Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation on 09/09/21 in all areas
-
Iti inteleg frustrarea si faptul ca "stai cu ochii pe mine ca pe butelie" dar chiar nu am inteles la o prima vedere descrierea aliniatului 1. In rest, vesti proaste Bimer - m-am confruntat cu fenomenul si stiu cum e sa umbli cu "boc-ul" de lemn in portbagaj - adica un cub de lemn ce il fixam sub roata imediam ce coboram de la volan, tocmai, ca imi stiam compresia praf si stiam ca pe teren inclinat masina mi-o va lua la vale. Cam in aceeasi situatie as fi acum - nu imi fac timp sa-mi reglez sabotii frana de mana, practic frana de mana e zero dar evit sa parchez doar "in viteza" pe zone inclinate desi imi stiu motorul in mintile lui. Ar fi prea de tot sa ma dau jos din BMW cu boc-ul in mana si sa-l fixez la roata. Vezi Bimer ca sunt chestii auto pe care nu le vei gasi pe site-uri, tin doar de experienta. Si astea nu le gasesti citind ci doar trecand prin ele. PS - fenomenul se intampla cu un motor care imi consuma un litru ulei la 100 km (o suta) ...nu o mie. Practic ma costa mai mult uleiul decat combustibilul per suta de km.3 points
-
Nu inteleg Bimer de ce faci bascalie de raspunsul lui Sorin ! Te crezi mai interesant asa ? Omul a exemplificat cazul lui, ce e de luat la mișto aici ? Dupa regulamente ideea e sa incercam sa ajutam un initiator de topic in problema lui ...insa avand in vedere ca nu exista coltisor de forum unde sa nu apari tu (si de cele mai multe ori pe langa subiect si cu solutii indoielnice) imi dovedeste ca te crezi acasa la tine in curte. Surpriza, nu esti ! Deja esti obositor, chiar mult mai obositor decat postarile mele care chipurile, te obosesc (si doar pe tine) ... Uneori citesc un topic cu un subiect ce ma intereseaza pana la prima ta interventie (adica pana apuca si altii sa scrie cate ceva) si apoi parasesc topicul pt ca stiu ca tot subiectul s-a dus naibi. Fi convins ca multi cititori de aici procedeaza la fel. Reflecteaza. Revenind Initiator @StaynLoker - nu cred ca am gresit mult, erai doar la faza tinereasca ca "ce fain ar fi cu un BMW", n-ai mai dat nici un semn de viata si nu e prea dragut gestul tau. Totusi aceste raspunsuri vor ajuta alti cititori care se vor afla cu adevarat in situatia ta. Si o corectie necesara. Gasesti linistit si in Romania un e90 in mintiile lui si care merita cumparat si asta daca evaluezi corect situatia - un SH e o loterie indiferent ca vorbim de BMW, Opel, Ford sau orice. Exista o sensibilitate la motorul n47 cu distributia dar nici chiar asa cum il critica unii. Si de fapt la cum isi bat unii joc de motoarele alea, ma mir ca nu iese o mana de sub capota sa le dea o palma de sa le sara mucii - ulei prost, schimburi aiurea, forja fara ratiune ...apoi intra aici si urla ca "bmw e nasol" Ok, unii prefera sa inlocuiasca distributia din start, altii, care au cumparat masina de la o cunostinta isi vad linistiti de drumurile lor. Apoi Alt folclor - ca m47 e indestructibil. Pe naiba, e tot un motor, cu bubele lui ca la orice marca care poate rezista mai bine la batjocura unor tolomaci dar la un moment dat se satura si ala. De fapt de ce e putin mai greu sa gasesti un BMW in mintile lui in Romania ? Pt ca foarte multi se trezesc la volanul unui e90 avand inca mentalitatea de Dacie 1310 - "las' ca merge si asa" ...sau "ce plm, am "beamveu", sa mearga !" Si pt ca e90 se adreseaza mai mult segmentului tanar spre mediu, per general vei vedea ca esti depasit la limita de catre un tinerel care a mancat frustrare cu lopata in fostul Opel, Logan, Ford de 75-100 cp ...pt ca nu ? -daca ne uitam la "stiri" cu accidente, rar sa nu fie vorba si de un BMW implicat. In concluzie - inca e90 rezista destul de bine in ciuda faptului ca in copilarie a fost chinuit de un neamt tantalau (ma dispera mitul asta ca "vai, aia de dincolo sunt niste grijulii, doar noi romanii "legam cu sarma" ) ...insa totul depinde de istoricul REAL/FAPTIC al masinii (nu ala din cartea service care poate e real sau nu) Am vazut romani (si nu putini) care ingrijeau masina ca pe copilul lor si in timpul vanzarii aveau lacrimi in ochi ...asa cum am vazut si vad tot felul de dobitoci plini de figuri, cu capu' plin de mecanica de tastatura de tip forum care batjocoreau dincolo de limite un BMW. Motoare bune, puternice, le calaresc toti ciobanii si cand abia mai stau pe suporti le gasesti pe OLX. Da, in principiu cam asa e dar daca insisti putin se mai gaseste si cate un e90 normal pus la vanzare de catre oameni normali. In rest ...nu sunt nave spatiale, sunt tot masini cu plusurile si minusurile lor si poate o idee mai scumpe la piese pt ca trebuie sa platesti sigla si faima sociala inclusa dar nu e ceva de speriat. In general, cine detine cate un BMW nimerit bunicel si pe care l-a adus pe linia de plutire, cam tine de el cativa ani si e greu de "prins" la vanzare. Ideal ar fi de gasit unul de la o ruda/cunostinta care l-a cumparat de nou sau de cativa ani. O ultima nota - e90 este una dintre modelele auto cea mai pretabila la conversie volan (mutat volan de pe dreapta pe stanga). Daca conversia e facuta profesional, e ok, dar de cele mai multe ori cam nu e. Verifica seria masinii, verifica orice detaliu teoretic sau fizic si ti-o spun din experienta. Bimer - liber la comentarii, oricum ti le ignor.3 points
-
Minciuni! Anvelope cu dot 2021 apar fĂŁrĂŁ probleme prin Martie ( care a trecut) cel târziu pe piata. In restul cazurilor este vorba de stocul magazinului si vrajeli. Eu am discutat despre dot ĂŽnainte sa le comand si le am comandat cu verificare la livrare, le am luat aprox in 04.2021, le am spus ca daca nu au dot 2021 pe ele le dau inapoi, asta dupĂŁ ce sunasem de prin Martie la ei si ĂŽncercau sa imi vina cu dot 2020. Te au mintit prostește si sunt nesimțiți. Producția anvelopelor se face in fiecare luna a unui am, ideea este ca anvelopa din luna asta va apĂŁrea peste vreo 2-3 luni pe piata, ĂŽnsĂŁ va fi cu data din luna asta. Cum sa zici ca peste 3 luni apar anvelope cu dot 2021, trebuie sa fii efectiv jegos si retard sa minti asa. Nu are nimic ca le ai acceptat, e ok, doar ca fiecare cu piticii lui, eu am vrut dot 2021 pentru ca eram deja in luna a 4-a a anului. Inclusiv mai aveau in stoc ceva Noiembrie 2020, dar le am zis ca nu.2 points
-
De aproximativ 3 luni am aceastĂŁ problemĂŁ la un BMW 318i DIN 2005: câteodatĂŁ (poate fi și o datĂŁ pe saptĂŁmâmĂŁ, o datĂŁ la douĂŁ saptĂŁmâni sau chiar ĂŽn fiecare zi dintr-o sĂŁptĂŁmânĂŁ) nu știu ĂŽn funcție de ce variazĂŁ, când o pornesc dimineața, pânĂŁ sĂŁ plec de pe loc, se aprinde martorul CHECK si pâlpâie iar mașina ĂŽncepe sĂŁ tremure. DupĂŁ ce plec de pe loc se oprește tremuratul și totul funcționeazĂŁ ok, dar dacĂŁ mĂŁ opresc, iar ĂŽncepe tremuratul și check-ul sĂŁ pâlpâie. Toate aceste simptome persistĂŁ pânĂŁ ce parcurg o distanțĂŁ puțin mai lungĂŁ, cca. 5-6km, dupĂŁ care ĂŽși revine. VĂŁ atașez imagini cu tot ce am schimbat la ea ĂŽn ultimele luni + un link cu un video fĂŁcut de mine azi dimineațĂŁ (scucze pentru sunetele de pe fundal, dar acum am prins ocazia sĂŁ filmez). Am schimbat recent garniturile de pe solenoid vanos de admisie si evacuare dar fara rezultate. https://ibb.co/QvDB9q7 https://ibb.co/vL7gtxc1 point
-
in sensul giratoriu nu sunt benzi ! in sensul giratoriu nu sunt benzi ! eu stiu ca absolut toate sensurile giratorii sunt considerate intersectii in legislatia romaneasca.1 point
-
Nu contest deloc problema lantului si ma consider norocos din punctul asta de vedere, desi cred ca uzura lui prematura tine mult de mentenanta si modul de exploatare. Eu nu am folosit niciodata functia de auto start/stop la nici o masina, apoi ofer timp motorului sa se incalzeaza inainte de ai da ture si la fel inainte de oprire i-l las un timp sa se raceasca. In legatura cu consumul obtinut de mine, a fost verificat tot de la plin la plin pe drumul Galati-Lepsa-Brasov in repetate randuri si cu precizarea ca nu merg economic si nici nu intentionez asta. Pana acum 2 ani de zile am mers cu roti pe 18” in doua latimi ( 225/40 si 255/35) si consumul era cu cel putin 1litru mai mare. In concluzie cu probleme sau nu, nici o alta masina nu se conduce la fel de bine ca bmw, in acelasi pret platit pe masina noua sau sh.1 point
-
Circulatia in sensul giratoriu in Romania ? O gluma proasta ! 80% dintre soferi nu inteleg sensul giratoriu si fiecare merge dupa regulile lui. De fapt ce ma mir cand am stat de vorba cu instructori auto si am constatat cu stupoare ca se balbaiau in explicatii ! Dupa destule demaraje esuate si frustrari ca "n-am cu ce" sa țașnesc in sensul giratoriu, dupa cateva franari violente sa nu rup usile stanga celui cu care ma pomeneam brusc in fata la iesirea din sens ...am luat hotararea ca imi trebuie o masina "mai cu vĂŽnĂŁ". Asa a incoltit prima oara in mintea mea varianta BMW, adica o motorizare de minim 150 cp si cu "cuplu". Vechiul Astra G de 1,7 nu prea facea fata saracu', cu toate remapurile si bibiliturile mele. Acum la 200 de cai nu-mi mai pasa. Oricum in Romania se circula in giratoriu dupa tupeu si putere, de ce sa stau sa mor cu dreptatea in mana ? Asa sunt conditile, ne adaptam - talpa si am plecat ! Nu, nu sunt "cocalar", cunosc legea cat si semnalizarea si circulatia in sensul giratoriu dar ce folos daca ceilalti nu o cunosc ? Cumva trebuie sa ma descurc intre ei. Bine-inteles, ca uneori aud la iesirea din sens strigaturi ce cuprind "etnie roma (sa nu folosesc termenul consacrat), manelist, cocalar, imputit, interlop, lighean, tigaie, cazan" dar nu ma pot opri in trafic sa fac "legislatie rutiera" cu toti "soferii". Am sa postez la final un link care a facut multa galagie la momentul lui - un caz din orasul meu, Oradea, intrarea in oras dinspre Baile Felix ...desi ciudat, nu e un sens giratoriu chiar atat de poluat in greseli. Mult mai haios e cel de la iesirea din oras spre Arad - acolo nu exista data cand sa trec si sa nu patesc faza din clip. In urma cu vreo 3 ani am patit exact faza din clip si exasperat "ca cine are dreptate" am luat "legea" la studiat. Trebuie sa recunoastem ca nu se stipuleaza clar niste chestii dar la o aprofundare mai atenta am reusit sa inteleg si sa-mi confirm ce stiam deja. Din curiozitate am expus problema la locul de munca si in 2 zile s-au format 2 tabere mari care isi sustinea fiecare pct. de vedere (s-au strans operatori, maistrii, sefi de echipe, directori, de prin TESA, etc) incat la un moment dat se discuta langa o tabla (tabla ca la scoala) unde era desenata o situatie - sens giratoriu, 2 benzi, cel de pe "banda 2" vroia sa iasa, cel de pe "banda 1" isi continua sensul prin fata lui, amandoi intrati in sens de cu 2 iesiri in urma. Si moama, discutii, nervi, injuraturi, fiecare cu explicatiile si argumentele lui si in final am transpus desenul pe o coala A4 si ne-am deplasat 4 persoane (doua - doua, din fiecare tabara) la Politia Rutiera sa ne lumineze "baietii cu sapca". Acolo am fost primiti cu buna-vointa si am primit si explicatia cazului, totul rapid, logic si la "botu calului". Concluzia - aceasi ca si din clip, politistul are dreptate ...pt ca: - daca te-ai incadrat pe banda 1 la intrarea in sens, poti sa virezi linistit la prima iesire la dreapta SAU CEL MULT pe a 2-a iesire care in general coincide cu mersul inainte. - daca te-ai incadrat pe banda 2 la intrarea in sens, poti folosi (minim) a 2 iesire din sens care in general coincide cu mersul "inainte" sau urmatoarele iesiri (ori intoarcere) cu asigurare si semnalizare de intentie. ...am intrebat un instructor auto activ care imi este si amic ... - poti face o intoarcere in sens pe banda 1 ? Raspunsul m-a facut praf: - bine-inteles, fac cate ture vreau de sens pe banda 1, ceilalti n-au decat sa respecte prioritatea de banda. ....si omul asta "invata" soferi pe banda rulanta ! Despre semnalizarea in sens. Cand trebuie sa semnalizam ? Cand apare o schimbare a directiei de mers. Daca in general doar traversez sensul - adica urmez directia "inainte" - nu semnalizez nimic. Uneori totusi cand vad pe sensul opus "multi ochi" atenti la mine, dau un clip de semnalizare la iesirea din sens (mai mult pe principiul - ok, bagati-va, scoateti pistoanele prin capota pt ca eu ies din sens, nu ajung prin fata voastra) - daca intru in sens cu intentia sa ies pe prima iesire la dreapta, ma fixez pe banda1 si las semnalizarea pe dreapta pe toata durata manevrei - daca intru in sens cu intentia sa folosesc a 3-a iesire sau intoarcere, intru cu semnal stanga si la iesirea dorita imi arat intentia cu semnal dreapta. (sensurile "giratorii" prevazute cu semafoare sau indicatoare de prioritate nu sunt sensuri giratorii - reprezinta doar intersectii ce au "o chestie" de verdeata sau beton in centrul lor) PS - in clip ambele masini vin din Baile Felix, cel de pe banda 1 trece de prima iesire din sens la dreapta si legal mai avea voie sa iasa din sens pe a 2-a care coincide cu directia de mers "inainte". Nu, el a vrut sa iasa din sens pe a 3-a iesire din sens desi era pe banda 1, moment cand il impiedica pe politist sa paraseasca sensul.1 point
-
Abaterea este cam de 10km/h la viteza aia. La G30, la 260km/h pe ceas are 250 pe GPS.1 point
-
1 point
-
Nu este vorba de prioritate de dreapta, ci doar de faptul ca trebuie sa iesi prin dreapta, si daca o faci de pe alta banda dacat cea dreapta, trebuie sa acorzi prioritate la schimbare benzii, ceea ce multi nu-si dau seama ca fac cand ies din giratoriu de pe alta banda decat dreapta.1 point
-
1 point
-
Ce inseamna mai exact 'upgrade' la galeria de admisie? Si cum de are masina motor n47d20C? A fost schimbat motorul? Vad ca anuntul zice ca ar fi Euro 5, a fost reomologata masina? Daca da, unde s-a facut operatiunea de schimb de motor si de reomologare?1 point
-
Mie mi as da un singur sfat si anume sa iau o masina cu km putini, anul nu e asa de important. Masinile mele din semnatura au fost luate toate la 180-200 mii de km, plus probabil inca 100 mii dati inapoi, la vremea aia nu stia lumea sa verifice. Ideea si parerea mea ca si experienta personala este urmatoarea : pe durata de folosinta a unei masini second 3-4-5 ani la care adaugi nervi, timp pierdut prin service plus bani bagati in piese si manopera este egala cu valoarea unei masini cu km putini pe aceeasi durata de folosinta. Cum zicea colegul degeaba merge brici daca dupa 2-3 ani de ex schimbi turbina si dpf ul care e mai mult de juma‘ de masina, deci tot acolo ajungi. E doar greu de acceptat, atata tot.1 point
-
Salutare, Hai sa-ti spun si eu povestea la al meu F25 din 2012, 163.000 km, Xdrive si CVA. Probleme notabile nu au fost, am schimbat consumabilele la timp, uleiul de motor il schimb la maxim 1 an si 10-15.000km, uleiurile din grupuri, cutie de transfer si cutia de viteze au fost schimbate la 130.000km. Pe la 150000 km a inceput sa-mi faca si mie figuri caseta de directie, problema s-a rezolvat prin inlocuirea kitului, a pivotilor, a bieletelor antiruliu si reglarea geometriei pe ambele punti. Pe langa toate acestea amortizoarele spate + flansele au mai fost inlocuite. Incepuse sa apara o usoara instabilitate in curbe. Acum masina merge ca in prima zi! P.S. nu poti sa tragi 250000 km de o masina, cu investitii minime sau deloc apoi sa vii pe forum si sa spui ca e proasta sau ca pica una sau alta! Respectul trebuie sa fie reciproc! P.S.2 - unul din efectele bunei intretineri s-a dovedit cand am fost in service, (dupa ce am citit un topic legat de galerii infundate s-a activat un pitic care m-a trimis de urgenta in service), pt curatarea galeriei de admisie, clapetele si galeria nu aveau mai deloc depuneri si nu necesitau curatare. Acest fapt este demonstrat si de toba de esapament care nu este deloc afumata. Toate bune si sa iei cea mai buna decizie pentru tine!1 point
-
Cum zice si colegul, verifica bobinele. Cel mai usor de verificat e sa scoti fisele pe rand cand apare check engine. Daca scoti o fisa si merge la fel, atunci aia e buba. Mare grija sa nu te curentezi !1 point
-
Cred că cel mai bine este să folosești un site de producător, gen Shell oil selector, Castrol Oil selector, și rezultatul vine singur. O altă problemă este dacă mașina este foarte nouă, cand se schimbă generațiile de ulei, la a mea nu găseam nimic, i-am întrebat pe cei de la Shell, care de fapt furnizează uleiul actual la BMW, iată răspunsul : For a mild hybrid,you need an oil with homologations BMW LL17 FE, which corresponds with ShellHelix Ultra ECT C5 0W20. Nu am găsit Shell pe piață, am întrebat și la Ravenol, direct în Germania, l-am comandat acolo, tot 0W20 ECT C5, 101 euro 8 litri cu livrare prin DHL.1 point
-
E uitatĂŁ Mazda . Greșelile mele și se plĂŁtesc . Se repara și mai rĂŁmâne asta 3 ani jumate . Nu am fost cu masina . Pe jos am ieșit la plimbare . 3 cocktailuri. Knokke Heist stau . Vad ca știi zona .1 point
-
1 point
-
Aici discutia e fara frana de mana, situatie nerecomandata pe teren inclinat dar totusi practicata uneori. Pana la un anumit unghi de inclinare al terenului o compresie buna ar trebui "sa tina" chiar fara frana de mana actionata. Se poate lua ca si un test "la botul calului" - fixeaza masina pe o panta (nu stiu, 10° sa zicem), las-o in viteza (tr.1) ...si daca dupa 2-3 minute da un sughiț si inainteaza singura 20cm, fenomen ce se repeta dupa alte 2-3min, e clar - compresia scapa (indiferent ca diesel sau benzinar)1 point
-
Pai si daca nu schimba si se rupe, ce se poate intampla cel mai rau? Astfel de fisuri sunt normale? Am cautat piesa pe net si pare ceva din cauciuc masiv. Btw, cand tampoanele motorului sunt uzate, manifestarea este ca motorul vibreaza, lucru care se transmite caroseriei, corect?1 point
-
Daca ajungem sa diagnosticam motoare dupa/daca o ia la vale in viteza cu motorul oprit.. ... (no comment) .. comentez in urmatoare postare daca cineva e curios..1 point
-
1 point
-
Pai 4 cauciucuri,6-7 sute.Plus ce o mai fi rupt pe dedesubt. Eu zic sa te mai gândești la autobuzu ala...1 point
-
L-am vandut la un prieten, X3 20D F25 2015, acum 7 luni. Luat de nou, configurat personal. Mașina are acum cca. 90.000 km și ĂŽn afarĂŁ de discuri, plĂŁcuțe + consumabile nici o problemĂŁ. Mașinile din RO au o problemĂŁ comunĂŁ, sunt aduse ĂŽn mare parte de afarĂŁ modele de stoc, luate pe firmĂŁ, fac repede 2-300.000 km, le dau ĂŽnapoi ceasul și te ĂŽntrebi de ce cade. De aia, de rulaj mare. CautĂŁ ceva de la un proprietar care l-a luat de nou, cu acte, facturĂŁ, istoricul este digital acum.1 point
-
??? in sensul giratoriu nu prea e cu *prioritate de dreapta*! Sensul giratoriu e pur si simplu o intersectie. Benzile de circulatie sunt in afara intersectiilor. In intersectii sunt marcaje de ghidare !1 point
-
??? in sensul giratoriu nu prea e cu *prioritate de dreapta*! Sensul giratoriu e pur si simplu o intersectie. Benzile de circulatie sunt in afara intersectiilor. In intersectii sunt marcaje de ghidare !1 point
-
1 - adica cum nu mai tine compresia in rampa - parchezi pe relief inclinat (fara asigurare frana de mana si schimbator tr.1 sa zicem) si masina oprita "o ia la vale" cu smucituri ritmice ? Compresie poti scapa pe la orice orificiu "cilindru" - uzual segmenti si supape, mai rar injectoare/bujii slabite. Consumul de ulei e mare dar fa o inspectie sa vezi pt ca poate e vb si de pierderi/scurgeri. 2,3,4 - pot fi defectiuni uzuale sau ...(sanse minime dar existente) o posibila conversie de UK. Verifica VIN. 5 - clar, o turbina in moarte clinica. Pe cald dupa forja sa mai fluiere 4-5 secunde in decelerare mi se pare mult. Am acelasi model (nfl/2007) si imi fluiera turbina 1 km pe dimineata pe rece, apoi liniste orice ii faci. Am verificat axul turbinei, are un joc care ma pune pe ganduri dar mai trag asa deocamdata. Inspecteaza tubulatura turbina-intercooler- EGR si vezi cat ulei gasesti. La DPF nu ma pricep pt ca nu am, nu are rost sa-ti umplu capu' cu "citite si auzite" asa ca zic "pas" ...dar am vazut mai sus ca ai primit sugestii.1 point
-
Nu am avut F25/26 insa am mers cu unul, o data, pot spune ca interiorul e depasit in sensul ca nu e cu nimic superior unui F10, din contra chiar, e mai inghesuit in fata si materiale mai proaste peste tot. Parerea mea subiectiva e ca F25 e si mai urat chiar ca un F10 break din exterior. Eu in locul tau fie as lua un F10 dotat, break cu un motor potent, x-Drive daca vrei neaparat, sau daca poti mari bugetul chiar G30 break.1 point
-
1 point
-
Poți gĂŁsi mașini ĂŽntreținute și aicea nu vorbesc strict doar de BMW.....La momentul când cĂŁutam mașina nu-mi scotea nimeni din cap marca Audi...vroiam neapĂŁrat sĂŁ cumpĂŁr un A6 an fabricație dupĂŁ 2010...buget aveam alocat 10k EUR. Cred cĂŁ am vĂŁzut cel puțin 50 de Audi a6 și nici una din ele nu ma mulțumit ba una nu avea ce dotĂŁri vroiam eu ...altele necesitau dupĂŁ achiziție un tinichigiu (cea ce costĂŁ foarte mult aici ĂŽn Austria) vopsire elemente caroserie nu vroiam caravan, timp de aproape 4 luni de zile am cautat mașina care sĂŁ mĂŁ mulțumeascĂŁ cât de cât și bineĂŽnțeles sĂŁ se ĂŽncadreze ĂŽn bugetul de 10k. Și ca sĂŁ vezi cum se face ca m-am ales cu un bmw ,caravan roșu, pachet M exterior și interior și de care șanț foarte mulțumit. Am tot istoricul mașini pânĂŁ ĂŽn momentul când am achiziționat eu mașina șanț al 2 proprietar așa cĂŁ dacĂŁ nu te grĂŁbești poți gĂŁsi o mașina ĂŽn stare bunĂŁ. Un alt aspect ar fi cĂŁ am cautat sa cumpĂŁr doar de la proprietar austriac...nu cumpĂŁr mașini de la sârbi, turci,romani. SĂŁ aveți o searĂŁ fĂŁinĂŁ1 point
-
@StaynLoker - "este una dintre masinile mele preferate" ...preferata dintre care si care ? Pari tanar, cati ani ai si aproximativ cati km rulati la volan ? Specifici e90 deci sedan, ok, pt ce iti trebuie masina, ce vrei sa faci cu ea ? Cati km estimezi ca vei face pe an ? De ce fix 320d ? Eu zic sa te mai gandesti si sa conturezi mai clar ce vrei si de ce vrei ...pt ca e90 e si cu motor m47 si n47, si FL si NFL (facelift), si cu DPF si fara DPF... Ca idee de plecare iti pot spune atat - nu exista masini proaste, doar masini prost intretinute.1 point
-
In urma cu aprox juma de an am ajutat un prieten sa caute/cumpere un e90 nfl , am vazut cateva cazane pana am gasit una ok , de cand o are a schimbat ulei/filtre , rola la alternator , ieri a schimbat bateria si cam atat , masina merge foarte bine ! e din 2006 cutie automata si a dat pe ea 4300 euro Deci sunt masini si masini , trebuie sa cauti ... sa vezi cateva si pe urma sa alegi1 point
-
A, am mers cu un cui in cauciuc, nu exagerez, un an si mai bine. Era lustruit la exterior(!) iar in interior pentru ca ruginise incepuse sa scape aerul. E drept ca roata se desumfla la cam 1 saptamana jumate.. usor pana pe la 2 bari. Si sunt genul care tine cauciucurile umflate, verificare cam la saptamana.. dar in "gume" nu ma uit. Daca tot nu te lasa sa te uiti spune-le sa faca o poza pe/la constatare si sa iti arate (si sa puna totul pe email) daca sunt asa grijulii cu, clientii..1 point
-
Probabil ca e cui.. Si nu e normal sa se vada nimic metal, cine zice asa ceva, ca e normal in cauciuc?? Poate e ceva agatat in crevasele cauciucurilor, dar nimic mai mult. Sa nu fii surprins daca unii (multi) refuza sa repare pana de cauciuc in umar sau foarte aproape de lateralele cauciucului, prin afara tarii.. Sunt patit eu. E bine sa gasesti pe cineva care stie ce face cand repara cauciucuri. Eu de atunci merg la acel cineva si numai el isi merita banii. Papa-lapte care buchisesc regulamente si PROFITA, CA SA IA BANII PE UN CAUCIUC NOU (cand el era deja aproape nou.. al meu.. imi vine sa ii injur ca imi pierd timpul cu ei..) nu isi au locul in telefonul meu. A, desigur pentru siguranta, as fi de acord sa mute cauciucul pe spate, daca e pe fata asa pana.. dar sa vrei bani pe cauciuc nou.. hmm Zici ca au scos cauciucul. Si o poza nu ai sa vedem si noi? Se vedea de afara dar si din interior? Cauciucul e Run-Flat? O fi la imbinarea partii tari cu, cea din cauciuc. Defect de fabricatie? Prea multe presupuneri..1 point
-
Ve salut, Am reusit asa ca revin cu rezolvarea pentru postarea #2032, Am fost la un alt service si am efectuat din nou o dignoza de aceasta data in mers, defectul: ,,2C3200 Swirl Flap Actuator mecanic defect,,. Toata lumea sustinea ca clapetele sunt defecte, galeria defecta..... etc.(cel mai bun pret gasit pentru galerie 8.700 lei original/nou). Am rezolvat problema fara sa schimb galeria: am luat pas cu pas cum m-am gandit eu(sa am costuri cat mai mici) - prima data am schimbat senzorul de presiune aer(247 Lei) in galerie(sa fiu sigur) dar nu sa schimbat nimic, tot asa se manifesta.(verificat senzorul vechi si este okk) - am dat jos galeria(clapetele functionau greu desi fusese curatata/spalata) am curatat-o in baie chimica(50Lei), dupa remontare...... tot asa se manifesta. - am schimbat ,,Swirl Flap Actuator,,(actuatorul 450Lei/second hand).....tot asa se manifesta.(actuatorul vechi functiona cu intermitenta, deci DEFECT) In acest moment am considerat ca este mai bine sa ma informez(pe net) mai profund si.....bine am facut. IMPORTANT(nici cei de la service nu au stiut) ,,Trebuie să resetați actuatorul Swirl Flap ÎNAINTE să-l înlocuiți folosind ISTA, presupun că acesta este pentru a reseta cantitatea de mișcare permisă și le resetează pentru a se deschide și închide din nou. Deci, resetați controlerul, apoi scoateți conectorul de la actuator, apoi reconectați-vă și resetați din nou (astfel încât mașina să o resetați înainte de a o scoate, dacă acest lucru are sens, deconectând și reconectând între resetări.),, Rezultatul..... FUNCTIONEAZA PERFECT !! Manopera(250Lei) demontare/montare galerie, tester....etc. Bafta si toate cele bune !1 point
-
De cand ai luat masina am impresia ca ai zapacit-o chiar tu, ai toate probleme existente si neexistente de pe un f10, pe toate topicurile.1 point
-
Tocani spunea corect omul mai sus, in intersectie, ceea ce este un sens giratoriu, nu schimbi nicio banda, ca nu sunt benzi de circulatie, ci marcaje de ghidare0 points
-
:goodjob: Foarte bine procedat. Topicul asta nu ar exista daca toata lumea ar face ca tine.0 points
-
Eu am un seria 3 320d efficient dynamics din a 11.2007, cu motor n47d20c. Masina o am din 2017 si am fost foarte multumit de ea.Intradevar a avut nevoie de o serie de investitii costisitoare (undeva peste 3500eur), dar nu si mult controversata distributie pe care as fi schimbat-o daca era cazul. Am pus masina la vanzare deoarece trebuie sa plec din tara pentru mai mult timp. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320d-ID7GPyQo.html0 points
-
AAC, tu trebuia sa iti faci casco. Nu merge masina atat de noua fara casco. Platesti anual o suma si stai linistit. Iti scoteai toti banii cheltuiti pana acum. Eu am stat 5 saptamani pe dreapta cu G30-ul, in parcarea pazita de la serviciu si nu m-am atins de masina de cand a expirat leasingul si pana s-a facut transferul ca apoi sa se faca casco.0 points
-
Daca e vorba de zona montana e normal. Daca lasi intr o asemenea zona montana de ex doar bagata in viteze inseamna ca ai curaj. Eu unul nu am vazut masini la munte parcate si bagate doar in viteza fara frana de mana trasa. Daca o ia la vale cum zici tu si cu frana de mana trasa atunci problema e frana de mana! Pun pariu ca daca o tii din frana de mana se duce masina la vale si nu tine. Nu exclud sa aiba si motorul ceva, dar combinatia treapta 1 cu frana de mana nu am auzit sa nu functioneze.0 points
-
Cum a spus Coco fac si eu. Pare a fi varianta 4 de raspuns din poll.0 points
-
Pfa, sensul girator, subiect de conflict in trafic, in orice oras, mai ales cu cei din Olt... ), eu cum semnalizez: daca fac dreapta, semnalizez dreapta, daca merg inainte, nu semnalizez deloc, daca fac stanga, cand intru semnalizez stanga si cand ies( ma asigur ca parasesc banda) semnalizez dreapta.0 points
-
In romania,sansele sa gasesti asa ceva sunt nule, aici le leaga cu sirma sa mai mearga 50 km. Eventual un polish in spatele blocului,inainte de poze pe olx cu telefonu.0 points
-
1200 de lei de recondiționat turbo (cu garanție) ,600 daca te pricepi tu (fĂŁrĂŁ garanție). 300 de curĂŁțat dpf (cu garanție ), 35 de lei daca te pricepi tu (fĂŁrĂŁ garanție). Daca nu mai merge curĂŁțat , 1500 de lei unul nou aftermarket ! Mie mi se pare cĂŁ e chiar ieftin de ĂŽntreținut un e90/e91 .0 points
-
Cauta un service cu elevator. Sa dea scutul jos si sa vezi ce s-a scurs pe/de unde s-a scurs. Si asta inaibte de a ajunge motorul la rwgim sau usca complet totul..-1 points
-
E putin controversata situatia uleiurilor si mai ales cand nu se stie exact provenienta ( faptul ca scrie made in CE pe bidon,nu e nimic concret), apoi sa vezi etichete cu date diferite la acelasi tip de ulei mi se pare cel putin ciudat.( exemplul este castrol edge made in CE unde scrie ca este full sintetic, apoi in versiunea facuta in Germania, acelasi ulei este hc-synthese). Eu de cand am cumparat masina in 2017 (seria 3 cu 320d, n47d20c) pentru doua schimburi de ulei am folosit castrol 5w30 edge professional longlife bmw, iar pana la 10mii km completam cu 1,5 litri, ceea ce nu mi s-a parut normal. Apoi dupa mai multe recomandari de pe forum, am schimbat uleiul cu Liqui Moly 5w30 Toptech 4600 si la acelasi interval de schimb, nu a mai fost deloc consum de ulei. La ultimul schimb de ulei am zis sa incerc Ravenol VMP 5w30, pentru ca am vrut sa folosesc cel mai bun ulei full sintetic de pe piata totodata avand si o provenienta clara. Nu e surprinzator faptul ca la aproape 10mii km nu s-a consumat deloc, la fel ca cel Liqui Moly, dar am remarcat in plus un zgomot redus al motorului si ceva economie in plus la combustibil. Parerea mea e ca trebuie folosit un ulei cat mai bun, urmarind norma recomandata de producatorul motorului. Faptul ca platesti in plus 100 lei, mai mult sau mai putin, nu inseamna nimic intr-un an sau 10mii km, dar poate insemna mult pentru motor. E o vorba care se poate aplica bine aici : You get what you pay for.-1 points
-
..De ce nu ai pus-o la zona comerciala a forumului? Am uitat; ca sa o dai cat mai repede, cu investitii.-1 points
-
amortizoare fata flanse + lucruri mici protectii praf amortizoare spate + chestii mici necesare placute frana spate maner usa pasager fata lichid servo = 4500 Lei (doar piesele, originale) placute + discuri frana fata lichid frana intinzator, curea, role = 2500 Lei (doar piesele, originale) bielete antiruliu fata bucse bara stabilizatoare un brat pe spate = 1100 Lei (doar piesele, originale) + manopera ... si mai am cateva de schimbat la ea. Astea sunt doar din 2021. Nu e deloc o masina ieftina de intretinut, mai ales daca optezi pt piese originale (dar cred ca sunt singurul nebun care mai baga piese OE intr-un E90). La o masina asa veche atentie la tot ce tine de bucsaraie, flanse cutie+diferential(f scumpe), fulie arbore cotit(scumpa), amortizoare, rulmenti fata (1000 Lei/buc), racord toba (f scump cel original!), suporti motor si cutie (scumpi) Overall mie mi-a placut f mult masina, insa am investit constant bani in diverse reparatii si mentenanta. Probabil in curand o sa o scot la vanzare, sa vina ofertele de 4k eur-1 points
-
GabrielMingireanu, amical iti zic ca ai pus dopuri degeaba motorului N47. Nu isi inghite clapete in nici un caz cum isi mananca lantul. Pana si M47 pe E90 e foarte foarte foarte fiabil cu clapetele lui. Postarile pe internet.. o demonstreaza. Iar economia, daca motorul la drum lung sau intins nu scoate cel putin 4.7/100km atunci nu e economic. Am testat personal. Nimeni nu incearca sa mearga mai economic ca mine cu M47-163; desigur glumesc, dar astea sunt valorile economiei care o poti obtine. Masurat de la plin la plin. Iar modelul ED nu este nimic impresionant la el in afara ca poate fi si sport, ca nu mai e asa zgomotos. Nu impresioneaza prin economie. Am testat unul nou de 184cp. Tot la plin, nu ce arata bordul.-1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00