Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 01/20/20 in all areas
-
6 points
-
@gvrxx Nu trebuie sa-ti pui astfel de intrebari sau mai bine zis nu trebuie sa fii asa de ingrijorat. Mergi la un dealer BMW si ii verifici istoricul sau pe cele cateva websituri ($/€) dedicate pentru asa ceva. Daca intrebi aici pe forum o sa primesti numai raspunsuri ca cele de mai sus care te vor duce spre a nu cumpara nimic. Nu se rezolva nimic "pe net" ci in lumea reala. Tot/orice gasesti, verifici. Nu e ok, nu cumperi. E atat de simplu. Spor!2 points
-
2 points
-
Sambata am ajuns sa imi iau masina, ieri am revenit acasa dupa un drum de vreo 200 de mile (320 km) asa ca am si ceva impresii legate de cum se comporta masina. Puterea motorului- Nu stiu ce o ajuta atat de mult, noul motor are 335 PS comparativ cu 300 PS cat avea cel vechi (pe care il aveam pe X6-le 35i), dar se simte o sesizabila diferenta. Rapoartele cutiei au fost regandite, masina trage mult mai usor, merg cu 70 de mile la ora la aceeasi senzatie pe care o aveam la vreo 55 cu vechea masina. La dus am condus cu maxim 120 mph (193 km/h, de... e greu cu sotia langa tine sa mergi ca nebunul ca te trezesti ca iti rupe manerul usii de la cat se tine si trage de el), la intoarcere am ajuns pana la vreo 110-115 dar masina asta are zvac in ea de nu se poate. Nu mai urla parca nici atat de tare ca vechea masina, pare ca ii place mai mult viteza. In felul asta nici nu mai primesc privirile dinspre scaunul din dreapta care spun las-o mai incet ca rup manerul usii aici, deci e un lucru bun. Observam acest lucru si in dimineata asta spre munca, mergeam cu 50 mph in zone unde in mod normal mergeam cu 38 mph (limita de 35 mph, ce naiba sa ii fac) asa ca de multe ori efectiv ma uitam la viteza si ziceam stai ca tre sa o las mai incet ca ma pacaleste, merg mai tare decat inainte si nu imi da aceasta senzatie. In concluzie, motorul si cutia merg al naibii de bine impreuna, sunt placut surprins. Comfortul la drum - Sunt mai mult decat multumit de suspensia pe aer, merge ca o barcuta ceea ce imi place al naibii de mult dar totodata sta destul de bine pe curbe, nu ma pot plange. Suspensia o tin in pozitia 4 din 5 (pornind de sus in jos). Fata de jantele de 20 pe care le aveam inainte, acum am jantele pe 22 dar in combinatie cu suspensia pe aer comfortul e peste ce am avut inainte. In concluzie, sunt foarte multumit de alegerea facuta si ca am scapat de petardele de pneuri RFT de care nu mai vreau sa mai aud vreodata. O sa imi si scot roata de rezerva din portbagaj ca mereu folosesc acel compartiment pentru stocare. Daca am vreo pana ma dau jos, pun aer, merg mai departe si tot asa. Daca e sa bubui de tot vreun pneu sun la asistenta, imi trimit o platforma si aia e, imi asum riscul, dar alleluia petardele alea de RFT-uri, sa nu mai aud de ele. Sistemul de interventie la schimbatul de benzi l-am dezactivat, ma enerva la culme ca mai se intampla sa nu semnalizez si ma bateam cu masina sa ma lase sa schimb banda. Ok, aici era vina mea, ca nu semnalizam, dar cand a intervenit cateodata cand o lasam special sa duca in dreapta sa vad cum reactioneaza, mi-a dat senzatia ca ma va scoate de pe drum in stanga (intre sensurile de mers era camp) asa ca mai bine nu. Plus ca nu vreau sa ma gandesc ce se intampla daca am de facut vreo manevra de urgenta de evitare, atunci stau si ma bat cu masina ca eu trag intr-o parte, ea nu prea vrea sa ma lase ca nu am semnalizat... asa ca mai bine stau doar cu vibratiile in volan dar fara sistem de interventie activ. Nu am advanced cruise control-ul luat, niciodata nu mi-a placut asa ceva oricum, ma refer doar la sistemul de tinut banda aici. O sa revin mai tarziu si cu, ceva poze, momentan sunt cu treaba si nu am stat sa fac poze, am doar pozele facute de sotie de cand era masina la dealer, altele nu am stat sa fac.1 point
-
Nu vezi pt ca nu se cumpara asa ceva.Romanul vrea kilometri putini cu pachetel M. Daca imi luam masina din Romania cu aceleasi dotari si kilometri economiseam vreo 3-4.000 euro. Dar nu am stiut si ma oftic!1 point
-
Este ft simpla achizitia unei masini corecte. O masina cu km reali, dotari si bine intretinuta, are pretul ei. Niciodata nu o vei gasi cu 2-3-5k sub pretul de Germania. Orice chilipir cu 4K mai ieftin ca-n Germania, e clar ca o e teapa frumos impachetata pt gascanii care vor sa fie mintiti frumos. Vrei M pachet si optiuni, platesti pretul. Nu poti sa iei o masina full, cu km putini la 15K pt ca nu exista. Masina ai costa 18-20K euro. In Romania 99% din masini sunt vandute de samsari si toate au peste 300K km reali, insa la noi toate au 150-180K km. Rar vezi o masina cu 255K sau 315K km reali....1 point
-
Salut, revin cu update la problema de mai sus. Am schimbat EGR si acum mai apare o singura eroare, DPF-ul nu isi face regenerare. Probabil trebuie data regenerare fortata din tester?! Serviceul la care am fost nu are optiunea asta in tester. inca nu ma impac cu ideea ca acest motor desi nu isi mai facea regenerare de multa vreme (8 luni), nu da niciun mesaj sau alta eroare. Este STUPID. de ce mai are atata iDrive si senzori daca nu spune nimic. Sa spunem ca merge astazi regenerarea. Ce faci? mergi din cand in cand la tester sa verifici daca este ok in continuare? STUPID si incredibil de prost fcaut acest DPF la bmw.1 point
-
Dar nu imposibil , atat timp cat avem coleg cu anvelope Michelin neconforme .... nu m-ar mira sa fie si parbrize proaste , faptul ca l-au schimbat de 3 ori spune ca stiu de problema1 point
-
Din fericire... Pai unde gĂŁsești tu mașina mai sus menționata cu opționalele alea in Germania la prețul ĂŁla sa nu mai vorbim și costurile cu adusul, inmatriculatul, etc...Ca iti place ție sa visezi frumos e altceva...1 point
-
@musclemike Desi nu la ce ai zis tu m-am referit cu lumea reala, o sa-ti raspund totusi: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=g22&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2011&minPowerAsArray=KW&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING M-am saturat eu de numarat cate sunt pana in 17k €!!!1 point
-
1 point
-
Deci dupa 3 ani am dat 750Li-ul si acum trebuie sa imi comand alta masina. Deciziile au fost destul de usoare in trecut, ultimele 2 masini fiind serie 7 varianta lunga deoarece vroiam sa am loc pentru copii in spate, si sa nu isi puna picioarele la mine in cap... insa acum vreau sa iau ceva diferit, si oscilez intre M5 si Cayenne S. Ar mai fi si Tesla Model X dar trebuie sa iasa in curand un refresh dar nu se stie exact cand. De asemenea si noul X5, am inchiriat unul de doua ori asta vara 2019 de la Bavaria Mobility in Bucuresti si a fost peste asteptari, chiar cu motorul diesel de baza de 3 litri. Pe de alta parte vreau la vara sa fac Transalpina, Transfagarasanul, Transraraul si Transsemenicul, si pentru astea M5 si Cayenne sint optiunile optime. Cea mai mare problema este cea a drumurilor, si faptul ca M5ul are garda la sol si cauciucuri cu profil foarte mic, comparand cu Cayenne. Daca nu as avea retinerea asta as fi 95% convins sa merg cu M5ul. Dar nu vreau sa imi petrec timpul schimband cauciuri la fiecare luna, plus foarte probabil dimensiunile alea trebuie comandate si aduse de fiecare data ca nu or sa fie pe stoc peste tot. .1 point
-
In link-urile de la politie scrie ca erau masini date in urmarire, nu scrie nicaieri ceva de leasing. Deci puteau foarte bine fi furate. In celalalt link scrie ca l-au arestat pe individul care facuse frauda, adica luase masinile in leasing si fugise cu ele din tara. Si mai sunt altele cu frauda de tva. In niciunul dintre articole nu scrie despre vreo masina confiscata de la un cumparator care a luat-o cu acte in regula de la altcineva. Daca ai dubii, poti oricand sa ceri vanzatorului sa inmatriculeze masina pe numele lui (daca nu e inmatriculata in ro) si sa ti-o vanda dupa aia. Daca refuza, cauti alta. La fel si cu celebra combinatie 'facem actele direct intre tine si neamt, boss'. Auzi asta, se cheama fals in acte. Din nou, solutia e sa cauti alta masina. Orice teapa implica doi participanti, dintre care unul cauta un chilipir.1 point
-
1 point
-
1 point
-
A venit sezonul rece (chiar f rece cu temperaturi cu minus continuu) si au aparut si problemele. Dupa putin peste 3 ani m-a lasat bateria, desi nu ma asteptam, nu a dat semne deloc pana acum. Plus ca la 3 ani abia iesise din garantie, deci nu cred ca mai cumpar Rombat. Am luat VARTA Silver Dynamic AGM - 95Ah. Am schimbat si termostatul EGR cu mik15, ca nu prea trecea apa peste 65 de grade.1 point
-
1 point
-
La multi ani tuturor in Noul An! Am zis sa-mi incerc norocul pe inceput de an, cu o incaltaminte noua. Anvelopele le-am pastrat, caci erau noi si merg ok si pe noile jante (putin mai intinse, dar foarte putin). Sigur ar fi mers mai bine pe 19" si cu o suspensie sport.. dar momentan raman aici. Nu am apucat sa ma uit foarte atent, caci s-a si intunecat pana sa le studiez mai amanuntit, dar par aliniate ok, nu mult mai iesite fata de cele OEM - ceea ce m-a bucurat (sunt 8.5J ET35 fata si 9.5J ET40 spate). Cele de pe spate, desi nu se vede in poze, sunt usor concave, ceea ce iar imi place. Culoarea e si ea putin diferita in realitate, spre antracit / gun metal, in functie de cum bate lumina pe ele. Sa le vedem acum si la drum mai lung cum se prezinta.. in oras pare totul ok.1 point
-
pana la urma, eu nu am inteles care-i treaba cu garantia ! daca scrie o marime pe cauciucuri si ele au cu totul alte dimensiuni , care este problema cu BMW , xDrive , stelute , iarna , vara , etc. ? eu cumpar , tu vinzi ! eu imi permit sa pun la carucior cauciucuri Michelin , sa ma duc la mall iarna , pe zapada , noaptea , sa vad daca e parcarea pazita! pentru asta le-am luat si nu se potrivesc ! vreau cauciucurile bune sau banii inapoi ! daca nu ANPC ! ce tot atatea discutii si timp pierdut ?1 point
-
Eu daca sunt posesor de peste 7 (sapte) ani, in ce, categorie ma incadrez?? Adica in 7 ani sunt doar la al doilea schimb.. si pot sa asigur pe oricine intreaba ca eu am fost primul sa schimb stergatoarele ca erau originale la cat de decolorat era plasticul lor, la 250k km cand am luat masina..! Stii/stiti cum e stergatoarele (ca si cu sensorii de frana de la roate) astea, daca sterg (merg) de ce sa le schimbi???? ..daca dealerul schimba (ca clientul da banii), de ce sa nu schimbe ca scrie la cartea de revizie!? Cat costa sa faci niste bani in plus dintr-o tiparitura, doua clipsuri si doua tije scoase din stergatoare in 2 minute?? Pe alte topicuri starine se discuta alte treburi "seioase", adica zgomotul specific al stergatoarelor aftermarket ... merita tinut cont. Dar aici noi romani stam "bine" cu auzul, nu ne enerveaza hashhh-hashh, hashhh-hashhh. Se pare ca cele mai silentioase raman OE. (A in caz ca va mirati, de ceva ani aplic tratament hidrofob parbrzului si aceasta ma face sa vad bine oricat de tare ar ploua. )1 point
-
Am avut pe E90 stergatoare OE, Bosch si Valeo. Cele OE oricum au fost mult mai proaste decat cele din fabrica. Iar Bosch aerotwin cele mai proaste dintre toate. Valeo mi se pare raportul optim calitate-pret pana acum, probabil pe astea o sa merg in continuare.1 point
-
Da.. eu mai mult le-am luat pentru faptul ca sunt smoked, sincer sa fiu. :twitch: Am rezolvat si stopurile.. pana la varianta LCI Dark Tail. Sunt multumit pana in aceasta faza.1 point
-
Shopping time! 1.Am achitizionat recent 2 tobe finale marca MAGNAFLOW ( USA ). Din cate am inteles, sunt de calitate mega buna si sunetul este mult peste cel stock ( cred ca asta se cam subintelege ). M-am saturat maxim de tobe finale scoase.. pur si simplu vibratiile din interiorul masinii imi face greata. Voi pastra tipsurile actuale, imi plac ca si design. 2.Mi-a ajuns din China, acest buton numit ,, RED M BUTTON ". Iti ofera in cazul de fata, din punct de vedere estetic, un contrast frumos. Se potriveste cu butonul start-stop. La M3 acel buton (M) te ajuta din alt punct de vedere, la mine.. cam doar estetic. 3.Am trimis mansonul de la frana de mana la retapitat. Am decis sa merg pe alcantara + cusaturi stil //M. 4.Volanul il voi trimite la modificat si retapitat. Am decis sa merg pe aceasta forma, identic ca alegerea materialului, doar ca dunga de la ,12' va fi rosie, nu albastra. 5.Padelele stock le voi infolia in carbon, am decis sa merg pe aceasta combinatie ( alcantara, piele nappa si carbon )1 point
-
Legat de experienta individuala, sa va vb din a mea: 1. Prima masina luata din germania, de la un dealer turc. Un e36 fara rugina, 98000 km, am constatat mai tarziu ca erau reali. Masina f buna. Km reali s-au dovedit si din intretinerea mica necesara in anii urmatori. 2. A doua masina luata de la un privat neamt (era un neamt nascut si crescut acolo). Avantajul a fost mare la negocierea pretului, cred ca mi-a lasat vreo 800 de eur. Am primit 8 roti, statie, subwoofer si tot ce mai avea neamtul. Daca masina ajungea la dealer, cu siguranta nu mai avea toate accesoriile pe ea. 3. Masina luata de la un dealer mare. Avantaje nu prea au fost, in afara ca a mers f repede cu actele, au pus numere provizorii pana la "primaria" lor, si in maxim 2 ore am plecat cu masina la drum. Bun, acum referitor la masinile din tara. Conteaza f mult de la cine cumperi. Cine a cumparat masini de la mine, a primit o plasa de facturi, bonuri si toata mentenanta masinii dovedita. Plus topicuri pe diverse forumuri samd. Deci da, se poate gasi masina buna si in tara, trebuie doar sa ai antenele ridicate.0 points
-
Hai las o dracu, zici ca vb de vreun Rolls dau Porsche 356, nu o saracie break/berlina care pe strazi o vezi mai des ca Loganu...0 points
-
Prietene...gaseste-mi tu 525d F10 2012 cu 90k km , M paket, trapa, alcantara, jante pe 19 cu 17k euro...dacă găsești 1-2 pe mobile îți dau premiu dar lasă găsești in Romania “câte vrei”...0 points
-
Ce ți se pare ca nu face parte din lumea reala in ce au zis colegii mai sus: F10 de 9 ani - 90k km 17k eur = basm? Eu, dacă nu as știi nimic despre mașini și prețuri as considera asta un sfat super util.0 points
-
Sunt ok, cu conditia sa crezi in Mos Craciun. Acele masini ââŹĹdestuleââŹÂ, din 2011/2012 cu 90k la bord au probabil ceva cu 90k... 190,290,390...dupa noroc. Nu cumpara nimeni diesel in vest sa mearga ~10k/an. Probabil ca exista si masini mai putin rulate, dar nu la 15-17k.0 points
-
Eu sincer nu cred ca este pentru "poluanti" ... nu vad ce categorie de gaze poluante ar detecta : co2 ,co , hc, nox -uri , particule... ce oare detecteaza? nu vreau sa te contrazic sau sa ntru pe aici in polemici aiurea ... nu e genul meu .. dar am studiat si eu problema asta si nu gasesc raspunsuri iar ce spui tu imi pare cam :blink: ... nu pot sa cred :) traducerea la auc .. am crezut ca este: controlul automat al umiditatii.. dar asta e parerea mea-1 points
-
Asta am sugerat eu de la inceput, nu ca batman ðŸËâ Sent from my iPhone using Tapatalk-1 points
-
BunĂŁ ziua, am mai postat aceasta ĂŽntrebare pe undeva pe aici da nu mi sa rĂŁspuns. Am un BMW 320xd 2013 și sunt interesat de instalarea unor obtiuni extra "asistenta pacare, unghi mort, la e asist" vreau sa știu dacĂŁ este posibil.-1 points
-
Pai si crezi ca e vina "desteptului" ca ti-a sarit tie piatra in parbriz? Cred ca e vina lui ca se afla pe acelasi drum in acelasi timp cu tine )-1 points
-
Ce capeti de la o masina din RO vs una din EU: - intretinerea ei de catre proprietarul roman mai neconforma cu "manualul" si in unele situatii aplicarea procedurii "lasa ca merge si asa" - drumurile mai de proasta calitate ca in EU - motorina (carburantii in general) mai de proasta calitate ca in EU - proprie experienta, testat pana acum pe 4 masini diferite - praful din orase in cantitati mult mai mari fata de EU Nu cumpara de la proprietar din DE sau de oriunde din EU! De cele mai multe ori sunt vandute inainte de un (mare) service ori inainte de ITP ori ca are un defect si costa ceva sa-l faca ori ori ori... Nu ai garantie. Si alea 6 luni minim cat primesti de la un dealer, face foarte mult in unele situatii. Daca ti-e frica de tot felul de dealeri, atunci te orientezi numai spre cei mari. Desi din experienta proprie pot spune ca nu am avut nici o problema cu nimeni. Fie ca a fost turc, croat, iranian sau polonez. Totul tine de comunicare si asteptarile pe care ti le setezi/impui. Daca te descurci bine cu germana, nu ai absolut nici o problema. Dar daca vorbesti doar engleza ca limba straina, scoti pe oricine din zona de confort si clar multe lucruri nu vor merge dupa cum vrei tu. Ca masinile din BE sau NL sunt mai bune, e doar un mit. Acum ca o masina are sub 100k km si are 9 ani vechime, totusi nu poti fi asa naiv sa crezi ca e impecabila/ireprosabila. Totusi masina aia e de 9 ani pe strazi, are si alte uzuri pe langa cea de km.-1 points
-
Probabil e mult prea mare poza. Folosește un site de hosting sau micșorează-i dimensiunile. Sau poți pune VIN dacă ești confortabil cu asta. Sunt 2 tipuri de Navi, Business e cu ecran mai mic, Professional cu ecran puțin mai mare, cel de 10.5. În orice caz mașina are nevoie fizic de o cameră KAFAS pentru a putea citi semnele. Alternativ îți poate arăta ceva generic pentru zona respectivă (cam cum e Waze sau Google Maps) doar din datele de navigație. Asigură-te că ai ultima versiune de hărți.-1 points
-
asa este... ca idee, stiu cum sa intretin DPF, masina face lunar un drum de 200 km pe autostrada, in rest prin oras ici-colo (maxim 10 mii km pe an cu totul - din care 3-4 mii pana la ski in Austria/Elvetia). Am avut mereu grija sa merg constant, periodic facut si o regenerare DPF mergand cu 2500 rpm jumate de ora, pe pilot..etc. Full la rezervor tot timpul. iar acum stupoare: nu face regenerare de 8 luni, sau isi face?!-1 points
-
Salutare, Am și eu o MARE nelĂŁmurire in legĂŁtura cu regenerarea PDF la motorul mașinii mele X3 xDrive 20d, an 2012. De curând am primit eroarea DRIVETRAIN care sa stins imediat ce am fĂŁcut prima oprire, mașina mergea normal. Au mai trecut ceva zile și din nou. Am mers la tester. Mi sa spus ca EGR trebuie schimbat. Ok pana aici (am comandat piesa deocamdata). Am fost informat in urma testerului, ca PDF nu și-a mai fĂŁcut regenerare in ultimii 5000 km (pe care i-am fĂŁcut in 8 luni). Este posibil așa ceva? Nu am avut nicio eroare in bord pana acum. Mi sa explicat ce “deștept” este motorul de la BMW, cum ĂŽși face el singur regenerare dacĂŁ are toți parametrii ok, asta știam. Ăntrebarea mea este simpla: dacĂŁ nu ĂŽși mai fĂŁcea regenerare, nu te anunța și pe tine ca posesor? Bai prietene mergi la service!!! Alte erori nu a mai gĂŁsit testerul, doar acest egr, eroare stocatĂŁ in urma cu 200 km. DacĂŁ schimb EGR, ĂŽși reia PDF regenerarea? Mașina are 180 mii km. (Și cum spun samsarii ATENȚIE reali) Mulțumesc anticipat pentru eventualele rĂŁspunsuri!-1 points
-
-2 points
-
Tipsurile sunt asa scoase deoarece urmeaza sa ajunga un difuzor pentru bara spate, iar difuzorul va acoperi o mare parte din tipsuri-3 points
-
Economiseai 4K la achizitie si bagai 7k in reparatii pt ca era ft probabil sa cumperi un cazan-3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00