Jump to content

six in line

Contributors
  • Posts

    3283
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    41

six in line last won the day on July 3

six in line had the most liked content!

7 Followers

About six in line

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW F31 2.0D 184 PS

Recent Profile Visitors

20482 profile views

six in line's Achievements

  1. Salut, uite aici solutii https://www.olx.ro/oferte/q-BMW-E60-navigatie-CCC/
  2. Salut, pune masina pe elevator si verifica TOT ce tine de suspensie, articulatii, rulmenti, jante, etc
  3. Salut, pui din dezmembrari originale in stare ft buna si rezolvi problema.
  4. Salutare, pe toate masinile am pus Bosch Aerotwin cumparate de pe Emag, magazine de piese auto, benzinarii sau site-uri de piese. Sunt bune 2-3 ani dupa care incep sa scartaie pt ca se intareste acel cauciuc. De sters sterg ft bine parbrizul/luneta si sunt silentioase. O data am pus si Valeo si n am observat vreo diferenta majora. Evident cele mai bune raman cele OE dar si pretul este mai mare.
  5. Salut, diagnoza cu ISTA intai. Anvelopele sunt cele indicate de producator? Cutiile de viteze ZF8HP sunt ft rezistente si ieftine pe piata SH in jur de 700-1000 euro. Reconditionarea cutiei de transfer costa undeva la 4000 ron cu garantie 2 ani ( am facut eu la F10).
  6. Salut, verifica lupele, sticla farului si becurile xenon D1S. Daca ai nevoie sa schimbi becurile, pune LED D1S. Lumineaza mai bine si e mai durabil
  7. Salut, la BMW nu prea iti dai seama, nu e ca la grupul VAG cand se tureaza pe loc la 1000 rpm. Incearca sa mergi cu ea in oras pe comfort si cutia in sport astfel incat sa schimbe vitezele la turatii mai mari si astfel menajezi DPF-ul. Vezi sa fie in ordine bujiile, senzorii de presiune diferentiala si sa ai minim 30L motorina in rezervor. Am impresia ca daca mergi pe rezerva nu si face regenerare. Poti verifica pe diagnoza ISTA sau altfe softuri cata cenusa (soot mass) ai in DPF si intervalul de km la care-si face regenerarile. Spor la condus!
  8. Salut, nu stiu cat e de normal, dar pare sa fie in parametri. Intreaba i pe cei care ti au montat distributia.
  9. Salut, eu am platit aici https://istoricbmw.ro/bmw/verificare-istoric-bmw-service-auto-online si a mers ft rapid. Dupa ce faci plata, dureaza cam 2-3 ore maxim pana iti vine raportul pe email
  10. Baiatul ala la care te ai dus tu, nu e priceput, face doar improvizatii ieftine Apoi ne miram de ce avem mii de cazane pe strazi.
  11. Salut, verifica diferentialul spate si planetarele, bucsele, garniturile, flansa cardan. E ft greu de zis de la distanta. Cel mai bine o pui pe elevator sau mergi la un garaj care are canal. Cand dai cu spatele ei pot sa se uite exact de unde vine zgomotul. Spor la reparatii!
  12. Diagnoza cu ISTA o sa ti spuna exact ce problema ai si de unde vine check engine. Poti sa faci 500 de diagnoze cu alte softuri, degeaba. BMW ul iti spune ce l doare DOAR cu ISTA. AI spune ca eroarea pe codul tau vine de la DPF ca e plin DPF, a ajuns la capatul vietii : "BMW fault code 244800 indicates that the diesel particulate filter (DPF) has reached its maximum remaining service life based on distance traveled. While the DPF itself might be functioning, this information-based code suggests it's time for cleaning, replacement, or a software reset of the mileage counter using BMW diagnostic software like ISTA. Ignoring the code can lead to a full DPF blockage and a persistent check engine light.
  13. Cand ai check engine aprins, cu siguranta ISTA vede ce erori are masina.
  14. Salut, inainte sa mergi la service, aveai acele erori? Verifica mufele daca sunt bine cuplate etc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.