Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 12/05/19 in all areas
-
Deci de la o masina de 35 de mii si 4 ani vechime, ai ajuns sa iei una de 10 ani cu un sfert de pret. Bine ca ai rezolvat dilema majora cu care te confruntai.10 points
-
Tu ai probleme de citire sau intelegere? Omul a pus aceeasai dimensiune doar ca nu runflat ci xl. Dimensiunea e aceeasi indiferent ca un cauciuc este runflat, xl, tubeless sau cu camera. CE e asa greu de priceput? Care e problema daca omul nu a mai vrut runflat, dar a respectat dimensiunile din CIV? Hai sa scriem sa ne aflam in treaba, de ce sa gandim inainte sa tastam.5 points
-
Cu respect ii salut pe posesorii de M47/N47, Detinator de M47 intre 2008-prezent (e46/318d/2002 achizitionat la 173k, actualmente 330k, inca functional); Detinator de N47D20C din ianuarie 2019-prezent (e91/318d/2012/252k); Mentionez ca 'destinul' a vrut ca ambele sa fie 'alpineweiss'; Daca doriti sa vorbesc doar despre diferenta dintre cele doua motoare atunci am sa punctez urmatoarele experiente: M47= -prin 2012 un mecanic experimentat mi-a penetrat cu surubelnita membrana de la filtru epurator si mi-a curata EGR-ul; -in rest va rog sa ma credeti ca cu exceptia faptului ca mi-a sarit furtunasul de pe vacumul de la turbina + schimbat termostatul nu imi aduc aminte sa fi avut alte probleme la motor; N47= - in primul rand este un motor la care ai un acces extrem de facil de la turbina pana la galeria de adimisie - nu stiu cat dureaza sa ii dai cutia jos dar eu cred ca cu un pic de rutina motorul N47D20C se demonteaza mult mai usor decat alte motoare (pentru evident a avea acces la distributie); - am curatat EGR, clapeta acceleratie, corp clapeta , galerie admisie, injectoare, schimbat capac termostat+furtun...si sa vedem ce mai urmeaza..dpf l-am curatat...turbina are joc longitudinal si suiera in turatii mici...completez 1 l de ulei la cca 4000k...si inca nu am spus nimic de lant pe care il ascult cum se roteste aproape in fiecare zi; - din corp clapeta si din galeria de admisie am scos cateva sute de grame bune de ceva negru/vascos/cleios/uleios.... - de curiozitate am dat jos galeria de admisie si la e46.....pentru ca am fost dezamagit ca in egr nu am gasit nimic satisfacator...si surpriza.... am resusit sa adun abia pe varful surubelnitei un pic de funingine...si asta la 330k km!?!?!?! Concluzii (ale mele): M47- un motor si bineinteles o masina care nu m-a 'tradat' niciodata (imi aduc aminte ca a pornit in iarna anului 2010 intr-o dimineata la -28 de grade) motiv pentru m-am legat afectiv de ea si nu am sa o vand vreodata; N47- un motor capricios si performant in acelasi timp cu costuri de intretinere europene dar combinat cu o caroserie si un interior cu mult peste cele purtate de un M47 si pe care am sa il port in continuare, pentru ca daca cei 10 ani de M47 au fost fara 'plata' urmatorii 10 ani de N47 vor fi cu plata ( e ca in fotbal...esti suporter si atunci cand echipa castiga...si atunci cand pierde ) Aceasta este umila mea parare pe care o sustin si semnez.4 points
-
Daca masina e ok si tie iti place ia-o si nu mai cere pareri la toata lumea. Eventual daca ai un prieten mecanic ia-l cu tine sa o vada .3 points
-
Incredibil de mare diferenta. Cum ziceau si colegii, parca au fost luate de pe Aliexpres. Vanzatorul cine e? In afara de a se adresa celor de la Michelin au facut ceva? Adica eu mi-as pune problema: "ce naiba vand?".2 points
-
Acum ca am vazut pozele... incredibil. Si eram mare fan Michelin. Arata de parca ar fi fost comandate de pe Aliexpress2 points
-
Salut, eu am amvut problema aceasta la F48, poti cauta pe topicul meu. Este vorba de bateria sistemului de urgenta, care nu este functional in Romania (asa mi s-a spus). Consumul este mare pentru ca sistemul nu se conecteaza la nimic dar cauta permanent semnal si consuma bateria foarte repede. Exista 2 variante, una cu bateria in dreptul parbrizului (cutia neagra unde este si butonul) sau la jumatatea plafonului (cazul meu). La mine a fost pe garantie, am vazut factura, era parca de aprox 900 ron. O sa tot pice baterii pana va deveni sistemul functional si in Romania. Sper ca iti este de folos informarea.2 points
-
Salut. Multumesc pentru feedback. Portierele in caz de nu stii la seria 4, nu au rame, geamul intra in rama de sus, iar cand deschizi oricare usa, geamul coboara aproximativ 1.5 cm pentru a se putea deschide. Cand temperatura este peste 0 grade nu ai probleme cu geamul ca sa coboare, dar cand este sub 0, geamul e inghetat, mecanismul de asemenea, si trebuie sa fortezi ca sa poti deschide usa la sofer. Geamurile nu au gheata pe ele momentan Voi incerca partea cu glicerina, cred ca e varianta buna Zi faina! Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Eu am avut Bosch aero twin, cei care produc stergatoare pt BMW, am fost foarte multumit de ele. Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
daca stai cu frici de astea ia un 520 ca-i crapa distributia clar si stii macar cat cosdta .... IN alta ordine de idei ..daca iei o masina pana in km aia 130k ia ce iti place , ce are dotari si arata bine indif ca e 530 sau 530 d . Daca te iei dupa ce scrie pe forum ar trebui sa intrebi cati din cei care te sfatuiesc sa nu iei o anumita masina au si avut-o efectiv si au trecut prin situatiile descrise . Sfatul meu ca posesor de 4.0 d e cel de mai sus . Masina mea are 110k km si nu am luat-o cu vreo frica de gen . Mi-am dorit masina si punct . Cat despre cati cai iti sunt suficienti e o discutie atat de personala incat intrebarea e cati cai iti trebuie tie si atat . Cat vrea ,...buzunarul tau . Super pragmatismul asta cu 3 cai sa mergi in acelasi trafic cu ala cu 300 cai e fix un anume fel de gandire . Poate si eu am gandit asa candva . Acum am 313 hp si doresc 500 . Mult succes in achizitie , clara , ferma si libera de gandiri pragmatice si super economice cu o proiectie pe 2-5 ani in avans. Exista o diferenta clara intre masini la 100k si la 250 k , asta o pot spune eu care am avut ambele variante . Va recomand sa va asteptati clar la 250k sa cada pompa de inalte cu span in ea si alte povesti . Orice masina e diferita si exploatarea ei difera. CAnd am luat 6 toata lumea cu povesti ca motorul , ca span ,ca invarte ,ca mama masii, ca au auzit pe unul care , de la bavaria da ca am avut niste motoasre etc etc , nu m-am gandit o clipa la asta si am ales masina ca fiind ce imi doresc si atat . Am verificat istoric , tehnic si GO . Pe forum ai sa intalnesti inclusiv conceptia ca daca ai prea multe optiuyni nu e bine ca iti asumi riscul sa se strice )) . Iti spun ca am avut un f10 cu mult mai multe sisteme ca seria 6 , la care acum le simt lipsa si nu s-a stricat nimic si daca se strica SE INLOCUIA . Cumpara masina cu capul si cu bugetul de care dispui nu te gandi la eventuale reparatii ./../.in viitor . Orice alegi sunt motoare bune , la km aia esti safe pe partea de cuzineti , schimbi uleiul la timp , eventual pompa de ulei (motivul principal pt care pot exista probleme ) si important e sa fie masina fata de care ai tu cea mai mare atractie , nicidecum o ratiune nu iau 535 ca imi pica motorul ))2 points
-
Pai pana la urma se pare ca oferta buna a fost din punct de vedere al pretului mic. Daca dotari pe care ti le-ai dorit inseamna halogenul de la e90ul luat, atunci da, era cam imposibil sa gasesti asta pe un f10 din 2015.1 point
-
Am patit si eu la G30. Dupa cum spunea colegul mai sus, este vorba despre acel acumulator (nu cred ca este baterie, scrie pe el NI-MH) care cedeaza in timp. Mi s-a parut anormal sa pice dupa un timp asa de scurt (masina mea este produsa in 03/2018). Se rezolva desigur pe garantie, atata tot ca trebuie demontat capitonajul plafonului .1 point
-
1 point
-
In mod normal, welcome lights nu mai merg cand bateria este slab incarcata. Pune ista pe masina, iar la service functions, body, battery ai acolo un grafic cu statusul bateriei pe ultimele zile. Vezi care a fost procentajul acesteia in ultimele 5 zile.1 point
-
1 point
-
Nu ma deranjeaza asa tare ca s-a stricat incuietoarea, pot intelege. Dar sa ma tii sa astept 7 ore ca sa constati ca "e posibil sa fie incuietoarea defecta"...really? Pai asta am constatat si eu in primele 5 minute.1 point
-
Adrian, sunt foarte bune observatiile tale. In ceea ce priveste faptul ca Euro 3 cu GPL beneficiaza de scutire, iar Euro 4 cu GPL nu, teoretic se poate rezolva prin faptul ca Euro 4 + GPL este in fapt un Euro 3 + GPL dar mai strict din punct de vedere al emisiilor. Altfel zis, Euro 4 + GPL se incadreaza si in Euro 3 + GPL - dar succes in a convinge de acest lucru un politist local, fara sa ajungi la proces in judecatorie. Referitor la situatia autoturismelor Euro 4 dupa 01 ian. 2021, prevazuta la art. 2 alin. (2), acolo este intr-adevar o eroare care trebuie remediata. Altfel, conform formularii actuale, se ajunge la situatia stupida ca pentru Euro 4 sa fie nevoie de vinieta Oxigen oriunde in Bucuresti si in orice moment, pe cand pentru Euro 3 restrictiile sa fie mai relaxate. Mai sunt si alte probleme in hotarare, de exemplu: - art. 4 alin. g) excepteaza vehiculele istorice de la prevederile art. (2), dar nu si de la prevederea art. 9, care interzice complet in Bucuresti pe cele de la Euro 2 in jos. Deci, in forma actuala a hotararii, vehiculele istorice nu mai au voie in Bucuresti de la 01 ian. 2022; - art. 8 alin (1) defineste amenzile care se aplica pentru incalcarea prevederilor de la art. 2, dar nu defineste nicio amenda pentru incalcarea art. 9 (interzicerea Euro 2 si inferioare) sau art. 10 (interzicerea Euro 3). Deci, in forma actuala, poti merge bine mersi in Bucuresti atat timp cat respecti limitele art. 2 si dupa 01 ian. 2022 (pt. Euro 2 sau inferior), respectiv si dupa 01 ian. 2024 (pentru Euro 3), intrucat nu este stipulata nicio amenda. Notiunea de "anafalbetism functional" ma tem ca se potriveste si celor care au redactat aceasta hotarare. Avand in vedere cele de mai sus, tind sa cred ca hotararea nu va ramane in forma actuala si ca va urma o revizuire a ei, si/sau chiar o serie de procese care ar putea determina modificarea / anularea hotararii. Ramane de vazut.1 point
-
imi revine imaginea unei scorpii bugetare care latra la tv ca la echipamentele de santier trebuie facuta mentenanta si foarte multe aprobari si timp si lingai care freaca menta, si in tot acest timp cat rablele alea someaza in loc sa repare sistemul termoenergetic din oras dar ei bujetarii mananca gras, platesc rate la masinile lor noi si vilutze, pierderile din sistem numara sute de mii de euro zilnic, bani care cineva trebuie sa ii plateasca, bani pe care altcineva se pise efectiv, pai orice prostan ar pune in balanta cat costa utilajele? 500.000 si pierderile 500.000 zilnic sar pipi pe ele de utilaje si ar strica 50 pe an decat sa piarda sute de milioane in pamant.... daca ar fi 50% surse regenerabile eco atunci de ce curentul si mancarea costa ca in germania? e asa de mare sursa regenerabila ca luam autobuze diesel turcesti pe ft multi bani, scoatem toate sinele de tramvai si ne dam cu 4x4 prin oras, pai daca e eco, 4x4 5.0xd nu polueaza? doar e46 polueaza? si daca stam 5 ore pe centura inexistenta nu poluam? nu mai conteaza acolo dar daca platim vignieta taxa de pod accize oxigen plm se poate cu aveonu' la munchen cu 80€ la shopping sau pe club in fiecare weeky? mere si asa nu? ps si eu st jmeker am bmw ultimul racnet intra un bou in masina mea, ma duc la asigurari dãschide leptopu, scoate lista si zice ca sistemul tau bangoluf costa 50e si per total masûna e varza 5000e cu sicriul vandut de ei, oaaaaauuu si poate pe urma ai fi concluzionat ca intr-un jeg de tara fara nici un sistem functional plina de gropi, tarani si stalpi gata sa cada de cabluri otv ar fi mers si un e46....1 point
-
ĂncĂŁ o piesĂŁ care se adaugĂŁ la strada Lci 100% ,rotita de la blocul de lumini cromata Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk1 point
-
Cel mai bn ar fi sa contactezi tu Michelin cumva si sa incerci o rezolvare1 point
-
Instalatia de AC nu face cald, face doar rece. AC se porneste pentru ca unul din efectele lui este ca usuca aerul. Compresorul AC nu porneste sub o anumita temperatura exterioara. Tot E92 am si eu, geamurile se dezaburesc fara AC pornit indiferent de temperatura. Daca pornesc AC si compresorul chiar porneste dezaburirea e mai rapida.1 point
-
Salutare, Intrucat topicul se cheama "ghidul cumparatorului", incerc sa consolidez si eu aici feedback-ul meu dupa aproape 3 ani cu masina asta. Nu vreau sa creez polemici gen 4 cilindri vs. 6 cilindri sau altele asemenea, parerile sunt strict personale pentru stilul si nevoile mele curente. - Motorul de 2l diesel de 190CP este suficient pentru minim 95% din timp pe caroseria asta. Masina este foarte dinamica, pare mai usoara decat este in realitate si accelereaza rapid pana la 150-160km/h. Pe autostrazile din Europa merg in general cu 130-140km/h pe pilot automat, in Germania merg cam cat poate masina in zonele no speed limit (in general cam 200-230km/h) si in Romania de cele mai multe ori in limitele legale. Singurele momente in care simt nevoia de mai multa putere e pe drumuri nationale in Romania, cand ma grabesc si vreau sa fac depasiri rapide si dese (foarte rar se intampla asta). Daca bugetul e limitat (cum ma gandesc ca e la marea majoritate), e un motor suficient care nu dezamageste. - Cutia de viteze automata este un must have si functioneaza impecabil in tandem cu motorul. Mi-am pus padelele pe volan dar le-am folosit de maxim 3 ori in 3 ani de zile pe niste serpentine si doar ca sa vad cum e. Dupa cateva curbe mi-am dat seama ca masina face treaba singura mult mai bine - Suspensia M sport este foarte bine gandita, tine masina ferm pe sosea dar totodata e destul de comfortabila chiar si prin gropile din Bucuresti. Eu am si mers pe rotile standard pe 17" cu anvelope non runflat ceea ce o face mai permisiva cu rinichii. Daca stilul de condus e relaxat, cea standard cred ca e suficienta. Condus mai sportiv cu multa autostrada la viteze mari, suspensia M isi merita banii. Nu am experiente cu cea adaptiva, poate e un compromis bun intre cele doua variante, dar mie personal mi s-a parut scumpa. - Scaunele sport cu piele Dakota sunt tari si relativ inguste (mai inguste decat la F10 se pare), asadar pentru mine au fost cea mai neinspirata alegere (1.86 si cam 92kg). La drum mai lung de 2-3 ore lateralele preseaza pulpa piciorului atat de enervant incat numai la asta te gandesti si disconfortul e mare. Daca ar fi sa configurez iar, as merge pe scaunele normale sau as configura direct pachetul M si as lasa scaunele sport cu alcantara si material. Le-am testat si sunt mult mai moi si confortabile. Daca bugetul permite, scaunele comfort sunt geniale, insa cand configurezi masina noua cu scaunele astea, te usureaza lejer de vreo 4500 euro sau chiar 7000 euro cu piele mai moale individual Nappa (mult dupa parerea mea pentru ce ofera). - Sistemul audio hi-fi (cel intermediar) este suficient, se aude chiar bine as zice. As fi facut upgrade-ul la HK daca as fi mers insa si pe navigatia mare professional (nu te lasa cu cea standard) - deh limitare de buget Navigatia standard este ok, isi face treaba cu brio in orice situatie, chiar si la reconfigurari de traseu pe baza informatiilor de trafic. Din nou, daca bugetul e limitat, navigatia standard + sistem audio hi-fi si esti ok. Mi se pare japca pretul cerut pe navigatia professional si imi baga pe gat chestii pe care nu le folosesc in viata de zi cu zi (gen touch screen sau HDD-ul ala intern sa tin melodiile...le tin pe un stick usb si merge brici). - Farurile led standard lumineaza foarte foarte bine. Le-as pune pe cele adaptive cu functii extinse doar daca as merge mult pe drumuri nationale prin Romania, slab iluminate, unde mergi pe faza lunga si iti umbreste masinile celelalte sa nu le orbesti, insa fac o lumina de ansamblu pe laterale foarte faina. Autostrada sau oras sunt un moft, nu merita diferenta de bani. - Bord digital nu mi-as pune, imi plac mai mult ceasurile analogice, clasice...dar aici e mult vorba de gusturile personale. In schimb luminile ambientale merita toti banii, desi nesimtitii cer mult pe ele. Schimba masina complet pe timp de noapte, e foarte odihnitor interiorul si iti da senzatia de premium. - Vopseaua standard neagra, nemetalizata, e de o calitate execrabila. Se zgrie extrem de usor si se matuieste. Nu stiu cum e cea alba nemetalizata, poate nu se vad asa zgarieturile fine pe ea macar, dar lacul e ca si inexistent pe ambele...am fost profund dezamagit la capitolul asta. - Tinuta de drum este absolut excelenta la masina asta, e foarte stabila si silentioasa la viteze mari, iti da senzatia de siguranta. Franele sunt bune si te poti juca frumos pe niste serpentine cu sistemele dezactivate pe modul sport. Desi are un gabarit mare, odata ce te obisnuiesti un pic cu ea, o simti rapida si usoara. Materialele folosite la interior sunt de calitate buna (pe alocuri peste Mercedes E-klasse) si categoric peste seria 3, chiar si noua serie G20 care e un pas mare inainte fata de modelul anterior. - Climatronicul cu functii extinse nu cred ca merita banii, probabil cel standard dual zone e suficient. La fel si oglinzile exterioare heliomate si rabatabile electric nu cred ca merita...de fapt doar cea din stanga e heliomata si rabatarea o folosesc extrem de rar, as putea trai fara asta. Trapa imi place dar nu are nicio utilitate concreta pentru mine, nu sunt fumator...nu as configura-o la o masina noua. Head-up display e misto si util, dar nu must have. Sistemele de self driving nu le suport si mi se par scumpe pentru nivelul de tehnologie actual. Cam asta ar fi un sumar, dar raspund la orice intrebari daca mai aveti1 point
-
Am mai zis, nu ma bag la M50I sau 50I, daca ma bag la ceva cu M, va fi M-ul pur sange. Nu se prea joaca astia, corect... acum depinde ce fel de om esti, am reusit sa imi iau o singura amenda de viteza in aproape 7 ani de cand sunt aici si am condus pe ceva drumuri. In rest am luat numai avertismente scrise sau verbale. Mereu trebuie sa ai cuvintele la tine, acum depinde si de cine dai ca dupa cum am spus, o data nu mi-a mers si am luat amenda. Ideea e ca si asa, am facut curs de condus defensiv, am platit amenda, am trimis dosarul la judecatorie si nu mi-a ramas nimic pe cazier, cu, conditia ca 1 an de zile sa nu mai fac nimic, altfel aleluia curs de condus defensiv in perioada de 1 an. Asigurarile abia asteapta sa vada ca ai vreo amenda de viteza luata, oricum cresc preturile de magari an de an, de fapt la fiecare 6 luni ca asigurarea sa face pe 6 luni. Daca mai ai si amenzi de viteza luate te parlesc si mai bine. S-a dus negocierea, am stiut de ce nu ma duc la ei la negocieri, ar fi fost pentru a 3-a masina in 5 ani si la anterioarele doua nu am avut succes. Sunetul ala de X6M... te unge la inima. Am facut un test drive cu unul in vara, pffff... ce senzatie, imi aduceau aminte comenzile de M4 ce l-am avut cu ani in urma. Si cum putea sa traga X6M-ul ala... pfff... de nedescris. Nu sunt false deloc, doar ca si daca te prind... Ehhh... hai nu exagera ca nu mai e nici in Romania cum era odinioara. Hai Myx-ule, lasa ironia!1 point
-
1 point
-
1 point
-
Dupa parerea mea N47 si B47 este un motor net superior fata de M47.La consum cred ca stau cam la fel dar la performante nici vorba,B47 este mult mai silentios si de putere nu mai vorbim.Distributie eu nu am schimbat la nici una,am avut un F30 pe care l-am vandut la 270.000 km si nu avea nici o problema,acum este sarit de 300.000 si merge in continuare.1 point
-
Asta cu economia de motorinĂŁ e o p__a de cangur!!! Asta de 163 de cai Da consuma mai puțin,dar cele de 184 sau cele noi b47 de 190 cp consuma de le ia dracu. Eu nu pot sĂŁ scot b47 sub 6,5. Am avut Rover 75 cu m47 consum de 5,5 pânĂŁ ĂŽn 6. Așa cĂŁ sa nu mai laude n47 ca e economic ca nu e nici pe departe așa.Si mai puțin zgomotos???? Eu nu as zice. Rover-ul avea aproape 400k gram de ulei nu manca de la schimb la schimb si la zgomot era la fel la b 47!!! Si cum zicea un coleg aici ca i-a schimbat distributia de douĂŁ ori,atunci ĂŽmi bag ....ĂŽn el de BMW mai bine ĂŽmi iau pe curea ca aia mĂŁcar stiu ca trebuie sa o schimb regulat!1 point
-
Myx hai cĂŁ și tu ai dat-o in lambada acum...nu e rațional sĂŁ cumperi ce vrei/dorești/visezi fĂŁrĂŁ a ține cont de costurile de ĂŽntreținere/probleme specifice ĂŽn ceea ce privește fiabilitatea.."ia ce ĂŽți poftește inima c-apoi vezi tu cu miile alea de euro de le poate ĂŽnghiți mașina".1 point
-
530d, 10000000000000000000000000% Citeste despre problmele 535d-ului: 1. cuzinetii care se invart = viborchen rupt sau daca nu ajungi acolo = șpan ĂŽn motor = motor daunĂŁ total; 2. poma de ulei care cedeaza destul de repede = șpan in motor = dauna totala motor. Personal sunt proprietar de 525d xDrive F11 si ma declar foarte multumit de el cu toate ca in ultimul an am bagat pe undeva pe la 5000 euro in el ca sa fie masina 100% sigura in orice moment i orinde as vrea sa plec acum cu el cu 2 copii calare pe cap. Mai vrei 535 pentru plusul de cai? Succes!1 point
-
MĂŁ tenteazĂŁ și pe mine tranziția cĂŁtre X1/X2 la urmĂŁtoarea. Cum mai simți mașina acum, dupĂŁ drumuri lungi? Trebuie sĂŁ reușesc sĂŁ fac un test drive sĂŁnĂŁtos, pe serpentine, drumuri mai virajate. Mi-e fricĂŁ sĂŁ nu pierd complet plĂŁcerea condusului - mai ales venit direct din tracțiune spate -> iar aici cu xDrive-ul ĂŁsta setat preponderent fațĂŁ. Ăntre cutia ZF și Aisin am vĂŁzut cĂŁ nu reușesc sĂŁ simt nicio diferențĂŁ, ceea ce e bine.1 point
-
De curand am mai bifat un punct din asa-numitul "bucket list", si anume un BMW roadster (pe vremea cand a intrat in lista era Z3, dar a trecut ceva timp, Z3 e deja cam invechit, asa ca a fost sa fie un E89, mai ales ca am tinut cu tot dinadinsul sa fie hard-top). Am ales sa-mi iau masina din Germania, de la un dealer autorizat, prin anunt pe site-ul BMW.de. Sotia a vrut culoare vie a caroseriei si deschisa a tapiteriei, eu am vrut motor varf de gama, adica 28i sau 35is. Am fost pe faza cateva luni (nu ma grabeam nicaieri, mai ales ca se terminase sezonul de vara si roadsterele nu se vindeau mai deloc) si s-a nimerit acest 28i sa ne satisfaca majoritatea cerintelor. 2016, sub 30,000 km. L-am adus pe la mijlocul lui noiembrie, condusul pe autobahn a fost o placere, pe spidometru a aratat la un moment dat ca a depasit 250 km/h, desi se zice ca ar fi limitate electronic. Pe putinele serpentine pe care le-am intampinat in drumul spre casa a fost iarasi la nivel. Interiorul este un pic cam depasit, se vede ca este E si nu F, chiar daca e din 2016. Portbagajul este exact cum te-ai astepta de la un hard-top, insa am putut baga un bagaj mare de cala + un rucsac gen de laptop plin cu diverse + poseta sotiei si alte maruntisuri, in asa fel incat sa poata fi deschisa capota (nu ca am fi avut vremea necesara). Deci este si o masina destul de potrivita pentru drumetii in 2. Ce regret este ca nu am gasit una care sa aiba si Comfort Access, si eventual High Beam Assistant, m-am cam obisnuit cu astea de la cealalta masina. HUD-ul este iarasi ceva fara care trebuie sa invat sa traiesc, dar asta nu exista nici macar ca optional pe E89. Ca de obicei, am fost dezamagit de diferenta dintre consumul dat de BMW si cel din realitate; 8.2-8.5 pe autostrada la 135 imi pare cam mult pentru un motor de 2 litri, iar in oras sub 12 nu prea am vazut. Dar la asta ma cam asteptam, am luat masina pentru placere, nu pentru economie.0 points
-
Unde mai pui ca e un e91 cu bec in far, textil si bord de logan. Degeaba si-au pierdut unii de pe aici timpul sa scrie romane. Bine ca ti-ai luat masina mult dorita. Totusi, nu ti se pare ca ai coborat cam mult de la ceea ce doreai initial ?0 points
-
0 points
-
Nu o sa-ti zica nimeni mura in gura, documenteaza-te si o sa afli raspunsul. Daca aveai mai mult bun simt si respect poate iti ziceam cum se face, dar asta e...0 points
-
Pe acelasi principiu se schimba si anvelopele, furtunasele de frana, covorasele din habitaclu?0 points
-
Imi dau seama ca cele originale are trebui sa fie bune, insa sunt pe sistemul vechi (ca sa nu-i spun "ca de Dacie"), nu arata prea bine, plus ca cele pe care le am pe Z4, desi au doar maxim 3 ani (cat are masina), deja lasa dare de apa, pe cand cele de pe F10, care au probabil 5 ani (si sunt tipul nou, lamela cred ca ii zice), sunt intr-o stare mult mai buna. Am avut si eu pe un Passat, insa nu gasesc un model care sa se potriveasca la E89, de asta ma si intereseaza alternative.0 points
-
cumpara stergatoare originale BMW daca vrei calitate..........altfel ia orice altceva0 points
-
Jur că asta m-a întrebat unul când am vândut F30-ul, că cum așa să ia peste 10% în București când i-am zis că ia și 12% la nevoie, că sigur are ceva mașina @P.I.M.P. - diferențele sunt minime. Dar sunt motoare FOARTE ECONOMICE considerând că N47 are puterea și cuplul crescute față de M47 în configurații similare - la piața actuală. 7% extern la condițiile actuale de drum este un consum MIC! Trebuie luată și asta în calcul. Cifrele alea de 0.5 contează mult la statisticile mari ale companiilor, contează aproape deloc la buzunarele noastre0 points
-
Nu știu cum ai ajuns la datele astea, dar fii convins că B47 e o idee mai economic ca N47 (nu cu mult), N47 care la rândul lui e un motor FOARTE economic, fără să fie nevoie să-l menajezi la extrem pentru a obține consumuri mici. Iar cu distribuțiile schimbate e o paranoia total nefondată. Situațiile reale de nevoie de schimb fiind cu mult diferite de panica absurdă creeată în ultima vreme. Panica, panica nefondată să trăiască, că așa toți proprietarii de service-uri specializate BMW trăiesc foarte bine.0 points
-
0 points
-
exista posibilitatea ca cele de 22 cu profil al anvelopei sub 10 cm nonrunflat puse pe o masina de peste 2.2 tone, sa zdruncine la fel ca cele de 21 cu profil al anvelopei de 11cm, insa runflat. in consecinta, ma astept ca ce vei avea in continuare pe 22 cu anvelope stamdard, sa zdruncine la fel cu ce ai acum pe X6 cu run flat, pt ca X6 modelul vechi, asa cum spuneai si tu, are acelasi profil pe 20 inch, cum au noile generatii de X5/6 pe 21.-1 points
-
Ultimele motoare n47 au avut upgrade din fabrica la distributie si nu au mai avut probleme, ca toata lumea schimba distributii ca asa trebuie e altceva, si f30.ul meu scotea 5-5.5% pe ruta romania germania, dar mers pe tempomat si dat gaz, la e46 am avut mereu consum mai mic ca la f30, stiu ca la arad faceam plinul si aveam 1300-1400 autonomie, chiar si acum mi se pare ca scoate cam la fel sau cateodata mai putin decat focusul care este 1.6tdci 6trepte, mai ales ca daca o pisti pe la 150 constant m47 scade sub 5%, a fost dintotdeauna cel mai eco motor pe care l-am avut, nu are dpf, nu face regenerari la fiecare 200km N47 de pe f30 este un n47t upgradat, alta gasca, twinscroll, injectoare, distributie, e super faina masina si motorizarea, comfort, tot ce vrei Din seria e90 as opta ptr un e92 frumos cu 2.5 minim automata-1 points
-
-1 points
-
Corect, nu e normal deloc. Sigur intra apa/umezeala pe undeva. Ramane de vazut pe unde.-1 points
-
am mers cu un g05 3.0d in oras si pe autostrada. a evoluat mult fata de versiunile anterioare. a luat de la toate marcile ce aia aveau si bmw nu. merge ca un cayenne (motor, cutie), are suspensie pe aer mai buna decat range rover, feedback in volan, frane ok (m? - nu stiu ce au in plus). au replicat distronicul de la mercedes, s-au tot chinuit, pusesera initial niste functii pe noul 7 apoi si pe altele din gama. acum are tot, merge singur cu 200+ pe autostrada, face si depasiri cu schimbare de banda. sa faca la ei acolo eu nu as folosi asa ceva. ma enerveaza maxim orice pilot automat. negative - tot coaja a ramas, usa de 2-3 degete grosime, face "zdrang" ca la mazda nu "buf" ca la land rover. zgomotos, zgomot mare de rulare in habitaclu. bordul ala in sensatec e cheesy rau. scaunele au o problema de ergonomie, cred ca e chestie de unghiuri, altfel sunt bune (cele confort). am dat un x6 din cauza asta, dupa 200 km eram rupt de spate. cu mercedes gle mergeam cam 600km. cu range rover si dupa 12 ore 1100+km nu am avut nimic. am mai avut problema asta cu un seria 7 care imi dadea simptome de sciatica desi nu am asa ceva, am doar un disc herniat, nu grav, de multi ani, de la motocicleta. altfel numai de bine, e f electronic, are tot felul de prostii, multe inutile. vad ca au revenit cu trapa panoramica, nu prea se mai inghesuiau sa o puna, umbla vestea ca ar avea probleme. eu cat/cand am avut a fost ok.-1 points
-
@myx, Michelin va da fw catre o companie autorizata care se va caca in anvelopele omului si in problema omului. Michelin nu are timp si probabil nici in procedura nu are sa rezolve problemele "marunte"-1 points
-
A spus cumva vanzatorul de ce isi vinde masina dupa maximum 6 luni de la cumparare? Ca parca spunea ca e masina personala in anunt.-1 points
-
Deshide NCSDummy si uita-te, o sa te prinzi singur W5W si C5W asa cum le spune si numele consuma 5W-1 points
-
Nu fac tutoriale, imi pare rau Daca nu stii ce e NCSDummy si la ce foloseste, sfatul meu este sa te duci la cineva care se pricepe-1 points
-
Care-i ideea, de ce vrei sa cobori (oricare) geamuri cand sunt temperaturi sub zero Celsius!? Sau, dece sa cobori geamuri cu gheata pe ele? Nu spune ca vrei sa le cureti asa. Oricum, sa stii ca risti foarte mult cu motorul, driverul lui.. daca mai cobori geam cu gheata pe el! Daca nu poti deschide portbagaj din cauza chederului sugestie ai primit mai sus. Daca broasca ingheata (si) ceva spray WD40 poate sa tina apa departe. Da cu spray pe acolo pe unde vezi componente ale broastei ca se ating fiind prinse impreuna.. acolo se poate aduna apa, vapori de apa, condens.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00