Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 05/14/20 in all areas
-
Personal, la ce preturi vad pe OLX, as cauta pe https://www.bmw.de/de/topics/gebrauchtfahrzeuge/gebrauchtwagenboerse.html , direct din reprezentanta, cu istoric, revizii facute ok si km mai putini. La ceva trebuie sa faci un compromis, dintre km, dotari, an, motorizare sau bani. Si eu ma uit dupa F30 LCI, pe care il si recomand in comparatie cu F30 simplu de dinainte de facelift. Totusi, nu stiu ce sa zic legat de fiabilitatea modelului. Voi ce parere aveti?3 points
-
dimensiunile omologate pe 17 inchi pentru X3 F25 : 205/65 R17 M+S 225/60 R17 245/55 R172 points
-
Dar in cartea din Romania va aparea data fabricatiei , adica 2015! In talon va aparea data primei inmatriculari...Si intr-un anunt cand zici ”an fabricatie” , zici 2015 , nu 2016....2 points
-
Pe decoderul online apare cu bordul negru, dupa seria de sasiu. Sunt atat de multe variabile, incat doar cine a vandut F30-uri cu piele poate sti regula. Dar daca dai search dupa codul/denumirea culorii interiorului - Leder Dakota/sattelbraun/akzent Bra -o sa vezi ca mai sunt masini de genul asta, cu Sportline sau M-sport. PS: nu stiu de ce e innebunita lumea de LCI. Decat un LCI cu 200k km la banii aia, mai bine ceva cu 90-100k km cinstiti. La exterior, in afara de faruri si stopuri e totuna, iar la interior au aparut dungi de crom pe butoanele geamurilor. Ai un motor marginal mai bun (+6 cp) si o valoare de revanzare mai buna. Dar nu stiu ce mai valoreaza daca deja o iei cu 200k si o vinzi la cat? 250k-300k km?2 points
-
2 points
-
Eu am cumparat masina (un F30) de la un samsar in urma cu un an, da cu motor N47... Ceea ce vreau sa mentionez este ca masina a fost la fel, adusa din Olanda, cumparata de pe licitatii unde am vazut numar de km pe factura, anuntul de pe cars on the web (pagina de licitatii), istoricul cu fiecare intrare in service, etc. Pe langa toate astea asta am vazut inciusiv pretul achizitiei din licitatie. Dupa achizitie la cateva luni, i-am facut distributia (vazand ca multa lume s-a plans, am zis ca e mai ok sa fiu linistit din acest punct de vedere) Pe scurt nu toti samsarii sunt atat de naspa cum ii consideram, merita incercat desi cinstit vorbind si eu am incercat sa ii evit, in plus am dat peste foarte multi cu masina lustruita ca la carte (samsarul clasic) De asemenea daca o masina este din 2014 - 2016, merge fara probleme, nu a avut accedent etc. insa are 200k km, asta inseamna ca e de dus la fier vechi?2 points
-
Ca o paranteza, led-urile simple (adica nu adaptive) de la F30 lumineaza mai prost decat xenonul. Just saying..2 points
-
Salutare, mulți mĂŁ cunoașteti de pe topicul cu cealaltĂŁ mașinuțĂŁ (E93 335i). De un timp m-am tot gandit cum ar fi sa achizitionez un BMW clasic, sa-l restaurez.. sa-l trezesc la viata! Am oscilat intre E30 si E28. Intr-un final am cumparat acest E28, care la randul lui a fost achizitionat de un pasionat care a renuntat la proiect cel mai probabil din lipsa de fonduri sau din lipsa de timp. Mașina este toatĂŁ dezmembratĂŁ, este intr-o stare destul de proastĂŁ, dar o voi restaura incet-incet, promit! Ca si aspecte pozitive : - Mașina a fost reparata/tratatĂŁ/scos rugina dedesubt, a fost datĂŁ cu ceva soluție specialĂŁ de la Mercedes, jos este " țiplĂŁ ". - Interiorul este retapitat intr-un crem, foarte frumos! - Sunt foarte puține ,,pete de ruginĂŁ". Aspecte negative : - Motorul, cutia, electrica este datĂŁ jos. - Capota, bara fata, faruri, stopuri, bara spate, evacuare sunt la fel, date jos. - Nu stiu exact in ce stare este motorul si cutia. Alte detalii : Este fabricatĂŁ ĂŽn 1982, motorul este 2.4TD (Turbo Diesel), primul motor diesel de la BMW, iar cutia este una AUTOMATĂ ĂŽn 4 trepte. O adevaratĂŁ istorie!1 point
-
Sunt masini diferite, nu as alege in functie de dotari. Cauta printre prieteni, cine are ceva de genul sa te plimbe. Audi e mai comfortabil, silentios, si ca suspensie si motor. Bmw e mai sportiv, rigid, motor mai zgomotos dar care trage mai bine din ture joase si merge liniar. Cat timp au xenon, amandoua arata bine. Restul tu stii ce e important pentru tine, dar nu as sta intr-un asistent de faza lunga.1 point
-
in primul rand e important ce tip de faruri ai (halogen, xenon sau xenon adaptive) si ce tip ce faruri LCI vrei sa montezi. codul ala ce l ai pus e pentru setul de cabluri pentru faruri si e valabil doar pentru Xenon si Xenon adaptive 61122320404 - contine 2 fire, nu te ajuta prea mult. te descurci si fara1 point
-
recomand autohus - de la ei am masina, tot un seria 3 din 2014 la 165000km si dupa 3 ani si inca 75000km masina merge ca in prima zi. In afara de distributie pe care am schimbat-o preventiv, schimbare ulei cutie si revizii, nu am bagat nici un ban si masina merge perfect.1 point
-
Salutare, Chiar daca nu stau in Romania in prezent, as vrea totusi sa o prezint pe Roza, un BMW E34 touring, din 1994, cu 255000 km la bord si un motor de 518i. Masina a costat 1000 EUR si pana acum am mai bagat 1000 EUR in ea. Mecanic, mai am de rezolvat doar distributia si pompa de apa. Pentru estetic, am niste rugina la baza usilor si la usita de la rezervor. La interior trebuie sa gasesc scunele fata sport si acoperitoarea de la portbagaj. Astea sunt dotarile masinii: Vehicle Information Prod. Date 1994-02-16 Type 518I TOURING (EUR) Series E34 (5 Series) Body Type TOUR Steering Left Hand Drive Engine M40 Displacement 1.80 Power 83kw / 113hp Drive Rear Transmission Manual Colour HELLROT (314) Upholstery (0411) Editions and Packages S339A ShadowLine Comfort and Interior Equipment S410A Window Lifts Electric Front S417A Roller Sun Visor Rear Door S428A Warning Triangle and First Aid Kit S481A Sports Seat Multimedia S651A MD Player Driver Assistance and Lightning S510A Headlight Aim Control S530A Air Conditioning Wheels and Drive S242A Steering Wheel Airbag Other Equipment L801A National Version Germany S900A Electronic Immobilizer S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Din punctul meu de vedere, e o masina neobisnuita: fara trapa, fara bare portbagaj, cu motor mic si scaune sport. Insa merge foarte bine si e super silentioasa la drum lung. Si cateva poze (imi place combinatia de negru cu rosu).1 point
-
Nu as cumpara din Romania prin prisma faptului ca 80% din masini nu sunt "cinstite" Sapt asta am verificat 5 seria 6 gran coupe pt cineva. Toate aveau km dati inapoi, accidente nementionate si alte defecte. Daca tot vrei sa dai bani, cauta in Germania si ia de acolo de la dealer serios. Sa nu fie turc sau macedonian/sarb si nu ai probleme. In Romania avem o piata ft atipica pt 2nd hand iar chilipiruri nu exista. Eu cel putin nu cred in ele! Spor in cautare si anunta-ne ce ai cumparat!1 point
-
Bv frate, ma bucur ca printre noi e cate unul care se incumeta la restaurarea unei masini clasice. Te rog eu mult, asta fa-o original cu totul, fara alte tunning-uri si alte nebunii. Ti-am urmarit E93-ul si sincer nu mi-a placut ce ai facut cu barele alea de M3/M4, etc dar este strict o parere personala. Daca mi-ar permite timpul si bugetul, m-as apuca in secunda 2 de un E30 325i M tech negru cu interior in carouri )) e un vis care sper ca intr-o zi va deveni realitate. Intre timp platesc meditatii la engleza si germana pt ai mici, dar na, e pt viitorul lor. Spor la restaurare si speram sa vedem un rezultat frumos tot respectul pt initiativa!1 point
-
Nu te astepta la minuni in urma testului de la reprezentanta. Am fost la Mercedes cu un GLA pe care voiam sa-l cumpar pentru sotie si mi-au confirmat rulaj si stare tehnica (masina avea insa cam 20.000 de km, deci nu aici imi faceam griji) insa pe tinichigerie am ramas nelamurit...erau niste elemente vopsite, dar nu au stiut sa-mi spuna mai mult. M-am lamurit cu asiguratorul din Germania, care avea imagini cu masina lovita..1 point
-
Da, RAR/ITP si un eventual politist vigilent la in control de rutina. Oricum, de doua ori am fost trimis la rar pt ca am uitat de itp si m-a prins politia, plus de alte 5 ori am facut ITP-ul la diferite masini si nimeni nu s-a uitat la rotile mele1 point
-
intre timp am vorbit la 2 service-uri. Spun ca daca cele 4 roti sunte egale nu pun probleme cutiei de transfer. Multumesc pentru raspunsuri. la rar..e problema.1 point
-
Ce va fi afectat va fi demarajul, concomitent cu o crestere a vitezei maxime. Dpdv tehnic nu va fi nicio problema1 point
-
1 point
-
Cum zicea si un coleg mai sus,cam toate f 30 cu piele cognac au jumatatea inferioara a plansei de bord tot culoarea pielii,eu zic sa fii atent la acest aspect.Ar fii bine daca ai putea cumpara un raport cu istoric de undeva,eu am in raport inclusiv poze cu interiorul masinii din fabrica.1 point
-
1 point
-
sunt aceleasi repere, actualizate, care se regasesc si pe F uri (n47 sau b47) dar si pe G uri (b47). cauta de ex lantul superior, intinzatorul ori patine. in diagramele distributiilor nu vad diferente. dar poate ma lamuresti tu ce e diferit pe distributie. nu am verificat mai departe ce exact au schimbat la motor, dar la distributie eu vad ca nimic. posibil au schimbat pe parte de presiune injectie, ax cu came, filtru particule, dar nu am verificat nici nu ma intereseaza. corect, si pe mine ma enerveaza la culme ca nu spune exact data fabricatiei si vrea sa o vanda 2016. pe de alta parte, in carte se trece data primei inmatriculari care e si cea care conteaza, deci daca e la inceput de 2016, nu apare nicaieri 11/2015.1 point
-
Daca toate 4 anvelope sunt la fel nu strici nimic , o sa iti rupa un pic din cuplu si cam atat , diferenta de la 205 la 215 este minora1 point
-
Aia deja tine de noroc. Si eu am cumparat un F20 de la samsar si a fost ok(verificata la reprezentanta, impreuna cu el), am "tras" pe ea aproape 3 ani si cateva zeci de mii de km, cu reparatiile de rigoare(distributie si pompa de injectie/inalte(parca), fiind N47). Pe necunoscatori ii inteleg de ce se sperie asa de o distributie la BMW, insa pe altii de pe forum, nu prea. E 3000-3500 lei cu tot cu schimbul de ulei si filtre, si ai garantie. N47 e un motor bun, daca ai grija de el(ca multe motoare altfel), l-am cumparat din nou(E60) si l-as mai cumpara daca o sa fie cazul. Andrei, de ce nu incerci tu la un dealer autorizat de masini sh? ce ofera si garantie 6-12 luni si ai niste certitudini asupra istoricului, spre exemplu: https://leasingautomobile.ro/bmw-320-2014-automata-IDWK3501 , doresti neaparat facelift? Cat despre dotari, tu stii ce-i important pentru tine.1 point
-
Andrei, vad ca esti perseverent in cautarile pe olx, la anunturi "compuse" pentru creduli sau viteji ce isi pun la bataie ultimele economii pentru masina mult dotata si mult visata. Ideea este simpla: -sunt zeci/sute de topicuri deschise privind sfaturile de achizitie, cu pareri pro/contra, cu exemple mai mult sau mai putin edificatoare (nu ma crezi, foloseste functia search) -tu stii cel mai bine de ce buget dispui, ce dotari sunt must have pentru tine, si care este bugetul extra pentru reparatii ulterioare (da, vor veni, mai repede sau mai tarziu, mai costisitare sau mai putin) -in general, multa lume te va orienta ori spre a achizitiona un autoturism din surse sigure(bmw rulate, licitatii); poate pretul de achizitie va depasi cu 25% bugetul tau initial, insa macar ai niste certitudini, si poate vei gasi ceva cu un rulaj decent (stiu, la bmw 200K reprezinta doar sfarsitul perioadei de rodaj:) glumeam, indiferent de masina, si cu atat mai mult la ceva recent, reprezinta mult); uite, fa un exercitiu si intreaba pe vanzatori daca detin vreo factura de la schimbarea uleiului cutiei de viteze, cum este treaba cu recall-ul egr, samd -vei constata ca marea majoritate a masinilor vandute pe olx/autovit sunt masini cu istoric dubios, modificari nementionate, reparatii ascunse, km modificati http://www.bmwclub.ro/forums/topic/82589-masini-puse-la-vanzare-in-romania/page__st__293801 point
-
1 point
-
Daca au aceasi dimensiune toate 4, nu ar trebui sa fie o problema deoarece nu exista diferenta de rotatie intre punti. Ar putea fi o problema la ITP daca nu este omologata aceasta dimensiune.1 point
-
N-as lua masina aia pentru simplul fapt ca vanzatorul e un mincinos si un samsar. E plin de perle anuntul, masina nu are cum fizic sa fie fabricatie 2016, nici macar ultimele luni din 2015, nu are LED, sigur nu are amortizoare adaptive cum zice el ca "se modifica duritatea suspensiei", nu are sistem audio HiFi, nu are navigatie mare. Urmatoarea. De ce nu te uiti si la benzinare?1 point
-
Daca are B47 e un plus pentru ca nu e N47. Nu inteleg de ce cumparatorul intreaba pe forum daca EL are nevoie de accesorii fara de care nu poate trai. Eu cred ca daca cauti o masina pentru tine NU trebuie sa intrebi pe altii despre accesorii.. tu stii EXACT ce cauti, adica sa te gandesti daca se merita sa "tragi" pentru un accesoriu obligatoriu decat pentru un motor mai fiabil. La mine motorul castiga intotdeauna. (Xenon vs LED (serios?) Asta e un accesoriu fara de care nu poate trai!? :frantics: ) F30 e o masina super OK, mai ales daca are motorul mai nou care a fost pus pe toate G-urile. Vor fi destui care sa te invidieze ca foarte probabil ai un motor mult mai fiabil. Mergi la un test, cat se poate de amanuntit si aia e.1 point
-
1 point
-
Am rezolvat si softul. Am ajuns la aproape 380 cp si 754 nm. Se simte o diferenta, mai ales la plecari de la 60-80 kmh in sus. Nu sunt mare fan de lansari de pe loc. Sambata am un drum mai lung si revin cu impresii.1 point
-
F30 nu e o masina rea, dar nu e o masina de 37k in 2020. S-a mai zis asta si inainte, dar ai ramas setat pe ea. Cred ca o treime din bani sunt aruncati pe geam, dar pana la urma, sunt banii tai. Macar de era ceva mai deosebit, 330/335. Parca-mi pare mie rau de bani si nici macar nu-s ai mei.1 point
-
multumesc tuturor pentru raspunsuri. e clar ca trebuie sa luam anvelope conform legii si specificatiilor date de producatorul masinii. Eu am fost practic gascan, am cautat anvelope de vara care sa imi intre pe jantele de 7 1/2 inch. Cum 205 nu am gasit ca am avut o fixatie pe Continental...225 nu intra...am luat 215 fara sa mai verific si datele de pe stalpul masinii. vorbeam cu cineva de la BMW ieri si imi spunea ca pentru x-drive anvelopa trebuie sa fie cu steluta pe ea. Adica si incazul in care respecta dimensiunuile de pe stalp dar nu are steluta..nu e ok. Mai pretentioasa decat o femeie marca asata spor !0 points
-
Stiu ca dimensiunea anvelopelor acceptate pe masina ta sunt trecute pe certificat. Eu am dat de un politist zelos care mi-a verificat dimensiunile de pe stalp, dimensiunile din certificat, s-a uitat la roti. Apoi mi-a verificat trusa de urgenta (bandaje) sa nu fie expirata.....nu aveam nimic in neregula, dar omul era chitit sa ma arda Ca sa nu ai griji, respecta indicatiile producatorului si in felul asta nu ai nici probleme legale si nici tehnice SPor0 points
-
Vlad, Ma gqndeam ca intr-o situatie extrema, in care un politist ar vrea sa caute nod in papura, ar putea sa te hartuiasca si sa reuseasca sa isi dea seama ca anvelopele nu sunt cele corecte.0 points
-
0 points
-
De ce ai vrea sa iei un bmw de 200k- 230k km este peste puterile mele de intelegere.0 points
-
-1 points
-
Eu as cauta una cu facelift. Alt motor, alta cutie, chiar daca ar avea mai putine optiuni. Plus ca trebuie sa-i schimbi si distributia.-1 points
-
Ca sa iti raspund la intrebare, da..este LED pentru mine, daca circul noaptea, este un accesoriu important. Dar si mai bine ar fi de citit atent. Ce ma refeream este ca nu poti avea incredere intr-o persoana care spune minte cand vinde masina. Pe scurt nu e facelift, deci nici B47 nu-1 points
-
Eu am raspuns mai aproape de necesitatile omului si cat se poate aproape de realitatea prezentata de el. Nu incurajez nici necesitatile mele.. Nu am avut a face cu samsarii de pe olx si nu pot (nu dau timpul meu) face nici investigatiile minore fata de falsurile date de altii..-1 points
-
daca se prefera B47 doar pentru anunturile samsarilor gen "motorul nou fara probleme la distributie, nu cum mint multi si e motorul vechi", ar trebui mentionat ca distributia e aceeasi si pe N47 si pe B47-1 points
-
eu sunt in aceeasi situatie cu un F10, caut si nici nu ma uit la non facelift. merg direct pe FL, si ma intereseaza 525 de 218 Cp, deci probabil tot N47 va fi, ca actualul E60 FL. sunt f multe fabricate la sf de 2015 dar prima inmatriculare inceput de 2016. nu am o problema ca e produsa la sf de 2015, conteaza de cand e folosita efectiv. mai poti sta cateva luni, sunt sigur ca o sa coboare preturile si o sa intre multe pe piata acum blocata in DE.-1 points
-
Cum sa fie distributia la B47 la fel ca la N47!? Atunci ce e diferit, litera, nu? (..mentionez ca am manualele de functionare la N47 si B47; nu le am in telefon acum, dar daca tu vii cu un raspuns valid ma uit in laptop deseara si revin..) SAU VREUN "mecanic" ..binevoitor TI-A SPUS ASA CEVA..-1 points
-
Corect mkdan Generatia de x3 2010-2017 pe 17 inch are 225/60r17. Desi 205/65r17 are acelasi diametru, asta ne e dimensiune omologata. Evident, la fel si cu 215/65-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00