Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Today
  3. Eu îți respect opinia,cu siguranță alți oameni reacționează diferit. In cea ce privește returul pieselor la magazinul Bavauto,te contrazic din proprie experiență și îți explic de ce, printre multe alte piese cumpărate de la ei,in special senzori,am comandat senzor temperatura aer admisie,nu am fost atent la compatibilitate, senzorul a fost pentru 318d n47 și mi-e îmi trebuie pentru 318d n47n lci, senzorul are doar mufa diferită și nu aveam posibilitatea să îl Montez,am vrut să îl returnez și să îmi trimită unul compatibil în loc. Mi sa explicat telefonic/email că piesa se poate returna doar dacă este sigilată, dacă piesa este desigilată, trebuie testată și costul testări este suportat de client.
  4. Eu cred ca a facut o treaba buna initiatorul ca a facut plangere la ANPC, deoarece in acest mod poate va genera schimbari in proces/flux de piese la vanzatorul respectiv; ca ii vor rambursa suma platita, ii vor inlocui produsele cu unele conforme, astea sunt detalii; Daca ar fi primit injectoare de Audi, Renault, etc, da, puteai vorbi de o eroare, dar atata timp cat a cumparat injectoare noi, sau nicaieri nu era indicat ca vorbim de posibilitatea de a primi piese reconditionate, ....mai au si nesimtirea sa ii mentioneze chestii legate de desfacerea coletului, etc. Poate nu este eroarea lor, ci eroarea/intentia furnizorilor , insa avand niste reclamatii la activ, poate isi vor imbunatati procesele de receptie/control inainte de livrare, si nu il vor mai pune pe client in fata unor situatii enervante.
  5. in situația mea nu încape în discuție ,,eroare" Eroare se considera dacă primeam injectoare de Logan(noi) Mă repet,eu nu pot aștepta explicații depozitului de unde au plecat injectoarele și până la urmă nu mă încălzesc nici explicațiile Bavauto care este foarte posibil să nu aibă nici o vină.pur și simplu aștept să îmi restituie suma achitată. Îți/vă explic prin imagini de ce nu consider eroare.cred că cunoști/cunoașteți codurile OE BMW și codurile Bosch a injectoarelor dacă nu, o căutare pe Google va confirma faptul că codul 446 OE BMW de pe ambalaj este perfect compatibil cu codul Bosch 601 de pe injector, codurile acelea sunt exact echivalente cu injectoarele mele 289 in imaginea cu brida. Dacă asta este eroare... îmi cer iertare pentru tot ce am scris și pentru reacțiile mele. Crede-mă că nu sunt interesat de situații de genul acesta sau de scandal, discuții contradictorii.am deschis un subiect cred că destul de interesant pentru unii și în consecință mă simt obligat să răspund .
  6. Deci nu merg ambele sa inteleg? Nu e posibil sa am full europa? Mi se pare dubios
  7. Am comandat un actuator, zilele urmatoare il schimb. O să văd dacă dispare eroarea de vanos , si o sa vad daca dispare si eroarea de Fuel Air Misture too rich. Din câte am citit, dacă vanosul nu funcționează conform, apare diferențe pe amestec, consum, emisii... Din start eroare pe amestec aveam. Consumul totuși mi se pare mare, am avut 9 si ceva de la Botoșani la Iasi pe BC. Consumul ăsta il aveam pe N43, bănuiesc că ar fi trebuit măcar un 8 să iasă; având in vedere ce date oficiale dă BMW, consum extraurban, 6(?) .
  8. 1. Ai reactionat precoce, neașteptand un răspuns de la ei. 2. Fiecare societate comercială își alege singură modalitatea de comunicare oficială intre ei și clienți, din mai multe motive clare, transparență, dovezi. 3. Ai reacționat precoce, neașteptand un raspuns de la ei. (x2) 4. Există si varianta ca un angajat din depozit să își fi facut cadou un set nou de injectoare, cândva, acum o săptămână, o lună, un an , și setul lui vechi să il fi primit tu. Sub nici o formă un angajat din departamentul de vânzare nu a vrut să îți vândă tie injectoare de la dezmembrări sub formă de injectoare noi. Dacă ar fi după logica ta, dacă eu la montajul unui ansamplu de piese, se întâmplă să existe o eroare , clientul ar trebui întâi să mă reclame peste tot, apoi să ma sune, sa imi zica e ii lipseste o piesă. Eu cred că tu urmărești conflicte, repet. Nu ai deloc o gândire spre o posibilă greșeală fără voie. Tu iei totul ca voit cu bună voie, ceea ce e greșit total.
  9. 1.Reclamația am făcut-o înainte de a primi un răspuns de la bavauto.ne știind ce îmi vor răspunde,puteau să zică, că am schimbat eu injectoarele. 2.doamna care mi-a răspuns la telefon când am sunat să le spun că mi-au trimis injectoare folosite,era foarte degajată, mi-a spus scurt: ,, trimiteți un email" discuția nu a durat nici un minut. 3. Dacă vouă vi se pare anormal sau cel puțin eu așa înțeleg din comentariile voastre(unora),anume că am reacționat greșit,exagerat, făcând reclamație...Îmi pare rău că am deschis acest subiect și din partea mea poate fi închis. 4.consider că cineva a încercat cu bună știință să mă înșele și caatare am reacționat în apărarea mea.
  10. Hărțile sunt prea mari, din cauza asta au fost împărțite. În funcție de regiunea unde stai, instalezi ce ai nevoie. Dacă ești în România, instalezi Europa de Est. Dacă stai în Anglia, Europa de vest.
  11. Vrea injectoare noi,alea sunt “sh “… Nu ca le ar fi verificat, dar ambalajul e murdar de ulei..
  12. Deci atitudinea Bavauto îmi pare de nota 10 în situația de față. Tu ce vrei de fapt că nu mai înțeleg....
  13. Mie unul mi se pare vorbă multă si fapte puține. Îți intelegem neplacerea și deranjul, dar mi se pare că deja tragi motanul de coadă cam mult, cu plângeri, cu ANPC si ce mai vrei tu. Plângerile de genul merg doar atunci când cei de la care ai cumpărat refuză returul sau refuză să îți răspundă cu bună știință. Tu faci plângere cumva gratis , doar că poți si ai chef de scandaluri si sa ii f*ti , că așa ai tu chef , deoarece nu ti-au trimis ce ai comandat. Până acum eu am văzut ca oamenii au fost deschisi la retur și să îți dea banii inapoi sau să îți ofere alte injectoare, la ce are rost plangerea ? Doar ca sa dovedești ca ai cojones sau de ce? Esti o persoană careia ii place scandalul ? Logica e simplă, și tu îți faci niște idei proaste, care nu par a fi din partea unei persoane foarte open minded, cum naiba aveai de unde sti cum arată injectoarele dacă ele sunt in cutii de carton ? Din start trebuia sa nu îți pui problema ca nu ti le primește inapoi, deoarece nu ai cum să vezi starea produsului dacă nu desfaci ambalajul. Problema la piese se pune ca se refuză returul dacă există urme de montaj, nu urme de desfacut ambalajul. Si regula asta e de ani buni. Eu am comandat de la ei și toate au venit conforme mereu. Pari o persoană foarte conflictuală, eu ca prestator de servicii as evita astfel de clienți.
  14. Va salut. Am o nelamurire. Masina e seria 7 f01 2011 navigatie cic cu harta europa premium. Nu zice est sau vest. Am descarcat niste variante de pe net europa premium est si separat europa premium vest dar in denumire nu au usb. Le pot instala pe acestea am usb in torpedou? Pot instala ambele variante pe rand cu un stick de 32g fat 32? Thanks
  15. Va salut! Imi puteti recomanda, va rog, unde sa fac revizia cutiei automate de viteze (520i G30) in Bucuresti sau perferia acestuia. Multumesc anticipat! Sper ca am postat unde trebuie.
  16. @geky cu puțină atenție poți scrie ceva mai bine. @FiveThreeFive am corectat eu ce semnalai tu acolo și chiar și prima postare ca să nu mai zgârie retina nimănui.
  17. Adaug si experienta mea: anvelopele all season se degradeaza accelerat, iar cauciucul de pe banda de rulare tinde sa se intareasca, atunci cand sunt utilizate in temperaturi caniculare de vara, in regim de autostrada. La clima din Romania si din sudul Europei, le consider o optiune foarte buna pentru intervalul toamna - iarna - primavara, mai putin in zonele inalte de munte unde inca mai ninge abundent si/sau drumurile sunt aproape permanent inghetate, iarna. Vara insa, le vad potrivite doar in nordul Europei, sau intr-un regim de utilizare relativ bland (ex: curse scurte si la viteza relativ redusa). Un motiv foarte bun ca, in loc de un set de roti de iarna + un set de vara, sa incepem sa folosim un set de all season + un set de semi-slick pentru vara
  18. La acceleratie...pe 0-100 kmph diferenta este minima gen 5.6 sec fata de 5.7, iar la consum cel putin in cazul sotiei mele, in oras merge preponderent electric (incarcare cam la 3 zile..85 km autonomie teoretica) iar pe autostrada la mers legal sau pe acolo (adica in zona 120-140 kmph) nu trece de 7%, mergand in regim hibrid. De obicei, iese pur electric din oras, iar dupa trece in conservare baterie pana la destinatie. Pe Bucuresti-Sibiu...unde sunt si drumuri cu viteza de deplasare mai mica e pe la 6.5%. Nu am simtit-o niciodata submotorizata pt care 1.5.
  19. Este foarte probabil ca ai un anume talent prin care iti asiguri existenta, dar cu siguranta acesta nu are deloc de-a face cu scrisul.
  20. Intrebare, urmează sa merg in service pentru constatare/comanda electromotor pe rechemare, ne pun cumva sa semnam ceva ca mergem pe proprie răspundere? Ca am un feeling ca imi vor spune sa nu mai folosesc masina. Si daca nu semnez, mai comanda piesa? Cum s-a procedat cu rechemarea de EGR?
  21. Am citit despre bateria astora. Cum ziceam mai in urma ca e nevoie si de servisare simpla a bateriei. In sfarsit renunta la acel frame in jurul bateriei si astfel modulele se prind individual pe sasiul masinii. In caz de probleme cu bateria, schimbi direct modulul defect si asta e. Fara sa te atingi de celalalte module ale bateriei. Ar fi minunat sa faca toti asa EV-urile.
  22. Si la F25 incepuse sa faca un usor zgomot...l-am dat inainte sa ma terorizeze dar cred ca daca ii dau cu vaselina...sigur tace
  23. Da, așa cum spui tu,trebuia să procedez și eram absolvit de orice vină sau suspiciune. Dacă sunam la magazin, chiar înainte de a deschide cutiile cu injectoare și să le aduc la cunoștință că am dubii asupra produselor primite, cu siguranță mi-ar fi spus același lucru,care mi l-au spus când i-am sunat imediat după deschiderea cutiilor, mi-au spus să trimit un email cu descrierea situației, poze cu piesele primite și să aștept un răspuns din partea magazinului.sigur că ar fi fost bine să nu le deschid. Vreau sa menționez că am avut încredere în magazinul Bavauto ,din moment ce am ales sa cumpăr injectoare de la ei,la prețul care îl au pe site,pur și simplu nu mi-a venit sa cred că este posibil să se întâmple așa ceva,am crezut că nu mă pricep eu și că poate așa arată un injector nou,eu ne m-ai cumpărând un injector până acum. Cred că mulți s-au confruntat cu problema de a achiziționa/înlocuii injectoare la mașini vechi și sunt convins că toți căutăm alternative mai ieftine dar în același timp și sigure(nu este ușor să investești atâția bani într-o mașină din 2010)eu nu am găsit altă alternativă mai sigură, decât să cumpăr de la bavauto(piesă nouă OE BMW )chiar dacă a fost varianta cea mai scumpă,am considerat că este cea mai sigură.
  24. Da, pare sa fie undeva sub torpedou , nu scartaie deoarece e curatat , dar cum ia ceva praf incepe din nou ,cum ziceam la urs e simplu muzica mai tare sau dau pe treapta 3 , pana nu crapa de tot nu ma bag acolo desi am impresia ca o sa mai faca asa inca 30 de ani :))) , oricum la E30 una pe original costa dublu , Cod OE: 64111370930 Blower unit 3.088,59 RON Noroc ca mai sunt aftermarket desi multe nelivrabile
  25. Am fost azi la constatare, s-a confirmat ca e ventilatorul de la aeroterma. S-a curatat, gresat, etc, pana vine piesa noua. Momentan nu mai scartaie. Estimat 2-3 zile pentru piesa. Cost tot estimat 1800-2000lei cu manopera. Astept sa vad la final ce discount ofera. Din cate am inteles, nu e foarte complicat de inlocuit.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.