Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Păi de ce când e mai răcoare afară bagă imediat și când e cald bagă mai greu ?
  3. Pe ce ai tu acum are trebui sa mearga fara sa atinga, mai ales daca ai si suspensia sport. Ca sfat de precautie, daca o sa iti atinga sa verifici bine zona aripii, altfel mai tarziu o sa ai de lucru, sarea si iarna de la noi fac minuni.
  4. Today
  5. 500 de lei nu e mult dar sincer eu vreau sa curat galeria pt ca are 200k și sigur are depuneri pe interior. Încerc și egr-ul, dacă nu va fi suficient, aia e, altul nou.
  6. Yesterday
  7. daca e la prima pornire in sensul ca masina e rece , cel mai probabil e nivel scazut in cutie , asa imi facea si mie f10 , dupa ce am schimbat uleiul evident a fost la nivel si nu a mai facut , mi-au confirmat cei de la automatico acest comportament si cauzele .
  8. Salutare Ai rezolvat problema de la care vine socul? Ceva de genul imi face si mie... doar ca se manifesta doar cand o pornesc prima data
  9. Salut, cred ca ai compresor cu ambreiaj magnetic si se aude compresorul cand cuplezi. atunci cand baga rece si se aude "agata" cuplajul si invarte compresorul.
  10. Fa o verificare a instalatiei AC sa vezi daca ai destul freon.
  11. Merge 100%. Masina mea este cumparata din Romania (de noua) si avea activ Drive Recorder by default sau poate s-a activat cand am adaugat masina in contul meu de connected drive DE. Eu am facut mai multe filmulete, unele in R Moldova, deci nu este restrictie de tara. Intradevar, nu pot sa vad de pe telefon in timp real camerele - asta intradevar este o restrictie de tara.
  12. jantele sunt si vor rămâne o lungă perioadă style 193m 18x8j et34 față, si 18x8.5j et37 spate. Cred că ma pot strecura cu un 20 pe spate fără probleme din ce m-am mai documentat. Și așa am stretch la gume pe spate puțin, in loc de 255/35 am 225/40.
  13. Am primit reusit sa obtin, in sfarsit, un numar de telefon de la BMW Romania, unde mi s-a spus ca functia nu esta disponibila in Romania, aparent din cauza legislatiei (ca si multe alte functii, cum ar fi Remote Start, ajustarea automata a vitezei pe pilot automat, monitorizare semafoare, etc). Nu pareau prea siguri, dar mi-au spus ca nici daca mi-o activez pe Germania, nu va merge in Romania (ca si camera 360º). Daca poate cineva sa-mi confirme sau infirme acest fapt - as aprecia, ca sa nu-l cumpar degeaba de pe .de. E frustrant sa-ti iei o masina cu functii high-tech si sa o poti folosi doar low-tech doar pentru ca esti intr-o tara ca a noastra. Ma intreb daca si chinezii dezactiveaza la fel functii, sau ei se folosesc de toate avantajele posibile in incercarea de a vinde.
  14. In "problema" cu Autohold e firesc sa scartaie pentru ca discurile sunt stranse si orice ar putea scartai pentru ca tu vrei sa si virezi in autohold. Apoi poate e cazul sa schimbi felul cum franezi.. daca franele iti dau atat de mare bataie de cap... Zici ca au fost unse etriere, si fost schimbate discuri.. si nu tin mai mult de un an. Ovalizarea tine si de felul cum soferul face procesul/procedeul numit bedding al discurilor. Iti mai sugerez ca orice discuri vei mai pune pe masina aceea sa fie tratate termic. Acesta fiind un procedeu prin care discurile in procesul de fabricatie trec printr-un proces suplimentar in care acesta pur si simplu sunt tratate termic fiind racite si infierbantate pentru ca sa nu se ovalizeze dupa ce sunt puse pe masina. Despre cum se face si ce este bedding gasesti in postarea asta in pdf Apasa pe cuvintele din "fereastra" mare.. (Cred ca nu mai merge downloadul de acolo. O sa pun documentul din nou) Mai jos e un alt link, orientativ, cum arata un disc ovalizat pe fata: La tine arata la fel? La mine s-a ovalizat ca am uitat sa pun clema de pe etrier cateva sute de km.
  15. @Dana_F Am patit, la un model de BMW din anii '90, o situatie oarecum similara cu a ta. Anume, nu reuseam sa scap de vibratie la franare, desi am inlocuit discurile si placutele de frana. In cazul meu, rezolvarea a fost inlocuirea rulmentilor puntii fata. Nu inseamna in mod automat ca aceasta este o solutie si pentru problema ta.
  16. Pe magazinul din DE iti apare 100% daca poate fi cumparat pt masina ta. Pe cel din RO, 100% nu apare, inca. Stiu ca si mie imi aparea, l-am testat 1 luna gratuit si e mai mult decat decent. Marele plus ori functia care mi se pare cea mai utila, este ca poate inregistra singura in caz de accident, 20 secunde inainte de impact si 20 dupa impact.
  17. E vreo 530 lei Wahler, cu piesa veche la schimb. Wahler face si piesa OE. Nu mi se pare capat de tara. Cauta pe aici pe forum alti zeci de ciresari/temerari ca tine, care au incercat sa curete ce nu e despre curatat. Alt Erg, resetare adaptari cu Ista si aia e.
  18. Este foarte dificil să găsesc un mecanic de nădejde. Problema nu este ca nu aș duce-o la reprezentanta, însă până și reprezentanța din zona unde locuiesc, lasă de dorit. Am dus-o pentru o diagnoză, ca scârțâia la virajul pe loc cu AutoHold activat și au știut decât să spună ca frânele scârțâie, fără alte detalii, depre ce anume ar trebui înlocuit, gresat, sau mă rog, acordată atenție sporită. Pistoanele de la etriere au fost verificate și gresate, acum un an când am schimbat toate frânele fata/spate noi. Problema este ca mie îmi ovalizeaza discurile în mai puțin de un an și nimeni nu știe de ce! Nu găsește nici un mecanic problema. Am dus-o la testul pe role și atât mi-au spus ca discurile spate sunt ovalizate foarte rău, cele față nu-s excepționale deși au mai puțin de 3.000 de km de când le-am schimbat.
  19. Vă salut ! Dețin un F10 530D și de când s-a încălzit afară și am inceput să dau drumu’ la aerul condiționat am sesizat un sunet ciudat în interior care are legătură cu accelerația . Nu știu cum să descriu exact sunetul , este ca un motoraș . Dacă inchid clima dispare instant . Sunet se accentueaza odată cu creșterea turațiilor . Nu am apucat să filmez pentru că apare destul de rar și este destul de enervant și am oprit clima . Uneori apare chiar daca A/C ul este oprit , dar temperatura este pe 16 grade . Am observat că uneori chiar daca A/C ul este inchis , vine un aer foarte rece ca și cum am deschis A/C ul , el fiind inchis . S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ? Fix acesta este sunetul
  20. Am dus jantele la reconditionat, iar rezultatul se poate vedea mai jos.
  21. De ce, ce probleme ai avut? Eu am si m-am uitat la cateva filmari, par foarte utile dar nu am avut inca nevoie de una.
  22. Pentru stopuri cauta pe producator, ULO sau Magneti Marelli, astia fac pe original si au pretul decent.
  23. Am studiat destul de mult gama Bilstein incat le visez noaptea. Exista B4 si B4 Mtech care au dimensiune strandard cu cele de fabrica, B6 sunt de dimensiune standard si tinuta sportiva, iar B8 sunt mai scurte si tinuta sportiva. Pe vremuri pana la generatiile din ani 2000 suspensia standard era echivalentul la B4, iar Mtech echivalent la B8. La e46 pot sa iti spun sigur ca au trecut la varianta de echivalenta B4 si B4 Mtech, iar restul sunt un pas peste Mtech ca duritate.
  24. e o prostie, nu-ti bate capul, parerea mea. Am activat luna de proba, apoi am renuntat. Ia-ti o camera de bord mai bine.
  25. Pai nici eu, dar pt bicle e super!
  26. Distantiere poti pune in functie de ETul la jante, eu am reusit sa merg pe spate cu maxim pana la ET18, iar jantele erau 17x8J_et30 si anvelope 225/45/17. Pe spate am avut si 235/40/18 cu jante 18x8J_et30 si cu aceleasi distantiere de 12mm imi freca la toate speed bumpurile sau la denivelari mai mari.
  27. eu asa stiu ca mai trebuie sa ai ceva optiuni din fabrica pentru a achizitiona “drive recorder” , parca tech pack dar nu sunt sigur. daca nu ai opțiunea sa cumperi online, de-obicei asta inseamna ca masina nu are hardware-ul necesar pentru a activa optiunea.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.