Jump to content

F30 320D X-Drive 02/2018


AAC

Recommended Posts

Salut @ACC, o intrebare legata de directie :).

 

cand mergi pe autostrada/viteza mai mari (drum drept) pe centrul volanului daca misti stanga/dreapta 2-3 cm, volanul este moale? Adica ai impresia ca e foarte sensibila directia pe centru.

 

Sincer masina e ca inainte , totul e la fel . Pacat ca nu am apucat sa fac poza la hârtia de la geometrie dar dacĂŁ ĂŽmi aduc aminte bine și sper sa nu greșesc , aveam eroare de 0,22 pe toate rotile și ei le-au scos la 0,11. Mâine o sa ĂŽncerc când merg la munca sa vad asta pe autostrada . Mie mi se pare masina ca e exact la de .

 

Am folosit si eu Falken de iarna, sunt fabricate in Germania. Chiar s-au comportat super bine, nu am simtit diferenta de la Michellin la Falken pe aceiasi masina.

O sa le caut online . Sper sa le pot gĂŁsi si o sa merg si la vulcanizare sa le cer prețurile .

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Salut @ACC, o intrebare legata de directie :).

 

cand mergi pe autostrada/viteza mai mari (drum drept) pe centrul volanului daca misti stanga/dreapta 2-3 cm, volanul este moale? Adica ai impresia ca e foarte sensibila directia pe centru.

 

La 120 Si 160 la Ora orice mișcare in volan schimba direcția maini . La 160 cea mai mica mișcare schimba instant direcția .

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Am ieșit azi de la munca și am baut 2 pahare de vin cu un coleg și apoi spre casa pe un drum virajat tĂŁiam curbele și cu aceasi roata ca la celĂŁlalt incident am luat o bordura de pe

mijlocul drumului cu 120 la ora :)) , cred ca nu a pĂŁțit nimic masina ca e rezistenta :))

  • Like 1
  • De acord! 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Am ieșit azi de la munca și am baut 2 pahare de vin cu un coleg și apoi spre casa pe un drum virajat tĂŁiam curbele și cu aceasi roata ca la celĂŁlalt incident am luat o bordura de pe

mijlocul drumului cu 120 la ora :)) , cred ca nu a pĂŁțit nimic masina ca e rezistenta :))

Care este factorul determinant pentru care taiai curbele cu 120 km/h:

 

-faptul ca ai iesit de la munca cu un coleg?

-faptul ca ai consumat doua pahare de vin?

-faptul ca nu a trecut mult timp de la incidentul anterior si rulezi cu anvelope uzate?

-faptul ca nu ai respect pentru regulile de circulatie, si convietuire?

-convingerea ca ai o masina rezistenta?

 

Ori vorbim de un cumul de factori?

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Care este factorul determinant pentru care taiai curbele cu 120 km/h:

 

-faptul ca ai iesit de la munca cu un coleg?

-faptul ca ai consumat doua pahare de vin?

-faptul ca nu a trecut mult timp de la incidentul anterior si rulezi cu anvelope uzate?

-faptul ca nu ai respect pentru regulile de circulatie, si convietuire?

-convingerea ca ai o masina rezistenta?

 

Ori vorbim de un cumul de factori?

 

Incerc sa nu ma justific si sa nu par penibil , probabil educatia , probabil ca sunt de mentalitate romaneasca .

Si vinul a fost cauza , pt ca eu nu am mancat nimic in ziua aia si noi de obicei dupa munca bem vinerea toti colegi 1-2 beri , 1-2 pahare de vin .

Chestia e ca masina aceasta chiar daca e un banal 320d si probabil nici nu se compara cu 3.0 , te face sa ii dai in gura .

Nu am convingerea ca e rezistenta masina , mi-as fi dorit asta , din pacate incidentul asta a facut mai mult damage decat incidentul anterior . Masina are dereglat unghiul de fuga si dupa 400 km se mananca cauciucurile pe partea stanga si are o vibratie la mers .

 

Din pacate nu stiu sa conduc BMW sau sa fiu posesor de BMW.

Probabil masinile astea nu sunt pt oricine .

 

Masina o bag iar in service pt geometrie , din pacate nu am timp sa caut cauciucuri la un pret mai bun si le-am cerut celor de la bmw oferta pt cauciucuri noi .

Urmeaza sa dau masina inapoi la dealer si sa imi aleg alta. Am vorbit cu ei si le-am spus de incidente , mai putin asta ultimul . Ei au zis ca imi ofera 24500 euro .

Am avut multe incidente cu masina , 4 la numar in 15 luni plus cheltuiala cu polisul de 1350 euro si service ul la ea de 556 euro .

 

Ma gandesc sa ma reorientez pe un mazda 6 din 11/2018 cu 30 si ceva de mii de km la 23 de mii euro , nu cred ca imi mai doresc masina premium si masina care sa te faca sa o calci . Vreau ca masina sa ma duca de a la b intr-un relativ confort , sa aiba minim 150 cai putere si sa nu necesite multa intretinere si atentie , sa nu imi pese asa de mult de ea cum mi-a pasat de asta .

 

Dupa 400 km sau de la incidentul de acum 2 sapt cauciucurile arata așa .

Dacă rotile din cădere nu mai au căderea perfecta, masina e compromisa .

 

52251068-1844-4456-8-EC0-EE28321-FA72-A.jpg

 

5-D353215-D7-FB-4-E74-904-C-E557988-CEFD9.jpg

 

8-BE4-D65-D-E3-A6-49-E7-8592-721355660-DF0.jpg

 

8-CB8-E876-40-C7-4941-A43-C-E3536-A9-E36-D1.jpg

 

C1747-A6-D-D4-FE-48-D3-B509-67-A38-E83-B389.jpg

 

Tot ce ma intereseaza acum e sa imi fac pierderile mai mici , mai ales pe viitor , si daca asta inseamna downgrade nu ma deranjeaza deloc .

 

Adevarul e ca mi-a placut comunitatea de aici , poate peste 4 - 6 ani cand ma apropii de 40 de ani revin .

Edited by AAC
  • De acord! 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.