Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 11/03/20 in all areas
-
3 points
-
Spirtul e apa de ploaie pe langa IPA. Cel mai simplu, ia un spray de curatat franele, dai pe o laveta si garantat se curata.2 points
-
Nu lasa lucrurile asa, 2500 de lei nu chiar o nimica toata. De acum inainte sa ai vedere, intai iti pui intrebari si apoi platesti, nu invers. Pe mine la o reprezentanta, ma imbiau sa imi activeze video in motion, avertizare centuri si ce mai vreau eu, off the record gen, nu mi-au cerut decat vreo 800-900 de ron pentru asta...am zis ok ca mai gandesc, si cu 250 de ron mi-am cumparat bimmercode si 2 cabluri si mi-am facut singur. Daca ai masina mai scumpa nu inseamna neaparat ca arunci cu banii ca la lautari.2 points
-
Serios! Daca mi ia masina foc in service este de vina proprietarul? Atata timp cat sa intamplat la ei in “curte” sunt raspunzatori. Mi sa intamplat aceeasi chestie si au platit, tot intr o reprezentanta di Bucuresti acum cativa ani. Au redresoare proaste si in momentul pornirii dau un spike si ti ard module. Pt initiator: Daca nu ai platit inca, vb cu seful de service,in nici un caz nu este vina ta!2 points
-
@XAdi mie mi se pare halucinant sa-ti spuna ca au ars o piesa si te costa x bani reparatia... m-am uitat si la data, dar nu e 1 Aprilie! Ai platit deja?2 points
-
Asa stiu si eu, ca le are pe ambele si ca sub -5 grade celsius intra in peisaj rezistenta electrica si iese pompa de caldura.1 point
-
Noi am avut in SB, 2 ierni in ultimii 5 ani, cu temperaturi de -20 de grade. Chiar -25. O pompa de caldura fara rezistente, nu e eficienta la temperaturile alea pentru ca nu mai exista caldura atmosferica, si nici diferenta pe care o mai poate comprima. O mica explicatie si aici:1 point
-
Si asta, spirt, iar daca nu se ia cu astea dute si ia un spray special pentru dat jos lipiciul, Dedeman sau orice magazin de genul.1 point
-
Hai sa-ti spun cum am procedat eu in doua situatii (la prima a fost vorba de greseala unui service, la a doua, un vanzator de mobila, deloc ieftina, montata gresit): - Pe ambii (ma refer la functia de director) i-am amenintat cu protectia consumatorului, cu reclamatii peste tot, inclusiv cu faptul ca voi apela la un avocat si voi merge in instanta. De asemenea, i-am amenintat (in cel mai politicos mod) ca le voi face publicitate negativa pe tot internetul, pana ma voi plictisi. Din experienta, daca reusesti sa trimiti ceva catre protectia consumatorului (ca nu e simplu) si le comunici acest lucru, vei observa o schimbare in atitudine. Bine, poti sa le spui ca ai trimis si fara sa se intample acest lucru, . Bafta!1 point
-
Mie mi se pare absolut halucinant cum, desi recunosc ca au ars piesa cand au incercat sa porneasca la cabluri, te pun s-o platesti. Hai sa zici, daca se ardea la update de soft, ca e FRM-ul sensibil - desi si practica asta mi se pare discutabila. Dar asa, poate n-a fost un gigel atent si a facut un scurt, sau n-a cuplat bornele cum trebuie..1 point
-
nu ai nici capcaele de la oglinzi negre. ) Bravo. Ar trebui sa faci un thread separat cu masina, sa discutam acolo, iar cand trece pandemia sa le comparam una langa alta. In ceea ce priveste wireless charging, am scris si mai sus, eu nu il folosesc des. Optiunea a venit la pachet, nu am dorit-o neaparat, ca si comfort access. Sunt chestii pe care am fost fortat sa le pun ca faceau parte dintr-un pachet. Sa o stapanesti sanatos!! )1 point
-
Doamne.. te au luat de gasca, ei au ĂŽncercat “ suna l si vezi ce spune” si tu ai acceptat sa plĂŁtești. P oate sa rezolve chiar daca a plĂŁtit, cu o simpla reclamatie, se storneaza factura si aia e, daca nu pot pe garanție, trebuie sa plĂŁteascĂŁ ei, s au ars calculatoare de motor din vina “ Noastra” si s au plĂŁtit sume mult mai mari decât 3.000 lei, noi ca service. Suna la protecția consumatorului, vorbește la Bmw, da i niste mail uri, dar eu zic ca rezolvi doar la protecția consumatorului. O zi buna!1 point
-
Parerea mea este ca nu trebuia sa platesti de la bun inceput. In afara situatiilor in care te pun sa semnezi pe propria raspundere ca iti asumi diverse eventuale probleme cum ar fi in cazul update-urilor de soft, nu vad de ce ai plati tu o problema aparuta in urma unei actiuni intreprinse de ei. E impotriva logicii. Pot ei demonstra ca modulul de lumini avea o defectiune inainte de a umbla ei la masina? Nu cred...in cazul asta ei trebuie sa plateasca. Masina ta mai e in garantie?1 point
-
Nu trebuia sa platesti atat pentru FRM. FRM3 se repara si cu 250-300lei, poti cumpara oricand altul din dezmembrari si apoi se monteaza si codeaza pe masina, dar tot iesi mult mai ieftin. Problema e de la modulul de lumini(FRM3)1 point
-
@Bala, da, normal ca ĂŽncĂŁlzirea electrica (pe baza de rezistente) e mai rapida. Dar nu e inovație. Probabil și eu dacĂŁ pornesc webasto 20 de min, am rezultate similare la temperaturi cu minus. @CRG Nu e cazul sa ĂŽți etalez toate "gioarsele". BineĂŽnțeles ca experienta cu o electrica e noua, și total diferita de motoarele ICE de pana acum.1 point
-
Da, am deja 2 luni de cand o plimb Incantat si eu de ea, la exterior e identica cu a ta, ca dotari aproape la fel, interiorul identic, eu am in plus hud / driving assistant professional, drive recorder si parking assistant plus. Nu am in schimb suspensia adaptiva (doar cea standard M), volanul incalzit si padul de wireless charging, dar am inteles ca are prostul obicei de a supraincalzi telefoanele asa ca nu e un mare regret.1 point
-
1 point
-
Am gasit ca ATF2, scris pe bidoanele cu ulei BMW, ar fi de fapt Dexron VI. Deci, am gresit la postul 35, crezand ca ATF2 s-ar referi la o norma foarte veche. https://www.bimmerworld.com/About-Us/BMW-Transmission-Differential-Oil/#auto Practic, pt cutia asta (5L50 / A5S390R), conform GM si BMW, se poate folosi de la vechiul Dexron IIIG (1998) pana la mai noul Dexron VI (2005). Daca pretul conteaza mult, cred ca Texaco ala vechi e cel mai tentant. Ceva mai sus ar veni un Dexron IIIH. O mentiune, cel putin in cazul producatorului RAVENOL, pt ATF Dexron IIIH, GM nu mai da aprobare, iar BMW nu mai da recomandare. Astea apar doar la ATF Dexron VI.1 point
-
Si de fapt litrul la bidon costa 35 de lei. Fata de 130 cat cere reprezentanta. Pt b47/n47, uleiul si toate filtrele inclusiv motorina costa vreo 850 de lei pe original. Daca le iei Mann probabil sunt vreo 200 de lei mai ieftin.1 point
-
La filaret este 80 litrul,ala la butoi.Am schimbat luna trecuta,ulei si filtru 680 ron ,filtru aer il schimb acasa ,in garaj,are 3 cleme si o mufa. Motor b47.1 point
-
Parerea mea e ca sunt prea vechi deja non facelift-urile..fa un "sacrificiu" si ia-ti macar facelift (fie el diesel sau benzina)..daca nu poti financiar eu m-as axa pe alta marca mai non-premium unde gasesti probabil masini 2010+ la aceiasi bani ca la un e90 nfl. Si ca sa fiu on topic eu sunt foarte multumit de e90 ul meu..M47 aproape 340.000km si ruleaza excelent ( evident il si intretin bine) dar totusi ma gandesc la urmatoarea masina ( probabil electrica si noua).1 point
-
Antigelul roz, cunoscut si ca G12 a avut foarte multe probleme, cautati pe net VW G12 sau Dex-Cool La BMW se pune doar G11 albastru, punct!1 point
-
G11 si G12 reactioneaza diferit cu metalele din componenta sistemului de racire. Tu poti sa folosesti roz insa nu mai da sfaturi aiurea si altora1 point
-
1 point
-
Cu asta indepartezi orice urma de adeziv: https://www.dedeman.ro/ro/solutie-de-curatat-resturile-de-adeziv-mellerud-0-25-l/p/5008116 Asta daca nu vrei sa te chinui razuind zeci de minute.0 points
-
0 points
-
0 points
-
Pfff, ANPC suna si vorbeste. In alta ordine de idei..Xadi are bani...a dat 3000 lei fara sa clipeasca...indiferent de situatie.0 points
-
Mi se pare un sacrilegiu sa pui "///M" pe autobuzul ala. Cumva cred ca BMW vrea sa se bata cu AMG pe teritorul acestuia, masini numai motor, restul luxos dar nu prea sportiv. Masina de 4,85m si 2 tone. Sper sa nu isi fi bagat degetele in ochi prin sacrificarea Seriei 6, reducerea ei in dimensiuni si mutarea upscale la Seria 8. La acelasi pret ai optiunea Panamera, care este chiar un GT pt 4 persoane, nu ca Seria 8, 2 persoane si bagaje.-1 points
-
-1 points
-
Posted 27 minutes ago este fantastic cum stiu sa faca bani producatorii auto si nu numai ametind aceeasi platforma tehnica si scotand modele diferite la diferite preturi. de exemplu, seria 6 GT are aceelasi ampatament cu seria 7 adica 3070mm si este evident ca discutam despre aceeasi masina cu diferenta in faptul ca seria 6 GT nu are perne de aer pe fata, este antifonata un pic mai prost si poate si materialele interioare un pic mai proaste. diferenta reala intre cele doua masini dpdv cost, cu siguranta este pana in 10.000 euro si totusi, seria 7 la dotari si motorizari echivalente se vinde cu 25.000 euro in plus. sunt ferm convins ca si seria 8 grand coupe va avea 3070mm ampatament, 50 mm mai coborata ca inaltime totala, un alt design (diferit de seria 7 si comun seriei 8 coupe) si probabil se va vinde cu 10% in plus la pret fata de seria 7. dar grupul VAG este maestru in combinatii, peste BMW This post has been edited by edit: 27 minutes ago BMW 520xD G30-1 points
-
-1 points
-
Pana acum cateva zile, bagam motorina normala de la Petrom, iar zilele trecute am facut un plin cu OMV MaxxMotion Performance Diesel. Pot sa spun ca inca de a doua zi am observat ca motorul se aude mai bine, a si scazut putin consumul, iar vibratiile la relanti s-au redus destul de mult. N-as fi crezut daca nu experimentam chiar eu!-1 points
-
Recent am trecut de la OMV Max Motion la motorina simpla, tot de la OMV. Masina avand stage1 de calitate si mergand ca turbata, odata cu motorina standard am simtit o diferenta clara fata de cea premium. Astazi am realimentat cu Max Motion si se simte ceva mai bine.-1 points
-
Daca culoarea e clara - deci a fost schimbat complet antigelul - nu iti bate capul , completeaza cu ce are . Nu e cu nimic mai grozav antigelul albastru fata de cel roz - nu exista antigel "original" BMW ci doar antigel "folosit" de BMW .-1 points
-
Fii mai concret - ca sa inteleg si eu ! De care metal vorbesti , de care motor si cum reactioneaza in mod diferit . Daca poti sa pui si o sursa, alta decat BMW - raman recunoscator !-1 points
-
Eu stiam ca in general, dupa anul 2000 constructorii de masini au trecut la G12 (cel roz) odata cu folosirea pe scara tot mai larga a blocurilor motor de aluminiu si a sistemelor racire tot mai sofisticate. Eu cel putin am in masina (320d, 2007) antigel roz, asa am cumparat-o, asa a fost si la fostul proprietar. Acum fiecare cum crede.-1 points
-
Bordul era bine sa fie aratat, sa vedem de pe ce planeta e. Sub capota ma uit doar cand fac revizia! ) La bord ma uit in fiecare zi. E la fel de inductiv ca asta? Poza luata de aici: https://www.carmagazine.co.uk/car-reviews/bmw/1-series-hatchback/-1 points
-
E o masina foarte misto, dar nu are sens comparatia cu McLaren, Bentley sau Aston Martin. In prima poza ai lasat numarul ne-blurat.-1 points
-
Nu au dat si ei cu o laveta ceva sa stearga praful macar pentru poze. O asa masina neingrijita isi pierde din farmec.-1 points
-
Runflat continental(nu mai stiu ce model) de vara pe 18(255/55/18) am avut cand am luat masina si le am schimbat dupa un sezon cu dunlop sport maxx rt2 si e diferenta ca de la cer la pamant in termeni de confort. In plus am luat o roata de rezerva de dimensiuni reduse si aia fost, am rezolvat si problema in caz de pana si nici nu o sa ma intorc la runflat vreodata. Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
Te complici. Pune tot 5w30 ... recomand metabond C3 + tratament motor tot metabond.-1 points
-
Va multumesc tuturor. Am fost neinspirat, dar sunt si unele motive personale care m-au bulversat serios in aceasta perioada si nu am mai stat sa gandesc la rece. Asa este, suma nu este deloc modica si trebuie recuperata cumva, insa eu ma gandeam ca pot rezolva amiabil (chiar daca am platit factura, nu cred ca e o problema). Romulus, ai cumva alta idee?-1 points
-
Deobicei plateste beneficiarul pentru ca nu service-ul strica FRM-ul neaparat, ci proasta realizare a modului de lumini. Adica se poate strica si cand schimbi bateria. Asta deja nu mai depinde de un service/tine, nu este vina ta daca se strica intr-un mod asa stupid.-2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00