Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/28/20 in all areas

  1. O sa spun ceva (poate) controversant. Asta e specific multor soferi care conduc agresiv in line dreapta. In schimb pe curbe (sau in scurta distanta inaintea lor) franeaza si nu pot anticipa curba (starea carosabilului..) cum trebuie. (In cazul de fata fiind o depasire.. cat de cat ok pentru ca nici nu intrase pe linia continua care se stie ca preventiv e mult mai lunga decat pericolul pe care e menita sa "avertizeze") Asadar pentru mine si toti cei care ii recunosc, acesti soferi sunt periculosi pentru ca in primul rand merg cu viteza prea mare in linie dreapta neputand anticipa prea multe din ceea ce se intampla in fata lor!
    6 points
  2. M-am ĂŽncĂŁpĂŁțânat azi sĂŁ revin la roțile de varĂŁ. Merg cu a soției dacĂŁ mai vine urgia, deși mi-e greu sĂŁ cred. Acum ori sufĂŁr de un placebo masiv, ori chiar conteazĂŁ dimensiunile. Revenind de la 225 55 17 la 245 45 18 fațĂŁ și 275 40 18 pe spate, mașina a devenit mai sĂŁlbaticĂŁ parcĂŁ. Am senzația cĂŁ se pune puterea mult mai bine pe asfalt și mi-e greu sĂŁ cred cĂŁ e o diferențĂŁ atât de sesizabilĂŁ. PĂŁreri?
    2 points
  3. Link-uri si aici ptr Europe NEXT NBT (East and West) 2020-1BMWEuropeNext2020-1West&East.rar
    1 point
  4. ĂncĂŁ ĂŽn stadiul de proiect. UrmeazĂŁ sĂŁ o montez sa vad daca merge.
    1 point
  5. Suntem printre campionii UE la mortalitate/numar raniti din accidente rutiere, oare chiar trebuie sa ne asiguram/copiem ce se intampla nu stiu unde ca sa imbunatatim legislatia si sa avansam si noi ?Romania in multe domenii trebuie nu numai sa armonizeze legislatia cu cea existenta in tari vestice, dar trebuie sa depuna eforturi si mai mari, atat legislativ, cat si prin munca, sa recupereze decalajul: -cat esti incepator, sau primii doi ani de permis, ai voie sa conduci masini cu putere max de X CP -polita RCA este valabila doar pentru proprietar/daca acesta imprumuta masina(aka bunicul lasa masina nepotului), punem niste francize/sanctiune malus mai mare in caz de incidente -revizuirea metodologiei de predare in scolile auto -introducerea (pe langa altele) a educatiei rutiere in scoli (acum putem avea suport video facil in scoli, cu exemple din viata reala) -abateri grave de la legea circulatiei-inapoi la cursuri de conducere defensiva/psiholog
    1 point
  6. Este cam putin 235 pe janta 9j, cauciucul va fi labartat la baza, in zona de contact cu janta; pe jante 9J se monteaza cauciucuri 245-275 (2.25mmx9+(20:50mm) Am montat acum cativa ani cauciuc 225/45 pe janta 8.5J (la un E91) si aderenta nu era la fel de buna ca atunci cand am montat acelasi cauciuc pe janta 8J.
    1 point
  7. +10!! Foarte multi soferi de genul asta, vad in special cand merg la munte ruta - buc > valeni > siriu > brasov.
    1 point
  8. Totusi despre ce vorbim aici? Am primit oferta buna pentru I3, am stat am analizat, e cam nimic. pana la urma sotia are de mers pana la Sibiu cu i3. se poate face asta? Raspuns : Nu. M-am uitat la hibrid, dupa ce ai secat bateria ramai cu un motor termic de 136 cai care misca o caroserie de 1.8 tone. Anual am facut cateva mii de km in Europa - Grecia , Italia, mers mai sportiv, sa zicem... desi X1 nu e chiar un etalon de consum, am putut sa bag lejer 700 km cu un plin. mai mult, anul trecut am bagat 14 ore de mers Rimini - Sibiu. So, pentru mine electric nu, hibrid nu. Consilierul de la BMW a zis sa astept i4 ca e foarte laudat, intrebarea de 100 de puncte ar fi: ajungi macar pana la mare, vara, la mers de 140km/h constant? edit: imi amintesc si acum consilierul de la Nissan - nu luati cu faruri normale, consuma mult curent (era vorba de Leaf echipare standard) So, nu pentru moment ! tin X1, nu am idee cati oameni omor... este euro 5, are DPF, vedem cat mai merge. ursul e si el cuminte, nu face prea multi km pentru ca in oras merg cu moto, cum se face frumos, aia este euro 4 .
    1 point
  9. PĂŁi cred cĂŁ aș descĂŁrca bateria la primele 2-3 folosiri numai cu sprinturi rapide la plecare de pe loc :turned:
    1 point
  10. Optiunea asta se numeste "easy entry" (cand opresti motorul, scaunul se retrage in spate, volanul se ridica). Exista ceva si pe e60 (nu stiu daca doar volan, sau doar la M5 e vorba si de scaun, nu stiu in ce combinatie de optionale)...trebuie cautat bine. @Vlad Mai sunt pe forumurile din afara care zic ca nu le-a mai functionat dintr-o data.
    1 point
  11. trebuia sa franeze maxim si sa lase masina se se invarta pe sosea, asa scapau dar tinand cont de lipsa de experienta si viteza excesiv de mare, nu au mai avut timp sa invete din greseli stiu pe cineva care a patit la fel, refuzase sa franeze complet a crezut ca o poate redresa, si a aterizat in gardul unitatii exact ca asta, pe locul din dreapta era una i-au zburat creierii.... acum multi ani am patit-o si eu.... tot in curba tot viteza, tot iarna, nisip, sare, umed, si mi-am dat seama ca singura sansa este sa ma invart decat sa incerc sa o redresez din volan, ajunsesem cu spatele perpendicular pe sosea, si am franat maxim ma invarteam 360 cand ajungeam cu fata inspre inainte incercam sa redresez rabla, si uite asa de 3 ori am facut chestia asta pana am redus viteza si am tinut apasata frana.... am ajuns in sant, intreg si eu si masina..... la dreacu, mai eram cu niste prieteni in spate,(in alta masina) au spus ca daca imi reusea faza fara sa aterizez in sant eram cel mai tare sofer pe care l-au vazut vreodata, erau cacati pe ei mai rau ca mine , ei distrusesera un cabrio in aceasi curba...., eu ii depasisem in curba si intrasem in drift , nu mai stiau cum sa opreasca mai repede in timp ce eu ma invarteam prin fata lor...
    1 point
  12. Oricum nu sunt oficiale cifrele, deci rămâne de văzut cu autonomia. Acum na, ei mereu or să dea cu condițiile ideale. Ideale care nu prea sunt niciodată în trafic normal: mașina doar cu șofer, fără consumatori, la vale, drum gol...etc )) Dar și un 400km ar fi decent pentru un sedan și deja devine mai interesant. Poate între timp or mai crește și la noi infrastructura de încărcare. Puțin câte puțin. Pe de altă parte Kaufland are tot interesul să te țină cât mai mult în magazin dacă e să o luăm așa :turned:
    1 point
  13. Va salut pe toti cei care v-ati rapit cateva minute sa-mi raspundeti la post.Am comandat galeria completa,astazi va ajunge si o voi monta. Pe tester imi dadea eroare P2004 (Ista 2c3200).Eroarea e legata de galeria admisie,tocmai de aceea am comandat galeria noua completa (pret 4800 RON pe OE de la www.StoAuto.ro ) Voi reveni cu amanunte dupa ce o voi monta si voi parcurge 50 km.
    1 point
  14. se vede cum este iesit in stanga exact in momentul in care apare in filmare si dupa trage dreapta tare ca se sperie de masina din fata
    1 point
  15. La e60 nu se reseteaza volanul decat pe inaltime, pe E60 pur si simplu nu merge, de exemplu pe E70 merge, iar scaunul ramane pe pozitia salvata, nu se reseteaza, insa se umfla/dezumfla cand deschizi/inchizi usa sau cand pui centura de siguranta. Nu mai incercati ) deja am incercat eu prin toate modalitatile acum 2 ani, inclusiv prin codari cu NCS expert.
    1 point
  16. Pai odata cu anvelopele mai late ai castigat mai multa tractiune. Daca ai folosit dimensiunile recomandate de BMW si pe 17 si pe 18 cel mai probabil tu simti un handling mai bun pentru ca rotile pe 18 au peretele lateral mai mic, rapoartele transmisiei sunt la fel indiferent de marimea jantelor. Cand folosesti rotile pe 17 de iarna trebuie sa mai iei in calcul si componenta elastica a anvelopelor tipic de iarna la care adaugi un perete lateral considerabil mai mare.
    1 point
  17. nu costa mult aliexpress-ul....retrofit-urile adevarate costa...dar nu stau sa-i explic unuia care cauta doar sa intepe, ca nu ma "haleste"!
    1 point
  18. cel mai util sfat ti l-am dat deja. o sa te ajute nu doar pe bmwclub cat si in viata! daca vinzi ceva pe forum si minti legat de ceea ce vinzi am tot dreptul sa ti atrag atentia atat tie cat si celorlalti ca minti: masina pe care o vinzi nu are senzori de presiune in roti, nu are xenon de fabrica (asa cum ai lasat sa se inteleaga) si nici stopuri full LED! daca tu crezi ca pe forum lumea e proasta si inghite vrajeli din astea ieftine, te inseli! oricum esti constient ca nimeni de pe forum nu o sa ti cumpere masina, nu inteleg de ce ai mai pus anuntul si aici......ca sa ne pierzi noua timpul inutil pentru a-ti demonta minciunile ! puteai sa ramai cu el acolo pe olx si autovit si alte site uri de genu ca acolo sigur ai sanse sa prostesti pe cineva! cand nu esti informat, mai intai te informezi si apoi deschizi gura/pui mana pe tastatura! faptul ca nu esti informat nu te scuza cand minti in afirmatii si dupa ce esti corectat intr-un mod civilizat tot tu iti pui cenusa in cap!
    1 point
  19. Probabil are el vreo pompa si nu stie cum sa scape de ea.Inca nu am auzit pana acum asa ceva,sa o aduca la linie.Eu zic sa stai pe langa ei ca te trezesti si cu ceva injectoare "de schimbat".
    1 point
  20. Care ar fi procedura de „aducere la linie“? Schimba jepcaru‘ ala ca mecanic nu e! Ce le mai bese mintea bai nene ...
    1 point
  21. Ăntre timp am comandat grilele de M Performance piano black de le tot pune și BMW prin toate reclamele pentru accesorii. Le-am montat, am mai scĂŁpat de cromul de pe grilĂŁ. Mașina fiind cu shadow line era fix grila cromatĂŁ parcĂŁ din alt film
    1 point
  22. Unde le gasesti @BOASKA? Aia e masini nu masina, ca e din cel putin doua masini. A facut economie la electrozi.
    1 point
  23. producatorul spune: winter : https://bimmercat.com/bmw/en/search/selectCar/E83N/SAV/BMW+X3+2%252E0d+N47/ECE/36_1262 summer : https://bimmercat.com/bmw/en/search/selectCar/E83N/SAV/BMW+X3+2%252E0d+N47/ECE/36_1260 all-season : https://bimmercat.com/bmw/en/search/selectCar/E83N/SAV/BMW+X3+2%252E0d+N47/ECE/36_1261 succes !
    1 point
  24. Cam asa arata istoricul meu de service de cand am luat masina. Toate probleme au fost strict legate de calitatea de constructie. - panou clima schimbat - torpedou schimbat pentru ca s-a rupt incuietoarea - probleme clima foarte multe - geamuri la fel de proaste ca pe logan (pe F10 aveai posibilitatea de a pune parbriz termic, pe asta nu). - multe update-uri de soft pentru tot felul de probleme - scaunul pasagerului are un motor care face zgomot la glisarea inainte/inapoi - trapa face zgomot cand este retractata, trebuie demontat plafonul pentru ca s-a slabit mecanismul. - capac boxa centrala schimbat pentru ca pocneste la schimbarile de temperatura. - tot ce inseamna plastic este de foarte proasta calitate si pocneste atunci cand il apesi (incearca asta la F10). - trim-urile de lemn au un lipici prost care in timp se coace si ajung si ele sa pocneasca atunci cand apesi pe ele. Da, regret ca am vandut F-ul. M-am acomodat cu ideea de a umbla mai des in service pentru a repara defectele, pe timpul meu, dar mi-a ramas un gust amar. Masina nu are probleme mecanice, deci nu-mi doresc sa scap. Imi doresc sa o rezolv sa fie ce ar fii trebuit de la bun inceput.
    1 point
  25. Salut, vezi ca astea din SUA au fost inundate si au multe dunga rosie, adica nu mai au voie sa fie inmatriculate in SUA si de aceea se vand la pret de nimic si le importa astia prin Lituania. Iti zic pt ca am patit asa cu un M3 E92...Verifica-i istoricul inainte. Normal ca trebuie sa faci teste de emisie, insa nu stiu cat costa.
    1 point
  26. Eu am 2.0d 190 de cai , chiar nu simt ca e nevoie de mai mult , nu iti iei x3/x4 sa pari "sefu" soselelor la liniute sau mai stiu eu ce..in principiu pe acceleratie de duce chiar frumos b47-le.
    1 point
  27. Voi incerca eu sa iti raspund la intrebari: - Cum sa verific ca masina a avut toate operatiunile de mentenanta facute ? ( pana la 80 000 km , trebuie schimbat altceva decat uleiul de motor\combustibil si filtrele ? Ma gandesc aici , in special, la cutia de viteze automata - trebuie schimbat uleiul si la ea pana la acest numar de km ? ) Cel mai simplu de verificat istoricul: mergi la o reprezentanta BMW de aici cu seria de sasiu si vei primi toate informatiile daca angajatul e binevoitor sa ti le ofere. Pana in 80 000 pot fi multe de schimbat sau putine, depinde de masina cum s-a utilizat etc, in conditii normale, ulei, filtre, placute, cauciucuri La cutia de viteze sigur nu cred ca s-a umblat pana in 80 000. - Daca cumpar un BMW X4 care are 4 ani vechime si ~ 80 000 km, care e urmatoarea operatiune de mentenanta mai costisitoare pe care trebuie sa o fac ( ex. schimbat ulei cutie de viteza) ? Ar fi bine sa i schimbi uleiul la cutie si in pus orice altceva ce ar necesita schimbare ex: placute, cauciucuri. Daca are revizie facuta recent poti sa mergi cu ea pana la urmatoarea, fara sa i schimbi nimic, evident. - "EUROPlus Garantie" este valabila si in Romania la reprezentante ( ex. BMW Bavaria ) ? In caz de probleme tehnice cu masina, pot folosi aceasta garantie ? Daca da, exista decontare direct ? Daca nu, dureaza mult pana imi primesc banii inapoi ? Cauta pe forum s-a mai discutat despre garantia asta, ideea ar fi sa iei masina cu Premium Selection. - Exista online posibilitatea sa verific , eventual direct la BMW, istoricul masinii ? ( La Land Rover e un site unde oricine poate cauta , dupa seria masinii, toate revizile, reparatile, etc ) Exista situri nu dedicate BMW unde poti verifica istoricul, dar cel mai bine il verifici direct la reprezentanta. - Ce parere aveti de aceasta masina in general ? Este o masina fiabila ? Da e o masina ok cu un motor foarte bun, contrar altor opinii - In proportie de 60 % masina o sa fie condusa in oras, restul in afara prin concedii .. diverse drumuri in tara, un BMW X4 e recomandat in acest caz ? Tu stii cel mai bine ce fel de masina iti trebuie - La ce perioada de timp se face revizia ( schimb ulei + filtre) ? Cat costa o revizie "normala" ? In Germania cam la 30 000 de km, la noi cel mai bine e anual sau cam la 15 000km. La o reprezentanta BMW o revizie e in jur de 1500 RON +/- doar ulei si filtre - La ce consum real sa ma astept (oras \ afara ) ? Mentionez ca nu sunt foarte sportiv in condus. Depinde de foarte multi factori ca sa iti raspund eu, ideea e sa nu te iei dupa cifrele oficiale, probabil undeva in jur de 9 consum mediu
    1 point
  28. de asta va vaitati dupe ce schimbati discuri/placute ca incep sa vibreze franele :) cel mai bun rodaj este evitarea franelor bruste o buna perioada (2-300km) pana se pasuiesc placutele pe discuri, asta inseamna sa mergi ft usor/incet, cu multa conduita preventiva. PS: cand zic frana brusca nu ma refer la frana aceea in care intra ABSul (sau scartaie roata in cazul lipsei ABS) , aia e deja grava.
    1 point
  29. si golful tau e pus pe lista neagra mai ales cu motorizarea aia, mai ales coupe si hatch-urile aygo,c1,punto... astea sunt masini de incepatori, dar cine sa se urce in punto, cand toti vor 335i si legislatia noastra e de tot cacatul
    0 points
  30. Nu cred ca asa se rezolva problema. In alte tari, in primii 3-5 ani de permis nu ai voie sa conduci masina peste 55 KW (de exemplu). Daca te-a prins, carnetul suspendat. Deci trebuie legiferare. Si se potolesc. Eu mai am un golf 1.9 tdi de 74 KW. Si ala mi se pare prea puternic pentru un tanar (fiind usoara, se infige destul de bine). Solutii sunt mereu daca ne uitam mai la vest, dar cine sa se uite......
    0 points
  31. nu stiu cum au facut si ce au testat si ce solutie au gasit, insa deseori eu ma sterg la cur cu ce spune bmw intre 235/45 fata si 255/40 spate, asa cum spune bmw ca trebuie pt x3-ul omului la jante de 18inch, exista o diferenta de diametru de 7.5mm intre cele doua punti, deci tocmai astfel incat sa ai probleme cu cutia de transfer. daca indicau 235/45 fata si 265/40 spate, diferenta era doar de 0.5mm intre cele doua punti, solutia optima practic. optiunea mea pt rotile astea este in ordine: 235/45 cu 265/40 255/40 peste tot 235/45 peste tot 235/45 cu 255/40(varianta propusa de bmw)
    0 points
  32. Daca asigurarea ar fi fost 3000euro pentru un putoi de 20 ani, fara minte, si masina incadrata ca in alte tari la un risc extrem de mare de accident, probabil ca "selectia naturala" alias prostia inconstienta criminala a autoritatilor nu s-ar mai fi petrecut.... Un terchea berchea de anii lui, si sunt foarte multe exemple de deastia cu pudra pe la nas care au omorat oameni nevinovati, daca intra in tine si te facea zob? Cu cativa metrii mai in fata erau oameni pe trotuar.... tot selectie naturala ai fi spus nu? Mai bine zici asta este, si mergem mai departe nu?
    0 points
  33. 0 points
  34. Având tot motor de 2.0d pe seria 5, mereu când am trecut de la roțile de iarna 17 cu 225 la 18 sau 19 cu 245/275 am simțit mașina leșinatĂŁ... ĂŽntr-adevĂŁr mai stabilĂŁ, ĂŽnsĂŁ greoaie.
    0 points
  35. Daca vrei motor de 2l. te sfatuiesc sa uiti de BMW, probleme cat casa, motor, cutie transfer,Land Rover e departe de BMW.
    -1 points
  36. Care este logica de a-ti cumpara o masina de ~2 tone cu motor de 2 litri? Eu n-as cumpara sub nicio forma X4 sau masini din categoria asta fara motor 3.0. Oricum o sa pierzi la devalorizare si intretinere mii de euro in urmatorii 4 ani, aia ~1800e platiti in plus la impozit in cei 4 ani nu cred ca sunt atat de relevanti.
    -1 points
  37. Bmw-ul ca bmw-ul - da si range-ul e aranjat bine...Bine ca n-a murit nimeni.
    -1 points
  38. Tot ce scrie BMW pe el e cel putin dublu fata de producatorul care a facut piesa aia in echiparea de fabrica. Mai departe fiecare cum vrea, cat tine masina, cati are de bagat etc.
    -1 points
  39. "X1 cu faruri XENON are stopuri HIGH, adica pozitiile sunt pe LED (acele tuburi iluminate cu LED-uri care se prelungesc si pe portbagaj)" Pai si pana la urma daca eu am acele tuburi care se prelungesc si pe portbagaj fara faruri xenon de fabrica inseamna ca? Nu prea inteleg de unde atata atentie din partea ta si atatea "sfaturi"? Esti interesat sa cumperi sau doar iti dai cu parerea? Nu ti se pare ca esti putin cam off topic? Intra te rog pe olx sau pe toate anunturile de aici de pe forum si atragele atentia tuturor care au trecut senzori presiune roti si explica-le tu smecheria cu senzoru de abs care masoara el ce masoara.... Am vurt doar ca viitorul proprietar sa stie ca masina ii arata ca are o roata dezumflata si atat...Ca are senzori in roata ca are senzori pe baza de porumb asta numai stiu... Si cu stopurile inca nu m-ai lamurit ....la mine se aprinde si partea de pe portbagaj desi masina nu are xenon de fabrica....Fara sa ii aduc eu vre-o modificare stopului.... Nu cred ca te-am deranjat vreodata cu "sfaturi" sau poate te-am deranjat cand am pus xenon aftermarket si tu imi facusei oferta de pret la modul frm sau nu stiu cum ii spune!
    -1 points
  40. Singurul mod in care vĂŁd chestia asta cu adevĂŁrat posibila e dacĂŁ esti prieten cu Isus și ĂŽl rogi sa transforme 99% din oglinda ta in oglinda de M3...
    -1 points
  41. iqhaus, jantele tale sun originale ale acestei masini? sunt in lista produatorului cu aceasta dimensiune, late de 8.5 fata si 9 spate? acum vreo 15 ani, un tip care lucra de 35 de ani pt aceeasi companie si a mai lucrat inca 10 pana la pensie, isi incheia mailurile cu "thrust this assist" din ce stiu eu, acele jante cu latimile mentionate de tine sunt originale pt x3-ul tau. producatorul spune sa pui 235/45 pe fata si 255/40 pe spate. daca pui 235/45 pe toate 4, este oricum mai bine decat daca ai pune cum spune bmw, tocmai pt ca 255/40 are diametrul cu 7.5mm mai mic decat rotile de pe fata. combinatia asta indicata de bmw pt roti este aberanta. poti pune atat 235/45 fata/spate pe jantele tale cat si 255/40 pe ambele punti. diferenta de latime intre jantele fata si spate vor face ca anvelopele spate sa stea un pic mai intinse si implicit diametrul sa fie un pic influentat cu probabil 2-3-4mm care oricum este mult mai bine decat varianta bmw. oricum, janta lata de 9 inch pt anvelpa 235/45 este prea mult totusi, si roata va arata ca la un Porsche 911, anvelopa stand prea intinsa. optim, dpmdv, asa cum spuneam acum o luna este sa pui 235/45 fata si 265/40 spate. diametrul este mult mai bun in combinatia asta in sensul ca vor fi aproape egale. latimea de 265 este mai potrivita pt janta de 9 inch. gandeste-te ca bmw pe spate pune la seria 5 janta lata de 9 inch si anvelopa are 275.
    -1 points
  42. daca... Dar nu e. Merge pe asigurarea lu‘ tac‘su. 180 ron/an Richtung iad.
    -1 points
  43. 1.prost facuta 2.prost aplicata 3 prost inteleasa pana si faptul ca noi stam sa dezbatem niste legi la care nici nu aveam de ce sa ne gandim, este iar o prostie tipic romaneasca, in mod normal trebuia sa avem cu totul alte ganduri si activitati .... dar daca traiesti in romania si nu deschizi gura cica esti prost .... nu ca ar avea vreo importanta, dar sa fii la numar cu restul
    -1 points
  44. Si in ce tari zici ca e aia cu 55kw, totusi? Narnia? LE: Legile din Romania sunt foarte ok facute, nu foarte ok aplicate si aproape deloc intelese - de unde si certitudinile ca “e legea prost facuta” .
    -1 points
  45. legile sunt prost facute, vezi oug.urile saptamanale si modificarile fiscale zilnice de ex. sa modifici in fiecare zi ceva e clar ca e prost gandit, facut si totodata si inteles ptr intrebarea cu 55kw poti sa il intrebi pe @pimp de unde si pana unde... taxa oxigen de exemplu daca legile sunt ok pentru jmecheri inseamna ca sunt bune ma rog...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.