Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ia X5ul, are si range electric mai mare, are si garantie 2 ani... verifica prin ce firma, ca nu cred ca mai e cea de fabrica.
  3. Astazi am fost sa vad un bmw e46 coupe, 318ci 2.0 cel cu valvetronic. Ideea este ca la cald masina mai are momente cand da fum albastrui. Nu intotdeauna dar destul de des. Motorul merge perfect si nu se aud sunete urate, doar ca cand da fum se aude un fel de tacaiala mica dinspre motorasul valvetronic. Daca opresc si pornesc motorul tacaiala dispare. Mai pe scurt cand da fum atunci tacaie. A mai avut cineva problema asta? La ce sa ma astept?
  4. Today
  5. Nu imi place sa stiu ca trebuie sa platesc ceva luna de luna la masina gen 800 euro leasing , riscul atat timp cat masina are garantie nu am niciun risc .. deprecierea maxim 10-15% din pret peste 1 an si ceva .
  6. Salut, de ceva zile nu mai afișează detaliat harta în navigație. Am așteptat să văd dacă își revine, am umblat în setări și nu am găsit nimic. Și am si un abonament la BMW de afișare valori de trafic. ce înseamnă ca nu afișează detaliu: sunt într-o comună din nordul județului Argeș și nici măcar comuna nu o afișează, nu mai vorbesc de drumuri. La setările navigației sunt: Road Map Europe Way 2020-4 Q2051B1R Automatic map update: DE 2024-2 Dacă are careva vreo idee, apreciez.
  7. Foarte probabil fagurele filtrului e fisurat, altfel nu se explica.
  8. 166,200 km Prevetintiv am schimbat și acea bucșă de la caseta de direcție cu varianta “îmbunătățită”. Codurile, pentru kit-ul de reparație - 32106891974 și 83238849305 pentru tubul de unsoare tip FB-1.
  9. Foarte frumoasa! baga si niste poze cu interiorul! V8 sau 6l? Label Red? banuiesc ca e varianta de 644cp
  10. Salutari , Pe evacuari gasesc uneori niste funingine neagra intr un strat subtire. Masina are 154.000 km. Nu scoate fum negru, trage cum trebuie. De la ce ar putea fii ? DPF ul arata ok ca si parametrii. Masina G30 530xd 2017.
  11. Conform AI Overview-ului lui Google. Capacitatea rezervorului de AdBlue pentru un BMW G30 este de 20 de litri. Rezervorul este conceput pentru vehiculele echipate cu sistemul SCR (Selective Catalytic Reduction) și este potrivit pentru motoarele diesel care respectă normele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6.
  12. Yesterday
  13. felicitari petru achiziție, sa o stapanesti sanatos. ce motor?
  14. de ce nu iti cumperi ceva in leasing ? mai ales ca o ti doar un an, macar nu te doare capul ca pica ceva. mi se pare mult prea mare riscul la care te expui. cand pui depreciere casco etc te costa probabil peste 1000/luna. cred ca e mai ieftin sa inchiriezi ceva acuma ca ma gandesc
  15. Nici eu insa motivul principal este ca x5 am gasit cu 2 ani garantie de la bmw used car germania .. iar seria 7 nu am gasit in bugetul pentru masina . Am zis ca daca tot are 120k macar are garantie 2 ani cea ce eu zic ca e rentabil masina mai mult de 1 an nu o voi tine . practic drumurile mele70% sunt in bucuresti . cea ce ma ajuta acei 70km electric . mai ales ca o incarc gratis prin panouri , la seria 7 stiu ca range ul este maxim 30km
  16. Salutare, Dupa vreo 2 luni de gandire am luat hotararea si am achizitionat jucaria de mai jos. Referitor la dotari, am bifat tot ce se putea. Nu cred ca am scapat ceva.
  17. Rev match face by default, iar coasting face după câteva momente de frana de motor timidă.
  18. Face in orice mod de conducere (coasting/...matching) sau se simte predominant in sport.? Inteleg sa faca asa cand humanoidul din noi nu poate tine IN FAPT cu, ce incearca sa obtina de la masina si atunci calculatorul ajuta ca e precis, nu se poate pierde cum ni se intampla tuturor..
  19. Da, pe lângă rev matching evident, face și coasting. M-am obișnuit cu stilul și îmi calculez mai bine pașii.
  20. Da zicea M, si Performance pe niste treburi pe acolo dar na alea le vezi si pe 316 mai nou .
  21. ..Ai avut F21 preformance, ca internetul asta zice, ca doar alea sunt echipate cu rev-matching? Asta e un topic unde vorbesc clar de modelele M. https://www.babybmw.net/threads/manual-box-rev-matching.77801/ Si dupa cum e explicat nu se apropie de explicatia colegului..
  22. Posibil sa ai rev match cel mai probabil la F22, la F21 cel putin eu aveam.
  23. Actually, atât pentru retrogradare cât si pentru treaptă superioară, pe cutiile clasice manuale, fără nici un sistem, dacă inainte sa schimbi efectiv treapta, piști un pic acceleratia (ii dai un impuls) , ajută la sincronizarea pinioanelor si reduce efortul sincroanelor. Am observat si eu la F32, că atunci cand apeși ambreiajul , se tureaza vreo 200 ture singură. Technically, te-ar ajuta să schimbi si mai repede treptele, fără să dai șocuri in volantă, la ridicarea ambreiajului brusc. Asta ajută cel mai mult in treptele inferioare, , banuiesc ca 1-2 , 2-3. Eu la E92 din 3-4 deja la orice viteză sunt, oricât de repede as schimba, nu se mai simte deloc acel șoc. (Desi incerc la schimbare mereu să ii ofer o turație suplimentară) @Dan_316i, îți face manuala coasting ? Adică nu ai frână de motor?
  24. De ce ar ridica masina (de fapt motorul) turatia pentru tine?? Nu ridica turatia pentru ca nu stie ce ai tu de gand sa faci.. nu citeste ganduri motorul de sub capota.. Ce serviciu? Eu nu am vazut asta la nici o masina cu, cutie manuala si conduc 2 BMW manuale. unul vechi si altul mai nou (2017) Absolut nici o diferenta intte ele, doar de putere. Rev-matchingul difera la benzinare fata de motorine, clar, fara nici o discutie!!! La motorina e la aproape 2000 rpm (se poate intelege cel mai usor cand conduci o automata.. (ca doar moatoarele sunt aceleasi cutiile difera) cum scade turatia la o automata aceea e turatia MINIM acceptata pentru o manuala, poate un picut mai sus, ca atunci cand pui in confort sau sport motorul. La benzina la fel.. ttageti cu ochiul la automate si acolo e matching-ul pentru economie...
  25. Nu exista asa ceva.. Motorul nu a facut nici un rev-maching. Pur si simplu motorul a intrat, fortat extrem de tine, in ceea ce e stiut de toti FRANA DE MOTOR. Adica fenomenul ala se previne intrarea in deraparaj. Adica motorul finctioneaza ca un amortizor. Daca nu ar functiona asa atunci s-ar face totul praf si pulbere .. Energia si fortele create de inertia masinii in miscare - roti -cutie de viteza- ambreiaj - arbire cotit... se amortizeaza in motor datorita compresiei lui. Fa un experiment si pune cutia de viteza manuala in gol si DACA turometru urca o sutime in sus .. eu il mananc precum porcul din Pisica Alba, Pisica Neagra. Sa nu imi spui ca masina stie ca e in neutru si de aia nu face nimic motorul. A, cand tu termini de ridicat piciorul de pe ambreiaj, ambreiajul e cuplat demult si asta te face pe tine sa crezi ca e rrv-matching camd de fapt e reactia motorului la "impactul" cu asfaltul.. Era camdva un topic cu unul care a auzit si ceva POC pe sub masina ca a schimbat vitezele aiurea.. adica din greseala..
  26. Revu ca Revu, dar a ta face coasting ? Dacă da, făcea și înainte de soft update?
  27. Rev-matching automat exista la cutie manuala la 318D. La trecerea in treapta inferioara masina aduce motorul la turatia pe care o are cutia de viteza in functie de ce treapta duci schimbatorul. Creste turatia la retrogardare in functie de ce treapta alegi. Am bagat din greseala din treapta 5 in treapta 2 si masina a adus motorul la 4000 de ture inainte sa eliberez pedala de ambreiaj Din treapta inferioara in treapta superioara masina mentine turatia motorului la nivelul cuplarii in treapta superioara. din treapta 3 la 3000 de ture calci ambreiajul turatia motorului nu cade la turatia de viata de 1100 ci cade pana la 2000 sau unde este egelizata cu turatia cutiei de viteza. Toate astea sunt valabile la un mers firesc la schimbarea treptelor. Daca depasesti sa zicem 2 secunde la schimbarea treptelor acest rev-matching este anulat. Adica masina nu ridica turatia motorului si asteapta pana eliberizi ambreiajul. Daca astepti cu pedala de ambreiaj apasata masina ridica turatia pt viteza in care ai cuplat dar daca trece sa zicem 2 sec si nu ai cuplat anuleaza acest serviciu. Ca idee cand am luat masina in 2023 nu avea rev-matching automat. in acelasi an am fost la reprezentanta pt schimbare racitor de gaze si egr si actualizare software. Practic au adus o masina din 2017 la anul 2023 cu softul si asa a fost activat si acest rev-matching automat la cutie manuala plus cateva optiuni cum ar fi localizarea masinii prin aplicatia mybmw, optiune care nu era prezenta inainte de actualizare.
  28. Cel mai probabil s-a busit modulul electronic din faruri, celebrul TMS la care corodeaza traseele de pe PCBA. Posibil sa fi avut ceva spike de tensiune atunci cand ai schimbat bateria totusi, dar cel mai probabil acest modul s-a defectat. Este o problema comuna la F10/F11.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.