul. Dupa 2000 de km: Si inca cateva poze, printre care si interiorul:
    1 point
  18. Sunt foarte bune , am avut si la f10 , 4 ani. M am hotarat sa o vand , in urma unor evenimente in familie , apare al 2-lea copil , imi trebuie o masina mai spatioasa . O sa o pun in germania la vanzare .
    1 point
  19. Cand merg la supermarket si se intampla sa ma nimeresc cu vreunul care parcheaza pe loc de persoane cu dizabilitati, desi in mod evident nu se incadreaza in categorie, incep si il intreb de sanatate. Printre cele mai comune reactii pe care le primesc sunt: - da' vezi-ti de treaba ta - da' pe toti ailalti care au parcat pe locuri de-astea nu-i vezi? - da' ce, esti de la politie? Observ niste tendinte asemanatoare si aici: da' ce, armata...? Ca o paranteza, armata are alta incadrare din punctul asta de vedere, masinile alea trebuie sa mearga la nevoie cu o gama mai larga de combustibil, etc. Nu cred ca ar vrea cineva ca in caz de razboi (sau calamitate) sa ramana un camion (sau tanc) in drum din cauza de dpf. Dupa care, da, pestele de la cap se impute. Dar in cazul asta particular se impute si de jos. Daca fiecare om care parcheaza pe un loc de-ala ar avea frigiderul umplut de catre cineva de fiecare data cand e vazut, eventual si un mare afis lipit pe parbriz, probabil ca s-ar gandi de doua ori inainte. La fel si cu masinile scumpe si cu modificari ilegale. Nu-ti permiti un bmw, ia o toyota, un ford, o dacie, ceva. Nu-ti permiti diesel? Ia o masina mai mica cu motor pe benzina. E ca si cu gunoiul de pe plaja, sau de la padure. Faptul ca si altii fac ceva gresit nu inseamna ca e ok sa faci si tu. Da, subiectiv se dilueaza responsabilitatea, dar de fapt nu e asa.
    1 point
  20. Din punctul meu de vedere service-urile ce fac astfel de operatiuni ar trebui inchise complet, iar legea ar trebui sa permita ca proprietarilor sa le fie deschise dosare penale. Conducatorilor de masini fara DPF le-ar trebui retinut talonul + RAR, astfel incat sa fie obligati sa-l monteze la loc daca vor sa mai circule. De asemenea, verificarea prezentei si functionarii DPF-ului sa fie obligatorie la ITP, pt toate masinile dotate cu asa ceva.
    1 point
  21. Mai bine incepi cu o diagnoza. Locația releului depinde de model. Ai E71 sau F16?
    1 point
  22. Salut. Sunt convins ca nu sunt primul care intreaba dar cum tehnologia evolueaza foarte rapid... poate apar ceva bnoutati. Sunt proaspat posesor de BMW E91 2006 (pre LCI) si as vrea sa imi imbunatatesc putin "farurile"! Nu vreau instalatii improvizate de Xenon... iar o solutie xenon cu schimbat complet farurile este destul de costisitoare. Asa ca m-am gandit la urmatoarea solutie. "ceva"angel eyes. (ce nu necesita modificari majore... nu stiu daca exista.. (va rog recomandari) Si ,,, LED H7 Bulbs.... numai ca aici varietatea e atat de mare incat mi-am prins urechile. Imi puteti recomanda ceva proiectoare LED H7 .. usor de montat si de ccalitate... Sunt dispus sa aloc si o suma mai marisoara pentru ele daca stiu ca merita@ Va rog mult sa ma ajutati! Multumesc anticipat!
    -1 points
  23. As avea emotii sa las filtru de motorina peste 60k km. Daca intra motorul in Limp Mode, asta e unul din motive.
    -1 points
  24. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    -1 points
  25. Posibil sa fi cedat turbina mica.
    -1 points
  26. Am Întâlnit câteva cazuri la motoare biturbo.
    -1 points
  27. Asta cât vrei sa o ți ?
    -1 points
  28. ce intrebare..daca merita un scaun 260 de euro. dupa cum a fost pusa intrebarea, 260 ar fi fost limita absolut superioara pt copilul tau. original bmw. dar trebuie un soft la masina. ia-ti din ala din carrefour. sunt la 300 de lei. eu am britax romer la 500
    -1 points
  29. Nu pot sa detaliez pt ca nu sunt de meserie . In tuning se folosesc interfete speciale care citesc/scriu doar o parte din softul ECU-ului . Partea aia se modifica in privinta hartilor. O scula BMW nu prea te lasa sa pui ce soft vrei in ECU ci doar acela care este facut pt familia de module din care si ecu-ul tau face parte - adica au anumite numere . Ca sa intelegi , de exmplu , sa zicem ca masina ta e facuta in ianuarie . Nu poti sa rescrii un modul cu softul unei masini din martie . Modulul tau si softul lui au dezvoltarea lor proprie . Module/masina cu alta data de fabricatie au dezvoltare proprie de asemenea . Doar update din aceasta dezvoltare poate fi scrisa. Mai se poate forta scrierea unui modul cu alt soft, dar apoi trebuiesc introduse datele corecte de identificare pt masina ta . Explicatia e in principiu pt ca nu ma pricep sa fac.
    -1 points
  30. Salutare, De ceva timp ma gandesc daca sa-mi resoftez F11 LCI 518d (motorizare tip B47) cu soft original de 520d. Nu ma intereseaza soft facut custom pe masina, stage 1, etc. Din cate am mai studiat si pe realoem.com si pe alte site-uri de profil, nu ar fi diferente la motor nici la sistemul de franare. Chiar si intr-un comunicat oficial BMW, se sustine acest lucru. Din aceasta cauza, ma gandesc ca ar fi o varianta mai sigura decat un custom remap. Momentan, pe masina sunt 150cp la un cuplu de 360Nm. Softul de 520d ar creste puterea la 190cp si cuplul la 400Nm. Cutia de viteze de pe masina suporta 500Nm, deci aici nu ar trebui in mod normal sa apara probleme in timp. De asta as vrea sa intreb daca printre noi sunt posesori de 518d care si-au rescris softul cu unul original BMW de 520d? In caz afirmativ, ati sesizat in timp sa fi aparut diverse probleme? Astept cu interes si parerile celor experimentati, chiar daca nu aveti exact acest tip de motor. Multumesc tuturor!
    -1 points
  31. Am o mare problema azi am plecat la drum și dupĂŁ vreo 10 km misa oprit motoru ĂŽn mers și mia arĂŁtat codul eroare CC-ID 29 am desfĂŁcut furtunul dela intercooler era ulei plin egr deci asta ĂŽmi dau seama ce e e turbina dar dc mia dat codul de eroare CC-ID 29 a-și dacĂŁ tot i schimb turbina ias pune una mai mare oare de ce model se potrivește și dece nu mai pornește e bmw e87 122 an 2004
    -7 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.