Jump to content

Ziua si ACCIDENTUL GRAV


X X L

Recommended Posts

Dacă e mâzgă/nisip/sare se comportă aproape ca și pe gheață, adică frâna nu ține aproape deloc, însă abs intra, dar nu l simți deoarece nu prinde frâna deloc.. am pățit și eu ce spune el, cat despre derapaj, este vorba de altceva acolo. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 vremea de acum cateva zile 12  grade si patinam la franare  in Buc nu intelegeam ce se intampla , pare ca au folosit ceva materiale antiderapante mai ciudate sau praf si umezeala dar totusi la temp aia se comporta f ciudat , la fel si soferul din spatele meu am discutat despre asta . 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si eu am patit asta cand ma intorceam din Bg, 12 grade afara si spatele dadea sa iasa in curbe daca acceleram usor. Stiu ca acum ceva ani a fost scandal in Bucuresti ca foloseau nu stiu ce solutii de dat pe drum si facusera patinoar, chiar iesisem si eu in seara aia si constatasem asta

Link to comment
Share on other sites

Mie îmi fuge tot timpul spatele daca accelerez puțin cu volanul virat pe vreme de genul, adică să fie “mizerie” pe jos, in rest pot sa fie 5-10 grade fără probleme. 
 

La fel dacă bag piciorul în frâna tare, se duce urat, trebuie sa o iau progresiv. 

Link to comment
Share on other sites

On 1/20/2024 at 5:38 PM, goangaus said:

Un accident ciudat din descrierea șoferului, pentru cine are acces la acel grup de farcebook:

https://www.farcebook.com/groups/1328529517920076/permalink/1594257361347289/

Textul postării:

"Vă rog să aveți grijă în perioada aceasta, am avut un incident foarte grav. Am frânat mai tare pe la 90km/h după o depășire și a derapat mașina, m-am oprit într-un cap de pod... Nici sistemul ABS nici controlul stabilității nu și-au făcut treaba, nu au funcționat!!! Mașina este un m40i fabricație 2022, cu 28.000km la bord... Menționez că erau +5grade afară, însorit, carosabilul nu era ud, posibil să fi fost nisip sau sare... Nu am bruscat direcția! Mașina era poziționată drept pe bandă când am frânat, nu eram cu roțile virate... Cu toată tehnologia modernă m-am simțit ca într-o Dacie din anii 70, mașina s-a dus sanie spre șanțul de pe partea opusă, oricât de mult am încercat să o redresez, nu am simțit că sistemele au încercat să corecteze traiectoria... Mulțumesc lui Dumnezeu că sunt bine, am avut centura pusă și nu am nici o fractură!!! Din punct de vedere al rezistenței mașinii, are nota 10, Mi-a salvat Viața! O să cer o expertiză să văd dacă au funcționat sistemele de siguranță sau nu înainte de momentul impactului..."

Nu spune sau n am inteles eu ce amvelope avea... erau de iarna?

Link to comment
Share on other sites

Gizas, cum sa mergi pe vremea asta, zapada, ceata, poate si portiuni cu gheata, in halul asta? Sper sa ii ia permisul permanent..

A avut mega-noroc ca era facut parapetul cum trebuie, ca daca intra in ceva de beton, adio. Mai ales ca masina e ceva mic, un Polo sau similar.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, mgi said:

Gizas, cum sa mergi pe vremea asta, zapada, ceata, poate si portiuni cu gheata, in halul asta? Sper sa ii ia permisul permanent..

A avut mega-noroc ca era facut parapetul cum trebuie, ca daca intra in ceva de beton, adio. Mai ales ca masina e ceva mic, un Polo sau similar.

SI-a facut bine treaba Umbrarescu, cred ca el a construit acel tronson.

Link to comment
Share on other sites

Nu este reala viteza, nici macar pe aproape. Majoritatea Polo/Corsa/Fiesta de pe strazi nu pot atinge asa viteza. Asta cu "s-a oprit acul" e o tampenie jurnalistica care nu are nici o legatura cu realitatea. La 180 km/h praf se face si un S klasse si pasagerii din interior. Plus ca parapetul nu are mai nimic. Asta nu schimba faptul ca este imbecil soferul, doar ca nu ar fi sunat la fel de interesant daca viteza reala era 90 km/h.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Romulus said:

Asta devine un fel de felon-kult in Romania observ, are fani, aplaudaci si blind-followers.

Nu ma pot considera un fan dar ma bucur ca o firma din Romania se ocupa de autostraziile din Romania. De ce sa nu atragem banii tot la noi 😄, ca tot am avut experiente cu turci, italieni si restul firmelor care au castigat.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Alex3245 said:

Nu ma pot considera un fan dar ma bucur ca o firma din Romania se ocupa de autostraziile din Romania. De ce sa nu atragem banii tot la noi 😄, ca tot am avut experiente cu turci, italieni si restul firmelor care au castigat.

Si eu ma bucur, doar ca nu ca ce am vazut in ultima vreme alti sunt la nivel de suicide-cult.

Link to comment
Share on other sites

Just now, goangaus said:

Mult creier i-a trebuit si celui cu masina alba sa blocheze banda a doua in tunel cu vizibilitate redusa si polei...

A fost rasplatit pe masura. Il costa reparatia la Alfa lui acum de-l ustura fundul, casco sau nu.

Posibil si un dosar penal.

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, goangaus said:

Imi pare rau de el pentru ca totusi a oprit, banuiesc sa ajute, noi romanii suferim la capitolul asta.

Mie nu! Ca sa faci bine, in primul rand trebuie sa rationezi cum sa nu faci mai mult rau. Daca murea cineva acolo era scuza "am vrut sa ajut"?

Acolo a fost un cumul de prostie si nepasare.

Ala cu Alfa a oprit in paralel. Aia cu masina lovita initiala, au fugit si au lasat masina nu stiu cat timp acolo. Ala cu Uber electric a dat cu spatele in pasaj, ca sa ce? Au blocat drumul ca prostii. Si ala in final care a dat la popice, a venit si el tare ca un dobitoc.

Nu am vazut nici unul care sa gandeasca logic.

 

 

Opresti in pasaj blocandu-l de lene ca nu puteai sa opresti 50m mai in fata cu avariile pornite? Si daca venea un X5 de 3 tone si omora pe cineva?

Limita in pasaj este 40 km/h cu un scop.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.