Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Recommended Posts

27 minutes ago, Ciprian01 said:

[...] eu sunt mandru ca sunt roman si nu am nicio problema de ce exagerari foloseste domnul de la BMW Group in alegerea locatiei.

Pe vremea lui Ceausescu era o poezie patriotica in care se spunea ceva de genul "Mandra corabia, mester carmaciul". Acum, ca si atunci - dar in alt context, corabia scartie din incheieturi iar carmaciul nu prea stie incotro e inainte si incotro e inapoi.
Te invidiez ca reusesti sa ai o astfel de atitudine. Eu unul ma consum cand vad un sir care nu se mai termina de oportunitati pierdute, viziuni limitate, strategii gresite, decizii incompetente - toate emanate de la onor clasa noastra politica.

Ca urmare a deciziei dlui Zipse privind locatia fabricii BMW, noi avem mult de pierdut. Cu cat analizez mai in detaliu, cu atat descopar alte si alte consecinte negative, atat directe cat si indirecte, atat imediate cat si pe termen lung.

 

Link to comment
Share on other sites

M-am dat azi cu Lynk&Co 08. Cam cat un X3 la dimensiuni (ochiometric), cu o motorizare interesanta. Un motor de 1.5 turbo de 137CP plus o baterie de 40 kwh, cu incarcare DC in 30 min (!) si un motor electric de 208 CP, total 345 CP. Plus tot felul de dotari, inclusiv scaune ventilate si cu masaj, camera 360, sistem audio HK si asa mai departe.  Autonomia aratata pe electric in bord era 200km si parea sa fie acolo. 

Masina surprinzator de ok, din toate punctele de vedere, relativ la ce mai gasesti pe piata in momentul asta. 57k versiunea de top. N-am reusit sa golesc bateria sa vad cum merge si cat consuma cand e goala, dar tehnologia mergea bine. Motorul pe benzina de-abia se auzea cand pornea si mergea, nu se simtea absolut nimic la tranzitie si nici la schimbarea vitezelor. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

47 minutes ago, mgi said:

M-am dat azi cu Lynk&Co 08. Cam cat un X3 la dimensiuni (ochiometric), cu o motorizare interesanta. Un motor de 1.5 turbo de 137CP plus o baterie de 40 kwh, cu incarcare DC in 30 min (!) si un motor electric de 208 CP, total 345 CP. Plus tot felul de dotari, inclusiv scaune ventilate si cu masaj, camera 360, sistem audio HK si asa mai departe.  Autonomia aratata pe electric in bord era 200km si parea sa fie acolo. 

Masina surprinzator de ok, din toate punctele de vedere, relativ la ce mai gasesti pe piata in momentul asta. 57k versiunea de top. N-am reusit sa golesc bateria sa vad cum merge si cat consuma cand e goala, dar tehnologia mergea bine. Motorul pe benzina de-abia se auzea cand pornea si mergea, nu se simtea absolut nimic la tranzitie si nici la schimbarea vitezelor. 

Greșesc sau asta este Phevul cu cea mai mare autonomie, din categoria masinilor rezonabile la pret?

Mi-am schimbat părerea despre mașinile chinezesti de cand am vazut știrea ca Toyota folosește(sau va folosi, nu e foarte clar) tehnologie BYD la masinile noi. Toyota, cei mai avansați pe partea de hibride & Phev...

Dacă rezolva si problema service-urilor chiar devin optiuni viabile.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, mgi said:

M-am dat azi cu Lynk&Co 08. Cam cat un X3 la dimensiuni (ochiometric), cu o motorizare interesanta. Un motor de 1.5 turbo de 137CP plus o baterie de 40 kwh, cu incarcare DC in 30 min (!) si un motor electric de 208 CP, total 345 CP. Plus tot felul de dotari, inclusiv scaune ventilate si cu masaj, camera 360, sistem audio HK si asa mai departe.  Autonomia aratata pe electric in bord era 200km si parea sa fie acolo. 

Masina surprinzator de ok, din toate punctele de vedere, relativ la ce mai gasesti pe piata in momentul asta. 57k versiunea de top. N-am reusit sa golesc bateria sa vad cum merge si cat consuma cand e goala, dar tehnologia mergea bine. Motorul pe benzina de-abia se auzea cand pornea si mergea, nu se simtea absolut nimic la tranzitie si nici la schimbarea vitezelor. 

136 Cai am eu pe E30 la 1150 kg  , astia au pus 137 cai pe 2150kg? ce sa zic daca mergi in oras e ok cred, afara probabil ca va trebui sa opresti sa bagi benzina si curent in acelasi timp . Dar probabil ca cineva care merge preponderent in oras e ok 

Link to comment
Share on other sites

Nu asa se face calculul, nu cred ca mergi niciodata doar cu motorul pe benzina (ca la orice alt plug-in hibrid, de altfel). Si X1 PHEV are un motor tot de 1.5 si au facut oamenii teste cu bateria goala, diferenta de performanta e minora.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, mgi said:

Nu asa se face calculul, nu cred ca mergi niciodata doar cu motorul pe benzina (ca la orice alt plug-in hibrid, de altfel). Si X1 PHEV are un motor tot de 1.5 si au facut oamenii teste cu bateria goala, diferenta de performanta e minora.

sa intelegem ca vrei sa spui ca, .. calculul iese asemanator la consum cand bateria e goala si trage doar termicul? Esti sigur? Performata e aceiasi cu o baterie goala/descarcata sau pe cale a fi incarcata.. dintr-un motor de 1.5 litri benzina? Cred ca asta e cam greu de demonstrat in realitate..

E de intekes ca masina trage bine cu ambele cat tim bateria nu e descarcata. Dar o data descarcata sigur consumul creste destul de mult doar cu termicul in deplasare, care acum trebuie sa si incarce bateria suficient ca apoi sa se descarce din nou.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.