Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Salutare! Vreau sa-mi instalez si eu o camera la un G11 2017. M-am bucurat initial ca priza de la bricheta rezista si cu masina blocata cand de fapt imi taie curentul dupa cateva minute de la blocarea portierelor. Vreo idee despre cum pot alimenta camera 24/7? M-ar interesa mai ales sa stiu daca se poate coda priza incat sa nu-i taie tensiunea. Merci!
  3. Da, corect, depinde si de dotari... eu daca imi caut dupa ce am eu nevoie, raman cu vreo 2-3 masini pe mobile ( gen 540i xdrive ) Trebuie urmarit si dealer-ul, cat e de vechi, ce rating are, cate masini are de vanzare si CE masini vinde... ca poate fi unul generalist care are doar masini in zona 15-20k si din 15-20 masini are 1-2 la 30K+, iti cam da de gandit. Eu as cauta doar de la dealeri mari, AUTOHUS, AUTOEXPO, etc, sau reprezentante BMW, chiar daca nu e prin programul lor Gebrauchtwagen ( adica masini SH ).
  4. Today
  5. Eu o mare problema pe acest subiect. Si iti zic si de ce: - voiam sa iau BMW Wallbox plus 22kw - dupa multe discutii, printre care si @neo_andersson, imi zicea ca pentru a te bucura la maxim de o conexiune buna, tracking, etc, ai nevoie de VPN pe Germania, fiindca BMW nu si-a dat interesul pe Romania. Apai, ma scuzi pe mine, am lucrat in IT, dar sunt satul de cacaturi de genul. Eu prefer plug and play si sa pot sa fac orice trebuie pe el. - fiindca punctul de mai sus e in place, m-am gandit sa iau o statie Tesla, fiindca aia bagi Romania, iti apare tot, tracking incarcare, cost, eficientizare, programare etc. Dar eu nu vreau Tesla, eu imi voi lua plug-in BMW! Tare dubios subiectul.
  6. Adaug eu, "si slab dotate". Pe gebrauchtwagen sunt cu mult mai scumpe masinile decat pe mobile sau dealeri care vand pe mobile, iar aici as zice de niste dealer-i cu vechime si nu de turci sau mai stiu ce tepari, tepari care sunt si pe Germania, dar evident mai putini decat la noi. Ai zice ca le verifica, le remediaza daca e ceva defect, le fac o revizie, iti ofera ceva garantie care functioneaza sau nu in Romania, dar chiar si asa dupa ce tragi linie, tot e prea mult fata de dealerii independenti. Diferenta o reprezinta profitul, margins-ul grupului gebrauchtwagen care e destul de mare probabil. Ia fiecare ce prefera...Eu am preferat sa iau un model cat mai dotat, la acelasi nr de km in comparatie cu un model similar de pe gebrauchtwagen care era mult mai slab dotat. Am procedat in felul acesta de doua ori si a fost totul ok cu ambele masini, atat cu F10-le in 2017 cat si acum cu G31-le in 2024. Evident ca am verificat inainte cu rapoarte din reteaua BMW, iar ulterior daca cel putin din acest punct de vedere totul a fost ok, comunicarea a fost in regula, am mers personal si am ridicat. Nu e tocmai usor, e ceva bataie de cap, stres, dar am preferat sa merg in felul asta decat sa regret ulterior pe toata perioada in care tin masina ca nu are nu stiu ce dotari pe care mi le-as fi dorit ori sa-mi bat capul dupa cu retrofituri.
  7. Salutare, Mie doar ce mi-a ajuns electrica si ma uitam ce statie sa aleg referitor la baterii momentan am ROI ul de 10-11 ani deci le zic pass
  8. Caută pe bmw campanii tehnice după seria de șasiu și vezi dacă nu se schimba gratuit la bmw.Era recall pe subiectul asta.
  9. Da, media masinilor ok incepe de pe la 38-40k eur in sus.
  10. M-am uitat si eu direct pe site-ul bmw gebrauchtwagen si nu am vazut vreuna sub 38000 euro.Dar de acolo măcar știi ce cumperi.
  11. E in functie si de masina, am uitat sa precizez. Eu de iarna nu pot pune diferite față/spate. Doar pe vară pot. Da, pot pune de 20, dar varianta cu toate 4 la fel.
  12. Nu e adevărat.Eu pot sa pun aceasi dimensiune și de iarna și de vara.
  13. Am intrat pe un grup de baterii/panouri etc. Vad ca apar tot mai multe (si mai bune) celule chinezesti. Apar si solutii tot mai bune si mai complexe opensource si solutii de baterii DIY. Se gasesc carcase, celule, BMS... Inca am preturi f ok la curent dar cu astia nu se stie asa ca incep sa ma documentez serios si pe partea asta. De ex: https://github.com/EnnoidMe/ENNOID-BMS In paralel imi fac curaj sa imi montez cel de-al doilea invertor. Dar la ce ceata e pe afara, si frig... asa nu am chef
  14. Buna, rea, asta e, alta n-am, vorba aia - pompa de apa... avea mici urme de umezeala... sigur mai mergea, cat, cum, nu stiu, dar am zis ca nu ma joc cu riscul sa crape candva cumva din senin sa ma lase in drum - DPF... aici ar fi multe de discutat, dar pe langa calitatea tot mai slaba a pieselor/componentelor, sigur nu am ajutat nici eu la uzura lui prematura, si a contat mult si faptul ca am VMAX off gen... adica am ajuns prin Germania si la no speed limit m-a luat valul de multe ori. Pana la urma nu s-a infundat, doar s-a fisurat ceramica in el. lucru care a dus si la schimbul senzorului NOX ( care sincer nu stiu daca mai mergea sau nu, sau daca era problema cu el sau nu, avand in vedere ca a fost inlocuit inainte de a schimba DPF-ul. Posibil senzorul sa nu fi avut vreo problema ci erorile pe el sa fie cauzate de faptul ca DPF fisurat scapa fum si de acolo erorile/problemele... ). Dupa cum am mai explicat, DPF-urile nu mai tin 500k km, CA PE VREMURI. Acum, cam toate sunt consumabile din pacate... vedeti si EGR-uri/Racitoare, Galerii admisie de plastic, capac culbutori de plastic, etc... - conducta de adblue si injector adblue ( conducta sigur trebuia schimbata, dar injectorul am vrut eu sa-l schimb sa stiu ca e totul ok pe partea asta ) in rest doar consumabile ( pana la urma si DPF e tot consumabil daca e s-o luam pe aia dreapta ) Dpmdv, atata timp cat problemele nu sunt la MOTOR/CUTIE d-astea, restul se mai schimba. Important e sa nu ma lase in drum, iar daca e o problema sa se poata rezolva cat mai rapid. Daca vorbim de costuri de intretinere, sincer mi se pare destul de scumpa mentenanta, daca vrei sa ai grija de ea corect. Nu sunt 100% convins ca urmatoarea masina va fi tot BMW.
  15. Salut, pui din dezmembrari originale in stare ft buna si rezolvi problema.
  16. nu e vorba de tensiunea din baterie ci de curentul in stationare.
  17. Nu e vorba de scuze aici, e vorba sa fim un pic mai atenti cand cream noi topicuri. Subiectul topicului trebuie in general sa spuna despre ce e vorba in topic. Hai bafta in rezolvarea problemei!
  18. Yesterday
  19. Ce treaba are postarea asta cu sectiunea de folosire a forumului? @cosmindumitru7 nu mai merge forumul din cauza erorilor masinii tale? Am mutat si redenumit eu topicul tau, sper ca pe viitor sa creezi topicuri unde trebuie, nu de alta dar esti membru din Februarie 2024.
  20. Salut! Dețin un f30 318d 2013,și i am tăiat din toba pentru a-i pune un tips mai lung,dar am tăiat puțin cam mult din ea,și nu mai sta drept,deoarece acea țeavă se curbează până ajunge în Back Box ul acela( silencerul) .Stiti vreun model de tips pentru toba care conține și curba aceea? Va las o imagine mai jos de pe net asemănătoare cu partea de toba despre care este vorba(la f30 nu e dreapta,coboară puțin și apoi vine drept spre spatele mașinii )
  21. Ba ninge, ploua si da Soarele dupa legile bine-cunoscute ale Naturii... asta era o data; zile astea naiba stie cum e. Nu spune ca nu stiai asta? https://www.bbc.co.uk/weather/articles/c5ygydeqq08o Exact pe tema Soarelui: "The fact that this is even being discussed as an option is ludicrous. Messing with nature in this way could have devastating consequences that nobody can predict. Sets a very dangerous precedent. Leave the sky alone!" din linkul postat, a adunat cele mai multe aprecieri pozitive. ..Numai ca omului odata ajuns la butoane, adica bani, putere si dorinta de mai mult.. ii cresc coarnele alea.. si incepe.. de prin '44 (parca) si vrea sa manipuleze si manipuleaza si fenomenele naturale in interes propriu, al tarii.. bla bla bla.. tot denaturare/interferenta a/cu fenomenelor naturale se numeste! Ca sa inchei si sa dau directie a ceea ce tot incerc sa transmit.. Parerea mea e ca noi oamenii pe acest pamant trebuie mai intai sa franam drumul asta spre haos si sa invatam sa pretuim ce avem. Sa facem cativa pasi in urma, ... fim mai uniti si mai educati si sa nu mai vrem tot timpul ce e nou.. (orice mai nou se stoarce din ce in ce mai mult din noi cetatenii, cred ca macar asta se simte, nu!? Nu o sa-mi ziceti ca o din ce in ce mai bine zilele astea? Zau daca ma deranjeaza daca de maine BMW declara public ca de acum inainte, zece ani de zile nu mai scoate nici un motor nou (..eventual in 3 cilindri sau poate 2.. ca asta e trendul/moda..) ..nou si ca vrea sa isi puna inginerii sa scoata (adica chiar sa le imbunatateasca pe cele existente in fiabilitate) sa scoate cel mai fiabil motor posibil din materiale care sa tina o viata de om... Ca si-ar dori sa nu-si mai vada clientii ca schimba masinile si ca ei recunosc ca, cer deja prea multi bani ca sa dea bine acolo in competitie... De competitia de a face si mai multe harburi (adica alea de se strica repede, iau foc unele din ele.. si costa o avere sa le repari.. nu sunt constienti. Vor doar profit.. hmm. Nu traiesc eu sa vad asa schimbare de paradigma si grija cu adevarat fata de Mediu
  22. Cum sa afecteze masina daca producatoru le-a montat pe masina!? Le-au pus ca sa se strice cutia de transfer? Tu monteaza anvelope premium fix dimensiunile ei si aia e. P.S Vezi ca anvelopele de iarna sunt diferite de cele de vară ca dimensiuni agreate de cutia de transfer.
  23. Ok mersi Am băgat codul 11787587130 îmi arată senzor /emulator nox alternativ preț 429 euro plus 36 euro transport
  24. Recomand cel de la bimmerprofs. Bagi seria de șasiu pe bavauto, si verifici ca cel de pe bimmerprofs să fie compatibil cu codul tău de original.
  25. In urma unei diagnoze am vazut aceasta eroare "801A4C SINE: Undervoltage Detected in internal voltage supply" care face referire la bateria din difuzorul alarmei. Este o baterie ce alimenteaza alarma, in caz de deconectare/golire a bateriei alarma de modificare a planului (inclinare/ridicare de la sol) ramane activa . Sunt doua variante de rezolvare a problemei.Se cumpara una nou/second si se schimba, sau se desface si se schimba bateria. Soneria este facuta din 2 bucati dar lipita la mijloc. Pentru a se desface trebuie taiat cu bomfaierul subtire sau cu un biax pe dunga de la mijloc. Taietura nu trebuie sa fie adanca pentru ca materialul nu este gros. Se schimba bateria si se lipeste cu bicomponent epoxy (investitie bateria+lipici) Pentru a se demonta de pe masina,in mod normal se da roata stanga jos si se da jos carenajul de plastic al aripii. (suruburi,nituri plastic etc)Eu am ales o varianta mai simpla. Am reusit sa bag mana in gaura dintre far stanga si intaritua metalica de la trager si cu o cheie fixa cu clichet de 13. Am desfacut cele 2 piulite de jos si am scos suportul in sus (grija sa nu scapati piulitele). Dupa ce am ridicat putin sirena,am desfacut surubul de sus cu o cheie de 10, am deconecat mufa si am scos sirena. in cazul meu am cumparat alta de pe ebay second din 2023 cu 160 lei,transport inclus. Cativa ani tine sigur. O am pe ceea veche de rezerva in caz de ceva. Poza de mai sus cu sirena desfacuta, este poza de la sirena data jos de mine. Atasez poze cu locatia sirenei si a suruburilor de jos a suportului. Sunt mai greu accesibile, dar am preferat sa pierd mai mult timp decat sa defac mai mult la masina. Cod model pe masina :65759303560 -Reparatie- baterie 15 lei/ lipici bicomponent 30 lei (45 lei total) Cod model ultimul model :65759493759- magazin online- 1.205,77 Ron / ebay UE second 160 lei transport inclus
  26. 28 de milioane este pe bav auto m-am uitat acum pe original Mersi de răspuns .încă o întrebare și gata.după părerea ta ce îmi recomanzi să iau original după bav auto sau după bimmersprofs??e și un pic diferență de banii.masina are 245 de mi și sincer vreau să o mai țin măcar un an doi
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.