Jump to content

Sfaturi achizitie BMW G31 - 530d / 540d - xDrive


sskkaa

Recommended Posts

“Sa ai cai putere mai multi nu te face mai bun sofer PE DRUMURI PUBLICE ci mai imprudent si chiar idiot.“

Da, pensionarii din Bayern care conduc pe drumuri publice Porsche, Ferrari si alte jucării sunt niste imprudenti si idioți, ca de aia au ajuns sa-si permită asa masini. Acuma na, unii ar fi asa de ipocriți pe aici ca ar spune ca nici pe gratis nu ar accepta asa masini :)).  Astia care judeca omul pentru ca-si dorește putere in plus cred ca ar trebui sa mai ieșiți din bula voastră. Sa ne explice cei ofensați cu ce ii încurca 200 de cai in plus de exemplu. Poate daca nu esti in deplinătatea facultăților mintale te încurca, dar in acest caz ar trebui sa mergi cel mult pe jos. 

Sa va uitați putin prin Elvetia la mașinile care circula acolo dar si la limitele de viteza. Ce fraieri ca nu-si cumpara Loganuri ca doar nu au ce sa facă cu mai mult.

Pacat ca unii de pe acest forum nu au nimic de-a face cu plăcerea de a conduce si judeca persoanele care au aspirații mai înalte decât un amărât de 2.0d.  

  • Like 1
  • Thanks 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

Pensionarii aia din Bayern - te referi la echipa de fotbal? Sau la ce, mai precis? Daca te referi la Germania, acolo se intampla sa aiba niste autostrazi pe care sa se "dea" cu masinile respective. Plus un circuit.

Pensionarii ceilalti din Elvetia se intampla sa aiba multi bani. De-aia la ei amenzile sunt cu procent din venit, ca altfel nu prea le pasa. Si, in plus, se intampla sa fie aproape de Germania. Vezi mai sus ce exista in Germania.

La noi nu exista nici autostrazi, nici nivel de trai ca in Elvetia. Exista doar masini sh si "tuning stage 1" facut de niste baieti cu un laptop.

Edited by mgi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pensionarii in general din Bayern care conduc mașini puternice, la ei ma refeream. Ai autostrăzi intr-adevăr, dar oamenii aia mai circula si pe drumuri naționale, prin orașe, ba chiar ies si din Germania cu ele din cand in cand. 

Da, au multi bani elvetienii dar mai au si creier pe de-asupra. Chiar daca au granița  cu Germania asta nu inseamna ca toti cei cu masini puternice merg zilnic sa se dea in Germania cu ele. Au Elvetienii granițe si cu alta tari frumoase unde sunt limite de viteza.
 

La noi nu exista autostrăzi, si daca existau care era diferenta contextual vorbind? Limita de viteza tot 130 este.. Nu e trai de Elvetia la noi dar de aceea vezi destule masini scumpe, asa ca? Ce ai dorit sa spui cu traiul? Problema nu e legată de trai e legată de cultura noastra si de lipsa de educație. 
 

 

Edited by Jayson
  • Like 1
  • De acord! 2
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, bimmer90f30 said:

Mi se pare mie sau fie tie nu iti convine ce raspunsuri primesti ori vrei ceva garantat prin raspunsurile primite.., ori vrei ca topicul tau sa ajunga la sute de pagini..

Sau nu poti selecta din topic raspunsurile cu valoare de cele fara valoare !? 

Sa stii ca ajuta SI daca citesti cat mai multe pe forum. Adica alte topicuri.

S-ar putea ca multi sa nu raspunda din lene. Ca si-au mai spus parerea. 

Ti se pare stimate coleg. Nu am nevoie de sustinatori, aplaudaci sau followersi ca nu s sef la sectanti si nici Iisus Hristos. Am pus doar niste intrebari simple, si cel putin 10 15 postari s au dus in aria anvelope rft, lucru care n are nicio legatura cu intrebarile puse. Daca se va continua asa, posibil sa prinda si 1000 de pagini... eu stiu sa citesc, dar daca vor venii si altii cu o posibila dilema nu i va ajuta cu nimic sa si culeaga informatiile din sute de pagini.

Am selectat ce am avut nevoie, pana acum.

Citesc citesc, dar e mult de recuperat. BMW e o firma mare.

Raspunde cine vrea, citeste oricine, intelege cine poate, vorba aia.

@mgi Pensionarii care isi ard tineretea nr 2 Duminica la biserica penticostala din sat, sigur nu si cumpara 530d s o arda pe Nurburgring. Deja exagerarile astea sunt puerile.

"La noi nu exista nici autostrazi, nici nivel de trai ca in Elvetia. Exista doar masini sh si "tuning stage 1" facut de niste baieti cu un laptop." - ...si inconstienti care le conduc...

O resoftare cum ar trebui facuta? Telepatic? La Vrajitoare? Cu uleiuri esentiale??? 

Nu mai e nici Germania ce a fost... foarte multe zone in constructie, de la 2 la 3 benzi, si de la 3 la 4, multe limitari de viteza si tot mai putine zone fara limita de viteza. @Viper05

@Jayson corect... ne lipseste cu desavarsire educatia, si ne omoara mentalitatea de evul mediu. De aia suntem unde suntem si de aia avem infrastructura pe care o avem ( de restul nici nu ma mai leg, ca e forum auto ).

@phunctionist multumesc pentru sfat! ma interesez mai departe!

 

Edited by sskkaa
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, sskkaa said:

Ti se pare stimate coleg. Nu am nevoie de sustinatori, aplaudaci sau followersi ca nu s sef la sectanti si nici Iisus Hristos. Am pus doar niste intrebari simple, si cel putin 10 15 postari s au dus in aria anvelope rft, lucru care n are nicio legatura cu intrebarile puse. Daca se va continua asa, posibil sa prinda si 1000 de pagini... eu stiu sa citesc, dar daca vor venii si altii cu o posibila dilema nu i va ajuta cu nimic sa si culeaga informatiile din sute de pagini.

Am selectat ce am avut nevoie, pana acum.

Citesc citesc, dar e mult de recuperat. BMW e o firma mare.

Raspunde cine vrea, citeste oricine, intelege cine poate, vorba aia.

@mgi Pensionarii care isi ard tineretea nr 2 Duminica la biserica penticostala din sat, sigur nu si cumpara 530d s o arda pe Nurburgring. Deja exagerarile astea sunt puerile.

"La noi nu exista nici autostrazi, nici nivel de trai ca in Elvetia. Exista doar masini sh si "tuning stage 1" facut de niste baieti cu un laptop." - ...si inconstienti care le conduc...

O resoftare cum ar trebui facuta? Telepatic? La Vrajitoare? Cu uleiuri esentiale??? 

Nu mai e nici Germania ce a fost... foarte multe zone in constructie, de la 2 la 3 benzi, si de la 3 la 4, multe limitari de viteza si tot mai putine zone fara limita de viteza. @Viper05

@Jayson corect... ne lipseste cu desavarsire educatia, si ne omoara mentalitatea de evul mediu. De aia suntem unde suntem si de aia avem infrastructura pe care o avem ( de restul nici nu ma mai leg, ca e forum auto ).

@phunctionist multumesc pentru sfat! ma interesez mai departe!

 

Si la ce te asteptai cand ai pus multe intrebari? :)) E ca si cum ai fi iesit la bere cu toata gasca... normal ca vor fi multe pareri si acestea impartite.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Omul are dreptate, hai sa fim ontopic, avand in vedere ca problemele gen roata de rezerva si incalzirea din telecomanda s au lamurit.

Spui ca „Stiu ca nu garanteaza nimeni nimic, indiferent de pret/an/km etc, dar sincer ultimele masini luate au fost toate SH, doar ca pana in 60k km…“

 

Din context inteleg ca ai cumparat/achizitionat autoturisme pana in 60k km fara garantie.
Stiam ca garantia e macar 100k km oferita de fabrica, neavand legatura cu vanzatorul.

Ma gandesc ca 2-3 ani stateai linistit (ziceai ca faci 25-30k km pe an) si scapai de un stres.

Eu in locul tau as cere parerea „prietenilor tai“ si sa i intrebi care e mai bun si care se preteaza la „optimizare“.

Scriu cu ghilimele pentru ca mie imi e necunoscut termenul acesta de optimizare, oricum jos palaria pentru ei atata timp cat sunt capabili sa faca ce nu au facut nemtii din fabrica.

Daca ziceai soft, aia intelegeam.

Te rugam sa ne spui si noua parerea lor, poate mai sunt colegi care vor sa faca asta.

Sigur te vor indruma care model este mai bun, 3.0 sau 4.0, dupa logica mea atat timp cat oferi „optimizare“ sigur ai si ceva experienta, ca doar nu i a fost revelata ca lui Mendeleev de azi pe maine tabelul periodic.

Patosul tau denota user vechi ce si a luat la un moment dat vacanta sau poate clona.

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/16/2022 at 2:15 PM, sskkaa said:

Ce ma intereseaza, ar fi un G31 ( break obligatoriu ), an 2018-2019 ( poate as incerca si un 2017 daca ar fi ceva exceptional ), km pana in aprox 80-100k, bugetul fiind unul pe la aprox 40-43k euro cu tva afara. Din prima dotarilor variantele nu sunt foarte multe nici in Germania, initial tinteam catre o masina pana in 60-80k km, dar acum as tinde sa cred ca poate sa urc pana spre 100k km?!

Ca dotari obligatorii ar fi xDrive ( comfort si siguranta ), clima 4 zone (sotia + fetita stau in spate si prefera alta temperatura ), incalzire(si ventilare?) stationara ( excelenta iarna! ), scaune incalzite fata + spate ( ar fi de preferat sa fie si spate, dar as putea renunta daca sunt indeplinite alte optionale ), faruri led, display bord digital (moft, dar arata mai bine 🙂 ), cruise control adaptiv. Tapiteria as prefera sa fie textil/piele cu alcantara sau full piele dar obligatoriu cu ventilatie. Full piele fara ventilatie nu ma intereseaza, chiar daca e deschisa la culoare. As prefera si camere 360, dar daca nu, m-as obisnui si cu senzori fata+spate+camera.

Pana la urma, la dotarile de mai sus si la banii care esti dispus sa dai pe o masina, de ce nu mergi la reprezentanta sa le spui cat vrei sa dai si ce pot sa iti ofere de banii aia. O sa primesti destule, dar poate nu pe toate. Poate o sa trebuiasca sa mai "tai" din puterea motorului.. sau poate fara piele naturala. Care fie vorba intre noi, am observat ca nemtii nu pun decat pe masini cu pretul mult mai mare.

..Stii, eu fara volan incalzit (iarna e o placere) la banii aia nu as lua pre multe alte accesorii.. 😉 Tre sa ma uit si la mine, nu la comfortul altora. 

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Jayson said:

“Sa ai cai putere mai multi nu te face mai bun sofer PE DRUMURI PUBLICE ci mai imprudent si chiar idiot.“

Da, pensionarii din Bayern care conduc pe drumuri publice Porsche, Ferrari si alte jucării sunt niste imprudenti si idioți, ca de aia au ajuns sa-si permită asa masini. Acuma na, unii ar fi asa de ipocriți pe aici ca ar spune ca nici pe gratis nu ar accepta asa masini :)).  Astia care judeca omul pentru ca-si dorește putere in plus cred ca ar trebui sa mai ieșiți din bula voastră. Sa ne explice cei ofensați cu ce ii încurca 200 de cai in plus de exemplu. Poate daca nu esti in deplinătatea facultăților mintale te încurca, dar in acest caz ar trebui sa mergi cel mult pe jos. 

Sa va uitați putin prin Elvetia la mașinile care circula acolo dar si la limitele de viteza. Ce fraieri ca nu-si cumpara Loganuri ca doar nu au ce sa facă cu mai mult.

Pacat ca unii de pe acest forum nu au nimic de-a face cu plăcerea de a conduce si judeca persoanele care au aspirații mai înalte decât un amărât de 2.0d.  

Jayson, eu am deschis subiectul pe tema asta.

Ziceam despre mine ca temperamentul meu ma face sa fiu mai imbecil de cand am 75cp extra.

Nu e vorba ca nu am aspiratii, si mie mi-ar placea ceva mai sus de 265 cp, insa stiu ca nu ma pot abtine. Anual am permisul suspendat si cred ca am platit amenzi si spagi de cand sunt sofer de peste 10.000 euro(fara exagerare) Intr-o perioada pastram hartiile de la amenzi. In poza de mai jos sunt cele din 2004-2007 si sigur imi lipsesc 3-4-5. din 2007 nu le-am mai colectat.

Daca ma incalt si ies pe usa, nu este banca care sa imi refuze leasingul la Carrera 4S, insa da, ma voi intoarce la aprox 200cp daca va mai fi ocazia.

11059445_859787820772592_4842162721426442964_n.jpg

Edited by edit
  • De acord! 1
  • Haha 7
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Jayson said:

Da, pensionarii din Bayern care conduc pe drumuri publice Porsche, Ferrari si alte jucării sunt niste imprudenti si idioți, ca de aia au ajuns sa-si permită asa masini.

Pensionarii din Germania poti fi sigur ca inca tin la viata lor! Si respecta probabil mai mult regulie decat noi romanii.

..Si nu pentru asta si-au luat Porche.. sau mai stiu eu; ci pentru ca ISI PERMIT, cei care isi permit. Dar asa se intampla.., cand te uiti prin geamul (rozandu-te invidia..) care nu trebuie si nu te uiti in fata ta..

A, si nu sunt sinucigaci si ocazional cum am zis mai sus.. ca romanii, pe drumurile noastre, vai de mama lor (indeosebi drumurile)..

A, si ma mai roade si invidia mai nou, ca tu primesti numai aprecieri in bine. Denota un standard care da de gandit.

A, si sunt cu edit pana la capat, in ideea sugerata.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ingineru' said:

Sigur te vor indruma care model este mai bun, 3.0 sau 4.0…

Cu precizarea ca atat 530D cat si 540D, ba chiar si M550D sunt toate motoare de 3.0 litri cu numar diferit de turbine (1/2/4) si implicit putere/cuplu diferite 😁

Iar 540 si 550 vin doar in configuratie xDrive.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@DJ Allexinno nu e o problema ca sunt multe pareri, sau ca sunt impartite, dar te asigur ca nu e nevoie sa-mi impartaseasca toti ideologia. Nu m-am inscris pe forum pentru a fi idolatrizat.

Unele discutii pot fi constructive pentru toata lumea. UNELE. Altele sunt doar, discutii...

@ingineru' da, am avut si masini noi, 0km, si masini SH, dar intr-adevar, pana in 60k km. Unele CU garantie, altele fara. Garantia e oferita la nr de km, sau ani, depinde care intervine prima, eu asa stiu. Poate gresesc. Degeaba are 30k km, daca are 4 ani si 1 luna, si garantia a expirat.

Fara STRES nu cred ca stai nici la o masina noua, la cate probleme sunt mai nou. 

Eu consider ca banii dati pe o masina noua, cu mirajul "garantiei" nu este optiunea cea mai ok. Garantia cel putin in ultimii ani, este o utopie. Pentru ca toata lumea va face absolut orice sa nu ti schimbe nimic. Cazuri constatate pe propria piele, sau pe unele masini noi din firma. Nu zic ca e neaparat o regula generala, cu siguranta sunt exceptii. Pe langa asta, mai si stai cu masina prin service cu zilele/saptamanile, etc. Nu e o chestie care trebuie acceptata de toata lumea, este doar parerea mea! Pana la urma, diferenta de pret intre un SH si una noua e destul de mare. Cate pot pica sa acopere diferenta de zeci de mii de euro?! Si daca traim cu impresia ca o masina la 100k km e COAPTA... ma opresc aici cu discutiile.

Optimizare/Resoftare/Soft/etc spune-i cum vrei, toate inseamna acelasi lucru. Aveti impresia ca toti sunt copii de 16 ani care se joaca cu laptopul? Nu inteleg afrontul si "ura" asta pentru cei care se ocupa cu asa ceva, indiferent de firma... Divizia M, Alpina, aia or fi toti niste prosti, retardati, care se joaca cu un laptop? Divagam de la subiect, si chiar nu are rost sa insistam pe seama lui. Nu e nimeni obligat sa faca nimic la masina, si nu-i forteaza nimeni. 

Si apropo de ce mai intreba un coleg mai sus de noxe, da toate raman in limitele legale ( daca nu umblii la partea de piese - adica dai jos DPF, inchizi EGR, modifici evacuarea, sa dea fum, etc etc ). Absolut toate masinile pe care le-am avut si resoftat/softat/optimizat - nu stiu ce exprimare este ok pentru a ma face inteles - au fost in echiparea de fabrica, fara modificari tehnice, la fiecare ITP au iesit absolut toate in norme, si limite, nu am avut niciodata probleme cu turbo, injectoare, egr, etc... pana la urma, cum o ingrijesti, asa are si ea grija de tine ( masina ).

Cat despre user vechi/clona, te asigur ca nu e cazul.

@bimmer90f30 voi cauta peste tot undeva fi cazul, cand va veni momentul achizitiei. Dar oferta "reprezentatei" este destul de limitata. La motor nu prea mai am ce sa mai tai, ca sub 530d nu cumpar, deci mai bine ma reorientez catre alta marca. La dotari, chiar nu as prefera piele ( fie ea si cu ventilatie ) as prefera scaunele sport cu textil+alcantara, daca ar fi dupa mine. Da problema e ca nu prea se gasesc, cel putin in combinatii cu alte dotari dorite, obligatorii. Masini doar cu piele full, fara ventilatie sunt destule, dar nu ma intereseaza.

Am avut volan incalzit pe ultimele 2 masini, si am si pe Passat, si da, e un feature foarte ok, dar fara care as putea "trai" totusi ( vorba vine ). In schimb fara incalzire stationara nu prea. M-am obisnuit cu ea, si iarna e foarte bine venita, mai ales daca ai copil mic, sa-l bagi direct in masina incalzita...

@edit impresionanta colectie de "poezii". Nu sunt genul care sa sara calul, si pot sa numar pe degetele de la o mana cate amenzi de viteza am luat in peste 20 de ani. Stiu sa ma temperez cand e cazul, si unde nu e loc. Pedala de acceleratie nu merge on/off.

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, sskkaa said:

Divizia M, Alpina, aia or fi toti niste prosti, retardati, care se joaca cu un laptop?

Daca dupa atatea masini "optimizate" tu inca ai impresia ca exista vreo legatura intre baiatu' ala cu laptopul si M sau Alpina, cred ca e cazul sa reevaluezi niste lucruri...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, phunctionist said:

Fix d-asta slim am eu, mai exact T 135/80 R 18 104M - am luat exact dimensiunea (singura) inscrisa pe stickerul de pe stalp.

Sapand pe net, am gasit ca s-ar potrivi pe G30/G31 - cod OE - 36112420121

Roata de rezerva BMW Seria 5 G30 G31; Seria 7 G11, G12; X3 G01; X4 G02

Specificatii:

- Tip roata: Roata de rezerva din aliaj
- Anvelopa: Continental CST 17
- Dimensiune anvelopa: 135/80 R18
- Indice de viteza: M pana la 130 km/h

36112420121 - Roata de rezerva BMW Seria 5 G30 G31; Seria 7 G11, G12; X3 G01; X4 G02

Banuiesc ca ar putea fi o solutie...

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, bimmer90f30 said:

Pensionarii din Germania poti fi sigur ca inca tin la viata lor! Si respecta probabil mai mult regulie decat noi romanii.

..Si nu pentru asta si-au luat Porche.. sau mai stiu eu; ci pentru ca ISI PERMIT, cei care isi permit. Dar asa se intampla.., cand te uiti prin geamul (rozandu-te invidia..) care nu trebuie si nu te uiti in fata ta..

A, si nu sunt sinucigaci si ocazional cum am zis mai sus.. ca romanii, pe drumurile noastre, vai de mama lor (indeosebi drumurile)..

A, si ma mai roade si invidia mai nou, ca tu primesti numai aprecieri in bine. Denota un standard care da de gandit.

A, si sunt cu edit pana la capat, in ideea sugerata.

Credeam ca tu esti cu masinile vechi din cauza la materialele bune, nu am realizat ca nici putere nu vrei, acum inteleg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Viper05 said:

Credeam ca tu esti cu masinile vechi din cauza la materialele bune, nu am realizat ca nici putere nu vrei, acum inteleg

Chiar crezi ca ai inteles?

Atunci hai sa fiu un pic mai limpede.

Admir la unii oameni decenta exprimata si atunci cand au dat de groapa de bani, sau au bani mai multi decat marea majoritate. Sau cel putin nu epateaza.

Ai inteles acum?

2 hours ago, sskkaa said:

Banuiesc ca ar putea fi o solutie...

Desigur ca sunt solutii.

Chiar eu urmeaza sa fac o barca dintr-un x1 (smulgandu-i pe veci gumele RTF de 18..), o sa il echipez cu o roata de rezerva facuta de altii, nu prin dealer.. (adica AM) pana la urma nu e decat o roata de rezerva din tabla, menita sa te scoata dintr-o pana de roata..

Mi se pare ca dealerul vinde doar roti cu jante din magneziu..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am inteles bimmer

 

totusi ce e asa de rau la rft? Pretul? De vreo  7 ani conduc doar masini cu rft si sincer nu m as intoarce inapoi la gume normale , mai mult din comoditate.

am si facut vreo 4/5 pene in timpul asta, pe toate le am reprat , inafara de una

  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Viper05 said:

totusi ce e asa de rau la rft? Pretul?

Nu pretul ci confortul e diferit. Nu mai sunt la prima tinerete sa nu imi pese sau sa zic ca nu am simtit diferenta. Nu am probleme cu spatele dar lucrurile stau diferit. Bmw are suspensie tare, iar strazile nu sunt ca in palma, sau cel putin aproape ca in palma. Atunci o sa pun admit eu RTF pentru mine.

Foarte bine ca ai raportat aici ca din 5, 1 nu s-a mai reparat. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt foarte confortabile,numai ca trebuie schimbate mai des ca alea normale,și sunt sensibil mai scumpe.

Eu am făcut 3 pene în 16 ani,2 cu rft și una cu normale.

La una cu rft eram pe a2 și a trebuit aruncat cauciucul,am luat altă pereche.

De fapt ăsta e cel mai mare disconfort,când ești plecat trebuie sa cauți exact același tip de cauciuc sa le înlocuiești,dar asta e valabil și pentru cauciucurile normale.

Asa ca singura diferenta ar fi prețul și faptul ca nu poți merge cu ele "până la sârmă ",pentru ca fac zgomot.

Alea cu "suspensia tare" sunt povești. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, bimmer90f30 said:

Nu pretul ci confortul e diferit. Nu mai sunt la prima tinerete sa nu imi pese sau sa zic ca nu am simtit diferenta. Nu am probleme cu spatele dar lucrurile stau diferit. Bmw are suspensie tare, iar strazile nu sunt ca in palma, sau cel putin aproape ca in palma. Atunci o sa pun admit eu RTF pentru mine.

Foarte bine ca ai raportat aici ca din 5, 1 nu s-a mai reparat. 

Ce masina ai condus cu rft? Eu nu cred ca cineva din masina isi da seama la mers normal daca nu stie , ce fel de anvelope sunt pe masina

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.