Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/01/21 in all areas

  1. 228i N20 1470kg + Michelin Cup2 semislick ( clasa de consum E ), aero modest ( M-Performance parts / street class ) Stock 250hp: DN / Autostrada: 90km/h ~5L/100km Autostrada: 130km/h ~8L/100km Bucuresti - Varsovia - Bucuresti (~2700km): 7.1L/100km Bucuresti: 14-18L/100km ( in functie de ora / zi ) circuit: 63+ L/100km Stage1 290hp: Autostrada: 130km/h ~9L/100km Bucuresti: 16-19L/100km ( in functie de ora / zi ) circuit: nu voi incerca cu benzina din Romania decat daca ma sponsorizeaza MOL cu benzina de 102 sau BMW cu un motor nou
    4 points
  2. e vorba de un 2.5 dar e interesant de vazut - mai ales din punct de vedere al intervalelor de serivce
    3 points
  3. Salut, Vand un set de jante originale BMW Style 307, E8J X 18, 5x120, ca noi, echipate cu Pirelli Sottozero, runflat, de iarna, set distinctiv cu * BMW de dimensiunea 245 50 18. Jantele vin cu senzori presiune originali BMW si capace tot originale si se potrivesc pe Seria 5 F10, X3 F26, X4 pana in 2017 etc. In nebunia mea, m-am grabit sa le iau si dupa ce a venit masina, mi-am dat seama ca am nevoie de 5*112 Anvelopele sunt in stare buna, nu au galme, nu sunt strambe, dupa cum se poate vedea in poze, 2 sunt dot 4116 si doua 1416. Schimb cu jante 19 pentru BMW X3 G01, diferenta din partea mea. Pret pentru forum: 500 euro Ciprian Bucuresti - contact PM
    1 point
  4. Incarcatorul, cica. Ala e un rahat de pistol cu bile la 15 lei. L-a primit de Mos Craciun, cred. Ce mi se pare trist este ca politia este complet inutila in astfel de situatii, te faci de ras apeland la ei.
    1 point
  5. Varianta 3, intermediarele rupte, bucse de la bascule spate si prindere diferential
    1 point
  6. Nu e mare castig de calitate si putere daca adaugi amp OE Hifi la basic; mai bine alegi ceva aftermarket; orice amp ai adauga, trebuie sa refaci conexiunile boxelor, asa cum au zis colegii mai sus; de preferat ar fi sa schimbi si boxele.
    1 point
  7. Daca tu ai probleme la o masina cu consumul asta nu inseamna ca au toti acum, nu mai compara consumul la un diesel fata de un benzinar 2.0 de 245 cp care poate sa consume si 30% daca o alergi fata de un 2.0 diesel.
    1 point
  8. Daca te referi ca in tara aia se circula corect, atunci da, ai dreptate!Tocmai din cauza amenzilor usturatoare, care se si aplica pt toata lumea, versus Romania unde legea este strict pt pulime. Aceeasi soferi din Elvetia de care vorbeam mai sus sa ii vezi cum circula ca descreieratii pe Autobahn in Germania si sunt cumva agresivi de merg in curu‘ tau.Nu conteaza ca are golf 4 sau F,G.
    1 point
  9. Femeia aia nu avea ce sa caute la volanul niciunei mașini,cel mult alea din parcurile de distracție. Ce pedeapsa poți sa i dai,dupa ce a omorât 2 copii?
    1 point
  10. Pe mine ma lasa rece impunerea de limite de viteza pe stradute, din moment ce n-am vazut de cand ma stiu un echipaj de politie rutiera (nu mai vb de radar) care sa vegheze pe ele. Degeaba sunt reguli daca nu le aplica nimeni. Mult mai eficiente sunt limitatoarele de viteza din asfalt, cred eu.
    1 point
  11. Total gresit, induci lumea in eroare. Pune tester pe masina si da-i regenerare fortata sa vezi ce frumos isi sta egr-ul deschis la 30% in timpul regenerarii. Valva egr este setata sa se inchida doar de la 2500 rpm in sus, pentru performanta maxima.
    1 point
  12. Electrovalva egr-ului ,rĂŁcitorul nu are electrovalva. Nu știu ce rĂŁcire face pentru cĂŁ la mine e motorul mai rece fĂŁrĂŁ EGR(posibil sa am rĂŁcitorul plin de mâzgĂŁ) Da ,apare eroare in bord ! In timpul regenerĂŁrii egr-ul oricum e oprit ,deci nu afecteazĂŁ ,ĂŽși face regenerarile normal.
    1 point
  13. Pt masinile cu start/stop si efficient dynamics (recuperarea energiei de franare) se recomanda acumulatori AGM. Chiar daca dezactivezi start/stop, tot ramane recuperarea energiei, deci ia AGM. In plus, daca montezi un acumulator de acelasi tip nu trebuie recodata masina, ci doar reinitializata noua baterie. Varta AGM Silver Dynamic este o optiune buna, la un pret mult mai mic decat o baterie originala, care este absurd de scumpa.
    1 point
  14. Eu cred ca nu sunt relevante acele site-uri. Majoritatea pun consumul mixt si nu 100% urban. Si eu am pe spritmonitor media de 7,6 (320d) un consum mixt preponderent extraurban. In oras, Bucuresti, in super aglomeratie pot avea si 15. Am si o fabia 1.4 benzina care are aproape 14 media, mers numai oras, dimineata si seara la ore de varf. (condus de sotie) Consumul tau este chiar ok, poti avea si mai mult cand e trafic infernal.
    1 point
  15. Si eu am crezut asta, dar aparent e normal, din ce vad aici: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179655-exhaust-gas-temperature-before-particulate-filter/
    1 point
  16. Pai nu prea are km, asta e 'buba' : am luat-o la 90k km si acum are 100k . Ulei are Ravenol USVO 5w30 si dupa 3000km e la acelasi nivel. Inainte am avut BMW 5w30 si dupa 5000km a inceput sa fie motorul prea zgomotos si niste sunete ciudate. Eu banui senzorul ca fiind bulangiu, astazi cu soot mass 16g statea la idle in 15-16mbar(ceea ce mi se pare exagerat). Am iesit cu ea la drum si la 2000rpm intr-a 5a imi arata initial ca am 16.2g incarcare, apoi 12.4g si cand am dat in frana de motor sau accelerare s-a dus iar in 16.2g. Nu ar fi trebuit sa aiba variatia asta. Din cate stiu soot mass e calculata si in functie de senzorul de presiune diferentiala. Am sa incerc sa il masor mai intai, apoi sa incerc sa fac un test cu un pistol sa verific ca presiunea citita e corecta, dupa care sa ii dau niste spray de frana pe cele 2 gauri si in final sa-l schimb.
    1 point
  17. Ti-am atasat o poza cu ce anume accepta.. Eu il folosesc cu K+D-can pe usb, acelasi cablu ca si ptr Ista-D Tu ai o problema pe exhaus gas temperature before dpf (ultimul reper din poza) e cu minus si nu are voie, mai ales ca e imediat dupa regenerare.
    1 point
  18. Si la a mea daca o omor in oras 2-3 luni incepe sa isi faca regenerarea in jur de 250-300 km parcursi, uneori si 180km. Daca iesi cu ea la un drum de 400+ km ai sa vezi ca se mai desfunda si in orasi o sa se regenereze in jur de 400 km. Oricum dpf-ul ala cand a iesit din fabrica a fost setat sa se regenereze la maxim 600 km parcusi, nu stiu ce asteptari ai tu de la ea in atatia ani si atatia km facuti. Conteaza si ce ulei pui in motor pt ca o cantitate mica de ulei se arde oricum la orice masina si ajunge in dpf iar daca nu este ulei special pt dpf gen 5w30-ul de la bmw sau alte branduri il infunzi mai rpd si uite asa se regenereaza mai rpd.
    1 point
  19. La fel si la mine, isi face regenerarile f des, cred ca la 200km (sincer nu stiu de ce, cand era noua parca tin minte ca facea la 7-800km de mers in oras. Eu i-am schimbat ECU cand am pus power kit, si daca retin bine, cam de pe atunci a inceput sa le faca asa des). Ultima a pornit-o la 135km, insa am facut f multe drumuri foarte scurte si cu motorul rece, in oras. Chiar acum am fost si am facut un test cu ISTA si totul pare in regula: - in idle are 3-4mbar (max e 35), la 2000rpm vreo 16mbar (max e 75), iar la 4000rpm are ~68mbar (max e 200). Ce-i drept, doar ce isi facuse o regenerare completa.
    1 point
  20. Am facut testul cu Ista si e in parametrii. Doar ca isi face regenerarea activa la 250km in orash si imi pare cam repede. Ce-i drept la ce aglomeratie e are multe regenerari pasive nereusite si probabil de asta.
    1 point
  21. 1 point
  22. Presiunea pe evacuare o verifici cu motorul pornit si cu ISTA, la relanti trb sa fie pana in 35 mbar maxim admis daca iti afiseaza cu - si ai motoru pornit inseamna ca trb schimbat senzoru. Cu motoru oprit poate sa arate 0-5 mbar, nu e problema, asa e la toti. iti faci probleme aiurea ca daca ai probleme la vreun senzor stai tu linistit ca te umple de erori si avertizari.
    1 point
  23. Ieri ma suna amicul meu care se ocupa de masina : auzi tu ce diferential vroiai ca am aici rulmentii diferential si garniturile concluzia a fost ca raman cu 4,10 daca se mai poate salva . Prin martie cred ca ajung la el sa vedem ce facem ,pana atunci ursul face nani , sunt curios daca/cum mai porneste nu am mai deconectat bateria de data asta si nu e nici in garaj incalzit. Ca uitasem, evident in testele facute cu cele 3 debitmetre sunetul acela ciudat a disparut , evident ca in teste merg ceva mai sportiv(adica testez in toata plaja de turatie 800-7000 rpm sa vad cum se comporta fiecare debitmetru si aici e o intreaga poveste nu mai zic acum), o sa incerc sa masor cumva si presiunea ulei desi becul nu se aprinde ma gandesc ca poate la rece nu am presiune destula si zgomotul vine de la tachetii hidraulici.
    1 point
  24. Ai de plm. Asta e, i-au placut pasaricile tinere. Fetele astea au sangele fierbinte in instalatie, e clar ca le-au apucat pandaliile acasa cat timp gusteru era plecat de munca. Ce sa faca si ele de plictiseala, hai sa dam o tura fata cu bemveu.
    1 point
  25. Multam de urari P.I.M.P. Nu am nici o eroare in bord. Oricum trebuie sa ma duc iar la sudor ca nu a facut-o 100% bine . Cred ca a ramas o gaura ca acum nu numai ca te dor ochii cand te uiti la masina, dar m-am ales si cu un suierat de nu mai am cum sa scap nevazut/neauzit pe unde merg . Ori a ramas o gaurica ceva, ori bucata aia de filtru pe care o suspectez ca a ajuns in toba intermediara s-a prins intr-o pozitie in care "fluiera". Am descoperit si ce nu imi place la masina ... trebuie sa "cobor" cand intru in ea -> m-am hotarat, vreau o masina in care sa urc.
    1 point
  26. La multi ani! Am rezolvat si cu flexibulul, l-am sudat inainte de craciun. Supriza mare a fost sa constat ca filtru e la locul sau desi incepe sa se dezintegreze. Lipsesc 2 bucati din fagure, una era in flexibil, cealalta pare ca s-a "mutat" in toba intermediara. Cand o sa fie vreme faina dau jos toba sa vad ce si cum.
    1 point
  27. Mai scriu , poate intereseaza pe cineva, e greu sa mai fac ceva iarna asta, amicul la serviceul caruia faceam masina a fost si el infectat cu COVID si acum are de recuperat lucrari.Plus ca as vrea sa desfacem motorul sa vedem sunetul acela ciudat de unde este, si mai am diferentialul de schimbat cu un 4.45 lsd. In afara de asta mai am de cateva luni un Suzuki Vitara care are nevoie de ceva atentie.
    1 point
  28. Am mai mers cu el era pacat sa stea, la-m bagat ieri la iernat, am schimbat ceva furtune sub admisie de antigel si vacuum ocazie cu care a revenit o problema mai veche cand e rece motorul pe franare tinde sa se opreasca , ce e drept sunt cu debitmetrul de fabrica problema pare sa se agraveze cand am acest debitmetru, am luat tampoane motor, cutie , flansa cardan, bielete antiruliu spate,cap bara si bonus am pus bobine noi nu se simte mare lucru cu bobinele noi parca merge mai rotund la relanti.Rstul le punem la primavara cred.
    1 point
  29. Logica e alta, când ai o mașinĂŁ slabĂŁ simți nevoia sĂŁ impresionezi cu aptudinile. Când ai ceva puternic ești mult mai relaxat. Și mie mi s-a pĂŁrut foarte aiurea cĂŁ au folosit in știrea inițialĂŁ poza de la un car meet. Acum e60-ul ĂŁla probabil 520d cu 4 evacuĂŁri și gaura de cheie la portbagaj a devenit bolid de lux. https://stirileprotv.ro/divers/bolid-de-lux-rupt-in-doua-intr-un-accident-teribil-in-bistrita-nasaud-cine-se-afla-la-volan.html "Bolid de lux rupt ĂŽn douĂŁ ĂŽntr-un accident teribil ĂŽn Bistrița-NĂŁsĂŁud. Cine se afla la volan" Mașina de 3k euro bolid de lux. Și vĂŁd chestia asta in trafic, oameni care efectiv aproape se sinucid doar doar sa se dea "Moama l-am fĂŁcut pe ĂŁla, ce pilot sunt". De regulĂŁ se termina cu ĂŽnjurĂŁturi prin stație de la amaratul care era sĂŁ moarĂŁ din cauza unui "pilot", m-au depĂŁșit nush cate Loganuri 1.4, passaT 2.0 etc. Și mai sunt ratații aia care te bagi in depĂŁșire și brusc accelereazĂŁ, nu-i bai cĂŁ tot iese depĂŁșirea degeaba ĂŽși ĂŽncordeazĂŁ cele 150 de iepe leșinate dar gestul in sine...cum sĂŁ mĂŁ depĂŁșesca altul pe mine? Nus vreun sfânt, ĂŽmi place sĂŁ dau de alții ĂŽn trafic cu mașini bune și chef de joaca dar efectul asupra cazanelor e aiurea, mentalitatea aia, imi risc viața și a pasagerilor sa arĂŁt cĂŁ l-am fĂŁcut pe ĂŁla deși are de câteva ori mai multi cai sub capota. Și nu cĂŁ mi-ar pasa de viețile lor, dar amaratul de pe contrasens nu are nici o vina, și am fost de nush cate ori amaratul de pe contrasens care efectiv a și oprit mașina ĂŽn afara localitĂŁții din cauza la vreun imbecil care ĂŽși supraestimeazĂŁ troaca. Chestia e cĂŁ pe aia cu mașini bune nu i-am vĂŁzut cu manevre sinucigașe, degeaba zic unii, are nush ce mașina puternica e pericol public, tot aia cu normale sunt mult mai periculoși. CĂŁ or fi tineri cu permisul de abia luat sau oameni cu frustrĂŁri, daca dai de un de asta se poate termina tragic.
    1 point
  30. Sindromul limbricului frustrat de romalia
    1 point
  31. @Acero99, aceași problemĂŁ e și ĂŽn Arad.. merg frumos, la semafor vĂŁd câte un racer cu 50 de cĂŁluți cĂŁ-și ĂŽncoardĂŁ tigaia plinĂŁ de ruginĂŁ.. Sunt uimit de unii conducatori de masini super-fancy (Lambo,Ferrari,GT-R,M8) pe care-i observ prin Arad, si toti circla regulamentar, frumos fara niciun fel de problema.
    1 point
  32. Da, total de acord, am zis-o și eu cu mai multe ocazii in diferite medii, idiotul e idiot la volanul oricĂŁrei masini. Totusi analiza mea era ĂŽndreptatĂŁ spre faptul ca bmw-ul e mai neiertĂŁtor, iar pe unii pur și simplu ii ĂŽmpinge la cascadorii. Stim cu toți senzația pe care o ai când e vb de propulsie, așa numita “tracțiune spate”. Mai cred ca și aparenta de mașina luxoasa, premium, ii face pe unii sa inebuneasca. Iar legat de idiotul care se manifesta negativ in orice mașina am și eu de povestit o ĂŽntâmplare de acum câteva zile. Ma ĂŽntorceam de la un drum mai lung spre Iasi. Ăntre Târgu-Frumos și Iasi, drumul e cu o banda plus acostament, adicĂŁ nu ai voie sa circuli pe acostament, dar o mai faci ca sa treacĂŁ ĂŁștia mai grĂŁbiți. Eram aproape de ieșirea din Letcani, unde acostamentul se termina. Mergeam evident pe singura banda legalĂŁ de circulație. In fata mea un G20 și un Logan, mergeau cu viteza regulamentara, eu eram al treilea cu un Fiat. Din motive neĂŽnțelese, cei doi din fata mea s-au mutat pe acostament deși acesta se termina și trebuiau ea revinĂŁ pe banda in nici 150 m. Brusc ma trezesc cu doua blițuri super puternice din spate, in ideea sa ma dau naibii mai rapid din fata lui. Nici nu știam ce m-a lovit, dar nu m-am dat ca tot ma apropiam de ieșire și deja eram paralel cu cele doua masini de mai devreme. Efectiv nu aveam unde sa ma dau. Cretinul din spate, simțindu-se lezat ca eu cu mașina mea de sĂŁrac nu ii fac loc, ĂŽncepe sa ma bliteze grav de tot, deși nu am ĂŽnțeles de ce nu ma depĂŁșea prin stânga...poate din cauza faptului ca era aglormerat drumul pe sensul opus. Ăncetinesc, apĂŁs frana cat sa se aprindĂŁ stopurile sa-l fac sa de depĂŁrteze. Ămi aprinde faza lunga și merge așa cu ea in spatele meu...in localitate, orbindu-i pe toți de pe contrasens. Aici mi-a sĂŁrit muștarul și am ĂŽncetinit pana la vreo 30 km/h. S-a retras, a ĂŽnchis faza lunga și a mers cuminte in spate ĂŽncĂŁ vreo 2 km pana la un giratoriu unda a trecut de mine și s-a uitat la mine ca sa ma ĂŽnjure. Ce mașina avea? TESLA )) . Bai, ai spune ca șoferul de Tesla e un om mai educat, care apreciazĂŁ o asemenea minunĂŁție tehnologicĂŁ, etc. Dar nu, șoferul de Tesla in România e un ghiolban, care ĂŽși ia mașina scumpĂŁ și rapida și are impresia ca șoseaua vine la pachet, iar sĂŁracii au obligația sa ii facĂŁ loc. Deja am mai vĂŁzut prin Iasi o Tesla cu numere de Vaslui și stație. Cam asta e. Țineți minte, la mine ati auzit-o prima oara: Tesla va fi noul BMW in ce privește glumele și hateul pe care și-l iau acum posesorii de bmw.
    1 point
  33. Mda, concluzia e clara, bmw-ul nu e pentru oricine. Doar nu sunt masini neaparat mai puternice decât ce gĂŁsești la alte mĂŁrci, dar lipsa de educație ( unii fiind efectiv analfabeți), tracțiunea spate, lipsa de experiența, talpa grea pe o infrastructura depașitĂŁ și legile prea blânde, conduc la astfel de accidente.
    1 point
  34. Am zis inainte de revizie sa verifc masina din bara in bara, in afara de maruntisuri gen 2 bielete antiruliu spate imbatranite sau burduf cap bara ciupit, flansa dinspre cutie dusa si joc diferential si planetare am descoperit ca e posibil sa am o problema cu lantul de distributie deci momentan ramane pe dreapta, fix cand aveam de gand sa merg cu el la mare in vacanta . Cam asa suna zgomotul a aparut de 2-3 sapt initial era la prima pornire apoi disparea dupa 5-10 sec acum, daca nu turez un pic motorul face mai mult. km pe bord 2819XX .
    1 point
  35. Iti dai seama ... femeie batrana, brusc o sa-i apara si vreo 15 boli incompatibile cu statutul de detinut, fara cazier (probabil), a baut si ea "o gura de bere" si s-a intamplat nenorocul sa omoare 2 copii. Pai cum s-o bagi la puscarie? O sa fie vina lui barba-su care a fortat-o sa conduca, chiar daca ea nu vroia, si din atata emotie i s-au impleticit picioarele in pedale. Parintii copiilor ... sa faca altii.
    0 points
  36. In Romania daca omori pe cineva beat sau drogat fiind, primesti in 99% din cazuri cu suspendare. Daca nu ai cazier penal, nu se da cu executare. Nu stiu daca faptul ca era bauta ii da circumstante atenuante sau agravante, insa daca femeie nu are cazier, isi va recunoaste fapta si aia e. Ramane fara permis 2-3 ani si aia e....apoi isi face reabilitare si e curata ca lacrima si mai poate omori pe cineva. In Romania sunt protejati si privilegiati infractorii.
    0 points
  37. Da, primesti amenda "stock" si un formular sa completezi cati bani ai si cat castigi. Daca esti vreun bogat, s-a strigat bingo! si iti dau supliment de platit. ps: vad acum ca saracuta femeie avea si alcoolemie de 0.67. Nicio scuza in cazul asta. Mai exista si notiunea de reabilitare, cam asta ar trebui sa fie scopul unei masuri privative de libertate, insa rareori se ajunge sa faca inchisoare, chiar in astfel de cazuri grave. Stiu personal un caz similar cand un sofer beat a intrat frontal in alta masina si a omorat conducatorul. Nu a facut nicio zi de inchisoare, iar acum conduce din nou. Da, a ramas sa plateasca pagube materiale consistente, insa se gasesc tot feluri de tertipuri prin care pot scapa.
    0 points
  38. Parca in Elvetia amenzile sunt proportionale cu masina / ori veniturile. Oricum, incep sa imi dau seama ca as accepta orice (eu personal), radare fixe, amenzi imense, confiscarea masinii, daca ar ajuta la scaderea nr de accidente. Parca e de ajuns, sunt unele accidente, unele discutate si aici, care efectiv mi-au ramas intiparite in minte. Atat de grave, ala cu M6 care a omorat oameni in curte (nici macar pe strada nu erau), accidentul asta, si celalalt de ieri cu un bebelus mort... pana aici ...ori se inaspreste grav legislatia... ori mori cu zile.
    0 points
  39. Radarele fixe lipsesc cu desavarsire in Romania, atat in orase, pe drumuri nationale si autostrazi.
    0 points
  40. AdevĂŁrat lym, treaba cu limita de viteza e degeaba, un limitator sĂŁnĂŁtos e mult mai bun, nimeni nu trece cu viteza peste ele sau aproape nimeni. Nu știu.. eu nu mi as Lasa copilul sa se joace pe trotuar, doar in parc si atât.. sunt atât de mulți tampiti prin trafic ĂŽncât te omoarĂŁ si pe trotuar.
    0 points
  41. Practic,este imposibil sa obtii un permis fara sa ai notiuni de baza,unde sunt comenzile,ce face volanul,etc.Astea nu au nici o legatura cu experienta,care inseamna sa stii sa previi,sa anticipezi,sa eviti. Multi nu stiu sa conduca,ii vezi dupa cum pleaca de la semafor sau cum se incadreaza pe banda,dar nu fac accidente asa stupide.Ma gandesc ,daca apuca aia sa iasa undeva pe vreo sosea sau autostrada ,ce carnagiu facea
    0 points
  42. Pai tocmai de-aia, momentan e suspecta.
    0 points
  43. Ca bine zici! (aproape) toate femeile habar n-au care e stanga si care-i dreapta daca trebuie sa actioneze rapid
    0 points
  44. Singura explicatie pe care eu o pot avea vizavi de confundatul pedalelor in cazul femeilor este ca ele confunda des stanga cu dreapta. Am observat in multe cazuri, femei care spun dreapta si se refera la stanga sau invers. Sigur este o caracteristica a creierului lor, asa cum tot femeile sunt extrem de inteligente cand vine vorba de detalii si memorie pe termen lung, fata de barbati. Oricum asta se intampla rar, dar cand se intampla poate avea consecinte grave. Anul trecut s-a intamplat ceva asemanator in curtea vecinilor mei, cand o femeie care trebuia sa parcheze in fata casei lor, a apasat acceleratia in loc de frana si a daramat gardul parcurgand vreo 20-30 de m pana sa oprit in gardul opus. SDC@ Nu e neaparat asa, sunt multe persoane care nu stiu sa conduca chiar si dupa ce fac scoala pe bune. Lipsa experientei e una din cauze. Si inca o chestie, din ce a aparut prin ziare, cica politia i-ar fi dat dovada de circulatie soferitei pentru 15 zile
    0 points
  45. Astea s permisele alea ‘de pitesti’,500 si il primeai prin posta,acasa.Ce examen,ce poligon, plm
    0 points
  46. Mda, nevermind what I said https://www.hotnews.ro/stiri-esential-24634014-femeia-care-provocat-accidentul-din-capitala-sustinut-urcase-volan-locul-sotului-baut-nu-conduce-mod-uzual-mai-spune-incurcat-pedalele-surse.htm
    0 points
  47. Din cate am citit in presa, femeia avea ceva probleme medicale, nu ca a incurcat pedalele. (presupun ca) a avut vreo criza la volan.
    0 points
  48. Insist ,egr-ul este oprit ĂŽn timpul regenerĂŁrii . Când ĂŽl vezi tu funcționând ,chiar daca ai dat comanda de regenerare forțatĂŁ ,sistemul este pe "regenerare ceruta" . Demarând și ajungând sĂŁ se ĂŽndeplineascĂŁ toate cerințele necesare regenerĂŁrii (carburant,temperatura antigel ,pedala de accelerație cĂŁlcatĂŁ ,lipsa erori pe bujii sau releu) , sistemul trece pe "regenerare activa" și egr-ul este ĂŽnchis (5%). Nu induc pe nimeni ĂŽn eroare !
    0 points
  49. E un plastic ceva, probabil scutul.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.