Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 11/08/25 in Posts
-
Bine v-am găsit! Am urmărit cu interes postările lui @geky și ale celorlalți membri și dorim să prezentăm și punctul nostru de vedere. Clientul ne-a sesizat problema pe 29 septembrie, ora 20:32 (in afara programului de lucru). În 30 septembrie, ora 10:01, i-am solicitat informații suplimentare și imagini privind situația reclamată, iar la ora 10:54 i-am trimis mesajul pe care l-a postat și dumnealui, în care ne recunoșteam vina și inițiam deja cererea de colectare pentru toate produsele livrate. Coletul de retur a ajuns în depozitul nostru pe 2 octombrie, iar rambursarea integrală a sumei a fost procesată imediat, în aceeași zi, prin transfer bancar — chiar dacă domnul @geky desigilase și celelalte injectoare, care nu mai pot fi comercializate ca produse noi. În prezent, acestea se regăsesc pe site-ul nostru la preț redus. Referitor la aceste injectoare: Injectoarele au ajuns la noi din depozitul BMW – toate cele patru – ambalate într-o pungă sigilată, cu etichetă de depozit. Atașăm și imaginea din camera de ambalare aferentă comenzii, în care se poate vedea clar eticheta de depozit BMW (imagine pe care am transmis-o și lui @geky; nu știm de ce nu a menționat-o aici). În aceste condiții, angajații de la recepție și ambalare nu aveau cum să își dea seama că unul dintre injectoare era folosit, putând observa cel mult că una dintre cutii era murdară în interiorul pungii sigilate. Ulterior, după primirea returului, am remarcat pe cutia respectivă o etichetă de depozit cu dată mai veche. Ce s-a întâmplat, de fapt? Un dealer din Europa a returnat injectorul respectiv, iar în depozitul BMW acesta a fost repus în stoc fără verificarea utilizării, fiind trimis ca produs nou. A cui este vina? A noastră, pentru că nu am verificat suplimentar, și ne-am asumat acest lucru de la început. Ce nu am înțeles: De ce @gekya depus o reclamație înainte să ne prezinte problema în detaliu? Nu ne afectează în niciun fel — chiar ieri am primit notificarea ANPC, la care am răspuns cu punctul nostru de vedere și am prezentat dovada rambursării. Sperăm că v-ați făcut o idee corectă asupra situației. Uneori, ca in orice activitate comerciala pot apărea probleme, însă întotdeauna am fost dispuși să le rezolvăm cât mai rapid și în favoarea clientului, atunci când acesta are dreptate. Echipa BavAUTO8 points
-
6 points
-
Exista sigurante cu tensiune permanenta in orice masina, inclusiv BMW. KL.30 si KL.30B sunt conectate permanent la baterie, 30B direct, 30 prin releu. KL.30F este activ cand masina este "treaza" de la deschiderea din telecomanda pana aproximativ 10-12 minute dupa inchidere cand intra in sleep. Priza de bricheta e legata pe 30F de exemplu. KL.15 este activ cand este contactul pus. In BMWurile noi de la Seria Fxx in sus nu poti lega o camera de bord sa mearga non-stop chiar si cand masina e inchisa fara sa ai eroare de descarcare a bateriei in stationare. IBSul face test de consumatori la 10 minute de la inchidere, daca curentul este mai mare decat pragul setat, IBSul incearca sa bage din nou masina in sleep adica da comanda la CAS/FEM/BDC/BCP sa scoata masina din sleep complet si sa initieze din nou procedura de shutdown. Daca din nou dupa 10 minute curentul e prea mare, BDC deconecteaza releele pentru KL.30 si 30F sa excluda cat mai multi consumatori si procedura se repeta la infinit ceea ce duce la eroare de baterie si in unele situatii chiar la descarcarea completa a bateriei. Unele camere de bord au o baterie interna care le tine active o perioada de timp dupa ce masina intra in sleep. Alti producatori vand o baterie separata pentru asta dar necesita ceva mai mult timp la instalare si nu am idee cat de sigure si fiabile sunt in timp mai ales la temperaturi extreme.3 points
-
Eu am încercat Bosch, OEM și Valeo. Dintre astea, Valeo au fost cels mai bune. Cele OEM au ținut mult mai puțin decât cele din fabrica3 points
-
Eu am 300k cu f30 330e, bateria inca mai tine 20km primavara/toamna O am de la 210k, 0 issues (pana recent, unde nu-i dau de cap la caldura in habitaclu, dar cam atat). Edit: Ah, am si stage 1 de la 220k km (dar ce i drept, cu masina se merge preponderent bara la bara si cand se merge la drum lung, se respecta legea, deci nu prea conteaza)3 points
-
3 points
-
Nu fac absolut nici o reclama si nu cred ca este problema ta cat de scumpa sau ieftina trebuie sa fie masina altuia pentru a o incarca acasa sau nu. Nu cred ca am spus niciodata ca asta a fost motivul achizitiei, din contra, prima mea optiune era 40i dar negasind pe stoc ceea ce voiam si nefiind dispus sa astept am luat-o pe aceasta. Cat despre felul in care accelereaza masina cu bateria goala, da, trage ca o "apucata" pentru ca niciodata bateria nu este consumata complet si ai parte mereu de aportul motorului electric. Si nu, nu merg cu ea descarcata, pentru ca am posibilitatea sa incarc acasa sau in oras, nu "fug" de statiile publice pentru ca sunt prea scumpe. Eu doar am vrut sa exemplific ca daca este incarcata acasa peste noapte este cel mai eficient, atat. Cat despre ratiune, eu zic ca este loc pe planeta asta pentru toata lumea si pentru opiniile fiecaruia, nu trebuie sa improscam cu noroi doar pentru ca nu percepem lucrurile in acelasi fel.3 points
-
Obligatoriu gravitational. Cer bani, dar sa stii ce sa schimbi, ca daca o iei pe ghicite... oricum fara mentenanta corecta toate s "proaste" iar dupa "garantie" adio3 points
-
10.03.2023 - 52.245km - constatare generala la achizite, diagnoza, resoftare si update de soft motor/cutie/infotainment, update de harti, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 10.03.2023 - 52.273km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 28.03.2023 - achizitie jante+anvelope 20" incl montaj + reglaj directie, unghi fuga, etc - BMW GRUP WEST ORADEA 23.05.2023 - 59.900km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 29.05.2023 - 59.920km - schimb placute frana fata + diagnoza ventilator scaun dreapta fata - BMW GRUP WEST ORADEA 28.07.2023 - 68.080km - inlocuit EGR/Recitor pe campanie - gratuit + gresat usi + constatare mecanica pentru pompa de apa/accesorii - BMW GRUP WEST ORADEA 18.08.2023 - 70.741km - revizie ulei BMW + filtre + inlocuire pompa apa + antigel + simering palier fata + schimb ulei cutie transfer - BMW GRUP WEST ORADEA 13.09.2023 - 72.000km - Stage 1 la A TEAM PERFORMANCE 04.12.2023 - 80.250km - revizie ulei BMW + filtre + schimb uleiuri diferentiale fata + spate - BMW GRUP WEST ORADEA 06.03.2024 - 90.324km - revizie ulei ARAL + filtre - ANDRION SERV 25.04.2024 - 98.772km - schimb placute frana spate ( nu cred ca au mai fost schimbate vreodata ), verificat sistem climatizare ( ca tot vine vara ), completare freon ( lipseau cam 150ml dupa 4ani jumate aprox ) si igienizare clima, care a inclus obligat si schimbarea filtrului de aer - BMW GRUP WEST ORADEA 10.05.2024 - 101.546km - revizie ulei BMW + filtre, inlocuire lichid frana ( era "scadent" in August oricum ) si schimb ulei cutie ZF8HP, si ceva conducta de alimentare carburant ( apro 200lei + TVA) - toate astea pentru suma de 5000lei + TVA - BMW GRUP WEST ORADEA 26.06.2024 - 110.186km - revizie ulei BMW + filtre - ANDRION SERV 06.09.2024 - 121.537km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA 14.11.2024 - 130.661km - revizie ulei BMW + filtru de aer, inlocuit protectii telescoape fata + elemente suprasarcina?!, inlocuire brate inferioare anterioare stg+dr fata ( troncanea ceva usor la denivelari mici de ceva vreme ) si un reglaj directie - BMW GRUP WEST ORADEA 22.01.2025 - 140.440km - revizie ulei BMW + filtre, verficiare autovehicul, schimb ulei cutie transfer, si lamela stergator spate - BMW GRUP WEST ORADEA 24.02.2025 - 146.708km - inlocuit senzor Nox dupa DPF, si curatat injector adblue ( nu era f murdar, dar am zis sa-l verifice daca tot e masina la ei ) - ANDRION SERV 28.02.2025 - 146.900km - inlocuit injector Ad Blue, si mufa+conducta - cod 16197381257 ( de la injector la rezervor ) - ANDRION SERV 25.03.2025 - 150.536km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA. S-a rezolvat si cu rechemarea pentru sinele din portbagaj. 11.04.2025 - 150.536km - inlocuti DPF, original, cu toate cele necesare, coliere, conducte vacum, etc. In urma problemelor cu Sezorul Nox, a dat si o eroare pe DPF, si atunci mi s-a aprins becul. In urma testelor facute, s-a constatat/presupus ca PDF are ceramica crapata, si de acolo erorile continue. Dupa schimb nu am mai avut nicio pb si nicio eroare nici pe DPF nici pe senzor Nox, masima merge perfect. Nu e o problema comuna sau des intalnita, dar mi s-a confirmat ca au mai avut probleme cu DPF-uri crapate si ma masini mult mai noi cu si km sub 100k, putine cazuri, dar a mai fost intalnita problema. - BMW GRUP WEST ORADEA 25.04.2025 - 151.000km aprox - am pus rotile de 19 ( model 887M ) - 245/50/19 - Michelin Latitude Sport 3. De atunci, de peste 5000km, masina merge perfect, si am decis ca voi ramane pe setup-ul asta. Am detaliat in topicul aferent de anvelope problemele, nervii si stresul avute cu rotile. Mi-a ajuns, m-am saturat, si nu mai am nici timp pt pb asta. 07.05.2025 - 154.800km aprox - completat aprox 150-200ml antigel+apa distilata. Am constatat o mica lipsa cand completam lichid de parbriz. Nu au fost notificari in bord sau erori pe subiect, nu lipsea mult oricum. O sa mai urmaresc perioada asta, banuiesc ca poate s-o fi umblat la ceva cand au inlocuit DPF, sa fi curs putin. Sub masina nu par a fi scrugeri, pete, etc. Pana acum dupa aprox 2000km, totul ok. 05.06.2025 - 160.230km - revizie ulei BMW + filtre, schimb uleiuri grup diferential fata + spate, revizie + igienizare clima - completat putin (aprox 100ml) freon - BMW GRUP WEST ORADEA 14.08.2025 - 170.092km - revizie ulei BMW + filtre - BMW GRUP WEST ORADEA 16.10.2025 - 179350km aprox - am facut o verificare/mentenanta preventiva la ANDRION SERV, unde s-au verificat mai multe componente ( galerie admisie, egr, racitor, capac culbutori, pompa apa, role, fulie arbore, mufa senzor presiune, etc ) - inlocuit curea accesorii + 2 bucsi. 23.10.2025 - 180.299km - revizie ulei + filtre, inlocuit ventilator habitaclu, inlocuit discuri + placute spate - BMW GRUP WEST ORADEA 12.11.2025 - 182.920km - inlocuit discuri si placute frana fata - BMW GRUP WEST ORADEA2 points
-
Păi la rulajul tau trebuia sa schimbi bateriile de 3 ori deja, nu stiai? Ca ele țin cat garantia. Glumesc, la cat mai multi km!2 points
-
Conduc phev de aprx 2 ani si nu voi renunta niciodata la aceasta ....cale, mi se pare cea mai potrivita pt mine, stau la casa, am si panouri si pt mine este reteta ideala iar masina pe care o conduc acum imi satisface toate placerile si nevoile iar in viitor clar voi trece la 50e, inca nu sunt decis daca tot x5 sau seria 5 :))2 points
-
Frumoasa masina si foarte ok optionata, mai ales incalzirea stationara e super misto iarna, daca o tii parcata afara e deja calda si dezghetata iarna cand pleci cu ea ceea ce e un mare avantaj si pentru confort dar si pentru faptul ca motorul nu mai porneste rece. Legat de bube...par a fi foarte comune deja la B48, la km putini sa le zicem, care este totusi in esenta un motor fiabil cand vorbim de interne, mai ales varianta ta de 252cp, dar din pacate totul pe langa el pare sa se faramiteze cam devreme. Am un prieten cu un X3 G01 si la nici 100k km a avut aceleasi probleme ca si tine cu conducte de racire, corp filtru ulei, inca nu cu Vanos dar cu siguranta urmeaza. Pe de alta parte, cam asta e standardul actual in industria auto, mai toti au aceleasi probleme. Urmaresc cativa vloggeri de prin afara si pare-se ca pana si Porsche cu motoarele lor de 2.9 au avut vreo 2 ani ca furnizor de pistoane un fabricant de prin Coreea, ca Mahle era overloaded, si guess what, crapa ala pe capete la nici 50k km si daca au iesit din garantie ei refuza sa le faca pe good will. Asa ca, am ajuns sa ne bucuram ca nu e mai grav la unii decat la altii.2 points
-
2 points
-
2 points
-
Pare că faceți o reclama mascata acestor plug in uri cu accent pe încărcări acasă la o mașină prea scumpă pt. astfel de aprecieri... Mergi fără curent în baterie dar mașina 'trage că o apucata' desi are același motor termic pe care merge de altfel când are 0 încărcare la electric dar duce după ea 400km in plus. Sa le păstrați sănătoși dar sa ne păstrăm și rațiunea...totuși.2 points
-
Lumea habar n are,majoritatea cumpără mașini cu peste 200k,unde chiar nu mai contează ce piese schimbi că oricum trebuie să schimbi tot. Si culmea ,tot ei zic să faci revizia motor la 10k …1 point
-
1 point
-
Tough.. Intreba pe chat pe autodoc. Sunt destul de buni. Am comandat de la ei multe si fara sa intru pe chat. Si daca comanzi de la ei daca platesti suma infima poti returna piese pana in 200 de zile.1 point
-
1 point
-
Pai are, că site urile astea cu piese sunt pentru Europa.Nici alea cu VIN de US nu le recunoaște. Asa cum nici un VIN de Europa nu este recunoscut in US..la Ford de exemplu. Poți încerca magazine de piese de la voi de acolo. Acolo știe VIN ul1 point
-
Vă salut . După ceva timp in care am așteptat o programare pentru verificare amănunțită la mașină,zgomotul acela metalic a dispărut ca să revină iarăși ieri. Mașina a fost pusă pe plăci vibrante, zgâlțâită din toate încheieturile,fiecare roată in parte, suită pe elevator și verificat..Nu s-a găsit nimic și nici nu se mai auzea nimic. Ieri a revenit acel zgomot. Intenționez să desfac roțile pe spate inclusiv butucul pentru că recent au fost schimbați saboții de frînă și mă gândesc că ceva a picat acolo,un șurub, vreo clemă ceva..Antena diversity a fost reparată cu succes,și totul funcționează normal( asta legat de problema mai veche cu închiderea) .1 point
-
din experienta iti spun ca, in momentul cand iti cumpara masina un Händler, e verificata de 3-4 ori mai strict si in detaliu decat la TÜV! si cu cat masina e mai scumpa, cu atat e mai importanta verificarea daca ei vand o masina cu un defect nespecificat in vanzare si acel defect poate pune viata in pericol, risca sa-si ia adio de la viata de Händler like forever... plus niste amenzi uriase! o sa vezi de multe ori masini relativ noi, bune la prima vedere, km putini, dar scrie "Verkauf nur an Gewerbe oder für Export" - masina aia are probleme si el nu vrea sa-si asume garantia de SH1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare. In caz ca intampinati aceste probleme,ofer informatia pentru a indentifica mai usor problema.In urma inlocuirii amortizoarelor fata, am distrus cablul senzorului ABS fara sa imi dau seama (l-am tensionat) . Dupa ce am montat tot inapoi si am pornit masina, mi-au aparut pe display o gramada de erori . Dupa o diagnoza am avut si eroare de senzor ABS + multe alte erori: 480712 -Wheel Speed Sensor- Front Left - Electrical Failure D3AC8D / D017C5 / DO17A3 /CD94EE / CD94BB /D017A3 Am desfacut roata din stanga si am verificat vizual senzorul si cablu si nu s-a vazut nici un defect pe el. Lucrand intr-un anumite domeniu am avut posibilitatea sa fac un XRay la senzor si cablu. Dupa cum se vede in poze,cablul a fost distrus sub izolatia de cauciuc/plastic chit ca pe exterior nu se vede nimic. Am inlocuit senzorul cu unul nou, am scanat si sters erorile si totul a venit la normal1 point
-
Spune-i prietenului tau ca a uitat un “0” la kilometraj. Probabil intentionat, sa apara in cautari1 point
-
Consumul de curent, mare in sarcina mare, la o capacitate mica a bateriei, rezulta degradare timpurie . Merge la inceput insa dupa mai multe cicluri , degradarea creste ( cel putin toate tipurile de baterii litiu au acest comportament ). La o capacitate mare a bateriei 30kwh+ , degradarea nu e asa accentuata ca si-n cazul celor de capacitate mica ( ma referer la acelasi amperaj tras din ambele baterii ) 225xe-ul meu , dupa 6 ani arata tot 38-46 km ( bateria de 10 kwh ) la 80k km1 point
-
Pentru cei interesati e vorba de 3M de fapt! Nici nu am stiut ce am de atata amar de vreme si de ce e atat de bun. Pai cum sa nu fie daca e vorba de acoperire ceramica!? Mi-am amintit ca l-am luat de la LIDL. A fost mult mai ieftin fata de ce am gasit ..pe ebay. Normal ca acum e de inteles de ce nu lasa nici o dara in urma stergatorului si tine triplu cat Rain-Xul mult mai ieftin.. pentru ca e ceramica pentru sticla! ..As lua fara nici ce mai mica ezitare, daca as gasi ceramic coating pentru sticla facut de 3M. Va garantez poate sa toarne cu galeata.. puteti trece fara probleme de vizibilitate pe vreme de ploaie torentiala sau nu pe langa TIRuri pe autostrada fara sa va atingeti de stergator! Va asigur. Am gasit pe ebay.com si din America nu se poate importa.. si nu e ieftin.. deloc. Si am inteles ca nici nu prea este comercial adica vandut publicului.. ...2 ore mai tarziu, dupa ce am scotocit cat am putut de bine sa aflu ce pun aia de la 3M in lichidul ceramic protectiv (le-am gasit fisa tehnica dar declara ca e reteta secreta... ) 3M™ Ceramic Coating, 39901 08/17/22 __________________________________________________________________________________________ Page 3 of 11 Ingredient : C.A.S. No. % by Wt Siloxane Polymer Trade Secret* 60 - 90 Trade Secret * Silane, trimethoxy(2-methylpropyl)- 18395-30-7 10 - 30 Trade Secret * Bis(Trimethoxysilylpropyl)Amine 82985-35-1 < 3 Trade Secret * Methyl Alcohol 67-56-1 < 0.2 Trade Secret * *The specific chemical identity and/or exact percentage (concentration) of this composition has been withheld as a trade. Sunt cateva marci pe piata care folosesc Polysiloxane care este varianta imbunatatita a Siloxane. Asadar acum puteti alege in mai multa cunostinta de cauza o protectie de geamuri sau de vopsea pe baza de ceramica. Pentru mai multe detalii comparative va puteti uita aici: https://blog.iglcoatings.com/what-is-silicon-silica-silane/1 point
-
Păi să îți schimbi mașina la 2 ani, nu înseamnă că ești bogău? Doar nu ți-o schimbi ca mine la 5 ani .1 point
-
Salutare, pe toate masinile am pus Bosch Aerotwin cumparate de pe Emag, magazine de piese auto, benzinarii sau site-uri de piese. Sunt bune 2-3 ani dupa care incep sa scartaie pt ca se intareste acel cauciuc. De sters sterg ft bine parbrizul/luneta si sunt silentioase. O data am pus si Valeo si n am observat vreo diferenta majora. Evident cele mai bune raman cele OE dar si pretul este mai mare.1 point
-
La BMW e92 am pus doar BOSCH schimbate la maxim 2 ani. La X1 e84 am pus SWF au deja 2.5 ani si se prezinta foarte bine. La f36 nu am gasit decat originale, au 1.5 ani si uneori scartaie. La Polo am pus fata BOSCH si spate Valeo, au fost ok. La VW caddy mk2 am luat BOSCH clasic si sunt perfecte. In concluzie incearca AM si vezi, nu merita sa cumperi OE.1 point
-
saptamana trecuta mi-am luat toate 3, tot pentru G31 https://www.amazon.de/dp/B002G3I2SQ https://www.amazon.de/dp/B00IWTDZJY d.p.m.d.v. nu merita ~ 100€ pentru OEM am la X1 tot Bosch, dupa mai bine de un an tot asa (bine) sterg1 point
-
Recomand Bosch, le am de aproape un an si inca sterg ca in prima zi, pretul a fost in jur de 120 lei pentru un e92. Eu le-am luat de pe emag, daca vrei sa procedezi la fel, sa fii atent sa fie vandute de emag, nu de vreun partener1 point
-
Am mai spus pe un post. A facut o revista din Spania teste, cel putin pentru X1 30e, iar diferentele pe 0-100 kmph cu bateria incarcata versus bateria goala erau marginale..n 5.67 sec versus 5.78 sec...la fel si pe 0-400m 13.76 sec vs 14.05 si 0-1000m...25 sec versus 26.5...deci nimic de speriat. Altfel, in viata reala nu simti ca s-a descarcat bateria..si am fost 3.500 km fara sa o incarc la priza..... Adica motorul electric e tot timpul acolo. Altele sunt dezavantajele...ca ai un sistem mai complex si riscuri pe masura de uzura, defectiune, probleme etc.1 point
-
Deschizi panoul la baterie, iti faci poza la eticheta si cauti bateria dupa codul de original. Cel mai probabil ai baterie cod 61216924023, iar inlocuitorul este 61216806755. Dar facand poze poti vedea ce curent de pornire are bateria veche, de multe ori gasesti baterii aftermarket cu amperaj mai mic si curent de pornire cel putin la fel.1 point
-
eu nu sunt impotriva hibridelor deloc, mi s-a parut foarte amuzanta chestia cu reclama mascata1 point
-
Eu sunt perfect de acord ca motorina sa nu fie arsa in orase dar nici benzina . Orasul trebuie sa fie electric pur. In Elvetia sunt cateva statiuni unde sunt interzise orice soi de motoare termice , numai electricele pur sange sunt acceptate ; de ex Zermatt.1 point
-
Eu, care ce am revenit din Japonia unde aproape toate mașinile personale sunt pe benzină(hybrid) sau ev, iar diesel am văzut doar la camioane, am rămas pur și simplu șocat. În Tokyo, mai exact, un oraș cu o populație de peste două ori mai mare decât a României, aerul este de câteva ori mai curat, iar poluarea fonică mult mai redusă. Nici urmă de miros înțepător de la mașini, nimic. După o astfel de experiență, mi-e clar că motorina nu are ce căuta în orașe. Sentimentul acela de liniște când mergi prin oraș este pur și simplu wow, eram șocat în primele zile1 point
-
E din centură,chiar dacă nu e blocată.Alta și se rezolvă.1 point
-
1 point
-
Am rezolvat problema in ISTA. M-am dus pe magistrala KBM și am descoperit că motorașul este ars. Interlock windscreen spune că motorașul sau releul este dead. Într-un final am schimbat motorașul cu tot cu ansamblu și funcționează din nou.1 point
-
Din ce știu,dacă pui baterie de același tip și aceleași caracteristici ( Ah), doar o înregistrezi ca fiind baterie nouă. Dacă e de alt tip sau are Ah diferit de ce ai avut , se codează. Concluzia, în ambele cazuri e nevoie de tester. p.s. o să se găsească cineva să-ți spună că "merge și fără codare/înregistrare" dar ia-o ca pe o părere...1 point
-
La capota ai patru capse pirotehnice, doua in partea din fata si doua in partea din spate. Trebuie inlocuite toate patru.1 point
-
Probabil a descoperit recent prețul unui set de cauciucuri,și a devenit brusc foarte atent…1 point
-
Eu cand am luat hybrida am cautat date exacte sa văd ce durată de viața au aceste baterii si nu exista date concludente. Celule defecte da, au aparut. Reparatii la ele? Da. Scumpe? Sucmpe, e vreo 500 euro o celula. Dar efectiv date cu hybride BMW cu probleme care apar dupa x numar de km nu există. Nu zic ca bateriile nu se degradeaza sau ca nu vor aparea, zic ca nu sunt facute de unica folosintă si nu poti spune clar ca se strica dupa 100 000km. Bateriile nu se masoara oricum in km ci in cicluri incarcare/descarcare, factori externi cum ar fi temp etc. Spun ca da, un pachet poate tine 200 000km, de ce nu? Nu te mai tine 50km ci 30km dar poate sa tina. Bateria la telefonul tau moare deodata si nu se mai aprinde? Nu, isi pierde din eficienta.1 point
-
Mergi 1.2 zile o plua pe electric. Cu 80% incarcare are 30 si ceva km autonomie, mie nu-mi ajunge dus intors. AM o priza moca aproape de birou dar stau saracii aia cu spring tot timpul acolo...le dau foc1 point
-
Dar nu ti se pare ciudat ca nu scrie pe nicaieri ca masina trebuie sa funcționeze doar cu RFT? Nici în manual nu scrie ca e obligatoriu RFT, nici pe vreo documentație BMW, nici in iDrive cand selectezi ce roti ai, apare acolo doar mărimea si tipul de anvelopa vara/iarna.1 point
-
1 point
-
Nu țin bateriile OEM la fel cu cele oe, din păcate.1 point
-
Modulul are (pe langa altele) o memorie emulata a carei integritate se deterioreaza in timp, una din cauzele care accelereaza procesul e folosirea bateriilor pe moarte timp indelungat; la fiecare RESET procesorul isi verifica integritatea memoriei emulate, daca valoarea e sub un anumit prag, se "sinucide" stergandu-si memoria emulata si astfel modulul devine inutilizabil. Ista da reset procesorului la interogarea modulului, de asta sunt atatea cazuri de FRM picat la diagnoza, la fel la schimbarea bateriei, codare, programare, trezirea masinii din sleep...dar diagnoza nu este in sine o cauza...moartea modulului e doar un efect, modulul era deja aproape mort...cum ziceam...chestiune de noroc la cine se intampla In felul asta poti doar amana putin inevitabilul...1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
