Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/22/21 in all areas
-
Boss, fa tot posibilul sa rezolvi. Cacatul de centura e incomod. Cel mai mult incomodeaza la drum lung si e obositor sa simti ca sta mereu pe tine. Eu zic ca in caz de accident este mult prea evaluata valoarea centurii, ca doar ai airbaguri. Si plus ca daca ai centura, nu prea poti sa te intinzi dupa lucruri prin masina in timp ce conduci. De exemplu, aveam ceva de luat de sub luneta spate si nu aveam chef sa ma opresc. Mi-am dat scaunul la maxim in spate, m-am ridicat cumva pe o parte si m-am intins. Pana nu am dat centura jos, nu am putut sa ajung cu mana sub luneta. Prea ma enerveaza si pe mine centura.6 points
-
De ce vreți sa va ĂŽmpotriviti selecției naturale?5 points
-
Poarta centura, de la porcaria aia chinzeasca de "pacalit" centurile poti muri foarte usor la 60 kmh cand iti sare airbagul si iti rupe coloana cervicala ca nu ai centura sa te traga in scaun. Acum vreo 2-3 ani a murit unul in Bucuresti la 50kmh pe Magheru ca a lovit bordura, masina nu avea absolut nimic doar airbagul soferului sarise si i-a rupt gatul soferului. Avea aceasi porcarie pe care vrei sa o folosesti si tu pe care probabil platise vreo 10 RON la vanzatorii ambulanti de la semafor. 10 RON valora viata lui si probabil ca si a ta daca gandesti la fel.5 points
-
Generatia e92 (e9X) de BMW seria 3 nu este o masina ieftina(precum cred unii) chiar daca e o masina trecuta, insa nu este nici gaura neagra daca ai habar in ce te bagi. Am condus multa vreme un e46 318i n42 coupe si suficient de mult un e46 325i tot coupe, am avut si e91 320d cu m47(o masina cinstita), dar am avut ocazia sa conduc si e92 320D Xdrive LCI care avea pana in 200k km. Detin un e92 benzina cu 6 cilindrii care nu are comparatie cu benzina 4 cilindrii, dar niciodata nu as lua un motor diesel pe o masina coupe, mai bine 4 cilindrii benzina. Aceasta afirmatie mi-a fost intarita de experienta dezamagitoare cu e92 320D Xdrive LCI. Nerafinata e putin spus, masina respectiva transmitea aceasi senzatie ca un Duster, iar cine cauta un BMW e92 sigur nu ar accepta un Duster la schimb.3 points
-
Voi (nu) a-ti inteles, dar anulatorul ala de centura chiar o sa ii rupa gatul OP-ului, ca in exemplu dat de neo_andersson.. Pentru ca ANULAND CENTURA AIRBAGUL VOLANULUI SE VA DECLANSA SIGUR IN CAZ DE NECESITATE! Pentru ca sistemul crede ca centura e pusa, iar airbagul te va plesni si iti va rupe gatul!! Pacalind sistemul, victima sigura esti! Mai bine fara anulator ca probabil airbagul nu se va declansa, daca e impactul mai usor si sari doar prin geam... parbriz.. Sa sustii ca la drum lung nu poarta centura 9 din 10, alta idiotenie! Nu exista asa ceva. Poate invers, 1 din 10.2 points
-
Vand Bmw 320d F31 Lci twin-power turbo, fabricatie 29.11.2016, 187.000 km, 190 cp 400 Nm, steptronic 8+1 viteze, euro 6, in stare foarte buna. Motor cod B47, fara probleme la distributie. Dotari mai relevante ar fi navigatia cu display mare, senzori parcare fata spate, clima fata si spate, interior semi-piele, pilot automat. Cutia schimba perfect, motorul trage foarte bine. Masina are anvelope noi Continental, dot 4020. Rulajul este real, poate fi verificat oriunde. Rar efectuat. WBA8H910X0K870709 Culoare: Alb Dotari: ABS Dotari: Aer conditionat patru zone Dotari: Airbag-uri cortina Dotari: Airbag-uri frontale Dotari: Airbag-uri laterale fata Dotari: Airbag-uri laterale spate Dotari: Bluetooth Dotari: CD Dotari: Comenzi volan Dotari: Computer de bord Dotari: Controlul stabilitatii (ESP) Dotari: Controlul tractiunii (ASR) Dotari: DVD Dotari: Faruri automate Dotari: Geamuri fata electrice Dotari: Geamuri spate electrice Dotari: Imobilizator electronic Dotari: Incalzire auxiliara Dotari: Interior din piele Dotari: Intrare auxiliara Dotari: Jante din aliaj usor Dotari: Navigatie GPS Dotari: Oglinzi retrovizoare ajustabile electric Dotari: Pilot automat Dotari: Proiectoare ceata Dotari: Radio Dotari: Senzori parcare fata-spate Dotari: Servodirectie Dotari: Stergatoare parbriz automate Norma de poluare: Euro 6 Tara de origine: Italia Pret 12.400 euro 07221342601 point
-
Trebuie sĂŁ ai grijĂŁ acum la spĂŁlarea mașini....de preferat sĂŁ ĂŽți cumperi o mĂŁnușĂŁ de microfibra și când o speli fĂŁ tot posibilul sĂŁ nu faci mișcĂŁri circulare când o speli cu mĂŁnușa....cât despre aplicarea soluției de protejare o datĂŁ la 6 luni conteazĂŁ foarte mult la ce spĂŁlĂŁtorie o vei spĂŁla având ĂŽn vedere cum spunea și colegul mai sus unele spalatori folosesc spumĂŁ activa foarte puternica și stratul de protecție nu mai rezista nici o lunĂŁ de zile....cel mai ok ar fi dacĂŁ ai putea sa o speli tu manual prin metoda celor douĂŁ gĂŁleți și cu un șampon auto cu ph neutru.1 point
-
1 point
-
ideal ar fi sa foloseste doar jetul de apa de la spalatorie, si sa vii cu solutiile tale, cel care face detailing ul iti va recomanda un anumit sampon daca folosesti solotiile de la spalatorie, care sunt prea puternice pt protectia pusa pe masina, stratul protector se va 'spala' destul de repede1 point
-
Ideea e ca dupa acest procedeu trebuie avut mare grija unde si cum speli masina.1 point
-
Pentru ca acea plasa are rol de a detecta când e prezent pasager pe locul din dreapta, sa declanșeze avertizarea de cuplare a centurii... Pe locul din stânga e mereu prezent șoferul... Plasa nu ar avea sens...1 point
-
masina a venit cu proiectoare led, ca cele din poza ta initiala, nu am facut retrofit, nu stiu daca trecerea de la proiectoare non-led la led trebuie codata in vre-un fel din ce am observat, posibil sa gresesc, nu am fost foarte atent la asta, atunci cand le aprinzi ca proiectoare de ceata, se aprinde o parte, la cornering, cealalta eu am facut singur activarea/codarea pt cornering lights cu bimmercode pt functia de cornering, proiectorul se aprinde la viteze mici in directia in care iau viraj, nu stiu daca e activat de semnal sau nu, nu am incercat cu/fara semnal1 point
-
Eu am putut sa codez cornering lights la F30 LCI, avand doar faruri LED, nu adaptive LED1 point
-
Problema este ce cumperi, de unde cumperi , cand cumperi o masina cu probleme vei spune ca marca respectiva este "naspa" :hyper: ,nu va uitati intotdeauna la cel mai mic pret/alegeti cu grija sursa de unde cumparati masina1 point
-
La modelele Ex cel puțin, ai nevoie de faruri adaptive pentru a funcționa cornering pe proiectoare, nu știu la F uri, dar s ar putea sa fie la fel.1 point
-
Nu stiu ce iti da ISTA si ce inseamna la tine OK. Pune niste valori, sa ne dam cu parerea.Tinand cont ca e x, valorile de consum mi se par rezonabile, hai +1L, dar altfel in limitele lui M54 - nu prea ai cum sa cobori sub 8 in afara, iar urcarea la Voineasa justifica diferenta pana la 10. De asemenea, testul de fum nu il reusesti fara o scula dedicata, iti trebuie presiune mare ca fumul sa treaca de clapeta inchisa si sa poti testa cum trebuie si galeria. La faza cu manusa tu testezi practic doar cotul pana in clapeta din galerie, ai nevoie de presiune serioasa ca fumul sa treaca in galerie/CCV/chiulasa. Nenumarate cazuri am vazut in care rasufla cotul la CCV sau garnitura de la capacul tachetilor. Bucura-te totusi ca e o problema simpla si usor de diagnosticat. PS: Varianta a doua ar fi sa faci testul si invers: de la chiulasa catre chiulasa si de la chiulada catre admisie, bagi fum pe la cotul de evacuare a gazelor din capac in capac si din capac catre CCV si vezi daca/pe unde iti iese.1 point
-
1 point
-
Furtunul ĂŁla este o "soluție" neinspirata de a scĂŁpa ĂŽntr-un fel de acei vapori de ulei ,cĂŁ doar nu puteau sĂŁ punĂŁ un furtun care duce sub mașina ,cum se punea la Dacia 1310. Soluție existĂŁ și se numește oil catch tank !1 point
-
Am o problema cu un motor similar cu cele de BMW, adica EP6 de la PSA (peugeot). 1.6 benzina 120 cp Incep sa consume ulei, nu mai ies noxele si daca sta mult timp pe loc sau sta la relanti, la pornire sau plecare de pe loc scoate un puf de fum albastru. Ma face sa cred ca incepe sa intre ulei pe la supapae, stie cineva un service serios ce schimba simeringurilor de supapa, preferabil fara demontarea chiulasei si daca schimbarea simeringurilor este o solutie durabila. Mai curge ulei pe la simeringul de la arborele cotit. E complicat de schimbat ? in afara de demontarea fuliei si a curelei de accesorii ? Mersi !1 point
-
Am eu E92 320i si e un motor foarte pretentios din pacate. Am masina de un an si deja am ajuns pe la 7000 lei bagati in ea doar pe parte de mecanica. In total cu tot cu caroserie am depasit deja 10000 lei lejer. Nu este saptamana in care sa nu apara vreo eroare, vreo problema. Cred ca am imbatranit 5 ani intr-un an de cand o am.1 point
-
Cine face verificarea la osciloscop? AveĂâşi idee? Eu zic asa: Ulei motor- 15 k kmsau 15 luni max. Ulei cutie- iniĂâşial era 120k, acum zf recomanda ca primul schimb sa se facĂŁ la 150k. Eu zic ca ĂŽntre 140 Ăâ˘i 160k e ok, depinde Ăâ˘i unde s-a mers cu maĂâ˘ina. DiferenĂâşiale Ăâ˘i caseta de transfer- eu zic ca sub 100k km nu ai de ce sa le schimbi. DiferenĂâşialele nu sunt asa sensibile, mai repede cutia de transfer se strica. Lichid frânĂŁ-oficial 2 ani dar merge 3 sau 4. Antigel-sub 5-6 ani nu m-aĂ⢠atinge de el, sau poate dacĂŁ are maĂâ˘ina spre 200k km. Freon-nu am auzit sa fie nevoie sĂŁ-l schimbi,doar dacĂŁ ĂŽl pierzi. Trimis de pe al meu VOG-L29 folosind Tapatalk1 point
-
Azi am fost după masina . Reparația a fost pe Casco-ul meu plătind de 2 ori franciza de 250 euro urmând sa primesc inapoi 250 . Mi-au reglat ușa șofer și acum e ok. Am schimbat ștergătoarele cu 82 euro. Bara fata plus far drept au costat 3464 euro și bara spate 1893 euro. Am dat avans la detailing și urmează sa las masina din 20 Martie pana pe 27 Martie .1 point
-
:laugh: :frantics: :frantics: Ba esti nebun?? )) Cum sa nu porti centura in afara localitatii, unde riscul de a muri in cazul unui accident e mult mai mare? :laugh: Prin oras riscul e minim si rareori la 50 kmh se moare. Asta oricum nu diminueaza importanta centurii, ea trebuie purtata oriunde si oricand, nu doar de frica amenzii.0 points
-
multumesc de raspuns,dar totusi on topic de ce nu mai pot pacali masina delo?ca doar sunt aceleasi centuri,acelasi anulator.Si am avut grija sa deconectez inainte bornele la baterie ca sa nu fie probleme. E foarte ciudat.Imi recunoaste doar centura ei,nu mai vrea deloc anulatorul.Interesant/ Pana la urma nu este nici o problema ca folosesc centura masinii sau astept sa piuie 1 minut pana se opreste si cu asta basta.Vreau doar sa inteleg dilema0 points
-
Nu vreau sa te dezamagesc dar lucrurile sunt mult mai simple decat crezi. Iar parerile vor fi, o data in plus, impartite SI pe topicul tau.. Eu iti spun parerea mea: Tocmai (sau si din cauza) ca parerile sunt impartite, uleiurile nu se schimba in general dupa numarul de ani, decat poate daca nu folosesti masina.. ci se schimba dupa un numar REZONABIL de km. La rezonabil NU intra ce spune masina sau dealerul! Asadar daca se intampla sa citesti pe acest forum despre cutia de viteza ZF bla bla, baga la cap si shimba uleiul la km rezonabili gasiti ca fiind de schimbat acel ulei, sau cauta sa afli de cine e facuta cutia masinii si atunci esti si mai informat.. Inca o data schimbul de uleiuri poti sa il imprumuti si de la alte modele ale marcii. Te asigur ca nu o sa gasesti nimic exeptional de diferit sau in llus la un seria 4 fata de un seria 3 sau 2 sau 1. A poate daca ai avea un model M lucrurile ar fi un pic mai diferite.. Asa ca, spor la citit/informat de pe forum. O sa ai ce sa afli..-1 points
-
Ai spus aproape ce am spus eu la final. Deci, zi merci ca ti-am dat ideea. Ca sa nu prea aproape nimic in plus din ce se gaseste pe forum.. Omu' trebuia sa inteleaga ideea ca si tine, doar ca tu ai ales sa critici, sa te iei aiurea de mine inca de la inceputul grandioasei "adaugiri" Distributia: se verifica cu osciloscopul sau urechea; dar mai precis cu osciloscopul la meserias.-1 points
-
-1 points
-
-1 points
-
La unele persoane nu are rost sa le explici, nici eu nu purtam la 18 ani când ma dĂŁdeam cu Corsa C cu geamul deschis si cd cu track suna in boxe . Pana la golf 5 când o puneam din cauza sunetului de centura, a intrat unul in mine cu 160 km/h frontal fĂŁrĂŁ frâna, eu eram parcat pe marginea drumului, nici nu l am vĂŁzut, a fĂŁcut botul la golf 5 cacat. Am scĂŁpat cu 2 vânĂŁtĂŁi foarte mici la genunchi si ceva roșeața pe mana stânga de la airbag cred, pana atunci nu am inteles ca centura trebuie purtatĂŁ indiferent cu ce mașina mergi. Sunt aproape sigur ca eram mort acum fĂŁrĂŁ centura, am fost si inconștient, totul parca a fost un vis, este inexplicabil. Câți nu imi ajungeau la service când lucram pe daune cu parbrizul marcat de forma capului pe interior si sânge pe bord. De atunci le zic la toți sa si punĂŁ centura in dreapta si sa stiti ca ar fi buna si in spate, ĂŽnsĂŁ nu avem noi educația aia din afara ca sa facem asta. In Spania daca te a vĂŁzut fĂŁrĂŁ 100 euro nu scapi daca nu ai centura in spate. Edit: in prima poza ai o mufa albastra scoasĂŁ, pe aia o am si eu tot asa sub scaunul șofer, ce naiba e cu ea? PregĂŁtitĂŁ pentru vreo opțiune?-1 points
-
salut. ma confrunt si eu cu o ciudatenie la masina mea.Am efectuat si eu un mic retrofit,am schimbat scaunele standard cu unele recaro.Scaunele recaro au fost fara centuri.Am mutat centurile de pe vechile scaune standard pe cele recaro.Totodata pana sa le montez pe masina, am avut grija sa deconectez bornele la baterie ca sa nu-mi dea eroare de centura.Dupa ce am montat noile scaune,am conectat la loc toate mufele si merge totul perfect,reglaje,tot absolut tot, fara nici o eroare,doar cu o mica dilema pe care chiar nu o inteleg. Masina nu o mai pot pacali cu anulatorul de centura.Il introduc degeaba in centura ca tot piuie.In schimb daca conectez centura masinii din stalp in acelasi lacas e totul perfect.Nu mai vrea sa-mi recunoasca anulatorul de centura sub nici o forma.Anulatorul nu e deteriorat,sau zgariat, a mers perfect pe vechile scaune. De ce nu mai pot pacali masina cu anulatorul de centura?Ce se intampla? Si inca o chestie care poate parea ciudata.Scaunele sunt atat de comode incat daca merg cu 60 km/h senzatia in masina e ca si cum merg doar cu 30 la ora.Efectiv simt ca sta pe loc masina la viteza aia.E normal?-1 points
-
In oras o port,ca mai mereu am luat amenda de la cate un politist pitit dupa cate un colt de strada,dar la drum intins,mai ales cand ii pun pilot automat,atunci nu mai port centura.Sa fim seriosi acum, la drum intins in afara, cati poarta centura?Ca din 100,sunt sigur ca 90 merg fara centura-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00