Jump to content

Recommended Posts

Va salut ! 

Am un sunet ciudat din partea motorului . Masina nu a mai fost scoasa din garaj de aproape o luna , doar pornita odata pe saptamana cate 5 minute . Astazi cand am fost sa o pornesc mi s-a parut un sunet ciudat din partea motorului . O sa las un link cu video . Are cineva idee din ce cauza se aude asa? 

 

Masina in cauza  este un Seria 5 F10 530D . 

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca pornita 5 min pe săptămână în afara de uzura sa aduca vreun beneficiu. 

Trebuia sa accelerezi puțin sa "vedem" cum se aude.

Eu as zice ca e mersul lui, sunetul este amplificat și de microfonul telefonului. Sa nu fie volanta.

Așteptăm păreri mai avizate. 

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

@Lospaa Faza este că am pornit o din cauza faptului că îmi apare eroarea aia la baterie , se descarsca la staționare ceva de genu’ și am zis să o mai pornesc din când în când să văd daca e ok bateria . Mașina nu s-a auzit niciodată așa în perioada când mergeam cu ea zi de zi . La accelerație se aude normal , nu m-a dus capul sa filmez . La relanti mi s-a parut ciudat sunetul . 

Edited by Gepeto
Link to comment
Share on other sites

Când schimbi uleiul verifici filtrul, oricum dacă e sa ai ghinion, azi verifici și nu are iar mâine poate sa bata motorul. Eu am schimbat și pompa de ulei dar nu ai nici o garanție, dacă e sa ai ghinion, pleacă cuzineții la plimbare oricum,,, cu verificari, cu pompe schimbate etc

 

Edited by Lospaa
Link to comment
Share on other sites

Nu ced ca are nimic. Motor stat. Scoate masina la o plimbare si dupa ce se incalzeste motorul dai talpa, tine-o cativa km in 3000 ture si vezi pe urma daca mai face. Pornitul si statul cu ea la relanti nu face bine. 

Poti verifica deasemeni sa nu fie volantul, desi nu prea cred. 

Link to comment
Share on other sites

Problema este că nu am permis până la sfârșitul lui aprilie . Am tot stat cu grija pompei de ulei , mașina are 320k Km și urmează să o schimb luna viitoare . Nu o să o mai pornesc până nu îmi vine permisul , nu știam că este atât de grav pornitul și statul cu ea la relanti . Vă mulțumesc de răspunsuri !

Link to comment
Share on other sites

Mai bine pui un redresor, vezi sa fie pt baterii agm, bănuiesc ca asta ai pe mașină și încarci bateria, nu ai treaba pana în aprilie, parca citisem ca bmw recomanda încărcarea cu bateria pe mașină, la bornele din fata. Sunt redresoare care au și funcție de reparare a bateriei, cum n ajuta asa nu strica. Și eu am tot zis ca îmi cumpăr unul și am tot amânat. 

Link to comment
Share on other sites

Fara intentia de a-l contrazice pe @Lospaa ce a spus el este cat se poate de corect si de sigur pentru a nu da peate cap module precum FRM..

In schimb ce pot sa iti recomand pentru ca eu recomnad din practica nu din auzite. Asadar, daca pui redresorul pe masina si nu inchizi masina atunci modulele vor ramane un timp considerabil alimentate cu tensiune (si curent) din baterie.. iar redresorul conectat de tine pe baterie nu va incarca efectiv bateria ci mai degraba se va comporta ca un tampon (sper ca intelegi ce inseamna) - un fel de "burete" care da si el energie precum bateria. Dar peste toate astea, te pot asigura ca incarcatorul tau se va incalzi (chiar infierbanta, si de aico scurta viata lui in timp) pentru ca asa cum am zis, in loc sa incarce doar bateria va alimenta si el module.

Ce iti recomand e fie sa incarci bateria blocand zavorul de la portbagaj daca bateria e in portbagaj, fie ridici capota si o lasi ridicata, adica coborata cat sa nu strice cablurile ce ajung la baterie. Inchizi masina din telecomanda si asa modulele vor fi "adormite" mult mai curand.

Sau, procedezi ca mine care deconecteaza borna de minus de la baterie, si la E90 si la X1. Si asa incarc eu incarc cel mai repede bateria. Pana in prezent nu am avut nici o eroare sau problema pentru ca am deconectat bateria, in afara de ceasul din bord.. 

Ultima metoda e pe cont propriu, dar cea mai rapida metoda de incarcare.

Singurul.mod prin care previi incalzire excesiva a incarcatorului este sa cumperi unul de curent mai mare. Dar e mai scump..

Cu toate precautiile luate (racire fortata cu ventilator pe incarcator, tot s-a stricat un incarcator CEK dupa vreo 4 ani de incarcat 2-3 ori pe luna...

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Redresor auto inteligent Foton RI-1224-8 , functie regenerare/desulfatare ,12V/8A , 24V/4A

 

Folosesc acest redresor de aprox 2 ani, de când mi am montat webasto și a început să mi omoare bateria. 
 

Am tras toată iarna de o baterie care cu siguranță ar fi fost nevoie de schimbat, o dată la 1-2 săptămâni stătea 24 ore redresorul pe desulfatare și încărcare ( el o încarcă imediat, dar e bine să-l lași cicluri lungi). 
 

Bineinteles ca dupa pe vara a fost ok bateria, când a revenit iarna, a crăpat, am ceva și pentru pornirea mașinii când apar probleme de genul, însă n am mai vrut sa trag și a doua iarna de ea pentru ca deja acum nu a mai pornit, înaintea doar se chinuia. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Gepeto said:

Ok , o să caut . Multumesc frumos !

Eu am unu d’asta https://www.bavauto.ro/61432408592 ,l am luat mai mult sa vad starea bateriei,la AGM nu prea da semne si poti sa ramai foarte usor pe camp,noaptea mai ales.

Are vreo 8 faze,daca bateria e dusa nu trece de faza 3 sau 4,ramane un led aprins care te anunta ca poti s o arunci.

1 hour ago, bimmer90f30 said:

 

In schimb ce pot sa iti recomand pentru ca eu recomnad din practica nu din auzite. Asadar, daca pui redresorul pe masina si nu inchizi masina atunci modulele vor ramane un timp considerabil alimentate cu tensiune (si curent) din baterie.. iar redresorul conectat de tine pe baterie nu va incarca efectiv bateria ci mai degraba se va comporta ca un tampon (sper ca intelegi ce inseamna) - un fel de "burete" care da si el energie precum bateria. Dar peste toate astea, te pot asigura ca incarcatorul tau se va incalzi (chiar infierbanta, si de aico scurta viata lui in timp) pentru ca asa cum am zis, in loc sa incarce doar bateria va alimenta si el module.

 

M am uitat pe prospect si nu scrie nimic de genu’ ,adica sa inchizi sau deschizi masina.La aia la bmw sunt toate descuiate si lasate la incarcat fara probleme,chiar am intrebat mai demult si au zis ca nu conteaza,toate le incarcau prin fata,daca are vreo importanta.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, wolf20 said:

M am uitat pe prospect si nu scrie nimic de genu’

Ce am explicat e de nivelul urmator.

Cauta si vei intelege ce am inteles si eu. Altfel, ramane cum ai inteles tu pentru ca tu asa crezi dupa cele aflate. Chiar nu vreau sa incep alta explicatie lunga pe care sa nu intereseze pe prea multi.. si sa nu ajunga la intelegerea necesara..

Asa ca renunt.

Am zis ce am avut de zis si cu asta basta.

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, bimmer90f30 said:

Ce am explicat e de nivelul urmator.

Cauta si vei intelege ce am inteles si eu. Altfel, ramane cum ai inteles tu pentru ca tu asa crezi dupa cele aflate. Chiar nu vreau sa incep alta explicatie lunga pe care sa nu intereseze pe prea multi.. si sa nu ajunga la intelegerea necesara..

Asa ca renunt.

Am zis ce am avut de zis si cu asta basta.

Ce redresor ai?

Că dacă ai luat din lidl,e de înțeles. 

Link to comment
Share on other sites

71GJG6JkPcL._AC_SL1500_.jpg

Exact modelul asta e ultimul in posesie.

Am 3 incarcatoare de baterii pe acid sulfuric (intre care si unul de Lidl - care a fost singurul care candva a ridicat densitatea unei baterii din 3 incarcatoare) si cel postat pentru x1 si nu numai.

In carcasa la cel postat sunt doua radiatoare de aluminiu din care unul se incinge la 80-90 grade. Prin carcasa nu simti. Sa explic mai mult!? O sa zici ca trebuia sa iau de 8A? Nu-s departe pana ma hotarasc. 🤟🏻 (deocamdata, pana la panouri investesc in ceva Victron invertor pentru, cand pica curentul sa imi merga un minim necesar in casa)

O sa caut sa pun poza si cu, cel "plesnit".

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Hai ca mi am comandat și eu un MXS 5 de la Caranda 575ron. 

Wolf20, m ai făcut curios sa vad în ce stare e bateria mea. 

Are acu colegul exemple de redresoare și ieftine și mai scumpe și originale. Cum ar fi sa fi bateria bună😂.

Rău nu prinde mai ales dacă sta mașina câteva luni sau faci drumuri scurte, mai ales iarna când folosești încălzirea în scaune etc nu are timp sa se încarce bateria. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.