Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/27/22 in all areas

  1. Preturile isi pot reveni daca va scadea cererea, atat timp cat multi accepta sa plateasca preturile astea, la masini noi si SH, cred ca ne putem duce doar in sus. Oricum e o criza falsa, dar daca merge e chiar o idee foarte buna, de ce sa nu se profite de nevoia umana. Oamenii nu pot renunta la cele mai noi masini, gadgeturi, electronice etc...consumatorism exagerat de care profita marile companii.
    2 points
  2. Buna ziua ! Avand in vedere faptul ca nu prea mai circul cu masina asta de ceva vreme, m-am hotarat sa o vand. Stiu, masina este facuta sa mearga nu sa stea degeaba in parcare… mai ales ca este un model cu care chiar poti alerga ! Agregatul in cauza este: BMW 335d, E92, 2008, 109.000 km intretinuta foarte bine (nu opsesiv) nu sunt maniac. Auto este in parametri dati de constructor cu mentenanta efectuata la timp sau cand a aparut ceva neprevazut. Cumparata de noua din Romania, revizii la reprezentanta in garantie si dupa la service la Manu (Brandex). Anuntul se adreseaza unui numar foarte mic de cumparatori sau impatimiti ai marci… ( impozit mare, consum mare, asigurare mare). Sincer mi-as dori ca masina sa ajunga la cineva care sa o aprecieze pentru ceeace reprezinta . Pentru detalii si intrebari va raspund la numarul de telefon din anunt. Link anunt: https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-e92-335d-coupe-109-000-km-perfecta-stare-IDeDrVI.html?bs=olx_pro_listing Multumesc !
    1 point
  3. Salut tuturor. A venit momentul sa ma despart de masina pe care o am din 2018. Postez mai jos linkul cu anuntul. Pentru info suplimentare va stau la dispozitie. Merci Calin Moldoveanu 0722543121 https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520d-xdrive-touring-aut-ID7GYgWG.html
    1 point
  4. La utilaje, un sh care era inainte 150k, acum costa 250k si dispare a doua zi. Clientul care ar fi vrut sa dea 250k si nu a apucat, ar fi dat si 300k...dublu de cat face si nu se gasesc de cumparat. Termenul de livrare al celor noi este intre 15 si 18 luni si nimeni nu asteapta atata timp. Pretul sh-urilor nu va scadea inainte de 2024. Deci asteptati toamna anului curent, ca veti da 10% in plus fata de azi.
    1 point
  5. Hai sa mai scriu si eu, aici. Masina e ok, folosita zilnic, mai mult de fii-miu, are 237k km (30k la mine, in 2 ani si un pic). Sigur, se mai strica cate ceva, periodic, dar e ok. Intrucat a iesit fii-miu pe leafa (desi e inca student) urmeaza cateva investitii in ea, platite, cica, de el: vopsit total, planetare spate, bara spate M (achizitionata deja), praguri M (doar ele mai lipsesc), trimuri negre, vopsire piele, etc. I-am propus sa stranga 10k euro, eu ii dublez suma si sa-si ia alta masina. Refuz total, o tine cel putin pana in 2026. Eu preferam sa o bag in garaj, sa-i fac reparatii, si sa o conserv, dar ... mai astept. O conducem, in continuare, cu mare placere, ramane insa o placere scumpa: impozit, asigurare, consum, reparatii, toate sunt la valori mari de tot.
    1 point
  6. 540ix pt a merge in oras? Cam overkill, zic eu
    1 point
  7. Salut! Cred ca dintre marcile premium, alegerea ta cu privire la model, motorizare si optiuni este foarte bine gandita, documentata si provenita din experientele anterioare. Cred ca este alegerea perfecta, si eu ma indrept exact spre acelasi lucru, cu deosebirea ca as lua 540ix, benzina, deoarece merg foarte mult in oras, plus ca evit si eventualele probleme cu filtrul de particule etc. X drive este neaparat necesar la puterea pe care ti-o doresti, timp de iarna sau carosabil umed. Daca gasesti una dotata cu cheie display, rezolvi si incalzirea auxiliara de la distanta, desi probabil ca se poate cumpara cheia display si separat si activa modulul, o intrebare la reprezentanta va confirma/infirma aceasta posibilitate. Cutia automata ZF este inca cea mai buna la ora actuala din cate stiu. Deci spor la cautare si achizitie, asteptam feedback ulterior
    1 point
  8. @sskkaa Hai salut, regenerarile(si nu numai) le poti vedea cu ISTA (diagnoza de la BMW) cumperi si tu un cablu cu 10 dolari pe alie sau cu 20 de pe olx, programul se gaseste si aici pe forum. Oricum iti dai seama si singur daca urmaresti consumul instant.. atunci cand intra. Eu unul cel putin la seria 3 nu simt nici o diferenta intre RFT si non RFT la comfort, la fel de 'caruta' se aude/simte pe gropi/denivelari, pentru ca e foarte rigida suspensia masinii fata de alte clase asemantoare de la alti prod. Cel mai bine pana la urma, sa nu te mai lungesti 30 de pagini, cu discutia asta, cumpara-ti masina si vezi tu atunci ce si cum. Pana la urma poti merge si cu non-RFT si cu un banal kit de pana, care te ajuta daca nu tai anvelopa sau nu ie ceva mai gros de 5mm in ea.
    1 point
  9. De incaput sigur incape, daca merge la sedan, merge si la combi. In portbagaj nu e subwoofer sau altceva de la sistemul audio (eu am HK). Problema pe care o anticipez eu o reprezinta cele doua capace. Unul din ele (cel mare, din spate) are un piston central - sigur la ala trebuie renuntat, asta daca nu cumva trebuie luat un singur capac din fata pana in spate. Nu stiu daca merg pastrate cele originale (si scos pistonul separat).
    1 point
  10. Multumesc @mkdan2004. Despre anvelope, este vreme cu siguranta, dar daca tot au inceput colegii am zis sa ma "bag" si eu cu informatii citite mai recent despre ele. Daca va trebui RFT, cu siguranta acestea vor ramane. Referitor la kit-ul pentru rezerva, am vazut si forumurile americane, cel putin, ca la G30/sedan, au fost care au pus similar. N am gasit info despre combi/G31. De ex la Passat, daca are sistemul de sonorizare cel mai performant Dynaudio, subwooferul este pus in portbagaj in locul rotii de rezerva, si nu mai ai loc decat de kitul de pana. Daca are sistem de sunet standard, e loc gol, si incape o roata de rezerva normala fara probleme. A doua varianta a fost si la mine, si am pus rezerva. Nu stiu in ce context e si la BMW la fel, daca anumite optionale pe care le poate avea masina, pot influenta spatiul de sub podeaua portbagajului.
    1 point
  11. Am schimbat intregul ansamblu pompa apa+termostat+capac plastic termostat + placa metalica bloc motor, deja de 3 zile. Nu am mai gasit urme de antigel pe la motor. Ma uit zilnic sub capota :)) Nivelul de antigel in vas se mentine, o sa il mai urmaresc o perioada.
    1 point
  12. multumesc, pentru aprecieri ! daca ai vedea ce mesaje primesc pe OLX... te-ai cruci !
    1 point
  13. Nice, dacă era acum 3 luni anunțul m-ar fi tentat, așa mi-am luat gip Ps fix cat ceri tu am dat pe coteț
    1 point
  14. Update pret. Am adaugat in anunt si poze cu jantele/anvelopele de vara. Adaug si seria de caroserie care nu se regaseste in anunt: WBA5L51030G090029
    1 point
  15. Da, astea sunt. Acum am Febi Bilstein si sunt ok. La al 4 lea service pentru reglajul unghiului a observat un tip ca cea din dreapta nu e montata corect. Azi a fost remediata problema, maine refacem unghiul si sper sa fie totul ok, in sfarsit.
    1 point
  16. A, la frane am pus ATE. Par sa fie ok, la cealalta masina mecanicul mi-a recomandat Zimerman, inca nu le-am pus, cica sunt mai moi, mai ok, vedem. La BMW inca am in plan sa schimb planetarele spate dar, mai incolo.
    1 point
  17. Daca te referi la brate, am pus Ringer, ma enervasem pe faptul ca bucsile mari, Lemforder, au picat dupa 3k km si nu am vrut sa mai dau o caruta de bani. Ramane de vazut daca au ele vreun defect sau sunt montate gresit.
    1 point
  18. A, ok, pai de ce n-ai zis de la inceput ca esti cu reptilienii, soros, rothschild, elitele mondiale, masonii si alti de-astia? Macar nu mai pierdeam vremea..
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.