Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salut, Nu este nici o problema, poti sa le pui linistit, important este sa respecti deimensiunea anvelopei, adica 225 45 18.
  3. Today
  4. Optiunea 2VL Variable Sports Steering schimba putin senzatia de la volan, interesant cum de nu a pus neamtul pe masina asta, dar a pus adaptive M. Se simte mai potenta datorita celor 350nm+cei 250cp, lunile trecute am avut la dispozitie un 330i g21 400nm si 258cp, se simte ca un 335i wannabe. Ce ai descris tu acolo pe directie simt eu de fiecare data cand merg cu cealalta masina, X1 e84 cu servotronic, la 420 e alta treaba avand caseta VSS.
  5. Sa las cateva impresii despre G20 330e, dupa cam 1500 km. facand exceptei de faptul ca Automobile Bavaria mi-a vanduc masina cu placute de frana 0, cu zgomot de fier pe fier la franare, si cu 0 km scandenta in aplicatie. Este greu de zis daca as renunta la diesel pt acest tip de masina, pentru oras e ok sa zic, este enervanta autonomia mica pe electric, cu 80% din baterie faci cam 30 km. Eu nu prea am unde s-o incarc la birou, in oras toate sunt ocupate iar timpul de incarcare este mare. Daca vrei sa incarci in mers, consumul creste foarte mult, pe Hibryd ECOPRO face doar coasting si baga curnet in baterie cand franezi, pe hibrid standard baga curent si la decelerare. In nici un mod nu vei incarca bateria la maxim. Pe sport xtraboost masina are zvac, chiar uimitor, trage bine. Sambata am alimenta in BV, full cu 250 lei, m-am invartit prin BV, Poiana BV apoi Cristian, ieri am plecat spre casa pe un traseul mai lung Cristian - BV - intorsura BZ - Braila - podul Brailei - Constanta, consum 6.1, cand am ajuns acasamai aveam autonomie de 77 km. Am mers mult pe ECO PRO + catepdata am incarcat bateria in mers in special la coborari + depasiri cu pe sport. Din cei 532 km cam 160 au fost pe electric. Habar n-am cum sa judec acest consum, comparand cu x4 m40d, daca mergeam calm probabil as fi scos acelasi consum Masina e placuta la condus, fiind RWD, este silentioasa deci nu te oboseste.
  6. Revenind, schimbul de ulei din cutie a rezultat in faptul ca viteza 2-a nu mai face figuri, dar cum nimic in viata nu e gratis in aceasi viteza a 2-a a aparut un zomot dinspre cutie , grupul la rece mai are si el ceva de comentat dupa care pare a se linisti . Concluzie la un moment dat o sa caut sa vad ce lichid ATF ar trebui pus in cutie si o sa schimb inca odata si uleiul din grup. Partea buna e ca LSD ul functioneaza cum trebuie. Tot la capitolul de studiat pare nu "ai place" sa se tureze peste 3500 , interesant e ca am cuplu foarte bun pana acolo pun tot pe seama chipului gluma asta inainte avea ceva comportament asemanator ( care se remedia partial punand debitmetrul de fabrica=> tragea mai slab pana in 3500 apoi se "dezlantuia" ) Treburi de finete, important e ca merge zilnic , caseta de urs are 4 ture stanga-dreapta asa ca in Bucuresti e de lucru cu volanul .
  7. Si la mine s-a auzit la fel, mai ales daca accelerezi cand e rece.
  8. Se poate vopsi doar partea aia din bara, am avut ceva asemanator si nu se cunoaste diferenta.
  9. Yesterday
  10. Eu zic sa te uiti atent in jurul capacului culbutori, ca poate nu este de acolo. Sa te uiti cu atentie in spatele motorului.
  11. Ai 2 variante: nr.1 mergi la un magazin de profil și in baza codului de culoare îți prepară un minim de vopsea pe care ceri să nu îl dilueze decât 50% apoi aplici tu pe zona afectată. Nr.2 pregătești câteva sute de lei și meegi la un vopsitor și faci o treabă profi,se poate face doar 1/4 din spoiler.
  12. Tech1

    Ulei epurator

    Poate am greșit că am mers pe recomandare de aftermarket, dar tot nu are logica sa cedeze în 5k km, am mai auzit că au cedat în 50k, dar nu 5. Plus că a fost 1400 nu 4-500 de lei cum sunt unele pișcători de capace
  13. Buna ziua, am avut un nefericit incident care a rezultat in zgârieturie la bara din fata, intrebarea mea este exista kituri de vopsea auto sau lacuri auto care se pot aplica de catre un amator acasa, fie vopsea Original BMW sau nu. Vopseaua este Valancia Orange B44. Daca ma poate ajuta cineva cu informatii gen cu un video pe youtube cum se poate retusa astfel de zgârieturi fie in engleza sau română sau ce fel de kit sa cumpar as aprecia mult, multumesc.
  14. Ce m-a deranjat foarte tare e că până și in volan simți cumva rotatia in cremaliera casetei. Am incercat dinadins pe drum drept , sa misc fix fracțiunea aia de volan cum o simțeam, si intr-adevar rotile vireaza ... Pe E92 daca prind un drum cu denivelări si logic că mâna si volanul se mișcă, masina sta pe traiectorie. Ei bine pe F32 nu stă... E foarte ciudată senzația... Trebuie sa fii foarte vigilent , trebuie sa o repui cumva tu pe traiectorie .. si va zic eu la o viteză destul de ridicată, te iau puțin transpirațiile când incepe sa îți balanseze din casetă... Pe acelasi drum am făcut de atatea ori cu E92, nu am simțit niciodată posibilitatea sa pierd controlul asupra direcției, cum am simțit cu F32, pe același drum, aceeasi zonă, ba chiar m-a făcut să ridic piciorul de acceleratie.
  15. Și mie la fel mi-a lăsat impresia că direcția e artificială când am trecut de la e91.Nici măcar pe sport nu oferă aceiași senzație ca la E.Am suspensia M pe ea, cred că cea standard e și mai și(barcă).
  16. Ai cuplu mult mai mare vs E92 și disponibil la turatie mai mică de aia pare brutala. Și în final sunt aproape 100 cai diferența ..
  17. Socoteala e simplă. Există piese care nu merită reducerea de preț să pui aftermarket. Există cateva "reguli" unde se recomandă doar piese de origine OEM, mai ales cele pe care nu le schimbi foarte frecvent. Eu am pus la E92 capac culbutori OEM, si nu am avut probleme. Urmează să il schimb si la F32 ,pentru ca deja își are kilometrii făcuți si nu vreau sa risc nimic, tot OEM o sa pun , desi am vazut ca sunt nenumarate variante AM, nu vreau sa imi asum riscul.
  18. Tech1

    Ulei epurator

    Ideea este că tot la el mi-am făcut mașinile, niciodată nu am avut probleme cu el, până acum nu m-a dezamăgit niciodată din punct de vedere al lucrărilor, dar aici îmi dă cu virgula la situația de acum. Posibil să fi făcut o prostie punând aftermarker, dar știind că a mai pus acelasi producător și pe acel X6 m50d și de 2 ani nu are probleme, am mers și eu pe producătorul acesta aftermarket 5k km cu capacul nou, iar cel vechi, tot aftermarket a fost pe mașina. Dar și aftermarket, dupa 5.000 km să aibă deja probleme? Și cum am mai spus în postare, același producător pus acum 2 ani pe un X6 m50d care e alergat zilnic, nu ar avea cum să cedeze în doar 5k km. Iar eu merg destul de frumos cu mașina, nu îmi bat joc de ea, nu ii dau talpa daca e motorul rece, o las tot timpul sa se răcească turbina daca o alerg puțin, ceva nu se leaga
  19. Întâmpin și eu o problemă la al meu seria 216D active tourer din 2018 nu vrea să mai pornească și vreau să îl iau cu o platformă și nu știu cum să îl bag pe neutru din parck . Vă mulțumesc pentru ajutor!!
  20. Am reușit să aduc si eu mașina la Iași, in cele din urmă . Primul drum lung relativ pe care l-am avut cu ea. Prima impresie, mi se pare foarte foarte brutală in acceleratii cu piciorul la fund. Nu imi par deloc doar 250 cai . Diferența dintre 170 de pe E92 și ăștia 252 de pe F32, parcă sunt cu totul alții . Nu imi place direcția, mi se pare foarte artificială si foarte sensibilă, dacă prinzi un drum denivelat , trebuie să ții bine volanul în mână, pentru că la orice mișcare din mână, ea deja vrea sa vireze. La E92 in mers direcția e mai țeapănă. Probabil are legătură si cu modurile alea Confort, Sport; eu am mers doar pe Confort. Ce e foarte mișto e partea de RevMatching la cutie, când retrogradezi, îți permite să ridici instant piciorul de pe ambreiaj, nu mai trebuie să il patinezi sau să tragi o pedală in accelerație. Încă nu am reușit să imi gasesc poziția la volan , cum e in E92. Văd destul de mult din capotă ... Am reușit să o bag si in MyBMW , dar optiunile alea suplimentare sunt cam scumpe . Urmează să montez ceasurile full digitale, un emulator de limit speed info , update la ID6 , maps și mai vedem după aia .. probabil o sa caut sa pun SoftClose si la asta, si un upgrade major pe viitor , montare KAFAS cu tot ce trebuie, parbriz, camera , module etc...
  21. Tarziu dar cred ca ajuta. Si la mine e la fel. Cica are fi "Westgate rattle" si zornaitul ar fi de la acel sistem "piulita".
  22. Socoteala e simpla. Cati km ai facut cu capacul culbutori de camd l-ai schimbat? Probabil nu la fel de multi cand l-ai schimbat pe cel original. Tu probabil fiind primul care l-a schimbat.
  23. Tocmai ce am verificat seria de la masina personala inca in garantie cu toate update-urile si rechemarile la zi si a aparut o noua rechemare . Aveti idee ce ar putea fi aceasta noua rechemare?
  24. noutati?astazi am auzit un b47 care are acelasi zgomot la putin peste 200.000 km
  25. Încă e prezent, așa că l-am răsfățat cu o vizită la detailing. Dacă va mai fi prin preajmă, intenționez să vizităm iar Grecia cu el, toamna asta. Îmi fac mea culpa, m-am preocupat mai mult de cealaltă vechitură în ultimele două luni. Dar a fost chiar fain, am învățat multe despre KE-Jetronic în ultima vreme și unele reparații le-am făcut singur. Boală grea cu mașinile astea. Revenind, înainte arăta așa: Și după, astfel:
  26. Salut, epuratorul e in capacul de tocmai l ai schimbat, eu cred ca ai facut o prostie punand aftermarket, as schimba mecanicul, nu prezinta incredere.
  27. Salut, am un serial 5 F10 an 2014 și i-am schimbat acum vreo 5k km capacul de la culbutori, nu am pus original, am pus Vaico deoarece mi s-a recomandat de cineva care a mai pus pe un X6 m50d și de 2 ani nu are nici o problema cu el. Acum, am descoperit că am ceva ulei sub mașina, pe scurt, o pata mai exact. Am verificat uleiul, e la nivel, mecanicul mi-a spus că e posibil sa fie de la epurator, cum as putea sa rezolv problema? E primul meu BMW și nu o am doar de vreo 10k km, încă nu sunt chiar atât de cunoscător al BMW-urilor. Dar mă face psihic ideea că pe undeva pierde ulei. Daca a mai întâmpinat cineva probleme de genul și știe o rezolvare, m-ar ajuta foarte mult.
  28. Mare atentie, zic, cu masinile care sunt din fabrica prea conectate la internet. Sa nu ajungeti sa platiti abonamentul inclus "pe viata" (dupa ce, compania isi incheie socotelile pe piata..) sa ajungeti sa platiti conexiunea din propriul buzunar.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.