Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Au schimbat macazul big time cu noul ix45. Baterie mare, 94.5kwh net, putere mai mare, 400+ căluți, viteză de încărcare mai bună. Pe vremea asta trafic mixt fac cam 500km fără emoții. Nu zic că e mai bine ca ix50 sau noul ix60, zic doar că e un salt mare față de ix40. Iar suspensia e și ea foarte bine setata. Și o compar cu cea de pe ix60, pe care l-am condus recent.
  3. @Viper 05. E vorba de un combi. Ca e E91 fiind aceeasi marca au acelasi principiu. Toata bara din spate in care intra ruloul are niste contacte electrice pe capete, altfel cum s-ar da comanda sa se ridice ruloul cand deschizi geamul de la luneta.
  4. Salut ! De 7 de iau senzori originali? Ce marca? Multumesc ! Se mai intamplă sa mai scriu si gresit ! Mea culpa ! Voi fi mai atent cand scriu ! Ideea e ca am adoptat solutia mai simpla si mai ieftina pt ca nu am unde sa ma bag pe sub ea. Am vazut pe yt ca sa ai acces cum trebuie la senzori trebuie demontat pe dedesubt un radiator....si am vrut sa evit. Probabil acum trebuie sa merg la un service .
  5. Today
  6. Vă salut colegi, Am o problemă ce mă albește în cap. În speță BMW 118d 2014 automat. Martor DSC aprins, întreruperi de putere, vitezometrul cade aproximativ o secundă cand se aprinde eroarea și uneori se limitează foarte tare de nu mai poți circula deloc. Sunt momente in care merge perfect și martorul DSC se stinge dupa pornire. Diagnoza indică foarte multe erori de comunicare și lipsa de mesaje cu unitatea ABS. Atașez câteva printuri din diagnoză, si astept câteva soluții ce și unde aș putea verifica, personal pista nr 1 pe care merg este cablaj întrerupt varianta 2 pompa de ABS defect(calculator DSC) Astept cu nerăbdare sugestii.Multumesc anticipat.
  7. Yesterday
  8. Unor modele de comb cand li se ridica doar geamul au un mecanism (motorase angrenaj si zavor) ce inzavorasc manual si dezavorasc electric(automat) tija ruloului. Exprimarea din topic e ambigua.
  9. Până la urmă o face praf de tot.. E greu să citești ce se scrie mai sus cu două posturi,el tot cumpără la senzori în continuare…
  10. despre ce masina e vorba? in rest nu stiu despre ce fire vorbim pentru ca roloul ala nu are nici un fel de curent
  11. Am avut si eu niste fire rupte in mansoane si uneori cand deschideam haionul se ridica si ruloul. Dar tras inapoi cu mana ramanea in pozitia normala. Normal era ca ruloul sa sa se ridice doar cand deschideam geamul la haion. Intr-o zi nu s-a mai deschis geamul separat, n-a mai mers nici partea de radio si nevoit sa repar firele s-a rezolvat problema. Posibila cauza : fire rupte.
  12. eu am patit acelasi lucru la un f10, la mine a fost cablajul de vina, uite-te putin la cablaj in jurul senzorului defect LE : acuma vad ca nu ti-ai cumparat senzori originali nici a doua oara…
  13. De ce nu ai cumparat senzori originali BMW? Erau urati? Iata si ideea: monteaza senzori originali, despre care ai certitudinea ca functioneaza corect.
  14. Va salut ! Am revenit cu feedback ! Am schimbat semzorii initial cu unii chinezesti...mergeu greu, din cand in cand dadeau eroare . Am cumparat altii noi SKV. Am atasat poze. Am reusit cu o mana mica sa ii svhimb prin grilele de sub proiectoare. Surpriza....acum...AUTO PDC FAILURE ! Nu mai merge deloc sistemul!!! Vreo idee ??.. I-am sucit...i-am invartit...am crezut ca am bagat mufele prost...nimic!!!
  15. si eu zic ca e de aici, ce e sarit de la locul lui
  16. Salut, M-am uitat pe un log și la 2100rpm aveam Actual-457 mg și Expected 440 mg la senzorul MAF
  17. Cauta un kit aero pack, mie mi-a plăcut foarte mult. Nou la comanda nu se mai găsește, eu l-am luat NOS de pe ebay. https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=19634&page=3
  18. incearca prin eliminare: Vezi daca ruloul se retrage cand tragi de el Vezi daca acei pini care tin ruloul pe lateralul portbagajul se ridica.
  19. Last week
  20. N-am făcut un update de mult aici, am și uitat. Noul motor merge brici, mă lupt cu un cod persistent pe DISA cea mare, deși e nouă și merge și mișcă și mă enervează doar există, și îmi stă pe creier. Mașina a revenit la bară spate stock+ evacuare stock din cauza unui control re rutină foarte zelos și un talon suspendat. Îl apreciez pe domnul polițist că a știut că e92 330i nu vine cu evacuare stock dublă... într-un fel .Fix ce'mi transmite mașina acum e că a trecut de la un coupe "de golani" care bârâia tare mereu, la un gentleman tourer care merge in orice regim fara eforturi. Urla și acum peste 5k ture, dar mă găsesc de multe ori în trafic uitandu-ma daca nu cumva s-a oprit motorul în trafic când calc ambreiajul . Am avut un fender bender zilele trecute, bara față și senzorul de la acc sunt puțin șifonate, sper că o va rezolva asigurarea să revină la normalitate. Și acum vine întrebarea, dacă tot am primit o revopsire gratuită la bara față, să trec la mpack sau nu? Am o ofertă bună pentru mpack de la o cunoștință , dar o parte din mine ar vrea sa o lase cum "a făcut-o mama ei" fără mpack, că prea are toată lumea...
  21. Tarile din jur care nu o sa aiba masini electrice si nevoie de electricitate? Clarifica ideea.. Sistemul energetic poate cade si din proasta gestionare a panourilor solare.. Parerea mea e ca nu chimia e atat de importanta cat e foarte important cum incarci bateria masinii. Orice baterie imbatraneste mai devreme sau mai tarziu. "Viata" ei se scurteaza vrem nu vrem in functie de cum o exploatam. ..Asta depinde de de cat e de informat si constient este proprietarul masinii electrice de tipul bateriei... si modul ideal de a incarca aceea baterie si ulterior de a o descarca cat mai eficient. Stresezi o baterie? Nu te va tine. Ca unele au avantaje fata de altele.. Din nou asta tine de decizia fiecaruia.
  22. Nu ai distronic/acc. E simplu. Eroarea cu kafas trebuia un dublu click pe ea, să vedem detaliat/cauze.
  23. Detin un e61 din 2010 cu keyless go si keyles entry,acum 2 saptamani dontr-o data nu mi-a mai recunoscut nici o cheie,am pus bimmer link,eroare antena din bara spate de la keyless,astazi am schimbat-o,nu mai am nici o eroare dar nu imi merge remote control la nimic,de descuiat doar daca bag cheia in usa iar de pornit bagata in contact,antena diversity stiu cand se duce nu mai merge nici radio,la mine radio functioneaza perfect,astept sfaturile voastre,multumesc
  24. Cred ca n-ai calculat ceva bine, mersul in sport consuma mai multa benzina decat modul hibrid normal. Da, iti mentine bateria incarcata mai mult, dar nu e eficient.
  25. Chimia e foarte importanta in cazul asta. Cresterile de viteza la incarcare s-au facut prin modificarea chimiei si structurii fizice a bateriei, de la o generatie la alta. De exemplu bateria cu incarcarea cea mai rapida de acum e LFP (Golden battery de la Zeekr), spre deosebire de majoritatea bateriilor din masinile existente pe strazi, care sunt NMC. Si chiar in cadrul aceleiasi tehnologii (NMC/LFP) sunt diferente de chimie interna si constructie. Statiile de incarcare se monteaza si ele pe baza unui proiect si au o putere maxima instalata. In teorie (desi la noi, in tara baietilor destepti si capuselor din energie, orice e posibil), aprobarile si instalarile se fac acolo unde "duce" reteaua. Daca treaba asta e facuta cu cap, nu dai jos reteaua ca incarci masina. Mai ales ca energia din retea nu se "termina", sistemul e conectat cu tarile din jur.
  26. Scuze ca a durat atat...nu stiu ce dracu a patit cablul Enet nu a dorit sa functioneze... https://postimg.cc/gallery/qCrTc1d Seria : WBAFW91080DW48199
  27. Imediat fug la masina pun testerul si revin
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.