Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/22/21 in all areas

  1. O sa va ofer si eu parerea mea despre B47 la 2 ani de la achizitie. Detin un F30 cu motorul B47 euro 6, fara AdBlue. Achizitionat iunie 2019 la 180.000km. Am 220.000 acum. Zero probleme. Niciun zgomot dubios, niciun clantanit de lant. Mi se pare extrem de curat motorul si nu intentionez sa ii schimb distributia in viitorul apropiat. Am schimbat doar uleiul (si la cutie) si placutele Cutia e cireasa de pe tort la masina asta. Zici ca plutesti.
    2 points
  2. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GEEXf.html BMW 540i XDrive 340 CP , 24700 km, fara accident in istoric WBAJE7C37HWA03801
    2 points
  3. Ai in plan sa schimbi si bara spate cu una de M? Ma gandesc ca daca tot ai "deranjul" cu vopsitul, inca un element in plus nu face diferenta asa de mare
    1 point
  4. Azi am achizitionat canalele de aer (nu din prima incercare), de la dezmembrari. Se potrivesc si cu bara si cu carenele de pe masina, am pus poze. Codurile oem sunt: -51717894707 -51717894706 Ramane de vazut daca se pupa si carenele cu bara. Daca nu apare ceva, aflu saptamana viitoare, cand intra la tinichigerie plus restul.
    1 point
  5. Foarte buna intrebarea pusa de tine . Masina cand am luat-o era data cu ceara si se vedea f bine vopseaua pe ea . Luand-o de la un showroom care parea legit si vanzatorul mi-a spus clar ca masina e fara accident . La 31 de mii imi doream sa fie perfecta , trebuia sa fie . Interiorul e ca nou , e fara nici o urma de uzura , faptul ca a fost rent a car un an de zile nu m-a speriat din cauza ca avea doar 28 mii km , de fapt mi-a placut masina cum arata si parea ca noua , eram si putin vrajit de emotii . Sincer nu imi pare rau ca am luat-o , nu prea ma simt confortabil ca m-ai investesc 2-3 mii de euro in ea insa am sperante ca o pot aduce in starea de aproape noua . Poate ca uneori nu ma simt confortabil de alegerea facuta , insa mi-o asum , si imperfectiunile ce le are sunt relativ usor de scos . Nu cred ca e de aruncat masina . Cand am lasat masina la service m-am uitat prin showroom si am vazut un g20 similar la echipare cu a mea si costa nou 66 000 euro . Masina mea a avut pret de noua in jur de 55 mii euro . Dupa 2 ani si 28 mii km a ajuns la 31 mii de euro . BMW e o marca f atragatoare si din pacate eu chiar cred ca e una dintre cele mai fraudate marci la revanzare second hand .
    1 point
  6. Acumulatorul pentru modulul Telematics este in 2 variante, pentru TCB sau pentru ATM. Verifica ce modul ai in baza seriei de sasiu sa nu cumperi acumulatorul aiurea, nu se potrivesc de la TCB la ATM. Daca ai TCB se inlocuieste extrem de usor, modulul este in portbagaj sub podea langa panoul de sigurante, are un capac deasupra care se deschide super usor si se schimba acel acumulator. Daca ai ATM, este montat pe plafon sub "coada de rechin" si inlocuirea acumulatorului necesita desfacerea tapiteriei de pe tavan. Nu necesita nici un fel de codare, doar stergerea erorii. Acest acumulator nu este bateria masinii, este o baterie de back-up pentru modulul Telematics, in cazul unui accident cand se deschid airbagurile se declanseaza si capsa de la baterie si masina ramane fara curent, modulul telematics foloseste in acel moment acumulatorul de backup pentru apelul automat la 112. Eroarea de SOS in bord nu este neaparat cauzata de acumulatorul din modulul telematics, pot fi nenumarate alte cauze, iti recomand o diagnoza inainte sa il cumperi deoarece costa in jur de 400 ron si ar fi pacat sa dai banii degeaba pe el. Totodata, procedurile BMW spun ca nu e OK sa montezi un acumulator care e mai vechi de 3 luni (are data de fabricatie pe eticheta) deci nu iti recomand sa il iei SH, cand il comanzi la BMW vine in 5-7 zile si de obicei nu e mai vechi de o luna. Acumulatorul asta nu se tine pe stoc, deci in reprezentante nu o sa gasesti acumulatori vechi. Fiind un sistem de siguranta, care e bine sa fie functional 100% in cazul unui accident, nu e indicat sa faci improvizatii.
    1 point
  7. Am vazut o data la un E93 335i M pack un volan original cu padele si lumini pe el care se aprindeau la turatie si iti indicau cand sa schimbi. Mi s-a parut ca dadea bine pe masina. Cost cam 1500 euro acel volan.
    1 point
  8. da, dar pe de alta parte nici filtrul standard nu trebuie spalat/curatat/uns, il scoti si il arunci am avut K&N in cutia standard a filtrului, la fosta masina 1.4 benzina turbo, nu am simtit nici o diferenta, nici macar la sunet din punctul meu de vedere e mai mare deranjul sa speli/cureti si apoi sa dai cu ulei un filtru sport, decat sa folosesti filtru clasic pe care sa il schimbi plus ca exista mereu riscul sa pui prea mult ulei, si sa ai probleme cu debitmetrul, sau sa ajunga mai mult praf in motor, mai ales avand in vedere cat de murdar e aerul in RO, in afara tarii macar scapi de grija asta
    1 point
  9. frumoasa, spatele e cam incarcat pt gustul meu iar volanul si padele sunt cam ciudate dar pana la urma trebuie sa iti placa tie .
    1 point
  10. Ăn sfârșit vreme frumoasĂŁ!
    1 point
  11. bateria se afla in modulul Telematics
    1 point
  12. Depinde de setup/locatie daca e izolat cum trebuie si asa mai departe. In general nu castigi cai, daca nu e izolat cum trebuie motorul va trage aer, daca e tip conic cum zice colegul mai sus motorul va trage mai mult praf. Pentru aplicatii de strada sistemul de admisie original e mai mult decat suficient.
    1 point
  13. Pai si pe timp de vara cum este racit rezervorul de adblue? Porneste aerul conditionat?
    1 point
  14. Mie imi plac maxim astia care nu sunt in stare nici macar sa-si faca un cont de olx si se conecteaza cu contul de fakebook.... le mai vezi si fata de prosti unora sau mai rau odraslele.....ce sa mai, incredere maxima!
    1 point
  15. Nu mai sunt probleme comune cu distributiile de vreo 5 ani, dar trebuie sa manance si gura service-urilor
    1 point
  16. De acord. Dar inainte asigurate ca a umblat la kilometri, 40k mai putin, parca nu prea face sens. CarVertical, imi arata la masina mea, ca am kilometri dati inapoi, chiar daca e luata de la Bavaria, dar CarVertical, estimeaza kilometrii, dintre intrarile in service (acolo unde se inregistreaza de ex. reprezentanta), iar a mea in ultimul an a facut maxim 3000 de km, din cauza de COVID si am fost plecat cu munca.
    1 point
  17. Fii sincer in anunt si explica ca asa ai luat-o! Cand mentionezi tu numarul real al kilometrilor asta arata ca esti serios si ca nu-ti bagi joc de nimeni.
    1 point
  18. Si eu am vandut un e87 acum ~ 3 ani cu 100k dati inapoi , in bord aveam 180k si in realitate avea 280k , in anunt am pus km reali , cand a venit clientu sa o vada a intrebat de km ... de ce are mai putin ! i-am explicat ca a fost luata de la un samsar care a dat km inapoi si aia a fost , am fost sincer si omu a cumparat masina fara probleme !
    1 point
  19. Pune o serie de sasiu si verificam in baza de date BMW ce apare.
    1 point
  20. Am verificat 5 e39-uri in ultimul an cu istoricul de reprezentata + carti de service + carvertical si autodna. Car vertical cumva are access la baza de date BMW pentru ca imi dadea aceleasi valori de km care le gaseam in baza de date BMW, cartile de service la toate 5 masinile au niste anomalii inclusiv la cea care am cumparat-o, examplu... daca era intrare la 154539 km la BMW km se pune rotund 154000 sau 155000 km pe cartea de service, in unele cazuri difera si data cu cateva zile diferenta fata de ce gasesti digital. Autodna nu vede ce e in reprezentata BMW dar vede TUV-urile(din Germania) si nici alea toate. Un avantaj este ca le poti combina pe toate 3, CarVertical, AutoDNA si istoric reprezentata + sa te uiti pe cartea service si sa-ti faci o idee cam ce km a facut masina. Tot anomalii am mai observat ca masina cu cat devine mai veche, in baza da date BMW nu prea te mai baga astia. Pana in primii 10 ani gasesti cam tot. Sau am gasit intrari cu 0km adica nu-si mai bateau capul sa-ti treaca exact nr de km la o masina care nu mai este in garantie. In cazul marcii BMW car vertical chiar functioneaza si nu estimeaza, cel putin cu masinile aduse din Germania.
    1 point
  21. Nu e nicio chestie cu acele plus sau minus. Tastele respective au fost puse initial pt a arata aprecierea sau dezacordul asupra unui text. Conflictul cu el este mai vechi si in linii mari el considera ca port grija altora, opinie bazata pe faptul ca deseori am afirmat ca avem masinile pe care nu ni le permitem, eu aducand un argument simplu si anume ca cei din vest care conduc bmw sau ceva similar nu concep sa nu aiba casco si nu au boarfe de la zara sau H&M. Si eu sunt in aceeasi categorie; adica daca am pus un cacat pe masa si l-am servit forumului, m-am infruptat si eu din el. la noi casco este perceput ca o povara si nu ca ceva ajutator, lucru care intareste ideea de mai sus. Apoi el considera ca am foarte multe frustari pe care le revars online sub diferite forme. Una dintre ele fiind ca nu am o masina foarte misto si, suplimentar, masina pe care o am nici macar nu este a mea. Un alt conflict cu omul a venit de la discrepantele salariale din Germania. In fine.
    1 point
  22. Pai si care este "sparla" ca primesti un - sau un +? ) Eu sunt veryy happy doar cand ma anunta angajatorul ca se aud/vad prime la orizont, chiar si prima la dreapta, sau prima la stanga, prima sa fie!!
    1 point
  23. Salut prieteni, Detin un F11 cu roti R17 de iarna si atata timp cat inginerii de la BMW au dezvoltat masina si cu roti de 17 nu cred ca trebuie sa ne intrebam daca functional este o problema. Recomand si eu ca pe timp de iarna sa se foloseasca R17, doar avantaje pot sa spun, iar balonul mai mare numai beneficii tehnice pentru masina. Acuma referitor la vara si R18, chiar va rog sa ne recomandati ce e mai bine sa facem, si eu urmeaza sa achizitionez jante de 18 si sa cumpar anvelope noi. Investitie approx 1000-1400 euro. Dar cel mai mult va rog sa ne indrumati daca sa fie in 2 latimi rotile, sau nu? Modelul F11 nu este pachet M. Ce avantaje vs. dezavantaje am avea? - 2 latimi avantaje: esteric masina mai frumoasa; stabilitate mai buna in curbe la viteze extrem de mari...? - 2 latimi dezavantaje: consum mai mare de carburant? Investitie cu 50% mai mare in achizitia celir 2 anvelope pe spate! Sa fim seriosi, daca ti la siguranta ta, daca iti respecti masina, intelegem necesitatea anvelopelor noi si nu cele second vechi de 8 ani sau uzate la maxim... - 4 aceasi latime avantaje: consum mediu de carburant; stabilitate normala in curbe; investitie normala in anvelope - 4 aceasi latime dezav.: estetic poate nu la fel de frumoasa masina; alte observatii? As mai vrea sa adaug ca la roti mai late si mai mari si sistemul de franare al masinii este supusa unei uzuri mai mari, suprafata de rulare al anvelopei este mai mare => forta de franare mai mare. Nu degeaba pe o motorizare de la 3.0 litri in sus discurile de frana sunt altele. Apreciez mult feedback-ul vostru si sper sa ne ajute ce sa cumparam pe masina Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  24. edit, ai putea sa imi explici mie de unde vine ideea asta de seria 5 trebuie sa aiba vara jante late de 18 ca alea de 17 sunt prea subtiri? Ca sa intelegi intrebarea mea si raspunsul care il caut, de unde a pleact toata ideea asta de roti mai late sau cel putin mai late (decat alea de 17 la seria 5 de exemplu)? Adica, de unde e toata ideea asta, de unde vine originalul ideii?? Raspunde-mi la intrebare si apoi spun si (dau cu parerea.. mea) de ce o tampenie.. Atentiune aici, daca nu spui tu, o sa spun eu. iar eu o sa fiu mai rau in ceru' gurii.
    1 point
  25. Se rezolva. Nu s-a facut pasul de finish si au ramas micro zgarieturi (holograme/swirls) de la abrazivele din pasta de cutting. La noi dau romanii cu 3m cu "dop verde", lasa uleiurile de lubrifiere din pasta pe masina si nu fac nici o trecere cu ipa, ca sa arate bine cand vine proprietarul. Dupa prima ploaie/spalare, te iei cu mainile de cap cand o pui in soare.
    1 point
  26. Salut ! Eu am b47 pe un f26 din 03.16 fara adblue
    1 point
  27. Atentie, jantele de G20 nu se pot monta deloc pe F30 - jantele de pe G-uri au distanta intre prezoane (PCD) 112, jantele de pe F-uri au PCD=120/ BMW a facut miscarea asta pt a putea mari suprafata de contact a discului de frana la aceeasi dimensiune a jantei.
    1 point
  28. Pai daca ai contractul facut corect si tia fost vanduta ca masina fara accident ii dai in judecata si iti recuperezi banii .
    1 point
  29. Aproape tot timpul la SH ai surprize. Recent am fost pus ĂŽn situația de a alege mașina de 1-2 ani sau noua. Cam toate aveau ba una ba alta și la diferențĂŁ f mica fata de nou, asa ca am preferat nou.
    1 point
  30. Se face regenerare completa si fara bujii!
    1 point
  31. Cand se va reglementa si la noi situatia emisiilor la masini si se vor impune restrictii in marile orase, tot noi (care am transformat masinile in niste cazane pe roti) o sa avem gura mare... Fac pariu cu oricine ca luam 10 masini aleatoriu din Bucuresti, Cluj, Timi, nu conteaza si 9 din ele NU trec ITPul din Austria sau Elvetia! Si nu ma refer numai la noxe de la DPF off si alte magarii romanesti, ci si la stopuri/faruri fisurate, becuri arse, rugina, faruri care bat in varful pomului, frana de mana 30%, probleme la directie, s.a.m.d. Daca ti-ai cumparat o masina si nu-ti permiti sa o intretii la un nivel minim de baza, nu cum scrie la carte, atunci renunta la ea si ia-ti una de nivelul tau!
    1 point
  32. Ce se enerveazĂŁ unii cu DPF-ul asta, mai ceva ca in cazul unor persoane penale ce duc statul nostru catre dreptate, adevar si drumuri cu siguranta mai bune!:/ Viata nu este generala, este strict particulara! Specia umana nu a descoperit in intregime spatiul unde traim in viata de zi cu zi( Pâmânt/Terra/Planeta AlbastrĂŁ cum dorește fiecare), iar noi singuri putem decide intr-o secunda ce trebuie sa faca X-ulescu, Y-ulescu sau George Becali. Masina personala este a unuia, nu a unei intregi comune/judet/tara. In consecinta doar acel om stie ce este mai bine sa faca. Daca considerati ca DPF-off duce la sate din Argentina sa fie inundate, moartea pinguinilor sau alte schimbari astronomice asemanatoare va inselati:/ Luati toata informatia data si cu putina sare, ganditi-va la istorie si harta geografica. Strict practic, cu DPF-Off'ul meu, sansa sa omor un singur atom dintr-un pinguin este destul de mica. Am sanse mai mare sa calc cu roata si sa il omor dacat fara DPF.
    1 point
  33. Asa si cumpararea unei masini SH este tot o carpeala.
    1 point
  34. Salut! E in regula ce iti arata, autovehiculul tau are catalizatorul si dpf-ul in aceeasi incinta, doar modelele care nu le au impreuna au acel senzor.
    1 point
  35. La fel si la mine, isi face regenerarile f des, cred ca la 200km (sincer nu stiu de ce, cand era noua parca tin minte ca facea la 7-800km de mers in oras. Eu i-am schimbat ECU cand am pus power kit, si daca retin bine, cam de pe atunci a inceput sa le faca asa des). Ultima a pornit-o la 135km, insa am facut f multe drumuri foarte scurte si cu motorul rece, in oras. Chiar acum am fost si am facut un test cu ISTA si totul pare in regula: - in idle are 3-4mbar (max e 35), la 2000rpm vreo 16mbar (max e 75), iar la 4000rpm are ~68mbar (max e 200). Ce-i drept, doar ce isi facuse o regenerare completa.
    0 points
  36. Merge cu orice OBD scan tool wifi sau vrea ceva special?
    0 points
  37. Cu ce aplicatie vezi datele alea?
    0 points
  38. Fapta DPF off nu poate fi eliminata pana RAR-ului nu i se da puterea de a-ti lua certificatul de inmatriculare si eventual amenda serioasa. Si sa primesti certificatul doar cand pui DPF-ul inapoi cu testul facut de poluare conform normei fabricantului! Sa vezi dupa aceea cum se linistesc toti. (de ce sa iti iei diesel, daca nu stii cand sa il folosesti? :frantics: ..sau nu stii cum Sa Ai Grija De Un Lucru In Plus - DPF!?) (pentru "incurajare", sa mai zic ca BMW diesel NU prea e BMW?)
    -1 points
  39. Omu' a zis bine; toate erorile VOR FI PERMANENTE in 90% din cauzuri pentru ca TERMOSTATELE se decalibreaza.., bujia se ARDE/IMBATRANESTE (creste rezistenta), iar releul la fel se "duce" complet! Ce a uitat sa mentioneze e ca daca senzorii de presiune de pe filtru nu masoara realitatea (sunt defecti) regenerarea NU porneste!
    -1 points
  40. Nu cumva cand tu faci "request" se intampla si regenerarea fortata? Atunci desigur erorile care nu sunt permanente ci doar oarecum temporare, sub influienta cererii (request-ului) daca erorile reapar probabil request-ul poate fi (va fi)suspendat sau amanat pana la rectificarea erorilor partiale, care de fapt sunt permanente.. (inca nedeclarate..) reparand si dupa request, ca si eveniment pe/in scala timpului. Una e sa faci un request prin software, stergand niste erori, si alta e sa fie o problema fizica (filtru colmatat, temperatura insuficienta a motorului...) si sa nu se poata intampla din cauza ca fizic nu este posibil. Desigur ca putem specula pentru inca 5 pagini de acum incolo, dar ma indoiesc ca gresesc DACA SPUN ca Testerul Este Doar o Scula Inteligenta si e bine sa ramana asa. Utilizatorul ar trebui sa ia toate masurile premergatoare pentru a nu-si ingreuna dificultatea.. rezolvarii situatiei. Pe forumuri straine aceste (situatii) sunt cunoscute si intelese. (Am inteles si ce ai spus tu) (stiu ca e greu de inteles pentru aceia care dau minus neintelegand mare lucru; masina (BMW) poate fi un lucru fooarte dificil de inteles - poate asta inteleg)
    -1 points
  41. Volan BMW M Sport E9x Ergonomic + Carbon.
    -1 points
  42. Sunt total de acord ca 17 inch protejeaza la maxim masina, insa nu poti functiona mereu privind partea pragmatica a problemei. Chiar si iarna, masina trebuie sa arate binisor, iar cu 17 inch nu are cum sa arate. Personal, daca as avea 17 inch sau 20 de inch pe seria 5, f10-g30, primul lucru pe care l-as face, chiar inainte sa ii pun motorina, i-as schimba rotile. 20 inch mi se pare in extrema aialalta.
    -1 points
  43. Bimmer, fiecare om are niste idei si conceptii proprii pe diverse teme. Le discutam in diverse medii. Tampit ar fi sa incerci sa le impui cumva. De exemplu, cand ma uit din spate la o masina, spatele unei masini are o anumita suprafata, arie. La jantele de 17, implcit cu anvelope de 225, pare ca de sub masina ies niste betze, nu anvelope conforme cu masina. De asta zic ca o latime de 245 da un aspect rezonabil seriei 5. La x3 si x4, desi sunt niste masini mai mici decat seria 5, aria partii din spate este foarte mare, fiind suv-uri si mi se pare ca anvelopele de 245 chiar nu respecta proportiile masinii, parand subtiri cand le vezi din spate iesind de sub caroserie. Si exista persoane care au 225 pe X3. Revenind la roti cu jante de 17 inch pe seria 5, vazute din profil, janta de 17 este mica raportand la diametrul total al rotii, rezultand un talon al anvelopei foarte mare si care arata disproportionat cu restul masinii. Evident, janta de 17 arata dispoportionat de mica raportand la dimensiunea masinii vazuta din profil. Fiecare lucru pe lumea asta trebuie sa se integreze armonios la ceea ce il inconjoara, iar jantele de 17 nu sunt din filmul seriei 5. E ca si cum ai avea 1.90 si o sotie de 1.60. Nu spun ca nu poate fi o relatie misto dar... Ti-am prezentat frumos opinia mea. O astept in acelasi fel pe a ta.
    -1 points
  44. mama, ce face gheata din orice masina... la franare brusca, sanie se face! :hyper:
    -1 points
  45. Acum rotile au ajuns sa aiba diametre f mari. Poate acum 20 de ani M5 avea roti de 18, acum are de 20. 18 inch cu talon 245/45 are cauciuc indeajuns de mult intre janta si astfalt. La audi e si mai si: RS6 are roti de 21 si de 22. Standardul pt A6 de rand porneste de la 18 inch iar eu mi-am pus pe a mea de 20. Talonul este decent, 255/40 adica intre talonul rotilor de 18 si 19 pt seria 5. Practic un a6 de rand are roti cu diametru mai mare fata de seria 7 sau fata de x3/x4 din generatia anterioara. Totusi, ca sa fim siguri, tie iti sunt cunoscute semnificatiile inscrisurilor de pe roti, da? Tu ce dimensiune de anvelope ai pe E90? Sunt extrem de curios si o sa iti explic apoi de ce
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.