Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 12/05/25 in Posts
-
Salut, Las mai jos link de google drive, cu ultimele variante de harti pentru BMW : PREMIUM / MOVE / NEXT / WAY / LIVE Am rugamintea doar sa scrieti cand cereti acces, sa stiu ca sunteti de pe forum. Mai am de actualizat doua variante, in rest le gasiti pe drive. Daca aveti mai multe intrebari , sunt aici / raspund pe forum sa vie vizibil pentru toti, poate aveti aceeasi intrebare. Pentru EVO / LIVE, va pot ajuta contracost cu update de harti lifetime, atentie, nu am acces la FSC repair kit, il platesc si eu. @Romulus - te rog daca gresesc/nu am voie ceva, sa-mi spui sau sa editez. nu vreau sa iau vreun report degeaba.. Vreau sa ajut cu link pentru toate hartile intr-un loc. https://drive.google.com/drive/folders/1-cvohHdUKHNkAxRxOy3DVywohZFSyG06?usp=drive_link5 points
-
Salutare, Acum o săptămână am ridicat si eu noua jucărie. Motorizarea 50e PHEV 489CP/700Nm. Culoarea exterioară Tanzanite Blue si interioară Merino Coffee. Are cam toate opțiunile cu excepția audio B&W și al pachetului cu suport pahare încălzit/răcit. Autonomia electrică se învârte momentan pe la 70km.4 points
-
am dat deja la vreo patru care nu au scris, dar nu-i problema, sper ca sunt de pe forum in alta parte momentan nu am sharuit link-ul. // LE : nu ma deranjeaza sa sharuiesc cu forumul, atata timp cat e cont activ aici. problema este pentru outsiders.. de-aia v-am si rugat sa comentati, nu ma bucura pe mine un comment.. ci ca idee. ca sa trag linie 2 - comm / 8 shareuri deja. , fara Romulus de aici, care era evident, la fel are numele si la cerere acces /// inca un edit: numele sa nu va sperie, este un cont de google drive cumparat pentru 2 TB drive, tocmai de-aia am zis, timp de un an, cat este la mine pun hartile. . si prefer google drive, ca nu toti ar putea sa downloadeze cu torrent / cont mega platit, etc.3 points
-
2 points
-
Și pentru că nu am apucat să pun mai sus configurația mașinii, o las aici: ECHIPAMENTE STANDARD. S02TB Transmisie automata Steptronic sport S02VB Monitorizare presiune anvelope S02VR Suspensie pneumatica pe ambele punti, reglabila la sol S0302 Sistem de alarma S0322 Sistem de acces Confort S0413 Plasa de separare in portbagaj S0423 Covorase din velur S0428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor S0494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata S04T2 Cablu de incarcare Professional mod 3 pentru incarcare publica S04T8 Pachet oglinzi exterioare S04U8 Incarcare rapida AC S04U9 Protectie acustica pentru pietoni S04UR Iluminare ambientala S04V1 BMW IconicSounds Electric S0552 Faruri adaptive LED S05AC Asistent faza lunga S05AL Protectie activa S0654 DAB tuner S06AE Teleservices S06AF Apel de urgenta S06C4 Connected Package Professional S06NX Tava incarcare wireless S06PA Personal eSIM EXTERIOR. P0C3Z Albastru Tanzanite metalizat BMW Individual S01G6 21"M Lt/Aly wheels V-sp 915 M Bic MT runflat INTERIOR. FVAHF Piele BMW Individual Merino Cofee/Negru S04D7 Ornamente din lemn fin de tei Fineline maro cu pori deschisi ECHIPAMENTE OPȚIONALE. S0258 Anvelope Runflat S02PA Prezoane antifurt S02VH Integral Active Steering S0319 Telecomanda universala integrata S0337 Pachet M Sport S0710 Volan M imbracat in piele S0715 Pachet M Aerodinamic S0760 Ornamente Shadow Line S0776 Capitonaj plafon Alcantara antracit cu continut extins S033B Pachet M Sport Pro S0337 Pachet M Sport S03M2 Frane M Sport, rosu lucios S03MF Ornamente lumini BMW individual Shadow line S04GQ Centuri de siguranta M S0710 Volan M imbracat in piele S0715 Pachet M Aerodinamic S0760 Ornamente Shadow Line S0776 Capitonaj plafon Alcantara antracit cu continut extins S07M9 Ornamente Shadow Line cu continut extins S03AC Carlig de tractare cu cap sferic,actionat electric S03MC Bare longitudinale Shadow Line M S05AU Driving Assistant Professional S07LK Pachet Travel S0407 Trapa panoramica Sky Lounge S0417 Parasolare pentru geamurile laterale spate S0418 pachet compartiment depozitare S04FL Sistem Travel&Comfort S07R7 Pachet Innovation S05DW Parking Assistant Professional S0688 Sistem audio Harman Kardon S06U3 BMW Live Cockpit Professional S085C Meniu in limba romana S0981 Comfort package Plus S0323 Functie Soft-Close pentru portiere S03KA Geamuri fata pentru izolatie fonica S0420 Geamuri fumurii spate S0453 Scaune fata ventilate S0456 Scaune fata Confort, reglabile electric S04NB Aer conditionat automat cu 4 zone S04NM Pachet Ambient Air S09D8 Pachet Exclusive S03DN Grila frontala iluminata S04A2 Ornamente CraftedClarity pentru elementeinterior S04M5 Panou instrumente de bord BMW Individual finisat in piele S04T7 Functie masaj pentru pentru conducatorulauto si pasagerul fata SERVICII. S07CH Repair Inclusive - 4 ani/200.000 km (garantie extinsa) S07NH Service Inclusive - 5 ani/100.000 km2 points
-
Lol Da. Face parte din pachetul "Comfort Package Plus" și se numește "Pachet Ambient Air".2 points
-
Dupa vreo 2 saptamani de asteptare, in sfarsit a fost livrata: G30 540i xdrive 2021, 134k km, de la dealer BMW din Gottingen. Pur si simplu a fost sa fie a mea: cautasem un 540i sedan cu Bowers de prin septembrie, dar cele care erau ori erau prea rulate, ori pretul era prea mare; asa ca aproape renuntasem la idee, si ma decisesem sa iau un m440i 2021, si intr-o vineri dimineata eram in discutii cu un dealer de prin Hamburg, dar s-a miscat greu tare cu contractul, a ramas pe luni dimineata; sambata dimineata au listat 540i la vanzare, wow chiar era foarte dotat; luni dimineata am sunat, am agreat detaliile, am semnat contractul, am facut plata si uite asa raman la seria 5. Are cam toate dotarile pe care le-as fi dorit: Bowers, Adaptive Drive, Driving assistant professional, Trapa, Comfort acces, 360 view, scaune ventilate cu masaj, si in primul rand culoarea albastra - dintotdeauna mi-am dorit o masina albastra inchis, si niciodata nu am avut. Nu e perfecta - ar cateva defecte cosmetice exterior interior, as fi preferat un interior deschis, geamuri spate privacy, roti pe 20, dar asta pot rezolva. Editions and packages S337 M Sports package S710 M Leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S7M9 M Shadow Line with expanded scope S7R7 Innovation package Comfort and interior equipment S403 Glass roof, electrical S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S453 Climate-controlled seats, front S456 Comfort seat with memory S465 Through-loading system S494 Seat heating driver/passenger S4GQ M seat belts S4KH Alum.Rhombicle accent pearl lustre chrm. S4NB Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NE Blow-by heater S4T7 Massage function f.driver & fr.passenger S4T8 Extended mirror package S4UR Ambient interior light Multimedia S610 Head-up display S654 DAB tuner S6AC Intelligent emergency call S6AE Teleservices S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NS Comfort telephony w/ enhanced Smartphone S6U3 BMW Live operating area Professional S6WD WLAN Hotspot Driver assistance and lightning S548 Kilometre speedo S5AC High-beam assistant S5AL Active Protection S5AU Driving assistant professional S5AV Active Guard S5AZ BMW Laserlicht S5DN Parking assistance system Plus Wheels and drive S230 Extra package, EU-speciifc S248 Steering wheel heater S2NH M Sport brake S2PA Locking wheel bolt S2TB Sport automatic gearbox S2VA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S2VB Tyre pressure display S2VC Tyre repair set Environment and safety S302 Alarm system S316 automatic trunk lid mechanism S320 Deleted, model lettering S322 Comfort access S323 Soft-Close-Automatic doors S32X Omis of no-contact act of tailgate S32Z ENTFALL BMW DIGITAL KEY S3DZ Omission of additional lettering, outer S3MF M lights Shadow Line S801 German version S851 Language version German S879 On-board literature, German S8EK Dummy-SALAPA S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active pedestrian protection S8TR Decoding additional functions Individual equipment S760 High gloss shadow line S776 Roofliner Alcantara anthracite Other equipment S1CB CO2 equipment S1CE Recuperation system S1DF Exhaust emission standards EU6 rde II S1WX BMW light-alloy wheel dbl.spoke 662M FG S9BD Business Package SA090 90 Ah AGM battery SC3Z Tansanitblau II metallic SDEBP PCU48GEN1 RSU SLCSW Leather "Dakota"/schwarz Am luat deja roti iarna; astept sa scot numere rosii sa dau o tura cu ea. Ce urmeaza: urmaresc un set roti vara 20" style 846; un detailing exterior interior. Alte modificari nu am momentan in plan.2 points
-
2 points
-
Ai uitat sa mentionezi un lucru. Am aflat dupa o cautare scurta pe net. Antigelul din motor practic raceste bateria la hybride prin schimbatroul de caldura, practic e sistemul termic AC dedicat bateriei. Sistem esential, foarte important de control termic al bateriei - partea hibrida.2 points
-
As risca sa cred ca MTTLuxeauto sunt de ceva etnie, combinatori sigur sunt: anunt compus in cel mai clasic stil samsaresc, garantie 12 luni dar o vinde o persoana fizica cf anunt autovit, etc. Verifica seria de sasiu pe un site cu plata, asta ca sa nu ramai cu regrete, si cauta un model echivalent pe site-ul bmw rulate, si apoi vezi ce si cum.2 points
-
Descrierea e complet tampita dar banuiesc ca asta se cere pe autovit, am scos cateva citate frumoase -BORD Digital model nou / Navigatie Idrive 8 Model nou -Incarcator de ,,Casa 220v,,-Vine Impreuna cu masina+Fast Charger -Dotari De Nivel Superior-RAR ATATEA OPTIUNI PE M Pachet -Renumitul motor COD B48 ( Printre Cele mai Fiabile motorizari la Ora actuala)2 points
-
Din pacate e prea tarziu. Am vrut sa infoliez integral masina, insa dupa corectia lacului. La primul drum CT-B a aparut primul semn pe bara Am lasat-o balta.2 points
-
1 point
-
1 point
-
Buna ziua domnilor si bine v-am regasit Am tot lalait-o cu deschiderea topicului, dar hai ca am reusit intr-un final Am trecut la masina in cauza dupa 2.5 ani cu un G30 540i xDrive, respectiv: Povestea lui incepea prin 2022, cand am decis sa fac pasul la dark side. Planul meu era sa iau un M4 F82. Cochetam cu ideea de prin 2020, insa deja in 2022 preturile erau umflate artficial si piata SH din Germania nu era foarte diversificata. Fara culori individual, fara interior cu pachet extins de piele, samd. Asa ca m-am decis la G-series cu B58 ca o solutie temporara. Fast forward to 2025. Ma uitam de aproximativ 1 an jumatate destul de des pe mobile dupa un M4 G82 / M3 G80 sau G81. Nu am vrut sub nicio forma un spec basic, aka masina neagra / alba / sao paolo yellow / isle of man green cu interior negru / galben / albastru. Imi placea mult Dravit grey, dar nu am gasit. Pierzand vremea intr-o zi, am gasit jucaria asta. Masina a fost produsa pe 13 Octombrie 2023 si livrata pe 16 Aprilie 2024. A fost configurata de o tipa care mai avea si un Porsche aceeasi culoare, excelente gusturi. Respectiva a decis ca se muta in Elvetia la ceva timp dupa ce a luat masina, n-a vrut sa plateasca taxele de import pt masina si a vandut-o inapoi dealerului BMW prin care a luat-o, respectiv Auer Gruppe din Konstanz. Mai departe, ce sa zic. Am sunat, am verificat-o, m-am dus s-o vad, m-am indragostit, am semnat contractul, am batut palma si dupa a inceput asteptarea Las aici o lista scurta cu optiunile mai importante ale masinii: 1MB M Drive Professional, 1T8 19"/20" M Forged Wheels Double-spoke Style 826 M Bicolour Black Matt, 248 Steering Wheel Heating, 2T4 M Sport Differential, 2VF Adaptive M Suspension, 3M6 M Compound Brake with Black Calipers, 403 Glass Roof, Electric, 453 Active Seat Ventilation, Front, 4GQ M Seat Belts, 4ML Bmw.i.int.trim Piano Finish Black, 4U0 Galvanic Embellisher For Controls, 5AZ Bmw Laser Light, 5DN Parking Assistant Plus, 688 Harman/kardon Surround Sound System, camere 360, cruise control adaptiv (foarte rare optiunile astea doua din cate am vazut), portbagaj electric, jante complete de iarna style 930M, etc. Culoarea exterioara e Wildberry Metallic Individual, interiorul Ivory Merino cu pachet extins de piele. Primul contact in Germania: Dupa o luuuunga asteptare: Primul full Dupa ce am rezolvat cu pozele pt Casco am mers direct si am pus PPF pe faruri si stopuri: Pe masinile 2022+ se pare ca au facut cost cutting, lipsesc niste ornamente care pe modelele mai vechi erau, respectiv placa cu M4 de pe consola si de pe etrierele spate. Le-am luat, montat. N-am putut sa nu-mi bag putin unghiile. In acelasi timp am montat si o folie mata pe ecran si am transferat padelele Evolve de pe G30. Primul ei car meet. Seria 5-ul din poza e cel vechi al meu Prea multe chestii nu prea am sa zic. Masina pentru mine e the best of both worlds. Perfecta de daily, confortabila cand trebuie, bestie cand ii ceri A beneficiat de o corectie vopsea si tratament ceramic regenerabil in 4 straturi, o curatare la interior si detailing la motor. Pentru ca nu am abtinere, de Black Friday am cumparat combo-ul de tuning MHD + xHP. Sa vedem acum daca am rabdare sa stau cu ele neinstalate pana iese din garantie I am not a man of many words Daca aveti ceva intrebari, curiozitati, nelamuriri, va stau la dispozitie. Current ODO: 16972km. Peace!1 point
-
1 point
-
Calde mulțumiri pentru implicare și ajutor!1 point
-
zgomotul din sunetul postat de tine, nu e de plastic din interior?1 point
-
1 point
-
Doar ce am facut-o L-am schimbat pe garantia Premium Selection, la BMW Baneasa. ai pus senzor aftermarket? Unul original eu nu l-am gasit mai jos de 2600 Lei (~510eur)1 point
-
In momentul de fata incarc 2026-1 Way , Evo 2025-4 Vad ca nu am Live, dar urmeaza, rezolv azi.1 point
-
1 point
-
1 point
-
De la vw si toyota n ai nu stiu ce pretentii, dar de la o marca premium si o vopsea extra scumpa teoretic ai pretentii.1 point
-
@bimmer90f30 , condensatorul de AC, lucrează ca principiu ca un termoflot, temperatura freonului fiind controlată de antigel. Freonul pe lângă uleiul pe care il are pe traseu are și substanță de contrast, care colorează uleiul. In antigel se vor vedea pete de ulei de culoare verzuie/galbenă. Exact așa arată.1 point
-
Primele impresii, dupa in jur de 100km, din care vreo 20 pe centura: - suspensie: clar mai potrivita pt oras decat suspensia M sport; este mai confortabila si mai iertatoare cu drumul; in acelasi timp, masina are ruliu/tangaj minim, datorita barelor stabilizatoare active; prima data cand inteleg de ce ar lua cineva un seria 7 sau S klasse; desi e doar cu ~100kg mai usoara decat g31 530d, se simte si in dinamica si la franare; jantele actuale sunt pe 18, cred ca ar merge de 20 pt vara. - directie: la viteze sub 20kmh imi placea mai mult cu directie integrala, era foarte usor de iesit si intrat in parcari si la viraje >90 grade; la peste 20kmh imi place mai mult asta, e mai ferma (probabil de la xdrive) si parca se simte mai precisa, nu mai am senzatia ca pleaca spatele. - motor: si aici un plus consistent B58 vs B57; mai silentios si mai confortabil; masina este mai agila si mai silentioasa, cu mai putine vibratii; din punct de vedere performanta, la sub 120kmh diferentele sunt mai degraba mici; cred ca ar merita un stage 1 (MHD) - confort interior: scaunele sunt mai potrivite pentru mine (1.90, 110kg) decat cele sport, desi in cele sport aveam sustinere laterala mai buna; masajul chair se simta, mai bine decat ma astepta; ventilatie scaune vedem la vara - sonorizare: bowers se aude bine, placut, detalii bune, bas bun; dar nu audiofil, in primul rand datorita spatiului de auditie nepotrivit; nu exista latime/adancime scena, separatie instrumente, etc; per total suna mai bine decat harman kardon sau individual ce am mai ascultat in bmw. - asistenta sofer: interesant driving assistant profesional, in trafic bara la bara doar trebuie sa tii mainile pe volan; totusi nu cred ca il voi folosi prea des in oras, mereu am impresia ca nu va frana - consum: rezonabil, o idee mai mic decat la 340i, dar cu 30-40% mai mare decat la 530d; 17-18 in trafic infernal (medie sub 8kmh), 13-14 in trafic ok, 7-8 pe centura la 110kmh La prima impresie imi place mult masina, un blend optim intre confort si sportivitate; probabil va sta minim 3 ani la mine, mai ales ca nu stiu ce altceva as putea lua mai bun; G60 540i nu exista in europa, plugin hibrid sau electric nu iau. Si cateva poze cu interiorul. Deja am luat niste capace oglinzi negru lucios, ma gandesc sa le pun.1 point
-
Personal nu as lua masina asta, imi inspiră probleme costisitoare ulterioare si clar nu de la acest vanzator. Ti-ai facut calculele legate de intretinerea ei? Distributie, uleiuri transmisie, anvelope conforme pt bmw, etc. Nu vreau sa sune aiurea, cu scuzele de rigoare dar multă lume se aruncă la astfel de mașini fară sa ia in calcul si intretinerea mai costisitoare (schimb de runflat, vor pune anvelope care nu sunt bmw approved, etc...) Chiar recent am vazut un seria 5 care a lovit niste oameni nevinovati pt ca nu avea anvelope pe ea, a patinat efectiv pe asfalt. Un schimb de plăcuțe de frana M te-ai uitat cat costa? Ia te rog in calcul toate astea...1 point
-
1 point
-
Frumoasa si foarte dotata, a doua oara sigur e cu noroc! Pacat ca nu se vinde si in Europa G60 540i; 550e nu ma tenteaza, e mult prea grea.1 point
-
1 point
-
Bine maestre! Sper sa ai mai mult noroc de asta, ca si asa sunt niste galagii de bani...1 point
-
Confirm cele mentionate de Wolf. Nu-i nici un defect, e un martor de informare pt locurile din spate. Atunci cand cineva din spate isi pune centura, martorul respectiv va fi iluminat cu verde.1 point
-
@Bala Sunt oarecum de alta parere. Privit in valoare absoluta, impozitul - care inteleg ca este de cca. 80 lei, plus cat l-or mai umfla, pana la limita de +100%, administratiile locale - are o valoare mica, deci si-l permite absolut orice posesor de masina electrica. Privit in contextul parcului auto national, al tam-tam-ului eco si al sperantei sa putem respira in orase este o idee foarte proasta. Pe de o parte, aportul la bugetul administratiei locale este mic, avand in vedere ponderea inca foarte redusa a BEV-urilor. Mai bine dau afara frecatorii de menta din primarii & Co, bugetul ar iesi mai bine. Pe de alta parte, este un mesaj prost catre viitorii potentiali cumparatori de masini electrice. Am discutat deja in alt topic, cum trebuie sa incarci la o statie DC de pe drum (adica, activitate echivalenta cu a umple rezervorul unei masini ICE), cum iti iese deja pe nas costul energiei electrice. Un prim sut in fund. Elimini apoi scutirea de impozit - da, impozitul este mic, dar istoria arata ca oricand te poti trezi anul urmator cu 13x impozit (vezi concret, acum, la hibride - si asta inainte de uplift administratie locala). Al doilea sut in fund. Foarte probabil urmeaza si taxarea parcarii, acolo unde este inca gratis. Rezultatul este ca entuziasmul si asa anemic pentru BEV-uri o sa scada. In concluzie, consider ca impozitul pe BEV-uri trebuia sa astepte cel putin pana cand acestea ajungeau la macar 20% din parcul auto national.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Norvegienii au descoperit cu stupoare că şi maşinile chinezeşti care vor să ajungă în flota poliţiei transmit date şi pot fi controlate din China1 point
-
Sa mergi cu 50-60kmh doar pe nationale/judetene, cu oo-le sub pedala, asta nu mai e condus, e masochism... sa faci asa 1000km e bataie de joc. in viata reala testul asta e fix p... . Daca era facut realist, mergeau legal pe autostrada, 130kmh, si vedeam atunci cat e range-ul in utilizarea REALA.1 point
-
Gata, nu mai e nevoie sa isi ia nimeni Octavia 1.5 diesel, se poate si cu IX31 point
-
Lumea habar n are,majoritatea cumpără mașini cu peste 200k,unde chiar nu mai contează ce piese schimbi că oricum trebuie să schimbi tot. Si culmea ,tot ei zic să faci revizia motor la 10k …1 point
-
Da, trage ca o apucata indiferent dacă ai sau nu curent în baterie. Performanțele sunt excelente având în vedere masa mașinii. Plus ca suspensia pneumatică ține greutatea sub control foarte bine pe drumurile virajate și ajută mult și la confort. Per total este un pachet complet pentru ce anume am eu nevoie.1 point
-
Tu confunzi senzorul de oxigen cu senzorul Nox. Senzorul de oxigen masoara nivelul de oxigen din gazele de evacuare (cu impact asupra nivelului de combustibil injectat) iar senzorul Nox masoara nivelul de oxizi de azot din gazele de evacuare (cu impact asupra nivelului de uree injectata).1 point
-
Sunt de acord cu faptul că astăzi electricele pot oferi range uri decente,care le pot clasa ca singura mașină deținută, și să acopere aproape toate nevoile deplasărilor extra, cu puțin efort în planificarea acestora. Remarc însă un neajuns al electricelor, și anume situația apariției unor deplasări inopinate, care necesită urgență,și tu ești cu bateria descărcată/range mic. Aici hibridul mi se pare superior.1 point
-
Am o problemă cu instalația de parfumare a mașinii. Am instalat ambele sticluțe pe care mi le-a dat dealer-ul și chiar și pe nivelul 3, deși arată că sunt pline 100% în mașină nu miroase absolut deloc. Am crezut că cele două sticluțe primite poate nu sunt sunt bune și am comandat două sticluțe noi însă nici cu astea în mașină nu miroase absolut deloc. Ce pot face?0 points
-
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/accident-ca-n-filme-o-masina-a-zburat-ca-o-racheta-dupa-ce-a-lovit-un-sens-giratoriu-din-oradea-3532785 Sa stai in sensul giratoriu si sa vezi cum zboara o masina pe deasupra. Soferul ar fi avut o problema medicala si nu a mai reusit sa stapaneasca masina.0 points
-
vezi sa nu ti sparga bateria cu 1000kW btw, pentru iX3 asta nou... livrare 12-14 luni cel mai repede pt doritori...0 points
-
Diagonza ISTA, posibil panglica/spira SZL din volan. Posibil sa nu-ti functioneze mai multe comenzi de pe volan dar nu obligatoriu.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+02:00
