Jump to content

FiveThreeFive

Contributors
  • Posts

    1245
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    128

FiveThreeFive last won the day on June 6

FiveThreeFive had the most liked content!

2 Followers

About FiveThreeFive

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

13500 profile views

FiveThreeFive's Achievements

  1. Alex, aici este o alta problema: calitatea pieselor de schimb - fie ele direct de la BMW, fie de la producatori consacrati - este net inferioara celor care au fost utilizate la fabricarea masinii. Nu stiu care este exact cauza, poate se folosesc materiale mai ieftine, poate procesul de fabricatie s-a modificat, poate sunt pastrate prea mult timp si/sau in conditii improprii. Cert este ca, pe masura ce esti nevoit sa inlocuiesti piesele originale, vei avea din ce in ce mai des probleme tehnice cu masina. Cu alte cuvinte, un BMW E30 cu absolut toate elementele de suspensie si directie inlocuite acum cu piese noi-noute este de fapt net inferior ca durabilitate unui BMW E30 iesit din fabrica acum mai bine de trei decenii. Aproape toate piesele de uzura: brate de suspensie, bucse, furtunuri, rulmenti, discuri de frana, etc. au o durabilitate mai slaba (sau chiar mult mai slaba) decat piesele cu care a iesit masina din fabrica. Am observat o singura exceptie: anvelopele moderne, produse de un brand de varf, sunt net superioare celor de acum cateva decenii. Sub rezerva ca inca sa mai gasesti tipo-dimensiunea de care ai nevoie.
  2. Este un cod pe care ar trebui sa il regasesti identic si in CIV. Din cate cunosc, reprezinta reprezentanta_RAR / nr.inreg. / data la care s-a operat modificarea respectiva in CIV. Cred ca este o masura pentru a evita falsurile. Altfel, oricine are fontul corect isi poate tipari in CIV + talon orice modificare doreste.
  3. "Learn to Code" Backfires Spectacularly as Comp-Sci Majors Suddenly Have Sky-High Unemployment https://futurism.com/computer-science-majors-high-unemployment-rate
  4. @Alex057 Eu iti recomand sa renunti la intentia de a face tuning la acea masina. Recomandare valabila, de fapt, pentru aproape orice BMW de productie relativ recenta. Este o polemica lunga pe acest subiect. Dar, foarte pe scurt, castigul de performanta nu este pe masura riscului de a avea ulterior probleme tehnice costisitoare si valorii sensibil diminuate la revanzare. Placerea de a conduce nu deriva strict din performanta pura a motorului. @alex230ro a postat cu ceva timp in urma un link care reflecta foarte bine acest fapt: https://www.youtube.com/watch?v=7e6Hr4qmRk8 Parerea mea este sa optezi pentru una dintre urmatoarele variante: fie redescoperi calitatile masinii asa cum a fost ea proiectata de BMW, fie o vinzi si cumperi o alta masina care iti satisface exigentele.
  5. Eu am primit azi de la Hidro notificare de pret nou , ncepand cu 01 iulie: 1,03640 lei/kWh.
  6. @sskkaa Nu subestima traficul din Bucuresti. Consumul unui Mini F56 Cooper cu motor B38 trece usor de 9 litri/100 Km, la ore de varf in Bucuresti. Iar masina aceea are doar cca. 1200 Kg. Nu este cu nimic de mirare ca un X4 cu motor B48, la cele cca. 1700 Kg ale sale, sa necesite peste 16 litri/100Km - in aceleasi conditii.
  7. Desi parerile sunt impartite, eu cred ca notiunea de "off-topic" este utilizata prea strict - si ma refer in general la tot forumul, nu doar la acest topic. Din punctul meu de vedere, mesajele tale de mai sus nu sunt off topic. Poate ca nu exprima in mod direct un raspuns la subiect, dar ai abordat un aspect care este derivat din si are legatura cu topic-ul, chiar daca este o ramura laterala a acestuia. Erai off topic daca, de exemplu, incepeai sa discuti despre inlocuirea lantului la un N47 sau despre un film bun pe care l-ai vazut recent. In concluzie, un topic pe forum, ca de fapt si orice discutie in societate, ar trebui privit ca un arbore care are o radacina (subiectul in sine), un trunchi (mesaje strict la subiect), dar si ramuri (mesaje derivate, dar cu o anumita legatura cu subiectul).
  8. @B666GSP Felicitari pentru acest tutorial. Nu doar aduce informatii noi si utile, dar este si scris coerent, usor de citit si corect gramatical.
  9. Da, cu doua observatii importante: - pretul subscriptiei lunare de 60 kWh, 120 kWh si respectiv 200 kWh creste si el cu 16%, 17% (!) si respectiv 7%. Am banuiala ca majoritatea clientilor prefera, in prezent, primele doua tipuri de abonament; - subscriptia, fiind platita lunar, se potriveste in principal pentru acei clienti care se deplaseaza frecvent pe rute in care exista puncte PPC Blue. Ceilalti vor cumpara la pret de guest.
  10. Chiar azi am primit un email de la PPC Blue care anunta ca, incepand cu 02 iunie 2025, incarcarea DC fara cont (guest) va fi 2,69 lei / kWh, in comparatie cu 2,47 lei in prezent. Inseamna +9%.
  11. Cu foarte putine exceptii - ex: M3 / Alpina / un 330ci >2003 cu rulaj redus si cutie manuala - da, cred ca a repara un E46 cu aripa spate distrusa nu mai are sens, in primul rand din punct de vedere financiar. Din cate stiu, in practica asigurarilor din România, daca reparatia costa mai mult decat valoarea de piata a masinii (plafonul poate varia de la un asigurator la altul), atunci devine dauna totala. In acest caz, ar trebui sa fii despagubit cu valoarea de piata minus valoarea epavei.
  12. In ceea ce priveste Lemforder, reiau ceea ce cred ca am mai spus si in trecut. Pana aproximativ pe la mijlocul anilor 2010, calitatea pieselor Lemforder era excelenta - practic aceeasi cu cea a pieselor OE. Din pacate, ulterior ZF (care detine Lemforder) a inceput sa vanda sub acest brand nu doar piese fabricate in Germania, dar si in China, Mexic sau alte tari. In concluzie, sunt de parere ca in prezent o piesa Lemforder poate fi buna sau de duzina, dar nu mai are super calitatea de alta data. In plus, este de asteptat ca la distribuitorii din Europa de Est sa nu ajunga chiar piesele crème de la crème.
  13. @Andu407 Eu, la randul meu, tin sa mentionez ca DPF off este o prostie gigantica, la fel de mare ca si EGR off. Te invitam sa revii dupa ce te repui in functiune DPF-ul, la parametrii proiectati de catre BMW. Gasesti explicatia in topicul de mai jos: https://www.bmwclub.ro/forums/topic/196323-manipularea-controlului-noxelor-dpf-off-egr-off
  14. @Robert_e93_325 Te rog mai intai repune in functiune DPF-ul. Apoi te asteptam sa vorbim. https://www.bmwclub.ro/forums/topic/204766-furtun-antigel-turtite-vidate-bmw-e93-m57/#comment-2640419
  15. Eu as scoate in evidenta cateva aspecte: 1. Sealant-ul functioneaza numai pentru gauri in banda de rulare, avand diametrul de cel mult 4mm. Aceasta ii limiteaza destul de mult plaja de utilizare. 2. Valva jantei are un diametru interior care (ochiometric) este nu cu mult peste 4mm. Trag concluzia ca, la demontarea anvelopei de pe roata remediata temporar cu sealant, valva - si implicit senzorul TMPS integral cu aceasta - va fi foarte probabil blocata cu sealant intarit. Nu imi dau seama daca mai poate fi curatata si reutilizata, sau devine junk. 3. Roata de rezerva slim a fost o inventie excelenta. Ocupa mai putin spatiu decat o roata de rezerva de marime standard si oferea o solutie eficienta pentru 100% din penele de cauciuc posibile. Nu consider ca sistemele bazate pe smac + compresor, indiferent de variatiune, reduc atat de mult spatiul necesar si greutatea in compaatie cu o roata slim, astfel incat sa merite potentialele riscuri si costuri cu care acestea vin la pachet.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.