Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 03/29/21 in all areas
-
Pentru export in romania,calitate deosebita,motoare mature.. Ieftin si bun.3 points
-
Totusi hai sa terminam odata, pariez ca daca omul se da cu cazanul si ai place putem sa zicem noi ce vrem aici ca tot il va lua, tin minte in tinerete am facut un topic asemanator inainte sa iau ursul si in final desi toti au zis ca intretinere mare bla bla bla tot am luat cotetul .2 points
-
@barabop, Nu are sens sa te inhami la asa ceva. Nu are sens sa te inhami nici la logan nou, nici la altceva de 2-3-4 ani. Scrie la tine pe profil ca ai un Ford. Nu stiu de care o fi, insa daca e vechi si/sau naspa rau, rezuma-te la a strange 3000-4000 euro si ia-ti ceva de genul Focus 2, Octavia 2, golf 5. Le gasesti sub 200.000km si cu ceva viata in ele. F10 vei lua doar un putregai si nu are sens. Costa sa intorci de la moarte si o masina si un om. Plus ca, sa strangi pana la sfarsitul anului viitor 10.000 euro dintr-un venit destul de mic lunar, inseamna parizer si paine la un leu. A venit primavara, iesi la o plimbare, la o terasa cu prietena si daca iti raman ceva bani, pune deoparte pt o masina de max 4k euro. Am vazut ca scrii destul de bine, deci ai potential. Zbate-te sa te perfectezi la locul de munca si apoi cauta ceva mai bine platit. Va veni si o masina mai buna la timpul potrivit. Nu imi dau seama cati ani ai...estimez in jur de 25. Viata barbatul care nu a primit o mostenire de la cineva sau care nu s-a nascut calcand in cacat, incepe de la 30 de ani. Lasa-i pe astia cu greseli de ortografie sa se uite la harbul care face obiectul acestui topic.2 points
-
Vezi ca ai gresit codul pt disc frana fata F10 520d, ceea ce cam invalizadeaza calculul cu diferența de pret: https://www.bavauto.ro/34116896652 Nu ĂŽnțeleg de ce s-a dus discuția spre f10 vs f30 când vorbim de un venit de 3000 RON. La un asemenea venit nu are sens sa te gândești la marca BMW, fiindcĂŁ un model mai nou trebuie ĂŽntreținut și reparat in service-uri specializate, datoritĂŁ complexitatii electronicii, iar un model vechi necesita lunar cate o mica investiție. Oricum inițiatorul topicului a fĂŁcut ceva ce nu mulți fac, și-a pus la modul serios problema dacĂŁ ĂŽși permite mașina dincolo de pretul de achizitie.2 points
-
Sfatul meu este sa cauti in Germania, la un dealer serios. Sansele sa gasesti un e92 bun la noi sunt atat de mici, incat nu prea merita sa iti bati capul sa cauti. Preturile le vezi pe siturile de specialitate, nu e vorba de cat merita sau nu merita, cam cu cat sunt puse la vanzare, asta e pretul.2 points
-
A venit primavara, parca mi-a venit chef sa scriu si in topicul masinii, dupa 6 luni. Am ajuns la ~115 km, nicio interventie tehnica din toamna pana acum; clar, se vede diferenta intre masina cumparata 160-170k si masina cumparata la 90-100k - recomand a doua varianta. Am facut cateva ajustari in perioada asta, o sa pun si poze zilele urmatoare: - interior sport Saddle Brown piele - acum arata mult mai bine interiorul - lumini ambientale led in doua culori, destul de usor de montat daca ai deja lumini ambientale pe fetele de usi - praguri m performance iluminate, deasemenea usor de montat, sunt pe baterie - pedale m performance aluminiu (OE) - ceva mai migalos, trebuie gaurita pedala de frana - activare Carplay (face toti banii sa ai waze si integrare cu muzica din tel) si update ilevel In curs de finalizare - subwoofer in portbagaj, in enclosure dedicat stanga spate (sunt niste polonezi care fac, basser.pl, destul de ieftine si ok calitativ); sub 10" JL Audio, alimentat de amp Gladen; cele de sub scaune le pastrez, dar le voi tine 80-120Hz (acum sunt 50-100Hz si cam vibreaza pragurile exterioare la volum mare, d-aia am si pus sub in spate) - evacuare completa Remus; urmeaza sa fie livrata saptamana aceasta, sunt foarte curios cum o sa sune; am incercat rezonator delete, e mai bine (sub 2000 ture) si nu prea (peste 4000 ture); dupa ce montez evacuarea, pe cea stock (dubla stanga dreapta, cu valva) o vand, cred ca se potriveste si pe 320i/330i motor B48; daca e cineva interesat, PM In explorare - resoftare; inca nu sunt hotarat daca sa fac si unde, mai studiez; americanii le fac soft+downpipe la 420-430cp / 550Nm, eu nu as face downpipe, si parca nici n-as sari de 380cp/500Nm (atat are recomandare cutia HP50) - peste 1 an va trebui sa schimb discurile, si parca as pune un set complet discuri+placute EBC Yellowstuff, ceva pareri de la cineva care a avut?1 point
-
@ barabop569 Salut! Daca tu reusesti sa strangi 10k intr-un an inseamna ori ca mai ai si alte venituri ori ca nu esti genul sa cheltuie prin oras. In ambele cazuri banuiesc ca poti si pe viitor sa pui ceva deoparte ca sa intretii un seria 5. Macar cel putin in urmatoarea jumatate de an dupa achizitie pina mai inveti despre ce e vorba. Oricum ai un an la dispozitie sa te documentezi in legatura cu modelul asta, cu intretinerea ei etc. Ca sfat, cauta o masina din Germania. Ai un pic mai multe sanse sa cumperi o masina la care s-a mai schimbat cate ceva la ea in intervalul asta de timp. Masinile din tara care sa fie si intretinute nu le gasesti la 10k euro cu siguranta. Apoi avem mnevoie de mai multe date: cati km faci pe an, in oras, drumuri lungi etc. Cat e orasul tau de aglomerat, folosesti masina zilnic la naveta? Copii etc ...? O masina ca seria 5 nu se merita decat daca faci km cu ea, in special la drum lung, concedii etc. Sau naveta de minim 100km pe zi dar nu in aglomeratie cu 30km/h. Am vazut ca vrei diesel de asta ti-am cerut toate detaliile. Conteaza si asta in intretinerea ei. In rest daca nu ai nevoie neaparat de o masina atat de mare ci doar vrei BMW eu as lua un seria 1 mai dotat si mai nou ca ani eventual o motorizare mai puternica si distractia e gata Si ca sa te decizi ...cel mai important iti recomand sa conduci macar 2-300km unu daca ai sansa. Garantez ca o sa-ti mai cauti un job (glumesc) Noroc la bani!1 point
-
1 point
-
E amuzant ca nu ai putut sa-i dai aceste sfaturi fara sa dai in altii. Si inainte sa zici, nu, nu ma simt doar ca mi se pare amuzant cum singura opinie valabila e a ta, iar restu da-i la cacat. LE: chiar daca celelalte opinii au fost asemanatoare.1 point
-
Da, dar daca ne uitam si la discuri de frana, deja e o diferanta de 70% in plus la F10 fata de F30: https://www.bavauto.ro/consumabile/frane/34106894384 https://www.bavauto.ro/consumabile/frane/34206894382 Si mai sunt si alte piese la care o sa fie diferente. Mai ales la un buget mic, o sa se simta destul de adanc..1 point
-
da, de acord cu tine, sunt mai ieftine, dar nu e o diferenta majora la intretinere intre F30 si F10 in ceea ce priveste operatiunile majore si costisitoare, alea care te ard la buzunar, consumabile schimbi la orice masina diferenta asta la consumabile poti sa o reduci si alegand niste repere AM mai ieftine pt F10, dar daca va trebui schimbata distributia la 320d, va fi diferit fata de 520? ideea topicului era daca un BMW SH ieftin si cu ceva km, e adecvat pt un buget redus1 point
-
Lasa, alea le cred aia care au vazut Germania pe pachetele de unt. Aia cu motoare nasoale la 200-300 mii.1 point
-
O sa iti spun povestea mea, tragi tu concluziile. Deci mi am dorit mult Bmw, asa ca am cautat un F10 520D. AM gasit unul la 11200(2011), l am cumparat, am mai schimbat la el cam inca de 1mie euro(brate directie, tampoane motor, fulie, urmeaza uleuil la cutie).PLus ca mai vine asigurarea, si altele. Am luat-o la 208 Mii reali sunt 100% sigur. Simt ca o sa mai bag niste bani in ea pentru ca am impresia ca are o problema la directie(parca trage un pic dreapta). Venitul meu este de aprox 5000ron pe luna+ 3000 Prietena. M-a cam strans la buzunar, dar mna mi a placut si aia e. Daca gasesti una buna...poate fi ok.Dar daca pica ceva de 2mii de euro o sa o tii in parcare o perioada cu veniturilea acelea si chiar nu are rost sa faci foame pentru o masina, pararea mea.Dar daca inima cere, poate poti cumpara un F30, care e un pic mai ieftin la intretinere. Spor in orice alegere faci! (si mie mi au zis multi sa nu cumpar ACESTE CAZANE VECHI dar nu mi pasa).1 point
-
1 point
-
Am avut un f10 520d timp de 5 ani, Timp in care am facut peste 150k km. In timpul asta am schimbat gumele de 2 ori( toate 4) placute fata spate de 2 ori parca, ulei( habar nu am de cate ori) filtre si cam atat. Din toate asta gumele sunt cele mai scumpe, eu am preferat sa raman pe run flat good year excellence, dar poti opta pentru variante mult mai ieftine. Ce s-a stricat - gurile de ventilator , 14 euro noi din china, habar nu am cat costa originale si nici nu ma intereseaza, au un defect de fabricatie unde in timp efectiv se rup din margine si pica toate lamelele alea -arcurile de la portbagaj, costa cam 50 de euro bucata Asa ca intretinerea ai diabolica si foarte scumpa nu stiu de unde vine, nu e cazul1 point
-
1 point
-
Iar un F10, la 10k, nu cred ca-l poti gasi ok (adica sa nu bagi bani constant in el). Spun asta pentru ca si eu ma gandeam la unul, undeva la inceputul anului, insa ... am cam renuntat, momentan. Iar eu ma uitam la cele de 15k euro si tot nu am avut incredere ca, la norocul meu , gasesc ceva super ok, fara sa ma vlaguiasca la buzunar. Dar, daa, sunt frumoase foc, sigur, depinde si de gusturi.1 point
-
Salut, E o masina scumpĂŁ la intreĂâşinere Ăâ˘i nu e inteligent sa iti pui in pericol securitatea financiara. Nu pica zilnic chestii de pe ea, dar e de ajuns sa faci foamea si o singura luna fiindca ai avut de reparat la ea, ca sa fii catalogat ââŹĹsarac si fudulââŹÂ. Nu suntem toti magnati pe aici, dar sincer iti zic, fara minim 3000ââÂŹ pe luna pe familie nu are sens sa te bagi la o asemenea masina. O gasesti lovita in parcare si nu ai Casco, ce faci? O vinzi fiindca un far e mai scump decat venitul lunar? Ia o masina noua, cinstita, cu reducere/tichete rabla si bucura-te de liniste. Cu 10k ai destule optiuni, nici nu ai idee ce oferte prinzi. Am prins pt sotie promotie cu 5k euro reducere pt un Ford Fiesta, cu tot cu rabla a costat 10k de la 16k. Nu deveni sclavul unei masini. Când o sa iti creasca veniturile te mai gandesti. Marca BMW e minunata, iar maĂâ˘inile chiar sunt o placere la condus...dar doar daca masina e in stare excelenta.1 point
-
salut, faptul ca ceri o parere inainte sa te arunci cu capul inainte (cum fac multi altii) e de apreciat, nu de ras sau stupid ca sa iti raspund de la inceput, DA, masina poate fi costisitoare, iar bugetul si venitul lunar nu sunt prea mari, avand in vedere costurile care pot aparea ca idee, imediat dupa achizitie sunt sanse foarte mari sa trebuiasca sa schimbi distributia, aprox 3500 lei, uleiul in cutie, aprox 2000 lei, fara sa mai vorbim de o revizie completa si discuri/placte frana, care impreuna cred ca pot ajunge spre 3000 de lei, deci ar fi inca 8000+ lei pe care trebuie sa ii ai pregatiti si asta fara sa intram prea mult in detalii despre ce ar putea fi de schimbat la o masina veche cu ceva km avand in vedere bugetul tau, eu m-as orienta spre o masina mai ieftina, dar cat mai noua, astfel incat sa nu fie nevoie de reparatii in viitorul apropiat, ceva gen opel astra/golf/octavia, vechi de 2-3 ani1 point
-
1 point
-
Asa este, motorul asta face toti banii. Pentru el + cutia manuala am si luat masina de fapt, aceeasi masina dar cu un 2.0 Diesel de exemplu nu m-ar fi coafat deloc. E pacat daca tot iti iei o masina "premium" sau care a fost candva premium sa nu iei si un motor premium. Dar ma rog, asta e strict parerea mea. Imi place ca motorul e foarte cuminte si liniar, am condus masini 2.0 Turbo la care puterea "exploda" brusc pe la 2500RPM, dar dup-aia nu se mai intampla mare lucru pana la linia rosie. Asta trage liniar de la 1500 pana la 6000 incontinuu. Ce am mai observat e ca nu te "imbie" deloc la viteza daca nu esti sigur ca aia vrei. E cea mai puternica masina pe care am condus-o dar totodata una din cele mai usor si sigur de condus. Nu stiu daca era necesar xDrive sau nu, dar nu imi pare rau ca il am. Antifonarea e cam slabuta si din cauza RFT-urilor e cam galagie la viteze mari. In rest eu nu am de gand sa ii fac nici o modificare exterioara, vreau sa o tin stock si sa nu iasa in evidenta. I-as pune o sigla 318i pe spate. Dar ma uit cu interes la ce ii vei mai face tu! Etrierele au iesit frumos.1 point
-
A venit primvara, in sfarsit am instalat jantele de vara (style 441M Ferric Grey) + cauciucuri noi (Michelin Pilot Sport 4 runflat *) - am profitat de ocazie si am facut si cateva poze. Prin decembrie am instalat arcuri sport Eibach, tinuta de drum e clar imbunatatita, fara ca masina sa fie rigida - parca e chiar mai comfortabila pe denivelari usoare, pt ca este cursa mai scurta, te leagana mai putin; garda la sol a coborat cu 3mm pe fata, 1.5mm pe spate - nu am avut probleme la borduri, parcari subterane sau putina zapada din iarna asta. In concluzie, recomand oricui arcurile Eibach sport, ~700 lei arcurile + ~400 lei manopera. Am facut ~8.000 km In cele ~5 luni de cand o am; imi place foarte mult - comfortabila atunci cand vrei sa mergi linistit, dezlantuita in modul sport. Depasirile sunt trivial de efectuat, la orice viteza - trebuie sa fiu atent sa nu apas pedala prea multe secunde, ajunge mai repede decat te astepti de la 120 la 200; nu simti viteza in ea (mai ales dupa ce am pus arcurile sport). M-am simtit bine la privirile nedumerite si usor acrite ale unui posesor de Porsche Boxster model 2018, care a plecat blana de la semafor, si la urmatorul semafor era o lungime in spatele meu nu se astepta ca un break sa ii faca figura asta (nu fac liniute, dar a fost o tentatie careia nu i-am putut rezista). Consumul e rezonabil , mai mic decat ma asteptam (~16l la suta in oras, ~8l la suta in afara; pt comparatie, F11 525xd imi consuma 12.5l in oras, 7l in afara). Ma tenteaza sa schimb interiorul, dar nu prea gasesc pe cel piele Saddle Brown sport, sau e prea scump; am comandat si niste grile stil G20 M340i, daca o sa arate kitch le pastrez tot pe cele duble negre. Am vazut o evacuare intersanta pe un 435i, suna foarte bine; dar parca nu sunt dispus sa dau 1500e pe ea, mai ales ca va fi zgomotoasa cam tot timpul; evacuarea actuala aproape nu se aude in ecopro/comfort, iar in sport suna decent.1 point
-
Am terminat si fine-tuning la sonorizarea, sunt multumit de rezultat - acum tweeterele din usile fata sunt amplificate separat, claritatea si definitia sunetului sunt evident mai bune. Acum sistemul de sunet arata in felul urmator: - Amp+dsp: Helix P SIX DSP Pro Mk2; procesare semnal + amplificare 6 canale (boxe usi fata, tweetere fata, boxe+tweetere usi spate) - Amp subwoofere: Ground Zero GZHA4 (doar amplificare, semnalul vine procesat din DSP) - boxe: BMW OE Bang&Olufsen (provin de pe un seria 6), 4 woofere de 10cm,, 4 tweetere de 2cm, 2 subwoofere 20cm (a fost destul de migaloasa adaptaraea pt instalare, sunt putin mai groase decat cele standard sau HK) - nu am boxa centrala, dar nici nu este necesara (ba chiar as putea spune ca acum se aud mai bine definite cele 2 canale - am muzica stereo ) Cablaj: masina avea din fabrica Active Sound, care e plasat in dreapta spate in portbagaj (unde sunt si amp Hifi sau HK), asa ca am avut nevoie doar partial de cablare boxe: - se refoloseste cablajul original pt semnal sunet, boxe usi spate, subwoofere - am tras cablu pentru boxe usi fata (se prelungeste cablul care ajunge sub scaunele fata langa subwoofere), tweetere (cablu nou, direct de la tweeter pana la amp in spate; conectorii din usi au un spatiu liber prin care poti trece firul, dar operatiunea e migaloasa, cam 1h pt fiecare usa) - am pastrat conectorul tata care intra in modulul Active Design, este identica cu cea de la amp Hifi si aveam deja conectorul mama. Partea cea mai migaloasa (prin ajustari succesive)- calibrarea si ajustarea DSP (exact aici se face diferenta de fidelitate, si exact aici se cam opresc cei care fac instalari de sonorizari auto - folosesc presetarile) - setari crossovere DSP pt fiecare pereche de boxe: subwoofere (highpass 40db slope 12db, lowpass 120hz slope 24db), boxe medii usi fata (highpass 250hz slope 12db, lowpass 2500Hz slope 12db), tweetere fata (highpass 2500Hz slope 24db) - ajustare delay (in functie de distanta boxelor fata de pozitia de ascultare) - ajustare phase (subwoofere 90gr, boxe spate 180gr) - aici pur si simplu am luat-o pe incercate - setare egalizator (folosind un microfon de calibrare si aplicatia Room EQ Wizard) Dupa urechea mea, acum sonorizarea este la un nivel calitativ mai bun decat cel pe care il aveam in F11 (cu aceleasi amplificatoare)1 point
-
Nu acuz ca ai pus pile! Dar sunt sigur ca tu nu ai fost si ai vorbit cu Dorel de la biroul de informatii ... tu ai vorbit mai sus si persoana respectiva a vorbit cu Dorel! Si aici e diferenta ... respectivu cand a vazut ca l-a contactat sefu se agita si reuseste sa rezolve problema. Fata de noi cand vorbim cu Dorel si pe el nu il intereseaza ... Sper sa se schimbe lucru asta pe viitor! Dar mi s-a intamplat si mie de nenumarate ori sa fiu tratat ca si cand am venit sa beau apa pe gratis la ei in reprezentanta ... Vedeam cum veneau clienti si se duceau direct la seful de reprezentanta si erau tratati altfel! Si consilierul isi schimba vocea si vorbea mai frumos cu clientul respectiv fata cum vorbea cu mine.1 point
-
Apreciez ca incerci sa ajuti colegii! Dar intr-o tara civilizata nu ar trebui sa apelezi la nimeni pentru a rezolva o problema din cauza careia iti poate lua foc masina ... Asta arata cat de mult le pasa celor din reprezentante de clienti din momentul in care ai achizitionat masina! Pana sa o iei, te "pupa" peste tot! Dupa ... te "scuipa" unde au pupat ...1 point
-
0723 821 598 Sirius il cheama pe baiat! Are atelierul de indreptat jante de la Diham. Ai nr de tel de la Sorin cu golfurile ...stie el... Mergi la el cu incredere dar nu-l grabii daca vrei treaba buna! L-am testat inclusiv cu o janta pilaf, bineinteles sparta pe jumatate si fugita din butuc cca 50mm + cativa cm de material lipsa din ea... care cei de la autosoft s-au crucit cand m-au vazut cu ea trimitandu-ma la plimbare! + ca autosoftul are preturile care le are... Omu a facut-o de nu se mai vedea si nici nu batea absolut deloc. A zis ca mi-o face in o saptamana (avea zeci de lucrari in asteptare), a facut-o in 10 zile... Cand m-a vazut cu ea intrandu-i pe usa primul lucru ce m-a intrebat a fost: "...auzi, tu vrei sa ma testezi...?" Mi-a luat putin zic eu comparativ cu cat e de munca la ea (a cerut 250 RON, i-am dat 300). Nu se ocupa si de vopsit, el indreapta, finiseaza cu aluminiu, sudeaza, rolueste, plombeaza etc... La vopsit e o alta poveste... Bafta si pune-ne si noua poze cu janta stramba !!!1 point
-
io n-am inteles o iota din ce a scris "edit". Dar de obicei il inteleg.. Nu's ce'a avut cu gramatica azi da'pe mine nu m-a convins. E POLITICOS sa remarci intorsatura din "condei"/tastatura cand deschizi inca un topic..[.. pentru recomandare, (auzi tu.. de la altii porunca.. analiza sa fie..) de masina.. sh] DAR tot un harb (sau bolid infailibil, sa o crezi tu) pe patru roti iti iei dupa cum tie norocul si stii (ai invatat din experienta) sa il conduci! OP, eu cand mi-am luat sh-ul meu de 250k km am vrut sa aflu doar daca se strica motoru', sau nu prea e bun din fabrica.. ca la restul ma mai pricepeam, sa schimb.. A, si nu am deschis topice nicaieri.. am citit parerile altora si mi-a fost suficient sa ma lamuresc. Atat.0 points
-
OldGuy, ce ai vazut tu in jermanica sunt ALEA CARORA NU LI S-A DAT "CEASUL" INAPOI, DUPA ORA ROMANIEI, STII CE ZIC.. hai, ca la conspiratii te pricepi, nu lasa garda jos!! ;)0 points
-
Alea la 650 mii km, care inca merg in parametrii, ce sint ? Mai da-te cu taxiuri prin Germania, apoi loleste pe aici.0 points
-
de ce crezi ca e mai ieftina intretinerea la F30? un schimb de ulei in cutie costa la fel, motorul e fix acelasi, aceleasi costuri la revizii/distributie0 points
-
Eu sincer ti as recomanda android, eu am cic de fabrica, daca aveam CCC clar luam android si nu cic. Am vĂŁzut ceva android, merge impecabil si ai toate funcțiile posibile pentru 2020. Ccc e ghena, iar cic ul este ĂŽnvechit.-1 points
-
Wow, cea mai rapida vanzare de pe forum :goodjob: bine ca ai scapat de ea repede.-1 points
-
-1 points
-
Dumnezeule cati hate-ri aiuriti sunt pe aici... RaYn3, multumesc de replica. Am mai avut noi incrucisari de opinii dar apreciez parerile bune. Sa inteleg ca pana intr-o luna pot anula contractul si e ok? Pentru ca eu vad doar subscriptii anuale, dar poate ma insel.. Oricum in alta ordine de idei, tocmai incerc o alta metoda care cred ca e mai flexibila.. cred ca o sa iasa si fisierul ala de 54GB. O sa ti-o explic pe privat, de "dragul" hate-urilor.-1 points
-
Da trebuie demontat volanul sa vezi ce atinge pe acolo. Daca nu te pricepi cauta un meserias mai priceput. Daca am timp iti pun un link cum se demonteaza volanul.. Nu trebuie sa dai volanul jos ci doar partile de sus, dinspre bord si de jos dinspre picioare.. Chiar daca gasesti ca, carcasa aceea atinge tot trebuie sa desfaci sa o pui cum trebuie.-1 points
-
-1 points
-
Desfaci acolo numai daca auzi zgomotul ca vine de jos evident. Daca vine de sus, atunci sus.. Pune si tu capul mai jos..-1 points
-
Nu stiu de ai citit tu, sunt extrem de multe opinii, insa toate sunt aproximativ diferite de a mea. Nu sustin ca am dreptate...e un forum si fiecare spune ceea ce gandeste. Ceea ce sunt axiome azi pe pamantul asta sunt f putine. Poate nu am citi eu cu atentie, insa am remarcat fie ca i se spune sa dea inainte cu f10, sa coboare la f30 la aceeasi bani ca poate o gaseste mai buna la acelasi pret cu f10 si e mai ieftina la intrerinere sau sa isi ia masina de 2-3-4 ani, non premium si sa nu isi bata capul. Ideea este ca oricare din cele 3 variante de mai sus sunt, dpmv, nonsens data fiind situatia lui.-1 points
-
Bimmer, El nu o sa ia la 250k. O sa ia la 400k seria 5. E f mare diferenta @daddy, evident ca mie mi-a scapat acest acord @costin, indiferent cum ar fi, din veniturile lui si ale prietenii sa se apuce sa stranga 10.000 pt masina(oricare ar fi ea) mi se pare ca sfatuiti gresiti omul. Aici nu este vorba de a cheltui banii in oras, ci de supravietuire. Sau poate, asa cum ai spus si tu, au alte venituri. Sau poate stau amandoi la parinti si nu platesc nici facturi, nici mancare, nici nimic. Chiar si in astfel de conditii, mi se pare total gresit sa ingropi 10k stransi cu sacrificii intr-o masina care se apropie de juma de mil de kilometri.-1 points
-
@madd, asta spuneam si eu, ca nu ies nicicum calculele si poate el are si alte detalii sa dea oamenilor care discuta pe tema asta. Tocmai de asta ziceam acum cateva ore de sfarsitul anului viitor ca termen, care inseamna 21 de luni, pt ca in 12 luni e utopic. Nu am sugerat ca tu ai insistat sa mearga pe directia aia. Relax, si eu primit diverse "ajustari" in viata de la parinti. Daca te uiti mai sus, face referire la parinti care iti rezolva problema. Aoleu, ma linseaza lumea. 'Prietenei' si nu cum am scris. Imi mai gasesc si aici o scuza, sunt moldovean iar multe 'e' la mine se transforma in 'i'. La a 3-a abatere, ma rastignesc singur-1 points
-
1l de ulei bmw 0w30 long life 04. Nou sigilat. Pret 35 de lei L am cumparat din Germania sa il am pe drum la masina si am ramas cu el deoarece dupa am bagat 5w30.Eu am dat 28 de euro pe el in reprezentanta in Germania.-2 points
-
De ce sa schimbi oricum distributia la achizitie ? Trebuie sa fie cazul, altfel, arunci banii. Daca masina are un istoric credibil si/sau o duci, dupa achizitie, la cineva experimentat in motorul N47, nu e obligatoriu s-o schimbi imediat. De pret, greu de zis, pt ca sint multe variabile : aspect, dotari, defecte, emotii, oferte etc. Vezi media pietei. Nu exista E91, fie si LCI, sub 200 mii km, din vest. Poa' sa fie 600 mii sau 300 mii km. Plaja de uzura e mare si sigur nu sub 200 mii km. Dar ce au asa magic astia 200 mii km ? Asta inseamna motor aproape nou. La peste 300 mii km vorbim de motor matur, avand in vedere media de "viata", in conditii bune de intretinere. Interesul trebuie sa cada pe anexe, aspect, evenimente, nu pe km. Turbina, injectie, intercooler, transmisie, electrica etc. Bolile acestui motor le gasesti pe forum. Nu, nu ar trebui niciun fel de 330i mai indicat. Indicat este ce-ti trebuie tie realmente, adica in raport de nevoi (reale, nu imaginare, povesti, YouTube, Schumacher etc) si conditii de exploatare si nu in ultimul rand buget de INTRETINERE SI EXPLOATARE. Ca, la achizitie e relativ usor sa ai banii, mai ales ca un benzinar de 3000 e ieftin din motive usor de inteles, fata de omologul lui diesel.-2 points
-
Ia schimba tu toate bratele de la suspensie pe spate arcuri si amortizoare, sa vezi ce fel sta pe strada (dupa aia) o masina de peste 10 (zece) ani! Dar vezi, numai daca nu ai nebunia aia in cap, nu ai cum sa simti.. DIFEEEREENTA!! Tre'sa recunosc ca la momentul respectiv, am gandit ca daca pun arcuri si amortizoare noi pe brate vechi, sigur le va stresa SI MAI MULT SPRE MOARTE.. bucsele deja uzate si imbatranite de 10 ani, asa ca nu putea decat face bine; si iata ca acum am o masina legata la 15 ani de la fabricare. (Si totul a plecat de la un amortizor scurs pe spate si un arc rupt pe fata...) Si, care ar fi pana la urma durata de viata la un brat de suspensie pe spate? Sau un termostat ..(3-4 ani maxim, hai 5 daca ai noroc); dar daca le spui unora aici zic ca esti nebun, ca ai ceva cu ei. Fara doar si poate, daca vrei seria 5 VEI PLATI MAI MULT in intretinere, piese.. decat daca te multumesti cu seria 3!! OP, sa nu gresesti sa crezi ca nemtii nu stiu sa puna preturile CORESPUNZATOR CATEGORIEI masinii.. pe care o fac.. Seria 3 e un fel de VW..-5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00