Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 02/25/25 in all areas
-
Update la 4 luni de la achizitie, am ajuns la 12600 km. A fost si putina zapada pe aici, caucicurile Continental TS860S se comporta bine. De asemenea, cu ultimul update de la waze (beta version 5.4.0), acesta este vizibil si in cluster instrument-ul de pe idrive 8, si se misca impecabil. Asta "elibereaza" ecranul de infotainment si e mai comod sa te uiti drept in fata la navigatie. Si in varianta mai "compacta":2 points
-
Astia merita batuti si lasati fara carnet pe viata. Plus puscarie, bonus. In alta ordine de idei: nu e grav, dar e funny :)) https://b365.ro/video-bmw-la-gheata-in-bucuresti-pe-bd-unirii-un-sofer-a-patinat-si-a-aterizat-cu-masina-in-fantana-congelata-de-la-piata-constitutiei-557681/2 points
-
La cate probleme ai, nu ar fi mai bine sa deschizi topic la vanzari auto? :)) E o gluma, a se trata ca atare.2 points
-
Salut, la motoarele astea problematice sunt VANOS-urile si ceva valve pe la motor. Tine cont ca e o masina de aproape 20 de ani, sigur va necesita inca 2000 euro investiti sa o faci tipla.1 point
-
Clar, eu am 16 km zilnic plus vacante. Panouri am , pentru baterie am depus dosar ca am 2 optiuni: - electric - PHEV As putea lua si electric dar nu stiu cat de pregatit sunt . Bonus cred ca pot face rost si de o "rabla"1 point
-
Tie trebuie sa-ti placa masina din moment ce tu o vei conduce . Sa ai noroc de achizitie si sa te multumeasca mult timp ( pana te saturi si o vei vinde ) .1 point
-
Nu ma pot obisnui nicicum cu noile afisaje de bord de la BMW, cu liniile alea crescatoare pentru vitezometru si turometru... pune domne ( aka bmw ) si o optiune pentru niste ceasuri clasice, pt astia batrani, mofturosi si plini de pretentii1 point
-
@ebay Mulțumesc de recomandare, Astăzi am primit stația, pare f f calitativă, aștept electricianul să văd ce trebuie să modifid, am dat comandă și de o stație fixă de pus în curte, dar mă mai gândesc dacă o ridic sau nu, având în vedere că cea recomandă de tine e mișto. @Ciprian01 Sper ca astăzi, sau mâine dimineață să intru in posesia ei. Menționez ca farurile sunt nivel mijloc, Led Adaptiv, decupează, urmăresc farurile în curbe. Am fost puțin dezamăgit de acele dungi negre din exterior după un weekend de vizionat pozele din telefon, dar Luni dupa o vizită fulger până la dealer să o mai văd încă odată, m-am convins ca mașina e perfectă din toate punctele de vedere, vopseaua sidefată/perlată, o fac foarte specială. Legat de dotări, am fost la Bavaria, le-am dat VIN-ul și mi-au înșirat o listă lungă de dotări, probabil 85% dintre ele nu o să le folosesc niciodată,, @Maxxwell ai menționat că e foarte cheală, da.. nu are Bowers and Wilkins ,dar nici nu plâng, la mine în mașină merg doar cântecele de copii, iar copii îi am 90% din timp cu mine, acei 10% sunt la grădiniță. Dacă vreau să ascult, am acasă ceva finuț care ar încânta și timpanele audiofililor, nu are scaune de șeptar cum zic băieții, nu are piele de vițel nobil care a băut lapte Bio Napolact, are poliuretan de săraci, dar dmpdv se simte mega calitativ, net superior oricărui GLE vizionat in rețeaua Țiriac cu plastic tare acolo unde nici că te aşteptai să fie… normal că oricine ar avea impresia ca mașina este cheală când coboră dintr-un Cullinan, Bentayga în propriul garaj de minim 100 mp cu podea încālzită, cu o masă de biliard și lângă un cinema privat.. dacă este și cazul tău, jos pălăria , dacă nu, nu, scurt. Eu văd trei categorii de oameni, unii atât își permit, mașini “chele”, alții atât doresc să investească într-o mașină chiar dacă au in bancă de n ori suma platită pe aceea mașină , sau a treia categorie care nu au, dar îşi fac o rată la mașină mai scumpă decât își permit doar că să arate ca au… iar apoi fac revizii la garajul din colț, și merg cu anvelope KIN YOUNG XIN MI CI… Zilele acestea am condus un Citroen C1, prima dată de când l-am achiziționat cu 60 cai frumoși, de care sunt cel mai mândru, chel chel așa cum zic “băieții”, dar e nou, cumpărat de mine pe bani munciți nu furați sau primiți.. Sper să revin cu foto azi sau mâine. Sau gandit că imi trebuie și numere la mașină dacă plec pe stradā cu ea..1 point
-
BMW foloseste acelasi sistem de inchidere la toate modelele.. La rapanosul E90 de 20 de ani, vai mama lui de cabluri de deschidere, ..le am/are originale! Am avut 0 (zero) probleme.. de fapt una; timpul a facut ca incuietorile sa prinda rugina! Dupa 15 ani. Incuietori facute CU RASPUNDERE! Se pot trage, desface arcuri in interior. curata, unge ..glisa, pune la loc!!! E tinut de 2 (doua) suruburi stea! (Nu 4 si de caca.. ca la astea noi) Capota, doar cand a prins rugina incuietorile am simtit asta in manerul de deschidere, si se dezavora un pic mai greu. Atat, timp de 20 de ani! La F48? Doamne si Fereste.. ma rog sincer sa se deschida fara probleme.. Are doar 5 ani masina si 100k ...zici ca tragi de un elastic ce sta sa se rupa. Si daca se rupe, ai bel***o, pur si simplu! Cum mai deschizi capota?? Daca e o urgenta?? Noaptea mintii.. bataie de joc din partea lor Ca am adus vorba de E90; mecanismul daca te uiti, sufele, sarma otelita.. trec prin niste tuburi din plastic; iar acestea sunt SUSTINUTE (tuburile..) de niste cleme; la fel si la E90. (Iti dai seama ca la E90 daca merge bine, nu conteaza clemele, unde e prins tubul ala intre bifurcatie si zavoare.. deci la vechitura tuburile stau pe unde apuca, ca zavoarele merg! La F-uri si altele, SITUATIA TA, conteaza ca tubul sa fie sustinut acolo unde l-au pus in fabrica (!) si a mers.. Ca daca nu e sustinut de clema lui atunci tubul cand tu tragi el devine mai scurt SUB TENSIUNEA cablului tras! Si mai e o chestie, care, nu cred ca o sa o rezolvi usor.. Faptul ca pana si LUNGIMEA tubului conteza enorm. Iar asta are treaba si cu clemele de mai sus ca il tin tras si cumva sarma otelita e mai "scurta".. scurtata de curba pe care o face pana la zavorul respectiv. Ca, probabil la tine pe o parte, unde merge mai greu, lungimea tubului ar fi fost mai bine sa fie un pic mai lung (3-4mm)! Adica exact principiu de la frane de la bicicleta, unde ai reglaj de alungit sau scurtat tubul franei, acolo unde sunt suruburile alea cu contra-piulita, sa faci manerul franei, cu strangere mai sus sau mai jos, fata de maner.. Exact acelasi principiu si in tuburile alea dintre zavoare la BMW. Problema ar putea fi in zavor sau in legatura intee zavor si ce actioneaza zavorul. Poti sa mai slabesti tensiunea ce este creata prin clema (capota) inzavorata si carligul zavorului, dar slabirea poate face ca, capota sa capete joc si sa faca zgomot.1 point
-
1 point
-
@TKD29 daca am bateria descarcata, la mers normal pe hibrid, jumate oras jumate exterior, undeva intre 6.5 si 8 imi arata in idrive la since start of journey cand ajung acasa sau la munca. Daca am momente cand plec mai tare de pe loc, intre 9 si 13, dar n-are sens ca tot in aglomeratie dau, dar mai mult pt feeling. Daca mergi strict in oras, probabil pana in 10 la mers linistit pentru ca isi regenereaza suficienta baterie si pana la 60 poti merge electric daca nu o calci tare, rar am mers in oras fara baterie si n-am stat sa verific. Strict in exterior, intre 5 si 7-8 la 80-100 constant, cel putin asa imi arata ala instant, n-am stat sa masor vreodata ca uitam mereu. De pe 1 pana astazi, 25 februarie, in aplicatia MyBMW imi apare consum 6l/100km (am mers electric, hibrid si xtraboost, deci combinate). In idrive de cand o am la individual am 7.5 si e in scadere, numai luna asta cred ca am scazut 0.5, am pornit cu 14-15+ ca ii dadeam fiind entuziasmat de achizitie. I-am facut plinul saptamana trecuta si combinat cu toate modurile de condus am cam 6.5, dar i-am aratat masina cuiva in weekend si a stat si pornita si i-am si dat. Nu am consumuri extraordinare pentru ca ies des in weekend-uri si o dau pe sport, dar se poate mult mai bine. Din decembrie pana acum am condus-o ~6700km, si numai 2100km au fost facuti luna asta, din cei ~6700km, vreo 3700km au fost strict cu munca, iar restul iesiri pe afara cu ea. Cine a avut masina inainte a avut consum din fabrica pana a ajuns la mine masina 3.2l/100km. Ies mai ok decat ies cu cealalta masina, avand in vedere ca fac plinul de ~33-35l/saptamana si ma si plimb, cu cealalta am mentionat si in postarea initiala ca dadeam gata un plin de ~55l in aprox o saptamana si daca era sa ies probabil mai adaugam ~50-100 de lei pe langa plin. Am luat-o pentru o mica economie lunara, dar mai mult si in special pentru confortul personal si pentru putere, pentru ca in banii astia sunt alte masini mai economice si care tin mult mai mult cu casa, de ex toyota corolla, unde ai si un portbagaj mai mare. Mereu cand merg la mall o incarc 2 ore si e aproape full, problema e ca sunt prea multe statii care functioneaza cu aplicatii diferite si e o bataie de cap, unele iti cer depozit obligatoriu de 100 de lei, altele iti cer garantie 100 de lei si iti dau inapoi diferenta de bani dupa cateva zile, altele iti cer 40 de lei si primesti diferenta in 5-10 minute dupa finalizare. Cel mai lejer de incarcat e acasa sau la munca, incarcatorul care vine cu masina fiind suficient peste noapte sau la munca, dar uneori simt nevoia de unul de 3.7kw cat duce masina maxim cand trebuie sa plec in 2-3h ca se incarca full sau aproape full in 2h30, fata de aproape 5 ore cu ala de 2.3kw si e o diferenta enorma.1 point
-
De ce spui ca ar fi 10% ? Conform https://app.electricitymaps.com/zone/RO/72h/hourly Romania are 32% renewable + 15% nuclear deci vreo 47% green. Daca te muti in franta e 24% renewable + 66% nuclear deci 90% green Dpmdv nu prea au rost aceste conversii, produci hidrogen cu ajutorul curentului apoi il transporti, depozitezi, apoi alimentat masina si la final generezi curent. Nu mai bine folosesti direct curent ? Si eu credeam in hidrogen acum vreo 3 ani.1 point
-
Mulțumesc pentru sfaturi! Am înțeles mai bine modul de funcționare. Am desfăcut cutia dinspre parbriz, de pe partea șoferului. Aici intră cablul din habitaclu și ies două cabluri. Totul pare în regulă (poza 1), nu sunt reglaje pe care aș putea să le fac. Din această bifurcație pleacă un cablu la încuietoarea de pe partea șoferului și alt cablu, mai lung, spre cealaltă încuietoare. Înainte de a intra la încuietoare, merge la o roată peste care trece cablul (poza 2 și poza 3) . Nu știu de ce au folosit această soluție dar mă gândesc că au fost nevoiți să ocolească motorul și, în același timp, să evite îndoirea pronunțată a cablului. Prin utilizarea rotiței au obținut direcția dorită, fără a îndoi cablul cu totul. Și aceasta arată în regulă. Am verificat încuietorile, apăsând cu degetul în loc de a închide capota. Apoi am deschis de la manetă, și nu am observat diferențe de funcționare între cele două încuietori. Este posibil să fie mici diferențe pe care nu le-am observat. Am reglat tamponul de cauciuc din partea cu probleme (poza 4), cea a pasagerului. L-am rotit și l-am scos mai înafară față de capotă. A îmbunătățit situația: înainte la tragerea manetei această parte nu se deschidea deloc, acum se deschide puțin. După ce se deschide puțin la prima tragere a manetei, este suficient să apăs puțin pe buza capotei, să o cobor câțiva milimetri doar, și face un mic clic și sare, deschizându-de ca și în cealaltă parte (adică normal pentru prime tragere a manetei). La a doua tragere, se deblohează complet. Am făcut multe încercări, cu diferite reglaje ale tamponului, în ambele părți. Nu am reușit să reproduc problema în partea șoferului și nici să remediez complet problema în partea pasagerului. Voi studia pe TIS ca să aflu ce efect are reglarea cârligului în formă de U (poza 5), dar probabil de acolo se reglează distanța dintre capotă și resul caroseriei, la închidere.1 point
-
1 point
-
https://adevarul.ro/stiri-locale/cluj-napoca/dezvaluiri-despre-soferul-care-a-produs-accidentul-2423923.html0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00