Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/25/24 in all areas

  1. Anvelopele AS sunt și vor rămâne un compromis. Sunt mai bune decât niste mizerii de buget vara/iarna însă nu se vor compara cu unele dedicate de calitate. Problema dpmdv nu se pune pt 99% din timpul de conducere când ești atent, conduci preventiv, te adaptezi la condițiile meteo, bla-bla, ci pt cei 1% când intervine neprevăzutul. Atunci ai nevoie de anvelope bune. Atunci se face diferența. Nu trebuie sa fii Schumacher permanent, sa mergi la limita stabilitatii pe curbe că sa ai nevoie de anvelope dedicate bune. Ai "nevoie" sa te trezești într-o curbă cu apa/gheata/praf/mizerie/etc, ai nevoie sa pui o frana brutală, ai nevoie sa tragi brusc de volan să eviți ceva, etc. Plus condițiile extreme, foarte frig iarna sau vara foarte cald pe autostrada chiar și fără precipitatii. Asta nu se întâmplă foarte des dar se întâmplă. In astfel de situații vezi diferența între anvelope bune dedicate și AS-uri. In cea mai mare parte a timpului niste AS pot fi la fel de bune că niște dedicate. Dar nu atunci ai nevoie de aderenta mai buna, de cativa metri în minus la o frânare. Ci tocmai in momentele in care te aștepți mai putin. Eu nu as folosi AS, indiferent care teste "reale" arată că AS bate iarna o anvelopa de iarna buna și în același timp bate și vara una de vara buna. Daca așa ceva ar fi real anvelopele dedicate ar disparea, toți producătorii ar face doar AS.
    2 points
  2. @Cristi0809 Ma tem ca nu poti afla aici un raspuns precis la intrebarea ta. Iata insa niste idei care te-ar putea ajuta sa iei o decizie. Intr-un episod, Seinfeld spunea ceva de genul (reproduc din memorie; exprimarea poate fi aproximativa, dar ideea conteaza): Cand intrebi prietenii sa-ti recomande un doctor, toti iti spus: "Mergi la doctorul meu, este cel mai bun." Iar Seinfeld se intreaba unde sunt doctorii aceia care au terminat facultatea ultimii din promotia lor si abia au trecut examenele. La fel este si cu mecanicii. Eu cunosc un mecanic foarte bun, tu cunosti un alt mecanic foarte bun, fiecare cunoaste cate un mecanic foarte bun. Ei bine, mecanicii nu atat de buni sunt printre acestia. Ai un G30 530e care a venit din fabrica cu 252CP + 113CP, dar vrei mai mult. Similar, te descurci bine cu femeile, dar vrei sa poti mai mult. Te duci la un doctor bun (vezi #1 de mai sus) si acesta iti spune: "Poti sa iei Viagra, este facuta de Pfizer, o companie farmaceutica renumita, care investeste milioane in dezvoltarea de medicamente. Dar eu am facut la mine in bucatarie o pastila cu efect chiar mai tare decat Viagra si costa mult mai putin." Si tu decizi sa iei pastila fabricata in bucataria doctorului. Dupa cea mai tare noapte cu femei din viata ta, a doua zi dimineata faci pipi cu sange. O fi din cauza pastilei doctorului, sau alta cauza? Mai iei pastile, sau nu? Pilitura din filtrul de ulei o fi de la tuning, sau din alta cauza? Mai tii tuning-ul, sau nu? Pentru diverse probleme medicale, te duci la doctorul de familie. Dar daca - ipotetic - ai avea nevoie de o operatie la inima, nici nu-ti trece prin cap sa o faci la medicul de familie (nu ca s-ar putea), ci cauti un chirurg specialist in cardiologie. Mecanicul tau poate fi foarte bun la aproape tot ce inseamna intretinerea si repararea unui BMW. Bravo lui. Ce anume insa il recomanda ca fiind calificat in inginerie si software - cunostinte absolut necesare pentru a realiza un tuning reusit? Din cele de mai sus, tind sa cred ca a desface motorul este prematur si (in baza informatiilor pe care ni le-ai dat) nejustificat. Recomandarea mea este sa te programezi la o reprezentanta BMW pentru revenirea de urgenta la software-ul original. Pana atunci, ar fi bine sa nu mai circuli cu masina, sau daca trebuie sa o faci atunci sa nu o fortezi absolut deloc. Dupa resoftare, schimba uleiul si filtrul. Chair daca ai facut recent un astfel de schimb, este important sa schimbi din nou (apropos, schimbul recent are un foarte bun rol de flush). Apoi foloseste masina in mod normal si vezi care este situatia la urmatorul schimb de ulei. Abia atunci vei afla daca lucrurile sunt triste, sau ai scapat usor.
    2 points
  3. Bara fata avea puncte de pietricele de la autostrada, bara spate o parcare nereusita + aripa un defect de la urcatul pe limitatoare de viteza. + o mica curatare la motor
    2 points
  4. Salutare, In urma unei febre care m-a apucat, fiind mare fan al modelului E92 si simtind nevoia de o masina pe benzina cu motor ceva mai maricel ca sa simt ca mi-am facut si eu baiul, am facut un mic impulse buy de care sunt tare curios daca va fi o greseala sau nu :)) In primul rand, mega multumiri colegului @Wolff cu care am vorbit sa achizitionez masina lui, oferindu-mi toate detaliile si ca m-a suportat dupa ce m-am sucit un om de nota 1000+ By the way, sunt atat de entuziasmat incat postez pozele pe care le-am primit de la cel care s-a ocupat de adus masina, eu inca nici nu am vazut-o :)) Masina in cauza este un E92 din 2011, motor N55 de 3 litri cu cateva lucruri mai speciale: - culoare individual BMW Azurite Black - ACC - hill descent control - faruri bi xenon adaptive si asistent faza lunga - senzori parcare fata-spate - pachet lumini - pachet M - scaunele electrice cu memorii Ce mi-ar fi placut ar fi fost un sistem audio mai decent, dar cine stie, idee de retrofit. Ca detalii: masina are full istoric BMW, un sg proprietar, asta m-a si convins sa o iau pe aceasta. Toata intretinerea plus majoritatea bolilor cunoscute ale acestui motor rezolvate la BMW. Pana si tiganiile de badge-uri M sunt cumparate si montate la BMW. Acum, poze si video: Ca si planuri in mare de viitor: Mentenanta: schimbat toate filtrele, uleiul, bujii, bobine, ulei cutie de viteze si simeringuri mecatronic Retrofit: Mi-ar placea un Logic7 ca sistem audio, sa vedem cand se gaseste ceva ok Modificari: Colantat trimuri geamuri in negru lucios si trimuri interior probabil tot in negru lucios, daca aveti alte idei I'm open to them. Masina are deja chargepipe schimbat. Planuiesc sa mai adaug si un intercooler putin mai mare si sa ii fac un Stage 1+ cu MHD, soft cutie XHP Stage 3 si cam atat. La mentenanta sigur o sa mai adaug, sa vedem ce mai descopar pe parcurs si revin si aici Ah, si sa nu uit, scos toate badge-urile cu M si scos acel eleron hidos de pe portbagaj Btw, daca cineva are experienta cu acest motor, tare vreau sa aflu ce bujii ar fi cele mai recomandate. Am innebunit cautand pe forumuri :))
    1 point
  5. Dupa ani de zile in care am avut-o wallpaper, am avut oportunitatea (noroc chior de fapt) sa gasesc / cumpar masina visurilor mele, un M3 E92 coupe manual cu doar 86.000 km. Masina a fost tot a unui pasionat, un om de nota 20, ce nu a avut limita la bugetul de intretinere si care i-a adus urmatoarele inbunatatiri: -cuzineti schimbati la 76.000 km cu unii ACL Race si prezoane ARP -evacuare schimbata (finala) cu una Miltek -capace oglinizi + eleron + grile fata carbon. -suspensie Eibach Eu doar i-am facut o revizie completa (ulei + filtre + bujii ) la reprezentanta BMW Ploiesti ( au departament de M si am vrut sa stau linistit). Urmeaza in viitorul apropiat revopsirea jantelor in culoarea originala (gri) si poate ceva rezonatoare de scos... Va las cu pozele
    1 point
  6. Un vis devenit realitate. Felicitări, mi-aș dori și eu cândva sa imi iau și eu un M3 pentru plăcerile mele. Până atunci mergem cu Fake M3 . 8e832979-5097-4235-8ca5-d675c822a360.mp4
    1 point
  7. Da, mașina a venit echipata cu Michelin all season, nu mi au plăcut, țin minte ca era cam februarie și prin aprilie mi am luat Goodyear de vara, am fost f mulțumit și apoi am luat de iarna și am fost megamultumit, mult mai bune ca Nokian de ex. Asa mi s au părut mie cel puțin. Michelin all season chiar nu mi au plăcut, dar nu mai știu cum se numeau, chestia e, cred ca depinde și de model, am pățit cu Dunlop,au trecut ceva ani de atunci, avusesem pe un b5, 5 Dunlop, venita mașina din Germania, excepționale, am cumpărat și pt e46, f proaste, apoi am verificat și erau clasa c parca, depinde și de model.
    1 point
  8. Pe XC 40-ul maica-mii am pus Good Year Vector 4S..culmea, masina a venit cu doua randuri de roti Pentru o utilizare normala, anvelopele sunt foarte ok si chiar mai silentioase decat ma asteptam (mai ales ca masina e plug in hibrid). Pentru acel 1% de situatii extreme, un plus de preventie face mai mult decat orice anvelopa, iar SUV-urile oricum nu te imbie sa mergi la limita pe viraje. Pt mine alegerea AS a fost una de logistica, depozitat, schimbat, echilibrat..operatiuni obositoare pentru o masina care merge preponderent urban, 5.000 de km pe an.
    1 point
  9. Jumatate din parcul auto al Romaniei merge vara cu anvelope de iarna:)) nu crezi ca erau mai bune cele allseason pt acele masini? Ce spui tu ai dreptate, dar deja te duci prea departe. E pe principiu nu mai iesii din casa ca poate sa iti cada o caramida in cap sa mori. Da prosti rau aia de la range rover cand pun anvelope all season pe masini, direct de noi din fabrica, la masini de 150-200 de mii euro. Si dusterul vine din fabrica nou cu anvelope allseason si cine stie cate mai cate. E un compromis bun dupa mine. Eu am pe una allseason si pe alta cu motorul 3.0 vara-iarna. Normal ca allseason nu bate o anvelopa dedicata buna , dar nu pt asta sunt facute. Dar sigur bate chinezariile ds 2 lei si pe aia care merg cu anvelope cu profil de 2 mm.
    1 point
  10. Intr-adevar, regimul de functionare e stresant pentru motor. Dar, ca o alta paranteza, motoarele de la Toyota functioneaza exact la fel si merg sute de mii de km fara probleme. E drept, cu ulei 0w20 si probabil internele sunt facute altfel. LA BMW intr-adevar nu exista niciun mecanism suplimentar de protectie a motorului. De-asta eu incerc sa am grija de motor pe cat se poate, adica: - De fiecare data cand plec cu motorul rece, pornesc motorul inainte de a pleca de pe loc, ca sa fie ulei in circuit - Pe cat posibil, daca stiu ca o sa am nevoie de motorul termic (un drum mai lung, sau iesire pe autostrada) pun masina in sport (nu schimbatorul!). In felul asta, masina se comporta ca una pe benzina cu start-stop normal. Dupa ce motorul s-a incalzit, o pun inapoi in modul hibrid. Asta fac si iarna in oras, pentru ca daca o las in mod hibrid nu se incalzeste motorul la temperatura de regim niciodata. Ulei folosesc 5W30 pentru ca cele cu 0W de la BMW sunt prea subtiri pentru temperaturile de vara de la noi. Si, cum schimb uleiul la reprezentanta, nu am ce alta marca de ulei sa pun. Oricum, parerea mea e ca in regimul asta de functionare 5W30 e foarte similar cu 0W30. Si pana acum, motorul e in parametri, dupa testul de ulei facut anul trecut. Acum am 85k km.
    1 point
  11. Fiecare are piticii lui. Am scaune confort ventilate, nu pot sa spun ca nu pot sa traiesc fara ele. Am pornit ventilatia de cateva ori. Sunt la fel de multumit de scaunele sport de pe alt model de BMW. Cele standard sunt de evul mediu. In acelasi timp, masina nu se rezuma la scaune. Alea pot fi schimbate, de 2-3k euro iti faci damblaua cu piele cognac. Oricum ar fi, masina de la tiriac are dotarile de bun simt (nu doar ce ai mentionat), dar asa cum vezi, totul e relativ. Unii nu vor decat full, altii pot si fara. Cele din link sunt misto, si eu spun ca merita platiti 5-6k diferenta, dar aici deja merge spre 10k. Cine ii are, merita sa ii plateasca, masinile au ce trebuie sa justifice diferenta. LE: stii ca masina merge cam la fel, indiferent de dotari (lasand la o parte cele de sasiu), nu? Adica pana la Skoda mai e loc putin.
    1 point
  12. La prima vedere, singura dotare e ACC. Eu as cauta scaunele confort ventilate + masaj pentru drum lung. In configuratia asta, pare mai mult skoda superb. @Ciprian01 recomandari facute de mine? posibil sa ma confunzi. Eu de la Fett&Wirtz am cumparat 2 masini si mi s-au parut foarte seriosi. https://www.fett-wirtz.de/bmw/386508055.html https://www.fett-wirtz.de/bmw/381311040.html
    1 point
  13. Pana la urma daca nu găsește ceva sa l mulțumeasca în 25k, ar putea încerca și seria 3 sau 4, poate găsește ceva mai dotat și km ok, pe seria 3 sigur găsește ceva an mai nou și același motor.
    1 point
  14. Nu bordul e neaparat nasol - eu din cel digital nu am inteles mai nimic, oricat de mult vor sa-l impinga ca standard pe gama actuala si sa standardizeze "look"-ul. E haos acolo. Problema e dpmdv ca doar cel digital venea cu navigatia mare, de 10.25" sau cat e. Cel analog e cu 8.8" daca nu ma insel. Sau cel putin asta stiu de pe G20. LE: pe G30 e diferenta 10" vs 12" de fapt, nu 8.8" vs 10"
    1 point
  15. Ha ha, eu ma uitam tot la ei la un seria 1. Faina mașina și km putini. Dar deja sare de 25k, cât e bugetul în cauza.
    1 point
  16. Nu l-as baga in seama pe colegul cu petarda, acum ceva timp cand aveam la vanzare X3-ul lu' tata mega dotat, cu 120k la momentul respectiv, imi arata niste petarde de modele cu 60k la bord care erau mai ieftine cu 1-2k din Jarmania. E dupa cum bate vantul, dar azi e soare afara. BMW 520D XDRIVE - BavariaUsed Uite un exemplu misto de la Bavaria Used, apropo de dotari, G30 Facelift, cu asa bord?
    1 point
  17. Eu nu as lua masina cu km mai multi de 80-100k. Si asa la km astia afara au cam 3 revizii masinile... al 200 au cam 6... iti imaginezi cum arata motorul ala... Dotari, cat incape si fiecare cum decide. Un seria 5 in toate mintile lui cu dotari de bun simt e in jur de vreo 27-30k eur, minim.
    1 point
  18. 200k de km sunt foarte multi, mai ales pentru un motor pe benzina. Tu ai ajuns la 300k cu diesel, in 90% din cazuri dieselurile sunt mai longevive, fiabile si au nevoie de mai putina mentenanta, plus ca cele ajunse la km astia sunt rulate pe autostrada. Eu unul nu as lua masina cu 200k de km si cu atat mai putin benzina. Cu un 30k de euro cred ca ai putea gasi un 530i/520d cat de cat dotat, cu km +/-100k. 530e ma indoiesc. Ieftina, pomana dar urata cu crengi. Nici nu stiam ca exista G30, fara dublu climatronic e prima oara cand vad.
    1 point
  19. Salutare, Ca fost proprietar de 530i pot sa zic ca putere este, consum este Aveam 11 oras si cam 7 in afara, am avut si 5-6 dar ala e mers mega relaxat cand doarme copilul. 200k nu recomand nicicum, 530i l-as lua pana in 120k, sa mai poti baga cu el 40-50k linistit.
    1 point
  20. Eu am luat in decembrie un 530i cu 115k km la bord, de la Tiriac Autorulate. Cred ca 200k sunt cam multi, insa, nu pot spune ca ma pricep asa de bine. La un maxim 125k km, masina ar trebui sa mearga perfect si sa ceara doar revizii. Consumul la 530i este in functie de felul in care mergi, maxim 12-13 in oras, in cazul meu. 25k euro cred ca nu sunt suficienti, un 30k ar fi mai ok.
    1 point
  21. Salutare Revin pe acest forum cu noua achiziție, un M3 G80 Competition X-drive model 2022 luata prin Bavaria Constanța. De la începutul acestui topic, țin sa precizez ca de la comanda propriu zisa pana la primirea efectiva a masinii am așteptat aprox. 11 luni, comanda am facut-o la sfârșitul anului 2021 pe 23 Decembrie, iar livrarea ls-a facut pe 20 Noiembrie 2022. E o poveste lunga legata de felul cum au decurs lucrurile cu privire la timpul de așteptare, dar principalul motiv ptr care am așteptat atât se datorează faptului ca am insistat ca interiorul sa vina cu scaunele de carbon care erau un "must" ptr mine, de altfel când am văzut ptr prima data acest model de M3 pe YT mi-am zis ca dacă îmi voi cumpara aceasta mașină o vreau exact asa, adică verde cu interiorul portocaliu.Sincer sa fiu, când îmi pierdusem orice speranta ca mașina sa între în producție cu aceste scaune și opțiuni primesc un telefon de la Bavaria Constanța confirmând faptul ca au reușit sa obțină data de producție exact cu opțiunile care le vroiam, iar în aproximativ 3 săptămâni mașina fost livrata. Când am primit poza cu ea pe platforma.....ce sa mai zic, a fost ca un vis devenit realitate. Atașez și opțiunile mașinii, unele inițial nu au fost bifate de la început, treptat am considerat ca merita sa le am, iar din ce îmi amintesc știu ca nu am optat ptr frânele ceramice, gesture control și limitarea de viteza cu acel training ptr condus iar ptr 4000 de euro am considerat ca nu se merita.Mi-ar fi plăcut frânele ceramice, dar 10k de euro aceasta opțiune m-a făcut sa zic pass. Poate pe parcurs voi face upgrade-ul la ele... Din Noiembrie pana acum am făcut deja 4500km, la 2k i-am schimbat uleiul la motor, diferential.Prcatic, e a doua casa a mea pot spune, nevasta-mea m-a dat dispărut :))) Oficial, după 2k de km mașina ieșise din rodaj putând sa vad de ce e capabil acest motor, dar eu am considerat ca e mai bine sa o păsuiesc extra 1500km, după care sa ma bucur de ea. Imediat după 3500km, pot spune ca am văzut ce înseamnă un M, ma refer la faptul cum se simte pe curbe, cum pune puterea jos sistemul X-Drive, cât de precisa e direcția, frânele, transmisia, suspensia...ce sa mai zic, e din alta lume comparativ cu 335-ul.Desogir, sunt și minusuri ptr ca mașina perfecta nu exista.... La câteva zile după ce am luat-o am considerat ca e cazul sa ii aplic o protecție vopselei, drept urmare i-am aplicat PPF integral, chiar și pe parbriz care la întoarcere spre casa s-a dovedit ca am făcut alegerea cea mai buna când un tir mi-a aruncat o pietricica care a perforat folia dar nu a spart parbrizul. Am dat copy paste la opțiuni, nu am mai stat sa le selectez: C4G Verde Isle of Man metalic M X3KX Piele integrala Merino Portocaliu Kyalami/Negru Echipamente standard 1MB M Drive Professional 2PA Prezoane antifurt 2T4 Diferential M Sport 2VB Monitorizare presiune anvelope 2VC Kit de reparatie pana 2VF Sasiu adaptiv M 302 Sistem de alarma 428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor 430 Pachet oglinzi 431 Oglinda retrovizoare interioara cu functie automata anti-orbire 459 Scaune fata reglabile electric cu memorie pentru scaunul conducatorului 493 Pachet compartiment de depozitare 494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata 534 Aer conditionat automat 5DA Dezactivare airbag pasager fata 5DC Tetiere spate rabatabile 654 DAB tuner 6AE Teleservices 6AF Apel de urgenta 6AK Servicii BMW ConnectedDrive 6C3 Pachet Connected Professional 6NX Tava incarcare wireless 760 Ornamente Shadow Line 775 Capitonaj plafon antracit 7M9 Ornamente Shadow Line cu continut extins Echipamente opţionale 1T8 Jante M din aliaj forjat Double-spoke de 19"/20" tip 826 M bicolore 248 Volan incalzit 316 Actionare automata a haionului 322 Sistem de acces Confort 3KA Geamuri fata pentru izolatie fonica 3M5 Frane M de tip compozit, rosu lucios 3MF Ornamente lumini Shadow Line 3MQ Emblema BMW M 50 de ani 420 Geamuri fumurii spate 48C Scaune M Carbon 4GQ Centuri de siguranta M 4MC Ornamente "Carbon Fibre" M 5AC Asistent faza lunga 5AL Protectie activa 5AU Driving Assistant Professional 5AZ Faruri BMW Laserlight 5DN Asistent Parcare Plus 688 Sistem audio Harman Kardon 6DR BMW Drive Recorder 6U3 BMW Live Cockpit Professional 71C Pachet exterior M cu elemente din fibra de carbon 8AR Manual de utilizare / Carte de service Servicii & Garantie 7NH Service Inclusive - 5 ani/100.000 km 7CH Repair Inclusive - 4 ani/200.000 km (garantie extinsa)
    1 point
  22. am avut acum ceva ani buni o masina identica automata si culoare diferita... pot sa-ti spun din experienta proprie ca ai cateva lucruri de facut: 1. schimba garnitura baie ulei = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/en|parts|info|Profile-gasket|11137548031/11137548031 2. schimba set garniturile capac tacheti = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/Profile-gasket/11127582245 3. schimba garniturile pahar filtru ulei + garnitura racitor ulei = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/Gasket/11428637821 + https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/Gasket/11428637820 4. schimba supapa pcv = nu exista pe original... doar aftermarket = https://www.aliexpress.com/item/1005001608955456.html?src=google&src=google&albch=shopping&acnt=298-731-3000&slnk=&plac=&mtctp=&albbt=Google_7_shopping&albagn=888888&isSmbAutoCall=false&needSmbHouyi=false&albcp=20860967692&albag=&trgt=&crea=en1005001608955456&netw=x&device=c&albpg=&albpd=en1005001608955456&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA8sauBhB3EiwAruTRJuaIfo8yzH8bkopXiI5MPuM6bgdYprRpeiuHZvRoE06JkQvbY-6h2xoCOIkQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds&aff_fcid=5bea034f227a4d7a85f309a633973227-1708245820127-09775-UneMJZVf&aff_fsk=UneMJZVf&aff_platform=aaf&sk=UneMJZVf&aff_trace_key=5bea034f227a4d7a85f309a633973227-1708245820127-09775-UneMJZVf&terminal_id=4ec3f6cef0ea402da2e12aa4862653f5&afSmartRedirect=y 5. curata si verifica clapeta DISA = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/en|parts|info|Adjuster%2Bunit|11617560538/11617560538 6. curata si verifica clapeta acceleratie = https://bimmercat.com/bmw/en/parts/info/Throttle+housing+Assy/13547556118 piese nu costa mult, dar e multa migaleala si munca !!! succes si rabdare, merita !
    1 point
  23. Pentru ca nu imi placea cum se vede galbenul becurilor cu halogen din proiectoarele de ceata in combinatie cu albul farurilor ( LED Angel Eyes + Xenon ) am decis sa le schimb cu LED ( cum sunt de altfel cele din fabrica pe facelift ). Odata schimbate, apare o eroare de FOG Light Failure si LED-urile palpaie. Pentru a rezolva aceste probele este necesara codarea FEM_BODY cu urmatoarele setari: Proiector dreapta: FEM_BODY > 3061 > NSW_R_KALTUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_R_WARMUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_R_IS_LED > aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_R_UE_SPG_SCHUTZ > nicht_aktiv FEM_BODY > 3062 > MAPPING_ABBIEGEL_R_PWM_LEVEL_1 > 100% FEM_BODY > 3063 > MAPPING_NEBELSCHW_R_PWM_LEVEL_1 > 100% Proiector stanga: FEM_BODY > 3061 > NSW_L_KALTUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_L_WARMUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_L_IS_LED > aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_L_UE_SPG_SCHUTZ > nicht_aktiv FEM_BODY > 3062 > MAPPING_ABBIEGEL_L_PWM_LEVEL_1 > 100% FEM_BODY > 3063 > MAPPING_NEBELSCHW_L_PWM_LEVEL_1 > 100% BONUS: cornering lights FEM_BODY > 3062 > Mapping_abbiegel_L_output -> nsw_l FEM_BODY > 3062 > Mapping_abbiegel_R_output -> nsw_r FEM_BODY > 3066 > KL_ENABLE_LI -> KL_Ein FEM_BODY > 3073 > KL_ENABLE_RE -> KL_Ein FEM_BODY > 3073 > C_CLC_ENA -> enable FEM_BODY > 3073 > C_BLC_ENA -> enable
    1 point
  24. Gizas f*ckin christ....
    0 points
  25. Am uitat sa specific ca mi-ai dat cel mai tare raspuns posibil(este pe subiect si in acelasi timp si amuzant). Apreciez ca ai stat sa scrii tot acest roman. Zici ca e facut cu chat GPT :)))
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.