-
Posts
8831 -
Joined
-
Days Won
91
bimmer90f30 last won the day on May 21
bimmer90f30 had the most liked content!
About bimmer90f30

Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
nicht gesagt...
Previous Fields
-
Masina
E90, F48
bimmer90f30's Achievements
-
Oare sunt singurul care observa ca de la o intrebare simpla topicul asta a devenit un fel de telefonul fara fir.. Eu nu am aflat de niciunde ca ar fi catastrofal pentru motor benzina cu plumb.. https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1529168-Use-of-Leaded-Fuel-for-Unleaded-Tank Ba, dimpotriva parese ca benzina cu plumb e foarte buna pentru senzorii predetonare. Adica nu ar exista predetornare: "Leaded fuel is great for its anti-knock properties..but unless u want to shell out hundreds for o2 sensors I would not run it..." https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=583100 Asa cum am/s-a zis afecteaza catalizatorul si ceva senzori.. Restul de unde vine? Din folclor?
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
si cand schimbam uleiul? -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Care e scopul afirmatiei? Eu am zis exact ce am vrut ss zic; pentru protrctia motorului unui hibrid schimbul des tine motorul in bune conditii. Tu ai vrut sa zici altceva? Cata treaba are puterea intr-o masina normala, hibrid.. fie ea si BMW? Sau la BMW trebuie mai des. Ca deocamdata e mai rar.. Ce vrei sa spui ca parca e doar jumatate din ce trebuia zis.. -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Ca sa nu de indepartam prea mult de realitatea prezentata de BMW si alti producatori de hibride.. parese ca uleiurile astea ultra-subtiri se (...vor) folosesc(i) indeosebi, cum am spus, in hibride! Ei zic pentru o eficientizare a motorului si ..imprietenire cu mediu. Dar, iata ca japonezii la Toyota Prius, da alea facute de ani si ani si inca facute si bune.. li se schimba uleiul la 3,4, 5000 mile. Or sti ceva..: "Many mechanics recommend it for traditional car oil changes too. It significantly improves engine health, enhances fuel efficiency, reduces carbon footprints, and increases the lifespan of the vehicle. Usually, you’ll need to change the oil every 3000 miles or here months, whichever comes first. However, using synthetic oil extends that period to 5,000-7,000 miles or every six months." https://carfromjapan.com/article/best-options-oil-change-for-hybrid-cars/ -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Cred ca exagerezi putin. Ia-o incet. daca motorul are doar 60k de ce sa schimbi doua cifre..? 5w30 e unde ar trebui sa te opresti. Foarte foarte multi proprietari de BMW pun 5W30. Si foarte putini 5W40.. Eu pun 5W40 la un motor cu peste 500k si am inceput de la 260k sa tot fie.. -
CosminMihaita started following bimmer90f30
-
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Daca uleiul nu e pus demult si mai tine de o vacanta eu l-as tine ca doar la drum intins (doar nu te duci cu graba in vacanta..) o sa tina. Daca ai si 1 litru de-o rezerva, sa fie.. cand te intorci treci pe ala mai gros.. Eu asa as proceda, daca nu se apropie de termenul limita de km stabilit ca fiind sanatos. -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Cam asa ceva. Scrie chiar sus ca uleiurile din lista sunt cele recomandate in SUA.. e drept ca TIS locul de unde luat tabelul este in engleza si ca atare si tabelul e pentru o tara vorbitoare de limba engleza.. Pe de alta parte.. multe BMW sunt vandute in California spre exemplu.. unde este cat se poate de cald vara.. asadar tabelul se aplica si lor.. Dupa cum iernile americane sunt si ele destul de grele.. dar mai jos e mentionat cu cifra 1 ca tarile unde temperaturile coboara frecvent sub -20... tara noastra sigur nu intra acolo! Nu intra la frecvent decat pe anumite zone.. mici practic ar trebui sa stam tot pe la 5W.. /dar de dragul "economie" sunt manati spre 0W.. Asadar, sa iti faci o idee uleiurile aste subtiri, ca asa se numesc ele.. au fost create pentru masini noi, moderne.. de data recenta.. dar nu sunt obligatoriu si la fel de fiabile sa protejeze uzura notorului cand acesta are peste 120, 150, 170 mii cand iese din garantie.. asdara atunci ..poate ar fi cazul sa pui ceva mai protectiv la rece cel putin! Aceste uleiuri.. scrie chiar in explicatia oficiala a aparitie lor pe piata.. in motoare este pentru a "oferi" o economie de carburant.. economie care pe termen lung (uzura motorului..) NU RAMANE IN BUZUNAR. Trebuie sa inveti sa citesti printre randuri in ziia de azi. Sa intrevezi viitorul ca sa iti fie bine tie.. Eu pun deja 5W30 la un BMW produs pentru o tara in care temperaturile rar scad sub 0 grade! Motor caruia i s-a pus in garantie 0w30. Acum are 120k. Sper ca intelegi logica mea. Pentru mine doua caracteristici trebuie sa aiba uleiul modern de BMW: sa fie LL04 pentru diesel si sa aiba baza uleiului extrasa din gaz natural. Iar unul dintre uleiuri care are caracterul de mai sus e Shell PurePlus Technology. Adica ce recomanda BMW. -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
Discutia asta se repeta... bine, tabelul din care @ovy318i se inspira e pus de @ebay pe un alt topic dedicat uleiurilor.. Il caut imediat si il expun: @CosminMihaita Click pe sageata din colt te duce direct la doua tabeluri.. ce ai nevoie sa stii pe viitor la ulei acceptat de ORICE BMW. Daca vrei sa afli parerea mea o gasesti expusa acolo in topicul despre uleiuri. Nu ma mai repet aici ca nu are rost. Am destule postari acolo; ai ce sa intelegi.. -
Ulei recomandat BMW g30 motor B58
bimmer90f30 replied to CosminMihaita's topic in Ingrijire si intretinere
...pentru Grecia, special.. adica neaparat undelemn de la bunica - sa miroase si grecu' putin marfa romaneasca ca prea ne da cu uleuirile lor peste tot.. Daca nu, poti sa mergi pe orice marca de ulei de maslin. Ofera cea mai buna protectie greceasca. Ceilalti, nu va suparati.. raspund si eu cum imi raspunde si el mie.. Iar el, ma indoiesc ca se supara de data asta.. @Beam We ..e prea inspiranta intrebarea dupa cum e pus@. Am explicat destul.. in stilul'mi caracteristic? si ce faci, il scoti cand te intorci din Italia si pui altul pentru tara noastra? Eu imi tot zic ca prea multa am grija de doua BMW..uri dar sa pun ulei special pentru o tara.. nu m-am gandit.. asta e de nivelul urmator.. -
Da, scoate benzina cu plumb din rezervor pune alta fara plumb si vezi dupa aia. Nu mai merge cu benzina aia ca o infunzi si catalizatorul..
-
f11 Regenerari foarte frecvente
bimmer90f30 replied to Andrei Coman's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Nerge mai bine acum masina cu filtrul cel nou? Ai observat o imbunatatire de cand l-ai schimbat? Ce schimbare in rau ai observat. Dac nu mare diferenta lasa-o ca foarte probabil nu are nimic. Ai schimbat tot ce se putea schimba. S-a facut si resetarea filtrului nou cu ISTA? -
f11 Regenerari foarte frecvente
bimmer90f30 replied to Andrei Coman's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Condusul in oras umple filtrul mult mai des. Apoi motorul are 256 de mii deci e pe a doua parte a vietii... ceva uzuri trebuie sa fie in el.. ulei probabil consuma de la schimb la altul. Oricum motorina nearsa prin oras umple flitru.. toate astea le colecteaza filtrul. Deci acesta se umple mai frecvent in oras fara nici o indoiala. Eu zic sa o lasi asa. Daca nu te avertizeaza in bord masina e ok. Daca/cand te avertizeaza, scoate-o cat mai curand pe autostrada la 2000 rpm constant si probabil la 80-90 grade antigel va incepe regenerarea. Iar asta este un raspuns absolut OK pentru ce s-a intamplat. In oras trebuie sa ai o grija in plus. La BMW nu ti se spune ca regenerarea se intampla.. asa ca o regenerare intrerupta ca tu ai ajuns la destinatie asta inseamna REGENERARE INCOMPLETA, cu efect in nivelul de depuneri ulterioare fara indoiala. Ideal este o regenerare completa.. care se vede doar pe tester... urmarind presiuni. Sau treci la benzina si atunci o sa ai mai putine batai de cap.. probabil. -
Ce sa zic. daca experienta ai castigat-o cu acul in mana in retrofituri... ...fie esti prea abil fie prea ambitios... si refuzi sa dai banii pe ceva profesional care injumatateste timpul petrecut cu un conector in mana.. dar vorba ta e "foarte usor". Eu spun ca nu e.. pentru ca de aia au fost create sculele alea.. dar cine sa stie mai bine? Cine? ...Apoi, de ce nu pui niste retrofituri facute de tine aici pe forum!? Ai tot spatiul necesar... spatiu DIY e aproape gol... de vorbe in schimb e plin.
-
f11 Regenerari foarte frecvente
bimmer90f30 replied to Andrei Coman's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Daca regenerari se faceau inainte in fiecare zi cu cel vechi era firesc.. (nu spui unde conduceai, foarte important). Problema sunt regenerari prea frecvente cu, cel nou? Ai citit ultimile postari cel putin? S-a concluzionat ca regeneratile prea frecvente sunt datorate mersului in oras. Regenerarile observate cu filtrul nou se fac cand conduci in oras?