Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/13/24 in all areas

  1. Oricum devalorizarea e majora ca piata e plina de masini aduse din vest. Lumea vrea BMW cat mai ieftin, o doare in background ca ai schimbat uleiul la 10k, ca reviziile sunt la dealer sau ca o vinzi cu anvelope aproape noi..asta ca impresie de la alte masini/lucruri vandute in timp.
    4 points
  2. I-am mai zarit si ma minunez cum fac astia video-uri cu masini, imi par niste spargatori de seminte de la coltul blocului.
    4 points
  3. Eu il urmaresc, mai ales live-urile cand le mai prind, e ca si cum discuti cu prietenul tau la coltul blocului... mai trece timpul, mai latra un hater. Decat lucii popa care imi prezinta avioane de 100k in timp ce mie imi umbla sobolanul prin stomac sau vlad de la atelier care nici el nu mai stie ce a zis pe video dupa filmare daca il intrebi, bolboroseste intruna 1 ora... il prefer pe bucatarul master chef. Are el problema cu Volkswagen pe motorina
    3 points
  4. Genul ăsta de youtube-ri îmi inspiră semi-analfabetism, multe ore chiulite de la școlile amărâte pe care le-au urmat....nici măcar nu vorbesc corect românește, pleascaie...absolut grobian. Eu momentan nu am găsit un canal youtube în care prezentatorul să nu fie subiectiv, sau care este capabil să se exprime corect în limba româna, dar nu sufăr foarte tare, sunt diverse canale în limba engleza, și până la urmă, nu contează așa mult părerea lui x sau y despre modelul alfa al producătorului beta...dacă am curiozitatea și dorința de a achiziționa ceva, mă duc și încerc modelul respectiv și îmi formez propria opinie.
    2 points
  5. :offtopic: Vezi ca poti sa faci link la fiecare postare din "interiorul" oricarui topic deschis. Linkul se deschide direct la postarea aia, nu la topic. Dai click pe punctele alea 3 din dreptul postarii si copii linkul apoi dai paste unde vrei in alt topic. :offtopic:
    2 points
  6. E un rezultat super bun, felicitari! Cresterea de cuplu o sa o simti cel mai mult Acum stii sa iesi mai des cu ea sa cureti DPF-ul ca altfel te limiteaza :))
    2 points
  7. esti putin in eroare sau probabil nu te intereseaza pretul la care vinzi , toti cumparatorii masinilor mele au fost interesati de serviceul masinii . Eu in mod specific sunt interesat cand cumpar o masina de cum a fost servisata , mai ales la un anume nr de lkm . In genere cum esti asta atragi , cumparatorul, suma etc . Cand vad o masina la care s-a facut economie la schimbul de ulei in virtutea unor recomandari imi pierd subit interesul , ma face sa ma gandesc si la alta mentenanta , multi trag de masina cat se poate , pana cade .sau schimba doar minimul necesar . CA nu ai avut tu rabdare sa gasesti clientul potrivit e alta discutie si o preferinta personala care nu intra sub judecata cuiva .
    2 points
  8. Am mai comentat pe alt topic despre subiect, mai comentez o data ca nu gasesc unde a fost prima oara. Principala explicatie aici e reducerea costurilor de intretinere a masinii pe perioada garantiei (sau leasing-ului). BMW vinde foarte mult la flote si pentru o flota diferenta de la o revizie pe an la doua sau trei revizii pe an e foarte mare. Motoarele rezista 100k km fara probleme cu schimburi la 30k km. Deci clientul e fericit, se termina leasing-ul si mai cumpara si alta masina. Dupa care, cand masina e vanduta catre urmatorul posesor, nu mai conteaza. Ba chiar, daca se strica ceva, fabrica castiga mai mult din vanzarea de piese. A doua explicatie e cea cu modul de exploatare. Intr-adevar, la noi o masina face mult mai multe ore-motor per suta de km decat in Germania (sau practic orice alta tara din Europa sau US). Asta, combinata cu poluarea mare din orase, combustibil mai prost, eventual ulei prost folosit, cauzeaza uzura mult mai mare a motorului. Deci, dupa parerea mea, daca ai o masina la noi si circuli cum circula majoritatea lumii, o omori cu schimburi la 30k. A, da, daca faci naveta Romania-Germania de 2 ori pe luna, atunci poti sa schimbi si la 30k probabil.
    2 points
  9. 2 points
  10. Eu consider ca intretinerea si mentenanta o faci pentru tine in primul rand. Eu fac mai nou intre 30 si 40k km pe an, si intentionez sa tin masina minim 6 ani poate mai mult, asa ca pe mine unul ma intereseaza cum o intretin pentru mine, nu pentru urmatorul. Daca si el va beneficia de acest "avantaj", sa i fie de bine. Aia cu husele si folia nu le inteleg. E o masina pana la urma. Cand dai atatia bani se presupune ca ai si casco, dar fiecare cu piticii lui...
    1 point
  11. Daca tu compari.schimbul la 10k cu pamantul plat, suntem pe drumul cel bun Repet informatia exista trebuie foar citita si fiecare intelege atat cat poate. Nu va OBLIGA nimeni sa schimbati la 10k sau 15k, schimbati la 30.sau 50k, sau niciodata, e doar o recomandare, nu e litera de lege. Explica le psihoza si alora la care li sa rupt distributia si i a lasa masina n drum, cu bagaje, spre ski, pierzand mii de euro pe excursie, platforma, motor nou... dar asa e , e o conspiratie... se schimba sa faca aia bani pe fraieri Las o asa, fiecare schimba cum considera si cat il tine buzunarul.
    1 point
  12. Daaa, de aia e plina Germania de motoare sh, mai ales N57, ca au fost intretinute corespunzator... Stii tu prin Africa cum schimba aia uleiul, sau ne dam.cu parerea. Analizele pe uleiuri uzate nu mint. Se gaseste destula informatie pe net, trebuie doar cautata si citita. Apoi, fiecare interpreteaza cum doreste. Nu a zis ca cel mai important aspect la vanzare sunt reviziile, dar e important sa fie facute la timp si cu un istoric transparent al kilometrajului.
    1 point
  13. Nu am de unde sa stiu, nu cred si nici nu cred ca a ajuns vre-un iX la 90.000 in 2 ani Nici nu ma asteptam sa aiba planetarele pe stoc cred ca ce s-a intamplat la mine a fost 1 la 1 milion Dupa ce am luat-o am observat un pic de joc la capota de cativa mm si am zis sa ma duc la reprezentanta sa o regleze sa nu se mai miste, bine se misca doar daca ridicai de ea cu mana in rest nu facea nicun zgmot. Ma duc la reprezenta sa ii zic la ala ce problema am, vine la masina si ii arat dupa care il las pe el..si il vad ca se invarte pe langa masina..ca sa deschida capota..se uita la mine..eu ma uit la el si nu intelegeam ce vrea...nu stia sa deschida capota a trebuit sa ii arat eu cum se deschide.. Deci ce pretentii as fi avut sa aiba planetarele in stoc, au venit cred direct din Germania de la uzina.
    1 point
  14. Exact. Mai ales daca nu vinzi masina in graba.. Faptul definitoriu ramane km din bord dovediti si varsta masinii, bine si starea ei generala, imbunatatirile desigur. Restul is pretentii din partea anumitor cumparatori, pardon speculanti.
    1 point
  15. Lifetime inseamna perioada de garantie... dupaia Dumnezeu cu mila... de aia se plang multi ca s proaste masinile ca le iau de afara cu 150/200k km ( in bord, ca in realitate... ) cu revizii tot la 30k km si Domne tot pica una alta... normal ca pica...
    1 point
  16. @Tarabostes unii dintre noi ti au explicat cum sta treaba si de ce nu e vrajeala schimbul de ulei mai des. Argumentat, si daca vrei sa sapi poti gasi informatii destule pe net de ce e bine sa schimbi mai des uleiul si de ce acesta isi pierde grav proprietatile de ungere dupa 15k km cu expertize si teste pe aproape toate uleiurile facute de laboratoare acreditate, nu de Gigel/Hans sau Yuri la ei in garaje. Daca nu vrei sa "arunci cu banii" e strict alegerea ta. Si da, si eu sunt de parere ca istoricul transparent cu revizii dese ( chiar daca nu sunt facute neaparat in reprezentante, ci in service uri autorizate ) conteaza pentru un cumparator. Apropo, aceeasi mentalitate o gasesti la multi, ca unele uleiuri sunt lifetime, si n are rost sa le schimbi, ca asa a zis vanzatorul... ulei cutie transfer, diferentiale, ulei cutie viteze, etc... si dupaia tot se plange ca le pica una si alta... Oameni buni, vreti masini scumpe si fara probleme, nu va zgarciti la mentenanta!
    1 point
  17. Bine ca ai rezolvat problema!
    1 point
  18. Salutare la toata lumea si un an nou fericit tuturor! Revin cu un update la "mica" mea problema cu termostatele. Pe scurt: am rezolvat problema, masina se comporta normal, problema a fost de la termostatul motor care nu mai inchidea complet. Pe lung: Dupa ultimul update pe 24 Decembrie in care ziceam ca e problema cu aprovizionarea la termoflotul de la cutie, pe 28 s-a actualizat comanda ca au primit piesele iar pe 29 au ajuns la mine. A 2a zi, Sambata, 30 Decembrie, m-am pus sa le schimb pe amandoua. A mers relativ ok, termoflotul de la cutie are o pozitie mai ciudata si m-am cam luptat cu el sa il bag inapoi, dar, cu greu, am reusit. Cel de pe motor l-am schimbat neasteptat de repede, a mers totul uns. Eu eram convins ca problemele sunt de la termoflot cutie viteze si mi-a picat fata cand am dat jos termostatul de la motor, am suflat in el si am vazut ca scapa aer, si nu putin. A fost exact cum am povestit mai sus cu colegul @FiveThreeFive ,chiar daca pe diagnoza aparea Thermostat:Off, el fizic nu mai inchidea complet si era permanent deschis cam 5-7%, suficient cat sa dea totul peste cap. Mi-am tot repetat "bine ca nu m-am zgarcit la 400 ron si pe langa termoflot l-am luat si pe asta de pe motor, daca tot umblu la instalatia de racire sa le schimb pe ambele sa stiu ca nu mai am probleme". Oricum daca schimbam doar termoflotul problema nu s-ar fi rezolvat, avand in vedere ca acolo e circuit separat de racire care nu e conectat la DME. Oricum si termoflotul era cu probleme, trebuia si acela schimbat. Le-am schimbat pe ambele, apoi am pornit procedura de aerisire la instalatia de antigel, am completat pana la maxim apoi i-am dat cheie si am asteptat sa se incalzeasca si uleiul din cutie ca sa ii fac nivelul; am completat si in cutie ~300ml. De atunci, am facut mai mult de 500km la temperaturi variate intre +10 si -6 grade si masina se comporta normal, se incalzeste normal conform temperaturii de afara, baga caldura, nu mai intra in modul de avarie. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si pareri! Drumuri bune tuturor fara probleme!
    1 point
  19. Am revenit cu update: s au pastrat limitarile de presiune si temperatura astfel incat sa nu afectam turbo si compnonente so castigul este de la 410nm si 197hp la 229.7hp si 471nm Eu unul sunt super miltumit, dyno ul acum a fost facut pe role si nu la roata astfel incat sa putem testa pe viteze mari. cum suspectati si voi da dpf facea limitarea si am pastrat cum am zis mai sus inclusiv limp de la backpressure (limp ce nu il vede ista sau computer de bord dar se vede in caderea cuplului) eu unul sunt super multumit de cum se comporta masina, distractia a inceput la 10:30 si s a terminat la 14:00
    1 point
  20. Da la asta m-am gândit și eu...nu știu ce sa zic sincer,mă duc să cer o oferta de preț să vad despre ce ar fi vorba în prima fază. Măcar revin cu un răspuns și îl postez aici că dacă cumva mai e cineva în situație,poate îl ajută informația. Dacă vor mă ajutati mereu,atâta sa fac și eu.
    1 point
  21. Si X1 e scump, daca pui multe pe el ajunge la 70k un 30e. Nu stiu ce discount-uri se pot da pe la dealeri..
    1 point
  22. Fara dorinta de flame, dar analogia este putin fortata. Logic ar fi: stomatologul zice de 2 x zi (BMW zice la 30k/2ani) iar lumea (pt ca a citit pe niste forumuri rusesti sau le-a zis tanti Neli de la magazinul din colt care vinde pasta de dinti) zice ca sa ne spalam de 4x zi pe zi ca e mai bine, ca sta florul pe dinti, ca unii mai rontaie ceva intre mese, ca au dintii mai sensibili etc. Nu prea are sens, daca tot le-am data astora de la BMW 50k euro de o tabla cu încrederea ca e o tabla buna, le-as da credit si pentru faza cu uleiul. Mai ales ca intentionez sa prajesc cartofi maxim 5-6 ani si apoi sa iau alta tigaie My 2 cents.
    1 point
  23. Eu caut de ceva vreme un x1 30e pentru drive test in Bucuresti, dar nu pare sa aiba nimeni. Edit: l-am pus pe lista dupa ce am vazut asta:
    1 point
  24. Regenerările au legătură cu dilutia dar nu sunt singura cauza. Mai este și mersul putini km, urban, in special iarna. In timpul regenerărilor se injecteaza motorina postcombustie. Motorina injectata nu e evacuată in totalitate spre dpf, o foarte mică parte se depune in pelicula din cilindru și este spălată spre baia de ulei. Segmenții nu etanșează 100%, mai ales după un nr de km. Motorina se aduna și provoacă scăderea vâscozității uleiului. Daca se mai fac și drumuri mai lungi, extraurban, motorul ajunge și sta ceva timp la temperatura optima, astfel motorina din ulei se evapora.
    1 point
  25. In manualul de la F30 zice asa: - Butoanele Sport si Sport+ de pe consola centrala au legatura cu intreg comportamentul masinii (directie, tractiune, suspensie, raspuns motor etc) - Selectarea modului S din levier (spre standa) activeaza doar cutia de viteze (cuplare mai tarziu in treptele superioare si timpi de comutare redusi). Mai mult, in functie de cum sunt setate TCO/tractiune/butoanele Sport/Sport + permite kickdown, retrogradare 1 sau 2 trepte etc.
    1 point
  26. E plin oilclub.de de analize de ulei, si in general, cam toate dupa maxim 15k isi pierd grav din proprietati ( in conditii majoritare de mers multi km pe autostrada, nu bara la bara ca n bucuresti ) si afara oamenii cu cap recomanda schimb la 10 15k maxim, si acolo functionarea unui motor difera considerabil fata de Romania. Daca tii la masina si recomandarea mea e sa faci schimburile de ulei cat mai des ( max 250h - poti calcula si in functie de viteza medie aprox, sau max 10k km ). Nu e neaparat asa important sa pui cel mai scump si performant ulei ( sa pui obligatoriu unul care respecta normele si standardele impuse de BMW pt motorul tau ) ci e mai important sa l schimbi mai des. Eu de vreo 500k km la toate masinile am.shimbat doar la 10k si nu am avut probleme cu nicio masina la motor, si unele au vazut si 200+k km. Revizia ( schimb ulei + filtre ) e cea mai simpla, importanta si "ieftina" mentenanta pe care o poti oferi masinii.
    1 point
  27. E simplu, vrei sa ti masina de noua pana la in jur de 120+ km in functie de noroc? Daca nu schimba linistit la 30k, daca vrei sa ti masina 200k schimba uleiul anual si la 10-12k(zic 10-12 pentru ca conteaza daca merge preponderent in oras sau exterior), era un forum in afara cu toate uleiurile testate la 3000-5000-10000 si tot asa si aratau ce se intampla cu ele. Nu degeaba in america la 5000km schimba uleiul la motoarele alergate Eu unul schimb la 10-12k din prisma faptului ca nu mi am permis sa cumpar masina noua (vb de aceasta marca) si are ceva km.
    1 point
  28. Se pare ca dimensiunile pentru cele de vara sunt corecte , 255/35 cu 245/35
    1 point
  29. Intervalul de schimb este dinamic, in functie de ceva parametri algoritmi care, din ce am remarcat eu urmarind notificarile din bord, iau in calcul de timpul de funcționare, turatia, accelerarile etc. In mod cert nu tine cont doar de distanta. Inteleg ce zici, dar vezi ca unii ca FRK spun ca si la 12k e tot basm si ca trebuie mai des. Din fericire nu am tinut nicio masina prea mult, incat sa ma lovesc de uzura motorului, ma apasa mai degraba trenul de rulare.
    1 point
  30. Salut, Se pare ca am o problema noua- cand merg incet(10-20 kmh) peste denivelari se aude un cloncanit in partea dreapta. Dupa ce maresc viteza, nu se mai aude- nici cand dau in gropi. Citeodata se aude si cand franez- pe la 20-30 kmh. Si cand stau pe loc si misc de volan citeodata se aude. Am fost la 2 mecanici- unul mi-a spus sa schimb bielete antiruliu , brat inferior (wishbone), pivot in amblele parti- desi nu se simte nici un joc, celalt mi-a spus ca-i cutia de directie - pentru ca face si pe loc iar bratul, pivotul, bieleta antiruliu nu au nimic. Daca ma iau dupa ei, ajung sa schimb toata puntea fata :). I sa mai intimplat cuiva ceva asemanator sau are careva o idee care ar fi cea mai probabila cauza? Sau cu ce sa incep? Sau macar ce sa testez sa elimin din probabile cauze ( pe mine ma bate gandul ca ar fi bieleta antirului- si se aude la pasager la roata cumva) Masina este in bmw g30, 530xd, 120000 km, 2017 Multumesc
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.