Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/25/21 in all areas

  1. Comutatorul de selectare a oglinzii (stanga / dreapta) trebuie sa fie in pozitia oglinda stanga - la cele cu volan pe stanga.
    2 points
  2. Am intrat in ultima linie cu reparatiile dupa accident. Se misca mai greu lucrurile cand nu vrei sa platesti dublu pentru un serviciu.
    2 points
  3. Super! Prefer sĂŁ nu fac rabat de la calitate. Daca este ce trebuie, cu siguranta il iau! Merci mult!
    1 point
  4. Am inteles. Voi lua in considerare aceasta recomandare! Multumesc!
    1 point
  5. Deci ai rezolvat cu reclamația pana la urma.
    1 point
  6. Foarte tare masina . F30-ul perfect . Mi-aș fi dorit și eu una la fel . Place maxim .
    1 point
  7. Search is your friend: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/188599-led-fog-lights/
    1 point
  8. Pai da, jumatate din reparatii le-am facut eu, desi nu ma pricepeam deloc dar traiasca yt (si acum ma distrez cand imi amintesc prima interventie, am schimbat bujiile, emotii, video, etc.). Teama de necunoscut, , pentru o chestie banala, dar na, cand nu stii, toate sunt dificile.
    1 point
  9. M54 il faci singur fara probleme ma rog vorbim de lucruri relativ simple - DISA, CCV ,garnitura capac tacheti, termostat, vas de expansiune si ce mai pica pe acolo . Din fericire pe youtube gasesti destul material
    1 point
  10. Asa arata seara.. arata decent la pretul dat.
    1 point
  11. Are linguatronicul defect.
    1 point
  12. O viata ai, mai da-i dreaq de bani, ia-ti ce vrea inima.
    1 point
  13. Salut, Ambele oglinzi ti se lasau in jos cand dadeai cu spatele ? Esti sigur ? Eu nu am auzit asa ceva. Se lasa doar oglinda dreapta in R ca sa nu atingi bordurile la parcari.
    1 point
  14. Nu stiu ce iti da ISTA si ce inseamna la tine OK. Pune niste valori, sa ne dam cu parerea.Tinand cont ca e x, valorile de consum mi se par rezonabile, hai +1L, dar altfel in limitele lui M54 - nu prea ai cum sa cobori sub 8 in afara, iar urcarea la Voineasa justifica diferenta pana la 10. De asemenea, testul de fum nu il reusesti fara o scula dedicata, iti trebuie presiune mare ca fumul sa treaca de clapeta inchisa si sa poti testa cum trebuie si galeria. La faza cu manusa tu testezi practic doar cotul pana in clapeta din galerie, ai nevoie de presiune serioasa ca fumul sa treaca in galerie/CCV/chiulasa. Nenumarate cazuri am vazut in care rasufla cotul la CCV sau garnitura de la capacul tachetilor. Bucura-te totusi ca e o problema simpla si usor de diagnosticat. PS: Varianta a doua ar fi sa faci testul si invers: de la chiulasa catre chiulasa si de la chiulada catre admisie, bagi fum pe la cotul de evacuare a gazelor din capac in capac si din capac catre CCV si vezi daca/pe unde iti iese.
    1 point
  15. El sa nu l scoatã, dar tu sa o vinzi când trebuie schimbat, bun asa ) Da, ash MASS este in jur de 80 g maxim.
    1 point
  16. Test de contrapresiune poti faci doar cu ista. Ce vezi tu in bimmerlink e altceva. In idle max 35mbar, 75mbar la 2000rpm si 200mbar la 4000rpm. De asemenea testeaza si senzorul de presiune al dpf-ului. Sunt foarte firave. La e60 am schimbat 3, la f10 deja am schimbat 1.
    1 point
  17. Generatia e92 (e9X) de BMW seria 3 nu este o masina ieftina(precum cred unii) chiar daca e o masina trecuta, insa nu este nici gaura neagra daca ai habar in ce te bagi. Am condus multa vreme un e46 318i n42 coupe si suficient de mult un e46 325i tot coupe, am avut si e91 320d cu m47(o masina cinstita), dar am avut ocazia sa conduc si e92 320D Xdrive LCI care avea pana in 200k km. Detin un e92 benzina cu 6 cilindrii care nu are comparatie cu benzina 4 cilindrii, dar niciodata nu as lua un motor diesel pe o masina coupe, mai bine 4 cilindrii benzina. Aceasta afirmatie mi-a fost intarita de experienta dezamagitoare cu e92 320D Xdrive LCI. Nerafinata e putin spus, masina respectiva transmitea aceasi senzatie ca un Duster, iar cine cauta un BMW e92 sigur nu ar accepta un Duster la schimb.
    1 point
  18. Tocmai ca se referea invers XXL.. furnizorii de piese pentru service uri au prețuri mai bune decât pentru persoanele fizice, nu ĂŽncetezi sa aberezi Un furnizor de piese AutoNet, autototal va avea ĂŽntotdeauna un pret mai bun ca epiesa, dar mai sunt si cazuri când chiar si asa epiesa are o oferta buna pe o gama de piese sau pe anumite piese.
    1 point
  19. Nu am platit nimic pentru remote services, dar presupun ca a platit fostul proprietar (nu sunt sigur). Daca nu l-as fi avut, nu as fi platit pentru el, insa e fain ca poti sa te uiti cand ai service intervals, cata benzina ai in rezervor sau daca ti-ai lasat vreo usa/vreun geam deschise. Da, masina este 4x4. Nu stiu exact de unde a aparut acest "mit" ca trebuie ca anvelopele sa aiba aceleasi dimensiuni. Pentru mine este a treia masina cu xDrive pe care o detin (e90, f30 non-facelift, f30 facelift), si la toate 3 am avut jante + cauciucuri in 2 latimi: 225 fata, 255 spate. Nuu am avut niciodata probleme de nici un fel, nici cu cutia de transfer, nici cu diferentialele. Insa ce am avut grija a fost ca intotdeauna sa mentin toate 4 cauciucurile cu aceeasi uzura.
    1 point
  20. Update: Am ajuns la 61500km, am schimbat placutele frana spate. Masina merge perfect, consumul mediu a scazut catre 11L/100km. Motorul se incalzeste foarte repede, chiar daca sunt -10 grade afara. B58-ul mi se pare extrem de reusit, sunt foarte multumit de alegere. Cateva poze de la o sedinta foto din toamna cu un prieten:
    1 point
  21. Salut! Eu folosesc 3 magazine online pentru piese originale: bavauto.ro, stoauto.ro, exclusivoem.ro Si toate piesele comandate de mine au fost mai ieftine aici, decat pe site-urile din afara.
    1 point
  22. Salutare am reusit si eu sa schimb chitul pentru caseta cu ajutorul user F25 .Un baiat super ok.Pentru schimbat chit sau orice alt ceva puteti apela la el cu incredere.
    1 point
  23. Va salut! Am rezolvat problema. Am comandat kitul 32106891974 pentru reparatia directiei la un X3-F25 si azi l-am montat cu o cheie asemanatoare cu a unui coleg de pe forum. Zgomotul a disparut complet, iar directia se simte altfel. Aveti grija sa nu strangeti prea tare capacul acela, ca altfel nu mai revine volanul cum trebuie. L-am strans cu o dinamometrica setata la 40 nm. Asta dupa ce initial il stransesem mai tare si nu era ok. Sa comandati si vasilina BMW FB-1 cod:83232208093. Piesele le-am comandat de pe www.schmiedmann.com (cautati piesele dupa codurile de mai sus) Foarte profesionisti oamenii astia din Danemarca. Miercuri puneam comanda de kit si joi i am sunat sa mi adauge si vasilina de care uitasem initial si vineri mi au ajuns cu DHL. Costuri: Kitul de reparatie -26 euro Vasilina -6 euro Transport- 22 euro Total lei: 260 ron Schimbatea Kitului a durat sub o ora in parcare. Recomand cu incredere schimbatea kitului, nu doar strangerea surubului. Piesa veche este dintr un plastic, iar cea noua din kit este din aluminiu din ce mi am dat seama. Toate bune !!!
    1 point
  24. Salut! Astazi mi-a ajuns si mie kitul pt. caseta. Am zis sa fac niste poze cu cotele luate si sa le incarc aici, poate vor fi utile pe viitor. -distanta din centru in centru dintre doua gauri este de 20,99/21 mm -distanta din marginea exterioara la marginea exterioara dintre doua gauri este de 27,63/27,64 mm -distanta din marginea interioara la marginea interioara dintre doua gauri este de 15,63/15,64 mm -diametru unei gauri este de 5,99/6 mm
    1 point
  25. Pentru ca nu imi placea cum se vede galbenul becurilor cu halogen din proiectoarele de ceata in combinatie cu albul farurilor ( LED Angel Eyes + Xenon ) am decis sa le schimb cu LED ( cum sunt de altfel cele din fabrica pe facelift ). Odata schimbate, apare o eroare de FOG Light Failure si LED-urile palpaie. Pentru a rezolva aceste probele este necesara codarea FEM_BODY cu urmatoarele setari: Proiector dreapta: FEM_BODY > 3061 > NSW_R_KALTUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_R_WARMUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_R_IS_LED > aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_R_UE_SPG_SCHUTZ > nicht_aktiv FEM_BODY > 3062 > MAPPING_ABBIEGEL_R_PWM_LEVEL_1 > 100% FEM_BODY > 3063 > MAPPING_NEBELSCHW_R_PWM_LEVEL_1 > 100% Proiector stanga: FEM_BODY > 3061 > NSW_L_KALTUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_L_WARMUEBERWACHUNG > nicht_aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_L_IS_LED > aktiv FEM_BODY > 3061 > NSW_L_UE_SPG_SCHUTZ > nicht_aktiv FEM_BODY > 3062 > MAPPING_ABBIEGEL_L_PWM_LEVEL_1 > 100% FEM_BODY > 3063 > MAPPING_NEBELSCHW_L_PWM_LEVEL_1 > 100% BONUS: cornering lights FEM_BODY > 3062 > Mapping_abbiegel_L_output -> nsw_l FEM_BODY > 3062 > Mapping_abbiegel_R_output -> nsw_r FEM_BODY > 3066 > KL_ENABLE_LI -> KL_Ein FEM_BODY > 3073 > KL_ENABLE_RE -> KL_Ein FEM_BODY > 3073 > C_CLC_ENA -> enable FEM_BODY > 3073 > C_BLC_ENA -> enable
    1 point
  26. Pentru cei care nu mai au rabdare sa comande/ confectioneze aceasta cheie: eu am folosit doua burghie de 5 mm infipte in doua din cele trei gauri. Apoi cu orice se potriveste (o cheie mai mare) faceti o parghie si rotiti cu grija. Accesul in acea zona este f facil la X3. Burghiele de 5 mm intra perfect in acele gauri, ramane si un mic joc iar in caz ca se rup pot fi scoase f usor cu un magnet de ex. Cum zice englezul: what is the worst that can happen? Stiu ca e o metoda neconventionala, dar nevoia te invata. Eu nu am avut timp sa comand/fabric si am procedat ca mai sus. Confirm ca au disparut toate zgomotele, masina merge ca noua.
    1 point
  27. Trebuie sa stabilesti de la bun inceput pentru ce folosesti masina, masina de toata ziua sau masina de liniute, "curse" sau alte nebunii. Pentru masina de toata ziua iti recomand ulei LL-01 sau LL-01 FE, pentru restul enumerate mai sus te uiti la gama racing( Motul sau Ravenol sau ... ), dar nu utiliza niciodata un ulei cu vascozitate crescuta. Motorul n54 are tolerante foarte mici intre cuzineti si arborele cotit, iar un ulei prea vascos nu o sa ofere lubrifiere buna la pornire, automat o sa apara uzura prematura.
    0 points
  28. Hai ca le-ai facut praf. Ash este cenusa, si ramane in urma regenerarii. Soot este funingine, care se arde, iar prin regenerare devine ash, adica cenusa. @Claudiu - fa un test de contrapresiune cu ista si vezi ce valori ai. Daca sunt ok, poti da un replace la dpf ca sa scapi de atentionarea aceea. Gramele acelea de cenusa sunt doar niste estimari, rezultate in urma regenerarilor, nr de km, este un algoritm, iti dai seama ca nu este un cantar in filtru care sa-ti dea valoarea aia. Daca ii dai replace valorile vor pornii de la 0, atat cantitatea ce cenusa cat si nr de km (lifetime default pleaca de la 250000km).
    0 points
  29. Aha. Vezi pozele cu bordul in mile pe ora.
    -1 points
  30. Sa ai parte de ea cat mai mult posibil, legat de speed limit stiu ca nu este de glumit dar priveste partea buna, sunt suficiente circuite pe care poti sa o duci si in fond un M4 acolo trebuie sa alerge. ps. De ce masini aveti voi parte pe acolo, v6 si v8-uri cu sunetul ala demential si pe aici cum te apropii de 2.0 incep sa te taxeze.. pss. West side?
    -1 points
  31. In sfarsit nu mai regret momentul de anul trecut cand am spus pas la un M3 nou ce ma astepta la dealer sa il iau si am luat Camry in ideea ca nu vreau sa cumpar o masina noua veche avand in vedere ca urma sa iasa din fabricatie peste 2 luni...
    -1 points
  32. Asa am zis si eu, ce mult am visat la M4, l-am luat chiar in primul an de la aparitia lui dar dupa ce l-am luat...parca a disparut din entuziasmul ala, pe zi ce trece scadea din ce in ce mai mult. Oricum am in gand un alt M, revin la ele, sper sa nu se intample la fel si cu asta. Dar sincer acum, de ce naiba sa imbatranesti cu o masina? Da-o in ma-sa ca nu e de colectie, e un bun de consum, acum depinde si cat anume vrei/poti sa dai pe bunul ala. Ma rog, asa gandesc eu, fiecare le stie pe ale lui mai bine.
    -1 points
  33. -1 points
  34. Aduc topicul asta la viata. Imi amintesc cu nostalgie de vremea cand aveam M4 și ma trezeam in dreptul meu la semafor cu, câte-un Camaro, Mustang sau vreun Corvette care aveau chef de o liniuta. Ca sa ma bag ĂŽn jocul lor, puneam cutia in "N", acceleram de cateva ori in sensul hai sa vedem care pe care cand se face verde si cand se facea semaforul verde...eu plecam normal in timp ce musteriul isi lasase jumatate din gume pe asfalt. Ce de injuraturi cred ca mi-am luat asa... Iar culoarea, sa ii ia dracu pe BMW ca au scos-o, ca era super ca anti praf, nu se vedea praful pe ea.
    -1 points
  35. asta este un ulei care se preteaza la masina ta... https://www.motul.com/ro/ro/products/300v-power-5w40--2 dar sa stii ca este scump, 160 lei bidonul de 2 litri.
    -1 points
  36. Primul rand de poze. Al doilea rand de poze. Al treilea rand de poze. Al patrulea rand de poze. Iar ca dotari ... are ceva acolo pe ea... Executive Package Retractable headlight washers Comfort Access keyless Entry Head-Up Display Satellite radio Heated steering wheel Rear view camera Park Distance Control 19" inches light alloy wheels Adaptive M Suspension MDCT Harman Kardon Side and Top view Cameras
    -2 points
  37. Hai sa te fac eu praf cu o idee mai reala decat a ta. Nu o fi acolo vreun cantar, DAR ASTA NU INSEAMNA CA CENUSA ACEEA A FOST SCOASA DE ACOLO! Ce inseamna asta? Ca ai facut fix-pix! Regenerarile TOT LA FEL DE DES, sau din ce in ce mai des se vor intampla! Asa ca degeaba resetezi tu kilometri, ca tu te crezi smeker, la botoanele unui laptop, CENUSA TOT ACOLO E. Recomanzi un lucru nerecomandabil. Punct.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.