Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Unor modele de comb cand li se ridica doar geamul au un mecanism (motorase angrenaj si zavor) ce inzavorasc manual si dezavorasc electric(automat) tija ruloului. Exprimarea din topic e ambigua.
  3. Până la urmă o face praf de tot.. E greu să citești ce se scrie mai sus cu două posturi,el tot cumpără la senzori în continuare…
  4. despre ce masina e vorba? in rest nu stiu despre ce fire vorbim pentru ca roloul ala nu are nici un fel de curent
  5. Am avut si eu niste fire rupte in mansoane si uneori cand deschideam haionul se ridica si ruloul. Dar tras inapoi cu mana ramanea in pozitia normala. Normal era ca ruloul sa sa se ridice doar cand deschideam geamul la haion. Intr-o zi nu s-a mai deschis geamul separat, n-a mai mers nici partea de radio si nevoit sa repar firele s-a rezolvat problema. Posibila cauza : fire rupte.
  6. eu am patit acelasi lucru la un f10, la mine a fost cablajul de vina, uite-te putin la cablaj in jurul senzorului defect LE : acuma vad ca nu ti-ai cumparat senzori originali nici a doua oara…
  7. De ce nu ai cumparat senzori originali BMW? Erau urati? Iata si ideea: monteaza senzori originali, despre care ai certitudinea ca functioneaza corect.
  8. Va salut ! Am revenit cu feedback ! Am schimbat semzorii initial cu unii chinezesti...mergeu greu, din cand in cand dadeau eroare . Am cumparat altii noi SKV. Am atasat poze. Am reusit cu o mana mica sa ii svhimb prin grilele de sub proiectoare. Surpriza....acum...AUTO PDC FAILURE ! Nu mai merge deloc sistemul!!! Vreo idee ??.. I-am sucit...i-am invartit...am crezut ca am bagat mufele prost...nimic!!!
  9. si eu zic ca e de aici, ce e sarit de la locul lui
  10. Salut, M-am uitat pe un log și la 2100rpm aveam Actual-457 mg și Expected 440 mg la senzorul MAF
  11. Cauta un kit aero pack, mie mi-a plăcut foarte mult. Nou la comanda nu se mai găsește, eu l-am luat NOS de pe ebay. https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=19634&page=3
  12. incearca prin eliminare: Vezi daca ruloul se retrage cand tragi de el Vezi daca acei pini care tin ruloul pe lateralul portbagajul se ridica.
  13. Yesterday
  14. N-am făcut un update de mult aici, am și uitat. Noul motor merge brici, mă lupt cu un cod persistent pe DISA cea mare, deși e nouă și merge și mișcă și mă enervează doar există, și îmi stă pe creier. Mașina a revenit la bară spate stock+ evacuare stock din cauza unui control re rutină foarte zelos și un talon suspendat. Îl apreciez pe domnul polițist că a știut că e92 330i nu vine cu evacuare stock dublă... într-un fel .Fix ce'mi transmite mașina acum e că a trecut de la un coupe "de golani" care bârâia tare mereu, la un gentleman tourer care merge in orice regim fara eforturi. Urla și acum peste 5k ture, dar mă găsesc de multe ori în trafic uitandu-ma daca nu cumva s-a oprit motorul în trafic când calc ambreiajul . Am avut un fender bender zilele trecute, bara față și senzorul de la acc sunt puțin șifonate, sper că o va rezolva asigurarea să revină la normalitate. Și acum vine întrebarea, dacă tot am primit o revopsire gratuită la bara față, să trec la mpack sau nu? Am o ofertă bună pentru mpack de la o cunoștință , dar o parte din mine ar vrea sa o lase cum "a făcut-o mama ei" fără mpack, că prea are toată lumea...
  15. Tarile din jur care nu o sa aiba masini electrice si nevoie de electricitate? Clarifica ideea.. Sistemul energetic poate cade si din proasta gestionare a panourilor solare.. Parerea mea e ca nu chimia e atat de importanta cat e foarte important cum incarci bateria masinii. Orice baterie imbatraneste mai devreme sau mai tarziu. "Viata" ei se scurteaza vrem nu vrem in functie de cum o exploatam. ..Asta depinde de de cat e de informat si constient este proprietarul masinii electrice de tipul bateriei... si modul ideal de a incarca aceea baterie si ulterior de a o descarca cat mai eficient. Stresezi o baterie? Nu te va tine. Ca unele au avantaje fata de altele.. Din nou asta tine de decizia fiecaruia.
  16. Nu ai distronic/acc. E simplu. Eroarea cu kafas trebuia un dublu click pe ea, să vedem detaliat/cauze.
  17. Detin un e61 din 2010 cu keyless go si keyles entry,acum 2 saptamani dontr-o data nu mi-a mai recunoscut nici o cheie,am pus bimmer link,eroare antena din bara spate de la keyless,astazi am schimbat-o,nu mai am nici o eroare dar nu imi merge remote control la nimic,de descuiat doar daca bag cheia in usa iar de pornit bagata in contact,antena diversity stiu cand se duce nu mai merge nici radio,la mine radio functioneaza perfect,astept sfaturile voastre,multumesc
  18. Cred ca n-ai calculat ceva bine, mersul in sport consuma mai multa benzina decat modul hibrid normal. Da, iti mentine bateria incarcata mai mult, dar nu e eficient.
  19. Chimia e foarte importanta in cazul asta. Cresterile de viteza la incarcare s-au facut prin modificarea chimiei si structurii fizice a bateriei, de la o generatie la alta. De exemplu bateria cu incarcarea cea mai rapida de acum e LFP (Golden battery de la Zeekr), spre deosebire de majoritatea bateriilor din masinile existente pe strazi, care sunt NMC. Si chiar in cadrul aceleiasi tehnologii (NMC/LFP) sunt diferente de chimie interna si constructie. Statiile de incarcare se monteaza si ele pe baza unui proiect si au o putere maxima instalata. In teorie (desi la noi, in tara baietilor destepti si capuselor din energie, orice e posibil), aprobarile si instalarile se fac acolo unde "duce" reteaua. Daca treaba asta e facuta cu cap, nu dai jos reteaua ca incarci masina. Mai ales ca energia din retea nu se "termina", sistemul e conectat cu tarile din jur.
  20. Scuze ca a durat atat...nu stiu ce dracu a patit cablul Enet nu a dorit sa functioneze... https://postimg.cc/gallery/qCrTc1d Seria : WBAFW91080DW48199
  21. Salut, daca ai citit erorile cu ista, ajuta mai mult o poza cu erorile detaliate. Problema la tine cred ca este urmatoarea: kafas2 din cate stiu ai fsc pentru fcw , fa-mi o poza cu bagheta din stanga volanului/grila inferioara din bara fata. posibil doar sa te atentioneze sa franezi(kafasa2) , acc piuie si apoi franeaza, nu stiu cat de mult. eu recent am facut retrofit la mai multe si tocmai de-aia iti zic, la tine cred ca e o confuzie intre kafas2/acc. /le: pune seria masinii , distronic merge calibrat si fara oglinzi(revenim ulterior la asta), senzorul de parcare nu are treaba cu acc.
  22. Salutare, am achizitionat de ceva vreme un bmw f10 productie 2012 si intampin cateva probleme...cumva cred ca sunt legate intre ele de sistemul Kafas? Masina a venit echipata din fabrica fara retrofit cu foarte multe optiuni, park assist(nu functioneaza banuiesc din cauza senzorului ultrasonic fata dreapta), acc(functional dar nu pastreaza o distanta corespunzatoare fata de masina din fata stand efectiv in curul ei), etc. Prin intermediul ISTA+ am vazut urmatoarele eroari si anume : 1 D02D3A Kafas 2 D40D1F Untrasonic sensor for PMA Problema mea cea mai mare este cea de la ACC, care nu pastreaza distanta fata de masina din fata, am incercat pe autostrada venind cu 130 in spatele cuiva care mergea cu 110 mai mai sa fac o nefacuta, am franat eu pana a intrat sistemul ACC in actiune, daca il activez fix din spatele masinii de la o distanta sub 8m o vede si nu mai accelereaza. Banuiesc ca nu are treaba cu senzorul de parcare nu ? Ceva idei ?
  23. Daca vrei sa iesi cel mai ieftin (..sau mai ieftin oarecum..) poti sa iei si numai discul ambreiaj si rulmentul de presiune... Cu toate ca rulmentul de presiune de calitate poate sa ajunga la jumatate sau ceva de genul.. ; cam scump adica doar pentru un rulment. Mecanicul trebuie sa aiba scula de resetat placa de presiune daca e sa o refolosesti pe cea veche.
  24. Cand sa umblat a-2-a oara am luat acel pin exact pentru modelul meu dupa seria de sasiu.Pinul a avut codul 21518607922 iar furca codul 21518657324.Am inteles ca prima oara cand sa schimbat ambreajul,mecanicul e posibil sa nu fi schimbat pinul,dar a -2-a sigur sa schimbat ,pentru ca eu le-am luat personal si i-am dat mecanicului care a montat doar o noua fruca cu rulment si avea si tija aia nou si pinul nou.Eu am ramas masca ca dupa cateva luni la fel face si am fost putin revoltat cum doamne ferește tot la fel face.Ori fara vaselina ori ambreajul ,placa are ceva ce produce in timp scartaitul asta.Am observat ca prima data cand ma urc in masina si apas pedala nu face,doar dupa o perioada cand merg cu ea prin oras si cand ajuns acasa,opresc motorul si apas pedala si scartaie de la um cap la altul.Multumesc inca odata
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.