Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 10/03/25 in Posts
-
6 points
-
Ca sa nu se inteleaga gresit, sunt pro anvelope all season, DAR... allseason doar pentru lunile reci ale anului, Oct - Mar. Multi folosesc allseason din lene si comoditate, din chitrosenie si zgarie branza, gen costum armani si slapi din targ. Am vazut g11 cu anvelope allseason Triangle, wtf. In ultima saptamana am facut poze la anvelope allseason de la prieteni si cunoscuti. Anvelope utilizate un ciclu complet, cu rulaj de pana in 10k km, dar care pe axa motoare au uzura specifica anvelopelor de iarna utilizate vara la temperaturi mari. Fapt care confirma ce s-a discutat, allseason sunt bune pentru masini normale si soferi pasnici, cu singur si sigur scop sa te duca din A in B fara apucaturi Verstapeniste. Sper sa se vada clar in poze problemele ce le semnalez. Pentru colegul bine intentionat, stiu si eu sa fac share de pe terte site-uri, am specificat mai sus. Anvelopa Barum din ultima poza are deja 3 sezoane complete doar pe axa motoare, dar numai 5k km de la montaj pe o masina normala de 1200kg si 64cp.2 points
-
Am revenit pentru cine mai intereseaza. Am schimbat cele 2 componente mentionate de Alex313 si problema s-a rezolvat.2 points
-
Mi-au rambursat suma achitată. Dacă tot am discutat pe acest forum,problema,situația în care am fost , consider că este normal să vă spun rezultatul. Mulțumesc tuturor pentru susținere,tot odată și celor care nu au fost de acord cu reacțiile mele. Nu doresc nimănui să treacă prin experiențe de genul acesta.2 points
-
Tu ai ID4. Poti folosi carplay doar daca faci update de soft la ID5. Asta ai incercat sa faci? De unde esti?1 point
-
Pentru 2 persoane e arhisuficient. cine are copii, nu ajunge nici un Transporter1 point
-
Discutia e interminabila.Daca faci pana cu RFT si mergi pe pana le arunci pe toate...cost?la mine probabil peste 7000 lei deci mai scump ca o platforma.Daca faci pana cu anvelopa normala ai varianta șnur și compresor care le am la mine tot timpu.Am făcut pana cu gumele noi montate acu o luna iar compresorul electric Milwaukee cu baterie a fost sfânt.Unde mai pui ca peste tot sunt vulcanizari mobile care ajung la tine în maxim o ora dacă e bai mare.De aruncat le poți arunca și pe alea normale și pe alea runflat dacă le tai iar eu în mai bine de 30 ani de șoferie nu am pățit sa tai vreunu.Am anvelope normale cu steluță bmw și nu aș pune runflat pentru nimic în lume....iar suspensia mașinilor mi-a mulțumit tot timpu fără sa schimb vreodată vreun brat,telescop sau bieleta.1 point
-
In primul rand, bine v-am regasit. Dupa mai bine de 13 ani de SUV-uri (10 ani cu un X5 E70 xDrive40d si 3 ani si cateva luni cu un X6 F16 xDrive30d) am zis gata, vreau ceva mai jos, si am cumparat un 840i xDrive. Toate bune si frumoase pana cand a nascut sotia si datele problemei s-au schimbat, semnificativ. Nici masina ei nu ne ajuta deloc, fiind un Mini Cooper SE. Asa ca m-am vazut nevoit dupa un an si putin de folosinta a 840i-ului sa ma apuc de cautat alta masina si am gasit-o pe urmatoarea la Proleasing la Ploiesti. Initial nu am fost foarte incantat de faptul ca este un plug-in, eu vrand un 40i, dar am zis sa-i dau o sansa si sa vad cum este. Problema incarcarii nu a existat niciodata deoarece am instalat un wallbox acasa pentru Mini. Dupa cum spune si titlul masina este un X5 50e din anul 2025 cu destul de multe dotari, lipsind doar cateva care, din punctul meu de vedere, nu sunt neaparat necesare (sistem de sunet B&W, telecomanda universala etc.). Mai jos puteti vedea configuratia exacta a masinii: Prod. Date 2025-02-13 Type X5 xDrive50e Series G05 (G05 Series) Body Type Sports Activity Vehicle Steering Left Hand Drive Power 360kw / 490hp Drive ALLR Colour Skyscraper grau metallic Upholstery Leather Merino coffee Editions and packages S337 M Sports package S33B M SPORT PACKAGE PRO S710 M Leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S7LK Travel Paket S7M9 M Shadow Line with expanded scope S7R7 Innovation package S7RS Package Comfort Comfort and interior equipment S407 Sky Lounge panoramic glass sunroof S413 Luggage compartment net S417 Roller sun visor, rear door S418 Luggage compartment package S420 Sun protection glazing S423 Floor mats velours S428 Warning triangle and first aid kit S44A Cup holder temperature-adjustable S453 Climate-controlled seats, front S456 Comfort seat with memory S4A2 Glass application Crafted Clarity S4FL Travel & Comfort rail system S4GQ M seat belts S4HA Seat heating, front and rear S4HB Heat comfort package, front S4M5 Individual leather-covered dashboard S4MC Interior trimstrips, Carbon Fibre S4NB Autom. climate control with 4-zone ctrl S4NM Ambient Air Paket S4T2 LADEKABEL PROFESSIONAL (MODE 3) S4T7 Massage function f.driver & fr.passenger S4T8 Extended mirror package S4U8 Rapid charging, alternating current S4U9 Acoustic pedestrian protection S4UR Ambient interior light S4V1 BMW ICONICSOUNDS ELECTRIC Multimedia S654 DAB tuner S688 Harman/Kardon surround sound system S6AE Teleservices S6AF Statutory emergency call S6AK Connected Drive Services S6C3 Connected Package Professional S6NX Storage tray wireless charging S6PA Personal eSIM S6U3 BMW Live operating area Professional S6U8 BMW gesture control Driver assistance and lightning S548 Kilometre speedo S552 Adaptive LED headlight S5AC High-beam assistant S5AL Active Protection S5AU Driving assistant professional S5AV Active Guard S5DW Parking Assistant Professional Wheels and drive S230 EU-specific additional contents S258 Tyres with runflat properties S2PA Locking wheel bolt S2TB Sport automatic gearbox S2VB Tyre pressure display S2VH Integral active front steering S2VR Two-axle air suspension Environment and safety S302 Alarm system S322 Comfort access system S323 Soft-Close-Automatic doors S3AC Trailer coupling S3DN BMW radiator grille iconic glow S3KA Acoustic comfort glazing S3M2 M SPORT BRAKE, RED HIGH-GLOSS S3MC M roofrailing, Shadow Line S3MF M lights Shadow Line S85C Language version Romanian S8AR On-board literature, Romanian S8KA Oil service interval 24 mths / 30,000 km S8R3 COC ADDITIONAL SCOPES S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active pedestrian protection Individual equipment S760 High gloss shadow line S776 M headliner Alcantara anthracite Other equipment S1CB CO2 equipment S1DF Exhaust emission standards EU6 rde II S1G6 BMW LA wheel V-spoke 915M run-flat tyres S925 Dummy-SALAPA S981 Comfort Plus package S9D8 Exclusive package de SA080 80 Ah AGM battery SC4W Skyscraper grau metallic SVAHF Leather Merino coffee Acum, dupa aproximativ 6000 km cu masina, va pot spune ca partea de plug-in este cea care ma atrage cel mai mult, culmea. Faptul ca pot merge prin oras numai pe electric si intr-o liniste deplina imi place foarte mult. Momentan nu stiu ce sa mai spun dar daca aveti intrebari sunt mai mult decat bucuros sa va raspund. Poze nu prea am dar o sa atasez cateva facute de catre dealer.1 point
-
Faptul că pierzi servodirecția (care este electrică), iar cutia de viteze intră în protecție (un modul extrem de sensibil la fluctuațiile de tensiune) este un indiciu clar. Toți martorii aprinși simultan pot fi derutanți, dar ei semnalează de fapt că modulele respective nu mai primesc tensiunea corectă sau nu mai pot comunica între ele. Pentru a înțelege ce înseamnă fiecare simbol în parte și de ce aprinderea lor în masă indică o problemă de fond, un ghid vizual ca cel de pe martori bord este foarte util. Acum, legat de problema ta specifică, iată câteva puncte cheie: Tensiunea de încărcare: Faptul că în mers ai 12.1V este anormal și critic. În acel moment, mașina funcționează exclusiv pe baterie, care se descarcă. Alternatorul tău nu încarcă în sarcină. Tensiunea de 14.5V la decelerare este normală pentru BMW-urile cu Efficient Dynamics și senzor IBS (Intelligent Battery Sensor) – mașina încarcă bateria prioritar în frână de motor pentru a economisi combustibil. Dar în mers constant, ar trebui să ai undeva la 13.5-14.2V, niciodată 12.1V. Cauze posibile: Alternatorul "nou": Chiar dacă a fost schimbat, este posibil ca piesa să fie defectă din fabrică (mai ales dacă nu este un producător de top gen Bosch/Valeo) sau să nu fie modelul corect pentru mașina ta. Senzorul IBS: Acesta este un mic modul aflat pe borna negativă a bateriei. Dacă este defect, el nu mai comunică corect cu computerul motorului (DDE) și nu mai "comandă" alternatorului să încarce atunci când trebuie. Cablaje principale: Aici aș insista cel mai mult. Verifică cablul gros de masă care leagă caroseria de motor/cutia de viteze (cum a sugerat și @HitmaNLive). De asemenea, verifică cablul gros de plus care pleacă de la alternator. O altă problemă comună este conectorul mic, de obicei albastru (linia BSD), de pe alternator. Dacă acesta are contact imperfect, DDE-ul nu mai poate controla alternatorul. Înregistrarea bateriei: Cum a întrebat și @srb_alex, este esențial ca după schimbarea bateriei, aceasta să fie "înregistrată" în sistemul mașinii. Altfel, sistemul de management al energiei nu va ști cum să o încarce corect, ceea ce poate duce la probleme pe termen lung și poate stresa alternatorul. Eroarea de "Transmission Control Module" este, cel mai probabil, o consecință, nu cauza. Modulul cutiei este prima victimă când tensiunea scade sub un anumit prag. Nu te grăbi să schimbi piese la cutie până nu rezolvi definitiv problema electrică. Sfatul meu este să mergi la un electrician auto foarte bun, specializat pe BMW, care să știe să verifice în dinamică exact ce se întâmplă cu sistemul de încărcare. Mult succes1 point
-
Misto masina, sa o stapaniti sanatosi. Sa revii cu feedback despre masina, autgonomie reala, consum..etc1 point
-
Pozele se incarca pe o platforma gen Imgur si se postează linkul aici, vezi instructiuni aici: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196081-cum-postez-imagini-pe-aici-pe-forum/1 point
-
Schimburi de ulei motor la 20k km sunt vesti bune, nu neaparat si excelente - comparat cu majoritatea BMW-urilor second hand rulate in Germania. Rulajul de 145k km si anul de fabricatie 2017 arata ca masina a trecut de prima tinerete. A continua cu schimburi de ulei motor la 10k km este o foarte buna practica. De asemenea, iti recomand sa schimbi imediat toate fluidele masinii, in principal uleiul din cutia de viteze, daca nu ai dovezi clare ca acesta a fost inlocuit relativ recent. Avand xDrive, daca decizi sa pui un set nou de roti, ai mare grija la tipul anvelopelor si utilizeaza jante originale BMW pentru modelul tau.1 point
-
Ai deconectat borna la baterie?se șterge cu tester.1 point
-
1 point
-
1 point
-
Adică X1<X3 , si pe X3 nu ar face treaba asta ca ar fi mai puțin "premium ". as paria ca următorul X3 va avea fix același soluție ca X1 .1 point
-
Sa nu exageram totusi, BavAuto a gresit si si-a recunoscut greseala prin acceptarea returului, nu au cum sa dea in judecata pe nimeni pentru ca au fost reclamati la organul competent pentru astfel de spete, pentru un lucru recunoscut. Ca greseala e omeneasca si ca trebuia încercată poate alta metoda de remediere e alta discuție, desi si eu cred ca aici nu este o simpla greseala ci o tentativa de înșelătorie. Poate ar fi chiar de competenta politiei, dar asta tine de bucătăria interna a celor de la BavAuto.1 point
-
Ca si orice masina sh, fie ea de 1 an sau de 10 ani, depinde mult de noroc si mai ales cum a fost exploatata inainte. F10 LCI e o masina chiar ok si mi se pare ca primesti multa masina de banii pe care ii dai pe ea. Da, un F10 LCI ingrijit, dotat si km putini/rezonabili pentru varsta lui, costa cat aproape un G30 non Lci si mai calarit... Da, e un avans tehnologic G30, ar fi trist sa nu fie asa, dar depinde ce urmaresti si de ce ai nevoie si mai ales de buget. De ex mie pe F10 singurul lucru care mi-a lipsit a fost CarPlay-ul, pt care am montat un modul si merge brici.1 point
-
Probabil glumesti! Am scris undeva mai sus ca si eu am reclamat o firma la OPC! Va dati toti cu parerea, fara sa aveti habar cum sunteti tratati intr-o astfel de situatie (ca altfel nu ati mai scrie ce am citit mai sus). Suni, te ia la misto, ce zici: ok, lasa ca o rezolv altfel! Dupa ce-i notifici ca le vine OPC-ul in vizita cu sorcova, da, devin brusc foooarte amabili. De ce oare nu se intampla asa de la inceput??? Baietii reclamati de mine mi-au dat o pusca la care nu se putea monta luneta. Mai aveau putin si ma luau la baza rau, adica, buei tu habar nu ai sa montezi si ne tot suni pe noi. Acum, le-am dat mesaj ca s-a stricat pistolul, in 2 ore m-au sunat, au vorbit cu mine frumos, m-au pus sa le fac si un film, eee, alta poveste. E la ei, deja, pana si curierul l-au trimis imediat.1 point
-
Mergi 1.2 zile o plua pe electric. Cu 80% incarcare are 30 si ceva km autonomie, mie nu-mi ajunge dus intors. AM o priza moca aproape de birou dar stau saracii aia cu spring tot timpul acolo...le dau foc1 point
-
Dacă masina a venit fara Tcu sau Combox , fara HI-FI sau Logic7, acea fibră nu există in spatele banchetei. Aia vine montată pe mașinile care au cel putin o unitate in zona portbagajului. La al meu E92, a venit doar cu fibra scurtă in zona bordului. Când am facut retrofit la Combox, am tras toată fibra completă, care a deservit si la Logic7.1 point
-
Desi lumineaza bine aceste faruri sunt cam de kkt avand in vedere problemele cu acest DRL, plm demontezi jumatate de masina.... Deci e de kkt cu masina electrica...e o priza cu incarcare moca in apropiere de biroul meu, e tot timpul ocupata si prin alte parti stai si astepti ca sunt ocupate. AAAA si rahatul asta de 330e n-are fast charge...deci nu o pti incarca la statiile cu fast charge...plm1 point
-
Ma declar "depasit" de designul interior in cazul ambelor modele, dar ce e drept am imbatranit .1 point
-
Daca e motorul n43 cu injectie directa, am avut 2 masini la care aparea eraoare oil pressure low STATIC, aparea la ceva timp, o singura data mi.a aprins bec rosu pe bord in rest doar in memoria DDE. am schimbat supapa ulei electrohidraulica si senzor presiune ulei ( ambele sunt montate in spatele alternatorului, dureaza aprox 1,5 ore, pret OE aprox 900 lei ambele, nu lua altceva decat OE ) Asta daca ai codul de eroare OIL PRESSURE LOW STATIC1 point
-
1 point
-
Dupa 4 zile gasesc in masina lac in spate si in fata (stanga). Help, un baiat priceput in Bucuresti care sa o desfaca, sa verifice pe unde pica si sa o sigileze? e90.1 point
-
au dreptate cei care spun ca intra apa pe la geam in usa si chiar daca usa are doua scurgeri apa se prelinge in habitaclu prin partea de jos a fetei de usa sub buzunar. am testat chiar eu.trimit si link cu video:1 point
-
1 point
-
1 point
-
ma, pana acum nu ti-am spus nimic. da' fraza asta ma face sa-ti spun: chestii tehnice? apa care curge ("TREBUIE SA CURGA") printre geam si usa!? tu chiar esti XXXX. folia aia e antivapori/condens, pentru ca fata de usa e din carton presat.\ este ilogic, absurd si tampit sa crezi ca la orice masina portiera e gandita sa curga apa prin ea. sa-mi bag plua, cu cat aberati mai tare, cu atat sunteti mai insistenti. va repet, am deschis fetele de usa de zeci de ori, circul fara ele, cu toate ploile astea din anul asta nu am pic de apa in masina, cum pula mea se explica asta, daca ar trebui sa curga pe acolo? cacat, sa va spuna 525da ca patise la fel si citise pe forumul de isteti cum ca folia e de vina. era un cheder "incalecat', 2 secunde de pus la loc si ioc apa in masina. gizaaaaaaaas PS: si jur pe rosu ca nu mai zic nimic pe topicul asta. il las pe Kristal sa fie dezamagit, ca io nu sunt in privinta lui. na.1 point
-
Apa se prelinge in interiorul portierei pe la geam. De asta are si gaura de scurgere in partea de jos. Cand se prelinge pe folia aia, daca e dezlipita, in loc sa se scurga in usa pana jos, se scurge pe langa si gasesti mocheta uda. Similea, m-ai dezamagit la faza asta1 point
-
despre ce vorbim aici ? avea dacia 1300 geamurile curbate in partea de sus ? ori erau drepte si bagate sub "streasina".. eu nu sunt sigur ca usile de la dacie nu aveau scurgeri, dar poate ai dreptate. la dacia mea intra apa in masina printre aripa fata si parbriz(unde se scurgea apa de la parbriz)..trebuia pus un kit de geam parca , altfel ruginea de numa numa.. si apropo , de cand am troaca nu am avut probleme cu apa in masina :flowers: masina are 220 mii de km1 point
-
Eu am avut problema asta si la Golf (IV). Apa la fel se aduna pe prag (ca in poza) si am banuit chederul. Pana la urma a fost parbrizul, nu a fost bine pus. Cum a zis si tipul de la service, daca intra pe la portiera nu ajunge la pedale. Eu am desfacut bucata de plastic care prinde chederul (incercuita cu rosu in poza) si era totul usca. Deci pe acolo nu intra chiar daca apa se aduna in zona aia pe cheder / ornamentul de pe prag. Luni merg la service si o sa revin cu informatii. Si sincer mi se pare penal ca la un brand premium sa se desfaca un kkt de izolatie dupa doar 4-5 ani. Daca avea masina vreo 10 ani mai intelegeam, dar dupa 5?1 point
-
1 point
-
Si rezolvarea care ar fi? Pana nu verific tot sistemul de drenaj nu dau jos fata la portiera, sunt 99,99% sigur ca nu s-a umblat la ea deci nu cred ca fie afectata izolatia.1 point
-
dar totusi usile alea nu trebuie sa aiba scurgere? nu inteleg cum ajunge apa pana la nivelul foliei? sau stropeste cum picura in usa?1 point
-
0 points
-
0 points
-
Lucrul asta l-am tot spus de vreo 4 ani, e de la chedere maaaaaa Ilogicilor. Gen. Doar nu va fatĂŁ portiera apĂŁ ca sa fie folia de vina, eu umblu fara ea in ambele usi de cativa ani si n-am nici pe dracu Doar n-au facut astia masinile in asa fel incat sa curga apa de ploaie prin portiera, DE FAPT NU ARE CE CAUTA ACOLO GIZĂS, cum ar spune Papiciulo0 points
-
Cei cu cazane de e46, verificati-va si alinierea chederelor de la portiere: eu acum am descoperit ca nu etanseitatea plasei din portiea (verificata si reetansata in prelabil) e problema, ci chederul de pe usa. Nu mai are forma tubulara, ci pe o portiune de cca. 20 cm s-a tesit/tuguiat, cum vreti sa-i spuneti, iar apa se prelinge pe acolo, pe tabla de langa balama, prag si apoi mocheta. Caz real, de acum 20 de minute: inainte de ploaie am desfacut usa, am etansat cacatul ala de burete, iar dupa ploaie am vazut exact pe unde se prelingea apa. Idem la sofer si pasager. Am uitat sa fac poza caci eram cam fleasca.0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00