Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/03/24 in all areas

  1. Multumesc. Constientizez ca masina e intr-o nisa in momentul de fata si ca am o piata destul de restransa. Asta deoarece are 7 ani jumate, ~150k km (relativ putini raportat la varsta), motor de 3l si costa peste 20k euro. E o combinatie care nu ma avantajeaza, desi e o masina foarte ingrijita, cu istoric full la reprezentanta, care la cum se prezinta acum va merge fara probleme si costuri neasteptate pana dupa 200k km. Ca sa fiu sincer, nu gasesc nici eu tipologia persoanei care ar cumpara-o, pentru ca multi pustani care viseaza la motoare mari si cp vor merge pe 2l, iar cei care vor motorizarea probabil se vor uita la ceva mai nou. Poate doar un fan al motorizarii cu un buget fix pentru vreun proiect sau vreun pustan care a primit banii de la parinti si se aventureaza fara sa tina cont de costurile de rulare si de mentenanta ale unei masini de genul - desi nu te obliga nimeni sa ii faci Casco si sa mergi doar la reprezentanta pentru lucrari, dar tot ai de platit un RCA si un impozit peste medie.
    5 points
  2. Ferodo sunt moi, înnegresc roata. Textar sunt tari, însă calitative, nu cele mai ieftine. De la discuri există vibrații.. nu are cum de la plăcuțe.
    4 points
  3. Și la mine trepida oribil de la 130-140 sau mai sus când frânam, credeam că se rupe mașina în două. Schimbat discuri și plăcuțe pe original, merge brici acum. Tipul de la service a zis că recomandă original pe el că au tot mai fost probleme cu celelalte.
    3 points
  4. Succes! Eu nu cred ca e vorba doar de piata la pamant, ci la clientii romani, in general. Majoritatea masinilor vandute de pe OLX/ Autovit sunt in 6-8.000 de eur. Ce e peste 20k, are de obicei alt tip de client. Am avut M235, F44, la vanzare, cred ca vreo 9 luni, in total, fara promovare, pentru ca nu era o graba sa vand masina, doar ca nu prea o foloseam, pentru ca am masina de la munca. Am primit tot felul de "schimburi", ultimul fiind daca schimb cu stoc de vin (dap, stoc de vin). Masina in garantie, cu undeva la 17-18 mii de km, pret de lista aprox 70k eur. Am avut vreo 2 pustani care eu venit, multi cu mesaje, 25 de mii acu, pana am ajuns la 37k eur pret (de la 42k. Pana la urma, am primit un telefon de la un tip, dupa ce crescusem pretul la 40k, mi-a zis ca vine sa vada masina, a venit si a si luat-o. Romanii i-au masini ieftine de pe OLX (nu toti evident), iar cei care vor masini, cu motoare mari sau cu un pret putin mai mare, cauta cai verzi pe pereti, prin Germania, condusa de o batranica, pana la piata.
    3 points
  5. Am avut ofertă să pun un sistem frânare de pe un 550i cu totul ( pompe, servofrână, etriere, discuri, etc). Care este de fapt cred același cu cel de pe 535D ( discuri/etrieri, nu știu de pompe si restul) Sistemul a fost pus pe un E60 520D, diferența dintre frânele stoc și frânele de 550i era imensă, vorbesc de frânare de la 0-30, 0-50, etc. Nu frânări succesive la viteze, nu aia ne interesa. Efectiv cel de 550i îmi spunea respectivul ca te bloca in loc de parca puneai frâna brusc în treapta 1 la 10 km/h. In exemplul de mai sus, sistemul de frânare upgradat cu totul, îmbunătățea mult frânarea pe mașina respectivă, reușea să încetinească mai repede greutatea respectivă.
    2 points
  6. Da da, problema generală la mașinile noi, din cauza suportului.
    2 points
  7. BMW sa fie, era deja in cos, la Targul de Piese. Am mutat suportul de nr din fata mai sus, parea ca obtureaza un pic radarul, spalat masina si puff, a disparut eroarea. Ramane de vazut, nu cred ca e asa simplu.
    2 points
  8. Probabil simte ca nu poate sa se oprească ca înainte din cauza ca mașina accelerează mai tare pe distante mai scurte și degeaba prinde X in Xmetrii dacă nu are cum sa frâneze la fel de repede pe cat se așteaptă el.
    2 points
  9. Am trecut de la 326cp stoc ( pentru ca e M40d nu 30d ) la Stage1 380+ mai mult de moft nu neaparat de necesitate iti dai seama, ca si 326cp cu 680nm erau... destui. Am trecut la suv "wannabe" din necesitatea unei garzi la sol mai mare si o pozitie putin mai inalta la volan. Bara fata la Passat era toata frecata pe dedesubt de la borduri... Dupa mai bine de 30k km, de la sf de Martie 2023, pot sa ma declar foarte multumit de masina. Dinamic, e mult mai aproape de o seria 3 decat de un X5. E mult peste asteptari la dinamica, cel putin fata de Passat ul B8 anterior mi se pare ca sta mai bine pe drum. Clar nu e seria 3 sau 5, dar nu e departe, iar per total mi s a parut ca ofera un pachet mai "complet". Seria 5 era in carti, un 540i xdrive, dar m am sucit catre X3 in ultimul moment. Dpdv spatiu, diferenta fata de 5 nu e f mare, iar ca dotari am de toate si pe X3, nu mi lipseste nimic ( poate scaunele sport sau ///M, dar am preferat comfortul si ventilatia in scaune... ). Daca asteptarile sunt de M5, atunci clar X3 nu e alegerea ideala, dar pt un mers sportiv in limitele bunului simt si a legilor fizicii, X3 G01 isi face cu brio treaba.
    2 points
  10. Eu am schimbat acum cateva luni la ei, avand aceeasi problema. Totul ok din partea mea, facut programare, lasat masina, luat peste cateva ore, deocamdata fara probleme.
    2 points
  11. Salutare Silviu si la multi ani!
    2 points
  12. I-am facut doar sezutul de la bancheta din spate, am luat bancheta in casa la caldura altfel nu intra uleiul in piele. Pe cotiera din spate unde am dat de 3 zile inca sta uleiul la suprafata, nu intra in piele. Face pielea mai moale comparativ cu ala de la Leatherique dar nu asa mata la final. Nu miroase aproape a nimic in ciuda faptului ca daca mirosi uleiul din sticla mie personal nu prea imi place si nici nu aluneci pe bancheta, e ok. https://www.pro-detailing.ro/solutie-hidratare-piele-imbatranita-colourlock-leather-softener-oil-1l.html
    2 points
  13. Salutare si la multi ani! Ti-am raspuns punctual, pe baza experientei cu aceeasi motorizare la a mea
    2 points
  14. Nu v-am pacalit, chiar am curatat tot cu Pol Star, before nu am mai facut, dar a iesit mat cum imi place mie. Atasez poze curand
    2 points
  15. Europe West + East Premium 2024-1 WEST: https://mega.nz/file/0Y8UibZR#dDW6R-zd3KM-nYhEeNfOrGmKtv94bz8OwPOzAW4OAx0 EAST: https://mega.nz/file/gckkxQTA#zioJRgczAhwfHYXhBGW_UMWDIHUq9mwLh4ite4KSw5c
    1 point
  16. Stiu, stiu. La doua masini am patit asta, vorbind acum de cele personale cu care am experienta. Prima, a fost un Golf 7 luat de nou de mine. Cand am trecut la anvelope Dunlop Sportmaxx RT2 si latime 225 ( de la 195 unde intra ABS-ul) oricat franam in conditii ft bune si cu asfalt bun nu intra abs-ul. A doua, BMW-ul. Latime anvelope 225 si franat tare, nu pana la 0 km/h, nu imi intra ABS-ul deloc in anumite conditii. Tin sa precizez urmatoarele pt a scoate din ecuatie faptul ca nu erau conforme masinile dpdv al franarii. Golful era luat de mine nou, cu abs nicio problema la ITP BMW-ul la fel, ITP si RAR si tot in regula, plus placute si discuri originale. Am condus o masina identica cu a mea cu frane M, diferenta imensa de cum frana, acolo simteai cand intra ABS-ul si efectiv cum te dadea in nas, am ramas ft placut impresionat de aceasta. Uite si aici un video mai profi, cu variante diferite de franare si comparatii intre prima franare si franari succesive
    1 point
  17. Told you, let's agree to disagree on this one
    1 point
  18. Dacă ar fi doar disparea căldurii n-ar mai pune mai multe pistoane la frânele de performanță.
    1 point
  19. Oki, let's just agree to disagree on this one. Sa nu furam topicul omului.
    1 point
  20. Ba chiar poate fi asa simplu, asa a patit un prieten cu senzorii de parcare pe spate :))
    1 point
  21. @minu94 nu ma duc chiar asa sportiv sa omor franele, inca n am simtit nevoia de frane mai mari/performante... am sistem de franare ///M si isi face treaba. E totusi un X3, chiar daca e M Performance, nu e un M adevarat Daca dai in ea ca surdu n clopot atunci poate ca se simte fadingul la franare. Oricum nu e facuta pentru asa ceva... se simte cand exagerezi de la viteze ce incep cu 2..+
    1 point
  22. De curiozitate, simti nevoia acum de un upgrade la frane sau e enough ce ai acum? Eu dupa o resoftare la o complet alta masina, alta motorizare, simt ca nu mai fac fata franele
    1 point
  23. Eu as pune BMW daca as avea de ales dintre astea doua, daca nu ma insel uleui de la BMW este facut de Castrol.
    1 point
  24. Probabil alea sunt mai suprasolicitate, dacă era doar una, puteam da vina pe piesa, însă dacă sunt ambele e clar ceva care le duce.. mă refer ca poate cuplul ăla le omoara, chiar dacă nu tragi tu de mașină la maxim. De urmărit în timp, chiar sunt curios dacă cumva o să apară o “problemă” cunoscută cu planetarele la modelul ăsta.
    1 point
  25. S-ar putea sa fie gata vineri si nu ma mai agit sa caut masina.
    1 point
  26. Atinge volanul de plasticul de sub el. Incearca sa impingi plasticul sa vezi daca este de acolo
    1 point
  27. Am facut cateva poze cu ea, insa, fiind prea mare, a iesit din cadru, :))). Zilele urmatoare facem o sedinta foto cu ea (ele), vremea sa fie ok. A primit si covorase originale bmw seria 5, intre timp, de la BavAuto. In continuare are probleme cu radarul din fata, din pacate.
    1 point
  28. Da si hate impotriva austriecilor.
    1 point
  29. Sigur ca acele 320 mile sunt reale. La 90kmh La 160kmh mai ai 150 mile. Tot reale si astea
    1 point
  30. Am dat jos și am uns tot ce am putut acolo,la coloana dar tot așa face E articulație anume ce trebuie unsa? Eu unde am avut acces am uns,tot ce am văzut articulație
    1 point
  31. Vezi că Textar nu sânt chiar ieftine,la bmw , la unele modele e echipare de fabrică,sânt intradevăr niște placute mai dure,dar nu proaste calitativ.Dacă vrei ceva mai soft,pune Ate.
    1 point
  32. Salut, Singurul in masura sa iti raspunda este @neo_andersson, incearca sa iei legatura cu el pentru clarificari.
    1 point
  33. ZF recomanda schimbul la 160.000 mii de km
    1 point
  34. Greu sa iti dai seama din filmare, trebuie mers la mecanic, urcata pe rampa si poate asa se observa de unde vine sunetul. Daca esti din Bucuresti da-mi un PM.
    1 point
  35. Mulțumesc pentru răspunsuri, abia acum am văzut. Asta ziceam și eu că pe modul auto, orice modificare de temperatura știu că ar trebui sa se modifice turația ventilatorului in funcție de situație ( vrei mai rece vara să crească turația până când se atinge temperatura dorită și apoi să scadă) numai că la mine nu face asta. Apas auto și rămâne pe aceeași treaptă.
    1 point
  36. La multi ani tuturor! Pretul ramane la 22.000 EUR, negociabil. Multumesc.
    1 point
  37. Eu la G30 am mers pe uleiul BMW,. filtre Mann. in 190.000 km nu a consumat gram de ulei. eu am pus 5w30 long life. Daca nu iti agata cutia nu te baga acolo. Daca vibreaza problema sunt discurile. Nu are de la ce sa vibreze decat de la discuri., Cu scartaiul e la noroc si eu am avut problema asta, am incercat mai multe tipuri de placute, cred ca Brembo ar fi cele mai bune. dar si sunt mai scumpe
    1 point
  38. E chiar frumoasa masina asta, daca acele 320 de mile sunt reale si ar fi doar 110k euro chiar as cumpara o. Frumoasa rau masina. Hai ca astazi sunt postac :))) E interesant ca au folosit unreal engine, oare ce sistem pe operare au in spate?
    1 point
  39. La multi ani tuturor! Masina a fost gata pe 27.12, totul ok. Vreau sa o pregatesc de o mica revizie (chiar daca cei de la Tiriac i-au facut deja - ulei, filtre, placute de frana si baterie) si am nevoie de cateva sfaturi. Masina are 117000 km. 1. Bujii, ultimul schimb la 65k km. Originale BMW sau alt brand? 2. Ulei motor, nu am incredere in uleiul pus la revizia Tiriac. Castrol, BMW sau cel pus in Germania la penultima revizie (nu mai stiu de care, este o eticheta cu el la motor)? 0w30 sau 5w30? 3. Filtre (ulei, aer, polen) originale bmw sau mann? Filtru benzina??? Sincer, nu m-am uitat la cat se schimba 4. Ulei cutie, nu a fost schimbat niciodata. Cati litri intra? 5. Furtun retur vas expansiune (preventiv). Ar fi bine sa schimb si lichidul de racire? 6. Frane, Tiriac a pus placute ATE, scartaie si vibreaza la franare la peste 70, 80 km/h (sau mai sus, nu stiu exact). Discurile, vizual, par ok, nu stiu daca au fost schimbate, probabil da. Placute originale bmw sau altceva?
    1 point
  40. Din ce in ce mai multi dealeri care vor sa ia si pielea de pe om, doar partea de munca este 9000 de dolari, wtf?! La materiale ar putea sa fie pe acolo dar nu prea, trebuie schimbata capota, daca pun aripa noua, bara noua si far nou pe acolo ajung. Lovitura asta ar fi la fel ca la un ICE, nu vad nici o diferenta de ce ar mai scump la EV fata de ICE. Observ ca toate repartiile astea sunt din SUA, prin Europa nu prea vad situatii de astea. Ceva news pe partea de statii de incarcare: Tranzacția debutului de an 2024: OMV Petrom cumpără Renovatio Deci nu o sa mai incarc la renovatio de acum, ei erau preferatii mei, acolo incarcam mereu. Nici pe partea de electrice nu scapam de Austrieci...
    1 point
  41. Variantele anterioare de X3 nu mi-au inspirat prea multa incredere pt viteza in curbe si cu toate ca G01 are noul sasiu de care am auzit doar lucruri bune, totusi Fizica-mecanica, le stie pe ale ei.
    1 point
  42. Doar la modelele mai noi de BMW (+2013) este prezenta acea funcție de "decupare" a farurilor, la mașină ta asa funcționează on/off. Pentru codari la distanta ai nevoie de cablu ENET și laptop sau poate găsești pe cineva aproape de tine (ar fi bine sa spui de unde ești).
    1 point
  43. Am mai scris si eu acum cateva zile in alt post… se intampla sa mai scada iarna putin. Cand e racitorul fisurat, pierderile sunt mai mari si rapide.
    1 point
  44. Aia e pierdere infima, nu stiu daca e de panicat. Poate doar sa se evapore apa distilata din antigel. Completeaza la maxim si mai urmaresti.
    1 point
  45. https://www.koch-chemie.com/en/products/protectleathercare una din cele mai bune solutii folosite de mine , finish mat , nu ataca pielea are un cleaner f usor , am ajuns la ea dupa o experienta neplacuta cu Meguiars leather balm care efectiv a decolorat pielea pe aripioara mobla a scaunului , mare atentie daca il folositi ,am ajuns sa revopsesc la aerograf , apoi am cautat cel mai neutru cleaner de pe piata si am ajuns la asta , e f buna , recomand oricum sa testezi pe undeva prin spate cu o microfibra deschisa la culoare
    1 point
  46. Prima urcare pe zăpadă Trans Rarau. Frumos, mai ales în curbe.
    1 point
  47. Sterge cu o carpa si lichid de frana, schimba uleiul si vezi daca mai curge, eu dupa ce am schimbat uleiul in dif nu am mai avut umezeala in zona aia.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.