Jump to content

Pulsatie si vibratie la franare cat si in mers !


floryn1987

Recommended Posts

Amandoua bieletele sunt duse. Cauciucul este rupt intr-una din partile unde se conecteza. Iar bratul mai mare se misca, se vede cu ochiul liber cum se are joc acolo pe suport si asta numai cand misc cu mana stanga dreapta de roata. Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca iasa drep .... Cum putem sa ne zicem parerea daca nu vedem nimica ??? Pistonul iasa drept 90% , dar din cauza ca unu din bolturile de ghidare este blocat placuta calca doar cu o parte pe disc, si de aici si impresia ca pistonasul nu iasa drept.

Cum a zis si in coleg mai sus , cred ca acest topic este o gluma...

Link to comment
Share on other sites

Ok. Am verificat partea dreapta acum dupa ce am spalat tot. Nici acum acest brat nu poate influenta vibratiile si pusatiile in pedala si la apasarea franei? Am sunat la cel care mi-a schimbat pe garantie 3 seturi de discuri si mi-a zis ca tot timpul discul din partea dreapta a fost cu problema. Deci? Si aici este si acest brat facut praf, bieletele pe amandoua partile sunt duse, cred ca si restul bratelor dar nu asa rau ca acesta.

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Bratu ala e mai praf de cat prafu de copt .. Schimba o data bratele alea si vezi dupa ce vibratii mai ai si daca a zis ca discu drept este cu brobleme eu zis sa verifici etrierul si sa cureti bolturile de ghidare dupa le ungi si vezi cum evolueaza treaba. Pana ce nu iti schimbi bratele nici nu mai are rost sa vorbim. Eu inseamna ca am schimbat brate bune de tot in comparative cu ce ai acolo , eu am bagat raga si nu a miscat in halu ala si tot l-am schimbat.
Link to comment
Share on other sites

Am dat comanda la meyle hd. Si pe partea stanga bratul se misca la mana dar nu asa de rau, insa oricum schimb tot. Cel dupa dreapta nu este original. Cel care a avut masina inaintea mea a schimbat doar pe dreapta, ce tampit. Si nici macar unul bun. Multumesc pentru raspunsuri. Astept sa vina piesele sa le schimb. Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dupa ce am schimbat bratele pe fata am facut o aliniere fata-spate si dupa roata dupa spate imi atinge pe caroserie sau pe platicele de acolo. Am verificat, am pus ruleta din aripa pana in pamant si stanga si dreapta si pe partea stanga masina este cu 1.5cm mai joasa. Ieri am avut 5 persoane in masina si cand acceleram atingea so plus la cea mai mica groapa. Ce ar putea fi? Arc rupt? Amortizor? Am filmat si aceatsa bucsa pe partea cu problema, cum credeti ca arata?

 

Video

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Dupa ce am schimbat bratele pe fata am facut o aliniere fata-spate si dupa roata dupa spate imi atinge pe caroserie sau pe platicele de acolo.

(...)

Ce ar putea fi? Arc rupt? Amortizor? Am filmat si aceatsa bucsa pe partea cu problema, cum credeti ca arata?

 

Ai fost sa ti se faca aliniamentul sau le-ai aliniat cu metru..?

 

Nu as suspecta bucsa aceea pentru problema cu roata care atinge aripa! (bucsa aceea, nu vrei sa stii

.. dar nu este ea cauza :nono: )

 

Ce cauciucuri/jante ai pe masina?

 

As suspecta/cerceta arcuri, amortizoare, bara stabilizatoare... starea lor; as pune arcuri noi si chiar amortizoare daca situatia se repeta cu masina incarcata/plina.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Aliniamentul facut la service dupa normele BMW.

Si eu m-am gandit ca bucsa aceea nu are treaba.

Jante pe 19" de pe x5, 245 35 9j si 275 35 10j cu distantiere de 30mm pe toate rotile.

Cauciucurile au 3000km Sailun Attrezo, in stare perfecta, fara deformari sau alte probleme, destul de moi, nu se aud, stabile pe asfalt.

 

Azi desfac pe fiecare parte tot bratul sa vad care este problema.

Edited by floryn1987
Link to comment
Share on other sites

Pai spune-i cum se schimba, se da grupul de pe spate jos cu tot cu planetare, cardan, brate, tot tot tot.Eu le-am luat pe lemforder undeva la 70 lei bucata, insa iti desface tot pe spate (doar amortizoarele mai raman). Imi pare rau ca nu am facut poze:))
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Am cautat mult pana am gasit topicul asta ...poate ma ajutati si pe mine ca nu mai pot psihic ... am o vibratie in volan cand ating frana , se simte mai tare la viteza mare si indeosebi la usor viraj stanga sau dreapta , adica la o tensionare usoara a volanului intr-una din parti ( dr sau stg) ...

Trebuie sa mentionez ca am verificat jentile , au fost indreptate desi aveau abateri mici , echilibrate , stranse suruburile la torque cu cheia , discuri si placute noi ( am 1000km) ,discurile au fost verificate cu comparatorul la extremitate si au o bataie de 0.03 mm (normala, inseamna ca nici fuzeta nu e stramba) , am schimbat bucsile de la bratele de sus pentru ca erau foarte moi , stanga mult mai moale decat cealalta ... Volanul face la fel :(

Doar la franare , nu si in mers , si doar in usor viraj , usoara tensiune in volan stg-dr ... In mers nu se simte nicio vibratie !

Idei ? Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Se poate sa fie butucii fata ovalizati? Aceeasi problema o am si eu, discuri schimbate la aproximativ 4000km de vreo 3 ori si de fiecare data dupa un numar de cateva mii de km la franare volanul vibreaza. Discuri si placute Ferodo, insa am sa pun in curand set discuri ATE si placute Textar sa fac un test. Ceva informatii despre aceste vibratii la franare?
Link to comment
Share on other sites

Vezi Ăâ˘i distantierele alea cum stau! Ai modificat ET-ul, iar asta poate schimba radical datele problemei! Da jos Ăâ˘i acele distanĂâşiere, pune rotile la loc Ăâ˘i cezi ce se ĂŽntâmpla Ăâ˘i fĂŁrĂŁ ele. Am pĂŁĂâşit acelaĂâ˘i lucru cu niĂâ˘te distantiere H&R, made in Germany, cumparate noi. DupĂŁ 15-20000 km se ovalizeaza Ăâ˘i obĂâşii cam acelaĂâ˘i efect, mai ales dacĂŁ sunt cu dubla prindere (mĂŁcar 20 mm grosime, adicĂŁ, iar roata vine prinsĂŁ efectiv pe ele nu pe butuc). Succes!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Se poate sa fie butucii fata ovalizati? Aceeasi problema o am si eu, discuri schimbate la aproximativ 4000km de vreo 3 ori si de fiecare data dupa un numar de cateva mii de km la franare volanul vibreaza. Discuri si placute Ferodo, insa am sa pun in curand set discuri ATE si placute Textar sa fac un test. Ceva informatii despre aceste vibratii la franare?

 

da , am patit si eu aceeasi problema la e46 unul din butuci nu avea fata dreapta .. habara-n-am cum dupa niste zeci de mii de km s-a strambat , dai discu jos si cu un comparator in timp ce invarti de butuc se vede daca fata e dreapta sau stramba sau poate chiar rulmentul este dus , eu i-as schimba pe amandoi cu uni noi + discuri si ai rezolvat problema.

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.