Jump to content

bimmer90f30

Contributors
  • Posts

    8839
  • Joined

  • Days Won

    91

bimmer90f30 last won the day on May 21

bimmer90f30 had the most liked content!

5 Followers

About bimmer90f30

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    nicht gesagt...

Previous Fields

  • Masina
    E90, F48

Recent Profile Visitors

30757 profile views

bimmer90f30's Achievements

  1. nu am idee ce as mai putea sa iti sugerez. Masina are senzor de ploaie? Pune VINul sa vedem unde/daca e vreun modul de inlocuit.. usor. Releul e doar un "comutator" la distanta.. Un releu se strica brusc; primeste doar o comanda sa pornesca ceva de putere mare ..nu mai mult sau mai putin ritmic.. cum e simptomul la tine.
  2. Pentru ca ISTA s-ar putea doar sa le porneasca sa arate ca pot fi doar pornite, nu si in trepte. Nu stiu exact sa spun, nu am incercat stergatoare cu ISTA. Am incercat altele la vremea aceea.
  3. Plus antigelul ramane in motor pebtru ca termostatul e inchis cand motorul e rece. Cum sugerezi sa fie facuta aerisirea (lucrul cel mai important din tot procesul) ulterior?
  4. Mergi la cineva cu diagnoza ISTA, program dedicat BMW sa faca o diagnoza si msi spoi in program exista comenzi pornire stergatoare si alte alea.. Stergatoarele nu stiu daca pot fi pornite in trepte dar merita pusa diagnoza cel putin.
  5. Ba e relevant. Pentru ca daca stii din ce e facut, baza uleiului E DOVEDIT CA FIIND FOARTE IMPORTANTA (e ca o intoarcere de pagina spre alte extreme.. care sunt atinse prin cercetare si implementare..) atunci poti sa alegi sa cumperi mai ieftin acelasi ulei daca cunosti sursa. Aditivii din ulei nu mai conteaza atat de mult cat conteaza ca acesta nu se degradeaza; pentru ca baza tine uleiul in proprietatile lui de ungere. De ce as spune ca pun ulei BMW cand stim cu totii ca nu e facut de BMW. Pana la E90 spuneam Castrol nu spuneam BMW.. Chiar nu inteleg de ce trebuie sa.. contrazici..? Eu nu am cumparat pana in prezent ulei de la BMW. Nici amortizoare, nici brate de suspensie.. nici rulmenti. Pentru ca am gasit mai ieftin si am stiut sursa. Da, am luat termostate, plastice, conectori, senzori.. (nu multi, unul cred) clipsuri si cleme, suruburi scut, suruburi cand am schimbat volant si ambreiaj.. discuri de frana de doua ori. Ulei cutie de viteza cand nu stiam cine il face.. Nu mai continui ca ii fac varza topicul..
  6. From Gas to Liquid to .. Shell Pure Plus Technology a.k.a "BMW oil" e scris in poza din linkul pus mai sus. De fapt scrie si in poza! silly me.. Sub BMW OIL Apropo ei nu fac uleiuri.. Candva scria Castrol pe capacul de la gura de umplere de pe capacul culbutori..
  7. Nu mi-am exprimat punctul asta de vedere in privinta bavautop.. dar din ce am observat ca si preturi, nu este aproapenici o diferenta intre pretul dealerului si bav auto. La bavauto mai platesti si transportul.. Cum mare diferenta de preturi nu este pe online sunt de parere ca merita mai mult sa cumperi de la dealer. Ca asa iti formezi o imagine in ochii lor de client fidel ce, cumpara piese originale si le face si vanzare. Cel putin eu asta am observat. Daca cumperi de la ei cand ai probleme la masina la limita inclusiv.. ce putem face pentru clientul asta ca uite il vedem ca, cumpara de la noi, se uita cu alti ochi la tine. Fata de online unde nici cucu nu te stie..
  8. Ca nota generala la ultimile modele nu mai sunt suruburi de golire la fundul radiatorului; probabil ca sa le faca mai ieftin dar la acelasi pret de achizitie. Mai nou iti trebuie pompa speciala de facut presiune.. pentru a inlocui lichidul de racire. Nu mai este chiar atat de DIY pe cat credem... Scrie in TIS cum si ce... Trebuie sa invete si fabricantii astia o data si o data sa ne faca sa ne luam labele de pa masinile lor.. care sunt in posesia noastra. Ultima afirmatie e pur sarcasm la adresa a ceea ce ne fac fabricantii sa facem, sa avem ca sa iputem sa intretinem.. niste "prastii".. Cum faci aerisirea daca nu mai sunt aerisitoare? Alea trebuie sa le vezi, gasesti sub capota, pe langa motor. Daca nu le vezi nu sunt. Deci se schimba cum am zis mai sus, cu pompa de presiune. Masini de unica folosinta.
  9. Nu vede hardware-ul; modulul GPS. E localizat deasupra pe masina. Incearca si diagnozs cu ISTA.. vezi ce spune.
  10. Oare sunt singurul care observa ca de la o intrebare simpla topicul asta a devenit un fel de telefonul fara fir.. Eu nu am aflat de niciunde ca ar fi catastrofal pentru motor benzina cu plumb.. https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1529168-Use-of-Leaded-Fuel-for-Unleaded-Tank Ba, dimpotriva parese ca benzina cu plumb e foarte buna pentru senzorii predetonare. Adica nu ar exista predetornare: "Leaded fuel is great for its anti-knock properties..but unless u want to shell out hundreds for o2 sensors I would not run it..." https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=583100 Asa cum am/s-a zis afecteaza catalizatorul si ceva senzori.. Restul de unde vine? Din folclor?
  11. Care e scopul afirmatiei? Eu am zis exact ce am vrut ss zic; pentru protrctia motorului unui hibrid schimbul des tine motorul in bune conditii. Tu ai vrut sa zici altceva? Cata treaba are puterea intr-o masina normala, hibrid.. fie ea si BMW? Sau la BMW trebuie mai des. Ca deocamdata e mai rar.. Ce vrei sa spui ca parca e doar jumatate din ce trebuia zis..
  12. Ca sa nu de indepartam prea mult de realitatea prezentata de BMW si alti producatori de hibride.. parese ca uleiurile astea ultra-subtiri se (...vor) folosesc(i) indeosebi, cum am spus, in hibride! Ei zic pentru o eficientizare a motorului si ..imprietenire cu mediu. Dar, iata ca japonezii la Toyota Prius, da alea facute de ani si ani si inca facute si bune.. li se schimba uleiul la 3,4, 5000 mile. Or sti ceva..: "Many mechanics recommend it for traditional car oil changes too. It significantly improves engine health, enhances fuel efficiency, reduces carbon footprints, and increases the lifespan of the vehicle. Usually, you’ll need to change the oil every 3000 miles or here months, whichever comes first. However, using synthetic oil extends that period to 5,000-7,000 miles or every six months." https://carfromjapan.com/article/best-options-oil-change-for-hybrid-cars/
  13. Cred ca exagerezi putin. Ia-o incet. daca motorul are doar 60k de ce sa schimbi doua cifre..? 5w30 e unde ar trebui sa te opresti. Foarte foarte multi proprietari de BMW pun 5W30. Si foarte putini 5W40.. Eu pun 5W40 la un motor cu peste 500k si am inceput de la 260k sa tot fie..
  14. Daca uleiul nu e pus demult si mai tine de o vacanta eu l-as tine ca doar la drum intins (doar nu te duci cu graba in vacanta..) o sa tina. Daca ai si 1 litru de-o rezerva, sa fie.. cand te intorci treci pe ala mai gros.. Eu asa as proceda, daca nu se apropie de termenul limita de km stabilit ca fiind sanatos.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.