Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/11/24 in all areas

  1. Multumesc frumos!! La gazon depinde de multi factori de stres, sol, apa: ca si recomandare: udat vara abundent, dar nu des, aplicat din martie pana in iulie ingr solid cu o concentratie mare de azot si foliare, tuns regulat de 2 ori pe sapt, apoi toamna nu mai aplici azot si ngr pe baza de potasiu si magneziu...cel putin asta e schema mea acum il poti scarifica, dar usor cu sarmele, iar daca vrei suprainsamantare o faci din aprilie, dar doar daca temp noaptea este de 6g si cu un dresing de nisip fin, merge f bine
    2 points
  2. Nu sunt amarât deloc, sunt doar stresat pentru ca mereu mai apar probleme pe parcurs... Da, greseala mea, eu spun investitie banilor ingropati care nu vor fi niciodata recuperati. Eram ironic dpdv al termenului folosit. Si cum lucrurile niciodata nu merg cum trebuie,un filet pentru brida de injectoare distrus pe o portiune si unul la prinderea termoflotului. Noroc ca dispun de strung si mi-am facut un surub cu filet mai lung pentru a prinde mai in profunzime filetul interior unde nu era deteriorat. Motorul era montat complet astazi cand am fost sa duc surubul. Banuiesc ca miercuri se da cheie. Facem o cruce mare si speram sa nu fi aruncat banii pe geam. Daca nu mai apar alte cheltuieli, desi nu ar mai trebui... : Manopera: 4000 lei Bucsat bloc (Camasi Goetze) : 2000 lei Planat bloc, facut chiulasa: 400 lei Supape evacuare FRECCIA: 550 lei Ulei rodaj RAVENOL : 410 lei Sonde lambda+ nox ( fara calculator) BOSCH : 2050 lei Garnituri (chiulasa, baie, termoflot, evacuare, admisie, egr, capac culbutori, solenoizi vanos, pompa vacuum) bujii, prezoane biele plus chiulasa,filtru ulei, segmenti (Mahle), cuzineti biele: 2550 lei. Simeringuri supape Victor Reinz : 220 lei Total : ~12200 lei. Costurile sunt destul de mari, nu degeaba multa lume prefera sa ia alt motor si pe urma sa o puna la vanzare. De mentionat s-au folosit doar garnituri Victor Reinz, Oem si unde a fost cazul Elring. In momentul de fata, daca masina e tinuta din scurt si revizii la timp, motorul trebuie sa mearga fara probleme interne inca 200000 km. In acesti 12500 euro bagati in ea, recunosc ca masina a avut nevoie efectiv doar de vreo 5000 euro, aproximez eu, in tot ce tine de functionalitatea ei, restul au fost in mofturile mele, retrofituri, dar tot o gaura neagra a fost. (Singurul plus e cand ma urc in ea si merg la drum intins sau cand cobor si ma mai uit inca o data la ea, sunt singurele zambete si placeri pe care mi le ofera. ) Masina daca era pe mana altcuiva era dezmembrata de mult, bag mana in foc.
    2 points
  3. Aproape mai bine imi aleg moartea decat asa!
    2 points
  4. Salut, injectoarele sunt ok. Iesi cu masina din oras macar 100 de km din care 20 de km la 2500 rpm si tot asa. Dieselul nu e pt oras Dieselul e facut sa mearga mult timp pe autostrada. Pt oras folosim benzinare si in caz de sarakie, GPL
    2 points
  5. Injectoarele tale nu au nimic, nu mai umbla la ele. Problema ta este alta, mergi numai in oras si dpf ul se renegereaza, ai regenerari esuate de la mersul in oras si intra motorina in ulei de la regenerari/ dilutie ulei. Este un fenomen perfect normal. Nu injectorul iti infunda dpf ul ci mersul in oras. Cand iesi calca masina , mai dai si blana. Curata si galeria de admisie. Daca nu sti ce faci lasa masina in pace ca mai rau ii faci. Scoate masina din oras o data la 2 saptamani mers 100-200 de km,daca nu vinde masina si ia ceva pe benzina fara opf. Masina diesel nu este facuta/ gandita sa mearga doar in oras. Ce mai poti face este sa faci update de soft si sa schimbi racitorul pe rechemare. Corectie mai mare poate sa nu indice fix nimic pe ista, daca cureti galeria de admisie si porturile de supape o sa ai alte corectii, deoarece mai mult ca sigur sunt pline de calamina.
    2 points
  6. Infiorator. Noi, oamenii, nu realizam nici cat de usor ne putem pierde viata, nici cat de mult depindem de hazard. Oamenii aceia saracii au fost pur si simplu in locul nepotrivit, la momentul nepotrivit. Au fost in totalitate la mana destinului.
    2 points
  7. Asteptarea a luat sfarsit, dupa aproape 3 sapt de cand am platit-o in Germania, a ajuns la mine; pe scurt, imi place MAXIM acest autobuz, este foarte agila, nu am nicio problema cu dimensiunile ei, se vireaza in mare fel cu optiunea Integral Active Steering 2VH iar de tras....nu am cuvinte ; o sa revin si cu o prezentare mai pe larg, dupa ce ne imprietenim mai mult
    2 points
  8. ....al 4lea sau al 5lea E46 care ajunge la mine...clar imi e drag tare modelul acesta si pentru ca E46 a fost primul meu BMW acum mai bine de 15 ani si mi-a ramas la suflet, asa ca am vrut sa mai gasesc unul, cat inca se mai poate, intr-o stare cat mai aproape de cea originala si cu cat mai putina rugina, asa ca de cateva luni bune de cand mi s-a aprins beculetul tot caut, si pe la noi si prin DE unde insa preturile lor au ajuns foarte sus pentru un exemplar intr-o stare buna. Initial gasisem unul interesant la Timisoara insa intre timp proprietarul s-a razgandit si nu-l mai vindea....apoi iar a urmat o pauza in care nimic interesant nu mai aparea pe net, pe mobile tot asa nu am reusit sa "prind" ceva ok asa ca intr-un fel renuntasem la idee momentan. Mai dau un browse intr-o zi pe olx si dau de acest exemplar, la Bucuresti, mi-a atras atentia imediat pentru ca masina parea sa fie complet stock, cu exceptia etrierilor care nu sunt din peisaj insa restul se alinia perfect cu ce vroiam eu. Iau legatura cu omul si aflu povestea masinii, aceasta apartinea tatalui lui care are 82 de ani, un domn foarte fain care inca mai conduce si merge chiar si cu motocicleta si masina a cumparat-o prin 2012 cand plecase in DE sa-si ia un motor de fapt si s-a intors cu masina aceasta, ulterior si-a luat si motor . De atunci si pana acum masina a facut doar 10k km si in ultimul an doar 800, la prima vederea clar m-a cucerit si cu povestea si cu starea masinii. Am batut palma prin whatsapp si dupa vreo saptamana si ceva am ajuns la Bucuresti sa o iau, la fata locului am mai descoperit mici chestii oarecum normale pentru o masina destul de stata si tinuta afara din pacate, dar nimic insa grav, dar ma batea gandul sa renunt, am zis insa hai sa facem o tura cu masina si atat mi-a trebuit, ca aia a fost, nu ma asteptam sa mearga atat de misto, motorul merge incredibil de bine, suspensia la fel, interiorul arata foarte bine pentru varsta ei si faptul ca a stat asa mult afara. Mi-a fost teama ca nu ajung cu ea la Sibiu, gumele desi puse noi in 2017, au crapat de atata stat, franele destul de oxidate insa nicio roata blocata, racirea motorului si AC merge perfect, ce sa mai...am luat-o. Drumul inapoi la Sibiu a fost o reala placere, masina mi-a depasit asteptarile, a mers perfect, pe ultima bucata de autostrada am alergat-o mai bine pentru ca deja eram acasa si daca era sa se intample ceva eram aproape. Planul este sa o aduc in conditia cea mai buna aproape de cea originala si s-o tin indefinit, nu mai gasesc asa ceva atat de usor. practic voi revizui complet toata mecanica si apoi partea de caroserie unde are cateva puncte mici de rugina, insa nimic grav. Am ridicat-o pe elevator si am fost foarte placut surprins sa descopar ca toata caroseria pe sub ea a fost ceruita la un moment dat si practic e rust free, deci o baza nemaipomenit de buna, clar si faptul ca masina a circulat putin a contat. Nu are scurgeri de ulei pe la motor, avea doar pe la simeringul cautatorului de viteze, pe care deja l-am si schimbat plus flansa la cardan. Vor urma multe de facut la ea...
    1 point
  9. Cum aratau cuzinetii vechi de la biela? Just curious Eu chiar tin pumnii ca miercuri sa porneasca si totul sa fie ok! Mai ales dupa atatia bani bagati, ar fi dezamagitor spus frumos sa nu...
    1 point
  10. Are update facut acum 5 zile la bavaria , i-am schimbat egr - racitor si resoftare toata masina .... pe recall gata , am schimbat injectorul 2 cu 1 ... saibe de foc noi , rescrise codurile , alergata .... cam asta este rezultatul , bine ca nu am cumparat alt injector .... Concluzia mea : b47 este mult mai sensibil pe oras , anterior am avut f30 cu n47 mers 1 an numai pe oras si zero probleme si inca un f20 cu n47 si toot asa zero probeleme Nu vreau sa vand masina este chiar buna ! , in ziua de azi gasesti greu o masina dreapta la km ok caroserie fara accidente estetic si mecanic ok o sa o scot lunar pe autostrada buc-ploiesti , si uleiul la max 7 mii multumesc mult pt ajutor !!!!
    1 point
  11. Fa un update de soft. Eu totuai insist sa nu mai iei masina diesel. Erau rechemari si pe update de soft, poti verifica. Si depinde de starea dpf ul cum este la masina asta fata de celelalte, poate asta are 300 de mii celelalte mai putin, nu este acelas lucru. Depinde cum a mers cel dinaintea ta daca nu ai luat o noua. Verifica dpf ul , incarcarea lui.
    1 point
  12. In meniu la functia faruri e pus pe conducere pe partea dreapta?Daca e pus pe partea stanga (UK) farurile nu vor face decat sa comute de pe faza lunga pe scurta si invers fara a mai avea functia adaptive.
    1 point
  13. Pai tu ca stat tii agenti ARR cu salarii de 3-4000lei pe luna, si te miri cand inchid ochii la toti transportatorii pentru spagi si mita? Cautati numa cate articole sunt pe tema asta unde multi au fost saltati de DNA, si multi inca nu sunt saltati ca ung mai departe alte rotite ale sistemului... partide politice samd... Daca te uiti atent, roata cu probleme e cea pe partea stanga, dinspre axul drumului, nu avea cum sa dea cu aia de bordura
    1 point
  14. Ia cu steluta cu runflat sau fara cum ai tu pe masinaz gasesti sigur. Cele cu steluta sunt verificate ca sunt perfect egale ca si diametru. Cutia de transfer la bmw este extrem de proasta si sensibila.
    1 point
  15. Bănuiesc ca Mircea se refera la faptul ca șoferii de pe aceste camioane ar trebui mai bine verificați când pleacă în cursa, mulți umbla bauti sau au băut sera - noapte, muncesc mult mai mult de 8 ore și nu i verifica nimeni ce încărcătură pun pe mașini. Deci, un șofer cu multe ore peste program, obosit și cu ceva alcool în el, mașina uzata excesiv, drumuri proaste etc.. Sunt factori care duc la astfel de evenimente. Statul, ar putea impune o legislație mai stricta, controale mai dese etc
    1 point
  16. S-a izbit in parapetul de la pod din ce am inteles, este o poza si cu camionul rasturnat jos si nu are nici un cauciuc spart.
    1 point
  17. Construim, hai sa bagam pe drumurile publice si autocamioane de cariera. Nu exista nici un fel de respect fata de cetatean / contribuabil. Aia din skoda care au murit facuti pateu sunt doar tragedie pt familiile lor, pt stat, doar un certificat de deces.
    1 point
  18. https://www.anvelope-autobon.ro/anvelope-pirelli/pirelli-p-zero-pz4-/275-35-r22-53616-ranforsat/ https://www.anvelopelider.ro/anvelopa-auto/pirelli/pzero-pz4-luxury/275-35-r22-104y-1603307 poti sa iei si fara marcaj dar cele din link-uri sunt cu steluta. Superba masina sa o stapanesti sanatos.Pun si eu 2 poze de la ultimul trip unde am plecat cu masina incarcata si alimentata joi cu intoarcere duminica. Duminica cand am parcat atat mai aveam in rezervorul de carburant si 31km autonomie electrica.De mers am mers relativ legal (circa 100km autostrada) dar am avut si o urcare pana la 1000m altitudine si bineinteles coborare.
    1 point
  19. Oare cu un mic reflex nu ar fi putut să tragă pe contrasens brusc? Nu vreau să zic în niciun caz ca putea fi evitat.. una e filmarea, alta e realitate, știm toți asta ca e o mare diferență de cum pare pe filmare față de realitate.. însă totuși cu puțină frică și reflex, nu îți vine să tragi în orice parte numai nu să rămâi în partea în care vine peste tine un camion?
    1 point
  20. Nu bate, s a stabilit de mult,
    1 point
  21. Cel mai bine te adresezi direct celor de la RAR. Ultima oara era parca 800 ron omologarea pe dimensiuni mai mari. Masina ta probabil este efficient dynamics de aceea are doar jante pe 16" omologate.
    1 point
  22. Pentru orice alti parametri,exista diagnoza la orice service bmw,nu e nevoie sa cumperi toate porcariile noname de pe piata.. De fapt,te intereseaza sa incarce ok alternatorul si bateria sa fie buna ,alte balarii nu conteaza daca respecti ce spune mentenanta.
    1 point
  23. @minu94, este o poza mai sus cu unul dintre ei, care a avut si o lovitura, dar se poate vedea uzura pe el. Zilele astea, o sa cer niste poze mai in amanunt cu ei, daca nu uit si revin cu ele aici. Mie imi e foarte greu sa ma deplasez in momentul de fata pana acolo, pentru ca suntem in puncte opuse ale orasului.
    0 points
  24. Chiar bine, pacat ca pe seria 5 bateria e mult mai mica fata de x5. Deci iarna faci undeva la 70 de km, nu imi dau seama daca avea pornit sau nu A/C-ul cel din video. Pentru entuziasti motoarelor mari si cei al electricelor, apare ceva mai deosebit in piata:
    0 points
  25. https://www.farcebook.com/share/r/Kv9Tk97xTpmghscZ/?mibextid=UalRPS
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.