Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 08/06/25 in Posts
-
EVO primeste 2 update-uri pe an, ultima versiune este 2025-2. LIVE primeste inca 4 update-uri pe an, ultima versiune e 2025-3. EVO 2025-3 nu exista, urmatorul update pentru EVO este 2026-1.4 points
-
Noi suntem o "specie" aparte de oameni. Eu cred ca nu ne intrece nici un alt popor la capitolul parerologie, aia care le stiu pe toate, incepand cu fotbalul ori cu masinile. Majoritatea sunt habarnisti sadea, ei nu stiu cate urechi au in cap, dar stiu ei ca EGR-ul e pus intentionat de producator sa le strice lor cazanele. Pe TikTok e dezastru ce vezi, e raiul sugeranistilor acolo, raiul conspiratiilor, al conspirationistilor, a laudarosilor de tot fel, a c.rvelor, e mama prostilor acea platforma. Nici nu-i de mirare ca un sarlatan precum cg a dat navod acolo si-a prins maxim posibil.3 points
-
Mi se pare amuzanta replica: Replica asta o aud foarte des: dacă îi întreb "Ești inginer auto, inginer ecolog sau ai studii despre ecologie ori mecanică?", în 99% din cazuri răspunsul este "nu". Atunci mă întreb: de unde știe el că acea piesă este inutilă, făcută doar să strice mașina? Și de aici încep teoriile conspirației. Nimeni nu pune o piesă în mașină doar de dragul de a o pune. Acea piesă costă bani, mai ales când vorbim despre sute de mii sau milioane de mașini. De aceea mor oamenii: pentru că avem "mari experți" care știu ei că e mai bine fără EGR, fără DPF. În ultimul timp, văd "experți" pe TikTok, farcebook, Instagram pe orice subiect, care nu stăpânesc nici măcar bazele conceptului, dar tot își dau cu părerea. https://dieselnet.com/tech/engine_egr_emissions.php https://www.mdpi.com/2076-3417/10/21/7634 https://pubs.acs.org/doi/full/10.1021/acsomega.4c08533 Dacă tot știai că EGR-ul este degeaba, ar fi trebuit să citești multe studii de genul acesta.3 points
-
Ford a pierdut mult din cauza lacomiei , pret mare initial si cand lumea a inceput sa-i ocoleasca si vanzarile au scazut , au scazut preturile.... Asta nu-mi place mie ca fix asa e si in UE , preturi uriase la ev-uri, pana apare un competitor cu preturile corecte si aici China practic ii pune cu botul pe labe pe acesti colosi care pana acum detineau monopol si care, pt orice optiune " suplimentara " in configurator, de confort etc te taxeaza supra! Chinezii in schimb nu se complica cu mizilicuri de astea marunte si meschine , iti dau tot din prima - eu asta apreciez foarte mult, adica ai toate optiunile disponibile in pretul de baza, nu stai sa te scotocesti prin buzunare daca mai ai banuti pt incalzirea in volan sau sa te gandesti 3 zile daca alegi o optiune in detrimentul alteia. Dpmdv asa ar trebui sa fie peste tot in industria auto , concurezi ca producator sa vinzi un produs mai bun si mai dotat decat la ceilalti, la clasa respectiva. Si nu in ultimul rand ci chiar primul , pretul ca asta ne doare2 points
-
O buna parte din probleme sunt cauzate de speranta relativ scurta de viata a omului, privind la scara istorica. Individul cauta confortul si bunastarea zilei de astazi. Principiul "dupa noi, potopul" a fost aplicat de catre toate generatiile. Nimanui nu i-a pasat de poluare, atat timp cat, in cursul vietii lui, nu se manifestau schimbari climatice majore. Inca din anii '70 oamenii de stiinta tot bat toaca pe acest subiect, dar actiuni inca timide se intampla de putin timp, cand efectele au inceput deja sa ne afecteze pe cei care traim acum. Similar, tarile vestice au inceput sa mute productie in China inca de pe la finalul anilor '70, fenomen care a accelerat in special in anii '90 si '00. China era o tara inapoiata, nerelevanta din punct de vedere al cercetarii si tehnologiei, capabila din punct de vedere militar dar inca departe de a fi o putere mondiala. Era clar pentru toata lumea ca China se dezvolta, incet dar sigur. Pentru oamenii maturi ai deceniilor de atunci, a contat convenienta productiei ieftine, versus amenintarea Chinei devenita puternica dupa ce ei nu vor mai fi. Intr-o estimare grosiera, din anii '80 pana acum cca. 130.000 de studenti din China au absolvit universitati americane Ivy League. Dintre acestia, peste 60.000 s-au intors in China. Atentie, vorbim strict de Ivy League, nu si de restul univeristatilor americane sau europene. Este evident ca acesti absolventi nu s-au intors in China sa coaca paine sau sa faca globulete pentru pomul de Craciun. Timp de aproape 50 de ani, vestul a construit - industrial, educational, tehnologic - China de astazi. Care China inca mai produce junk-uri si inca mai copiaza vestul; dar ar trebui sa fim naivi sa o mai subestimam. Iar vestul abia recent s-a trezit (in principal, kudos administratia Trump) ca China este un competitor care trebuie luat foarte in serios. Ma tem ca este too little, too late.2 points
-
Cumpara, tata, de unde vrei. Nu te obliga nimeni sa cumperi dintr-un loc sau din altul. Vrei sa-ti iei in casa doar aparate Miele (facute in China) pentru ca sunt mai bune decat cele Bosch (facute in China)? Da-i inainte! Nu despre asta era vorba, ci despre faptul ca in unele situatii nu mai poti sa eviti sa cumperi lucruri facute in China, decat facand alte sacrificii (de functionalitate/performanta, de pret, de disponibilitate si asa mai departe). Din nou, daca BMW si Tesla se bazeaza pe tehnologie chinezeasca pentru bateriile de la masini, ce faci? Cumperi Citroen, care e o mizerie de masina doar pentru ca isi fac singuri bateriile?2 points
-
Ce vreau eu sa-ti spun e ca pur si simplu nu e posibil in ziua de azi sa eviti produsele facute in China. Iar asta se datoreaza politicilor comerciale din US si EU din ultimii 30 de ani. China are materii prime extrem de multe, si costuri de extragere mici. Deci nu e nevoie sa le subventioneze prea mult E adevarat ca produce jumatate din otelul din lume, dar in acelasi timp exporta doar 10% din productie. Deci, practic, exporta 5% din productia mondiala de otel. Si importurile de otel sunt taxate destul de mult si in US si in EU, daca nu ma insel. China a avut o strategie economica de crestere pe termen lung, iar vestul n-a avut decat o strategie de marit profiturile pe termen scurt. Aici e problema.2 points
-
Germanii au aflat cu surprindere că designerul şef BMW, responsabil de noile Neue Klasse, pleacă la Xiaomi2 points
-
Salutare, Referitor la EGR uite aici ai un studiu care arata cu cat % scad NOx, DPF este pentru PM ( particulele mari) ambele sunt toxice dar sunt totusi diferite https://www.researchgate.net/publication/361101452_Effects_of_Different_Exhaust_Gas_Recirculation_EGR_Rates_on_Combustion_and_Emission_Characteristics_of_Biodiesel-Diesel_Blended_Fuel_Based_on_an_Improved_Chemical_Mechanism1 point
-
In Germania e așa că ăia nu știu să parcheze cu spatele!1 point
-
In urma unei constatari "profi" am schimbat cutia de transfer. Problema nu era de la cutie motiv pentru care am ramas cu cutia de transfer de pe masina. Are 176.000km si nu are nicio problema, are si uleiul schimbat. Cutia se vinde cu tot cu motoras, pret 3000 lei. Daca are cineva nevoie ma poate contacta. Multumesc1 point
-
"Desigur vrem decarbonizare, dar să fie făcută într-un mod neutru din punct de vedere tehnologic. Nu trebuie să pierdem din vedere aspectele economice", a avertizat Kaellenius. Pai si normal,nu toti pierd timpul sa caute prize..1 point
-
@goangaus Am mai abordat acest subiect: multe dintre marcile care constituiau o garantie de calitate in deceniile trecute sunt acum detinute de companii care nu mai au nicio legatura cu cele initiale. Adica, au ajuns momeli pentru a vinde produse de o calitate deseori sub asteptari. In 2021 Philips a vandut divizia care fabrica electrocasnice catre un fond de investitii chinezesc, Hillhouse. Deal-ul de 4,4 miliarde Euro a inclus si 0,7 miliarde Euro pentru dreptul de a folosi brand-ul Philips timp de 15 ani. Lumea cumpara in continuare, in virtutea numelui pe care si l-a format pe piata; chinezii n-au fost idioti cand au platit atatia bani pentru 15 ani de right to use. Philips Olanda se mai ocupa strict de tehnologie medicala. Orice altceva nu mai este Philips, chiar daca se cheama Philips (pare lipsit de sens, dar nu este). https://www.knijff.com/en/blogs/philips-made-in-china Sunt multe marci cu destin similar - lista este lunga: Grundig, Motorola (tel. mobile), Blaupunkt, Telefunken, Toshiba (televizoare), Philips (televizoare), Akai, Nakamichi, etc. Se pare ca si Panasonic incearca sa scape de divizia sa de televizoare (care deja inteleg ca sunt, in mare parte, OEM de Vestel si TCL).1 point
-
1 point
-
Nu, trag de timp cat pot si repar tot ce stiu ca pot repara, eu sau altii. Miele, Bosch sau ce am considerat ca e de calitate in viata mea. In nici un caz nu plec capul Chinei cum vad ca se intampla.. mda... Daca tu crezi ca asta e concluzia atunci de ce pensiile statului sunt de rahat in tara aia? Despre valul de nationalism.. de unde a plecat? Din Vest, USA. Ce l-a cauzat? Faptul ca, cetatenii (cei care au votat in numar destul de mare, fata de obicei) s-au saturat de politica statelor din Vest.. Hai sa incheiem subiectul aici ca nu despre ce fac altii e subiectul. In loc sa ne certam intre noi si sa ridicam in slava marea china care oricum e mare.. ...si probabil ii este in avantaj sa ne certam.. mai bine ne trezim si carpim ce mai reusim..1 point
-
Se sustine sus si tare ca traim in democratie ori asta inseamna ca fiecare are dreptul la o opinie ... si dreptul de a alege, ce produs sa cumpere in cazul de fata, ca despre asta discutam de fapt. Io vreau ieftin si bun nu vreau scump si prost!1 point
-
@Gabv20 Daca nu ai erori pe anumiti senzori sau check engine, eu zic sa-i dai pace. Cand vor aparea erori la senzorii DPF, sau Nox, sau erori pe DPF, atunci sa te gandesti sa-l schimbi. Incearca sa urmaresti regenerarile, sa le faca corect si corespunzator, cap coada, sa nu le intrerupi, schimba uleiul des ( gen 10k km, dupa cum am vazut ca circuli 60% urban, 40% extraurban )1 point
-
Salutare. Cine cunoaște se poate adăuga funcția S1CR la BMW g30 lci 520d. Am încercat la APAN Iași și sau cam bâlbâit, că nu se permite din cauza normelor ecologice, că nu au așa opțiuni de codare, că dacă mașina nu a avut o astfel de dotare din uzină nui mai poți face nici o modificare, ș.a. Pe net am mai citit că la g30 motoare pe benzina în special în SUA se mai fac retrofit cu funcția S1CR... Dacă face cineva ca la carte* ca să nu apară mai târziu consecințe cu electronica, dați de știre...1 point
-
Iar politica si inevitabil Putin si .......de Nord Coreea nimic ? Cat timp UE continua politica de indobitocire a maselor, luand decizii proaste si foarte proaste ( pacat ca unii au ochelari de cal ),de ce am aplauda asa ceva? Ideologia de a sustine productia interna UE este total gresita si este identica cu situatia actuala din tara noastra. Progresul trebuie sustinut indiferent de sursa ( parerea mea binenteles ). Avand discernamant , putem alege aurul in loc de tarana. Nu putem ramane la stadiul de oi, suntem totusi fiinte rationale. Surprinzator, luand spre exemplu Dacia grup Renault ofera produse fabricate in Maroc , calitate execrabila , siguranta zero pt cetatenii UE dar cand vine vorba de masini produse in China , siguranta de top, vedeti testele euro-ncap care-s facute culmea de o entitate UE, hop , trebuie taxate in plus ca sa poata fii vandute in Europa, de aici rezulta ca UE nu lucreaza in interesul cetateanului european ci altor interese ( o mana de foarte bogati si marea masa de sclaveti - este dura realitatea) Acum stau si cuget cu barba-n bota nedumerit, de ce unii doresc cu orice pret sa fie calcati in picioare si batjocoriti sustinand o ideologie gresita ? Nu China face asta , UE te va obliga si nu vei avea incotro. China iti va vinde mereu ceva , nu iti va lua decat banutii.1 point
-
Pai aici e problema ca ue si-a dat singura cu stangul in dreptul . Referitor la exemplul cu bocancii , daca sunt de calitate si nu la pret nejustificat de mare , clientii raman fideli brandului , insa daca erau mizerii si afacerea mergea ca nu erau si altii pe piata ... well, concurenta face minuni! Important e sa ai de unde alege , dupa buget dupa preferinte. Ue vrea sa cumperi acelasi produs an de an mai scump si mai prost facut, eu unul nu-mi doresc asta dar poate sunt altii care accepta cu bucurie ( imi doresc sa nu fi si tu printre ei dar fiecare alege pt el ce crede de cuviinta)1 point
-
Hai nu zau ?! Cine a dat " legea " asta ? Ue ? Sua ? Astia care au inceput sa jecmaneasca cu sila ? Astia vand rahat si trebuie sa-l cumparam ca n-avem de ales ? Dimpotriva , e o concurenta bine-venita , adio monopol la preturi exorbitante!1 point
-
Se vinde asta mică de aici. Update pentru thread-ul de mai sus: - folie de protecție PPF mată; - embleme scaune M originale. - o revizie completă - se dă cu tot cu setul de roți de iarnă (19-inch M double-spoke 698 Orbit Grey). - cât a stat acasă a dormit exclusiv în garaj, adăpostită de soare, vând, ploi, zăpezi. Nr. actual de km - 34.700, în crestere Preț - aprox 67k €1 point
-
Nu vad unde e problema daca statul chinez are bani si subventioneaza firmele proprii ale Chinei , ca doar n-o sa faca act de caritate cu producatorii americani sau .... francezi. Pana una alta si statele care au luat-o sus in barba, pot sa aloce subventii dar nu s-a intamplat si n-o sa se intample vreodata in regim " democratic " capitalist! Iti respect alegerea dar fi pana la capat cu toate , alege sa nu ai nimic chinezesc si vezi daca poti , pentru ca e usor de zis dar imposibil de facut, la ora actuala , asa ca daca tot facem compromisuri , sa ma iertati dar de ce as da 90 k euro pe o masina doar ca are sigla X si e produsa in EU cand pot da 40 k euro pe o masina marca Y aceeasi clasa , produsa in China cu subventii de la statul chinez ? De sunventia lor profit si eu, cetatean european , dpmdv e un deal perfect. Concurenta e mama progresului , altfel am avea toti dacii si am manca pesmet....1 point
-
O mașina, care reușește după atâția ani in posesia mea, sa ma bucure la fiecare ieșire. https://postimg.cc/rKS8Dxgt https://postimg.cc/rK6VyQGk1 point
-
Economia e interconectată la nivel global. Câte componente chinezești au astăzi mașinile europene? Să nu fim naivi. Până și springul nostru neaoș e chinezesc,iar viața noastră e dominată de produse Made in China. De la electrocasnice,telefoane,TV,laptopuri,haine, jucării,bricolaj,panouri&baterii solare,piata auto...1 point
-
Iti spun si tie ce i-am spus lui @bimmer90f30: sunt 100% convins ca ai dispozitive fabricate in China in casa. Telefon, laptop, electrocasnice, si asa mai departe. China face produse bune si produse proaste. Pe Aliexpress ai mai multe sanse sa iei unul prost decat unul bun, dar daca iei un laptop Dell de exemplu, sau un ifone, calitatea o sa fie alta. Temu rezolva si ei un trend curent: iti iei haine, le porti un an si le arunci. Daca iei din magazine nu poti sa faci lucrul asta. In plus, am mai spus si mai spun o data: chinezii nu mai sunt acum doar executanti. Telefoanele mobile chinezesti sunt cele mai performante in momentul asta. Mult peste ifone, Samsung si ceilalti. Tehnologia de la bateriile cu litiu este, iar, doua generatii in fata vesticilor. Tehnologiile solare (panouri, invertoare) - iar, in fata si mai ieftine. Si la masini vin tare din spate. Singura problema e softul, dar incet-incet o rezolva si pe asta. Si nu e ca si cum vesticii ar avea soft mai bun. Uita-te la grupul vw de exemplu cu mizeriile lor de masini electrice, la care se chinuie de vreo 5 ani sa rezolve bug-urile. Si de-abia acum au iesit la vopsea cat de cat. China nu a facut praf industriile din toata lumea. Industriile s-au facut praf singure cand au decis sa mute productia in China ca sa faca profit cat mai mare. Acum e doar nota de plata, care ar fi trebuit sa fie evidenta pentru toata lumea de la inceput Da, dar calculul nu se face asa. Salariile nu au crescut la fel de mult ca inflatia, deci acum puterea de cumparare e mai mica in termeni reali. https://www.employment-studies.co.uk/news/sour-taste-inflation-impact-inflation-uk-wages "Using the BoE inflation calculator one can easily see that a £35,000 salary in 2010 could buy you as much as a salary of £53,000 in 2024. Yet most of the jobs that were offering £35,000 in 2010 offer far less than £53,000 in 2024. For example, a graduate job in 2010 offered a median salary of £27,000, with some generous salaries at investment banks or law firms offering around an average of £38,000 and £37,400 respectively. In 2024 a graduate job offered a median of £30,000, that is, a small 11% increase since 2010."1 point
-
Ma gandesc ca ai cuptor cu microunde , o sonerie , un tv, o telecomanda , un bec etc prin casa care e facut in china , importat de o firma americana , rebranduit si totusi afirmi ca.... Acum cand piata e invadata efectiv de produse fabricate in china , sa zici ca nu ai nici un obiect de la ei , mi se pare naivitate dusa la extrem. Clar ca nu toate sunt bune dar gasesti si calitate peste orice se fabrica local , cu putina atentie si documentare iar pretul reflecta asta, nu e totuna sa cumperi de ex un telefon la 24$ sau la 250$. Mi-am luat mini excavator nou, productie china rebranduit , simplu robust exact de care am nevoie si la pret corect pt bugetul meu , daca era sa fiu nevoit sa cumpar brand consacrat produs 100% EU ma costa de cel putin 20 de ori mai mult. Pt mine diferenta de bani m-a ajutat in alte proiecte personale , care altfel erau doar un vis.... Inca un exemplu bun : invertoarele solare si PV-urile , toate sunt din China deci nu mai zic nimic.1 point
-
Problema cu chinezii este ca nu știi ce compromisuri au facut pentru a ajunge la asa preturi mici. Cum s-a intamplat la Volvo, de au ramas fara frane din cauza unui update software, asta nu poate fi acceptabil dupa nici un standard.1 point
-
In EU nu se poate coda din cauza legislatiei. Asa ca cel mai probabil la reprezentanta nu se poate face codarea. Doar daca gasesti pe cineva specializat pe Bmw sa te ajute. Eventual ia legatura cu @neo_andersson .1 point
-
1 point
-
Daca vrei sa filosofam pe marginea realitatii pe care si eu si tu o avem in fata ochilor.. te asigur ca IN FAPT lucrurile sunt (vor fi luate) de sub controlul tau si vor fi sub controlul altora in vremurile ce vor veni... Ti-as spune si motivul dar sunt sigur ca vor fi altii sa ma contrazica.. Gandeste ... doar o singura idee, ce e propovaduita si se urmareste a fi indeplinita - masini autonome pe strada. ACul din masina ta.. si el joaca un rol in "eficientizarea" sistemului nu benefinciul tau cum ai cred. Iti explica ei, altii mai tarziu ce trebuie sa intelegi. Beneficiul tau? E redus la minim. Macar acum nu poti spune ca nu ai auzit asta. Ma tem ca update-ul la care te gandesti sa nu faca mare lucru. Ti-e cunoscuta expresia vehiculata de sus in jos? Own nothing and you'll be happy? iata cine: https://www.isdglobal.org/explainers/the-great-reset/#:~:text=The Great Reset is the name of,social conditions stemming from the COVID-19 pandemic. E timpul sa faci ce iti doresti si crezi ca se cuvine.1 point
-
1 point
-
Profesionist! Pol Star de curatare + Leather Star de hidratare e top.1 point
-
ID7 este LIVE, ultima versiune azi este 2025-3 si probabil o sa apara 2025-4 spre finalul anului. Ca idee, drumurile noi apar pe hartile BMW la aproximativ 6 luni de la deschidere.1 point
-
Așa este, am citit asta, dar m-am uitat pe bimmerpost cred și tot cam 600 ml reieșea că poți scoate. Este ok cât am schimbat, nu era rău cel vechi dar era cam afumat și oricum are aproape 5 ani.1 point
-
Pai pe masura ce au inceput sa vanda mai mult spre companii care oricum iau in leasing au bagat lifetime, clar o companie se uita si la costurile de intretinere si una e cand zici 10k revizie 80k uleiuri grupuri alta e cand zici 30k revizie si nimic @sskkaa1 point
-
mi se pare incredibil de putin , la E30 am aproape 2 litri daca nu ma insel ,ok e LSD dar oricum , chiar si cele cu carcasa mica iau 1 litru .Ma rog recordul il detine diferentialul fata de Nissan Parol ia aproape 6 litri .1 point
-
Eu am activat Pachetul Connected Professional in Martie parca, 550lei a fost, si l-am luat mai mult pentru RTTI, care chiar functioneaza. Acum asa este, vad ca acest pachet include si Connected Navigation ( RTTI si altele, BMW Online - nu cred ca functioneaza la mine la ID6, si Actualizare Harta... )1 point
-
1 point
-
1 point
-
Salutare, Nu stiu daca are relevanta sau nu dar pana acum ceva timp pe mine ma anunta ca cheia nu mai are baterie si sa o schimb, acum putin timp ma trezeam cu eroare ca cheia nu este in masina etc ( am zis nu ar trb sa fie problema bateria pentru ca m-ar fi anuntat) am zis totusi sa o schimb si bine am facut pentru ca nu am mai avut problema, incearca sa schimbi bateria din cheie prima data si vezi ce se intampla ( este si cea mai ieftina optiune sa zic).1 point
-
Ba nu, sunteti hateri. Ca fost posesor de BMW X5 45e care a avut BMW Premium Selection, si am si folosit-o, mi s-a confirmat ca pentru Germania, garantiile acestea de la Real Garant sunt "negociate" mai bine decat cele emise de catre o enitate din Romania. Asa ca am rasfoit contractul si in plus am gasit: - luminile/farurile se pot schimba pe garantie - care e consumabil luat in considerare la noi; - amortizoare/sistem hidraulic, mai putin elemente cu cauciuc; - piele interior (decolorare, forma diferita); - elemente franare (mai putin placute, discuri). Astea sunt cele care mi-au atras atentia.1 point
-
Salutare, Dupa 7 luni de așteptare cu multa rabdare am primit si noua jucarie. Fiind super îndrăgostit de fostul G30, am dorit sa am acelasi feeling, doar ca intr-un pachet mai mare pentru ca familia s-a marit. Desi initial imi doream tare mult noul Porsche Cayenne, dupa o vizita la Stuttgart anul trecut in Noiembrie am ramas dezamăgit si am hotărât sa merg pe X5. Am condus astazi 600km iar pana acum mi se pare mult peste ce a fost G30. Sticlă excelentă, in sfârșit o clima care stie ce inseamna 22 de grade (nu am atins-o odata), iar tinuta de drum este excelenta. Abia astept sa o scot din perioada de rodaj si ma dau serios la ea sa vad cum se simte un boltar pe roti cand e abuzat. Mai jos cateva fotografii cu bestia si lista de dotari. Service History !! CHECK HISTORY !! Type X5 xDrive40i Series G05 (X Series) Body Type Sports Activity Vehicle Steering - Engine B58N Displacement 0 Power 0kw / 0hp Drive - Colour manhattan metallic Upholstery Leather Merino coffee S337 M Sports Package S33B M SPORT PACKAGE PRO S710 M Leather Steering Wheel S715 M Aerodynamics Package S7LK Travel Paket S7M9 Individual Option High-Gloss Shadow-Line S7R7 Innovation Package S7RS Package Comfort S402 Panorama Glass Roof S413 Luggage Compartment Net S417 Roller Sun Visor, Rear Door S418 Luggage Compartment Package S420 Sun Protection Glazing S423 Floor Mats Velours S428 Warning Triangle And First Aid Kit S44A Cup Holder Temperature-Adjustable S453 Climate-Controlled Seats, Front S456 Comfort Seat With Memory S4A2 Glass Application Crafted Clarity S4FL Travel & Comfort Rail System S4GQ M Seat Belts S4HA Seat Heating, Front And Rear S4HB Heat Comfort Package, Front S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl S4T7 Massage Function F.driver & Fr.passenger S4T8 Outside Mirror With Auto Dip S4UR Ambient Interior Light S4WW Individual Fine Wood Ash Grain Grey S654 DAB Tuner S6AE Teleservices S6AF Statutory Emergency Call S6AK Connected Drive Services S6C4 Connected Package Professional S6F1 Bowers & Wilkins High End Sound System S6NX Storage Tray Wireless Charging S6PA Personal ESIM S6U3 BMW Live Operating Area Professional S6U8 BMW Gesture Control S536 Auxiliary Heating S548 Kilometre Speedo S552 Adaptive LED Headlight S5AC High-Beam Assistant S5AL Active Protection S5AU Driving Assistant Professional S5AV Active Guard S5DW Parking Assistant Professional S230 EU-Specific Additional Contents S2NH M Sport Brake S2PA Locking Wheel Bolt S2TB Sport Automatic Gearbox S2VB Tyre Pressure Display S2VH Integral Active Front Steering S2VR Two-Axle Air Suspension S302 Alarm System S319 Integrated Universal Remote Control S322 Comfort Access System S323 Soft-Close-Automatic Doors S3DN BMW Radiator Grille Iconic Glow S3KA Acoustic Comfort Glazing S3MC Indiv.roofrailing,Mirror-Fin.Shadow Line S3MF BMW INDIVIDUAL LIGHTS SHADOW LINE S801 German Version S851 Language Version German S879 On-Board Literature, German S8KA Oil Service Interval 24 Mths / 30,000 Km S8R3 COC ADDITIONAL SCOPES S8R9 Refrigerant R1234yf S8TF Active Pedestrian Protection S760 High Gloss Shadow Line S775 Headlining Anthracite S1CB CO2 Equipment S1CE Recuperation System S1DF Exhaust Emission Standards EU6 Rde II S1MA M Sports Exhaust System S1W7 BMW LA Wheel Multi Spoke 745I STD S925 Dummy-SALAPA S9D8 Exclusive Package De SA090 90 Ah AGM Battery1 point
-
salut, pentru icom sa iti mearga cu 4.39 sa zicem, ai nevoie sa faci si update pe icom, depinde versiunea de soft pe care o ai acum.1 point
-
Wow ! Te-ai simtit cumva cand am pomenit de vagin ? Imi pare rau... De ce nu mergi talica sa traiesti in Haustria aia daca tot iti place asa de mult ? Lumea e mare,poti merge si in China daca vrei... Daca nu mai puteti de atata poluare,haideti la Resita,in Caras Severin ca avem aer curat aici,dar vine la pachet cu ciuciu locuri de munca si cu cele mai mici salarii din Romania .Voi vreti si bani garla si aer curat si trafic lejer....Nu le poti avea pe toate ,taico ! Hai sa nu fim ipocriti si sa nu mancam rahat ! E logic ca doar frigul sau caldura excesiva determina un sofer sa tina motorul pornit la nevoie .Am impresia ca unii dintre voi traiesc pe alta lume ! Nu mai mintiti si nu va mai dati aici corectii pamantului si ecologistii lumii ca nu tine ! Eu nu cred ca exista pe lumea asta un conducator auto masochist care sa nu porneasca motorul la nevoie,atunci cand in masina e foarte cald sau foarte frig si care sa-si tina familia in conditii de 1900 toamna ! Daca e vreunul,exista medici si pastile,fratilor ! Ce tampit ar irosi in ziua de azi motorina sau benzina la 7 lei litrul,fara un motiv bine intemeiat ? PS : ai fi surprins sa afli ca exista in lumea asta soferi de camion care(indiferent ca e zi sau noapte) dorm iarna-chiar si in Germania sau Austria - cu motorul pornit iar vara,in sudul Frantei si in Spania,din cauza caldurii excesive ,se doarme cu AC-ul si cu motorul pornit.Si ghici ce ? Nimeni nu le zice nimic,nici Politie,nici alte autoritati ce colcaie prin parcari. PS 2 : daca tot o tii cu dpf-ul,spune-mi ce faci in tarisoara asta cu solutiile folosite dupa curatarea dpf-ului ,cu funinginea din dpf,se evapora cumva in neant ? Dar dpf-urile vechi unde ajung ?1 point
-
Dar de orcii care ard milioane de barili de gaz cng pe langa norvegia mai zice cineva ceva? De milioanele de cotete exportate in africa si europa de est se stie nu? Asta ca sa nu uitam de miile de avioane charter, de vapoare .... pt unii viata asta este o petrecere endless Oare cate bombe atomice si de tot felul s-au detonat in ultimul timp? Ba eu zic ca rasa galbena va invinge, sunt cata frunza si iarba si au cele mai jmechere castele si masini top creatii, banii e maculatura pt unii, si piata dicteaza pretul si trendul Ca avem niste ratati incompetenti la conducere, si ma refer la conducere nu marionetele de la noi, pai sa vedem cum se prezinta generalii cu 4 stele ai europei in cateva luni de zile, sa vedem de unde scot ei corent electric alias strom, cand pe ei ii deranjau niste elicii pe camp sau gandul ca cineva ii fracking in dosul satului.... E o vorba romaneasca straveche, ce-mi doresti tu mie sa ti se intample tie Eu mi-am cumparat lemne de foc sa nu ma cc de frig la iarna si cotetul meu mananca motorina de 1 mil de sapt... de restul fac gratar si beau bere Ceaules Sper ca la iarna sa vina un -40 de grade si sa stea dreac acasa toti parvenitii, asa se va face economie la carburant sa nu poata sa se frece nici un jmecher de carton cu bolidu lui expirat pe toate autostrazili tarii, viscol si sa stea toti la lumanare acasa... no facebok no kk tok Welcome to eco mode , think eco, de ce sa te arzi in stouri printre mistocari cand poti sa stai in curte cu catelul la soare? Nu iti tb nici bani de bamboo nici masina de fite si nici ochelari polarizati Adica eu cred ca o ajungem in epoca madmax cat de curand, si parturile cu acadele din greieri green battery si restul sunt sefeuri expirate1 point
-
Pana acuma credeam ca doar eu sunt pe alta planeta, masina anterioara un f10 l-am setat odata pe auto 20 grade si asa a ramas vara iarna, mai ajustam rotita cateodata , foarte rar. Acum am un g20, o clima retardata rau, de racit raceste, dar cand clima e pe auto, treapta ventitalorului e pe manual . tot timpul butonez si aranjez puterea ventilatorului…not cool G21 vroim sa zic , dar tot aia e1 point
-
..asa se intampla cand vrem faruri si stopuri cat mai mici.. (noi clientii) "inclusive".. "modern".. dar cu becuri, ca-s mai ieftin de produs, de catre producator. Si becurile astea degaja caldura, stii ce zic.. Putere prea mare, intr-un spatiu mic rezulta topire.., in timp..1 point
-
Aceeasi problema este si la mine, cred ca este o problema comuna. Sunt prost gandite, ma gandesc sa iau alte stopuri din dezmembrari.1 point
-
PânĂŁ ĂŽn 2000, obd2 merge doar pe motor și airbag. Pentru codare și acces pe restul modulelor trebuie sĂŁ ĂŽl folosești pe cel din compartimentul motor.1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00