Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. E mai confortabil in X1, pe serie 3 am si anvelope Runflat, ceea ce o face mai rigida. Sambata chiar am urcat cativa km pe forestierul de la valea Glajariei, nu-ti misca nisipul de la rinichi ce e drept avea si presiunea putin sub optim. Nu stiu cum e suspensia adaptiva la i4, dar ”sasiu adaptiv M” la X1 nu e ceva deosebit si nici nu schimba radical comportamentul masinii.
  3. Today
  4. E mai confortabil as zice , dar daca ai nevoie de ceva "mai confortabil" recomand I4 cu suspensie adaptiva . edit: dar evident la I4 esti penalizat de garda la sol
  5. Comparat cu seria 3, cum ti se pare confortul suspensiei ? este tare rau la denivelari, drumuri mai rele?
  6. Electrovalvele le-ati verificat?Cele care sunt legate de futunase.
  7. Deci in teorie pt hybride 0W e mai potrivit. Acum daca masina merge mult extraurban si electricul intra oricum rar spre deloc, 5W e mai bun. In practica diferența e infimă zic.
  8. 0W are avantaje clare daca circuli mult prin oras, distante scurte, si ai multe opriri/porniri, pentru ca e mai fluid la rece si apuca sa unga mai bine internele motorului. 5W va oferi o protectie mai buna in timp, daca masina merge mai mult extraurban/autostrazi.
  9. Ma bag si eu intarziat in subiect. La B48 u meu hybrid am trecut si eu de la 0W la 5W (am schimbat la 85k) si motorul se aude mult mai ok la rece. Inainte cu 0W era mult mai zgomotos si dadea senzatia ca e mai subtire, cineva chiar m-a intrebat daca e diesel. Mi-a crescut si consumul putin dar era de asteptat. Inca nu stiu nici acum daca exista vreun avantaj la 0W inapoi in afara de consum dar simplul fapt ca pe 5W se aude mai "normal" e tentant sa raman pe el.
  10. Am inceput sa mergem tot mai mult cu X1 si extraurban, 320d sta tot mai mult....in principal pentru ca este foarte silentioasa, confortabila (masajul in scaune este minunat) iar consumul la o exploatare normala nu este mult mai mare. Facut un drum in weekendul trecut Bucuresti-Rasnov si retur: 5.3 la dus (plecat cu bateria full ajuns cu 36%) si 5.0 la intoarcere (plecat 36% ajuns cu 10%). Setez ”conservare baterie„ ceea ce inseamna ca la viteza mare merge doar hibrid, insa ia din autonomie la stat in coloana, mers incet. Chiar ma gandeam ca serie 3 nu ar fi consumat mai putin, doar la viteze de autostrada as zice ca e o diferenta sesizabila. Intre timp, schimbat bara fata spate in urma unor zgarieturi minore de prin trafic. Masina filmeaza orice incident pe toate cele patru laturi, nu a fost nevoie, dar cred ca este un feature binevenit in relatia cu asiguratorii.
  11. @Vasi007 i ai mai făcut soft?
  12. Asa am eu pentru ca nu am avut carlig. Ce sa zic.. e varianta cea mai eficientă.. dar nu pt mașină. Inca ma gandesc cand/cum sa pun carlig dar m-am blocat la partea electrică. (suportii de bicicleta au nevoie de lumini si nr inmatriculare)
  13. Yesterday
  14. Salutare, vând set de capace centrale cu emblemă “plutitoare”, setul conține 4 capace cu emblema BMW și se potrivește cu toate jantele BMW din aliaj ușor care au un model al prezoanelor 5x112. Logo-ul BMW nu se mai rotește odată cu roata, ci rămâne mereu în poziție orizontală. Produs nou. Preț: 290 lei. Predare personală în Ploiești sau livrare prin curier cu verificare, costul transportului fiind suportat de dvs. Diametru logo BMW: 56 mm; Pentru jante BMW cu distanța între prezoane de 5x112; Compatibil cu: BMW X2 (F39) – BMW X2 • BMW Seria 2 Gran Coupé (F44) • BMW X1 (F48) • BMW M5 (F90) • BMW M8 (F92) • BMW M8 Gran Coupé (F93) • BMW X5 M (F95) • BMW X6 M (F96) • BMW X3 M (F97) • BMW X4 M (F98) • BMW X3 (G01) • BMW X4 (G02) • BMW X5 (G05) • BMW X6 (G06) • BMW X7 (G07) • BMW Seria 7 (G1x) • BMW Seria 8 (G15) • BMW Seria 8 Gran Coupé (G16) • BMW Seria 3 (G20) • BMW Seria 4 (G22) • BMW Seria 4 Gran Coupé (G26) • BMW Z4 (G29) • BMW Seria 5 (G30) • BMW M3 (G80) • BMW M4 (G82) …și alte modele mai noi Mulțumesc.
  15. Am aceeasi problema ca si baiatul din primul post. A gasit cineva rezolvarea?
  16. De aici te pot informa despre uleuri. Daca mai ai intrebari putem raspunde. in principiu 5W30 Long Life LLO4. E bine ss il schimbi pe la 10-12 mii cu tot cu filtru de ulei.
  17. 5W30 sau 5W40 , in functie de KM si de zona in care stai, geografic vorbind. Important e sa fie LL04, si de preferat full sintetic, cu fisa tehnica, nu ca scrie pe bidon .
  18. Vezi ca sunt foarte multe topicuri pe forum despre uleiuri, trebuie doar sa cauti.
  19. EGR si DPF off nu au ce cauta pe aici. Te invitam sa revii cand aduci masina in parametri de functionare.
  20. Salut, am luat un bmw e90 318d 122cp ce ulei recomandati sa bag?
  21. Pe sectiunile recent deschise din A7 (Buzau - Focsani si Mizil - Buzau) abia acum sunt in curs de amenajare spatiile de servicii (parcarile). Am fost totusi placut surprins sa observ ca in toate acestea au fost instalate statii de incarcare pentru masini electrice. Pe Buzau - Focsani sunt cate 3 statii (dar am vazut si 4 statii) per parcare. Sunt albastre, scrie pe ele "Fast Charger" si au cate trei posturi fiecare. Pe Mizil - Buzau sunt niste statii albe, cu cate doua posturi. Sunt curios cine le va opera.
  22. Mi au zis acum vreo 50 60k km ca la urmatorul set de placute fata va trebuie schimbate si discurile... nici eu nici ei nu ne am asteptat sa mai tina atata Placutele fata au tinut totusi 120k km, eu n am mai vazut inca asa ceva... la toate masinile le schimbam intre 30 si 50k km pe fata
  23. Colegul are 30% discount , apoi prețurile puse ca referință sunt pentru motorizarea 2.0 .
  24. Salut, 1.- tampoane cutie, flansa cardan, burse grup spate 2. rulmenti, sau grup spate, sau chiar și saboți spate nereglati . in mod normal un service cu experienta diagnostica și găsi cauzele. Motorul cred ca e din seria N , teoretic nu au probleme serioase clasicele sucurgeri de ulei/ antigel , poate o bobine care sa facă figuri cel mult.Poti face o diagnoza sa vezi dacă apar ceva erori.
  25. Uaaaau ce diferență între prețurile postate.
  26. Buna ziua, Am cumparat recent un Z4 30i din 2011 cu 124.000 km ( cu multe semne care imi dau de gand ca nu sunt kilometrii reali ). Masina este foarte faina insa are clar multe lucruri care necesita atentie. Ne este clar ca fostul proprietar/proprietari nu a avut cum trebuie grija de masina (conform cartii a stat perioade scurte la mai multe persoane si nu avem nici o dovada a servisarii masinii). Ce am apucat sa remarc in 2 zile de cat timp este la noi sunt urmatoarele: 1. Un sunet undeva sub consola centrala de fiecare data cand masina porneste sau cand se muta curia din Drive in Reverse si invers. Este un "clanc" care ma duce cu gandul la un tampon la cutie. 2. Cu masina capotata se aude un zgomot similar cu cel de rulmenti uzati ( la rotile de pe spate ). Este o masina pe care ne-o doream de mult si am cumparat-o ca a "3-a" masina si intentionam sa o pastram cat se poate de mult. INTREBAREA mea catre grup este legata de exterientele voastre legate de aceasta masina si de aceasta motorizare/cutie. Plecand de la premisa ca fostii proprietari nu s-au ocupat cum trebuie de intretinerea ei, care sunt punctele cheie care ar trebui investigate la masina? Saptamana ce urmeaza avem programata o diagnoza din bara in bara a masinii pentru a vedea si cum arata pe dedesubt si a ii face si o revizie completa. Va multumesc celor care isi pot dedica minute pentru ajutor! Weekend frumos tuturor!
  27. Salut tuturor, am o problemă ciudată la BMW-ul meu E90 320d (M47, 163 CP): La relanti dar doar când este motorul rece , dacă stau în R și țin frâna apăsată, motorul moare după câteva secunde. În D, cu frână apăsată, comportamentul e mai bun – dar tot moare Mașina pornește perfect la prima cheie EGR ,DPF și clapete admisie au fost anulate fizic și soft Am făcut și o diagnoză și am doar erori , eroare bujie 1,2,3 Și eroarea 41AA Boost PRESURE senzor intermitent Întrebarea mea: A mai întâlnit cineva la M47 această problemă? Ce teste sau soluții recomandați pentru a identifica exact cauza și a rezolva problema? Multumesc mult pentru orice sfat!
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.