Jump to content

Rechemare service - cod 0011150700


Recommended Posts

8 hours ago, raduron10 said:

Ca sa nu mai fac topic separat, 520d - 76k km. A inceput sa consume antigel serios, adica am completat 1L in 3 saptamani.

Am fost cu masina la constatare, mi-au completat din nou si mi-au zis ca nu sunt probleme la racitor si nu se vad scurgeri. Totusi unde naiba se duce antigelul? Il mananca pisica? 

ca sa verifice  racitor cf procedurii din ce stiu se baga o camera pe racitor si asa se constata defectul . Daca doar ochiometric nu se vad pierderi mai bine mai incerci si o alta reprezentanta , mai ales daca recompletezi antigel 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, arnx said:

Pai si te-au lasat sa pleci asa adica fara sa vada cauza, avand in vedere ce probleme grave au cu EGR? La bmw la reprezentanta? Bai, astia sunt nebuni?!

Da si mi s-a spus ca nu e de la racitor dar nu se apuca sa demonteze acum, mi-au completat ei cu antigel inca o data si sa aduc masina la demontat piese dupa ce se mai aprinde o data martorul 🥸

Probabil exista vreo procedura in care trebuie sa vii cu martorul aprins.

Apan Braila

11 hours ago, alex230ro said:

Teoretic cu accentul pe teoretic in general pierderile de antigel apar asa:

-vas expansiune si buson vas  - aici ar trebui sa vezi in mod normal urme

-furtunuri in general cel mai greu e sa vezi daca ai furtun apropiat de bloc se evapora relativ repede 

-carcasa temostat/pompa de apa

-calorifer interior dar din nou ar trebui sa vezi relativ usor

-EGR

-garnitura chiulasa 

 

Cei de la service au facut un test de presiune al sistemului de racire? Cu acest test in 90% din cazuri gasesti vinovatul.

Nu stiu daca au facut vreun test, am primit la final o hartie cu control de calitate in care scrie ca totul este OK

Eu banuiesc ca neducandu-ma cu martorul aprins nu se apuca de demontat, eu nu am vrut sa merg cu martorul aprins ci am completat, cum era si normal, de bun simt.

Chiar si asa niveul era mai scazut decat normal pentru ca apucase sa consume si ce am completat eu, dar pentru a se aprinde mortorul de coolant, evident ca nivelul trebuie sa fie foarte jos.

3 hours ago, Myx said:

ca sa verifice  racitor cf procedurii din ce stiu se baga o camera pe racitor si asa se constata defectul . Daca doar ochiometric nu se vad pierderi mai bine mai incerci si o alta reprezentanta , mai ales daca recompletezi antigel 

Nu prea am in zona alt dealer BMW, aveam o relatie buna cu ei si mereu mi-am rezolvat probleme de-a lungul timpului.

Am primit raspunsul ca au masini imobilizate de 2-3 luni si asteapta racitoare, eu nu tin masina la ei 3 luni in speranta ca o sa castig loteria racitoarelor. 

6 hours ago, Romulus said:

"E OK! Nu am gasit pe unde se scurge dar credem ca e OK! Puteti pleca linistiti, aveti aici numarul de la pompieri in caz de orice eventualitate."

giphy.gif

Postez de 2 ori, scuze, pana acum nu am prea dat importanta dar o sa imi cumpar si eu un extinctor, ca cine stie e posibil orice. Asta pana vand masina...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

salut

  dupa 4 luni am schimbat si eu racitorul, de atunci am facut cam 1500 km dar din pacate ca si la cel vechi pare ca nivelul d antigem scade foarte putin adica undeva la 100 ml in 1500 km cam asa , nu se vede nimic sa fie undeva ud sau etc, ma gandesc sa nu fie tot ceva legat de racitor. Daca a mai schimbat cineva recent poate ne da un feedback.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

salutare, am si eu o intrebare, am fost sambata pentru schimbare racitor EGR in urma rechemarii in service dupa un an de asteptare (rechemare  0011150700, 0011350700) si nu am primit nici o hartie, nu apare nimic scris in istoria masinii, oare este ok ?

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gNet1616 said:

salutare, am si eu o intrebare, am fost sambata pentru schimbare racitor EGR in urma rechemarii in service dupa un an de asteptare (rechemare  0011150700, 0011350700) si nu am primit nici o hartie, nu apare nimic scris in istoria masinii, oare este ok ?

Asa se procedeaza, apare in istoria masinii, nu e o reparatie propriuzisa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Am reusit intr-un final, initial aveam comanda data la Cobalcescu din mai anu trecut, dar anul trecut cand am fost la revizie la Filaret(prin sept), s-au oferit ei sa mai faca o comanda de egr, care a si ajuns acum o sapt, in fine ieri s-a schimbat. 

Sa va zic si informativ ce se schimba mai exact : capac acustic racitor, furtun vacuum, racitor + se schimba si antigelul. +alte maruntisuri(suruburi,surubele,conectori, etc.. ) Toate intra pe campanie mai putin un furtun epurator.(115 lei) 

Din pacate s-a produs si o neplacere, cumva mi s-a suprascris revizia de motor de anul trecut cu data de ieri. Ceea ce nu imi comvine din motive evidente.  Are cineva idee cum se poate rezolva ? Deocamdata domnul consilier se documenteaza, dar am o oarecare temere pentru ca ieri cand am fost sa ridic masina, fix in fata mea, era un alt client care lui ii disparusera cu totul o revizie facuta la ei si la fel nu avea nici o solutie pentru el.

 

 

  

 

Edited by Shep86
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dupa o luna de asteptat am mers la acea campanie de rechemare.. mi-au verificat masina dupa au dat comanda de piesa si atat... Nu inteleg logica.. ma faci sa stau 1 luna sa vin sa constati ca rechemarea facuta e pe bune sau cum? Stie cineva cat dureaza sa vina piesele in mod normal?

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Stefan97 said:

Dupa o luna de asteptat am mers la acea campanie de rechemare.. mi-au verificat masina dupa au dat comanda de piesa si atat... Nu inteleg logica.. ma faci sa stau 1 luna sa vin sa constati ca rechemarea facuta e pe bune sau cum? Stie cineva cat dureaza sa vina piesele in mod normal?

Faptul ca tu nu intelegi o logica, asta nu inseamna ca ea nu exista. 
Daca in timpul verificarii constatau ca racitorul este fisurat si pierde antigel, nu te mai lasau sa circuli cu masina (decat pe semnatura si pe riscul tau) si se facea o fisa pt reparatie de urgenta. Daca in urma verificarii racitorul nu pierde antigel, se face comanda de piese iar atunci cand vor sosi, te suna si programeaza masina pt schimb piese.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.