All Activity
- Past hour
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
alex230ro replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
As zice ca pompa e uleiul 0W20 una peste alta cu PHEV ai ce e mai bun si ce e mai rau din cele 2 "lumi" - autonomie la drum lung si eficienta in oras. La ce e mai rau problemele termicului adunate problemele bateriei- 3669 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
mgi replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Da, clar, un phev sh trebuie luat cu km putini dacă a fost mașina de firma, sau cu km mai mulți de la cineva care l-a întreținut cum trebuie. Altfel, schimb de ulei la 35k km și pornit motorul blana de la rece..- 3669 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
- Today
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
DragosPena replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Sunt renumite problemele la cei cu PHEV care nu fac preincalzirea mai ales pentru masinile aduse 2nd, am chiar prieten cu b48 stricat strict din motivul asta- 3669 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
FiveThreeFive replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Am cautat pompa aceea de ulei misterioasa, luand ca exemple G60 530e si G60 550eX, modele 2025 - generatie nou introdusa si de productie curenta. Eu unul nu am gasit-o. La Engine -> Lubrication System -> Oil Pump with Drive apare doar o pompa de ulei actionata mecanic. Nu am gasit o pompa electrica nici la Engine Electrical System, nici la Vehicle Electrical System. Daca dati de ea, va rog sa ma trageti de maneca, indicand si part number-ul. Daca nu dati de ea, concluzia este clara. https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=71FJ-EUR-01-2025-G60-BMW-530e https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgrp?id=11FK-EUR-02-2025-G60-BMW-550eX- 3669 replies
-
- 1
-
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Underground started following Ottobox i3
-
Salutare, Am revenit la bmw dupa un an de mercedes, si la mercedes am avut cumparat un adaptor ottoaibox p3 care mergea f ok si puteam sa vad in mers videoclipuri pe youtube, netflix etc. De la aceeasi firma am cumparat ottoaibox i3 care zic ei ca e special pentru bmw dar nu functioneaza la mine, nu vrea sa se imperecheze ca si cu un telefon. Aveti idee, cineva are sau a avut asa ceva pe bmw si cum se conecteaza, poate gresesc ceva.. Multumesc
-
530e Preincalzire motor combustie interna la PHEV
tzucul replied to DimaDan's topic in BMW Electrice
Si bmw X5 50e are port CCS si probabil toate modelele noi după 2024 deci nu numai Mercedes.In schimb Mercedes sta rău la capitolul baterii care am înțeles ca stau rău la capitolul degradare rapida. -
Romulus started following Problema inregistrare auto in MyBMW app
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
DragosPena replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Clar pentru ambele medii dar pentru cine isi permite :))- 3669 replies
-
- 1
-
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Risti started following ISTA-D 4.06.22 Standalone / ISTA-P 3.62.1.003
-
ISTA-D 4.06.22 Standalone / ISTA-P 3.62.1.003
Risti replied to OPaul's topic in Audio/Video/Navigatie/Electronica auto
conflict versiune ISTA + versiune windows intial era win10 problema, insa din cate observ ai win11 upgrade ISTA, insa nu chiar la utltima versiune pentru ca o sa ai nevoie de ICOM pana in 4.50 (cred) merge inca cu ENET -
Virin3l started following Problema inregistrare auto in MyBMW app
-
Salutare! Am schimbat masina sotiei, recent, si am incercat sa o inregistrez in contul meu, pe MyBMW dar... primesc eroarea atasata. vechiul proprietar nici nu a incercat sa inregistreze... o sa ma adresez si catre infobmw, dar ma gandeam sa intreb daca careva de pe aici a mai intampinat eroare de genul.
-
N47 s-a oprit ĂŽn mers
RedCap replied to Florin Iovan's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Multumim ca ai revenit cu solutia! - Yesterday
-
La vechiile spatii au fost licitatii separate. Au si ajutat la spor de putere in unele locuri pt ca nu era putere suficienta. La autostrazile noi au fost inca din licitatiile autostraziilor obligati sa faca racordurile. Apoi licitatii pt cine instaleaza si opereaza statiile. Asa vor fi toate parcarile pe autostrazile din UE De fapt sunt. Ma urc pe autostrada in Tm si merg linistit pana in Italia cu chargere unde vreau. Idem in ro cand o apuc spre B sau Iasi/cluj. Ca la noi la mare nu are sens
-
Zolyk2008 joined the community
-
apocalipsa electrica Countdown to Extinction
goangaus replied to FiveThreeFive's topic in Opinii si editoriale
Top 10 mașini electrice cu cea mai durabilă baterie (SoH) Am auzit intr-un vlog de la Atelierul de detailing, cred ca am pus si pe undeva pe forum, ca Phevurile de la Bmw au alt sistem de ungere, pompa de ulei electrica nu mecanica, deci motorul termic este lubrifiat înainte sa porneasca si nu ar fi problema din cauza asta. Sper sa nu vorbesc prostii, eu asa țin minte.- 3669 replies
-
- electric
- electric cars
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
kankode joined the community
-
Fara sa iau apararea nimanui, caci nu o fac, nu cred ca e vorba de incompetenta cat de interesul de a vinde. Iti puneau antena noua, testerul pe masina si poate decuplau si bateria in proces... si bam, 3100 ron si problema ta rezolvata. Poate totusi are si antena o problema, pana la urma, nu s-a defectat asa, subit.
-
Da, la vw asa face, la bmw nu invarte deloc daca este Immo activ, in cazul lui fiind generatia E, poate fi desincronizat CAS -ul de DDE
-
my bad atunci, mi-a facut fix asa la un vw acum multi ani
-
Intentia mea a fost sa te ajut cu niste informatii, nicidecum sa te fac sa te simti cine stie cum.Trecem peste acest subiect pt ca nu este important si revenim la topoic. Da, in momentul in care racitorul de EGR se fisureaza si ajunge antigel pe senzorul de temperatura de dupa racitor, are loc o scadere brusca de temperatura iar de aici ECU va presupunere o scurgere de antigel in admisie. Prin urmare de aici si cod de eroare implementat in soft S 0797 EXHAUST GAS RECIRCULATION COOLER MUST BE CHECKED! SUSPECTED LEAK... PS: la noile modele de B57 au trecut la admisie din Aluminiu.
-
nu asa face immo la bmw...
-
(..nu e frumos din partea ta sa ma faci sa ma simt mic si prost si cu muci la gura.. /ca o sa mi se reproseze ulterior asta .. asta e altceva) Noi aici pe forum schimbam informatii si idei adunate, daca vrei.. Daca ai curaj sau iti doresti sa abordezi un subiect.. ma si citezi, (sa fiu si eu anuntat ca mi se raspunde..) nu doar raspunzi, ca politicienii, vag si ca/de pe internet.. si cel mai important raspunzi punctual la intrebari daca sunt puse. Daca nu, nu-i problema, se intelege si asa.. Ce diferenta nu fac? Sau despre ce diferenta e vorba cand tu ai adus in discutie simpla umplere a DPFul si procesul bine-cunoscut de recirculare a gazelor.. ok, soot-ului, gazelor nearse../ fumul ala negru pe care toti popular il numim gaze nearse sau arse.. Parca era vorba doar de regenerari prea dese si explicatia cauzei.. ..Sau gazele NoX afecteaza regenerarile filtrului!? Cine/ce influienteaza cel mai mult regenerarile pana la urma? Faptul ca ei au umblat la nivelul de umplere al dpf tine de felul cum au decis unde sa ajusteze parametrii ca sa nu mai ia foc masina, nu tin ca sa faca viata filtrului mai usoara neaparat.. si nici proprietarul mai fericit, sunt sigur. ...Sa nu se mai auda in presa (recall-uri) ce masini de doi lei fac.. in valoare reala, nu cat cer ei.. ..Nu inteleg de ce ai adus in discutie NoX si soot-ul cand cu totii (sau multi stim, daca ne intereseaza) ca filtrul se umple de particule si ca acesta filtreaza soot, ok.. si nu NoX - gaze care oricum nu sunt oprite in nici o situatie [filtru dpf golit sau aproape plin..]. (Nu stiu cine naiba m-a facut atat de catar..) dat daca ai incercat sa imi explici ca, ce am spus nu am spus corect.. te invit sa mai incerci o data. Desigur stim de ce a fost facuta rechemarea; pentru RACITORUL EGR. Ca lua foc GALERIA DE ADMISIE DIN PLASTIC, FACUTA IDIOTIC, adica ieftin, de aia. DACA faceau galeria de admisie din acealasi material IGNIFUG ca la E90 unde, cand racitorul pierdea antigel acesta doar se ardea si iesea pe asapament, ..nu mai lua foc masina, alta era treaba! ..Dar de ce, cand pot sa faca mai ieftin, din plastic si sa nu tina si sa coste o foarte mult una noua? De ce sa faca pe 20-30 ani cand pot sa faca pe 5-10 ani o piesa? Incerci sa spui ca senzorul de temperatura de dupa EGR va alarma soferul cand gazele arse/nearse o data recirculate cand iau foc (datorita antigelului scapat de racitor) face diferenta intre gaze fierbinti racite si reaprinderea lor? Eu cred ca aprinderea se intampla deja in galerie (ca e facuta din plastic!) inainte ca senzorul sa zica fass.. Si ca antigelul se pierde deja destul, foarte probabil.. (un mai bun indicator de verificare daca antigelul se pierde din vasul de expansiune..) Vezi tu la ce ii duce capu.. in loc sa faca naibii O GALERIE DE ADMISIE CA LUMEA!
-
Topics
