Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Pai și scrie pe el G01.Acuma mie nu mi se pare scump 5000-6000 lei pe un kit nou rabatabil electric.Parerea mea.
  3. Today
  4. Pe lângă carligul ala, care nu stiu daca e ce trebuie, ca eu am primit oferta cu alt cod de produs, mai trebuie si kit retrofit si modulul de carlig, vreo 2000 ron noi.
  5. Crezi ca dacă ai pus pur și simplu faruri cu xenon în loc de halogen o sa meargă?Despre ce mașină e vorba?Farurile sunt originale?Farurile halogen merg pe 55w iar xenon pe 35w.
  6. Salut,am și eu o problema am schimbat farurile halogen și am pus xenon original dar problema este că fac precum troboscopul , ce ar trebuii sa fac ? Menționez că este un seria 3 e46 2001
  7. https://www.olx.ro/d/oferta/vand-carlig-remorcare-retractabil-de-origine-pentru-bmw-x3-g01-IDjyjS8.htm pentru montaj poate te ajuta colegul neo Anderson.
  8. Multumesc frumos pentru raspuns. M-am panicat inutil atunci. Toata noaptea m-am razboit ca nu cumva sa nu o mai pot inmatricula. Multumesc mult de tot
  9. Nu conteaza ce nume apare pe brief. Conteaza contractul / factura.
  10. Yesterday
  11. Buna, Am o situatie si eu iar daca ma puteti ajuta ca nu inteleg mare lucru din ce mi se spune vs ce gasesc pe internet. Am brieful mare si mic insa in sectiunile unde inteleg, conform net, ca trebuia sa fie numele meu este numele neamtului. Apare ca si cum el e vanzator si tot el e cumparator. A scos numerele de export si a venit cu masina pe roti, el personal pentru ca e prieten de familie. Am facut act de vanzare cumparare semnat de amandoi, in germana. Acum eu nu stiu daca e corect asa, sau nu cumva trebuie sa mai faca ceva ca sa obtin cele 2 briefuri pe numele meu.
  12. @Razvan C. te asteptam cu pretul masinii.
  13. Este si asta o ideea! Cand ai schimbat dpf-ul mecanicul a verificat si turbina?
  14. pretul este obligatoriu unde sunt ceasurile “alpina”?
  15. Am pus supapa egr noua PIERBURG si electrovalva noua OEM BMW, cum pot testa noua supapa ? Imi recomanzi sa o montez la loc pe cea veche originala BMW si sa i fac adaptare ?
  16. Asa cum ti-am spus incearca sa verifici daca noul egr lucreaza corect! Eu tind sa cred ca de acolo ti se trage problema. Ce marca de electrovalva EGR ai pus (avand in vedere ca este cu actionare vaccum)? Si daca ai luat-o noua.
  17. Păi hai să rezolvăm masina, să vedem ce zice omul.
  18. Multumesc pentru sfaturi. Sa inteleg ca se poate desface mufa si repara doar acel conector tip mama? Am citit pe telefon, ma uit maine la birou.
  19. Da merge mai bine Da, nu se mai regenereaza in fiecare zi ca celelalt vechi Ma supara faptul ca si a facut regenerare dupa doar 180 km Da am schimbat tot, inclusiv distributia si pompa de ulei. Da s a facut! Atunci aveam valorile (atașez poza) P.S. filtrul vechi era topit. Trebuie sa urmaresc situatia…daca se regenereaza des
  20. Nerge mai bine acum masina cu filtrul cel nou? Ai observat o imbunatatire de cand l-ai schimbat? Ce schimbare in rau ai observat. Dac nu mare diferenta lasa-o ca foarte probabil nu are nimic. Ai schimbat tot ce se putea schimba. S-a facut si resetarea filtrului nou cu ISTA?
  21. Pt un suport de bicle as vrea. Am vb astazi la o firma mai mare care vinde si monteaza (trece de 4.000 lei cu tot cu montaj), raspunsul a fost ca trebuie dezactivati senzorii de fiecare si ca operatiunea trebuie facut manual ca modulul nu stie asta...cel putin la U11
  22. Când o sa vina vremea sa schimb anvelopele sigur renunt si eu la RFT, in caz de pana se rezolva fie cu snur fie cu kit de pana cu sealant. Daca se taie pe lateral atunci e problema, dar cred ca sunt destul de rare astfel de pene, eu de cand conduc din 98 nu am avut asa ceva. Oare o fi o diferenta sesizabila intre 20" cu talon 45 pe fata si 40 pe spate si 19" cu talon 50 overall? Diferenta de talon in mm intre 20 si 19 ar fi de 12 mm, asa pe hârtie. Oare se simt acești 12mm? Clar o diferenta va fi, dar banuiala mea este ca nu e semnificativa sa merite o schimbare de jante.
  23. Mai jos ai fisierul de la bmw in legatura cu tipul de anvelope pe care il poti pune in functie de dimensiune jante. Pt 18, 19, 20 sunt si variante non RFT, dar pt 21 doar variante RFT. Eu am pe 21' la al meu x4 si am mers pe RFT fiindca n-am vrut sa am probleme cu cutia de transfer sau altele ( daca ar fi fost variante non RFT in lista pt jante 21, as fi mers pe non RFT ). https://www.bmw.gp/content/dam/bmw/common/topics/fascination-bmw/bmw-efficientdynamics-2020/tyre-energy-labels/pdf/G01–Reifenliste.pdf.asset.1709133987786.pdf
  24. Referitor la RFT vs non RFT, mai ales la jante pe 20, cele normale vor fi mai confortabile. Eu la G01 simt diferenta intre cele de iarna RFT si cele de vara normale, fara run-flat ambele cu jante pe 19 inchi. Este mult mai confortabila masina! Dezavantaj ar fi daca faci pana si nu o poti rezolva cu snur sau compresor, sa mai mergi pana la prima benzinarie/vulcanizare.
  25. Folosesc diagnoza thinkdiag pentru a urmari cand se regenereaza etc. Totusi tot mi se pare tot prea des…faza e ca uneori masina are momente in care este un pic greoaie la accelerație (in momentul acelea nu e in regenerare) tin sa cred ca are ceva..de l incarca repede. Inainte de a schimba filtrul, in aprilie l un test de testare a masei de aer mi a dat ca cica ar avea probleme la sistemul de recirculare a gazelor
  26. Caracteristici principale: • An fabricație: 2012 (iulie) • Kilometraj: 248.000 km reali (dovedibili) • Motor: 2.0 D, Stage 1 – aprox. 230 CP • Cutie: Manuală • Navigație: NBT Evo originală + CarPlay wireless • Bord: Ceasuri Alpina originale • Consum mediu: 6.2 l/100 km (ultimii 40.000 km) ⸻ Dotări: • Scaune sport piele/textil, parțial electrice • Fază scurtă LED, proiectoare ceață • Senzori ploaie/lumină • Sistem audio profesional • Jante OEM + anvelope Goodyear (iarnă/vară) ⸻ Întreținere (în ultimii 3 ani): • Distribuție completă schimbată la 202.000 km – Brocoding Deva • Garnitură chiuloasă, garnitură de admisie curățată și clapete admisie OEM – la 189.000 km • Discuri + plăcuțe OEM • Direcție față completă (Meyle HD) – 230.000 km • Ulei schimbat la max 8.500 km (marca XADO) ⸻ Informații suplimentare: • Mașină adusă din Belgia, inițial power reduction la 163 CP • Stage 1 realizat profesionist – acum ~230 CP • Cutia manuală – rară pentru acest model • Estetic – prezintă mici zgârieturi normale pentru vârstă ⸻ Important: • Fără schimburi • Se poate testa oriunde • Autoturismul rulează impecabil • Preț negociabil pentru persoanele serioase Pret: Brut Culoare: Negru VIN (serie sasiu): WBAFW91000DW47791 Norma de poluare: Euro 5 Emisii CO2: 119 g/km Tara de origine: Belgia Primul proprietar (de nou): Nu
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.