Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/17/22 in all areas

  1. DIn pacate, in domeniul auto, istoria a consemnat un sir de decizii politice luate in pripa, fara a analiza impactul pe termen lung. 1. In anii '20, a aparut benzina cu tetraetil de plumb, care - spectaculos - a rezolvat dintr-un foc atat problema detonarii cat si a uzurii supapelor motoarelor termice. Au urmat cinci decenii in care s-a utilizat in mod universal benzina astfel aditivata. Timp in care poluarea cu plumb a biosferei a crescut de multe zeci de ori fata de nivelul pre- anii '20. (Printre altele, plumbul diminueaza IQ-ul, efect vizibil in mod evident, astazi). Benzina cu plumb si-a inceput declinul pe la mijlocul anilor '70, odata cu aparitia primelor catalizatoare. Dar poluarea cu plumb din natura, cauzata de benzina cu tetraetil de plumb, va ramane la un nivel inalt pentru cel putin inca jumatate de secol. 2. De prin anii '80, guvernele europene au incurajat - in principal prin accize semnificativ mai reduse la motorina decat la benzina - vanzarea de autoturisme cu motoare Diesel, in baza faptului ca emisiile lor de CO2 sunt mai reduse. Iar oamenii, de buna voie sau fortati financiar, au cumparat in masa astfel de masini. Pana cand s-a descoperit, destul de recent, ca, in fapt, emisiile motoarele Diesel sunt mult mai periculoase pentru sanatate decat cele ale motoarelor pe benzina. Deodata, posesorii de masini Diesel - cei care le-au cumparat "impinsi" de politica guvernelor - s-au trezit aratati cu degetul si invitati/fortati sa renunte la ele. Acum, sunt "invitati" sa renunte la autoturismele Diesel si sa scoata din buzunar bani pentru altfel de masini. 3. Iata-ne in valul de electrificare. Peste noapte, motorul termic a devenit paria. Exista insa analize bine fundamentate asupra impactului ecologic pe termen lung (cititi: decenii) a productiei masive de baterii? Sunt bine puse la punct proceduri de recuperare / reciclare a acestora? S-a stabilit o strategie de dezvoltare a productiei nepoluante de energie electrica si a retelelor de distributie a acestei energii, sincrona cu cresterea exponentiala a parcului de autoturisme electrice? Nu. Se merge orbeste, exact cum s-a mers in exemplele de mai sus. La un moment dat, probabil, se va descoperi fie o problema majora, fie vreo otrava care se va fi acumulat in oameni. Cine va plati costul?
    3 points
  2. Sa nu faci asta! Si eu am garantie la G15 si clar o vei pierde... mai ales ca ti-a aparut notificare ca trebuiesc schimbate iar apoi resetate. Daca vrei sa le schimbi pe viitor, pe fata sa zicem, poti face asta inainte sa se atinga senzorul de uzura, binenteles cu placute identice OE. Dar nici asa, nu m-as risca, sincer.
    2 points
  3. Din pacate, conform contractului de garantie BPS, toate lucrarile de intretinere (revizie ulei, bujii, placute frana, etc) trebuie efectuate doar la reprezentanta BMW si se trec in istoric.
    2 points
  4. Iar a inceput dezastrul. Cireasa de pe tort cu politistul care a omorat fetita pe trecerea de pietoni. Era in misiunea "cafea pt sefu".
    2 points
  5. Mama, a mers ceva cu ea :)). Sincer, nu cred ca merita, la 250k km trebuie sa te pregatesti sa scoti sume maricele oricand.
    2 points
  6. Ai avut noroc de mașina daca nu ai făcut nimic pana la 350.000 km, nu este o regula. Daca îți zic ce am făcut eu de la 179k la 260k la E60, nu ti mai iei Bmw. De ce crezi ca se dublează prețul daca înjumătătesti km? in primul rând eu sunt curios daca aceste B47 duc pana la 350-400k km fără schimb distribuție. Dpf ul e cam pe final de viața. Turbinele depinde.. injectoare depinde. Mai vine cutia care nu știi cat te tine, nu știu sincer nici cat de fiabile sunt, dar cam orice F a avut probleme la cutie pana in 250k, nu mai zic de 300-350k km. Ideea este ca trebuie sa o cumperi doar cu verificare foarte buna la reprezentanta, măcar sa știi de unde pleci. E vorba si de noroc, tu trebuie sa elimini din riscuri.
    2 points
  7. Te rog eu ceva, NU mai bea dis de dimineata! Ce reclama omule?!? Esti balan maxim prin afirmatiile pe care le faci! Lasa frustrarile deoparte! Eu te-am acuzat ca faci reclama la bimmertool?! Doar mi-am expus experienta pe care am avut-o cu Carly. Il am de pe vremea cand nu era pe abonament, stie diagonoza, stie codari, live data si cam tot ce ai avea nevoie de la o interfata mobila.
    2 points
  8. Revin cu informatii dupa ce am luat masina si am primit si contractul de garantie BPS si mai multe informatii punctuale de la dealer. Poate ajuta si pe altcineva interesat de acest subiect. Deci, la tipul de BPS oferit de Real Garant, nu (mai) exista limita de km, ei suportand integral costul reparatiilor ce fac obiectul garantiei BPS. Conform contractului, garantia BPS acopera toate elementele de mecanica si electronica, mai putin urmatoarele - Consumabilele: curele de transmisie, curele de accesorii, curele dintate/canelate etc, bujii, baterii, becuri, lampi, stergatoare, fluide etc - Amortizoare (cu exceptia cazului in care sunt distruse complet sau rupte) - Franele: placute, discuri etc - Elemente de cauciuc: chedere etc
    2 points
  9. Buna ziua, In viitorul apropiat as vrea sa cumpar un F10, an 2015, cu 130k km, cu motor 3.0 cel de 381CP. Am cautat peste tot ce inseamna site/forum/youtube despre problemele aferente motorului, dar nu am gasit nici o consecventa. Pe un site aleator ma avertizeaza ca mi se va intampla "x", iar pe youtube problema "x" nu se intalneste la acest tip de motor. Asadar, acest topic pe acest forum este ultima mea reduta in ce inseamna probleme viitoare care pot aparea la aceasta motorizare. Sunt curios sa stiu daca dvs daca ati avut pe mana un astfel de motor, sau stiti pe cineva in cauza si puteti impartasii experientele, placute sau mai putin placute. Cu respect!
    1 point
  10. Gasesti, acum depinde si ce dotări vrei... I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲: BMW 530 i Lim. Luxury Line Garantie* 1.Hand* TOP* First Registration: 08/2018 Mileage: 118.662 km Fuel: Petrol Power: 185 kW (252 Hp) Price: €29,650 https://link.mobile.de?link=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D337353756%26utm_source%3DsharedAd%26utm_medium%3Dandroid%26utm_campaign%3DDynamicLinkApp&apn=de.mobile.android.app&amv=690&st=BMW 530 i Lim. Luxury Line Garantie* 1.Hand* TOP*&sd=First Registration%3A 08%2F2018 Mileage%3A 118.662 km Fuel%3A Petrol Power%3A 185 kW (252 Hp) &si=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2F00%2Fs%2FMTIwMFgxNjAw%2Fz%2FpwgAAOSwZUJh2YMs%2F%24_20.JPG&utm_campaign=DynamicLinkApp&utm_medium=android&utm_source=sharedAd I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲: BMW 540i xDrive Luxury1Hand Top Ausstattung First Registration: 10/2017 Mileage: 155.700 km Fuel: Petrol Power: 250 kW (340 Hp) Price: €32,900 https://link.mobile.de?link=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D337316526%26utm_source%3DsharedAd%26utm_medium%3Dandroid%26utm_campaign%3DDynamicLinkApp&apn=de.mobile.android.app&amv=690&st=BMW 540i xDrive Luxury1Hand Top Ausstattung&sd=First Registration%3A 10%2F2017 Mileage%3A 155.700 km Fuel%3A Petrol Power%3A 250 kW (340 Hp) &si=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2F00%2Fs%2FOTg5WDE2MDA%3D%2Fz%2FgssAAOSw305h2FoA%2F%24_20.JPG&utm_campaign=DynamicLinkApp&utm_medium=android&utm_source=sharedAd I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲: BMW 540i Sport Line - Head Up, Lenkradheizung First Registration: 07/2018 Mileage: 58.000 km Fuel: Petrol Power: 250 kW (340 Hp) Price: €32,850 https://link.mobile.de?link=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D326572504%26utm_source%3DsharedAd%26utm_medium%3Dandroid%26utm_campaign%3DDynamicLinkApp&apn=de.mobile.android.app&amv=690&st=BMW 540i Sport Line - Head Up%2C Lenkradheizung&sd=First Registration%3A 07%2F2018 Mileage%3A 58.000 km Fuel%3A Petrol Power%3A 250 kW (340 Hp) &si=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2F00%2Fs%2FMTA4MFgxNDQw%2Fz%2F51AAAOSwAE5g0ZAB%2F%24_20.JPG&utm_campaign=DynamicLinkApp&utm_medium=android&utm_source=sharedAd
    1 point
  11. Si mie imi place masina. Mi se pare una din putinele electrice, care arata a masina normala, nu a cutie sau fishface. Ma bate gandul anul asta, dar versiunea mai mica 40 e drive, deoarece are autonomie mai mare
    1 point
  12. Multumesc tuturor pt timpul acordat, si pt sfaturile si parerile voastre! Da, intr-adevar, nu e chiar cea mai buna perioada de a-ti cumpara o masina SH: sunt si scumpe, si rare cele cu ceva optiuni sau putini km! In legatura cu masina din intrebarea mea de mai sus, masina a fost vanduta dupa nici 24h pe site-ul de vanzari! Nu stiu daca ar fi fost o afacera buna sau nu, dar macar am cerut pareri/opinii si stiu ca n-am luat o decizie pripita pe care poate as fi regretat-o mai tarziu! Multumesc inca o data!
    1 point
  13. Vin si eu cu experienta mea. Am cumparat masina din Bucuresti acum 2 ani, vin acasa (Oradea) ...ma mai invart cateva zile ...verific CB - 7,2. OK, incantat, ma mai sucesc, vin, plec - CB oscila intre 7,2 si 7,5. Bah, zic - iarna, frig, gume de 225 spate iarna, relanti pt incalzire, consumatori, motor de 2000 diesel ....nu are cum ! Caut YouTube, manevrez meniul secret, restartez tot ce am gasit, inchid masina ...a 2-a zi fac cateva drumuri relativ scurte , dau CB - consum mediu 18% ! Ptfoai ...ce poate avea ? Las cateva zile sa se adune km ...CB 16%. Frateeeeeee.... ! ....si zilnic scadea cate putin. Am dedus ca ECU facea o medie per ansamblu la toti km rulati de la resetare. Abia intr-o luna mi s-a stabilizat undeva la 7,5%. ................. Acum am remarcat ca "a zburat" la 8,5% dar nu-mi pasa - bine ca porneste, merge, trage. (fizic, de la plin la plin nu am facut un calcul dar e cam pe-acolo)
    1 point
  14. Eu la consumul afisat in bord (am avut e83 tot cu M47, dar fara filtru particule, model 2005 sau 2006) aveam intre 7,6 - 8,2 consumul mediu (circulam urban si extraurban in proportii aproximativ egale). Diferenta o facea iarna/vara si anvelopele. Nu am avut abateri de la consumul asta in aproape 500 000 km cat am avut masina. Iti recomand sa verifici termostatele (ai 2 pe motorul acela) la un service. Eu am avut E83 si cand era un termostat defect consumul crestea alarmant. Stiam ca fac cam 900 km cu un plin in extraurban/ in perioada cu defectiunea faceam 4-500km. Daca e defect iti baga aer rece acum iarna, in loc de caldura sau foarte fierbinte (Depinde cum s-a blocat termostatul). Pot fi si alte cauze dar cu asta poti sa incepi sa verifici.
    1 point
  15. Ei vezi, asta e un mare off al meu. Flash-uri si claxoane nu dau ...dar am nervii aia sa stau in curu' lui ca doar-doar se prinde "mortu' " ca nu si-a cumparat strada. Sunt capabil sa stau in numarul lui 2-3 km ...dupa care ma loveste "nebunia lui Salam": - ori il ocolesc pe banda 1 daca am loc (in forja) - ori il ocolesc peste linia dubla continua pe banda 2 a celuilalt sens. Tot in forja. Evident, la o adica tot eu voi fi "cocalarul cu BMW" ...nu mortaciunea aia iesita la plimbare care ocupa banda 2 aiurea. Pt ca daca fac o fandare si trec pe 1 si revin pe 2 - aaaaa, pai ce faci, slalom ? Daca o iau pe contrasens trecand linia dubla continua - ok, permisu'.
    1 point
  16. Eu am Veepeak BLE+ https://www.amazon.com/Veepeak-Bluetooth-Diagnostic-Supports-Vehicles/dp/B076XVQMVS, si folosesc aplicatia Bimmerlink pe iPhone. Combinatia este foarte stabila si buna pentru chestii basic.
    1 point
  17. Sa o stăpânești sănătos. In principiu pentru spațiul extra ma gândesc. portbagaj + interior. Dacă vrei sa pui bicicleta copilului fără sa o demontezi de ex. Sau căruciorul.
    1 point
  18. Da, nu avem autostrazi. Dar chiar si asa, poti linistit sa-ti pui panouri solare si sa-ti iei electrica :) Chiar mi se pare ca in momentul asta, legislatia e intr-un moment bun pentru pus panouri - cu compensarea cantitativa si subventia de la stat.
    1 point
  19. Mie personal tot timpul mi s-a parut interesant modelul acesta. Cumva ideea de tractiune față pe BMW e un pic ciudată, dar dacă ne gândim că modelul a fost creat pentru FAMILIE, nu pentru cei care caută tracțiune spate, eu cred că e alegerea perfectă. Să o folosiți sănătoși!
    1 point
  20. De acord, nu o sa fac asta.
    1 point
  21. Clar… cine știe cum se afla si îți scot ăștia garanția, atunci mai bine stai liniștit.
    1 point
  22. Ma rog, asta nu inseamna ca nu as putea sa schimb placutele la un service ok care nu e reprezentanta BMW si sa le spun alora sa nu treaca operatiunea in istoric, dar parca nu as vrea sa risc pentru 4-500 de lei :))
    1 point
  23. 13NCU daca nu pricepi te rog frumos nu te baga in seama aiurea, ignora acest topic.
    1 point
  24. Pai si nu mi spune ca vrei sa le faci in reprezentanta… astea le face oricine da le naiba, iei tu plăcute OE si mergi la un service, care nu e bomba si aia e. nu știu daca la tine se deblochează etrierii electric, însă daca da sa vorbești cu cei de la service daca pot sa i tragă cu diagnoza la modelul tau.
    1 point
  25. Mda... e chiar cea mai proasta perioada sa-ti cumperi masina SH...
    1 point
  26. Salut, Nu te poti lua dupa computerul de bord. De exemplu daca resetezi consumul mediu in timp ce esti afara din oras, o sa ajungi in oras dupa cateva sute de km cu un consum de 7 sa zicem. Apoi poti sa mergi cateva zile doar in oras si slabe sanse sa ajungi la 10. Ei bine, daca ii dai reset cand esti in mijlocul orasului o sa-ti sara de 11-12 si cel mai probabil nu ai nici o sansa sa il reduci sub 10 sa zicem. Calculeaza tu consumul "de la plin la plin". Fa un plin, fa cateva sute de km si vezi cat ti-a consumat. Pentru acel motor slabe sanse sa ai sub 9-10 l/100km in oras iar in afara undeva la 7, maxim 8 as spune. Din nou, lasa computerul de bord in pace, nu-l baga in seama pentru ca e pur estimativ.
    1 point
  27. un nou motiv de spaga si atat ..cum te vezi in fata unui judecator contestand decizia unui politist pe teme de claxon si flashuri . MErs agresiv probabil se refera la drifturi si copilasi de blocheaza intersectii ca sa faca un spin ..degeaba ai un lambo , Mclaren daca nu faci si o schema de gen pe drumurile publice . Au destule camere prin oras daca vroiau puteau stopa fenomen demult. MAi repede s-ar ocupa cu schimbarea semnelor de circulatie in unule locuri nu mai sunt vizibile , decolorate , parca se vede o saracie cronica la sistemul pe care il intretinem tot noi , de marcaje nu mai vb , in ult timp am obs ca se sterg imediat inainte tineau cel putin 6 luni prin buc acum in 2-3 luni nu se mai vede ...vopsea slaba probabil . Sa ne inchinam ca nu am avut o iarna grea ca sigur ii lua grav prin surprindere pt a n oara
    1 point
  28. Dragoș… e noua ca si an si model, însă are mulți km. E posibil sa ai multe probleme normale la km ăștia… costa foarte mult, mai ales ca este model nou si piese si manopera la orice garaj.. eu îți recomand ceva in jurul a 130-150k.
    1 point
  29. https://www.emag.ro/interfata-diagnoza-super-mini-obd2-bluetooth-cu-cip-elm-v1-5-torque-sku0428/pd/D398ZVBBM/?ref=graph_profiled_similar_default_1_6&provider=rec&recid=rec_49_a4cc81ab964934f6b09d6d29ef810393599921d573e0cee34cb41dda0b1d2d3d_1641914881&scenario_ID=49 "jucaria asta" o am si eu, DA, e utila, iti arata ce eroare/erori ai + cod (P....) le sterge, nu este wow, dar macar iti faci o ideea despre eroare. in functie de eroare....ori o stergi ori service !
    1 point
  30. Da rwd, clar ajung la greutate aia G urile, evident măsurată si nu după ce spun oficialii.. cine știe ce măsoară ei si de fapt noi habar nu avem.
    1 point
  31. 1 point
  32. Ai "scos" deja rotile mai in afara cu 13mm ...mai vrei distantiere sa le scoti si mai mult pt ca tie ti se pare nu stiu ce ? Si nu inteleg de ce esti pe 8J cand 7 era suficient la 17".
    1 point
  33. RWD, nu? AWD ar fi fost 1810kg. Tinand cont ca au aparut 2 generatii de atunci, mult mai voluminoase, mai tehnologizate(doar mild hibrid are 30-40kg), destul de usir ajungi cu g30 xdrive, 4 cilindri, cu mild hibrid la 1.9 tone...insa nu te poti pune cu baietii.
    1 point
  34. Si E60 măsurat cântărit a reieșit ca are 1750 kg si un talon scrie total altceva… Cam niciodată nu bat aceste măsurători cu realitatea..
    1 point
  35. Noi nu avem autostrăzi , când ma gândesc sa pun panouri solare si sa mi iau mașina electrică, imi dau seama ca ma gândesc prea înainte fata de ce e in jurul nostru.
    1 point
  36. Ciordita de la Vali Petcu ( aka Zoso) de pe Twitter. Volan pe dreapta, cauciucuri model "fund de bebelus"...tot tacamul
    1 point
  37. Folosesc Carly de prin 2015. O folosesc pentru diagnoza/codari cand n-am chef sa intind cablurile cu ista, ncs si tot tacamul. N-a dat niciodata gres. Functioneaza inclusiv pe G-uri.
    1 point
  38. Azi am luat https://www.emag.ro/tester-diagnoza-auto-sundiguerr-bluetooth-4-0-citire-stergere-coduri-de-eroare-compatibil-cu-ios-android-ipad-pc-led-negru-qcgzzdy/pd/DZKPQHMBM/ iti zic daca apuc sa o testez . Ma rog nu am luat-o pentru mine dar... mai ai https://www.emag.ro/interfata-diagnoza-super-mini-obd2-bluetooth-cu-cip-elm-v1-5-torque-sku0428/pd/D398ZVBBM/?ref=graph_profiled_similar_default_1_6&provider=rec&recid=rec_49_a4cc81ab964934f6b09d6d29ef810393599921d573e0cee34cb41dda0b1d2d3d_1641914881&scenario_ID=49 cred ca ambele fac acelasi lucru
    1 point
  39. Am schimbat conducta de motorina care are senzor de presiune combustibil pe ea, același simptom. am schimbat regulator presiune pompa injectie acelasi simptom. Mai rămâne modul pompa combustibil sau pompa combustibil in rezervor. mi am dat seama cum sa reproduc defectul, daca accelerez tare intr o treapta si după o las pe liber 2-3 secunde si după iarăși bag in treapta sa accelerez, mai are 60-70% maxim putere din total, daca mai astept 2-3 secunde își revine. Pompa sau modulul imi taie oarecum din alimentare si zici ca am 120 cp si nu 205.
    0 points
  40. poate doar Dl. ING Sef Neo
    0 points
  41. Da, multumesc pentru sugestii, dar din pacate nu pare sa fie asta cazul la mine. Am dat jos aseara ambele bielete antiruliu si am mers putin fara ele prin curtea service-ului, sunetul a ramas acolo. Daca mai aveti alte idei, sunt binevenite.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.