Jump to content

Bataie motor F10 535xD N57D30B


Recommended Posts

Salut  ,

Daca tot e vorba de acest motor ... as vrea si eu o parere :

Detin un f25 35d  de 313 cp .

Masina merge impecabil dar am gasit span in filtru de ulei .

Mecanicul a zis ca ar trebuii sa schimbam cuzinetii preventiv .

Am comandat totul pe original cuzineti / pompa ulei / distributie + multe alte garnituri 

Peste 2 sapt urmeaza sa schimbe toate aceste piese dar eu nu mai circul cu masina pentru ca mai am una si o pot menaja pe aceasta .

Intrebarea este  😄 :  Dupa schimbarea acestor piese si cu schimburi facute la 10 000 km , ma pot baza pe acest motor ? 

Din ce am auzit va fi ca nou  dar nu am mai trecut prin asa ceva . Daca are cineva experienta asta as fi recunoscator sa imi zica cum a fost dupa daca tot bag 4500e sa  stiu ca fac o treaba buna nu una provizorie 😄 

 

Merci !

Link to comment
Share on other sites

Eu nu ți recomand, părerea mea este ca va crăpa, nu pot sa ți dau i explicație clară, insa din experiența, motorul N57 care deja are Șpan, cât de puțin, este sortit eșecului. 
 

Nu ai cum sa cureți tot spanul ala din motor, iar spanul deja prezent va uza noii cuzineți care și ei vor produce alt span. 
 

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Spanul este foarte putin , Motorul va fi curatat cat se poate de span iar piesele in care nu ai acces sa cureti vor fi inlocuite ex Termoflotul .

Motorul va fi lasat sa mearga 10  min cu un ulei pe urma se va baga un ulei cu care se va rula 1000 km si voi face din nou revizia  

El a zis ca din experienta lui  la care a pus cuzineti originali si mentenanta ok dupa nu a avut probleme dar intradevar ca a avut clienti care au pus cuzineti aftermarcket care nu au tinut 10 000 km 

Link to comment
Share on other sites

Am uitata sa specific ca motorul nu consuma ulei deloc , 

Are 220 km reali. 

Alt mecanic de la un alt service din CJ zice ca are un client cu n57 dar o singura turbina si tot pe la 200 k cand la adus in tara  a inceput sa faca span . A schimbat cuzineti si pompa si acum e trecut de 600k si nu a mai schimbat doar pompa de ulei la fiecare 200 000 . Schimburi facute la 10 k cu ceva ulei 10w60 daca bine imi amintesc ( ulei o sa bag 5w40 )

Link to comment
Share on other sites

nu cred ca e vorba de a fi sau nu atasat, dar ce optiuni are?

1. o vinde asa cum e: teapa urmatorului proprietar

2. o vinde, dar mentioneaza ca a gasit span in motor: trebuie sa reduca pretul cu 5k poate

3. o dezmembreaza: trebuie sa ai timp si spatiu, mai ales ca dureaza mult sa vinzi unele piese

4. o repara si spera ca iese bine si se foloseste de ea in continuare

  • De acord! 1
Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, Beam We said:

Dacă îmi permiți, am așa o nedumerire.. Ești așa atașat de mașină sa fii dispus la cheltuirea a 5k euro sub capotă, după care să mai ai îndoieli cu privire la soarta motorului?

 

Salut  ,

Inainte sa cheltui acesti bani m-am interesat la mai multe ateliere specializate pe bmw si am dus filtru . Bucatile din filtru sunt foarte mici si toti mi-au zis ca in faza asta daca le schimb motorul nu va fi afectat si ca va fi ca nou  . Am cerut o parere si aici pentru ca am crezut ca e cineva care a facut aceasta operatiune si poate impartasi experienta .

Daca aveam simtome / bataie pe motor / consum de ulei / mers neregulat  nu ma bagam sa ii schimb toate aceste piese .

Masina merge foarte bine si intentionez sa o mai tin 1 an sau 2 si fac toate acestea preventiv sa nu cumpar un motor despre care nu sti ce e in el si la care oricum daca vrei sa te bazezi pe el trebuie sa schimbi pompa distributie si cuzineti 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, toffefe said:

nu cred ca e vorba de a fi sau nu atasat, dar ce optiuni are?

1. o vinde asa cum e: teapa urmatorului proprietar

2. o vinde, dar mentioneaza ca a gasit span in motor: trebuie sa reduca pretul cu 5k poate

3. o dezmembreaza: trebuie sa ai timp si spatiu, mai ales ca dureaza mult sa vinzi unele piese

4. o repara si spera ca iese bine si se foloseste de ea in continuare

Si 5. alt motor 😄

1 hour ago, Florin35d said:

Salut  ,

Inainte sa cheltui acesti bani m-am interesat la mai multe ateliere specializate pe bmw si am dus filtru . Bucatile din filtru sunt foarte mici si toti mi-au zis ca in faza asta daca le schimb motorul nu va fi afectat si ca va fi ca nou  . Am cerut o parere si aici pentru ca am crezut ca e cineva care a facut aceasta operatiune si poate impartasi experienta .

Daca aveam simtome / bataie pe motor / consum de ulei / mers neregulat  nu ma bagam sa ii schimb toate aceste piese .

Masina merge foarte bine si intentionez sa o mai tin 1 an sau 2 si fac toate acestea preventiv sa nu cumpar un motor despre care nu sti ce e in el si la care oricum daca vrei sa te bazezi pe el trebuie sa schimbi pompa distributie si cuzineti 

Daca ai consultat mai multi specialisti si ti-au recomandat sa faci motorul asta, atunci da-i inainte.. eu pe forum nu pot decat sa-mi dau cu parerea fara sa stiu ce-i acolo (si fara sa am pregatirea necesara pentru a face o recomandare). Cazurile astea cu span in ulei, desi sunt extrem de similare din punct de vedere al problemei in sine, rezultatul final (dupa reparatii) poate fi total diferit. La tine poate sa fie ok si sa mearga masina inca 200k km fara probleme si la altul sa se strice dupa 5-10k km. 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Edwin said:

Si 5. alt motor 😄

Daca ai consultat mai multi specialisti si ti-au recomandat sa faci motorul asta, atunci da-i inainte.. eu pe forum nu pot decat sa-mi dau cu parerea fara sa stiu ce-i acolo (si fara sa am pregatirea necesara pentru a face o recomandare). Cazurile astea cu span in ulei, desi sunt extrem de similare din punct de vedere al problemei in sine, rezultatul final (dupa reparatii) poate fi total diferit. La tine poate sa fie ok si sa mearga masina inca 200k km fara probleme si la altul sa se strice dupa 5-10k km. 

Am scris in ideea ca poate a mai schimbat cineva si imi poate impartasi din experienta .  

Mersi de raspunsuri si o zi buna sa ai !

14 hours ago, zeronoo said:

...in niciun univers cunoscut...

Unde duc masina fac cam 3 masini lunar si nu au avut probleme cu nici una la care au pus cuzineti originali .

Nu vad de ce ar mai fi probleme daca pun totul nou si ii dau ulei la 10k  nu la 30k cat le lasa in Germania 

Multi schimba aceste piesa preventiv fara sa gaseasca span il filtru

BMW dezamageste la capitoul fiabilitate la modelele dupa 2012 😞 Un prieten a luat de la reprezentanta un x3 g01 cu 16 000km si la 29 000km a trebuit inlocuit motorul (masina de 3 ani)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Florin35d said:

BMW dezamageste la capitoul fiabilitate la modelele dupa 2012 😞 Un prieten a luat de la reprezentanta un x3 g01 cu 16 000km si la 29 000km a trebuit inlocuit motorul (masina de 3 ani)

Ce motor? Oricum astea cu motore picate la 30-50k km cred ca sunt exceptii.

E clar ca mentenanta precara ( schimburi de ulei la 30k km sau poate chiar mai mult ) clar nu ajuta la o masina cu rulaj de 150/200k km.

Discutand cu oameni in domeniu, se recomanda la motaorele de 3.0d inlocuire "preventiva" sa zic asa ( asta DOAR in ideea unei intretineri corespunzatoare pana la km astia cu revizii la maxim 15k km ) pe la 180-200k km - distributie, cuzineti, vibrochen si pompa de ulei.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, sskkaa said:

Ce motor? Oricum astea cu motore picate la 30-50k km cred ca sunt exceptii.

Corect, exceptii, dar daca un motor se strica de trebuie sa il schimbi cate, repet, cate schimburi de ulei are parte acel motor pana la 75-100k km, dupa regula bmw!?

Sa spun eu?

4 (PATRU) si un motor e praf in secolul 21 !!!

Rusine bmw!

Deci la 180-200k km vibrochen, distributie.. ce frumoos..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu zice nimeni ca TREBUIE, e doar o recomandare, daca vrei sa tii masina... mai sunt si nebuni din astia care vad 3-400k km pe ceas 🙂 

3.0d, cu mici exceptii, cam toate cedeaza, cel putin N57.

Cat despre porcaria reviziilor la 25-30k km, nici n-are rost sa vorbim. Eu de aia am si cautat masina cu km cat mai putini posibil...

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Detin si eu un BMW 640D F13 (313 cp) 2014 cu seria aceasta de motor n57d30b, am 72.000 km oare este cineva in masura sa-mi spuna ce ar trebui sa schimb preventiv pentru a evita alte neplaceri cu privire la acest motor?

As vrea sa-i fac o resoftatare Stage 1 si preventiv sa schimb cuzinetii, pompa de ulei si distributia ... nu stiu daca mai ar fi ceva de schimbat pentru a evita eventualele probleme legate de aceasta serie de motor.

Cu resoftatare stage 1 oare cati CP voi castiga?

Apreceiz.

Edited by JuniorSoft
Link to comment
Share on other sites

Din ce am citit pe aici, nu se recomanda soft la motorul asta, este deja împins la maxim, deja are peste 300hp la motor de 3l.

La km ăștia dacă schimbi uleiul la 10k(eu îl schimb la 7500 dar mulți spun ca exagerez), nu cred ca trebuie sa schimbi nimic preventiv. Nu cred sa fie probleme pana în 150k km și mai bine, părerea mea,neavizata.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, JuniorSoft said:

Detin si eu un BMW 640D F13 (313 cp) 2014 cu seria aceasta de motor n57d30b, am 72.000 km oare este cineva in masura sa-mi spuna ce ar trebui sa schimb preventiv pentru a evita alte neplaceri cu privire la acest motor?

As vrea sa-i fac o resoftatare Stage 1 si preventiv sa schimb cuzinetii, pompa de ulei si distributia ... nu stiu daca mai ar fi ceva de schimbat pentru a evita eventualele probleme legate de aceasta serie de motor.

Cu resoftatare stage 1 oare cati CP voi castiga?

Apreceiz.

Preventiv ar trebui asa: nu ii fa soft, schimba uleiul la maxim 10 mii. Daca chiar are 72.000 de mii de km nu cred ca este cazul pt schimbare cuzineti si asa mai departe.

Dar daca chiar vrei, schimba fix ce ai zis tu, vezi sa gasesti un mecanic bun,  e posibil dupa schimbarea cuzinetilor sa iti strice motorul daca nu stie ce face. O data cu schimbarea pieselor de sus as schimba si semerigurile de la supape. Dar cum am zis la km astia nu stiu daca este cazul de asa ceva.

Poti curata galeria de admisie de pe acum , schimb racitor pe campanie, verificare dpf sa nu fie infunda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.