Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 07/30/25 in Posts
-
5 points
-
Se spune ca gusturile nu se discuta. Sunt satul de negru, sincer sa fiu, si asa m-am calcat pe inima cand am luat rotile inchise la culoare. Simplu, X7 era prea mare, X5 prea mic, X6 am avut model mai vechi si nu mai imi place forma de coupe. Dupa aceea vine partea de confort interior, XM fiind cea mai insonorizata cand se merge cu ea decent. Plus ca, si cel mai important pentru mine, nu este atat de prezenta pe strazi. In bugetul asta puteam sa ma duc pe alte lucruri mai exotice dar am zis sa incerc asa.2 points
-
2 points
-
Pe de alta parte, comparand Inster cu i3: https://www.carsized.com/en/cars/compare/hyundai-inster-2024-5-door-hatchback-vs-bmw-i3-2013-5-door-hatchback/ apreciez din ce in ce mai mult ceea ce a reusit BMW sa faca acum 12 ani, "avant la lettre". Sunt in continuare de parere ca i3 a fost scos din fabricatie prea devreme. Cu un upgrade de baterie (undeva pe la 50-60 kWh) si un update de software, inca era o masina interesanta si competitiva.2 points
-
1 point
-
Si eu sunt curios. Tind sa cred ca BMW a reusit sa permita uleiuri 0W12 in motoare puternice precum B58 bazandu-se in principal pe faptul ca toate aceste motoare sunt acum in configuratii mild-hybrid sau plug-in hybrid. Exista unele modificari tehnologice prin care motoarele se pot descurca cu uleiuri atat de fluide - cum ar fi tolerantele cuzinetilor, materialele din care sunt realizati acestia, sau controlul strict al presiunii si temperaturii uleiului. Totusi, acestea au un efect limitat si nu pot compensa in totalitate valoarea mica a HTHS-ului (high temperature high shear) unui ulei 0W12, care este undeva pe la 2 MPa*s. Spre comparatie, un ulei 10W60 are HTHS de cca. 5 MPa*s, iar un 5W30 de cca. 3.5. Ca urmare, tind sa cred ca la accelerarile puternice masina se bazeaza mult pe aportul motorului electric - ceea ce reduce stresul motorului termic si ii permite sa functioneze in limite acceptabile pentru HTHS-ul uleiului, posibil si cu o limitare din software a puterii, in anumite conditii. Atat timp cat motoarele reusesc sa treaca cu bine de perioada garantiei, pentru BMW totul este in regula. Este o parere pur personala, posibil sa aberez.1 point
-
N-a fost chiar ieftina. Nu au vrut sa-ti faca ceva discount mai mare? linistit! din punctul meu de vedere, cea mai smechera masina de pe forum! sa o folosesti sanatos!1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ba nu, sunteti hateri. Ca fost posesor de BMW X5 45e care a avut BMW Premium Selection, si am si folosit-o, mi s-a confirmat ca pentru Germania, garantiile acestea de la Real Garant sunt "negociate" mai bine decat cele emise de catre o enitate din Romania. Asa ca am rasfoit contractul si in plus am gasit: - luminile/farurile se pot schimba pe garantie - care e consumabil luat in considerare la noi; - amortizoare/sistem hidraulic, mai putin elemente cu cauciuc; - piele interior (decolorare, forma diferita); - elemente franare (mai putin placute, discuri). Astea sunt cele care mi-au atras atentia.1 point
-
Mie imi place mult, si eu urmatoarea vreau gri sau albastra Felicitari pentru tanc si combinatia de culori interior!1 point
-
Buun, atunci sigur se poate dezactiva fiind ceva din soft. Poate știe @neo_andersson mai multe detalii.1 point
-
Facut eu undeva in Moldova (de Roumanie), aproape 3000 de lei (semeringuri supape, oringuri de etansare la solenoizi, garnitura pompa vacum si kit lant distributie. Kitul de lant nu era in plan, 700 lei in plus fata de devizul initial. Nu s-a dat chiulasa jos.1 point
-
Scrie clar in ultimul pargraf al postarii mele. Am zis si ca au mai aparut alte optiuni care nu erau prezente si am dat exemplu localizare masini in plicatia myBMW. "Ca idee cand am luat masina in 2023 nu avea rev-matching automat. in acelasi an am fost la reprezentanta pt schimbare racitor de gaze si egr si actualizare software. Practic au adus o masina din 2017 la anul 2023 cu softul si asa a fost activat si acest rev-matching automat la cutie manuala plus cateva optiuni cum ar fi localizarea masinii prin aplicatia mybmw, optiune care nu era prezenta inainte de actualizare."1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Da zicea M, si Performance pe niste treburi pe acolo dar na alea le vezi si pe 316 mai nou .1 point
-
Actually, atât pentru retrogradare cât si pentru treaptă superioară, pe cutiile clasice manuale, fără nici un sistem, dacă inainte sa schimbi efectiv treapta, piști un pic acceleratia (ii dai un impuls) , ajută la sincronizarea pinioanelor si reduce efortul sincroanelor. Am observat si eu la F32, că atunci cand apeși ambreiajul , se tureaza vreo 200 ture singură. Technically, te-ar ajuta să schimbi si mai repede treptele, fără să dai șocuri in volantă, la ridicarea ambreiajului brusc. Asta ajută cel mai mult in treptele inferioare, , banuiesc ca 1-2 , 2-3. Eu la E92 din 3-4 deja la orice viteză sunt, oricât de repede as schimba, nu se mai simte deloc acel șoc. (Desi incerc la schimbare mereu să ii ofer o turație suplimentară) @Dan_316i, îți face manuala coasting ? Adică nu ai frână de motor?1 point
-
Salutare, Dupa 7 luni de așteptare cu multa rabdare am primit si noua jucarie. Fiind super îndrăgostit de fostul G30, am dorit sa am acelasi feeling, doar ca intr-un pachet mai mare pentru ca familia s-a marit. Desi initial imi doream tare mult noul Porsche Cayenne, dupa o vizita la Stuttgart anul trecut in Noiembrie am ramas dezamăgit si am hotărât sa merg pe X5. Am condus astazi 600km iar pana acum mi se pare mult peste ce a fost G30. Sticlă excelentă, in sfârșit o clima care stie ce inseamna 22 de grade (nu am atins-o odata), iar tinuta de drum este excelenta. Abia astept sa o scot din perioada de rodaj si ma dau serios la ea sa vad cum se simte un boltar pe roti cand e abuzat. Mai jos cateva fotografii cu bestia si lista de dotari. Service History !! CHECK HISTORY !! Type X5 xDrive40i Series G05 (X Series) Body Type Sports Activity Vehicle Steering - Engine B58N Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Colour manhattan metallic Upholstery Leather Merino coffee S337 M Sports Package S33B M SPORT PACKAGE PRO S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7LK Travel Paket S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line S7R7 Innovation Package S7RS Package Comfort S402 Panorama Glass Roof S413 Luggage Compartment Net S417 Roller Sun Visor, Rear Door S418 Luggage Compartment Package S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S44A Cup Holder Temperature-Adjustable S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S4A2 Glass Application Crafted Clarity S4FL Travel & Comfort Rail System S4GQ M Seat Belts S4HA Seat Heating, Front And Rear S4HB Heat Comfort Package, Front S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.driver & Fr.passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light S4WW Individual Fine Wood Ash Grain Grey S654 DAB Tuner S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NX Storage Tray Wireless Charging S6PA Personal ESIM S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5DW Parking Assistant Professional S230 EU-Specific Additional Contents S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering S2VR Two-Axle Air Suspension S302 Alarm System S319 Integrated Universal Remote Control S322 Comfort Access System S323 Soft-Close-Automatic Doors S3DN BMW Radiator Grille Iconic Glow S3KA Acoustic Comfort Glazing S3MC Indiv.roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 German Version S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R3 COC ADDITIONAL SCOPES S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1MA M Sports Exhaust System S1W7 BMW LA Wheel Multi Spoke 745I STD S925 Dummy-SALAPA S9D8 Exclusive Package De SA090 90 Ah AGM Battery1 point
-
Cred ca renunt la s7 pentru ca am gasit un x5 in germania la bavaria used cu garantie 2 ani nu are panoramic masaj soft close (inutil cand stau sa ma gandesc la pasageri ) si nu are pachet M insa are farurile laser hk ventilatie incalzire night vision head up incalzire volan clima 4 zone cu banchete incalzite . are 120k km dar cu acei 2 ani garantie zic eu ca e best buy la 43.000k euro an 10/20201 point
-
De ce nu? Ce ma surprinde pentru inceput este ca nu are one pedal drive. Credeam ca e ceva standard la toate EV-urile. Pentru o saptamana cat am avut masina mi s-a parut ca bateria este ok. Masina arata bine, si sta bine pe drum, pentru oras nu ar trebui sa ai probleme. Insa sa stii ca si Inster este foarte spatios, mai mult decat ai crede (doar ca nu prea mai ai portbagaj dupa, insa pentru un drum la supermarket si inapoi ai unde sa pui cumparaturile. Iar bateria la Inster mi s-a parut mai ok decat la Megane - la condus normal tinea mai mult.1 point
-
1 point
-
Eu sunt prost, vreau sa arate si bine, iar Megane chiar arata bine si e spatios.1 point
-
Nu cred ca gasesc s5 mai dotat , adica la s7 lipsesc doar ecranele in tetiere si hk , plus de asta e diferenta de comfort spatiu etc , in plus nu as da 40.000euro + pe un s5 110.000km pe un motor hybrid nu mi se pare mult practic motorul termic are maxim 80-85mii de km , d asta m intrebat pe acest forum dar vad ca inafara de 3 persoane care au avut acest motor , restu cred ca merg pe alte motoare voiam sa stiu daca merita bani astia sau nu 46k asa e , ideea e ca atunci cand iei o masina sh nu poti sa ai chiar toate dotarile insa nu as renunta la ventilatie masaj trapa distronic soft close etc pentru hk sau ecrane in tetiere ..1 point
-
1 point
-
Nu inteleg ce e cu chelia la un benve daca n-are HK... pe mine fix zero m-a interesat ce sunet are in masina, ca nu s audiofil, iar sistemul de sonorizare standard sau HiFi e suficient pt ce si cat ascult eu. M-au interesat alte dotari la masina... Daca e un capat de tara, niste boxe mai performante poti pune mai usor decat o ventilatie in scaune, sau ACC, sau altele...1 point
-
Eu am avut laser cat si cele de mai sus, dar daca ai pretentii de masaj sau trapa in 48.000 euro si 60.000 km, ma scuzati, dar nici Germania nu are asa ceva, asta e clientul de Romania, vrea multe si bani putini :)) Nu conteaza de unde vii, conteaza sa corelezi piata cu bugetul tau si asteptarile sa fie reale, fiindca risti sa iei una care sa aiba TOP pe ea si sa aiba reviziile in crengi si probleme dupa. Uite exemplu aici pertinent, vrei sa aiba si d'aia si d'aia si km, platesti. Dar stai linistit, motorul ala nici rodajul nu il are facut, si e full de full cum zic baietii de pe autovit.1 point
-
@petreop, hai că ușor, ușor, ajungi spre Iași. Eu te aștept, mașina e in parcare, neplimbată .1 point
-
Masina e standard, acum sincer la 6.5k ce poate sa fie rau, suna omul si pune-i multe intrebari, vezi ce iti raspunde si cum rezista la 'stres'. Judecand dupa numarul de telefon, 0726 039 739, poate sa fie tipicar, o persoana atenta la detalii... Te poti sta direct la el la pensiune, vezi cat este de ospitalier. https://share.google/SYpJDatu7DXyOIboJ1 point
-
asta imi aduce aminte de “full fara piele” de pe vremuri. un seria 7 sa aibe hi-fi, mi se pare absolut chel. sunt ferm convins ca ii lipsesc mai multe optiuni decat are in rest nu cred ca e mare diferenta la intretinere intre seria 5,7,x5, as spune ca e aproape la fel dintre astea 3 clar seria 7 se devalorizează cel mai repede1 point
-
In fapt, sunt doua probleme distincte, nu una singura: prima este pretul de achizitie, iar a doua este pretul per kWh la incarcarea rapida versus pretul combustibililor fosili. Tocmai in acest sens este discutia de mai sus. Nimeni nu neaga faptul ca, din punct de vedere pur tehnologic, automobilele electrice moderne nu sunt viabile pentru aproape orice conditii de utilizare. Dar atunci cand pui in balanta si latura financiara, acestea inca nu sunt un inlocuitor fara drept de apel al modelelor ICE Hybrid/Diesel - si in principal in scenariul de utilizare frecventa la drumuri lungi. In viitor probabil ca automobilele cu motoare cu combustie vor disparea, dar mai avem pana acolo. Intr-un scenariu in care banii curg liber, nimeni nu are nevoie nici macar de masina personala. Realitatea insa este alta.1 point
-
165,500 km Am mai bifat încă un lucru pe care îl aveam în vedere de când am cumpărat mașina și anume curățarea galeriei de admisie.Sincer mă așteptam să fie mult mai încărcată, dar spre surprinderea mea arata foarte bine, avea un strat de 2-3mm depuneri. I-am aplicat o curățare în regim propriu, înlocuit toate garniturile aferente și acum arată ca una nouă. Și rezultatul după curățare1 point
-
Pai BMW doar 5w30 LL04 pune la noi in tara, nici nu cred ca au altceva.1 point
-
Cred ca am mers de peste 5 ori peste 20km cu range zero. 10km cu range zero, la ordinea zilei.1 point
-
In primul rand, rog un moderator sa mute cele de mai jos in cazul in care deja exista un topic asemanator - eu nu am reusit sa il gasesc. Hai sa aratam aici ce BMW-uri mai putin comune am vazut pe drumuri. Incep eu cu cateva vazute in ultima perioada. Unul dintre cele doua M5 CS pe care le-am vazut inmatriculate in Ro: Un Alpina B7 - pacat ca setul de iarna era cu jante non-Alpina, foarte frumos in rest: Un rar Alpina B3 3.3 Touring Cineva si-a adus un frumos 635 CSI: Un B3 Biturbo de la bulgari: Din pacate, aici cred ca e vorba de o copie Alpina B3, din cate stiu stemele nu se inlocuiau; dar in rest o executie foarte frumoasa si nu tocmai ieftina, sunt sigur: Puneti si voi “capturile” voastre.1 point
-
Nu stiu cati dintre voi stiu de acest individ care repara BMW-uri dar am zis sa shareuiesc. Sunt impresionat de skill-urile lui si de modul de filmare. E la cu totul alt nivel1 point
-
Eu il urmaresc inca de la inceput si imi place pentru ca e mult informatie tehnica pe care o impartaseste, imi place si modul lui de lucru, arata si unde greseste astfel ca si ceilalti au ce invata din toate experientele prin care trece. Vorba aceea, doar cine nu munceste nu greseste, asa ca nu poti avea pretentia ca el sa fie perfect, nimeni nu este, dar nu mi s-a parut vreodata ca ar fi facut vreo carpeala(din aia romaneasca gen ) sau ca ar trebui sa foloseasca doar piese OE, mi s-ar parea oricum absurd sa faca asta in conditiile in care pentru unele repere preturile sunt astronomice raportate la vechimea si valoarea unora dintre masini. Eu am facut de multe ori ce face el si stiu cat de multi bani intra intr-o aducere la zi a unei masini vechi daramite sa faci o reconditionare aproape totala, undeva trebuie sa pui o limita daca vrei sa fii si viabil financiar. Acum deja el poate ca nu mai baga banii lui in majoritatea pieselor ci vin din sponzorizari, si eu mi-as dori sa pot pune doar piese originale dar din pacate sunt pe bani mult mai multi ... Il apreciez pentru ca a ajuns sa castige din asta si pentru ca isi permite luxul de-a face aceste reconditionari fara sa fie pe graba sau sa aiba un deadline, e super fain cand poti sa faci astfel de lucrari intr-un ritm nu alert ci pe indelete.1 point
-
Cred ca daca facea carpeli aiurea, sigur il dadeau in judecata cei care cumparau cazane de la el si isi cereau banii inapoi. Plus ca in Ghermanistan daca vinzi cadavre pe roti, te duci la puscarie pentru inselaciune. Eu il urmaresc si nu mi se pare ca pune chestii rele pe masini. Oricum as avea incredere sa cumpar de la el un BMW fata de unul restaurat de Knet JOhn de la noi NUma' zic....Stiu ca are anumite sponsorizari dar nu-i da nimeni piese rare originale gratis doar pt ca are el followeri pt YT. Cel mult primeste un discount % din pret....1 point
-
Astia si cu piticul ala de luci popa, care cand sta intr-un scun de x6 zici ca e un pitic in scaun de bebe sunt niste melteni. Singurul canal valabil M539 restaurations.1 point
-
Chiar daca erau prostii, lumea inca mai avea valori morale acum 20-30 ani... ce va fi peste 10-20 ani... poate sunt eu mai pesimist, desi tot ce vad in jur imi intareste viziunea.1 point
-
Si noi am crescut cu Uzzi de la Bug mafia de isi baga... Si cu Andre de faceau dragoste pe nisipul fierbinte si uite ca nu am ajuns chiar atat de groaznic.1 point
-
Daca tu te consideri un nimeni, este problema ta... as vrea sa cred ca nu vorbesti in numele tuturor colegilor de pe forum... Asa vorbesc despre masini, nefiind pregatiti si vorbind mult pe langa subiect, si aberand in unele cazuri, precum m-as apuca eu maine sa fac vloguri despre fizica cuantica sau teleportare. Faptul ca insisti intr-o prostie, nu inseamna ca e un lucru bun, chiar daca ai "urmaritori".1 point
-
Deci cel mai gras e cum e, dar celalalt eu nici nu inteleg ce spune, are o dictie...vad ca au si 50 de mii de abonati, fereasca Dumnezeu....1 point
-
Mda, no words for these guys sincer. E amuzant from time to time, dar m-a innebunit ala cu Passat diesel. Anumite lucruri sunt on point si le prezinta dintr-o perspectiva de proprietar, dar asta doar in proportie de 10%. Restul de 90% ma face sa imi fie rusine ca sunt oltean :))1 point
-
Genul ăsta de youtube-ri îmi inspiră semi-analfabetism, multe ore chiulite de la școlile amărâte pe care le-au urmat....nici măcar nu vorbesc corect românește, pleascaie...absolut grobian. Eu momentan nu am găsit un canal youtube în care prezentatorul să nu fie subiectiv, sau care este capabil să se exprime corect în limba româna, dar nu sufăr foarte tare, sunt diverse canale în limba engleza, și până la urmă, nu contează așa mult părerea lui x sau y despre modelul alfa al producătorului beta...dacă am curiozitatea și dorința de a achiziționa ceva, mă duc și încerc modelul respectiv și îmi formez propria opinie.1 point
-
I-am mai zarit si ma minunez cum fac astia video-uri cu masini, imi par niste spargatori de seminte de la coltul blocului.1 point
-
Schimba vitezele la maxim 2300 rpm pana se incalzeste motorul si apoi mergi cum vrei.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00