Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Recommended Posts

 

Ford a pierdut mult din cauza lacomiei , pret mare initial si cand lumea a inceput sa-i ocoleasca si vanzarile au scazut , au scazut preturile....

Asta nu-mi place mie ca fix asa e si in UE , preturi uriase la ev-uri, pana apare un competitor cu preturile corecte si aici China practic ii pune cu botul pe labe pe acesti colosi care pana acum detineau monopol si care, pt orice optiune " suplimentara " in configurator, de confort etc te taxeaza supra!  

Chinezii in schimb nu se complica cu mizilicuri de astea marunte si meschine , iti dau tot din prima - eu asta apreciez foarte mult, adica ai toate optiunile disponibile in pretul de baza, nu stai sa te scotocesti prin buzunare daca mai ai banuti pt incalzirea in volan sau sa te gandesti 3 zile daca alegi o optiune in detrimentul alteia. Dpmdv asa ar trebui sa fie peste tot in industria auto , concurezi ca producator sa vinzi un produs mai bun si mai dotat decat la ceilalti, la clasa respectiva. Si nu in ultimul rand ci chiar primul , pretul ca asta ne doare 🙂

Edited by BaXXon
typo
  • Like 1
  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

E și un dezavantaj aici, ca poate ai lua masina mai ieftina fara toate opționale de care nu toți au nevoie. Nici mie nu îmi place la nemti ca trebuie sa pui singur fiecare optiune si pretul se duce in craci, dar imi place cum e la japonezi, si probabil la mulți alții, unde ai 3-4 variante de echipare prestabilite si alegi ce ai nevoie, e mult mai corect si convenabil asa.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, goangaus said:

Nici mie nu îmi place la nemti ca trebuie sa pui singur fiecare optiune

chestia asta nu mai exista de ani de zile. acum ai de ales intre cateva pachete si asta basta. 

type approval se numeste 

inainte noxele se dadeau dupa motor si atat, acum conteaza si optiunile. daca te-ar lasa sa alegi individual ar fi sute de mii de combinatii, si fiecare ar trebui testata. asa cu 5 pachete nu e mare lucru.

daca ai observat in trecut aveai zeci de jante de unde sa alegi, acuma ai fosrte putine 3 sau 4 si nu le poti combina cum vrei tu

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca conteaza fiecare optiune individuala, probabil doar greutatea totala si eventual dimensiunea rotilor si suspensia. Nu cred ca omologheaza nimeni separat o masina pentru ca are volan sport sau scaune cu incalzire..

In alta ordine de idei, cred ca optiunile sunt locul in care profitul e maxim. Ma uitam la IX in configurator. 5k euro sistemul B&W? Probabil costul e undeva pe la 2k, maximum. 600 de euro geamurile spate cu tenta? Serios? Si lista poate continua. Cum sa renunte ei la asa ceva?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mgi said:

Ma uitam la IX in configurator. 5k euro sistemul B&W? Probabil costul e undeva pe la 2k, maximum. 600 de euro geamurile spate cu tenta? Serios? Si lista poate continua. Cum sa renunte ei la asa ceva?

5 miare e o suma mica pentru un audiophile (habarnist..) care pe deasupra probabil e si woke 😉..

600 de euro e cam mult dar nu e folie ca la altii.. 

Pana la urma ce te opreste sa nu iei din alta parte?

1 hour ago, Viper05 said:

inainte noxele se dadeau dupa motor si atat, acum conteaza si optiunile.

Zilele astea si alea care urmeaza .. baieti, nu a-ti inteles inca? 🙊 Fiecare apasare de buton spre confort te va costa intr-o forma sau alta.. 

20 hours ago, BaXXon said:

Pai cum vine asta , se strica miele ? Blasfemie! 

Io aleg sa nu mai repar electrocasnice pt ca daca incep sa se strice , reparatiile nu tin prea mult de obicei dar costa destul si in plus caut mereu ceva foarte eficient pentru ca traitul off grid, ma obliga!

Deci sa vina chinezii si sa aduca frigidere ieftine , nu-i bai ca ma tin 2 ani pt ca ultimul frigider whirpool nu m-a tinut nici cat a avut garantie ( un gunoi  sinistru , congelatorul functiona dar clapeta spre frigider se bloca si in frigider era mai cald ca in casa... ) 

Nu fa o fixatie din a ma contrazice.

Daca tu vrei sa faci/lasi gunoi cat mai mare in urma eu probabil sunt exact opusul.. 

Acuma.. nu cred ca e cazul sa ne contrazicem si pe tema asta.

Fiecare din noi isi asuma cum poate mai bine grija fata de mediu? OK?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Offtopic, apropos de consumerism, m-am jurat ca nu mai cumpar Philips de cand am incercat acum câțiva ani sa schimb acumulatorii la un aparat de ras electric si mi-au ras in fata la service ca nu se poate schimba, aparatul este vechi si trebuie cumparat altul (avea vreo 3-4 ani, perfect funcțional doar ca nu mai țineau acumulatorii si trebuia folosit conectat la priza). Incredibil la ce risipa s-a ajuns.

Link to comment
Share on other sites

@goangaus Am mai abordat acest subiect: multe dintre marcile care constituiau o garantie de calitate in deceniile trecute sunt acum detinute de companii care nu mai au nicio legatura cu cele initiale. Adica, au ajuns momeli pentru a vinde produse de o calitate deseori sub asteptari.

In 2021 Philips a vandut divizia care fabrica electrocasnice catre un fond de investitii chinezesc, Hillhouse.
Deal-ul de 4,4 miliarde Euro a inclus si 0,7 miliarde Euro pentru dreptul de a folosi brand-ul Philips timp de 15 ani.
Lumea cumpara in continuare, in virtutea numelui pe care si l-a format pe piata; chinezii n-au fost idioti cand au platit atatia bani pentru 15 ani de right to use. Philips Olanda se mai ocupa strict de tehnologie medicala. Orice altceva nu mai este Philips, chiar daca se cheama Philips (pare lipsit de sens, dar nu este).
https://www.knijff.com/en/blogs/philips-made-in-china

Sunt multe marci cu destin similar - lista este lunga: Grundig, Motorola (tel. mobile), Blaupunkt, Telefunken, Toshiba (televizoare), Philips (televizoare), Akai, Nakamichi, etc. Se pare ca si Panasonic incearca sa scape de divizia sa de televizoare (care deja inteleg ca sunt, in mare parte, OEM de Vestel si TCL).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, FiveThreeFive said:

Sunt multe marci cu destin similar - lista este lunga: Grundig, Motorola (tel. mobile), Blaupunkt, Telefunken, Toshiba (televizoare), Philips (televizoare), Akai, Nakamichi, etc.

Sa mai ziceti ca chinezu (partidul comunist chinez) nu vinde orice la minimum de jos calitativ vorbind? Lasati marci consacrate (si cumparate..) ca ale's pe cale sa dispara in ritmul asta..

Nu putem noi concluziona ca china vrea doar sa adune banii, sa aiba controlul!?

Own nothing and be happy, ..nu va suna chiar deloc a (curat) Comunism?

Deci cine dicteaza?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, bimmer90f30 said:

 

Nu fa o fixatie din a ma contrazice.

Daca tu vrei sa faci/lasi gunoi cat mai mare in urma eu probabil sunt exact opusul.. 

Acuma.. nu cred ca e cazul sa ne contrazicem si pe tema asta.

Fiecare din noi isi asuma cum poate mai bine grija fata de mediu? OK?

Stai linistit ca nu am fixatii cu tine dar pot sa-ti zic ca folosesti incorect cuvantul "a-ti " in context . Si nu e prima data sa zici ca ai tastat gresit!

Gunoi ? Ai auzit de reciclare ? Sa te intreb acum eu daca tot iti permiti sa faci afirmatii nefondate: cat din gunoiul menajer + pastic si hartie reciclezi personal , nu ca-l predai la masina de gunoi si ai abonament pt ca eu il reciclez complet , nu am si nu platesc abonamente de acest gen. Astept raspuns.....

Grija de mediu ? Sa fim seriosi , industria auto este o particica infima in industrii, iar daca vrei sa faci ceva in acest sens te adresezi altor entitati , nu mie ca persoana fizica!

Putem discuta cu argumente si exemple ( daca ai/detii ) , asa este corect! Iti stau la dispozitie cat timp putem conversa civilizat.

Edited by BaXXon
typo
Link to comment
Share on other sites

On 8/11/2025 at 4:29 PM, BaXXon said:

Ieftin in sensul ca nu dai 90k euro pe o masina ci dai 40k euro pe una similara.

MG spre exemplu nu e de ieri de azi in EU , cu toate acestea io nu am citit nicaieri ca s-au stricat si nu exista service sa le repare. Si mai sunt si alte marci care sunt deja prezente pe piata Ue. Incet dar sigur intrarea marcilor chinezesti pe piata europeana isi face simtita prezenta.

Io as fi luat una chinezeasca dar din nefericire nu exista in oferta lor un hibrid plug in si cu  awd  si am fost nevoit sa ma orientez spre Bmw , unicul producator ( sau poate n-am studiat io prea bine ) care se incadra in bugetul meu ( sh ca de noua chiar nu era cazul de data asta) o masina nici mare nici mica , suficient de dotata cu tractiune integrala la nevoie ( ca nevoia e mare unde stau eu ).

Ei uite ca mai nou exista , cazuri sunt gramada ala cu Volvo care nu a mai franat si o ajuns in sant ( bine ca nu era prapastie ).....

MG- intamplator cumnatul are la firma 30 bucati - 15 au ajuns in service in primele 6 luni . 

Volvo = Lynk&Co marca chinezeasca 

On 8/12/2025 at 12:22 AM, BaXXon said:

 

Ford a pierdut mult din cauza lacomiei , pret mare initial si cand lumea a inceput sa-i ocoleasca si vanzarile au scazut , au scazut preturile....

Asta nu-mi place mie ca fix asa e si in UE , preturi uriase la ev-uri, pana apare un competitor cu preturile corecte si aici China practic ii pune cu botul pe labe pe acesti colosi care pana acum detineau monopol si care, pt orice optiune " suplimentara " in configurator, de confort etc te taxeaza supra!  

Chinezii in schimb nu se complica cu mizilicuri de astea marunte si meschine , iti dau tot din prima - eu asta apreciez foarte mult, adica ai toate optiunile disponibile in pretul de baza, nu stai sa te scotocesti prin buzunare daca mai ai banuti pt incalzirea in volan sau sa te gandesti 3 zile daca alegi o optiune in detrimentul alteia. Dpmdv asa ar trebui sa fie peste tot in industria auto , concurezi ca producator sa vinzi un produs mai bun si mai dotat decat la ceilalti, la clasa respectiva. Si nu in ultimul rand ci chiar primul , pretul ca asta ne doare 🙂

Ford la momentul asta are niste preturi bune la EV , cel putin pentru firme. Intra pe site sa vezi. Pe partea de plug in Kuga e unul dintre cele mai ieftine plug in -uri pe care le poti cumpara.Ma tot gandesc la modul cel mai serios ca urmatoarea masina sa fie un Ford , am fost foarte aproape sa iau un ST.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, BaXXon said:

Sa te intreb acum eu daca tot iti permiti sa faci afirmatii nefondate: cat din gunoiul menajer + pastic si hartie reciclezi personal , nu ca-l predai la masina de gunoi si ai abonament pt ca eu il reciclez complet , nu am si nu platesc abonamente de acest gen. Astept raspuns.....

Nu inteleg ce raspuns astepti de la mine cand tu insuti spui ca tu il reciclezi complet. Mai intai foarte probabil ar trebui sa explici ce vrei sa spui cu reciclez complet? Ai posibilitatea sa reciclezi personal electronice, sticla, plastic.. metal? Zau ca nu inteleg.. Sau il iei si il duci personal la centrul de reciclare.. 

Si asa ar trebui sa fac si eu. Adica daca eu reciclez cu primaria platind acel abonament sunt mai jos? Nu inteleg.. 

Da, reciclez ceea ce nu pot refolosi. Reciclez ca ar fi chiar aiurea sa nu reciclez cand pur si simplu am 3 recipiente dedicate reciclarii acasa..

DAR tu nu ai inteles ce a sugerat.. pentru mine pana si reciclarea este o forma de consum de energie. NUMAI VORBIM de energia CONSUMATA pentru producerea lucrurui acela ieftin pe care tu il vei schimba mai des tocmai pentru ca e facut si ne-fiabil si ne-raparabil. Stou prea bine in ce lume traiesc si eu si tu. Numai ca eu aleg, cat mai pot.. sa cumpar ceva reparabil DACA inca mai este posibil.

ASADAR  la aceea groapa de gunoi ma refeream.. la aia in care ajung lucrur care nu mai pot fi reciclabile pentru ca nu sunt bani in ele a fi reciclate si pentru care multi platesc.. pentru ca ei isi permit sa le schimbe...

Inca o data, daca cei care vor un mediu mai putin stresat de prezenta activitatilor umane ar trebui sa isi doreasca sa NU schimbe lucruri prea des si sa militeze pentru fabricarea durabila a lucrurilor!

Si apoi, nu inteleg de unde reiese ca nu discut civilizat? Intotdeauna discut idei fara a avea nimic personal cu persoana.

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, alex230ro said:

MG- intamplator cumnatul are la firma 30 bucati - 15 au ajuns in service in primele 6 luni . 

Volvo = Lynk&Co marca chinezeasca 

Ford la momentul asta are niste preturi bune la EV , cel putin pentru firme. Intra pe site sa vezi. Pe partea de plug in Kuga e unul dintre cele mai ieftine plug in -uri pe care le poti cumpara.Ma tot gandesc la modul cel mai serios ca urmatoarea masina sa fie un Ford , am fost foarte aproape sa iau un ST.

MG- flota , iti dai seama ca orice lua , era in service , pe angajati ii doare la banana de masina de serviciu , le forjeaza in draci si ce nu fac ...

Are acum Ford oferte bune, inainte n-o avut , oare de ce ? Concurenta ?  Oricum parerea mea despre Ford e ca as ocoli marca asta , masini slabe , cu multe probleme , design invechit si performante mediocre , ma refer strict la modelele europene. 

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Bala said:

Ar fi fain sa nu mai continuati subiectul fiind offtopic in mare parte.

Iar mr. @bimmer90f30, colegu', chiar nu se poate fara CAPS??

Trebuie sa-i raspund ca asa e frumos.

6 hours ago, bimmer90f30 said:

Nu inteleg ce raspuns astepti de la mine cand tu insuti spui ca tu il reciclezi complet. Mai intai foarte probabil ar trebui sa explici ce vrei sa spui cu reciclez complet? Ai posibilitatea sa reciclezi personal electronice, sticla, plastic.. metal? Zau ca nu inteleg..

......Inca o data, daca cei care vor un mediu mai putin stresat de prezenta activitatilor umane ar trebui sa isi doreasca sa NU schimbe lucruri prea des si sa militeze pentru fabricarea durabila a lucrurilor!

Si apoi, nu inteleg de unde reiese ca nu discut civilizat? Intotdeauna discut idei fara a avea nimic personal cu persoana.

 

Tot reciclez , sticla , tabla , plasticul - le folosesc in construirea diverselor anexe gospodaresti  sau lucruri pt acestea, chiar m-au scutit de multi banuti . Resturile alimentare si hartia merg la compost impreuna cu o parte din iarba cosita.

Din pacate acest lucru nu va mai fi posibil niciodata, cat timp traim intr-o societate umana avansata tehnologic.

Caps , multe semne repetitive de punctuatie = ca si cum ai zbiera , plus modul agresiv de scriere ( mereu ceri socoteala pt ceva ) si altele care nu doresc sa le mentionez . Daca poti renunta la aceste obiceiuri ar fi perfect , un raspuns scurt si la obiect conteaza mai mult ca o compunere pompoasa - parerea mea.

Edited by BaXXon
typo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, BaXXon said:

Caps , multe semne repetitive de punctuatie = ca si cum ai zbiera , plus modul agresiv de scriere ( mereu ceri socoteala pt ceva ) si altele care nu doresc sa le mentionez . Daca poti renunta la aceste obiceiuri ar fi perfect , un raspuns scurt si la obiect conteaza mai mult ca o compunere pompoasa - parerea mea.

OMG ❤️❤️❤️

Link to comment
Share on other sites

@Bala, am inteles destul de bine ce mi-ai spus. Nu cred ca am exagerat prin Caps-uri dar daca mi se atrage atentia, tin seama.

@BaXXon noi nu semanam. 

Eu, nu ti-am spus ce ai putea spune si nu spui. Nu imi permit sa te corectez pentru ca pe forum suntem cu toti adulti. Nu am la ce sa renunt.

Nu cer socoteala la nimic. Te inseli. 

Imi exprim  doar o opinie cu intentia de balansa opniile unora sau altora cu opinia mea. Daca starneste interes sau intrebari in minte inseamna ca am fost inteles. Daca nu, nu ma prea intereseaza. 

Nu stiu de unde ai tras tu concluzia ca eu cer socoteala. Ca e impresia ta.. well, si eu imi pot exprima impresii la adresa ta.. sunt bine venite?

Dar, nu imi sta in caracter sa analizez persoana ci ideea. Asta nu inseamna ca nu te percep pe tine cum tu ma percepi pe mine.

Ne oprim aici? Lasam persoana mea in pace? Sunt de acord si chiar imi doresc ca deraierea de la subiecr sa fie scoasa de aici de pe topic. (Multumesc)

..Noi doi am mai vorbit pe privat si tu.. ai inteles bine limpede punctul meu de vedere. Nu s-a mutat un milimetru.. Putem continua acolo daca ai mai ai sfaturi la adresa mea, ok?

 

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, BaXXon said:

Tot reciclez , sticla , tabla , plasticul - le folosesc in construirea diverselor anexe gospodaresti  sau lucruri pt acestea, chiar m-au scutit de multi banuti . Resturile alimentare si hartia merg la compost impreuna cu o parte din iarba cosita.

Fara suparare, ce spui tu mai sus e cam praf in ochi. Sa inteleg ca daca se strica masina de spalat tabla ei o folosesti la acoperis? Dar cu televizorul, eventual un radio, sau chiar trotineta copilului ce faci? Toate astea isi gasesc locul in gospodarie la reciclare? Dar cu motorul masinii de spalat ce faci? Bati porumbul? Bine, glumesc.. cate batatoare de porumb sa aiba nevoie o gospodarie propritate personala...? Cablurile, cuva, balastul masinii? ..Frigiderul? Compresorul, tevile atasate? Schimbatorul de caldura? Astea la ce sunt bune in gospodarie? Tabla stiu unde se duce.. dar ala mai arr si ceva pereti izolanti, nu multi.. ca daca ai face o camera izolanta.. termic, tot ti-ar mai trebui cateva panouri noi, cred.. ma gandesc..

La ce e buna dupa ce se uzeaza/pierde din performante.. o baterie de masina!? De revitalizat slabe sanse.. o spun si altii nu doar eu.. trebuie topita si refacuta! Adica dusa la centru de reciclare.

La viteza cu, care se strica lucrurile in ziua de azi, cum am cazit de acor... si tu lasi de inteles ca merita mai mult sa le schimbi decat sa le repari.. (tu ai spus asta nu eu..) cum te descurci cu reciclarea? Sunt sigur ca mai duci si duci la centru de reciclare, ca altfel.. se umple ograda.. nu?

Uite am un frigider (combina.. frigider si congelaror) de la Bosch si o masina de spalat tot de la Bosch de peste 10 ani. Le-am cumparat garantie extinsa.. inca de cand le-am comandat, tin ambele de mai bine de 10 ani, fara sa fi fost nevoit sa folosesc garantia la nici unul din ele! Inclin sa cred ca faptul ca am adaugat garantia extinsa astea au venit din alt lot din fabrica, de la CTC.. naiba stie.. ca nu s-au stricat.. inca. Stii de ce zic asta? Pentru ca inainte sa am Bosch-ul asta ca frigider am avut alt frigider de aceiasi firma (desigur clasa AAA.. altfel nu cumpar..) care s-a stricat ca un facut la 5 ani si o luna; luasem doar 3 ani garantie.. S-a stricat partea electronica si ceva memeorie interna a fost afectata iar reprogramarea si comanda modului era prea mare.. ca si cost al reparatiei. De aici intrebarea intrebatoare de mai sus.

Ca ai zis de mancare.. Eu si familia mea aruncam extrem de putin mancarea, gatita, semiprepatate, etc. . Adica extrem de putin. Pentru ca, cumparam des si ce ne dorim; mancam ce ne place - e mai simplu asa, in familia mea. Nu stau departe de magazine dar nici in aglomeratie urbana.. Asa ca aici cred ca ma inscriu bine si eu si familia; nu risipim ce ne da natura.. comertul.. 😉

..E buna ideea de a genera energie cum ai spus mai sus... nimic de adaugat - daca ai iarba multa verdeata, de ce nu. Eu nu am.. decat o gradina destul de mica.

E frumos cum ne prezinti lucrurile.. si spui ca procedezi, numai la reciclare mai trebuie umblat sau adaugat.. ca se aduna prea multe resturi de tor felul din produsele necesare casei, vietii.. si trebuie sa faci ce facem cu totii care vrem sa reciclam..

Si crede-ma nu iti cer sa te justifici de acum inainte fata de mine. E suficient cat mi-ai explicat. (nu imi permit sa mai scriu cu bold.. ca imi iau iar critici.. si nu e frumos. Macar am disecat ideea si ti-am spus o data in plus si cum procedez eu..)

Sa incheiem subiectul.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, BaXXon said:

MG- flota , iti dai seama ca orice lua , era in service , pe angajati ii doare la banana de masina de serviciu , le forjeaza in draci si ce nu fac ...

Are acum Ford oferte bune, inainte n-o avut , oare de ce ? Concurenta ?  Oricum parerea mea despre Ford e ca as ocoli marca asta , masini slabe , cu multe probleme , design invechit si performante mediocre , ma refer strict la modelele europene. 

Nu neapărat știu firme cu flote de Skoda,Ford sau Renault si nu au 50%  din mașini in service.  Înainte de MG au avut Rav4 bune si alea pana pe la 200k km după care au început sa crape.  Ma rog inteleg ca părerea ta e ca e normal ca mașinile de flota sa fie 50% trase pe dreapta in primele 3-6 luni. PS la RAV4 cedau garniturile de chiulasa,  toate mașinile erau 4 cilindri benzina. 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, alex230ro said:

Ma tot gandesc la modul cel mai serios ca urmatoarea masina sa fie un Ford , am fost foarte aproape sa iau un ST.

:off topic:

Bauniesc ca stii ca Ford este "pionierul" wet belt ca distributie..

Atunci o mentionez pentru altii carr poate nu stiu.

De evitat orice motoare cu aceste curele ca risti mult cu distributia.. atarnand de o curea uda.. si mai sunt si alte marci care folosesc wet belt: Audi, Citroen a lui Stelantis.., Peugeot, ceva motoare Seat, Audi de mic litraj TSI, TDI de la VW..

 

Link to comment
Share on other sites

ST ul are lanț si alte probleme 🙂.  Și da stiu de problemele motoarelor cu distribuție imersata in ulei. Oricum in ultimii ani au început sa dispară lumea trecând la lanț/curea clasică. 

Edited by alex230ro
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, alex230ro said:

Nu neapărat știu firme cu flote de Skoda,Ford sau Renault si nu au 50%  din mașini in service.  Înainte de MG au avut Rav4 bune si alea pana pe la 200k km după care au început sa crape.  Ma rog inteleg ca părerea ta e ca e normal ca mașinile de flota sa fie 50% trase pe dreapta in primele 3-6 luni. PS la RAV4 cedau garniturile de chiulasa,  toate mașinile erau 4 cilindri benzina. 

La o utilizare normala , deci nu angajat cu masina de serviciu , eu cunosc 2 persoane care au MG si nu au probleme cu ele , e drept ca nu sunt genul de a birjeli masinile. Nu le ridic in slavi , n-am avut , nu am si nici n-o sa am decat in cazul in care vor avea awd/4wd plug in si pretul imbatabil fata de concurenta.

Chiar voiam sa-mi laud plug in-ul din dotare , azi cu treaba , chiar nu ma grabeam , am facut cu un plin electric peste 50 km , deci mers incet , fara bravuri. Is f multumit de micuta.

 Si grupul psa au avut motoare cu distributie pe curea in ulei la motoarele 1,2 , unii au avut probleme dupa nici 10k km 

Edited by BaXXon
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.