Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/08/23 in all areas

  1. 5 points
  2. Cazul indicat de @alex230ro este o aducere aminte a importantei starii tehnice a anvelopelor. In mod particular pentru cei care conduc frecvent cu viteze mari (orice viteza peste 130 Km/h intra in aceasta categorie), este o masura de siguranta ca o anvelopa sa fie inlocuita in oricare dintre situatiile urmatoare, indiferent de adancimea profilului de rulare: Anvelopa are o vechime de 6 ani sau mai mult, de la data fabricatiei. Doar pentru marcile premium (Bridgestone, Continental, Dunlop, GoodYear, Michelin, Pirelli) sunt acceptabili pana la 7 ani. Integritatea anvelopei a fost compromisa -> a suferit o pana, are taieturi pe flanc, umflaturi ("galme"), sau bucati de profil desprinse. Este imbatranita (prezinta crapaturi dese si filiforme, oriunde pe suprafata sa). A fost utilizata cu mult sub presiunea recomandata (= s-a mers "pe pana"), lucru valabil chiar si in cazul anvelopelor run-flat atunci cand distanta parcursa in acest fel a depasit cateva zeci de Km. Este uzata peste limita legala, chiar daca doar in anumite zone ale profilului de rulare. Evident, intotdeauna trebuie inlocuite cel putin ambele anvelope de pe aceeasi punte. In fine, presiunea in pneuri trebuie verificata si corectata cel putin lunar.
    5 points
  3. Total de acord, sa conduci cu 200 pe DN si mai ales noaptea e ca si cum ti-o cauti cu lumanarea. Si e cu atat mai grav, cu cat cunosc destule persoane care fac frecvent asta, intrebati de ce, raspunsul este "pai stau sa pierd toata ziua pe drum"...
    3 points
  4. Injectoarele nu se verifica la cald, nu se iau in seama la cald. Faptul ca valorile de la injectoare sunt 1-4-3-6 atunci când tremura, îți indica clar ca e o problema la injectoare. Valorile injectoarelor se verifica din primele secunde ale pornirii la rece, nu au voie sa treacă de 1.0 sau -1.0 , doar la relanti, nu in mers sau accelerare. De asemenea valorile injectoarelor pot fi influențate de compresie motorului. Revin o cu un test asupra valorilor injectoarelor la prima pornire la rece dimineața, fa i un video de câteva minute. Faptul ca face doar uneori și doar la rece, încă o data ne confirma ca sunt injectoarele.
    3 points
  5. ISTA este program pentru diagnoza dedicat BMW.....acuma,orice persoană care deține o diagnoza ISTA poate să facă o scanare a erorilor care le ai pe mașină....important e să stiie să și interpreteze erorile. Important în prima faza este să afli cauza care a adus la infundarea filtrului de particule.
    2 points
  6. Sunt ok, mai poti incerca kumho sau falken care sunt peste nexen si la fel ok la bani.
    2 points
  7. Va ca multi au lipsit la orele de fizica, lasa-ti naibi masina, ca poate sa fie tank si batmobil si ce mai vreti voi, e vorba de corpul uman si a lui organe, care nu rezista la acele forte G care se creeaza cand te opresti brusc.
    2 points
  8. Pentru benzila si diesel exista X5si X6, iX este alta categorie . Normal ca fac 500 km altfel nu o luam, cine nu vrea EV are de unde alege, are balta peste. La EV cu autonomie mare nu prea ai multe variante.
    2 points
  9. cu 200 km/h pe DN in RO ... posibil dereglat psihic! eu nici pe Autobahn in DE nu merg cu 200 km/h ... foarte rar - 160-180 km/h e suficient pentru a fi oarecum on the safe side ma refer la mers constant (tempomat poate), nu oscilant
    2 points
  10. Este insignifiant cat/cum rezista orice masina la impacte (scopul e sa absoarba), ideea este ca dupa anumite viteze/socuri apar leziuni ale organelor interne/leziuni ale coloanei vertebrale/socuri in cutia craniana ce conduc cu usurinta la deces, sau invaliditate. Nu judec pe nimeni, dar in primul caz, F15 vs remorca, 200 km/h pe un drum national....este sinucidere si orice lipsa de respect pentru ceilalti participanti la trafic...cum ar trebui sa protejeze un autoturism impotriva asemenea comportampente?
    2 points
  11. ....al 4lea sau al 5lea E46 care ajunge la mine...clar imi e drag tare modelul acesta si pentru ca E46 a fost primul meu BMW acum mai bine de 15 ani si mi-a ramas la suflet, asa ca am vrut sa mai gasesc unul, cat inca se mai poate, intr-o stare cat mai aproape de cea originala si cu cat mai putina rugina, asa ca de cateva luni bune de cand mi s-a aprins beculetul tot caut, si pe la noi si prin DE unde insa preturile lor au ajuns foarte sus pentru un exemplar intr-o stare buna. Initial gasisem unul interesant la Timisoara insa intre timp proprietarul s-a razgandit si nu-l mai vindea....apoi iar a urmat o pauza in care nimic interesant nu mai aparea pe net, pe mobile tot asa nu am reusit sa "prind" ceva ok asa ca intr-un fel renuntasem la idee momentan. Mai dau un browse intr-o zi pe olx si dau de acest exemplar, la Bucuresti, mi-a atras atentia imediat pentru ca masina parea sa fie complet stock, cu exceptia etrierilor care nu sunt din peisaj insa restul se alinia perfect cu ce vroiam eu. Iau legatura cu omul si aflu povestea masinii, aceasta apartinea tatalui lui care are 82 de ani, un domn foarte fain care inca mai conduce si merge chiar si cu motocicleta si masina a cumparat-o prin 2012 cand plecase in DE sa-si ia un motor de fapt si s-a intors cu masina aceasta, ulterior si-a luat si motor . De atunci si pana acum masina a facut doar 10k km si in ultimul an doar 800, la prima vederea clar m-a cucerit si cu povestea si cu starea masinii. Am batut palma prin whatsapp si dupa vreo saptamana si ceva am ajuns la Bucuresti sa o iau, la fata locului am mai descoperit mici chestii oarecum normale pentru o masina destul de stata si tinuta afara din pacate, dar nimic insa grav, dar ma batea gandul sa renunt, am zis insa hai sa facem o tura cu masina si atat mi-a trebuit, ca aia a fost, nu ma asteptam sa mearga atat de misto, motorul merge incredibil de bine, suspensia la fel, interiorul arata foarte bine pentru varsta ei si faptul ca a stat asa mult afara. Mi-a fost teama ca nu ajung cu ea la Sibiu, gumele desi puse noi in 2017, au crapat de atata stat, franele destul de oxidate insa nicio roata blocata, racirea motorului si AC merge perfect, ce sa mai...am luat-o. Drumul inapoi la Sibiu a fost o reala placere, masina mi-a depasit asteptarile, a mers perfect, pe ultima bucata de autostrada am alergat-o mai bine pentru ca deja eram acasa si daca era sa se intample ceva eram aproape. Planul este sa o aduc in conditia cea mai buna aproape de cea originala si s-o tin indefinit, nu mai gasesc asa ceva atat de usor. practic voi revizui complet toata mecanica si apoi partea de caroserie unde are cateva puncte mici de rugina, insa nimic grav. Am ridicat-o pe elevator si am fost foarte placut surprins sa descopar ca toata caroseria pe sub ea a fost ceruita la un moment dat si practic e rust free, deci o baza nemaipomenit de buna, clar si faptul ca masina a circulat putin a contat. Nu are scurgeri de ulei pe la motor, avea doar pe la simeringul cautatorului de viteze, pe care deja l-am si schimbat plus flansa la cardan. Vor urma multe de facut la ea...
    1 point
  12. In viata asta imi doresc doua masini: un M3 si un 911 turbo. Cum pentru 911 inca nu este momentul potrivit, am zis sa imi implinesc visul cat de cat mai accesibil. Asa ca m-am apucat sa caut un E46 (my dream M3), sau un E92/E90 ca optiune secundara. Recunosc ca mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu preturile lor actuale, iar odata ce am inteles ca sub 30.000 EUR nu pot gasi una OK, am hotarat sa caut una "tzipla" (in semi-disperare de cauza, luasem in considerare sa iau una mai "cocalarita" si sa o restaurez la starea 100% OEM, insa am decis ca ar fi fost o cale mai scumpa decat trebuie si cu sanse mari sa iasa ceva mediocru). Am renuntat la culoarea gri (top choice pentru mine) si cutia manuala - pentru ca aceste optiuni duc pretul in domeniul ridicolului pentru o masina buna, iar in cele din urma am reusit sa gasesc una care s-a dovedit a fi peste toate asteptarile. Asa ca, de aproximativ o luna, ma descriu drept fericitul posesor al unui M3 E46 carbonschwarz, o masina pe care am asteptat-o apropae 20 de ani. Ma asteptam ca aceasta masina sa fie una depasita pentru zilele noastre, eram pregatit sufleteste si mental sa am o masina care reprezinta mai mult implinirea unui vis decat o adevarata masina performanta pentru 2023, insa realitatea mi-a demonstrat (lucru descoperit cu mare bucurie) ca m-am inselat. Masina este wow chiar si pentru zilele noastre, lucru testat deja pe Transalpina, unde nu a contenit sa ma uimeasca prin modul in care se comporta, se aude, comunica si, per total, ma face sa ma simt. Am ales bine. Chiar si cutia SMG are farmecul ei, odata ce o intelegi. Nu exclud o conversie la manual intr-o zi, dar nici nu simt o nevoie sa ma grabesc. Cum, de la o vreme, imi satisfac dorintele motorsportiste pe circuit cu masini de curse adevarate, am decis ca aceasta masina sa ramana una de strada, una cat mai ingrijita si respectata. Asa ca am inceput cu o revizie cap/coada cu 100% piese OEM, si o ranforsare a puntii spate realizata cu elemente de intarire importate din US si sudate de -probabil- cel mai bun sudor din zona noastra (SYL Garage, unde facusem si roll cage-ul la fosta Honda S2000 de circuit). I-am comandat niste jante Style 163 (Competition) brand new si niste anvelope PS4S pentru ele, care au schimbat-o total (venise cu niste 18" cam amarate). I-am mai schimbat trim-urile ei Titan Shadow (care nu erau deloc naspa) cu preferatele mele la E46 - Alu Black Cube si i-am facut un detailing in/out + protectie ceramica la Pro Detailing. A da, si i-am pus grile negre, nu imi plac deloc cele cromate. Ce urmeaza? S-o tin asa cum e, poate cu mici alte tuse estetice, fara sa ii stric caracterul. Mi se pare o crima sa te atingi de acest design unic. POATE o suspensie mai joasa (e cam 4x4...) si POATE un portbagaj original + difuzor de CSL (desi aici am mari lupte interioare, pentru ca masina nu e CSL, evident). A, si probabil o sa ii retrofitez o navigatie 16:9 originala, doar asa pentru looks. Va las cu cateva poze, merci ca ati citit pana aici. Ne vedem prin zona.
    1 point
  13. Salutare tuturor, Dupa trei ani si jumatate de agonie si extaz (unii colegi stiu de ce) am decis sa vand 325xi-ul, cea mai iubita, de catre mine, dintre toate masinile pe care le-am avut si le am. Nu o vand pentru bani, cei 5500 euro pe care sper sa-i obtin nu reprezinta nici macar cheltuielile din 2022 si 2023. Nu este perfecta, desi am incercat din rasputeri. As zice ca am cumparat-o la un 4 din 10 si este la un 9, acum. BMW E46 325xi, 192 cp, M54B25, deosebit Craiova • OLX.ro Mai jos, cum arata cand am cumparat-o, in ianuarie 2020 si cum arata acum.
    1 point
  14. La suma asta nu vă încadrați la un G20 330e? Îmi pare mai actuală, mai fresh, mai "electrizantă"
    1 point
  15. zilele astea am avut un Mustang 2019 pe elevator...era model de US importat la noi...mi s-a parut oribila masina pe sub la partea de insonorizare care lipseste cu desavarsire, arhitectura caroseriei, suspensie, etc...sincer Dacia sta mai bine la capitolul insonorizare si ceruire cavitati, Mustang nu avea nimic din astea...efectiv o tabla goala, vopsita si atat...are 50k km masina aia, dupa cateva ierni mai serioase cred ca nici la remat nu o mai ia ca nu au ce topi din ea . Referitor la BMW si accidente...nu poti compara ce se intampla la EuroNcap cu infinitul de posibilitati din viata reala...la 200kmh sau si la 100kmh sansele de supravietuire sunt mici...si in tanc mori daca nu esti prins in centuri, chiar daca nu se va deforma o sa absorbi tu toata energia aia si probabil si prins in centuri poti muri la G mare la care vei fi expus...
    1 point
  16. Inca ceva remarcat vacanta asta, Waze nu are localizare pentru numele strazilor si a oraselor, in Bulgaria si Grecia strazile apar in limba locala, nu prea stii pe unde esti. Google maps le arata in Engleza.
    1 point
  17. Nu recomand Fulda. Mai ales pt bmw. Am avut si nu sunt cine știe ce.
    1 point
  18. Din cate stiu eu nu, dar nu cred ca pe stalpul B al masinii scrie ca poti pune doar anvelopele mentionate de pe mine ( ma refer ca braduri) pentru ca ele au steluta... Este o tehnica pur marketing si nu zic ca nu au testat masinile cu acele brand-uri de anvelope pe circuite sau unde le mai testeaza ei, dar nu cred ca daca-i pui alte brand-uri, masina nu mai merge, se strica sau mai stiu eu ce alte teorii ale conspiratiei mai exista sau se inventeaza. Masinile in zilele de azi sunt pur marketing si cam atat. Cine gandeste cu cap stie cum sa aiba si bani de zile negre pentru alte probleme in viata si nu mai pune botul la toate tehnicile astea cu stelute si panselute sau mai stiu eu ce inventeaza unii...
    1 point
  19. Da da, sunt toate bune, inclusiv pentru pietoni.
    1 point
  20. daca aveti posibilitatea sa puneti o poza dintr-un manual de service B47 legat de subiectul cu distributia, chiar m-ar interesa ...eventual si/sau ceva legat de curatarea admisiei la B$&...oare ce o scrie acolo, in manualul de service legat de curatarea admisiei ?
    1 point
  21. Am auzit acum 30 de min la stiri. Pana la 21 ani sau maxim un an de cand au dobandit permisul sa poata conduce masinii cu maxim 100cp. Nu ar fi rau.
    1 point
  22. Pana la problemele cauzate de varsta inaintata a soferilor ma tem ca trebuie rezolvate altele: disciplinarea traficului prin aplicarea legii si programe educationale difuzate chiar la TV (tarile nordice au beneficiat de asa ceva inca din anii 60’-70’, cand se confruntau cu aceleasi probleme) instalare radare fixe, extinderea supravegherii video si acceptarea filmarilor si a fotografiilor ca probe inclusiv de la persoane fizice, sanctiuni drastice ptr probleme tehnice, reformare RAR si politie, dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii, etc.
    1 point
  23. nu prea inteleg cum ar merge asta fara codare, deoarece google maps vine prin apple car play care este un ecran diferit. cand ai google maps on si esti in interfata de bmw(nu apple car play), navigatia nu arata nimic, iti spune doar ca ai o alta navigatie activa in apple car play ceea ce ma face sa cred ca e ceva codat
    1 point
  24. La primele posturi le-am urcat cu Upload, dar de foarte mult timp le pun sub forma de link pe ImgBB. Nu se regasesc asa in posturile de mai sus?
    1 point
  25. Nu pot să nu întreb: de ce are nevoie un tânăr (aproximez bine 20-25 de ani?) de limuzină cu 4 uși?
    1 point
  26. El este cel care cauta si alege, are cateva setari: pachet M, automata, piele, full electric ... Initial, a cautat pana in 25k. Nefiind prea multe, am sarit la 30k. Si sper sa ramanem la max 30k, pretul ei, ca se mai adauga drum, taxe, ... Si eu vreau cu km mai putini, din cele 3 este una cu 72k km, seria 4, cealalta are 95k
    1 point
  27. Verifica sa nu traga aer fals pe undeva. Daca plesnitura sau fisura este mica, este posibil sa nu traga mereu aer fals pe acolo si sa dea simptomele care le descrii. Verifica amanuntit furtunele, de multe ori par ok, dar apar fisuri pe la coliere sau pe partea inferioara pe care nu le observi imediat.
    1 point
  28. Ca sunt foarte mulți de genul care nu au ce sa caute pe străzi. Nu neaparat de Bătrânețe, dar sa fie un prag de verificare e capacității conducătorului după vârsta respectiva. Unii sunt mai bătrâni la 50 ani decât alții la 70. Sunt mulți care nu mai întorc capul sa se uite in oglinzi, semnalizează și trag încet de volan, crezând ca nu e nimeni, se uita doar in aia de sus, ca ei nu știu de alea laterale. De oamenii aia care au “ 30 de ani de condus fără accident”, insa cu greșeli la orice intersecție, sens giratoriu sau semn de circulație
    1 point
  29. https://staging.streamable.com/vd7sch Aici este la rece .. foarte puțin sesizabil.. dar tot tremura puțin ..
    1 point
  30. Exact, daca exista IX benzina sau diesel cred ca se vindea ca X5-ul. Nu se prea vand din cauza range-ului, ca orice electrica de altfel. Mie mi-ar fi teama sa nu raman cu ea in drum. TKD29@ Tu parca nu locuiesti in Romania, deasta e de inteles opinia ta.
    1 point
  31. M-am exprimat greșit, de fapt este o resoftare. Am făcut-o eu cu un adaptor OBD, de pe telefon. Am discutat cu persoane care folosesc de ceva timp XHP, cât și cu un tuner care mi-a confirmat că este în regulă. Am verificat inainte parametri cutiei si m-am asigurat ca totul e ok , cutia schimba excelent.O parte din modificari : - Removed Torque Limiters - Changed Shiftmaps in D-Mode for better response - Less Torque Reduction during Sport+ shifting. Less boost loss under WOT - Reconfigured DEC Logic, with similar logic as in M-Cars (access to more shifting-modes) - Faster & harder shifting in M/Sport+, absolutely instant paddle response - Strong blips on downshifts in M/Sport+ and S/Sport+ - No automatic upshifting in M/Sport and Sport+ setting - DTC and DSC OFF activate the fastest shifting mode
    1 point
  32. Un proiect de lege (am o oarece rezerva asupra articolului; deseori apar stiri "fabricate" sau "reincalzite"): https://jurnalul.ro/special-jurnalul/masini-soferi-experienta-proiect-lege-cod-rutier-947834.html Initiativa are la baza un scop bun, ma tem insa ca forma de punere in practica nu este cea mai fericita: o masina poate fi usor scapata de sub control nu atat datorita puterii motorului, cat mai degraba raportului putere / greutate; limita de 100 CP este pur arbitrara. Un tanar educat si bine intentionat, care isi ia permisul la varsta de 18 ani si care are in familie o masina cu puterea mai mare de 100 CP, ar fi nevoit fie sa nu conduca masina familiei pana la varsta de 21 ani (ceea ce il duce in situatia de la punctul urmator), fie sa isi cumpere o alta de masina - ceea ce nu este la indemana oricarei familii. Ca urmare, legea i-ar restrictiona si pe cei responsabili, din cauza unor zevzeci - ceea ce consider ca ar fi incorect; faptul ca cineva a obtinut permisul de conducere de peste de 1 an nu inseamna si ca a condus suficient de mult pentru a acumula experienta necesara; probabil ca o abordare mai pragmatica ar fi ca orice sofer din categoriile prevazute in proiectul de lege (sub 21 de ani, sau care a obtinut permisul de mai putin de 1 an), care fie a fost amendat pentru contraventii grave, fie a fost implicat intr-un accident de o anumita gravitate, sa aibe permisul anulat si, abia dupa obtinerea unui nou permis sa i se aplice o anumita restrictie privind puterea masinii pe care o poate conduce.
    1 point
  33. Da are momente când o pornesc și nu face nimic ... Si după 5 minute de mers mă opresc la un semafor sa zic și o ia razna și valorile la injectoare se schimbă aleatoriu... Injectoarele au fost trimise la verificare și omul spunând că sunt ok ... O sa atașez o poza că valorile ce mi le-a trimis el ! Mulțumesc mult
    1 point
  34. aici mi se pare in primul rand un fail mare la remorca nu la masina. remorca ar trebui sa aibe un dispozitiv care impiedica masina sa intre sub ea. dar la 200kmh nu ai la ce sa te astepti
    1 point
  35. N-am neaparat o problema generala cu electricele, banuiesc ca asta va fi viitorul, desi n-as baga mana in foc... dar ce nu inteleg e isteria asta in masa si trecerea asta fortata repede repede, si isteria cu incalzirea globala... asa mult bullshit si atata ca-ca-t se mananca pe tema asta... in viitoar, cu Incarcare 70-80% in 20-30min, si autonomie reala de min 6-700km, cu un cost rezonabil ( nu 100-150k eur cat e acum o masina care poate se apropie cifrele astea ), poate trece si o electica pe lista. DAR atata timp cat ICE va fi pe piata, tot asa la costuri normale, nu astronomice, asta ramane.
    1 point
  36. am mai mesterit putin la ea...am schimbat sticla farului de pe partea dreapta intrucat cea de pe stanga a fost la un moment dat schimbata si se vedea o diferenta si nu-mi dadea pace...am incercat mai intai sa o polisez pe cea veche dar tot nu a iesit ok. Am curatat pe acolo si cu ocazia asta am pus si noile garnituri.
    1 point
  37. foarte frumoasa masina si ma bucur ca a ajuns pe maini bune si la fel de mult ma bucur si pentru tine ca ti-ai realizat visul si ca nu ai fost dezamagit, ca vorba aia "better not to meet you heroes" . Clar masina trebuie tinuta OE sau OE+, nici macar geamurile nu le-as infolia, arata excelent asa cum este acum. Cat despre pret, da, de cativa incoace se duc doar in sus si nu vor mai scadea, urmaresc piata cu cativa prieteni pasionati de E46(avem si un M3 E46 intre noi) si le stim bine, sub 30k nu prea gasesti nimic care sa fie intr-o stare buna(nu foarte buna), pentru ca cele in stare foarte buna si low miles sunt foarte scumpe. Chiar si E46 sedan are deja preturi in crestere daca e complet original si necocalarit si cu km rezonabili, Coupe si Conv sunt mai scumpe, apoi ai modelele Alpina E46 care sunt mai rare chiar decat M3...merg doar in sus preturile si la asta contribuie si faptul ca platforma a avut din pacate probleme cu rugina si asta a facut ca multe sa ajunga la scrap chiar daca erau modele 6L si bine echipate, dar numarul celor in stare buna e tot mai mic pe zi ce trece. Trebuie sa le mai scadem si pe cele care au ajuns la tot felul de proprietari care si-au batut joc de ele. Sa te bucuri de ea si pe noi prin acest topic!
    1 point
  38. Salutare, A mai trecut ceva timp si.. ca sa sterg putin praful de pe aici, mai adaug una alta. Acum putin timp am facut schimbul placutelor de frana spate, ocazie cu care am schimbat si lichidul de frana, doar ca sa stau eu linistit. Ulterior, ca o coincidenta nefavorabila, s-a scurs tamponul motor de pe partea stanga si a prins un joc bratul stang inferior. Rezultatul -> am fost nevoit sa schimb ambele tampoane motor, si ambele brate inferioare. Dupa inlocuire, masina parca se simte mai inchegata si au disparut si micile trepidatii de la motor pe care le simteam, putin, cand o opream. Intrebare: e cineva pe aici care lucreaza la Bavaria - piese - sa ma ajute cu o cotatie de pret pentru 18302464496 ?
    1 point
  39. Nu seamana deloc cu 8HP sau DCT, se vede clar ca e o cutie manuala cu un robotel care apasa ambreiajul in locul tau. Deci daca te astepti la acele schimbari de treapta perfecte (cum e uzual deja in 2023), SMG clar nu e asta. Are insa un caracter aparte, e greu de explicat felul in care e misto, dar clar e cel putin simpatic. O sa ii scriu in curand softul de cutie de CSL, care aparent aduce un upgrade de viteza la schimbarea treptelor si un throttle blip la fiecare retrogradare (nu doar cand tii acceleratia calcata, cum e cazul acum). PS: nu am apucat sa zic pana acum, dar modul in care se aude motorul (admisia) peste 3500 rpm in wide open throttle, mai ales cu modul "sport" activat, este eargasm. O masina care mi-a depasit toate asteptarile, si care ma face sa zambesc dinainte sa o descui.
    1 point
  40. Da. Comparandu-l cu Z4-ul meu Coupe 30si, este atat de evident ca este evolutia acelei masini. Chiar i-am propus prietenului respectiv sa ii puna nr "BMW"
    1 point
  41. Este mega fain! L-am prins pe inserat (golden hour), mi-am amintit cum e sa conduci o masina facuta pentru asa ceva. Toata zona e faina, pana la Ranca si dupa, asfalt super bun, viraje super fun si peisaje breathtaking. Proprietarul a vrut 35.000. O sa zic doar ca i-am dat mai putin, dar nu cu mult. KM avea 100.300 cand am luat-o, acum are 101.400. Masina a fost initial inmatriculata in Elvetia, unde a stat pana in 2008, apoi a fost in Slovacia. Sunt super happy ca omul de la care am luat-o e un tip super OK, mi-a dat toate facturile de la tot ce a facut la ea etc. Avand in vedere ca am luat-o "pe neve", am avut cel putin noroc.
    1 point
  42. Eram drum spre Transalpina. Si am avut super noroc cu o Vale a Oltului aproape goala.
    1 point
  43. Owner de X1 18d , B47, 100k km in cap, nu se aude nimic la distributie, cutia schimba perfect. EGR schimbat in Germania pe recall sau la revizie (are in history). Mai am un prieten tot cu X1 18d, are 220k si masina ii merge perfect, n-a schimbat distributie sau ulei in cutie. Doar ceva brate fata/spate si bucsaraie (consumabile pt Romania). Dar ignorati mizeria aia de 24 de luni / 30k km la schimbul de ulei. La mine e 1an sau 10000km
    1 point
  44. Dacia sta bine fata o Ford mustang, un fel de “muscle car” pe botox. Ce siguranta are asta? Daca ii dai un șpiț in far ii rupi genunchii soferului !
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.