Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Da pare ca au facut treaba foarte buna cu CLA ul. Cum am zis mai sus am fost foarte aproape de a lua un I4 ( acum au discounturi destul de mari la ele) dar am zis pas deoarece sincer as vrea mai degraba ceva gen iX1 doar ca acolo range-ul e destul de mic, asa ca astept faceliftul lui iX1 poate mai schimba ceva .
  3. Cum ziceam - https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-x1-2-3xdrive-204cp-cv-automata-6hp-euro-5-IDjDZVw.html
  4. Sper sa nu gresesc dar la franare prima data actioneaza spatele si apoi fata. Deci uzura e mai mare pe spate.
  5. Am avut CLA EV 250+ o saptamana. M-a impresionat. Am condus cam tot ce e electric pe piata, dar baterie mai eficienta nu prea am intalnit. Am primit-o la 85% baterie, imi arata range de 750 km. Dupa mers pe autostrada 140 km/h, si top 200 km/h, apoi mers prin oras si DN1, am predat-o la 27% range, imi arata 170 km inca. Masina sta f bine pe drum, accelereaza f fluent (nu agresiv ca maj electricelor, e in stilul de condus Mercedes). O sa fie best buy daca isi mentin discounturile mari de acum. Si e mai spatioasa decat ma asteptam (o idee mai mica la interior decat un seria 3 G20), portbagaj f similar. Clar peste Model 3 in ochii mei.
  6. Nu am sugestii in privinta masinii tale cu, cutie automata.. dar in privinta tensiunii iri sugerez sa mergi la un centru de baterii sa testeze bateria masinii sa iti spuna ce capacitate mai are bateria. Daca are cativa ani buni probabil capacitatea i-a scazut si ca atare cand consumatorii (si altii, nu doar cel pentru cutie..) trag curent variatia e si mai mare cu, cat sunt mai multi.. si asta e cam datorat capacitatii scazute a bateriei..
  7. Saptamana asta urmeaza o mentenanta preventiva ( curatare galerie admisie, egr, racitor, clapeta acceleratie, etc ) Saptamana viitoare cred ca urmeaza revizia ( ulei + filtre ), mi s-a aprins si martorul la placute spate in 5000km ( tot in scadere ), si tura asta trebuie sa schimb si discurile spate. Ciudat cum placutele spate au tinut doar aprox 80k km ( cele fata au aprox 120k km de la schimb inca nu cer inlocuire ). Aveam impresia ca fata se duce mai repede ca spatele la placute... asta fara sa folosesc frana de mana sau Autohold-ul ( decat foarte rar ). Totodata, va urma si inlocuirea aerotermei/ventilatorului din bord, care face zgomot. Piesa a sosit la BMW, dar am zis ca mai astept pana la revizie, sa nu tot las masina de multe ori.
  8. Today
  9. Salut prieteni, voiam sa va intreb eu la relanti pe un bmw f11 n47t am un consum in N de 0.8 litri la ora , in drive cam 1.0 ,1.1 si cu ac cam 1.4 litri per ora ,cu piciorul pe frana, daca las pe autohold consumul in drive la semafor creste cu 0.2 si nu inteleg care ar fi motivul pentru aceasta crestere,si daca diferenta dintre a tine piciorul pe frana si autohold ( care banuiesc ca este cutia de viteze )tototada cand isi face regenerarea motorul e mult mai silentios,deabia il mai auzi ,am vazut o diminuare a boost bank pana la 700 si air mass pana la 240mg parca cert este ca nu inteleg de ce este asa de silentios in timpul regenerarii. Iar a doua intrebare ,cand schimb din N in Drive sau din N in R , am o scadere de voltaj de la 14.6 sa zicem la 13 v , si dupa cateva secunde( cam 8,9 maxim ) isi revine la acel voltaj de 14.6, am uleiul din cutie prea putin sau care ar fi explicatia? ,cand se incalzeste bine motorul si cutia,parca este mai insesizabil ( gen nu mai exista aceasta fluctuatie de voltaj )
  10. Se pot monta fara probleme, inclusiv sinele sunt identice partea nasoala este cea de comenzi iar aici ai 3 optiuni -improvizezi un buton cu 3 pozitii pentru fiecare reglaj -reglezi scaunele doar din tester -ori cauti un panou cu comenzi Am vazut personal toate cele 3 variante
  11. Yesterday
  12. Salutare , am un seria 1 an 2008 motor 116 i manual , am o problema la relanti deci in mers e totul normal merge și trage bine dar la relanti am vibrații mari la motor de parca da sa se oprească de fiecare dată , am pus diagnoza și zice de cilindrul 1 ceva , sunt schimbate bujiile și bobinele de fostul proprietar , dacă ați întîmpinat problema asta va rog sa îmi dați un sfat, vă mulțumesc !
  13. acuma m-am uitat , nu am asa ceva , doar santul ala si il pot muta eu manual. nu stiu daca nu exista ca optiune extra
  14. Da...asta am incercat. Numai ca nu a iesit tocmai ce am vrut... Sunt din Brașov.
  15. foarte intersat , am sa ma uit inca odata la mine , dar sunt aproape sigur ca nu am asa ceva
  16. Ala in video nu arata cum se ridica tija ruloului. Se ridica culisand in sus pe ghidaje la simpla apasare a butonului de pe geam.. Zavorul pe o parte. Bine-nteles ca la G21 BMW nu am mai avut bani de cheltuit sa isi cinsteasca clientii cu functii care erau incluse in modelele combi mai vechi.
  17. De vânzare utilajul din dotare,an 2015/11 ,2.0d 150 cai ,E 6 fără zamă.https://m.olx.ro/291042024/?bs=olx_pro_listing.
  18. Ca sa trecem la ceva mai mare X4 intra la vanzare: https://www.olx.ro/d/294034286/?bs=olx_pro_listing
  19. Se pare ca nu e cablajul. Dupa ce am citit aseara ce mi-ati scris aici...am pus la loc senzorii mei vechi..originali...si am pus doar garniturile de la cei noi. Se pare ca merg. Sa vedem cat si cum. Una peste alta are dreptate colegul care a scris ca trebuia sa iau originali. My bad ! Invatatura de minte. ...nici astia skv nu au fost ieftini ! Multumesc pentru sfaturi ! Stima !
  20. @daniellu foarte interesant, ai un link de yt unde arata cum funcționează chestia descrisa mai sus? la mine la g21( e adevarat e primul meu combi) nu are nici un fel de curent si toata chestia sta din tensiune fizica
  21. Au schimbat macazul big time cu noul ix45. Baterie mare, 94.5kwh net, putere mai mare, 400+ căluți, viteză de încărcare mai bună. Pe vremea asta trafic mixt fac cam 500km fără emoții. Nu zic că e mai bine ca ix50 sau noul ix60, zic doar că e un salt mare față de ix40. Iar suspensia e și ea foarte bine setata. Și o compar cu cea de pe ix60, pe care l-am condus recent.
  22. @Viper 05. E vorba de un combi. Ca e E91 fiind aceeasi marca au acelasi principiu. Toata bara din spate in care intra ruloul are niste contacte electrice pe capete, altfel cum s-ar da comanda sa se ridice ruloul cand deschizi geamul de la luneta.
  23. Salut ! De 7 de iau senzori originali? Ce marca? Multumesc ! Se mai intamplă sa mai scriu si gresit ! Mea culpa ! Voi fi mai atent cand scriu ! Ideea e ca am adoptat solutia mai simpla si mai ieftina pt ca nu am unde sa ma bag pe sub ea. Am vazut pe yt ca sa ai acces cum trebuie la senzori trebuie demontat pe dedesubt un radiator....si am vrut sa evit. Probabil acum trebuie sa merg la un service .
  24. Vă salut colegi, Am o problemă ce mă albește în cap. În speță BMW 118d 2014 automat. Martor DSC aprins, întreruperi de putere, vitezometrul cade aproximativ o secundă cand se aprinde eroarea și uneori se limitează foarte tare de nu mai poți circula deloc. Sunt momente in care merge perfect și martorul DSC se stinge dupa pornire. Diagnoza indică foarte multe erori de comunicare și lipsa de mesaje cu unitatea ABS. Atașez câteva printuri din diagnoză, si astept câteva soluții ce și unde aș putea verifica, personal pista nr 1 pe care merg este cablaj întrerupt varianta 2 pompa de ABS defect(calculator DSC) Astept cu nerăbdare sugestii.Multumesc anticipat.
  25. Last week
  26. Unor modele de comb cand li se ridica doar geamul au un mecanism (motorase angrenaj si zavor) ce inzavorasc manual si dezavorasc electric(automat) tija ruloului. Exprimarea din topic e ambigua.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.