Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/28/19 in all areas

  1. Desi apreciez intentia lui Romulus de a ajuta, nu apreciez faptul ca atunci cand nu-ti convine ceva dai cartonase. Parerea e parere, indiferent ca e gresita sau nu.
    9 points
  2. Se vor schimba cand si daca ii afecteaza incasarile . Atat si nimic mai mult .Restul sunt detalii . Forumul asta reprezinta nici macar 0,1 % din volumul de clienti cu care fac ce vor efectiv , aia nu au voce,nu-i ajuta nimeni ,nu pune o vorba samd . Am.ajuns sa avem nevoie de interventii peste tot ,acea sursa denumita de.mine urban legends , spune ca cea mai proasta intretinere a masinii este in reprezentanta si pur si simplu tine de mecanicul la care a nimerit masina ,datoria lor e sa faca incasari si atat . Si efectiv asa sunt vazuti si apreciati.Anumite posturi pot fi sterse daca adevarul deranjeaza . Situatia asta e prezenta peste tot in RO ,orice domeniu si serviciu este prejudiciat de un management bolnavicios cu influente de toate culorile . Am ajuns sa fim f suspiciosi si sa nu mai credem in schimbare cand treci prin diverse experiente si proprii angajati descriu modul de lucru . Va saboteaza cei pe care-i platiti ,scoliti si care nu-si doresc decat sa plece si lovesc imaginea Bavaria desi contribuie la ea. Mai urat e ca mereu clientul e ridiculizat ,eu daca nu aveam camera in masina si norocul sa prinda momentul eram de necrezut ...
    8 points
  3. Omul mananca si el o paine de la ei, doar nu ai pretentia sa ne dea noua dreptate. Pana acum cateva zile era o porcarie de banner catre ei, care fie vorba intre noi, era pus si ca un cur si nici paginarea nu era facuta cum trebuie.
    8 points
  4. asteptarile noastre erau sa se schimbe ceva la Bavaria. desi de 1 an auzim promisiuni ca va fi mai bine, pare ca e din ce in ce mai rau; eu personal nu mai calc pe la ei, desi sunt foarte aproape de ei cu biroul
    6 points
  5. Va bateți cu morile de vânt, serios. Când Directorul Service BMW MĂźnchen in biroul lui ĂŽți rânjește in fata și ĂŽți spune,când ĂŽl confrunți de ce e așa mare factura (>16k EUR) când devizul original a fost de 3500eur, ca oricum nu aveam ce face pentru ca nimeni altcineva nu știa sa repare voi va mirați de “bieții” romani. M-am lĂŁmurit și cu nemții, și cu service-ul din reprezentanta și cu politica lor de rahat de tratat clientul cu nasul pe sus (și nu e vorba doar de BMW), la Touareg am fĂŁcut schimbul de ulei și discuri/plĂŁcute de frâna in Ungaria la reprezentanta VW in Budapesta și ei mi-au așezat frumos jantele cu partea exterioara in jos...4 jante cu niște zgârieturi splendide și pe schimbĂŁtorul de viteza vaselina, la reprezentanta Vw Cluj nici nu mai vorbim... Vreți mașini premium ați face bine sa aveți niște bani la fel de premium puși de o parte pt zile negre.
    5 points
  6. si eu am fost pentru revizia de 2000km la Proleasing Ploiesti , cand am intrebat pe grupul BMW M Owners Romania unde sa merg cu M2'ul 95% mi-au spus sa evit reprezentantele din Bucuresti
    5 points
  7. Cred ca Myx a incercat sa o dea elegant cu "urban legend", ca sa nu arate cu degetul direct. Dar are 100% dreptate, si mare parte din noi stim asta. Inteleg ca vrei sa fii vocea mediatoare a celor de la AB Baneasa, si e un lucru foarte onorabil ceea ce faci, dar trebuie sa recunoastem ca lucrurile sunt cam 'nasoale' in cele din urma. In fond, toti am avut experiente urate cu service-uri si e mai bine sa le impartasim, chiar si cu riscul de a ne varsa nervii putin. In fond daca pretul pe care il platim pentru a fi informati este ca cineva se va simti putin jignit, eu zic ca merita.
    4 points
  8. Nationalitatea nu are nimic de a face cu asta. Cunosc foarte multi romani care isi fac treaba cu profesionalism si simt de raspundere asa cum cunosc foarte multi germani care daca nu ar fi blonzi ai zice ca sunt turci, asa au un chef de munca. Si e o vorba romaneasca : "Pana la Dumnezeu, te mananca sfintii", poate sa mai angajeze AB vreo 14 expati de nationalitate germana, daca nu ii pune sa stea in showroom si in service si nu platesc cursuri de training pentru angajatii pe care dupa ii platesc corect ca sa nu plece la service-ul din cartier, nu vor rezolva nimic.
    4 points
  9. Lipsa de personal e una dar sa nu faci nici macar un training minimal la aia pe care ii ai este altceva. Eu am ajuns sa am 4-5 apeluri pe zi de la angajati de la Baneasa, Militari, Cobalcescu, Filaret care imi cer sa ii ajut cu part number-uri, cu informatii despre cum functioneaza ASAP-ul sau ce inseamna un anumit cod de eroare. Ca sa fie clar eu nu lucrez pentru BMW si nu am nici o relatie cu e i decat faptul ca ma duc din cand in cand cu masinile personale la revizii si atunci o fac ca si simplu client. Oamenii care imi solicita ajutorul de multe ori sunt cei de la vanzari, care vor sa vinda o masina noua sau stoc si nu stiu sa explice o optiune clientului, sau nu stiu cum sa comande un cod de piesa pentru retrofit. In medie primesc alte 3-4 apeluri zilnic de la angajati ai service-urilor BMW din Bucuresti cu intrebari despre Connected Drive sau Apple Carplay. Pentru angajatii BMW din Romania atat consilieri de service cat si cei din vanzari functionarea Connected Drive este un mister. Nu ma intelegeti gresit, oamenii in general sunt bine intentionati si incearca sa serveasca clientul final dar daca nu primesc suportul organizatiei unde lucreaza, apeleaza la surse externe, eu stiu pe piele mea ca sunt una din aceste surse si incerc in limita timpului sa ii ajut dar este total anormal. In opinia mea problema e la managementul BMW Romania si AB, care perpetueaza o politica proasta de personal si care se raporteaza doar la vanzari ignorand aproape in totalitate aftersales-ul. Important e sa raporteze cifre frumoase la vanzari, fidelizarea clientilor cu o experienta aftersales de calitate nu intereseaza pe nimeni. Asta tine in Bucuresti unde dealerii traiesc din vanzarile corporate si flote, de aceea daca mergi intr-un oras mic de ex. Ploiesti, aia nu isi pot bate joc de clienti cu experiente de service proaste pentru ca le cad vanzarile in cap daca "umbla vorba prin targ" ca au stat x luni cu masina in service, iar intr-un oras mic concurenta este mai acerba si marginea de eroare mult mai mica.
    4 points
  10. probabil asta e solutia. Mhs sunt la 1 km de serviciul meu, e extrem de comod. plus ca deja a devenit o ambitie proprie sa ii fac sa isi asume si sa munceasca, pt ca problema o am de cand masina era in garantie. Ei imi sint datori moral si financiar Sa munceasca, incompetentii
    3 points
  11. @ Muscle, Mircea, Injectoru, fix asta patesc eu. Au diagnosticat planetarele, cer 10.000 si le-am pus sa imi dea in scris ca daca zgomotele puntii fata nu sunt de la planetare, sa mi le puna la loc pe ale mele. Nu vor.Vor sa incerce sa schimbe rulmentii apoi. Ei sunt atat de prosti incat o bataie care nici macar nu e o bataie dubla.. nu ii duce capul ca daca ar fi si rulmentii, s-ar auzi doua batai la viraj, una de la planetara, dublata de cea de rulment. Nu mi-au mai propus nimic altceva, dar sunt sigur ca daca platesc, ei mai fac o incercare. fix asta, nu mexanici, ci inlocuitori de piese. Pe banii clientului
    3 points
  12. Trebuie trecuta in nomenclatorul de meserii o noua meserie si anume "inlocuitor de piese" si sters mecanic.
    3 points
  13. Bonjour et bienvenue Daniel, Intre cele 2 masini, as alege clar E91. Are foarte multe dotari si pentru linistea ta, ii schimbi distributia si mergi cu ea mult si bine. Spor la achizitie!
    3 points
  14. un om e angajat acolo iar tata sunt eu , in fine , nu conteaza , tot noi suntem ridiculizati intr-un final
    3 points
  15. Din diverse surse,urban legends , M4 cu bujii.neschimbate ,platite ,se intoarce costata ca are dreptate client , mustrare angajat zero . Pana si angajatii au ramas masca ...Nea costica de la curatenie mai strange si suruburi pe la masinile clientilor , angajatii isi iau mustrari ca petrec prea mult timp la masini din motive tehnice cand au incasari sub 100 000 ron lunar ,target de incasari ,lucrarea poate varia . Si ar fi multe ...ulei ,filtre neschimbate nu mai vb ,alea gasesti la orice mecanic care lucreaza acolo , iar camerele din service sunt o gluma ,rezolutie proasta ca in 2000 ..adica nu e nici un interes sa poti dovedi ceva . Protejati-va voi cat puteti . Cam asta e realitatea si normal ca asa cum bugurile bmw apar la clientul final , asa si aici. Vor mai trece ani buni pana avem parte de normalitate , adica angajatul prins ca a comis-o dat afara ,pus sa plateasca , inchis cartea de munca cu litera proasta samd. Cand nu ti-e frica de nimic ,cum sa nu-ti faci de cap , e normal . Conducere noua ..hai sa vedem ca exista toata toleranta din partea noastra . Nu discutam politica de preturi ,aia e la vedere .cat despre salarii ..un mecanic bun castiga extraservice cel putin triplu decat salariul ,stiti de ce f bine ,pt ca isi doreste sa revii ,conteaza ce review ii faci , conteaza pt el sa-i mai aduci clienti ,stie ca daca e magar il costa si pana la urma scopul final sunt banii.e hilar ca ditamai service sta in cativa angajati si le e teama sa nu-i piarda si pe aia .
    3 points
  16. problema este a angajatorilor, nu a angajatilor. motivul pt care nu exista oameni buni, implicit nu exista servicii, vine de la cei ce detin afacerea. Nu ciocanarul si receptionerul de service este vinovat pt ca in 5 intrari in service mie nu mi-au descoperit problema, ci capul imputit al pestelui. profiturile sunt imense iar banii sunt pastrati de catre angajator iar angajatul moare de foame. asa au plecat toti si au ramas fie incompetentii, fie cei plafonati, multumiti de sine. sunt ferm convins ca la MHS salariile sunt pe la 3000 si ceva de lei, sunt convins ca exista multe salarii sub 3000 si ca doar managerii si sefii de orice tip au salarii mai bune. nu exista o criza a fortei de munca si ma supara ca peste tot se vorbeste despre asta. exista doar sclavagism in mediul de afaceri din Romania. Daca esti antrenat in afacerea X in Romania, in 10 ani sa spunem ca aduni 5 milioane de Euro. In aceeasi afacere in Germania, in 10 ani faci doua milioane. In Romania, cele 3 milioane in plus provin de la angajatii malnutriti din urma carora rezulta servicii proaste. Romania are oameni, numai ca ei nu vor sa munceasca pe salam la 15 lei pe kg, paine la un leu si apa de la robinet. Cand in Romania salariile vor fi duble, la MHS se va sti repede daca problema mea este de la planetare sau de la altceva.
    3 points
  17. Foarte nasol! Se pare ca BMW se strãduiesti din rãsputeri de vreo 10-12 ani sa producã masini cât mai de duzina dar la preturi din ce in ce mai aproape de Rolls...Urat! Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  18. Automobile Bavaria poate sa aiba ce directori vor ei sa aiba, palaria e mare si in general e doar vorbarie. Intr-o tara din lumea a 3-a ca Romania, clientul nu conteaza. Si eu am 5 intrari in service in perioada de garantie pt acceasi problema si anume batai la puntea fata, nu mi-au identificat problema spunand de fiecare data ca masina nu are nimic iar la prima intrare in service dupa ce a expirat garantia, MHS imi spune ca bataile sunt de la planetare si ca ma costa 10.000 lei sa le schimb. Am scris mailuri la infobmw@bmw.ro, nu mi-a rapsuns nimeni, i-am amenintat apoi cu protectia consumatorului, iar cand am cerut in scris hariile de la MHS cu intrarile in service pe problema respectiva(pt protectia consumatorului si pt a fi dati si in judecata), oamenii nu vor sa le dea. Nici nu raspund la email. Practic eu trimit mailuri intr-o gaura neagra. mie imi este mult prea scarba de oamenii care reprezinta aceasta marca: sunt prosti, nesimtiti, incompetenti. amuzant mi se pare ca suntem un client care are 5 bmw-uri, toate cumparate noi. Practic nu contam…probabil de la o flota de peste 100 de bucati in sus se deranjeaza careva. Eu personal, nu voi mai dori sa cumpar de la acesti oameni decat daca ofera pt masina noua discount de la 30% in sus. Practic, iti asumi ca vei avea contact cu ultimii oameni din bransa ulterior achizitie, insa ai luat la pret extrem de bun. Acesti insi sunt atat de prosti si nesiguri de capacitatea lor, incat le-am spus ca le dau 10.000 de lei pe planetare, doar sa imi dea in scris ca daca au diagnosticat gresit defectiunea, sa scoata planetarele noi de pe masina si sa le puna pe ale mele la loc si bineinteles munca sa fie gratis, ca daca esti prost, faci munca de prost. Nu vor nici asa. Ei vor sa dau cate 10.000 lei la fiecare intrare in service si sa schimbam piese dupa ureche pana va fi nimerita piesa defecta si se elimina problema.
    3 points
  19. De la cap se impute tot angrenajul dintr-o reprezentanta, cu directori nemti si alte vrajeli speli imaginea pentru o scurta perioada de timp si cam atat, am prea multe experiente interesante cu domeniul asta auto ca sa mai cred in basme de Petre Ispirescu. La reprezentanta BMW Sibiu standul de geometrie este stricat de cel putin 2 luni(de atat stiu eu), iar pe cei din conducere ii doare fix in cot sa il faca functional in parametrii normali, asa ca ce mai vorbim de schimbare de viziune ... Aaa, era sa uit, pentru campania de recall inca nu m-a cautat nimeni de la BMW Sibiu si imediat se face anul de cand am completat formularul fantastic de pe site, noroc ca m-am bagat eu in seama cu cei de la ProLeasing Ploiesti (de nota 10). Daca vreti service serios in zona Sibiu/Alba mergeti in Alba Iulia la Autogenial, chiar sunt geniali si dornici sa lucreze(rezolve problemele clientilor) si sunt parteneri BMW cu acces la baza de date(istoric si tot tacamul).
    2 points
  20. si nu este vorba de faptul ca angajatul se face ca munceste. angajatul care accepta sa fie platit prost, este mediocru, incapabil de a rationa, deci incapabil sa te serveasca...pt ca un angajat cu capul pe umeri, inteligent, care stie sau este capabil sa asimileze meserie, nu va munci niciodata pe bani putini. Omul respectiv nu isi va accepta statutul de sclav si va pleca fie intr-o mica afacere proprie, fie peste hotare. Sa ne intelegem, reprezentantele auto din Romania au oamenii pe care sunt dispusi sa ii aiba. Gigel care este platit cu 3000 lei, cand mi-a schimbat mie parbrizul nu pricepe ca nu e normal sa lase urme de degete pe stalpii fata de culoare bej. lui Gigel cu 3000 de lei pe luna, nu i se pare nimic anormal ca el nu pune un naylon pe scaun si imi lase mie pe scaun o pata de ulei de pe pantaloni, Gigel nu pricepe ca mainile lui murdare nu au ce cauta pe volanul meu fara o folie din plastic, gigel cu 3000 de lei pe luna, cand mi-a schimbat parbrizul, s-a urcat cu picioarele pe pragurile fata ale masinii fara sa pun un carton si-mi aratau pragurile cand am luat masina precum scara de la tramvai. Nu e vorba ca angajatul actual nu vrea sa munceasca, face greseli si face si legea intr-o firma, angajatul actual nu are inteligenta necesara pentru a rationa, pt a discerne binele de rau, nu are experienta pt a sti daca-mi bat planetarele sau rulmentii sau flansele la amortizoare sau bieletele sau mai stiu eu ce cacat. Angajatul nu este trimis la traininguri, angajatului nu i se prezinta studii de caz. Evident ca nu ai pe cine trimite la training, ca doar nu o sa il trimiti pe Gigel. Dar ia scoate pe piata faptul ca angajezi mecanici platind salariu de peste 5000 lei, sa vezi ce oameni atragi. Atunci ai pe cine trimite la training, ai pe cine fideliza, ai pe cine te baza.
    2 points
  21. BINGO! Hit the nail on the head, cum s-ar spune! Mediul de afaceri din Ro este unul in care te bagi ca sa te imbogatesti peste noapte...nu are mai nimeni intentia sa faca o afacere de familie care sa fie sustenabila si peste 20 de ani. Desigur, sunt exceptii multe, dar in 90% din cazurile vazute cu ochii mei, s-a plecat la drum cu o idee gresita.
    2 points
  22. asta zic, ne plangem de o chestie dupa ce a stat 15 ani in soare (e nfl masina din ce am vazut dupa fata de usa) ))...nu inteleg relevanta...nu cred ca are masina de noua ca sa stie cum a fost intretinuta inca din prima zi, daca a fost spalata doar la perii si la spuma activa si tinuta in soare e normal sa se faca asa...iti cumperi masina de 5000-6000 euro dupa 15 ani si te astepti sa fie inca fata mare )))) cat de amuzant!
    2 points
  23. Ce dezamagire totala ,de neinchipuit sa se intample asta la o masina peste care au trecut 10-15 ierni si tot atatea veri si sute de spalari pe la fel si fel de spalatorii.Da in judecata BMW-ul,ia-le tot si sa se lase si cu niste demisii la nivel inalt!
    2 points
  24. 100% adevĂŁrat... Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  25. Problemele cu Bavaria sunt vechi de ani de zile. Tin minte experientele mele de cand am incercat sa merg la ei cu masina si cum am ajuns sa merg in alt oras pentru orice nevoie de service. Iar dupa ultima experienta cu MHS de anul asta, pentru un recall, daca as avea masina noua, mi-ar fi frica s-o las acolo. Daca sistemul e incetatenit si 'asa merge', o sa fie greu pentru cineva sa il schimbe, presupunand ca asta vrea cu adevarat. Eu sper ca o sa reuseasca, totusi..
    2 points
  26. Pai cand iti baga o piesa de 5 ori mai scumpa, manopera de 3 ori mai scumpa si da salariu min pe economie ce inseamna? Ati fost careva la AVIA Motors cu masina? Aia te intreaba daca vrei piesa AM sau OEM, mai eftin sau mai scump, daca vrei stai sub masina cand lucreaza si au full. Ca sa nu mai zic de consilierii de service care fac pe draq in 4 sa te bage cu masina in ziua aia.
    2 points
  27. Eu am gasit solutia. Mi-a iesit masina din garantie si am scapat de ei
    2 points
  28. N-am auzit si eu o vorba buna despre prapaditii aia de la Bavaria )). E plin de basinosi pe acolo la receptie, numai flegmatici, iar ei vin cu maxi taxi la munca
    2 points
  29. De ce nu incerci alt service care e dispus sa-si asume diagnosticul?
    1 point
  30. Am schimbat aripile cu cele de M3, dupa care am eliminat chrome-ul de pe trimul de M3 vopsindu-l in negru lucios, iar semnalizarea gri modificat semnalizarea cu un effect ,,smoke" dupa care am eliminat emblema de M3 si am pus doar //M. Imi place ca urmeaza liniile caroseriei foarte elegant
    1 point
  31. Asta e problema la noi, ne cumparam masini de fite dar cand se strica si aflam cat costa e masina vinovata ca s-a stricat. Daca nu va permiteti o marca, nu va aruncati la ea sau cel putin nu mai comentati cand scoateti banul din buzunar. Cand am luat F10-le am avut pusi deoparte 3000E pentru revizie, gume, retusat mici defecte, schimbat distributie si ulei la cutie.
    1 point
  32. nu am mai vazut de mult un asa frustrat ))) abonamentu la piscina e premium? )))
    1 point
  33. Nu ma gandeam ca voi mai ajunge sa iau un E46, pe primul l-am avut acum vreo 11 ani si avea la vremea aceea avea 7 anisori, era primul meu BMW si chiar daca a fost un 318i mi-a placut mult si cat am tinut-o, vreo 2.5ani si cca +70k km facuti cu ea nu am avut nicio problema serioasa cu ea. Au mai urmat apoi cateva 330i si in 2011 era E46 se incheiase la mine, dar modelul mi-a ramas la suflet mereu iar 6L e un motor foarte misto, fiabil si suficient de fun. Am mai avut o tentativa cu un E46 FL Cabrio acum vreo 3 ani, dar dezamagire maxima motorul acela, a fost o poveste scurta si nefericita, un motor de mers la piata si atat, mult zgomot degeaba iar pe cabrio, care e mai grea, e total nepotrivit. De ce salvata de la moarte? Pai acum 2 ani masina urma sa fie dezmembrata ca sa i se ia tot ce era bun si transplantat pe un 318ci NFL. Doar ca, atunci cand am fost dupa masina si am vazut-o si mers cu ea, i-am zis ca e nebun daca distruge masina asta sa salveze una care oricum nu a fost niciodata atat de buna, m-a impresionat cat de bine mergea motorul si cat de ingrijita era. Masina era adusa din UK, deci volan pe dreapta, si culmea, avea tot istoricul inregistrat in baza de date si fara gram de rugina. Masinii i s-a facut conversia intrucat prietenul nostru a cedat in final sugestiilor apropiatilor lui de a nu o "ucide" . Conversia s-a facut foarte profesional, s-au folosit si multe piese noi OEM intrucat fiind Coupe au fost piese care nu s-au gasit SH fie ca nu existau la acel moment fie ca nu erau in stare buna. A ajuns la mine pentru ca probabil asa a fost sa fie , glumesc, pentru ca proprietarul ei si prietenul meu a decis in final din cauza unor imprejurari ca nu o mai poate tine si ca totusi e momentul sa isi implineasca un vis de 343cp . Asadar baza este un 325CI, fabricatie Jul. 2002, M-pack de fabrica. Ce nu mai este al ei, in afara de cele necesare conversiei, este interiorul care a fost schimbat cu unul de Club Sport, al ei fiind interior Sport cu piele neagra si tot full electric. Airbag-ul sofer nu mai e al ei, a fost inlocuit pe actiunea de recall . Nu o sa intru in prea multe detalii, le discutam pe parcurs. Deocamdata i-am schimbat garnitura capacului axelor cu came si bujiile, cu piese de schimb originale, i-am montat stopurile cu LED, inele cromate ceasurilor de bord. Mai sunt cateva detalii estetice minore de rezolvat, dar cel mai important este ca partea mecanica este top, avand practic suspensie noua, amortizoare noi, ambreiaj nou, toate lichidele schimbate inclusiv uleiul in cutie si multe, multe altele. Ieri i-am curatat valva DISA, ICV si clapeta acceleratie plus inlocuirea cu una noua a tubulaturii dinspre filtrul de aer catre admisie. E o masina de weekend, de fun, de mesterit la ea si de care ma bucur foarte mult, e old school si e atat de addictive .
    1 point
  34. Operatiunea curatare admisie / clapete.. preventiv.. bine am facut masina nu se simte diferita dupa operatiune , interesant cum pe toti senzorii scrie "made in Japan".. cred ca d-aia mergea normal cu atata jeg.. si o poza cu o fata fericita dupa curatare
    1 point
  35. Da-l naibii de DPF, ca nu asta-i cauza pt care pica distributiile. Ar fi ultimul lucru. DPF-ul ala ajunge la 700gr in interior, dar el este protejat de o protectie termica tocmai pt a proteja celelalte componente din vecinatate. Pe protectie posibil sa fie 100gr, dar nu-i nimic in contact cu aceasta mai departe. Patinele pe de alta parte, da sunt din plastic, dar si acela e un plastic special care rezista la temp ridicate, altfel s-ar deforma. Spre exemplu, policarbonatul(PC), un material plastic f des folosit in automotive pt multe piese: carcase, chiar si lentile, are punctul de deformare la 130gr C. Sunt alte materiale plastice speciale care se folosesc in medii cu temp ridicate, gen motor, cu punctul de deformare si mai sus. Se fac multe piese din plastic chiar si la piese care genereaza temp f ridicate, dar daca urmezi anumite reguli de design, vei fi uimit sa constati ca rezista. Pe de alta parte, testele in laboratoare se fac in niste conditii care mai mult ca sigur nu se vor intalni mai departe in exploatare. Gen, temp ambianta de 70-80gr C timp de x ore. Revenind la distributia lui N47(N57), problema principala este lantul care-i subdimensionat. Este f subtire, precum cel de bicicleta ajungand sa se slabeasca in timp. Dupa ce s-a "slabit" incepe sa loveasca in patine creand tensiune in ele pana cand o bucata sau toata patina cedeaza. Mai este situatia cand lantul efectiv se rupe si asta pt ca a atins o limita maxima. Cel putin una din zalele lantului cedeaza. Mai mult ca sigur, daca uleiul ar fi schimbat mai des, posibil ca tot acest proces de degradare a componentelor distributiei sa reziste mai mult in timp.
    1 point
  36. Cred ca lumea confunda 'premium' cu 'nu se strica niciodata', ceea ce nu exista. La o masina asa veche te cam astepti sa se mai strice cate ceva. Cine detine o astfel de masina trebuie sa-si asume si costurile de intretinere/reparatii daca si el, ca si posesor, este tot din gama 'premium'.
    1 point
  37. Pe scurt: pune link aici la ce mașini vrei sa iei ca “tata bmwclub” te ajuta dar in 11509-12k Eur e clar ca gĂŁsești un E9X mai dotat și in mințile lui decat F3X.
    1 point
  38. Interesant articolul de pe wiki. Pana si acolo zice ca e o chestie subiectiva. Pentru mine premium inseamna cam asa, so far: intr-adevar materiale mai de calitate (plansa bord, piele, plasticele care sunt mai legate, fara sa scartaie), antifonarea, deci zgomot mai putin de la trenul de rulare si motor, si un nivel de confort in general ridicat (brate mai multe la suspensie, totul e in general mai lin). De optiuni se mai poate spune, practic daca pui aceleasi optiuni pe un Opel, tot un vor fi ca intr-un bmw...asta a fost senzatia mea.
    1 point
  39. Pai esti sigur ca acul functioneaza bine?Adica, daca la rece pleaca deja de la prima linie alba, poate nu este calibrat.
    1 point
  40. Din punctul meu de vedere,fara sa te superi, gresesti! Politica firmei este dictata doar de angajator! In momentul in care angajatul face regulile, firma ajunge un sat fara caini. Ceea ce se intampla in momentul de fata este bazat pe un vechi proverb comunist: Voi va faceti ca ne platiti, noi ne facem ca muncim! Pe angajator,asa cum bine au remarcat mai multi colegi,il intereseaza doar profitul mare si rapid! din pacate!
    1 point
  41. Eu sunt si posesor de Ford de ultima generatie, euro 6, in general motoarele sunt bune, materiale bune, singura problema e transmisia power shift, deci mai bine o eviti dar parca pe kuga 4x4 nu exista decat power shift. Probleme majore nu au.
    1 point
  42. La mine in familie toata lumea conduce Audi , tata , mama , fratele meu , sora mea , unchi etc , masini de marca franceza , toti prieteni au de la peugeot 508 , renault clio , megan laguna , la citroën de toate felurile , si sunt mai mult in garaje cu ele decat pe drum , audi eu nu suport , poate din cauza ca doar asa ceva am vazut in familie , iar despre restul ....... ma-m mai uitat la Ford kuga 2 4x4 benzina , dar chiar nu stiu unde sa pot intreba daca sunt masi bune sau nu , fordclub romania de 7 zile astept un raspuns , iar in franta majoritatea care detin ford kuga conduc diesel pentru ca stau in afara orasului , cat despre asigurare , masina va fi asigurata pe numele tatalui meu si eu ca al doilea conducator , nu am gasit nici o asigurare care sa imi faca o oferta mai mica de 180 de euro lunar
    1 point
  43. Pai Petrom Extra este identica cu cea normala de la OMV, doar ca este mai scumpa. "SpecificaĂžie de livrare SF – 39 MotorinĂŁ Extra / OMV Diesel 1. Domeniu de aplicare 1.1 Prezentul standard stabileÂşte cerințele Âşi metodele de ĂŽncercare pentru motorina auto utilizatĂŁ la vehiculele cu motoare diesel proiectate sĂŁ funcĂžioneze cu motorinĂŁ auto care conĂžine pânĂŁ la 7 % (V/V) esteri metilici ai acizilor graÂşi. Pe piaĂža internĂŁ carburantul se va livra sub denumirile comerciale: ”Motorina Extra”, “OMV Diesel“." Mai multe detalii gasiti aici https://www.petrom.ro/services/downloads/00/petrom.ro/1522139097083/specificatie-de-livrare-motorina-extra-sf-39
    1 point
  44. Pai si pt ce sa te superi pt ca ti-a sarit vopseaua de pe o oglinda a carei sticla este atat de afectata? Schimbi oglinzile si aia e!
    1 point
  45. fondul de salarii e foarte probabil prost impartit - managementul are salarii ca in vest (plus masina de status), consilierii de service pe aproape (plus masina de prezentare), iar cei care muncesc (lucratorii din service) primesc ce ramane, adica niste salarii destul de mici; de care pot angaja si pastra doar incepatori sau oameni care nu prea vor sa munceasca de 4-5 luni am incercat sa fac un drive test cu noul seria 3 la Bavaria Baneasa, nici nu m-au bagat in seama; si nu e ca si cum as face drivetest-uri frecvent la ei, am mai facut unul acum vreo 6 ani. in schimb de fiecare data cand am fost la ei, am avut surprize neplacute (noroc ca am fost de putine ori): - update soft E91 - nu se poate, ca am schimbat navigatia, dar mi-au spus asta dupa ce mi-au facturat vreo 300 lei - schimbat EGR pe recall la F11 - au murdarit cureaua de accesorii cu antigel, si acum scartaie uneori la pornire
    1 point
  46. Ai 100% dreptate si din punctul meu de vedere. Multora ne place sa tratam doar prima jumĂŁtate a problemei si sa o consideram doar pe ea, pe aceasta jumĂŁtate, de vina pentru tot. Nu stiu cĂŁruia dintre noi work-erii i-ar place sclavia asta legalĂŁ, stiu ĂŽnsĂŁ cui ii place dintre ei manageriiâŹÂ...Totul este despre profituri stimabililor si se pare ca ne-au convins si pe unii dintre noi ca povestea asta complicata numita capitalism are doar pĂŁrti bune, fĂŁrĂŁ niciuna rea. S-a ajuns mult prea departe in toatĂŁ chestiunea asta financiarĂŁ mondiala, astfel ca uneori ti-e greu sa nu confunzi business-ul cinstit cu ingineria financiarĂŁ. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  47. Masini si preturi la sevicii premium, salarii low buget, ceva nu se pupa!Mi e greu sa cred ca un salariat din vest are 635 e salariul.Pana la urma despre asta este vorba, vor profit maxim cu investitii(in salariati) minime!La un salariu de 1000-1300 euro net(care este mult sub cel din vest) sa vedem cati meseriasi scoliti mai pleaca! Da na,in lumea a treia a europei inca se poate!
    1 point
  48. Dar de ce nu mentionati si bataia de joc a angajatorilor? Mi se pare o mare ipocrizie din partea lor sa se planga ca n-au cu cine munci. Nu vreau sa intru adanc in subiectul asta, romanismele se fac de la nivel inalt in jos. Da-o in plm de treaba, cu salariu de 3000 de lei normal ca aia buni fug si isi fac singuri service, cunosc cazuri multe, de la un mecanic priceput acum ragaie de bani, munceste singur.. Bine nici fiscalitatea din romanica nu-i ajuta pe angajatori dar vina e undeva la mijloc.
    1 point
  49. Pai si cum facem? Am platit ~500 de lei pe doua probleme ce nu au fost rezolvate. Nu ma lua cu ironii de doi lei, e vorba de lipsa de profesionalism a celor de la acel service si de faptul ca am pierdut doua zile cu o treaba de doi lei pe care o rezolvam in spatele blocului, daca faceam FIX ce a facut Bavaria Service. Ma uit si pe Google Maps la rating, toti se plang de aceeasi atitudine a angajatilor pe care am perceput-o si eu, o atitudine absolut mizera cu niste oameni care au de 100 de ori mai multa scoala decat ei si acum vad ca si tu ai aceeasi atitudine ironica, spunand ca faci cheta cu capacelele. Pai astept sa mi le returnezi atunci. Ce-ar fi sa mi le dai pe ale tale si sa ramai tu fara ele la masina 9 luni de zile? PS: Imi e mila de initiatorul topicului, isi pierde vremea degeaba cu un service fantoma, se umple de nervi si frustrare. Oamenii acestia nu au fost in stare sa-mi rezolve mie doua probleme minore, dar sa ii rezolve lui "galeria de admisie", desi la Powertrain failure am mari dubii ca e aia si ca au facut o diagnoza corecta.
    1 point
  50. Imi permiti sa iti dau un raspuns foarte bun? FAPTUL CA O DISTRIBUTIE PE LANT NU ARE VOIE SA CEDEZE, CU ATAT MAI PUTIN SUB 200K km!
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.