Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Placutele fata sunt destul de scumpe dar sunt M performance.La cei cu frane normale sunt mai ieftine plăcuțele.
  3. Today
  4. Outlander e masina ok, interiorul ok dar exteriorul(fata) e ceva de groaza, nu stiu cum au reusit.
  5. Eu l-am schimbat la G30 la Bluemotors in Carcea (langa Craiova). Kit cumparat de mine, manopera 400 lei, gravitational. Au si aparat pentru flush.
  6. https://pspowers.com/understanding-ev-battery-degradation-causes-effects-and-solutions-for-long-term-performance/ Nu are rost sa spun ca sunt de acord cu fiecare cuvant scris in blog--ul postat.. (Esenta ce trebuie sa o retina fiecare/..orisicare posesor de masina electrica , hibrida si chiar ICE (cu baterie sa ii porneasca motorul) e in urmatorul citat, sub comentariu meu: Rezistenta interna electrica nu pleaca nicaieri, niciodata.. ci creste cu fiecare luna si an in functie de felul cum e tratata/exploatata bateria. Plecand de la curentul cu, care e incarcata si ciclurile de incarcare pana la felul cum e descarcata.. Bine nu creste vazand cu ochii ci, creste constant daca bateria e exploatata corect. Cu alte cuvinte trebuie sa te dai dupa baterie daca vrei sa nu te coste. The increase in internal resistance which limits the rate at which energy can be delivered, affecting performance under load (e.g., acceleration). As (internal) resistance increases, the battery becomes less efficient in delivering power quickly, which impacts performance, especially during rapid acceleration or fast charging.
  7. literalmente primul link la cautare pe sfantul google , si mai sunt ceva linkuri vezi pe acolo ce mai gasesti
  8. In timpul decapotarii se intampla ceva suspect? Se blocheaza? Se aude ceva? Trebuie inspectata zona cu masina decapotata partial ca iti poti da seama daca e vreo problema, zgomotele mai dispar si daca se greseaza bine partile metalice.
  9. As dori sa va intreb daca a mai intampinat cineva aceasta problema si cum s a rezolvat....in timpul mersului cu masina, bmw e 93, se aude zgomot, ceva bataie metalica de la mecanismul de decapotare din partea stanga spate. Am inteles ca sunt ceva bucse de teflon sau articularii care se uzeaza....daca ma poate ajuta cineva, daca s a mai confruntat cineva cu asta si are ceva poze cu bucsa sau axul uzat ....sau ma rog, orice informatie care m ar putea ajuta. AI ul m a ajutat doar partial....Va multumesc
  10. Sa nu se inteleaga ca am ceva cu modelul , doar ar fi fost buni mai multi cai oricum la preturile cerute 52990 respectiv 56990 (ma rog preturile sunt un pic mai mari aici sunt scazuti 3k eur ) as lua oricand Outlander .
  11. O baterie trebuie incarcata permanent (nu tinuta descarcata) cu mai mult sau mai incet putin curent (incarcata de catre termic). Sau poate la fel de mult (ca la priza) tot de termic. Ma indoiesc mult ca proiectantii nu ar incarca o baterie suficient inainte ca aceasta sa se descarce pe motorul electric. Din nou nu putem crede ca o baterie sta sau e mentinuta la nesfarsit (sau pana e bagata in priza) neincarcata de catre termic. Nu cred ca e greu sa intelegem ca undeva in termic o parte, mai mare sau mai mica, din energie dezvoltata se duce exclusiv in baterie pentru incarcarea exclusiv al bateriei, inainte de a fi descarcata din nou. Iar asta se reflecta in consum; sau ceea ce altii pe buna dreptate spun si altii ca este - un balast - pana se incarca suficient. Dupa care ciclul se reia daca nu e incarcata la priza. Descarcarea completa a bateriei nu este permisa de catre BMS pentru ca afecteaza bateria. In acelasi sistem fabricantul stabileste limita/nivelul de siguranta al descarcarii bateriei. Nu stiu in ce masura mereu este pastrata o rezerva in baterie.. si cat de util si eficient e asta.. Aceea rezerva, ce se intampla cu ea? Nu este folosita de motorul electric?? Sau bateria e mentinuta de termic la nivelul acela? De incarcat tot trebuie incarcata, o data folosit acel nivel de incarcare. Noi nu putem sti.. dar ce stiu este ca unei baterii nu e bine sa fie tinuta descarcata. Ori, cam asta sugereaza afirmatia citata..
  12. Ei zic oficial 6.5 % mod combinat, ma rog e de așteptat poate apar ceva teste.
  13. Yesterday
  14. Discutia nu era despre consum ci daca acel motor de 1.5 este suficient ca performanta. Bateria nu se descarca complet, tot timpul este păstrată o rezerva ce va fi folosita de motorul termic atunci cand este nevoie. Iar la drum lung probabil se merge in modul hibrid, nu full electric sau termic, si atunci consumul evident va fi mai mare decât in mod full electric dar mai mic decat full termic.
  15. Stiu , am avut X1 în drive test , păstrează el ceva acolo dar consumul creste .Mă rog cum ziceam e ok dacă nu ai drumuri lungi de făcut,in final ce salvezi în oraș pierzi la drum lung aș zice.edit de consum era vorba ca performanta sigur e peste E30 .
  16. sa intelegem ca vrei sa spui ca, .. calculul iese asemanator la consum cand bateria e goala si trage doar termicul? Esti sigur? Performata e aceiasi cu o baterie goala/descarcata sau pe cale a fi incarcata.. dintr-un motor de 1.5 litri benzina? Cred ca asta e cam greu de demonstrat in realitate.. E de intekes ca masina trage bine cu ambele cat tim bateria nu e descarcata. Dar o data descarcata sigur consumul creste destul de mult doar cu termicul in deplasare, care acum trebuie sa si incarce bateria suficient ca apoi sa se descarce din nou.
  17. Nu asa se face calculul, nu cred ca mergi niciodata doar cu motorul pe benzina (ca la orice alt plug-in hibrid, de altfel). Si X1 PHEV are un motor tot de 1.5 si au facut oamenii teste cu bateria goala, diferenta de performanta e minora.
  18. 136 Cai am eu pe E30 la 1150 kg , astia au pus 137 cai pe 2150kg? ce sa zic daca mergi in oras e ok cred, afara probabil ca va trebui sa opresti sa bagi benzina si curent in acelasi timp . Dar probabil ca cineva care merge preponderent in oras e ok
  19. Greșesc sau asta este Phevul cu cea mai mare autonomie, din categoria masinilor rezonabile la pret? Mi-am schimbat părerea despre mașinile chinezesti de cand am vazut știrea ca Toyota folosește(sau va folosi, nu e foarte clar) tehnologie BYD la masinile noi. Toyota, cei mai avansați pe partea de hibride & Phev... Dacă rezolva si problema service-urilor chiar devin optiuni viabile.
  20. M-am dat azi cu Lynk&Co 08. Cam cat un X3 la dimensiuni (ochiometric), cu o motorizare interesanta. Un motor de 1.5 turbo de 137CP plus o baterie de 40 kwh, cu incarcare DC in 30 min (!) si un motor electric de 208 CP, total 345 CP. Plus tot felul de dotari, inclusiv scaune ventilate si cu masaj, camera 360, sistem audio HK si asa mai departe. Autonomia aratata pe electric in bord era 200km si parea sa fie acolo. Masina surprinzator de ok, din toate punctele de vedere, relativ la ce mai gasesti pe piata in momentul asta. 57k versiunea de top. N-am reusit sa golesc bateria sa vad cum merge si cat consuma cand e goala, dar tehnologia mergea bine. Motorul pe benzina de-abia se auzea cand pornea si mergea, nu se simtea absolut nimic la tranzitie si nici la schimbarea vitezelor.
  21. Salut, Unde pot reparara un modul airbag (SIM85) pt un E85 din 2004? Nu comunica! Mulțumesc
  22. Usa masinii se deschide doar manual corect? Asta inseamna ca electric s-a stricat ceva la brosca acelei usi. Cauta un electrician auto.
  23. in zona de Gorj sau Dolj, puteti recomanda pe cineva pt schimb ulei la o cutie de viteze automata bmw seria 1 an 2020
  24. Salut @laurt Placutele fata au fost in Mai 2023 - 1662 lei + TVA ( cu reducere 20% ) la BMW Oradea, senzor parca 128 lei + TVA ( total cu manopera si material marunt aprox 2400 lei ) Placutele spate au fost in Aprilie 2024 - 672 lei + TVA ( cu reducere 20% ) tot la BMW Oradea, si 133 lei + TVA senzorul ( total cu manopera si material marunt aprox 1050 lei )
  25. N are rost o analiza, pentru ca suntem clar condusi de niste incompetenti analfabeti functionali ( cu exceptiile de rigoare, putine care sunt ).
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.